Re: Περί αποτελεσμάτων Εξεταστικής Ιουνίου 2014
Posted: Wed Jul 09, 2014 3:17 am
Οκ, δεν ήξερα τι ακριβώς εννοούσες. Το είπα απλώς επειδή πολλές φορές τείνουμε να κάνουμε αυτή τη σύγχυση, ειδικά στα πρώτα έτη. Σαφώς και κάποιος που γουστάρει και μπορεί να γράφει κώδικα έχει ταλέντο και potential και μάλιστα είναι πιο εύκολο γι'αυτόν να κάτσει να διαβάσει σωστό προγραμματισμό, απλά το πρόβλημα είναι ότι αρκετοί δεν το κάνουν. Και απλά στην πορεία βλέπεις ότι θα έπρεπε ίσως να έχεις διαβάσει λίγη περισσότερη θεωρία αλλά εκεί πλέον τρέχουν οι προθεσμίες και δεν προλαβαίνεις. Στα πρώτα έτη που έχετε 3 μαθήματα που το μόνο που διδάσκουν είναι να γράφετε προγράμματα, κοιτάξτε να το εκμεταλλευτείτε. Πιο μετά δεν θα κάτσει κανένας να βοηθήσει σε θέματα υλοποίησης, θα θεωρείται ψιλοδεδομένο ότι ξέρετε να γράφετε κώδικα κι όταν δεν θεωρείται, δεν θα υπάρχει χρόνος ν'ασχοληθούν οι βοηθοί (για καθηγητές δεν το συζητώ καν). Επίσης θα σας γλιτώσει πολύτιμο χρόνο αν ξέρετε πως πρέπει να γράψετε ένα πρόγραμμα πριν ξεκινήσετε να το γράφετε. Και το κακό (για μένα) είναι ότι όλα αυτά δεν τα λέω επειδή το παίζω έξυπνος, τα λέω επειδή τα έχω μάθει με τον άσχημο τρόπο.
Οπότε οκ, είναι λίγο στριμμένο το γραπτό του Σύρη, κι εγώ είχα ρίξει αρκετά καντήλια τότε, αλλά είναι απ΄τα μαθήματα που κάτι βγάζεις στο τέλος, αν ασχοληθείς και διαβάσεις. Δεν θα σου χαριστεί, ούτε θα σου βάλει βαθμάρα, αλλά νομίζω πως αν κάποιος έχει καταλάβει έστω και λίγο τι παίζει, δεν θα κοπεί.
Επίσης σχετικά με το νούμερο, 717, επιτρέψτε μου να αμφιβάλλω για τη σημασία του. Πέρα από το ότι αναφέρεται στον αριθμό δηλώσεων, όχι σε αυτούς που το έδωσαν, απ'ότι βλέπω τουλάχιστον τα 2/3 απ'αυτούς δεν παρέδωσαν καν εργασίες, οπότε σημαίνει ότι δεν ασχολήθηκαν με το μάθημα (γιατί το να μην παραδώσεις ούτε μία εργασία σε προγραμματιστικό μάθημα βασικά σημαίνει ότι δεν το παρακολούθησες). Οπότε αν μιλάμε για αυτούς που έδωσαν έστω μία εργασία και πήγαν στην τελική εξέταση (=αυτοί που ασχολήθηκαν στον ελάχιστο δυνατό βαθμό με το μάθημα), μάλλον μιλάμε για το πολύ 200 άτομα. Το ποσοστό επιτυχίας, αυτομάτως, γίνεται πολύ πιο φυσιολογικό και είναι πολύ κοντά με τα περισσότερα μαθήματα, μη σας πω και μεγαλύτερο. Τώρα οι υπόλοιποι δε μπορούν να έχουν και την απαίτηση να περάσουν....
Οπότε οκ, είναι λίγο στριμμένο το γραπτό του Σύρη, κι εγώ είχα ρίξει αρκετά καντήλια τότε, αλλά είναι απ΄τα μαθήματα που κάτι βγάζεις στο τέλος, αν ασχοληθείς και διαβάσεις. Δεν θα σου χαριστεί, ούτε θα σου βάλει βαθμάρα, αλλά νομίζω πως αν κάποιος έχει καταλάβει έστω και λίγο τι παίζει, δεν θα κοπεί.
Επίσης σχετικά με το νούμερο, 717, επιτρέψτε μου να αμφιβάλλω για τη σημασία του. Πέρα από το ότι αναφέρεται στον αριθμό δηλώσεων, όχι σε αυτούς που το έδωσαν, απ'ότι βλέπω τουλάχιστον τα 2/3 απ'αυτούς δεν παρέδωσαν καν εργασίες, οπότε σημαίνει ότι δεν ασχολήθηκαν με το μάθημα (γιατί το να μην παραδώσεις ούτε μία εργασία σε προγραμματιστικό μάθημα βασικά σημαίνει ότι δεν το παρακολούθησες). Οπότε αν μιλάμε για αυτούς που έδωσαν έστω μία εργασία και πήγαν στην τελική εξέταση (=αυτοί που ασχολήθηκαν στον ελάχιστο δυνατό βαθμό με το μάθημα), μάλλον μιλάμε για το πολύ 200 άτομα. Το ποσοστό επιτυχίας, αυτομάτως, γίνεται πολύ πιο φυσιολογικό και είναι πολύ κοντά με τα περισσότερα μαθήματα, μη σας πω και μεγαλύτερο. Τώρα οι υπόλοιποι δε μπορούν να έχουν και την απαίτηση να περάσουν....