Page 1 of 4

Σύγκριση βαθμών μας με άλλες σχολές

Posted: Wed Jul 06, 2005 11:53 pm
by a_s
Κάνοντας serfing στο διαδίκτυο έπεσα πάνω σε αυτό το αρχείο και έπαθα την πλάκα μου.

Αν δείτε το αρχείο, περιέχει βαθμούς από το μάθημα "Τεχνολογία Λογισμικού" που διδάσκεται στο ΕΜΠ.

Προσέξ'τε την προ-τελευταία στήλη που βγάζει τον γενικό βαθμό σε ποσοστό %.

Στην τελευταία στήλη, δείτε πόσο τους ανεβάζουν το βαθμό!!!! :shock: :shock:

Π.χ.

φοιτητής με τελικό 76% παίρνει βαθμό ----> 9 ! :shock:
φοιτητής με τελικό 86% παίρνει βαθμό ----> 10 ! :shock:
φοιτητής με τελικό 70,5% παίρνει βαθμό ----> 9 ! :shock:

Τόσο εύκολα βάζουν βαθμούς στο ΕΜΠ??????? :evil: :twisted: :evil: :twisted:

Re: Σύγκριση βαθμών μας με άλλες σχολές

Posted: Thu Jul 07, 2005 12:02 am
by Marauder
a_s wrote:Κάνοντας serfing στο διαδίκτυο έπεσα πάνω σε αυτό το αρχείο και έπαθα την πλάκα μου.

Αν δείτε το αρχείο, περιέχει βαθμούς από το μάθημα "Τεχνολογία Λογισμικού" που διδάσκεται στο ΕΜΠ.

Προσέξ'τε την προ-τελευταία στήλη που βγάζει τον γενικό βαθμό σε ποσοστό %.

Στην τελευταία στήλη, δείτε πόσο τους ανεβάζουν το βαθμό!!!! :shock: :shock:

Π.χ.

φοιτητής με τελικό 76% παίρνει βαθμό ----> 9 ! :shock:
φοιτητής με τελικό 86% παίρνει βαθμό ----> 10 ! :shock:
φοιτητής με τελικό 70,5% παίρνει βαθμό ----> 9 ! :shock:

Τόσο εύκολα βάζουν βαθμούς στο ΕΜΠ??????? :evil: :twisted: :evil: :twisted:

Εμμμ no offense αλλά άλλο και το επίπεδο των φοιτητών εκεί έτσι;;; Βάση τελευταίου 19165 τη χρονιά που έδωσα...... με την πληρ περίπου 1 βαθμό κάτω...και τα επόμενα χρόνια it gets more...η αλήθεια να λέγεται....

Re: Σύγκριση βαθμών μας με άλλες σχολές

Posted: Thu Jul 07, 2005 12:05 am
by a_s
Marauder wrote:
Εμμμ no offense αλλά άλλο και το επίπεδο των φοιτητών εκεί έτσι;;; Βάση τελευταίου 19165 τη χρονιά που έδωσα...... με την πληρ περίπου 1 βαθμό κάτω...και τα επόμενα χρόνια it gets more...η αλήθεια να λέγεται....

Τι σχέση έχουν οι επιδόσεις στις Πανελλαδικές? Το ότι έχει μεγαλύτερη βάση η σχολή δεν σημαίνει ότι όλοι γεννήθηκαν κομπιουτεράδες!

Τα μόνα μαθήματα του σχολείου που μας χρειάστηκαν ήταν τα μαθηματικά για τα μαθήματα του κ. Κατερίνη!

Έκθεση, Ιστορία, Βιολογία, Φυσική, κλπ.. δεν έχουν καμμία σχέση με τη σχολή μας...

Re: Σύγκριση βαθμών μας με άλλες σχολές

Posted: Thu Jul 07, 2005 12:32 am
by Marauder
a_s wrote:
Marauder wrote:
Εμμμ no offense αλλά άλλο και το επίπεδο των φοιτητών εκεί έτσι;;; Βάση τελευταίου 19165 τη χρονιά που έδωσα...... με την πληρ περίπου 1 βαθμό κάτω...και τα επόμενα χρόνια it gets more...η αλήθεια να λέγεται....

Τι σχέση έχουν οι επιδόσεις στις Πανελλαδικές? Το ότι έχει μεγαλύτερη βάση η σχολή δεν σημαίνει ότι όλοι γεννήθηκαν κομπιουτεράδες!

Τα μόνα μαθήματα του σχολείου που μας χρειάστηκαν ήταν τα μαθηματικά για τα μαθήματα του κ. Κατερίνη!

Έκθεση, Ιστορία, Βιολογία, Φυσική, κλπ.. δεν έχουν καμμία σχέση με τη σχολή μας...
Επαναλαμβάνω άλλο το επίπεδο - η απόδοση στις πανελλήνιες είναι (σε τέτοιο εξαιρετικό επίπεδο) άκρως ενδεικτική, ακόμα και αν αφορά κοινωνική ανθρωπολογία ή μελέτες μπαμπουίνων στη Ζουαζιλάνδη. Άν έχεις σε όλα 20, είναι ενδεικτικό για κάποια πράγματα...όχι απόλυτα (έχουμε και εμέις αστέρια) αλλά όχι τόσα πολλά αλλοίμονο..τώρα αν διαφωνείς δεν αλλάζει κάτι...η διαφωνία με την πραγματικότητα είναι το πρωταρχικό προσωπείο της ουτοπίας :-D

Re: Σύγκριση βαθμών μας με άλλες σχολές

Posted: Thu Jul 07, 2005 12:43 am
by a_s
Marauder wrote:Επαναλαμβάνω άλλο το επίπεδο - η απόδοση στις πανελλήνιες είναι (σε τέτοιο εξαιρετικό επίπεδο) άκρως ενδεικτική, ακόμα και αν αφορά κοινωνική ανθρωπολογία ή μελέτες μπαμπουίνων στη Ζουαζιλάνδη. Άν έχεις σε όλα 20, είναι ενδεικτικό για κάποια πράγματα...όχι απόλυτα (έχουμε και εμέις αστέρια) αλλά όχι τόσα πολλά αλλοίμονο..τώρα αν διαφωνείς δεν αλλάζει κάτι...η διαφωνία με την πραγματικότητα είναι το πρωταρχικό προσωπείο της ουτοπίας :-D

Να υπενθυμίσω ότι το θέμα της συζήτησης είναι η ελαστικότητα στους βαθμούς και όχι το επίπεδο των φοιτητών!

Αν σκέφτεσαι με βάση το επίπεδο των φοιτητών, τότε μάλλον εννοείς ότι η δική μας σχολή είναι πιο "εύκολη", διότι δεν ήμασταν μαθητές του 20! Δεν έχεις δίκιο όμως....

Το ότι κάποιος είναι μαθητής του 20, δεν σημαίνει ότι πρέπει να βαθμολογείται πιο ελαστικά από τον συμμαθητή του που βγάζει 15! Αυτό δεν είναι αξιοκρατικό!

Re: Σύγκριση βαθμών μας με άλλες σχολές

Posted: Thu Jul 07, 2005 1:21 am
by semis19
Marauder wrote:Επαναλαμβάνω άλλο το επίπεδο - η απόδοση στις πανελλήνιες είναι (σε τέτοιο εξαιρετικό επίπεδο) άκρως ενδεικτική, ακόμα και αν αφορά κοινωνική ανθρωπολογία ή μελέτες μπαμπουίνων στη Ζουαζιλάνδη. Άν έχεις σε όλα 20, είναι ενδεικτικό για κάποια πράγματα...όχι απόλυτα (έχουμε και εμέις αστέρια) αλλά όχι τόσα πολλά αλλοίμονο..τώρα αν διαφωνείς δεν αλλάζει κάτι...η διαφωνία με την πραγματικότητα είναι το πρωταρχικό προσωπείο της ουτοπίας :-D
Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω από την 1η έως την τελευταία λέξη με αυτό που λέει ο Marauder. ;)

Posted: Thu Jul 07, 2005 1:32 am
by Tomahawk
Εγω πιστευω δεν εχει να κανει αυτη η περιπτωση με το επιπεδο των φοιτητων.Ξαναλεω στο συγκεκριμενο κομματι γιατι σε εξαιρετικα πολλα άλλα θα συμφωνησω με τον Marauder οτι προκειται για ΤΟ ενδεικτικο αν οχι αποδεικτικο στοιχειο.
Anyway εδω νομιζω αυτο που παιζει ρολο ειναι το επιπεδο του ιδιου του μαθηματος.Οσο καλους φοιτητες και να εχει ενας prof μπορει πολυ ευκολα να f*ck up ενα υποσχομενο μαθημα.Αν το μαθημα αυτος θελει να το κανει και τελικα το κανει δυσκολο δεν πρεπει να σημαινει οτι τελικα οι μαθητες δικαιουνται να παρουνε "λαθος" βαθμους.Τοτε γιατι το εκανε δυσκολο?Αν δεν ηθελε να παιρνουν μικρους βαθμους μπορουσε καλλιστα να το κανει πιο ευκολο!Αλλιως μοιραζει βαθμουλακια μη-αξιοκρατικα.
Αν τωρα ο prof στοχευε σε ενα ευκολο μαθημα και παλι υπαρχει αδικο στην ιστορια.Γιατι βαζεις διαφορετικο βαθμο??Επειδη ειναι ευκολο ενας λογος παραπανω να μην "βοηθας" μαθητες στη βαθμολογια.

Posted: Thu Jul 07, 2005 2:03 am
by a_s
Το θέμα είναι ότι οι βάσεις δεν είναι απόλυτος δείκτης της δυσκολίας μιας σχολής.

Πχ. Η σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών του ΕΜΠ είναι στην ίδια βαθμολογική κλίμακα στις βάσεις με το Μαθηματικό Αθηνών.

Κι όμως, το Εφαρμοσμένων Μαθηματικών είναι 2-3 φορές πιο δύσκολο τμήμα!!!

Σύμφωνα με το σκεπτικό του Κυριάκου, θα έπρεπε τα δύο τμήματα να έχουν την ίδια "δυσκολία", πράγμα το οποίο δεν συμβαίνει

Posted: Thu Jul 07, 2005 2:26 am
by Marauder
a_s wrote:Το θέμα είναι ότι οι βάσεις δεν είναι απόλυτος δείκτης της δυσκολίας μιας σχολής.

Πχ. Η σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών του ΕΜΠ είναι στην ίδια βαθμολογική κλίμακα στις βάσεις με το Μαθηματικό Αθηνών.

Κι όμως, το Εφαρμοσμένων Μαθηματικών είναι 2-3 φορές πιο δύσκολο τμήμα!!!

Σύμφωνα με το σκεπτικό του Κυριάκου, θα έπρεπε τα δύο τμήματα να έχουν την ίδια "δυσκολία", πράγμα το οποίο δεν συμβαίνει
ΤΙ ΠΡΑΓΜΑ?!?!?!? ΤΟ Εφ. Μαθηματικών πιο δύσκολο από το ΕΚΠΑ?!??!?!?!?!?!?!?!?!?! SINCE f**k when?!?!

Posted: Thu Jul 07, 2005 2:27 am
by PaP
Bαθμοί, βαθμοί βάσεις κλπ. Αμά θέλετε επίπεδο στο τμήμα ας γράφαμε οι μισοί φοιτητές από ένα υποψήφιο paper και μετά να βλέπατε τι αναγνώριση θα είχε το πτυχίο μας και ας μπαίναμε με 15

Posted: Thu Jul 07, 2005 2:29 am
by vagalati
Παιδιά που κολλάτε; Αυτό που έχει γίνει στο παράδειγμα του ΕΜΠ λέγεται κανονικοποίηση των βαθμών. Το εφαρμόζουν και εδώ. Θυμάμαι που είχε γίνει στην εξόρυξη. Αν δεν κάνω λάθος, είχε γίνει και στην Τεχνητή Νοημοσύνη.
Μια άλλη τεχνική είναι αυτή με τα θέματα bonus ή θέματα που αθροίζουν σε 1xy% όπου x ή y > 0. Αν είσαι πολύ καλός μπορείς να γράψεις και π.χ. 12! Προσωπικά έχω δώσει πολλά διαγωνίσματα που εφαρμόζεται κάτι τέτοιο.

Όσο για αυτό με το επίπεδο των φοιτητών... εμένα δεν θα με βρείτε και τόσο σύμφωνο. Σημασία έχει πόσο καλός είσαι στη σχολή και όχι στις Πανελλήνιες και το Λύκειο, ως ένα βαθμό βέβαια, μην πάμε σε ακραία παραδείγματα... Ενα παιδί που τα σκ@τωσε στην Έκθεση, Ιστορία, κλπ δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι χειρότερος από κάποιον που έπιασε 19. Οι διαφορές στους ψηλούς βαθμούς (17-20) είναι αμελητέες κατεμέ. Μπορεί να φταίει ο παράγων τύχη, μπορεί αυτός που έχει χαμηλότερο να είχε πολύ αγχος στις εξετάσεις....

Posted: Thu Jul 07, 2005 2:31 am
by a_s
vagalati wrote:Όσο για αυτό με το επίπεδο των φοιτητών... εμένα δεν θα με βρείτε και τόσο σύμφωνο. Σημασία έχει πόσο καλός είσαι στη σχολή και όχι στις Πανελλήνιες και το Λύκειο, ως ένα βαθμό βέβαια, μην πάμε σε ακραία παραδείγματα... Ενα παιδί που τα σκ@τωσε στην Έκθεση, Ιστορία, κλπ δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι χειρότερος από κάποιον που έπιασε 19. Οι διαφορές στους ψηλούς βαθμούς (17-20) είναι αμελητέες κατεμέ. Μπορεί να φταίει ο παράγων τύχη, μπορεί αυτός που έχει χαμηλότερο να είχε πολύ αγχος στις εξετάσεις..
Πές τα χρυσόστομε! :smt023 Διότι στο τέλος θα με βγάλουν και τρελλό.... :smt017
vagalati wrote:Παιδιά που κολλάτε; Αυτό που έχει γίνει στο παράδειγμα του ΕΜΠ λέγεται κανονικοποίηση των βαθμών. Το εφαρμόζουν και εδώ.
Αυτό σκέφτηκα κι εγώ όταν το πρωτοείδα, αλλά μάλλον δεν είναι κανονικοποίηση... Έχει πολλά 10άρια, 9άρια κλπ...

Αν παρατηρήσεις, έχει μόνο 1 x 6άρι, 2 x 7άρια και όλοι οι άλλοι βαθμοί είναι άνω του 8!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :shock: :shock: Οι βαθμοί αυτοί είναι too much!

Αυτή δεν είναι κανονικοποιήση! Η καμπύλη έχει εντελώς δεξιά συμμετρία!

Posted: Thu Jul 07, 2005 2:46 am
by semis19
Τα πράγματα είναι απλά, όσοι/όσες είναι στις κάστες του 19/18/17 κτλ είναι ισότιμοι πάνω κάτω και όχι πάλι αυτό απόλυτα, ο ένας του 19 δεν συγκρίνεται με αυτόν του 18 απο τη στιγμή που μιλάμε για μέσο όρο 9 ή ακόμα και 14 (αν θυμάστε Β΄Λυκείου) μαθημάτων.
Αυτό που λέει ο vagalati και ο a_s δεν είναι ορθό δλδ αυτός του 18 είχε άγχος και στα 9 μαθήματα ώστε να μην ξεπεράσει αυτόν του 19 ή ήταν τόσο άτυχος ... στην μέση περίπτωση ισχύει και πάντα θα υπάρχουν εξαιρέσεις να σπάνε αυτούς τους κανόνες ...
Δλδ να θεωρήσω ότι οι διαφορές μου με τους γιατρούς ή του εμπ είναι αμελητέες ... έστω και εγώ τον νομίζω ... έχετε δει τα μούτρα τους στο άκουσμα της σχολής μας ... (και οποιαδήποτε άλλη σχολή κατώτερή τους) ... αυτά είναι ωραία να τα λέμε μεταξύ μας για να παρηγορούμαστε, δεν γίνομαι μοιρολάτρης αλλα τοποθετώ τα πράγματα εκεί που πρέπει σίγουρα έχουμε φοιτητές εδώ που είναι καλύτερους από αυτούς αλλά στην μέση περίπτωση δεν ισχύει καλώς ή κακώς ...
pap wrote:Bαθμοί, βαθμοί βάσεις κλπ. Αμά θέλετε επίπεδο στο τμήμα ας γράφαμε οι μισοί φοιτητές από ένα υποψήφιο paper και μετά να βλέπατε τι αναγνώριση θα είχε το πτυχίο μας και ας μπαίναμε με 15
Εγώ προτιμώ Παπ και τα δύο (το ξέρω είναι πλεονεξία) αλλά την να το κάνω εγώ να δημοσιεύουμε papers στο MIT press αν ο ίδιος ο πρόεδρος σου λέει ότι το τμήμα έχει γεμήσει με άσχετους και ξέμπαρκους και η αιτία για αυτό ξέρετε ποια είναι τα έχουμε ξαναπεί ...

Posted: Thu Jul 07, 2005 2:52 am
by a_s
semis19 wrote: Αυτό που λέει ο vagalati και ο a_s δεν είναι ορθό δλδ αυτός του 18 είχε άγχος και στα 9 μαθήματα ώστε να μην ξεπεράσει αυτόν του 19 ή ήταν τόσο άτυχος ... στην μέση περίπτωση ισχύει και πάντα θα υπάρχουν εξαιρέσεις να σπάνε αυτούς τους κανόνες ...
...
Ρε παιδιά...θα με τρελλάνετε απόψε... Τι σχέση έχουν τα μαθήματα του σχολείου?

Εγώ προέρχομαι από θετική κατεύθυνση! Τι σχέση έχει το αν ήμουν καλός τότε στη Βιολογία/Χημεία με το αν είμαι καλός στην Java τώρα?

Εδώ υπάρχουν και μαθητές του 14-15 που πάνε σε ΤΕΙ ή στο Χημικό Αθήνας και ξέρουν Java καλύτερα από εμάς διότι την γουστάρουν. Το ότι ήταν μαθητές του 14 δεν σημαίνει ότι είναι πιο χαζοί από εμάς και δεν θα μπορέσουν να είναι καλύτεροι από εμάς.
Και από την άλλη, το ότι μπήκες στο τμήμα μας με βάση 18.26 το 2001, δεν σημαίνει ότι ξέρεις καλύτερη Java από ένα παιδί Πληροφορικής του τμήματος Πληροφορικης Πανεπιστημίου Κύπρου με βάση το 16.5!!!!

Δεν έχει καμμία σχέση το σχολικό διαβασμα με την ακαδημαϊκή μελέτη

Posted: Thu Jul 07, 2005 3:03 am
by semis19
Εγώ όντως δεν είμαι γιατί απεχθάνομαι την Java, αλλά κάποιος στο έτος μου που την γουστάρει το ίδιο με αυτόν που πέρασε το 2004 είναι καλύτερος ό,τι και να κάνει ... συγκρίνουμε πάντα πράγματα όμοια ... ίδια το 18.2 με το 17.3 ... since when ...

Posted: Thu Jul 07, 2005 3:03 am
by fotisaueb
Τι σχέση έχει η βάση?Δηλαδή η βάση του τμήματος καθορίζει και τι βαθμοί θα μπαίνουν ?Το ότι στο ΕΜΠ η βάση είναι 19 υπονοεί ότι όλοι θα πέρνουν 9 ή 10?
Τότε κατα αναλογία εμέις θα πρέπει να πέρνουμε όλο 7 ή 8(πράγμα που δε συμβαίνει).

Η κατανομή τον βαθμών στο τμήμα μας δεν έχει καμία σχέση με την απόδοση μας στο σχολείο.Σκεφτείτε ότι στην Ιατρική δεν βγαίνουν όλοι με 10ρια.Δε μιλάμε για γενικές γνώσεις άλλωστε ξέρουμε πως μπαίναν οι βαθμοί στο σχολείο.

Απο την άλλη η βαθμολογία σε ένα μάθημα δε χαρακτηρίζει το τμήμα αν κάποιος απο το ΕΜΠ δει τους βαθμούς των Αγγλικών τι θα πεί ότι είναι εύκολο τμήμα?

Πάντως το ΕΜΠ θεωρώ ότι θέλει κόπο πολύ και να μπεις και να βγεις οπότε ότι και βαθμούς να πέρνουν χαλάλι

Όσο για την ισοτιμία τι να πω δεν νομίζω ότι στο τμήμα μας έχουμε και τεράστια ομοιγένεια έχουμε μεγάλη ποικιλία βαθμών.Βέβαια θεωρώ ότι έχουμε ισοτιμία δυνατοτήτων όλοι μπορουμε να βγάλουμε βαθμούς αυτό άλλωτε γίνεται άλλωτε όχι και στο καθένα για διαφορετικούς λόγους

Posted: Thu Jul 07, 2005 3:11 am
by ailouros
Η αλήθεια βρίσκεται κάπου στην μέση.
Το ξέρεισ δεν έχει τόσο σημασία, όσο το έχεις την διάθεση και το μπακγκράουντ να κάτσεις να στρωθείς να μάθεις.Ένας φοιτητής που έβγαλε 19,5 συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες να είναι μελετηρός,οργανωμένος και συνεπής και στο Πανεπιστήμιο.Δεν είναι μόνο θέμα ταλέντου,γούστου και κλίσης.Ακόμα και αν ο εν λόγω φοιτητής τοθ 18-19,5 τα γράψει όλα για 1-2 χρόνια για να ξεκουραστεί ,όταν θα αποφασίσει να ασχοληθεί σοβαρά θα έχει περισσότερες πιθανότητες να είναι αποτελεσματικός από έναν που έβγαλε 12 ακριβώς γιατί το διάβασμα δεν θα του είναι άγωστη έννοια και φυσικά θα έχει κάποιες βασικές γνώσεις και λιγότερα κενά.
Επίσης να πω ότι οι σχολές με βάσεις 19,4 όπως είχαν οι ηλεκτρολόγοι όταν έδινα απαιτούν σφιχτούς κώλους ( με το συπάθειο!) ,ξουραφένια μυαλά και πολύ γερό στομάχι ,οπότε δεν πιστεύω ότι είναι κακά να αβαντάρονται και αυτοί σε 10 μαθήματα από τα 70 βαρβάτα και ψυχοβγαλτικά που έχουν για πτυχίο.
Χωρίς να θέλω να μας μειώσω πιστεύω και εγώ και η αγορά ότι οι ηλεκτρολόγοι του ΕΜΠ είναι εκτός συναγωνισμού.

Posted: Thu Jul 07, 2005 3:16 am
by fotisaueb
Μια συμπλήρωση απλά γνωρίζοντας και το ΕΜΠ ότι απευθύνεται σε τέτοια άτομα είναι και του ανάλογου επιπέδου δυσκολίες. Ας μην ξεχνάμε στο group των καλών υπάρχουν και καλύτεροι στα δύσκολα τα δυσκολότερα.
Ακόμα και οι μαθητές του 19 μοιράζονται στους καλούς και κακούς.

Πάντως υπάρχουν παιδία στους Ηλεκτρολόγους άριστοι φοιτητές που δεν ξέρουν τι είναι το .zip το ποιός είναι πιο καλός στην αγόρα δεν είναι μόνο θέμα σχολής. Θέμα σχολής είανι το ποιος είναι πιο προτιμητέος αν μπορώ να το πω έτσι.

Posted: Thu Jul 07, 2005 9:01 am
by Erevodifwntas
(το ΕΜΠ βγάζει κατα κύριο λόγο Ηλεκτρολόγους και όχι πληροφορικάριους, οπότε μην συγκρίνουμε τα μήλα με τα πορτοκάλια -η πληροφόρική είναι ειδική κατεύθυνση, που την έχουν στο φτύσιμο, αφού όλοι πάνε στα δίκτυα -και δεν εννοώ ότι μαθαίνουν πώς να φτιάχνουν δικτυακές εφαρμογές, αλλά πώς να το στήνουν και ποιες συχνότητες να χρησιμοποιούν).

Posted: Thu Jul 07, 2005 10:18 am
by fotisaueb
Και δικτυακές εφαρμογές μαθαίνουν και ένα κάρο γλώσσες προγραμματισμού και τεχνιτή νοημοσύνη και τεχνολογία λογισμικού και JAVA και και και.
Μόνο ηλεκτρολόγοι δεν βγαίνουν . Βέβαια εξαρτάται τι κατεύθυνση θα πάρεις.
Τυχαίνει να έχω δύο φίλους στο 3ο έτος και φέτος κάνανε εκτως από τα άλλα Compilers και Lisp χώρια τις φυσικές και τα μαθηματικά στο 1ο έτος

Posted: Thu Jul 07, 2005 10:54 am
by a_s
fotisaueb wrote:Τι σχέση έχει η βάση?Δηλαδή η βάση του τμήματος καθορίζει και τι βαθμοί θα μπαίνουν ?Το ότι στο ΕΜΠ η βάση είναι 19 υπονοεί ότι όλοι θα πέρνουν 9 ή 10?
Τότε κατα αναλογία εμέις θα πρέπει να πέρνουμε όλο 7 ή 8(πράγμα που δε συμβαίνει).
Αυτό είναι η ουσία του θέματος και συμφωνώ μαζί σου.


Να φανταστώ λοιπόν ότι όλοι οι υπόλοιποι συμφωνείτε με την "κανονικοποίηση" που έγινε στο ΕΜΠ... :shock: Μια χαρά δηλαδή... Είναι σαν να μου λέτε ότι εκεί θα πρέπει να παίρνουν όλοι πτυχίο άνω του 8... δηλαδή ότι όλοι βγαίνουν άριστοι ηλεκτρολόγοι/πληροφορικάριοι :shock:

Posted: Thu Jul 07, 2005 11:10 am
by Erevodifwntas
Από τον οδηγό σπουδών του ΕΜΠ (για τα υποχρεωτικά)
Πρώτο έτος: pascal, C
Δεύτερο έτος: assembly (χαρακτηριστικά η εισαγωγή στους Υπολογιστές, όπου διδάσκονται την assembly, είναι στο 4ο εξάμηνο)
τρίτο έτος: - (από το 6 εξάμηνο ξεκινούν οι ροές)

Αντίθετα από φυσική και μαθηματικά άλλο τίποτα (βάσεις δεδομένων δεν είδα στα υποχρεωτικά...)

Αυτά μαθαίνουν στα 2,5 πρώτα χρόνια (σύμφωνα με τον οδηγό σπουδών τους).

Έπειτα ανάλογα με τις ροές και τις επιλογές τους μαθαίνουν κι άλλα, αλλά πόσοι είναι αυτοί που τα επιλέγουν (στο δικό μας τμήμα πόσοι επιλέγουν Τεχνολογία Πολυμέσων?, πόσοι έπαιρναν τα γραφικά όταν δεν είχε φροντιστήριο... -χαρακτηριστικά στα πρώτα 2 μαθήματα ήταν γεμάτη η αίθουσα και μόλις ανακοινωνόταν η εργασία "φτιάξτε ένα παράθυρο σε C++" δεν ξαναπάταγε κανείς).

Τώρα αν κάποιος που ξέρει pascal, C και assembly θεωρείται πληροφορικός... ok.