Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Συζητήσεις σχετικές με την λειτουργία του Πανεπιστημίου και του Τμήματος, νέα, αποφάσεις συγκλήτου, αποφάσεις συνελεύσεων πληροφορικής. Γενικότερα ό,τι έχει σχέση με τον Πανεπιστημιακό χώρο.
User avatar
chriskin
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 5316
Joined: Tue Sep 08, 2009 1:04 am
Gender:

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by chriskin » Sat Jun 19, 2010 6:40 pm

Xrhstos_kiP wrote:Στο 3) να προσθεσω τις κορνες απο εξω, το MykonosSimulator απο κατω, ολα αυτα π σε μενα τουλαχιστον προκαλουν πονοκεφαλο κ καμια φορα μιλαω στο μαθημα αθελα μου :oops:

για το mykonos simulator δεν φταινε οι φοιτητες; :smt017

(καλα οτι σε περιπτωση μεγαλης φασαριας βγαινει μερικες φορες να πει κανεις μερικες λεξεις βγαινει, πραγματι)
User avatar
vaggelis
byte level
byte level
Posts: 78
Joined: Wed Jun 17, 2009 11:29 pm
Academic status: PhD
Gender:

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by vaggelis » Sat Jun 19, 2010 6:42 pm

Διάβασα το κείμενο της αξιολόγησης που σχετίζεται με το τμήμα μας. Θα συμφωνήσω ότι βρίθει συντακτικών και γραμματικών ολισθημάτων. Όμως, σε κάθε περίπτωση, έστω και μια πρόχειρη και επιφανειακή έκθεση αξιολόγησης είναι (κατάτι) προτιμότερη από το τίποτα.

Ο κ. Τουμπής έγραψε ότι δεν υπάρχει σωστή νοοτροπία. Προσυπογράφω και θα επιχειρηματολογήσω για το χαρακτηρισμό μου.

Είχα κατά καιρούς διδάσκοντες που παρέδιδαν από μνήμης, η οποία συχνά τους πρόδιδε. Οι σημειώσεις και οι διαφάνειες που χρησιμοποιούσαν ήταν ξεπερασμένες/ είχαν πολλά λάθη κλπ., η διδασκαλία τους ήταν ένας μπερδεμένος μονόλογος, η πιθανότητα να σου λύσουν απορίες με email ήταν πάνω-κάτω ίση με την πιθανότητα να πάρει η Εθνική Ελλάδος το Μουντιάλ...

Και το ερώτημα είναι: Εσύ τι έκανες για να αλλάξει αυτό; Απάντηση: Τους έκανα μια σκληρότατη αξιολόγηση και μετέφερα τα παράπονά μου στους εκπροσώπους (μεταξύ των οποίων κάποιες φορές ήμουν και εγώ). Αλλαζε κάτι; Τις περισσότερες φορές όχι. Γιατί; Γιατί οι περισσότεροι φοιτητές δεν ενδιαφέρονταν να συμπληρώσουν τα ερωτηματολόγια αξιολόγησης (που κατά τη γνώμη μου ήταν ανεπαρκή, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία). Παρατηρούνταν λοιπόν το φαινόμενο π.χ. 100 φοιτητές να "κράζουν" στο αντίστοιχο φόρουμ τον Χ καθηγητή ένα ολόκληρο εξάμηνο και στα ερωτηματολόγια αξιολόγησης για το μάθημά του να συμμετέχουν 10 άτομα, εκ των οποίων 2 ασκούν κριτική αντίστοιχη με αυτή που έγραφαν στο φόρουμ... Σημειώση: Τα ερωτηματολόγια αξιολόγησης ήταν online και οι κωδικοί πρόσβασης για κάθε φοιτητή δίνονταν την ημέρα εξέτασης του μαθήματος... Άλλοι λόγοι που δεν τον αξιολογούσαν ήταν ι) επειδή ο φοιτητής πέρασε το μάθημα, οπότε σου έλεγε "δε βαριέσαι, γιατί να ασχοληθώ πια" και ιι) επειδή συχνά όποιος είναι ανεπαρκής βάζει απλούστερα θέματα, οπότε δεν τον "κράζεις" για να μη δυσκολέψει το μάθημά του.

Αλλά και για τους καθηγητές που πολλοί εξ ημών ηταν (πολύ) ευχαριστημένοι, μη νομίζετε ότι τους επαινούσαμε στην αξιολόγηση -- μονοψήφιος ή μικρός διψήφιος ήταν ο αριθμός όσων αξιολογούσαν.

Και βέβαια, το πρόβλημα νοοτροπίας έχει και άλλες εκφάνσεις. Όταν κάποιος μας κάνει αρνητική κριτική θεωρούμε ότι είναι εχθρός μας. Όταν μετατρέπουμε την αίθουσα διδασκαλίας σε καφενείο, όταν διαβάζουμε μόνο πριν τις εξετάσεις/ προόδους, όταν κρίνουμε κάποιον με μοναδικό κριτήριο αν βάζει εύκολα/ δύσκολα θέματα ...
User avatar
ultimate_aektzis
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 6373
Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
Gender:

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by ultimate_aektzis » Sat Jun 19, 2010 9:16 pm

Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
[quote]Η λέξεις "ικανοποιητικός",[/quote] [quote]Να βρεθεί κάποιος που να γνωρίζει στοιχειωδώς ελληνικά[/quote] Fail :-p :-p
Οι μισθοί είναι χαμηλοί, με αποτέλεσμα πολλοι να μην δίνουν έμφαση στη διδασκαλία, γιατί πρέπει κάπως να αυξήσουν το εισόδημά τους.
Συγνωμη αλλα αυτο δεν το δεχομαι.Οι πανεπιστημιακοι ειναι απο τους πιο καλοπληρωμενους υπαλληλους στην Ελλαδα.Δηλαδη ο καθε μεταναστης που δουλευει με 500Ε 10ωρα και ειναι και ανασφαλιστος πρεπει να παρει τουφεκι και να εκτελει ενω παραλληλα η καθε "φιρμα" απαξιει να κανει μαθημα επειδη παιρνει κατω απο 3000?Βεβαια οπως ειπωθηκε σωστα καπου στο τοπικ ειναι να το εχεις το αθλημα.Αν δεν το εχεις θα κανεις 2-3 ερευνες θα βαλεις τον θειο(πολλα πανεπιστημια εχουν οικογενειοκρατεια) να σε ανεβασει βαθμιδα με αστεια papers και οταν θα σε φτυνουν θα λες οτι φταει το venus.Και ομως το εχω ακουσει απο μελος ΔΕΠ της βαθμιδας του καθηγητη αυτο.Του φταει το venus σε ολα.Αυτος και τα "μαθημα"του γ@μανε :lol:
Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
Αυτο με τους μισθους μου θυμιζει ενα ωραιο που εχω ακουσει κατα καιρους που καποιοι βοηθοι δεν γουσταρουν να κανουν μαθημα γιατι δεν πληρωνονται εξτρα για τις ωρες διδασκαλιας που κανουν.Οχι (wo/)man θα γινεις λεκτορας και δεν θα ξερεις πως πιανουν κιμωλια.Τραβα να δεις αν ερχομαι. :lol:
The Punisher
Venus Former Team Member
Posts: 7561
Joined: Thu Oct 27, 2005 1:43 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Boston, MA

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by The Punisher » Sat Jun 19, 2010 9:26 pm

Τι σχέση έχει τώρα το Venus ; :shock: :smt017
User avatar
ultimate_aektzis
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 6373
Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
Gender:

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by ultimate_aektzis » Sat Jun 19, 2010 9:30 pm

Τι δεν καταλαβες?Ενας καθηγητης απο δω μεσα που απλα δεν το εχει, του φταει το venus που παιρνει κακιστες κριτικες και ολο το κραζει.Follow the irmos. :-D
The Punisher
Venus Former Team Member
Posts: 7561
Joined: Thu Oct 27, 2005 1:43 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Boston, MA

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by The Punisher » Sat Jun 19, 2010 9:34 pm

Καλά αυτό μπορεί να το κάνει οποιοσδήποτε. Το θέμα είναι (?) το έγγραφο.

Εγώ σκαλωσα άσχημα στο ότι το τμήμα δέχεται 250 φοιτητές, ενώ μπορεί να υποστηρίξει πλήρως 100! Δεν το σχολίασε κανείς σας .. :roll:
User avatar
ultimate_aektzis
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 6373
Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
Gender:

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by ultimate_aektzis » Sat Jun 19, 2010 9:36 pm

Η αληθεια ειναι οτι δεν το προσεξα. :smt017
User avatar
nikolas17
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1117
Joined: Sun Sep 20, 2009 12:51 am
Academic status: N>4
Gender:
Location: 192.168.1.1

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by nikolas17 » Sat Jun 19, 2010 9:50 pm

Αυτό είναι γνωστό από παλαιότερα. Σκέψου όμως ότι σχεδόν κάθε τμήμα στην Ελλάδα δέχεται παραπάνω φοιτητές απ' όσους μπορεί να δεχθεί. Αλλιώς θα υπήρχαν οι μισές θέσεις εισακτέων και οι βάσεις θα ήταν όλες στα ύψη. :???:
Image
User avatar
dexter
Venus Former Team Member
Posts: 2496
Joined: Wed Jan 09, 2008 11:50 pm
Academic status: N>4
Gender:
Location: springfield
Contact:

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by dexter » Sat Jun 19, 2010 10:23 pm

nikolas17 wrote:Αυτό είναι γνωστό από παλαιότερα. Σκέψου όμως ότι σχεδόν κάθε τμήμα στην Ελλάδα δέχεται παραπάνω φοιτητές απ' όσους μπορεί να δεχθεί. Αλλιώς θα υπήρχαν οι μισές θέσεις εισακτέων και οι βάσεις θα ήταν όλες στα ύψη. :???:
σε άλλες πόλεις δεν ισχύει τόσο αυτό..
μόνο αθήνα γίνεται ο χαμός από μεταγραφές..
τα αντίστοιχα τμήματα πληροφορικής σε άλλες πόλεις(εκτός θεσαλλονίκης) είναι πολύ πιο άνετα σε αυτό το θέμα..
http://foss.aueb.gr
always aim for for the sky for if you fail you can at least reach the clouds..
ALL BLACKS supporter..
http://www.bringthemback.org/
User avatar
nikolas17
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1117
Joined: Sun Sep 20, 2009 12:51 am
Academic status: N>4
Gender:
Location: 192.168.1.1

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by nikolas17 » Sat Jun 19, 2010 10:36 pm

Δεν είναι μόνο οι μεταγγραφές. Είναι και οτι οι αρχικές θέσεις εισακτέων (90% και 10%) είναι πάρα πολλές. Βέβαια οι μεταγγραφές δυσχεραίνουν ακόμα περισσότερο την όλη κατάσταση.
Image
?:=2b|~2b
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 164
Joined: Wed Dec 10, 2008 9:17 pm
Academic status: Professor
Gender:

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by ?:=2b|~2b » Sat Jun 19, 2010 11:46 pm

ultimate_aektzis wrote:
Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
[quote]Η λέξεις "ικανοποιητικός",
Να βρεθεί κάποιος που να γνωρίζει στοιχειωδώς ελληνικά
Fail :-p :-p[/spoiler]
Οι μισθοί είναι χαμηλοί, με αποτέλεσμα πολλοι να μην δίνουν έμφαση στη διδασκαλία, γιατί πρέπει κάπως να αυξήσουν το εισόδημά τους.
Συγνωμη αλλα αυτο δεν το δεχομαι.Οι πανεπιστημιακοι ειναι απο τους πιο καλοπληρωμενους υπαλληλους στην Ελλαδα.Δηλαδη ο καθε μεταναστης που δουλευει με 500Ε 10ωρα και ειναι και ανασφαλιστος πρεπει να παρει τουφεκι και να εκτελει ενω παραλληλα η καθε "φιρμα" απαξιει να κανει μαθημα επειδη παιρνει κατω απο 3000?Βεβαια οπως ειπωθηκε σωστα καπου στο τοπικ ειναι να το εχεις το αθλημα.Αν δεν το εχεις θα κανεις 2-3 ερευνες θα βαλεις τον θειο(πολλα πανεπιστημια εχουν οικογενειοκρατεια) να σε ανεβασει βαθμιδα με αστεια papers και οταν θα σε φτυνουν θα λες οτι φταει το venus.Και ομως το εχω ακουσει απο μελος ΔΕΠ της βαθμιδας του καθηγητη αυτο.Του φταει το venus σε ολα.Αυτος και τα "μαθημα"του γ@μανε :lol:
Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
Αυτο με τους μισθους μου θυμιζει ενα ωραιο που εχω ακουσει κατα καιρους που καποιοι βοηθοι δεν γουσταρουν να κανουν μαθημα γιατι δεν πληρωνονται εξτρα για τις ωρες διδασκαλιας που κανουν.Οχι (wo/)man θα γινεις λεκτορας και δεν θα ξερεις πως πιανουν κιμωλια.Τραβα να δεις αν ερχομαι. :lol:
[/quote]


Για το θέμα των μισθών, εν μέρει συμφωνώ. Όταν άφηνα τη θέση μου στην Κύπρο (όπου επερνα υπερδιπλάσια), το ήξερα το deal, και θεωρώ υποχρέωσή μου να κάνω καλό μάθημα. Αλλιώς ας καθόμουν στην Κύπρο... Αυτό ισχύει για τους μισούς και πλέον καθηγητές του τμήματος. Από την άλλη, όπως φαντάζεστε, μια παράμετρος που δείχνει πόσο καλή είναι μια δουλειά, είναι ο μισθός. Ειδικά όταν έχεις οικογένεια. Σημειωτέον, δεν πληρωνόμαστε και τόσο καλά, αν λάβετε υπόψην ότι σπουδάζαμε 5 χρόνια πιο πολύ από τυος άλλους, και όλοι μας θα μπορούσαμε να βρούμε πιο καλοπληρωμένες δουλειές, αν δεν είχαμε το μεράκι να γίνουμε καθηγητές. (αναφέρομαι σε αυτό το τμήμα, όχι σε άλλα) Παίρνουμε, π.χ., όσο και ένας μηχανικός που δουλευει στο δημόσιο, και σαφώς λιγότερα από εφοριακούς/δικαστικούς/τελωνιακούς. Επίσης, παίρνουμε πολύ λιγότερα από πολλους, αν κάνουμε κανονικοποίηση στις ώρες εργασίας (πχ, απο τους καθηγητές στα σχολεία). (Η δουλεία μας δεν περιλαμβάνει μόνο διδασκαλία, αλλά έρευνα, στην οποία κρινόμαστε για να πάρουμε ανέλιξη). Τώρα αν κάποια φίρμα απαξιεί να κάνει μάθημα, πολύ κακώς, εγώ απλώς είπα ότι ο μισθός που παίρνει ο μέσος καθηγητής μάλλον του ρίχνει την ψυχολογία, παρά την ανεβάζει.

Σχετικά με το spoiler: "Οχι (wo/)man θα γινεις λεκτορας και δεν θα ξερεις πως πιανουν κιμωλια." Παιδιά η διδασκαλία δεν διδασκεται. ούτε γίνεσαι καλός καθηγητής με προπόνηση. Ειλικρινα σας λέω, θεωρώ ότι κάνω τόσο καλό (ή κακό :) )μάθημα, όσο και στην πρώτη μου διάλεξη ως TA. Αν έχεις 1) 80% φιλοτιμο 2) 10% γνώσεις και 3) 10% showmanship θα κάνεις καλό μάθημα. Αλλιώς, όσο προπόνηση και να κάνεις, δεν γίνεται τίποτα. Και καταλαβαίνω τους διδακτορικούς μας που διαμαρτύρονται για αυτό και για άλλα. Αν τα πράγματα για μας και σας είναι στραβά μια φορά, για αυτους είναι 10.

edit: Και κάτι τελευταίο. Δεν νομίζω ότι κανένας είπε ότι "του φταίει το venus" σε κάτι. Αλλά μου είναι προφανές ότι μερικές φορές γίνεται κριτική εντελώς απαράδεκτη/ άκυρη, μερικές φορές σε σουρεαλιστικό βαθμό, αν και ευτυχως συνήθως καλοπροαίρετη. Ειδικά απο φοιτητές από μικρά έτη, που δεν έχουν καταλάβει τους περιορισμούς και τις ελλέιψεις του συστήματος υπό το οποίο λειτουργούμε όλοι.

Σταύρος Τουμπής
User avatar
marios
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2810
Joined: Wed Sep 26, 2007 3:44 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by marios » Sun Jun 20, 2010 12:14 am

?:=2b|~2b wrote:Για το θέμα των μισθών, εν μέρει συμφωνώ. Όταν άφηνα τη θέση μου στην Κύπρο (όπου επερνα υπερδιπλάσια), το ήξερα το deal, και θεωρώ υποχρέωσή μου να κάνω καλό μάθημα. Αλλιώς ας καθόμουν στην Κύπρο... Αυτό ισχύει για τους μισούς και πλέον καθηγητές του τμήματος. Από την άλλη, όπως φαντάζεστε, μια παράμετρος που δείχνει πόσο καλή είναι μια δουλειά, είναι ο μισθός. Ειδικά όταν έχεις οικογένεια. Σημειωτέον, δεν πληρωνόμαστε και τόσο καλά, αν λάβετε υπόψην ότι σπουδάζαμε 5 χρόνια πιο πολύ από τυος άλλους, και όλοι μας θα μπορούσαμε να βρούμε πιο καλοπληρωμένες δουλειές, αν δεν είχαμε το μεράκι να γίνουμε καθηγητές. (αναφέρομαι σε αυτό το τμήμα, όχι σε άλλα) Παίρνουμε, π.χ., όσο και ένας μηχανικός που δουλευει στο δημόσιο, και σαφώς λιγότερα από εφοριακούς/δικαστικούς/τελωνιακούς. Επίσης, παίρνουμε πολύ λιγότερα από πολλους, αν κάνουμε κανονικοποίηση στις ώρες εργασίας (πχ, απο τους καθηγητές στα σχολεία). (Η δουλεία μας δεν περιλαμβάνει μόνο διδασκαλία, αλλά έρευνα, στην οποία κρινόμαστε για να πάρουμε ανέλιξη). Τώρα αν κάποια φίρμα απαξιεί να κάνει μάθημα, πολύ κακώς, εγώ απλώς είπα ότι ο μισθός που παίρνει ο μέσος καθηγητής μάλλον του ρίχνει την ψυχολογία, παρά την ανεβάζει.
Νομίζω ότι δεν διαφωνεί κανείς με αυτά που λέτε(άλλωστε σε μια "σωστή" κοινωνία η Παιδεία, σε κάθε της επίπεδο, πρέπει να παίζει 1/2 πιο σημαντικούς ρόλους σε κάθε διάρθρωση. Τον άλλο η Τέχνη). Απλά έχω την αίσθηση ότι ο ultimate_aektzis το έγραψε γιατί έχουμε βιώματα με καθηγητές που από άποψη διδασκαλίας δεν άξιζε ούτε να τους αφήνουν αν πληρώνουν, όχι να πληρώνονται. Και ορισμένοι από αυτούς είναι και στις πιο υψηλές βαθμίδες, κάτι το οποίο σημαίνει ότι πληρώνονται αρκετά καλά.
Το πιο βασικό πρόβλημα σε αυτό το θέμα δεν είναι ούτε το να μην του αρέσει να διδάσκει κάποιου, ούτε να μην είναι μεταδοτικός, ούτε καν το επίπεδο των γνώσεων του. Είναι το ότι πολλοί απλά είτε βαριούνται να ασχοληθούν με τους φοιτητές είτε απλά μας γράφουν(απαντήσεις σε mail μέχρι και 2 μήνες(!) μετά, μη ανέβασμα διαφανειών έγκαιρα, εργασίες πάνω σε ζητήματα που δεν έχουν διδαχθεί ακόμα είναι τα πρώτα που μου έρχονται από προσωπική εμπειρία).
?:=2b|~2b wrote:Σχετικά με το spoiler: "Οχι (wo/)man θα γινεις λεκτορας και δεν θα ξερεις πως πιανουν κιμωλια." Παιδιά η διδασκαλία δεν διδασκεται. ούτε γίνεσαι καλός καθηγητής με προπόνηση. Ειλικρινα σας λέω, θεωρώ ότι κάνω τόσο καλό (ή κακό :) )μάθημα, όσο και στην πρώτη μου διάλεξη ως TA. Αν έχεις 1) 80% φιλοτιμο 2) 10% γνώσεις και 3) 10% showmanship θα κάνεις καλό μάθημα. Αλλιώς, όσο προπόνηση και να κάνεις, δεν γίνεται τίποτα. Και καταλαβαίνω τους διδακτορικούς μας που διαμαρτύρονται για αυτό και για άλλα. Αν τα πράγματα για μας και σας είναι στραβά μια φορά, για αυτους είναι 10.
Εδώ θα διαφωνήσω, γιατί ζήσαμε το απόλυτο παράδειγμα πέρσυ. Είχαμε βοηθό που έκανε μάθημα "παντομίμα", δηλαδή με απόλυτη ησυχία(ναι, συνέβει και αυτό για να καταλάβετε πόσο εντύπωση μας έκανε :-D ) δεν ακούγαμε τίποτα από όσα έλεγε, είτε με μικρόφωνο, είτε χωρίς. Αποτέλεσμα ήταν απλά να τον βλέπουμε να κουνάει τα χείλη του και να γράφει στο πίνακα. Αυτός ο βοηθός, αν σε μια αίθουσα με <50 ατόμων είχε τέτοιο πρόβλημα, αν έμπαινε με την μία σε ένα αμφιθέατρο με 250-300 πιστεύω ότι απλά θα λιποθυμούσε και θα τον μαζεύαμε από κάτω :lol: .
Αυτά χωρίς να λέω ότι οι διδακτορικοί αντιμετωπίζουν καλή κατάσταση. Απλά συμφωνώ με την σκοπιμότητα των μαθημάτων τους σε φροντιστήρια/εργαστήρια :smt023
Μην κλαις επειδή τελείωσε. Χαμογέλα επειδή συνέβη- G.G.M.
Η μεγαλύτερη ευτυχία είναι να ξέρεις την πηγή της δυστυχίας-F.D.
Η μουσική εκφράζει αυτά που δεν μπορούν να ειπωθούν και που είναι αδύνατο να μείνουν στη σιωπή-V.H.
Πίστη στην πρόοδο, δεν σημαίνει και πίστη στο ότι έχει συμβεί κάποια πρόοδος-F.K.
Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος-F.N
User avatar
vaggelis
byte level
byte level
Posts: 78
Joined: Wed Jun 17, 2009 11:29 pm
Academic status: PhD
Gender:

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by vaggelis » Sun Jun 20, 2010 1:19 am

marios wrote:
Εδώ θα διαφωνήσω, γιατί ζήσαμε το απόλυτο παράδειγμα πέρσυ. Είχαμε βοηθό που έκανε μάθημα "παντομίμα", δηλαδή με απόλυτη ησυχία(ναι, συνέβει και αυτό για να καταλάβετε πόσο εντύπωση μας έκανε :-D ) δεν ακούγαμε τίποτα από όσα έλεγε, είτε με μικρόφωνο, είτε χωρίς. Αποτέλεσμα ήταν απλά να τον βλέπουμε να κουνάει τα χείλη του και να γράφει στο πίνακα. Αυτός ο βοηθός, αν σε μια αίθουσα με <50 ατόμων είχε τέτοιο πρόβλημα, αν έμπαινε με την μία σε ένα αμφιθέατρο με 250-300 πιστεύω ότι απλά θα λιποθυμούσε και θα τον μαζεύαμε από κάτω :lol: .
Αυτά χωρίς να λέω ότι οι διδακτορικοί αντιμετωπίζουν καλή κατάσταση. Απλά συμφωνώ με την σκοπιμότητα των μαθημάτων τους σε φροντιστήρια/εργαστήρια :smt023

χωρίς να θεωρήσεις ότι εκπροσωπώ όλους τους ΥΔς, να κάνω μερικές επισημάνσεις. Οι ΥΔς είναι βοηθοί σε 2 προπτυχιακά μαθήματα το έτος. Κάποιες φορές (για το καλό του τμήματος) πρέπει να είμαστε βοηθοί διδασκαλίας σε μαθήματα που απέχουν αρκετά από τα ερευνητικά μας ενδιαφέροντα. Π.χ. αυτή τη στιγμή υπάρχουν 7 τουλάχιστον ΥΔς που κάνουν διδακτορικό σε θέματα ασυρμάτων/ κινητών δικτύων. Οι βοηθοί διδασκαλίας που χρειάζονται για το μάθημα αυτό είναι 1. Συνεπώς, 6 εξ ημών δεν έχουμε τη δυνατότητα να είμαστε βοηθοί στο κατ' εξοχήν μάθημα της ειδικότητάς μας. Κάποιοι κάνουμε TA σε συγγενή μαθήματα, αλλά επειδή και αυτά δε φτάνουν για όλους, προσφέρουμε επικουρικό έργο και σε άλλα πεδία π.χ. εγώ έκανα Αλγορίθμους (καίτοι η σχέση μου με τη Θεωρητική Πληροφορική είναι περιορισμένη). Αντιλαμβάνεσαι ότι, σε τέτοιες περιπτώσεις, αν θέλεις να κάνεις σωστά τη δουλειά σου, θα πρέπει να αφιερώσεις σημαντικό χρόνο στην προετοιμασία του επικουρικού έργου...

Η "σκηνική παρουσία" είναι κάτι που το έχεις ή δεν το έχεις. Αλλά, από μόνη της δεν αρκεί... αν δεν έχεις προετοιμαστεί, το αποτέλεσμα θα είναι suboptimal... Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν συνάδελφοι που δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους είτε γιατί δεν προετοιμάζονται επαρκώς (αντιμετωπίζουν το ΤΑ ως αγγαρεία), είτε επειδή η συνεργασία τους με το διδάσκοντα του μαθήματος είναι εθιμοτυπική (αν κάποιος δεν ενδιαφέρεται να κάνει καλό μάθημα ο ίδιος, με μεγάλη πιθανότητα δε θα καθοδηγήσει-ούτε θα ελέγξει τις επιδόσεις του βοηθού του μαθήματος) είτε και για τα δύο... Μεταξύ μας όμως, αν κάποιος ξέρει ότι στο μάθημα θα πρέπει να αντιμετωπίσει ιπτάμενα αντικείμενα και χαλαρή συζήτηση καφενειακού επιπέδου, ε, δεν είναι και η μεγαλύτερη έμπνευση για να επενδυσει χρόνο στην προετοιμασία του μαθήματος...
User avatar
marios
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2810
Joined: Wed Sep 26, 2007 3:44 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by marios » Sun Jun 20, 2010 1:39 am

vaggelis wrote:χωρίς να θεωρήσεις ότι εκπροσωπώ όλους τους ΥΔς, να κάνω μερικές επισημάνσεις. Οι ΥΔς είναι βοηθοί σε 2 προπτυχιακά μαθήματα το έτος. Κάποιες φορές (για το καλό του τμήματος) πρέπει να είμαστε βοηθοί διδασκαλίας σε μαθήματα που απέχουν αρκετά από τα ερευνητικά μας ενδιαφέροντα. Π.χ. αυτή τη στιγμή υπάρχουν 7 τουλάχιστον ΥΔς που κάνουν διδακτορικό σε θέματα ασυρμάτων/ κινητών δικτύων. Οι βοηθοί διδασκαλίας που χρειάζονται για το μάθημα αυτό είναι 1. Συνεπώς, 6 εξ ημών δεν έχουμε τη δυνατότητα να είμαστε βοηθοί στο κατ' εξοχήν μάθημα της ειδικότητάς μας. Κάποιοι κάνουμε TA σε συγγενή μαθήματα, αλλά επειδή και αυτά δε φτάνουν για όλους, προσφέρουμε επικουρικό έργο και σε άλλα πεδία π.χ. εγώ έκανα Αλγορίθμους (καίτοι η σχέση μου με τη Θεωρητική Πληροφορική είναι περιορισμένη). Αντιλαμβάνεσαι ότι, σε τέτοιες περιπτώσεις, αν θέλεις να κάνεις σωστά τη δουλειά σου, θα πρέπει να αφιερώσεις σημαντικό χρόνο στην προετοιμασία του επικουρικού έργου...

Η "σκηνική παρουσία" είναι κάτι που το έχεις ή δεν το έχεις. Αλλά, από μόνη της δεν αρκεί... αν δεν έχεις προετοιμαστεί, το αποτέλεσμα θα είναι suboptimal... Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν συνάδελφοι που δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους είτε γιατί δεν προετοιμάζονται επαρκώς (αντιμετωπίζουν το ΤΑ ως αγγαρεία), είτε επειδή η συνεργασία τους με το διδάσκοντα του μαθήματος είναι εθιμοτυπική (αν κάποιος δεν ενδιαφέρεται να κάνει καλό μάθημα ο ίδιος, με μεγάλη πιθανότητα δε θα καθοδηγήσει-ούτε θα ελέγξει τις επιδόσεις του βοηθού του μαθήματος) είτε και για τα δύο... Μεταξύ μας όμως, αν κάποιος ξέρει ότι στο μάθημα θα πρέπει να αντιμετωπίσει ιπτάμενα αντικείμενα και χαλαρή συζήτηση καφενειακού επιπέδου, ε, δεν είναι και η μεγαλύτερη έμπνευση για να επενδυσει χρόνο στην προετοιμασία του μαθήματος...
Ακριβώς για αυτό έγραψα ότι δεν αντιμετωπίζετε καλή κατάσταση και προσπάθησα να μην σας αδικήσω.

Για την σκηνική παρουσία, δεν ξέρω αν είναι έμφυτο/ταλέντο. Πιστεύω ότι όποιος προσπαθεί να σκεφτεί σαν φοιτητής και όχι σαν διδάσκοντας(με την έννοια ότι το μάθημα, κατά την γνώμη μου, έχει το στόχο να πιάσει ο φοιτητής το γενικό νόημα και όχι να ακούσει 500 λεπτομέρειες που δεν θα θυμάται 10 λεπτά αργότερα και μέσα σε αυτές να είναι και το γενικό νόημα) και ενδιαφέρεται για το μάθημα(έστω και αν δεν του αρέσει, να έχει τον εγωισμό να το κάνει όσο μπορεί καλύτερα) και τους φοιτητές, έχει πολλές πιθανότητες να καταφέρει να αποσπάσει την προσοχή και την εκτίμηση.
Γενικά με εξαίρεση 1-2 γραφικούς στο πρώτο έτος, που δεν ήταν καν ΥΔ, αλλά βοηθοί(όποιος έχει κάνει τα φροντιστήρια πρώτου και δεύτερου έτους, μπορεί αρκετά εύκολα να καταλάβει για ποιον λέω) και 1-2 από κει και πέρα που απλά "δεν το είχαν"(για οποιοδήποτε λόγο), από άποψη προσπάθειας δεν έχω παράπονο από βοηθούς.
Για την τελευταία πρόταση σας δίνω δίκιο, αλλά και πάλι τίποτα δεν είναι απόλυτο. Έχω ζήσει βοηθούς που έκαναν τους πάντες να τους παρακολουθούν και να προσέχουν(και προφανώς όχι με τακτικές Κάβουρα :-p ), όπως και αντίστοιχα καθηγητές. ;)
Μην κλαις επειδή τελείωσε. Χαμογέλα επειδή συνέβη- G.G.M.
Η μεγαλύτερη ευτυχία είναι να ξέρεις την πηγή της δυστυχίας-F.D.
Η μουσική εκφράζει αυτά που δεν μπορούν να ειπωθούν και που είναι αδύνατο να μείνουν στη σιωπή-V.H.
Πίστη στην πρόοδο, δεν σημαίνει και πίστη στο ότι έχει συμβεί κάποια πρόοδος-F.K.
Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος-F.N
User avatar
samiwinch
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 942
Joined: Thu Oct 25, 2007 4:51 pm
Academic status: MSc
Gender:
Location: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by samiwinch » Sun Jun 20, 2010 2:46 am

γενικα,εγω ειμαι της αποψης οτι ο,τι δινεις παιρνεις...και οι καθηγητες απο τους φοιτητες(σεβασμο,ησυχια,αναγνωριση κλπ) και οι φοιτητες απο τους καθηγητες(καλο και ενδιαφερον μαθημα,καλους βαθμους αν διαβασεις οπως πρεπει κλπ κλπ)...αλλα για μενα,κυριως ειναι ευθυνη των καθηγητων η αναπτυξη καλης,πραγματικης και ωφελιμης σχεσης με τους φοιτητες ωστε να κερδισουν το σεβασμο και το ενδιαφερον τους(και μετα ερχονται και τα υπολοιπα)...δεν ειναι τυχαιο που σε καποιους καθηγητες σχεδον δεν βρισκεις θεση να κατσεις μεχρι και το τελος του εξαμηνου και η αιθουσα ειναι εκκλησια,ενω σε καποιους αλλους γινεται χαμος στην αιθουσα η προς το τελος του 6μηνου δεν γινεται καν το μαθημα επειδη δεν παταει κανεις...σε καθε περιπτωση,η συμπεριφορα των φοιτητων θα ειναι αναλογη του τι δινει ο καθηγητης...και θα παρει πισω αυτο που του αναλογει(πλην ισως ελαχιστων εξαιρεσεων οι οποιες ομως υπαρχουν για να επιβεβαιωνουν τον κανονα ;) )...
When you walk through a storm Hold your chin up high And don't be afraid of the dark.
At the end of a storm Is a golden sky And the sweet, silver song of a lark.

Walk on, through the wind Walk on, through the rain, Though your dreams be tossed and blown.
Walk on, walk on with hope in your heart, And YOU'LL NEVER WALK ALONE, YOU'LL NEVER WALK ALONE...
http://www.youtube.com/watch?v=lR4n_Ttx ... re=related
User avatar
ultimate_aektzis
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 6373
Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
Gender:

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by ultimate_aektzis » Sun Jun 20, 2010 12:01 pm

samiwinch wrote:γενικα,εγω ειμαι της αποψης οτι ο,τι δινεις παιρνεις...και οι καθηγητες απο τους φοιτητες(σεβασμο,ησυχια,αναγνωριση κλπ) και οι φοιτητες απο τους καθηγητες(καλο και ενδιαφερον μαθημα,καλους βαθμους αν διαβασεις οπως πρεπει κλπ κλπ)...αλλα για μενα,κυριως ειναι ευθυνη των καθηγητων η αναπτυξη καλης,πραγματικης και ωφελιμης σχεσης με τους φοιτητες ωστε να κερδισουν το σεβασμο και το ενδιαφερον τους(και μετα ερχονται και τα υπολοιπα)...δεν ειναι τυχαιο που σε καποιους καθηγητες σχεδον δεν βρισκεις θεση να κατσεις μεχρι και το τελος του εξαμηνου και η αιθουσα ειναι εκκλησια,ενω σε καποιους αλλους γινεται χαμος στην αιθουσα η προς το τελος του 6μηνου δεν γινεται καν το μαθημα επειδη δεν παταει κανεις...σε καθε περιπτωση,η συμπεριφορα των φοιτητων θα ειναι αναλογη του τι δινει ο καθηγητης...και θα παρει πισω αυτο που του αναλογει(πλην ισως ελαχιστων εξαιρεσεων οι οποιες ομως υπαρχουν για να επιβεβαιωνουν τον κανονα ;) )...

+++
Οπως θα ελεγε και η μορφη στην διαφημιση "τυχαιο?δεν νομιζω?" :-p .
Οι εξαιρεσεις ειναι οταν το μαθημα ειναι ψιλοβαρετο(τα μαθηματα που δεν ειναι αμιγως "πληροφορικη" θα ελεγα, πχ μαθηματικα ή και τα πιο θεωρητικα-abstract.Στα οικονομικα ουτε καν κανουμε τον κοπο να παμε :-p ) για τους περισσοτερους οπου οσο καλο μαθημα και να κανει ο καθηγητης θα παραμεινει βαρετο. :smt006

Και κατι αλλο που θελω να προσθεσω, δεν θυμαμαι αν εχει ξαναεπιωθει...το τμημα εχει χοντρο προβλημα με promotion.Εχω μιλησει με πρωτοετεις (και περσι και φετος) και μου λεγανε οτι στο σχολειο τους πηγε 1 και μονο οδηγος σπουδων. :shock:

Σε σχετικαη συζητηση που ειχαμε στην ΑΣΠΣ με τον προεδρο του τμηματος του το ειχαμε αναφερει και το αρνηθηκε.Και μαλιστα "εβαλε και το χερι του στη φωτια" οτι ζητησε προσωπικα να σταλει επαρκης αριθμος Ο.Σ.Τι παιζει εδω? :smt017
Last edited by ultimate_aektzis on Sun Jun 20, 2010 12:07 pm, edited 1 time in total.
User avatar
miv
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 398
Joined: Mon Jul 06, 2009 6:28 pm
Academic status: 2nd year
Gender:
Location: Athens

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by miv » Sun Jun 20, 2010 12:05 pm

ultimate_aektzis wrote:
samiwinch wrote:γενικα,εγω ειμαι της αποψης οτι ο,τι δινεις παιρνεις...και οι καθηγητες απο τους φοιτητες(σεβασμο,ησυχια,αναγνωριση κλπ) και οι φοιτητες απο τους καθηγητες(καλο και ενδιαφερον μαθημα,καλους βαθμους αν διαβασεις οπως πρεπει κλπ κλπ)...αλλα για μενα,κυριως ειναι ευθυνη των καθηγητων η αναπτυξη καλης,πραγματικης και ωφελιμης σχεσης με τους φοιτητες ωστε να κερδισουν το σεβασμο και το ενδιαφερον τους(και μετα ερχονται και τα υπολοιπα)...δεν ειναι τυχαιο που σε καποιους καθηγητες σχεδον δεν βρισκεις θεση να κατσεις μεχρι και το τελος του εξαμηνου και η αιθουσα ειναι εκκλησια,ενω σε καποιους αλλους γινεται χαμος στην αιθουσα η προς το τελος του 6μηνου δεν γινεται καν το μαθημα επειδη δεν παταει κανεις...σε καθε περιπτωση,η συμπεριφορα των φοιτητων θα ειναι αναλογη του τι δινει ο καθηγητης...και θα παρει πισω αυτο που του αναλογει(πλην ισως ελαχιστων εξαιρεσεων οι οποιες ομως υπαρχουν για να επιβεβαιωνουν τον κανονα ;) )...

+++
Οπως θα ελεγε και η μορφη στην διαφημιση "τυχαιο?δεν νομιζω?" :-p .
Οι εξαιρεσεις ειναι οταν το μαθημα ειναι ψιλοβαρετο(τα μαθηματα που δεν ειναι αμιγως "πληροφορικη" θα ελεγα, πχ μαθηματικα ή και τα πιο θεωρητικα-abstract.Στα οικονομικα ουτε καν κανουμε τον κοπο να παμε :-p ) για τους περισσοτερους οπου οσο καλο μαθημα και να κανει ο καθηγητης θα παραμεινει βαρετο. :smt006

Το πρόβλημα είναι όταν ούτε το μάθημα είναι βαρετό, ούτε και δύσκολο, αλλά ο καθηγητής το κάνει και τα δύο...Και μέχρι τώρα έχω χάσει δύο μαθήματα έτσι. :P
Προτιμήστε ανοιχτές και δωρεάν λύσεις λογισμικού, σε όλα τα λειτουργικά, έναντι τις κλειστές και πειρατικές. Μπορεί να σώζουν προσωρινά την τσέπη σας, είναι εμπόδιο όμως στην ελευθερία της γνώσης.
Βρείτε εδώ με τί μπορείτε να αντικαταστήσετε το πανάκριβο πρόγραμμα το οποίο είστε έτοιμοι να κατεβάσετε παράνομα:
http://www.osalt.com
Εν τέλει θα ανακαλύψετε κάτι καλύτερο, πραγματικά δωρεάν και πραγματικά ελεύθερο
User avatar
enum21
Venus Former Team Member
Posts: 5436
Joined: Mon Feb 16, 2009 9:06 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Underworld

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by enum21 » Sun Jun 20, 2010 12:10 pm

ultimate_aektzis wrote:
samiwinch wrote:γενικα,εγω ειμαι της αποψης οτι ο,τι δινεις παιρνεις...και οι καθηγητες απο τους φοιτητες(σεβασμο,ησυχια,αναγνωριση κλπ) και οι φοιτητες απο τους καθηγητες(καλο και ενδιαφερον μαθημα,καλους βαθμους αν διαβασεις οπως πρεπει κλπ κλπ)...αλλα για μενα,κυριως ειναι ευθυνη των καθηγητων η αναπτυξη καλης,πραγματικης και ωφελιμης σχεσης με τους φοιτητες ωστε να κερδισουν το σεβασμο και το ενδιαφερον τους(και μετα ερχονται και τα υπολοιπα)...δεν ειναι τυχαιο που σε καποιους καθηγητες σχεδον δεν βρισκεις θεση να κατσεις μεχρι και το τελος του εξαμηνου και η αιθουσα ειναι εκκλησια,ενω σε καποιους αλλους γινεται χαμος στην αιθουσα η προς το τελος του 6μηνου δεν γινεται καν το μαθημα επειδη δεν παταει κανεις...σε καθε περιπτωση,η συμπεριφορα των φοιτητων θα ειναι αναλογη του τι δινει ο καθηγητης...και θα παρει πισω αυτο που του αναλογει(πλην ισως ελαχιστων εξαιρεσεων οι οποιες ομως υπαρχουν για να επιβεβαιωνουν τον κανονα ;) )...
[..]

Και κατι αλλο που θελω να προσθεσω, δεν θυμαμαι αν εχει ξαναεπιωθει...το τμημα εχει χοντρο προβλημα με promotion.Εχω μιλησει με πρωτοετεις (και περσι και φετος) και μου λεγανε οτι στο σχολειο τους πηγε 1 και μονο οδηγος σπουδων. :shock:

Σε σχετικαη συζητηση που ειχαμε στην ΑΣΠΣ με τον προεδρο του τμηματος του το ειχαμε αναφερει και το αρνηθηκε.Και μαλιστα "εβαλε και το χερι του στη φωτια" οτι ζητησε προσωπικα να σταλει επαρκης αριθμος Ο.Σ.Τι παιζει εδω? :smt017
Ψήσιμο. :-p Δε βάζεις το χέρι σου στη φωτιά για δουλειές που γίνονται από δημόσιους φορείς. :lol:
Πάντως εγώ τη σχολή την ήξερα από μια φίλη μου που πέρασε αλλά ξανάδωσε γιατί δεν της άρεσε..Καλύτερο παράδειγμα δε μπορούσα να έχω :-p
User avatar
vaggelis
byte level
byte level
Posts: 78
Joined: Wed Jun 17, 2009 11:29 pm
Academic status: PhD
Gender:

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by vaggelis » Sun Jun 20, 2010 12:35 pm

@marios

και κάτι ακόμη: Τα παραπάνω δεν τα έγραψα για να είσαι/ είστε επιεικής/ είς με τους ΥΔς... τα έγραψα κυριώς επειδή αρκετοί τα αγνοείτε.

Η προσπάθεια μετράει μόνο, μόνο στους Παραολυμπιακούς Αγώνες. Οπότε, αν κάποιος καίτοι προσπαθεί, δεν κάνει καλό μάθημα, δε σημαίνει ότι πρέπει να είστε ικανοποιημένοι μαζί του. Προφανώς θα (πρέπει να) του αναγνωριστεί ότι προσπαθεί, αλλά... το αποτέλεσμα μετράει...
User avatar
ultimate_aektzis
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 6373
Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
Gender:

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by ultimate_aektzis » Sun Jun 20, 2010 12:44 pm

Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
[quote="miv"] Το πρόβλημα είναι όταν ούτε το μάθημα είναι βαρετό, ούτε και δύσκολο, αλλά ο καθηγητής το κάνει και τα δύο...Και μέχρι τώρα έχω χάσει δύο μαθήματα έτσι. :P[/quote] :lol: :lol: Καταλαβα που το πας, αλλα το γεγονος οτι δεν ειναι δυσκολο κανει και το pass πιο ευκολο.Διαβαζεις μονος σου. ;) Εδω περασα υπολογιστικα με απειροελαχιστο διαβασμα(και απιστευτη κ....φαρδια) στην Γραμμικη κ0λ0νεις? :lol:
Η προσπάθεια μετράει μόνο, μόνο στους Παραολυμπιακούς Αγώνες. Οπότε, αν κάποιος καίτοι προσπαθεί, δεν κάνει καλό μάθημα, δε σημαίνει ότι πρέπει να είστε ικανοποιημένοι μαζί του. Προφανώς θα (πρέπει να) του αναγνωριστεί ότι προσπαθεί, αλλά... το αποτέλεσμα μετράει...
Ειπατε παραπανω οτι καποιοι βοηθοι κανουν ΤΑ* σε μαθηματα ασχετα με την εξειδικευση τους.Απο αυτη την αποψη πρεπει να μετραει και η προσπαθεια και την ευθυνη για το κακο εργαστηριακο-φροντιστηριακο μαθημα να την εχει κυριως ο καθηγητης που (μαλλον)δεν εκανε την βελτιστη επιλογη.Ετσι το βλεπω απο την μερια μου..αν πχ με εβαζαν να κανω πχ Compilers στα παιδια δεν θα εκανα καλο μαθημα.Οσο καλα και να ηξερα το πεδιο.

*Τι ακριβως σημαινουν τα αρχικα? :-p
Εχω καταλαβει τι εννοειτε αλλα μου διαφευγουν οι συγκεκριμενες λεξεις...
Last edited by ultimate_aektzis on Sun Jun 20, 2010 12:55 pm, edited 1 time in total.
User avatar
marios
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2810
Joined: Wed Sep 26, 2007 3:44 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by marios » Sun Jun 20, 2010 12:53 pm

vaggelis wrote:@marios

και κάτι ακόμη: Τα παραπάνω δεν τα έγραψα για να είσαι/ είστε επιεικής/ είς με τους ΥΔς... τα έγραψα κυριώς επειδή αρκετοί τα αγνοείτε.

Η προσπάθεια μετράει μόνο, μόνο στους Παραολυμπιακούς Αγώνες. Οπότε, αν κάποιος καίτοι προσπαθεί, δεν κάνει καλό μάθημα, δε σημαίνει ότι πρέπει να είστε ικανοποιημένοι μαζί του. Προφανώς θα (πρέπει να) του αναγνωριστεί ότι προσπαθεί, αλλά... το αποτέλεσμα μετράει...
Κοιτάξτε, για αρχή μετράει η προσπάθεια. Το να στείλω ένα mail με απορίες για την εργασία π.χ. και να μου απαντήσει σε λογικό χρόνο και σωστά(έχω ρωτήσει και πρόσφατα μάλιστα, με mail βοηθό για εργασία στην οποία ειναι υπεύθυνος και μου απάντησε κάτι το εντελώς(μα εντελώς) λάθος).
Απο κει και πέρα το αν κάνει καλό ή κακό μάθημα ειναι συνάρτηση παραπάνω παραγόντων. Από τον τομέα του και το κοινό που έχει από κάτω, μέχρι την εμπειρία του και την αυτοπεποίθησή του.

Αλλά το minimum επιπέδου για ένα βοηθό(ή καθηγητή) στο διδακτικό σκέλος, είναι αυτό. ;)
Μην κλαις επειδή τελείωσε. Χαμογέλα επειδή συνέβη- G.G.M.
Η μεγαλύτερη ευτυχία είναι να ξέρεις την πηγή της δυστυχίας-F.D.
Η μουσική εκφράζει αυτά που δεν μπορούν να ειπωθούν και που είναι αδύνατο να μείνουν στη σιωπή-V.H.
Πίστη στην πρόοδο, δεν σημαίνει και πίστη στο ότι έχει συμβεί κάποια πρόοδος-F.K.
Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος-F.N
The Punisher
Venus Former Team Member
Posts: 7561
Joined: Thu Oct 27, 2005 1:43 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Boston, MA

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by The Punisher » Sun Jun 20, 2010 12:54 pm

TA = Teaching Assistant
Post Reply

Return to “Τμήμα - Πανεπιστήμιο”