Page 1 of 1

Θα θέλατε να αναγράφεται στην αναλυτική βαθμολογία ο μ.ο.;

Posted: Mon Feb 28, 2005 8:48 pm
by lewton
Πώς σας φαίνεται η ιδέα στην αναλυτική μας βαθμολογία να αναγράφεται και ο μέσος όρος των φοιτητών που πέρασαν το μάθημα στην ίδια εξεταστική περίοδο με εμάς; Εναλλακτικά θα μπορούσε να φαίνεται σε τι ποσοστό των υψηλότερων βαθμών άνηκε ο δικός σου (δηλαδή στο υψηλότερο 10% κλπ).
Νομίζω ότι θα ήταν πολύ καλό, ειδικά για όσους πέρασαν κάποιο μάθημα σε κάποια εξεταστική που έγινε σφαγή (πχ εγώ πήρα το Σεπτέμβρη στις Δομές 6,5 που ήταν ο τρίτος μεγαλύτερος βαθμός σε όσους έδωσαν τα ίδια θέματα με εμένα, τη στιγμή που στα άλλα θέματα υπήρχαν και 9άρια).

Posted: Mon Feb 28, 2005 9:08 pm
by ailouros
Χε καλό ,έτσι γινόταν και στο σχολείο θυμάμαι.Βέβαια είναι δίκοπο μαχαίρι γιατί σκέψου σε ένα μάθημα που έχω πάρει 5 να τοχουν περάσει όλοι με 8.Οπότε να το κάνουμε προαιρετικό.

Posted: Mon Feb 28, 2005 9:17 pm
by lewton
Kαλά προαιρετικό αποκλείεται προφανώς... ;)
Γενικά βοηθάει όσους είναι από λίγο κάτω από το μ.ο. και πάνω, αλλά όχι όσους είναι πολύ κάτω από το μ.ο.

Posted: Mon Feb 28, 2005 9:38 pm
by rapadder
Η αναλυτική βαθμολογία ενός φοιτητή δεν μπορεί να περιέχει άσχετα στατιστικά στοιχεία. Αυτά θα μπορούσαν να δίνονται μόνο όταν ζητούνται. Έτσι για να κάνει κάποιος Διδακτορικό στο Πολυτεχνείο πρέπει να αποδείξει ότι ήταν στο 30% των καλύτερων φοιτητών του έτους του.

Posted: Mon Feb 28, 2005 11:14 pm
by semis19
Καλό μέτρο αλλά δύσκολο να εφαρμοσθεί!

Posted: Mon Feb 28, 2005 11:35 pm
by silegav
καλό θα ήταν να δίνει η γραμματεία αναλυτική κατάσταση με τους μ.ο. των εξεταστικών αλλά σε ξεχωριστό έγγραφο και ο καθένας να μπορεί να το χρησιμοποιεί όπως θέλει.

Posted: Mon Feb 28, 2005 11:44 pm
by semis19
Γενικότερα ένας ξερός βαθμός ή ακόμα χειρότερα ένας ξερός γμο δεν λέει τπτ απολύτως όλα είναι συνάρτηση του τι κάνουν οι άλλοι αλλιώς κανείς δεν μπορεί να κρίνει με βεβαιότητα!

Posted: Mon Feb 28, 2005 11:49 pm
by lumenintervalum
συμφωνώ με το silegav. Ας υπάρχει σε ξεχωριστό έντυπο κι ας κρίνει ο καθένας πως θα το χρησιμοποιήσει

Posted: Tue Mar 01, 2005 12:39 am
by Marauder
BTW, μιας και στο τόπικ διακρίνω μια σχετική συνάφεια, μήπως και θα έπρεπε να αναγράφεται το θρήσκευμα στις ταυτότητες; Ο σεξουαλικός προσανατολισμός; Η προτίμιση ομάδας πετοσφαίρισης, καλαθοσφαίρισης, αντισφαίρισης; Οι λογοτεχνικές μας αναζητήσεις; Η προτίμηση γκανιάν στον ιππόδρομο;

Το γενικό μέσο όρο βαθμολογίας πάντως τον κόβω για πιο σημαντικό από τα άλλα στοιχεία της ταυτότητάς μου από τηυ άποψη ότι μπορώ να κοντύνω, να ψηλώσω, να αλλάξω χρώμα ματιών και μαλλιών, όπως και ημερομηνία γέννησης αν είμαι τραγουδιστής. Ωστόσο τον ΓΜΟ μου, αν δεν έχω πρόσβαση στο κομπιούτερ της γραμματείας που τον τυπώνει μάλλον δεν θα μπορέσω να τον αλλάξω ποτέ μου άπαξ και τελειώσω - και άρα θα με συνοδεύει για πάντα :-D Και δεν νομίζω ότι αυτό το κάτι που θα πάρω θα είναι αναγκαστικά συναρτήσει των άλλων......γιατί μετά απο 10 χρόνια τι θα λέει αν βγήκε στο έτος μας π.χ μια καλή φουρνιά;

Posted: Tue Mar 01, 2005 1:33 am
by semis19
Είναι αυτό που έχει πει και ο καθ. της Στατιστικής κος Πανάρετος σημασία δεν έχει μόνο ο βαθμός σε ένα μάθημα αλλά πώς πήγαν οι υπόλοιποι αλλά και σε ποια χρονική περίοδο το πέρασε ο φοιτητής ... και μάλιστα στα μεταπτυχικά του εξωτερικού that counts!
Φυσικά και αυτά δεν έχουν σημασία μακροπρόθεσμα που άλλος λίγο πολύ θα έχει κάπου σταδιοδρομήσει αλλά παίζουν ρόλο κοντόφθαλμα ...
Δυστυχώς ή ευτυχώς δε θα πρέπει να λαμβάνεται αποκλειστικά ο γμο δεν είναι πανάκεια ...
πχ ένας φοιτητής που δεν δείχνει φοιτητική ισορροπία (δηλ στο χειμ. εξαμ. περνάει 2 μαθήματα και στο άλλο 8 για τέτοιες διαφορές αναφέρουμε με συχνότητα) στην αναλυτική του βαθμολογία θα προτιμηθεί από κάποιον που δείχνει ισορροπία σε ένα ΜΠΣ και ας έχει λιγότερο γμο (βέβαια έχουμε εξιδανικεύσει την περίπτωση ότι το κριτήριο είναι μόνο αυτό) ...
Και αυτό το δικαιολογώ στο γεγονός ότι ο εν λόγω φοιτητής έχει λιγότερες πιθανότητες να τελειώσει το εκάστοτε ΜΠΣ διότι εκεί πρέπει να κόβεσαι ή να μη δίνεις ένα ορισμένο αριθμό μεθημάτων ...
Για το βαθμό μαθημάτων ισχύει και το ανάλογο ... πχ άλλο να περνάς java on - time (επίσης και σε τι κατάσταση το πέρασε ο φοιτητής, δηλ ένας βαθμός πχ 8 δεν είναι καλός αν όλοι έχουν 9 και 10!) και άλλο το Σεπτέμβριο ή άλλη εξετ. περιοδ.) ...
Το τελευταίο όπως και προείπα είναι καλό αλλά δύσκολο να υλοποιηθεί ...
Αλλά το 1ο ισχύει το έχω ακούσει από πολλούς καθηγητές μας δικούς μας ή και μη ...!

χλωμόόόό!

Posted: Wed Mar 02, 2005 12:52 am
by georgie
Σήμερα έγινε εκδήλωση από την ΔΑΠ σχετικά με το "Μέλλον του τμήματος μας" οπου παρεβρέθηκαν ο κ. Κάβουρας , ο κ. Αποστολόπουλος και ένας άλλος που δεν συγκράτησα το όνομα του. Τεσπα έθεσα την ερώτηση αυτή κ γέλασε ο κ. κάβουρας κ μου απάντησε οτι δεν γίνεται να αναγράφεται ο γ.μ.ο αφού τα πτυχία στην Ελλάδα σε όλες τις σχολές έχουν όπως είναι...δηλάδη δεν μπορεί να αλλάξει το σύστημα.. οπότε μάταια γίνεται αυτή η συζήτηση γιατι δεν τους πολυ νοιάζει η γνώμη μας.

Posted: Wed Mar 02, 2005 3:24 am
by semis19
Ο κος Κωνσταντόπουλος ήταν ο 3ος της παρέας έτσι για την ιστορία! ;)

Re: χλωμόόόό!

Posted: Wed Mar 02, 2005 11:45 am
by Proxenos
georgie wrote:Σήμερα έγινε εκδήλωση από την ΔΑΠ σχετικά με το "Μέλλον του τμήματος μας" οπου παρεβρέθηκαν ο κ. Κάβουρας , ο κ. Αποστολόπουλος και ένας άλλος που δεν συγκράτησα το όνομα του. Τεσπα έθεσα την ερώτηση αυτή κ γέλασε ο κ. κάβουρας κ μου απάντησε οτι δεν γίνεται να αναγράφεται ο γ.μ.ο αφού τα πτυχία στην Ελλάδα σε όλες τις σχολές έχουν όπως είναι...δηλάδη δεν μπορεί να αλλάξει το σύστημα.. οπότε μάταια γίνεται αυτή η συζήτηση γιατι δεν τους πολυ νοιάζει η γνώμη μας.
Εδώ που τα λέμε, δεν εχει κι άδικο. Το κακό (καλό) με τα πανεπιστήμια στην Ελλάδα είναι ότι όλα λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο όπως τα λύκεια, δηλαδή είναι όλα όμοια μεταξύ τους για να διασφαλίζονται( ; ) με κάποιο μαγικό τρόπο οι ίσες ευκαιρίες των φοιτητών. Άλλος ένας λόγος που βγαίνουν πολλοί και ζητούν την δημιουργία μη κρατικών πανεπιστημίων.

Εδώ και το πιστοποιητικό για το ποσοστό της τάξης σου στο οποίο βρίσκεται ο μέσος όρος σου που δίνει η γραμματεία προφανώς έγινε δυνατό γιατί το ζητούν διάφορα (αγγλοσαξωνικά κυρίως) πανεπιστήμια μαζί με τα υπόλοιπα έγγραφα της αίτησης. Αλλά κι αυτό ολόκληρη διαδικασία είναι και παίρνει καιρό (το ζητάει η γραμματεία από τη Διεύθυνση Μηχανογράφησης)...

Posted: Wed Mar 02, 2005 5:58 pm
by a_s
silegav wrote:καλό θα ήταν να δίνει η γραμματεία αναλυτική κατάσταση με τους μ.ο. των εξεταστικών αλλά σε ξεχωριστό έγγραφο και ο καθένας να μπορεί να το χρησιμοποιεί όπως θέλει.
Συμφωνώ ;)

Posted: Wed Mar 02, 2005 11:02 pm
by Einherjar
η γραμματεία παρέχει συγκριτικά στοιχεία αν το ζητήσεις σε ξεχωριστό έγγραφο

Posted: Wed Mar 02, 2005 11:34 pm
by lumenintervalum
άρα ποιος ο λόγος να αναγράφεται και στην αναλυτική??

Posted: Wed Mar 02, 2005 11:37 pm
by lewton
1. Γλιτώνεις τον κόπο να ζητήσεις ένα έξτρα έγγραφο
2. Δείχνει τη δυσκολία του τμήματός μας ως προς τις βαθμολογίες.

Posted: Thu Mar 03, 2005 1:03 am
by lumenintervalum
εγώ θα το ήθελα μόνο προαιρετικό πάντως..με την ηλεκτρονική γραμματεία σιγά τον κόπο του να τυπώσεις μια σελίδα παραπάνω!!

Posted: Thu Mar 03, 2005 3:04 am
by Einherjar
πιστεύω ότι η παροχή αυτής της πληροφορίας πρέπει να συνεχίσει να έχει προαιρετικό χαρακτήρα. Μη ξεχνάς ότι κάποιοι δεν θα βοηθηθούν από αυτό

Posted: Thu Mar 03, 2005 8:57 am
by a_s
Einherjar wrote:η γραμματεία παρέχει συγκριτικά στοιχεία αν το ζητήσεις σε ξεχωριστό έγγραφο
Σοβαρά??? :shock:

Ε... τότε δεν υπάρχει πρόβλημα!!!!!! :-D :-D

αφού το δίνουν, δεν έχει σημασία εαν είναι πάνω στην αναλυτική ή σε ξεχωριστό έγγραφο ;)