Page 1 of 4
Προτάσεις για το νομοσχέδιο
Posted: Wed Jun 07, 2006 3:30 pm
by AnINffected
Καλό θα ήταν όσο μπορείτε σε κάθε post να προτείνετε κάτι, για να μην μετατραπεί το topic σε πεδίο αντιπαράθεσης και μόνο.
Όταν διαβάσω για τα "ιδιωτικά Πανεπιστήμια", θα παραθέσω και εγώ τις απόψεις μου.
Posted: Wed Jun 07, 2006 7:35 pm
by PASCAL
Έχω φτιάξει 3 σελίδες κείμενο με προτάσεις για την αναβάθμιση της δημόσιας ανώτατης παιδείας. Να το σηκώσω ή είναι πολύ μεγάλο?
(Για τα ιδιώτικά πανεπιστήμια αναφέρω ότι είμαι κατά).
Posted: Wed Jun 07, 2006 8:09 pm
by HdkiLLeR
Μπορείς να το κάνεις .doc/.pdf ή ότι άλλο εσύ θέλεις, να το βάλεις με ftp κάπου (dias μάλλον - εκεί έχεις χώρο) και παρέθεσε εδώ σε ένα post το link για να το κατεβάζουν και οι υπόλοιποι
Posted: Wed Jun 07, 2006 11:25 pm
by PASCAL
Ένταξει θα σημειώσω τους 10 βασικούς άξονες. Sory για τα καπιταλιστικά γράμματα(capital = κεφαλαία) αλλά τα είχα για τίτλους.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Α) ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΠΑΙΔΕΙΑ – ΣΙΤΙΣΗ, ΣΤΕΓΑΣΗ, ΙΑΤΡΟΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ, ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ, ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
Β) ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΩΤΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΤΕΙ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΟΤΙΜΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΩΝ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΩΝ ΑΕΙ.
Γ) ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥ ΑΣΥΛΟΥ.
Δ) ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ.
Ε) ΔΙΚΑΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ.
Ζ) ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΕΡΕΞΟΥΣΙΑΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΑΝΩ ΣΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Η) ΔΙΚΑΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ.
Θ) ΦΟΙΤΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΧΡΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ.
Ι) ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΕΤΟΣ .
Κ) ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ.
Λ) ΣΥΝΕΠΙΚΟΥΡΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΕ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟΥΣ, ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥΣ.
Μ) ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 16 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΩΣ ΕΧΕΙ.
Posted: Wed Jun 07, 2006 11:32 pm
by Paralias
Μάλλον δεν ακούστηκαν οι προηγούμενοι που σου είπαν να το κάνεις .doc ή .pdf να το ανεβάσεις και να δώσεις το link...
Posted: Thu Jun 08, 2006 12:10 am
by mikem4600
PASCAL wrote:Α) ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΠΑΙΔΕΙΑ – ΣΙΤΙΣΗ, ΣΤΕΓΑΣΗ, ΙΑΤΡΟΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ, ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ, ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
Μάλλον το πιο σημαντικό ζήτημα στην παιδεία. Αν και θα πρότεινα να αφήσουμε στην άκρη την περίθαλψη, την ψυχαγωγία και τις μεταφορές και να εστιάσουμε περισσότερο σε κτιριακή υποδομή, εργαστήρια, υλικοτεχνικό εξοπλισμό και ανθρώπινο δυναμικό...
PASCAL wrote:Γ) ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥ ΑΣΥΛΟΥ.
Ακανθώδες θέμα. Και για αυτούς που το εκμεταλεύονται και προκαλούν ένα σωρό καταστροφές τι προτείνεις; Γιατί μέχρι τώρα δεν είδα την επιτροπή ασύλου να είναι χρήσιμη σε κάτι...
PASCAL wrote:Κ) ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ.
Χμ, ακριβώς πως θα χρησιμοποιήσουμε επιστημονικά τις επιχειρήσεις;

Θα κάνουμε αναλύσεις για τα επιχειρηματικά μοντέλα τους και τις πρακτικές ανθρώπινου δυναμικού; Γίνεται ήδη αυτό.
PASCAL wrote:Λ) ΣΥΝΕΠΙΚΟΥΡΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΕ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟΥΣ, ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥΣ.
Γίνεται ήδη. Όταν, δηλαδή, αφήνουν οι παρατάξεις να διοργανώνονται π.χ. ημέρες καριέρας, και δεν τις σαμποτάρουν...

Posted: Thu Jun 08, 2006 12:32 am
by rapadder
PASCAL wrote:
Β) ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΩΤΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΤΕΙ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΟΤΙΜΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΩΝ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΩΝ ΑΕΙ.
Η ανωτατοποίηση των ΤΕΙ "επιβάλλεται" από την Ε.Ε. Δεν γνωρίζω τίποτα περί ισοτίμησης των πτυχίων των ΑΕΙ με Κέντρα Ελευθέρων Σπουδών στην παρούσα φάση.
PASCAL wrote:
Δ) ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ.
Έχουμε το μεγαλύτερο ποσοστό συμμετοχής φοιτητών στην Ευρώπη. Και απ' ότι φαίνεται δεν λειτουργεί και πολύ καλά η φοιτητική εκπροσώπηση.
PASCAL wrote:
Ε) ΔΙΚΑΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ.
Αυτό το μεταφράζω σε κρατικό παρεμβατισμό στα πανεπιστήμια. Δεν μπορείς να βάλεις τον λύκο να φυλάει τα πρόβατα.
PASCAL wrote:
Ζ) ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΕΡΕΞΟΥΣΙΑΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΑΝΩ ΣΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Πολύ γενικό και αόριστο αυτό που λές. Τι υπερεξουσίες εννοείς;
PASCAL wrote:
Η) ΔΙΚΑΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ.
Τι σημαίνει "δίκαιο" και "διαφανές" είναι μια άλλη ιστορία.
PASCAL wrote:
Θ) ΦΟΙΤΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΧΡΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ.
Διαφωνώ πλήρως. Το Πανεπιστήμιο δεν είναι αποθήκη φοιτητών.
PASCAL wrote:
Ι) ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΕΤΟΣ .
Αυτή υπάρχει ήδη και καλό είναι να περιοοριστεί.
PASCAL wrote:
Μ) ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 16 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΩΣ ΕΧΕΙ.
Το Ευρωπαϊκό Δίκαιο είναι ανώτερο του Ελληνικού Συντάγματος (από τότε που υπογράψαμε το Ευρωσύνταγμα). Η αναθεώρηση είναι (μακροπρόθεσμα) αναπόφευκτη.
Posted: Thu Jun 08, 2006 1:20 am
by PASCAL
Θα περίμενα τις δικές σας προτάσεις και όχι μόνο τις κρίσεις σας.
Αν καθήσουμε να αναλύσουμε και να κρίνουμε τις προτάσεις του καθενός δε θα καταλήξουμε πουθένα πριν το 2020...
Σημασία έχει να γεμίσει το topic από προτάσεις όσο το δυνατόν περισσότερων φοιτητών.
Να δούμε τα κοινά σημεία και τις διαφοροποιήσεις μας.
Ύστερα σε νέο μεγαλύτερο topic να διαμορφώσουμε αιτήματα με βάση τα κοινά σημεία.
Ευχαριστώ.
(Υ.Γ. Αναλυτικά θα βάλω τις προτάσεις μου στην ιστοσελίδα μου στο dias η οποία όμως είναι under construction. Ελπίζω να μη γεμίσουμε αυτό το topic με 3 σέλιδα και 5 σέλιδα posts αλλά με συνόψεις τους.)
Posted: Thu Jun 08, 2006 8:53 am
by rapadder
1. Κατάργηση των μετεγγραφών (Εσωτερικού - Εξωτερικού)
2. Περιορισμός του αριθμού των εισακτέων ανά σχολή.
3. Κατάργηση/ αναστολή λειτουργίας τμημάτων ΑΕΙ/ΤΕΙ που έχουν ιδιαίτερα χαμηλό αριθμό φοιτητών (ή εμφανίζουν εικονικούς φοιτητές).
4. Συγχωνεύσεις τμημάτων (αντί της πλήρους κατάργησης τους).
5. Δημιουργία φοιτητικών εστιών στην επαρχία (ώστε να καλύπτεται τουλάχιστον το 25% του αριθμού των εγγεγραμμένων φοιτητών).
6. Πλήρης κατάργηση του ασύλου.
7. Υοθέτηση όλων των προτάσεων του ΕΣΥΠ.
8. Ενδυνάμωση της συνεργασίας των Πανεπιστημίων με τις εταιρίες. Δυνατότητα συνεργασίας στην ίδρυση νέων εταιριών - παροχή κινήτρων επιχειρηματικότητας (για καθηγητές, φοιτητές και ερευνητικό προσωπικό).
Posted: Thu Jun 08, 2006 10:27 am
by Maverick
Καταρχήν συμφωνώ με όσα γράφει ο rapadder (στο 6 και στο 4 έχω κάποιες επιφυλάξεις) και προσθέτω 2 δικά μου:
1) Αποσύνδεση της 3οβαθμιας εκπαίδευσης από τη δευτεροβάθμια. (κατάργηση πανελληνίων) και ταυτόχρονη βελτίωση του Σ.Ε.Π.
2) Αυξηση των μεταπτυχιακών προγραμμάτων στα πανεπιστήμια
υ.γ. Ειμαι υπέρ των ιδιωτικων-μη κρατικων.
θα επανέλθω με περισσότερα
Posted: Thu Jun 08, 2006 11:03 am
by Dog oF wAr
Maverick wrote:1) Αποσύνδεση της 3οβαθμιας εκπαίδευσης από τη δευτεροβάθμια.
Συνάδελφε επί τούτου θα ήθελα να διαβάσω τι ακριβώς προτείνεις. Για να μην νομίσεις ότι σε κρίνω, σου λέω ότι και εγώ είμαι υπέρμαχος της θέσης αυτής. Απλά στην περιοχή "κατάληψη" αναφέρθηκε πολύ έντονα ότι εδώ δεν είναι Αμερική και καλό είναι να μη γίνουμε. Η αποσύνδεση του Λυκείου από το Πανεπιστήμιο όμως συνεπάγεται αναπόφευκτα "αμερικάνικους" τρόπους εισαγωγής.
Posted: Thu Jun 08, 2006 11:37 am
by Maverick
Dog oF wAr wrote:Maverick wrote:1) Αποσύνδεση της 3οβαθμιας εκπαίδευσης από τη δευτεροβάθμια.
Συνάδελφε επί τούτου θα ήθελα να διαβάσω τι ακριβώς προτείνεις. Για να μην νομίσεις ότι σε κρίνω, σου λέω ότι και εγώ είμαι υπέρμαχος της θέσης αυτής. Απλά στην περιοχή "κατάληψη" αναφέρθηκε πολύ έντονα ότι εδώ δεν είναι Αμερική και καλό είναι να μη γίνουμε. Η αποσύνδεση του Λυκείου από το Πανεπιστήμιο όμως συνεπάγεται αναπόφευκτα "αμερικάνικους" τρόπους εισαγωγής.
Τα μέτρα που πρέπει να ληφούν θέλουν σίγουρα μεγάλη προετοιμασία γιατί απαιτούν ριζικες αλλαγές ακόμα και στην νοοτροπία του Έλληνα.
Εγώ προσωπικά θα πρότεινα την διενεργεια εξετάσεων μόνο για την απόκτηση απολυτηρίου. Μετά την απόκτηση του απολυτηρίου ο κάθε υποψήφιος να κάνει αίτηση ΜΟΝΟ στις σχολές που τον ενδιαφέρουν και εκεί να υπάρχουν εξετάσεις (όχι μόνο σε γνωστικό επίπεδο) είτε ανά επιστήμη είτε ανα σχολή. Εάν είναι απαραίτητο να γίνονται και συνεντεύξεις με κατάλληλη βαρύτητα. Βασικά θέλω να αποτραπεί το φαινόμενο κάποιος να σπουδάζει κάτι που δεν του αρέσει ή δεν του ταιριάζει επειδή "έτυχε".
Δεν είναι ανάγκη επειδή δεν συμφωνούμε σε κοινωνικά θέματα με καποια χώρα να μην παίρνουμε και θετικά στοιχεία (αποψη μου θετικά πάντα).
Posted: Thu Jun 08, 2006 12:57 pm
by nefeli
Συμφωνώ με Maverick στο 2, εγώ θα πρότεινα:
1.
Αξιολόγηση των καθηγητών όχι από τις παρατάξεις αλλά
από το σύνολο των φοιτητών με κάποιους περιορισμούς που θα αφορούν την ύπαρξη άποψης για τον καθηγητή,οι οποίοι θα μπορούσαν να είναι π.χ. :
α. Ο φοιτητής να έχει δηλώσει ή περάσει ένα μάθημα του συγκεκριμένου καθηγητή (κάποιος που δεν έχει καμία σχέση με το μάθημα ενός καθηγητή προφανώς δε μπορεί να κρίνει...)
β. Ο φοιτητής να έχει περάσει ένα ελάχιστο αριθμό μαθημάτων ανάλογα με το έτος φοίτησης του (να μην ψηφίζει ο τουρίστας που δεν έχει ιδέα...) κτλ.
Ταυτόχρονα με αυτό το μέτρο, ελαχιστοποίηση των δικαιωμάτων των παρατάξεων.
2.
Μικρότερος αριθμός φοιτητών ανά τμήμα μαθήματος (όταν π.χ. παρακολουθούν 200 ε κάτι πρέπει να γίνει)
και ανά εργαστηριακο τμήμα, ιδιαίτερο στα πρώτα έτη φοίτησης που ίσως χρειάζεται μια παραπάνω καθοδήγηση.
3.
Maverick wrote:
1) Αποσύνδεση της 3οβαθμιας εκπαίδευσης από τη δευτεροβάθμια. (κατάργηση πανελληνίων) και ταυτόχρονη βελτίωση του Σ.Ε.Π.
Σχετικά με την σχέση της 3οβαθμιας εκπαίδευσης από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, δε νομίζω οτί μπορεί να λειτουργήσει στην ελλάδα γιατί αν αποφασίζει το πανεπιστήμιο ποιους θα επιλέξει τότε στις καλές σχολές κατά πάσα πιθανότητα θα μπουν τα παιδιά/ανήψια/συγγενείς/γνωστοί του κάθε καθηγητή
Εγώ από τα υπάρχοντα συστήματα θα πρότεινα το σύστημα της Γερμανίας:
Υπάρχουν περίπου 15-20 μαθήματα επιλογής από τα οποία ο μαθητής επιλέγει όποια θέλει (γύρω στα 6 νομίζω) και ανάλογα με τα μαθήματα που επέλεξε εξαρτώνται και οι σχολές που μπορεί να δηλώσει. Για παράδειγμα η πληροφορική του καποδιστριακού θα μπορούσε να έχει απαιτούμενα τη φυσική, την πληροφορική και ίσως τα μαθηματικά, το τμήμα μας πληροφορική και οικοινομία, το marketing οικονομία και ψυχολογία κτλ. Δηλαδή όλα τα μαθήματα που παρακολουθεί και δίνει ο μαθητής έχουν σχέση με τα αντικείμενα με τα οποία σκοπεύει να ασχοληθεί χωρίς να επιβαρύνεται με άλλα (άρα αν κάποιος θέλει να γίνει ψυχολόγος δε χρειάζεται να μάθει αρχαία, λατινικά κτλ που δεν έχουν καμία σχέση με το αντικείμενο του αλλά μόνο ψυχολογία) και διευρύνονται οι σχολές που μπορεί να επιλέξει (δεν υπάρχει ο περιορισμός θεωρητική - θετική).
4.Ίσως να υπάρχει κάποιος περιορισμός σχετικά με την απόκλιση του μέσου όρου της βαθμολογίας των φοιτητών σε ένα μάθημα από εξέταση σε εξέταση (για παράδειγμα αν μια χρονιά ο μέσος όρος είναι 8 και την επόμενη 5 ε μάλλον φταίνε τα θέματα) ώστε να περιοριστεί το φαινόμενο μια χρονιά βάζουμε δύσκολα θέματα γιατί ξυπνήσαμε στραβά και την επόμενη βάζουμε γελοία γιατί πολλοί φοιτητές μαζεύτηκαν στο μάθημα... Δεν ξέρω πψς και αν θα μπορούσε να λειτουργήσει πάντως κάπως πρέπει
να ελέγχεται ο βαθμός δυσκολίας των θεμάτων από χρονιά σε χρονιά για να μην μπαίνει ο παράγοντας τύχη στο βαθμό του πτυχίου.
Posted: Thu Jun 08, 2006 6:54 pm
by Tomahawk
Περα απο τα καθαρα εσωτερικα ζητηματα νομιζω οτι πρεπει να απαντησουμε και σε ζητηματα ερευνας και αναπτυξης.Πρεπει τα πανεπιστημια μας να γινουν πολοι ελξης κεφαλαιων.Πρεπει να γινουν δυναμικα κεντρα συνεισφορας σε τεχνολογικες καινοτομιες και πρωτοπορα ινστιτουτα στην ερευνα.
Ξερω οτι ειναι ενα δυσκολο θεμα διοτι με τον εναν η τον αλλον τροπο μας αναγκαζει να συμμεριστουμε τις συνεπειες ιδιωτικων χρηματοδοτησεων.Σιγουρα δεν θελουμε να χασουν το δημοσιο υφος τους αλλα δεν πρεπει να ζουμε με την φρουδα ελπιδα της ταυτοχρονης ολικης κρατικης χρηματοδοτησης + την ερευνητικη πρωτοπορια.Εδω δεν εχουμε λεφτα για τα βασικα.
Αργα η γρηγορα πρεπει να μπορουν να απορροφουν και ιδιωτικα κεφαλαια.
Πως το κανεις αυτο διατηρωντας την επιστημονικη καταρτηση των φοιτητων?
Επισης μια παρακληση για τις διαφορες προτασεις εσωτερικης "αναβαθμισης".
ΜΗΝ προσπαθουμε να προτεινουμε λυσεις που απλα κανουν την ζωη μιας πιο ευκολη.Ας αφησουμε τουλαχιστον τις προτασεις να "χτυπησουν" την ελληνικη νοοτροπια φυσικα με στοχο την καλυτερευση μας.
Posted: Thu Jun 08, 2006 7:25 pm
by Fairy
Tomahawk wrote:Περα απο τα καθαρα εσωτερικα ζητηματα νομιζω οτι πρεπει να απαντησουμε και σε ζητηματα ερευνας και αναπτυξης.Πρεπει τα πανεπιστημια μας να γινουν πολοι ελξης κεφαλαιων.
Να συμπληρώσω και
μυαλών. Η χώρα μας, αν και τόσο μικρή, έχει βγάλει πολύ αξιόλογους επιστήμονες που για να αναπτύξουν τις δυνατότητές τους αναγκάζονται να σκορπίσουν στις πέντε γωνιές του κόσμου.
Posted: Thu Jun 08, 2006 9:38 pm
by tara
Rappader Διαφωνώ μαζί σου σχεδόν σε όλα...
. Κατάργηση των μετεγγραφών (Εσωτερικού - Εξωτερικού)
2. Περιορισμός του αριθμού των εισακτέων ανά σχολή.
3. Κατάργηση/ αναστολή λειτουργίας τμημάτων ΑΕΙ/ΤΕΙ που έχουν ιδιαίτερα χαμηλό αριθμό φοιτητών (ή εμφανίζουν εικονικούς φοιτητές).
4. Συγχωνεύσεις τμημάτων (αντί της πλήρους κατάργησης τους).
5. Δημιουργία φοιτητικών εστιών στην επαρχία (ώστε να καλύπτεται τουλάχιστον το 25% του αριθμού των εγγεγραμμένων φοιτητών).
6. Πλήρης κατάργηση του ασύλου.
7. Υοθέτηση όλων των προτάσεων του ΕΣΥΠ.
8. Ενδυνάμωση της συνεργασίας των Πανεπιστημίων με τις εταιρίες. Δυνατότητα συνεργασίας στην ίδρυση νέων εταιριών - παροχή κινήτρων επιχειρηματικότητας (για καθηγητές, φοιτητές και ερευνητικό προσωπικό).
Οι μεταγραφές να γίνονται μετά από αυστηρή εξέταση της οικονομικής και οικογενειακής κατάστασης κάθε φοιτητή.Σκέψου να είστε 3 αδέρφια και ο ενας να σπουδάζει Αθήνα,ο άλλος Πάτρα και ο άλλος Ρόδο.Λογικό είναι αυτό που λές;
Να καταργηθούν κάποια τμήματα της επαρχίας που υπολειτουργούν ή να αναβαθμιστούν ώστε να δώσουν κίνητρα σε φοιτητές να πάνε.
Να δημιουργηθούν εστίες σε όλα τα πανεπιστήμια που να επαρκούν για όλους τους φοιτητές που είναι σε άλλη πόλη.
Να απαγορέυεται σε άτομα από π.χ. Ξάνθη να δηλώνουν σχολές που υπάρχουν στην πόλη τους μετά από σχολές που βρίσκονται αλλού.
π.χ Θέλω να σπουδάσω Πολ Μηχανικός. Υπάρχει σχολή στην Ξάνθη να απαγορεύεται λοιπόν να δηλώσω Αθήνα και μετά Ξάνθη(πρώτα Ξάνθη).
Να μην υπάρχει όριο φοίτησης.Να μπορεί ο καθένας να τελειώνει όποτε θέλει.Μπορεί να υπάρχει υποχρεωτική παρακολούθηση με απουσίες.
Να μην καταργηθεί το άσυλο.Αλήθεια,ξέρεις γιατί "δημιουργήθηκε";
Αποσύνδεση λυκείου-πανεπιστημίου.Οι εξετάσεις του Λυκείου να είναι απολυτήριες αλλά να παραμείνουν πανελλήνιες.Κάθε ομάδα σχολών(π.χ. πολυτεχνείο π.χ.φυσικό-μαθηματικό-χημικό) να έχει δικές της εξετάσεις σε λίγα μαθήματα(2 πχ).Έτσι κάθε υποψήφιος θα μπορεί να πάει σε σχολές ππου τον ενδιαφέρουν όχι να πηγαίνει για πληροφορική και να βρεθεί οικονομικά.
Να μην υπάρχει σύνδεση εταιρειών-πανεπιστημίου.
Το πανεπιστήμιο πρέπει να προετοιμάζει μελλοντικούς επιστήμονες όχι μελλοντικούς υπαλλήλους.Δεν μπορεί να μαθαίνουμε αυτά που χρειάζονται οι εταιρείες.
Ίδρυση γραφείου εργασίας του πανεπιστημίου.Όχι με τη μορφή που υπάρχει τώρα,γιατί ουσιαστικά πρόκυται για ένα site με αγγελίες.Να υπάρχει προσωπικό που θα ασχολείται προσωπικά με τον κάθε φοιτητή-απόφοιτο του τμήματος.
Μικρές ομάδες μαθημάτων(50 άτομα).Να υπαρχουν εργαστήρια και ασκήσεις σε όλα τα μαθήματα.Οι ασκήσεις όμως να μη μετράνε 10-20% και να γράψεις πάνω από 4 στο τελικό.Δηλαδή να μην κρίνεται ο φοιτητής από ένα διαγώνισμα στο τέλος του εξαμήνου αλλά από την συνολική του προσπάθεια-απόδοση στο εξάμηνο.
Να υπάρχει επικοινωνία διδασκόντων-φοιτητών.
Πρέπει να γίνει κάτι με τα βιβλία που μοιράζονται.Κάθε καθηγητής γράφει και ένα βιβλίο και μας το μοιράζει.Πολλά από αυτά τα συγγράματα είναι ακατάλληλα γιατί να πρέπει να τα διαβάζουμε.Πρέπει τα βιβλία που διδάσκονται να είναι αναγνωρισμένα και με διεθνές κύρως
Οι καθηγητές να κάνουν έρευνα μόνο για το πανεπιστήμιο και όχι αντί γαι έρευνα να κάνουν δουλειές ιδιωτών.
Και άλλα πολλά..[/b]
Posted: Thu Jun 08, 2006 11:43 pm
by tZoLe
Κάνω και εγώ με τη σειρά μου κάποιες επισημάνσεις( δεν τις ονοματίζω προτάσεις, γιατί αυτό το προνόμιο το έχει μόνο το ΕΣΥΠ):
1)Αναβάθμιση του απολυτηρίου Λυκείου, έτσι ώστε το Λύκειο να πάψει να αποτελεί προθάλαμο των ΑΕι και τα ΑΕΙ προθάλαμο της ανεργίας. Αυτό συνεπάγεται ταυτόχρονη προσπάθεια για την ενίσχυση των τεχνικών σχολών. Ένα καλό μέτρο σε αυτή την κατεύθηνση θα ήταν η καθιέρωση ενός ενιαίου απολυτηρίου στα πρότυπα του διεθνούς Μπακαλορεα και η κατάργηση των εισαγωγικών εξετάσεων στα ΑΕΙ.
2)Μείωση του αριθμού των εισακτέων ανά ΑΕΙ και εγκατάλειψη της πολιτικής που ακολουθήθηκε επί ΠΑΣΟΚ με την διαρκή ίδρυση νέων τμημάτων σε κάθε γωνιά της περιφέρειας, και η οποία αποσκοπούσε στην οικονομική ενίσχυσή της.
3)Σε αντίθεση με κάποιους συναδέρφους, για μένα ο θεσμός του ασύλου είναι ζωτικής σημασίας. Πρόκειται για κεκτημένο όχι μόνο του φοιτητικού κινήματος, αλλά ολόκληρου του ελληνικού λαού. Ζητούμενου δεν είναι ούτε η κατάργηση του, αλλά ούτε και ο περιορισμός του. Το πανεπιστημικό άσυλο πρέπει να διατηρηθεί ως έχει παρά το γεγονός πως η υπαρξή του σήμερα μπορεί να φαντάζει λιγότερο απαραίτητη από άλλες σκοτεινές εποχές. Προκειμένου, όμως, να περιοριστούν και να εξαλειφθουν τελικά φαινόμενα όπως αυτά που παρατηρήθηκαν φέτος στην ΑΣΟΕΕ απαιτείται ένα οργανωμένο σχέδιο απομόνωσης των ταραχοποιών στοιχείων με τη συνεργασία πολιτείας και εκείνων των ακαδημαϊκών γορέων που επιθυμούν την υπεράσπιση του ασύλου.
4)Άμεση αύξηση της χρηματοδότησης προς τα ΑΕΙ και εκπόνηση μελετών για τη δημιουργία λειτουργικών φοιτητικών εστιών που να καλύπτουν τις πραγματικές ανάγκες του πανεπισστημίου και για την γενικότερη αναβάθμιση των υποδομών(π.χ. βιβλιοθήκες...).
5)Αξιολόγηση των καθηγητών από τους ίδιους τους φοιτητές.
6)Ανεξαρτοποίηση του κάθε ΑΕΙ. Κάθε Ανώτατο ίδρυμα θα πρεπεί να κάνει το δικό του προυπολογισμό και να διαχειρίζεται τις κρατικές επιδοτήσεις. Θα μπορούσαν δηλαδή τα ΑΕΙ να γίνουν πρόσωπα δημοσίου Δικαίου.
7)Άνοιγμα του πανεπιστημίου στην κοινωνία-αναζήτηση επιχειρηματιών για χρηματοδότηση ερευνιτικών δραστηριοτήτων και μόνο.
8)Δυνατότητα επιλογής συγγράμματος μέσα από μία λίστα που θα συντάσεται από τον διδάσκοντα.
9)Οχι στα Μη κρατικά πανεπιστήμια.
10) Όχι στην εισαγωγή manager.
Καλό θα ήταν να αποφασίσουμε τι θέλουμε: Θέλουμε παν-επιστήμιο ή απλά ένα προπαρασκευαστήριο για την αγορά εργασίας που θα ακολουθεί τις επιταγές των επιχειρήσεων και θα παράγει ετοιμοδούλευτους εργάτες με μεγάλη προσαρμοστικότητα... μέσω της δια βίου μάθησης...
Posted: Thu Jun 08, 2006 11:58 pm
by rapadder
tara wrote:
Οι μεταγραφές να γίνονται μετά από αυστηρή εξέταση της οικονομικής και οικογενειακής κατάστασης κάθε φοιτητή.Σκέψου να είστε 3 αδέρφια και ο ενας να σπουδάζει Αθήνα,ο άλλος Πάτρα και ο άλλος Ρόδο.Λογικό είναι αυτό που λές;
Υποτίθεται ότι αυτό γίνεται τώρα και τα αποτελέσματα είναι λίγο πολύ γνωστά. Αυτοί που είναι Πάτρα και Ρόδο θα έχουν δικαίωμα να μείνουν σε εστία. Αν δεν υπάρχει εστία (ή μέχρι να χτιστεί) μπορεί να υπάρξει μια μεταβατική περίδος στην οποία να ισχύουν οι μεταγγραφές
μόνο για τέτοιες περιπτώσεις.
tara wrote:
Να καταργηθούν κάποια τμήματα της επαρχίας που υπολειτουργούν ή να αναβαθμιστούν ώστε να δώσουν κίνητρα σε φοιτητές να πάνε.
Εντάξει, εδώ συμφωνούμε

.
tara wrote:
Να δημιουργηθούν εστίες σε όλα τα πανεπιστήμια που να επαρκούν για όλους τους φοιτητές που είναι σε άλλη πόλη.
Πρακτικά ανεφάρμοστο. Ποιός σου είπε εσένα ότι εγώ που έχω λεφτά θέλω να μείνω σε εστία; Ας είναι 25% σε πρώτη φάση και βλέπουμε.
tara wrote:
Να απαγορέυεται σε άτομα από π.χ. Ξάνθη να δηλώνουν σχολές που υπάρχουν στην πόλη τους μετά από σχολές που βρίσκονται αλλού.
π.χ Θέλω να σπουδάσω Πολ Μηχανικός. Υπάρχει σχολή στην Ξάνθη να απαγορεύεται λοιπόν να δηλώσω Αθήνα και μετά Ξάνθη(πρώτα Ξάνθη).
Και αν η σχολή στην Ξάνθη είναι μάπα, επειδή οι καθηγητές είναι από Θεσσαλονίκη και πηγαινοέρχονται, γιατί να μου στερηθεί το δικαίωμα να σπουδάσω σε μια καλύτερη σχολή της π.χ. Αθήνας, Θεσσαλονίκης. Άλλο πράγμα ΗΜΜΥ ΕΜΠ και άλλο το αντίστοιχο τμήμα της Ξάνθης.
tara wrote:
Να μην υπάρχει όριο φοίτησης.Να μπορεί ο καθένας να τελειώνει όποτε θέλει.Μπορεί να υπάρχει υποχρεωτική παρακολούθηση με απουσίες.
Σε καμιά Ευρωπαϊκή χώρα δεν ισχύει αυτό. Ακόμα και αν ψηφιστεί το όριο της Γιαννάκου, θα είναι το πιο ελαστικό στην Ευρώπη (σύμφωνα με την City Press).
tara wrote:
Να μην καταργηθεί το άσυλο.Αλήθεια,ξέρεις γιατί "δημιουργήθηκε";
Να σου πώ την αλήθεια με νοιάζει πολύ περισσότερο πώς λειτουργεί σήμερα παρά το γιατί δημιουργήθηκε. Όπως έχω ξαναγράψει, η Δημοκρατία ξεπερνάει τους φόβους της και εξελίσσεται.
tara wrote:
Αποσύνδεση λυκείου-πανεπιστημίου.Οι εξετάσεις του Λυκείου να είναι απολυτήριες αλλά να παραμείνουν πανελλήνιες.Κάθε ομάδα σχολών(π.χ. πολυτεχνείο π.χ.φυσικό-μαθηματικό-χημικό) να έχει δικές της εξετάσεις σε λίγα μαθήματα(2 πχ).Έτσι κάθε υποψήφιος θα μπορεί να πάει σε σχολές που τον ενδιαφέρουν όχι να πηγαίνει για πληροφορική και να βρεθεί οικονομικά.
Εδώ δεν διαφωνώ απαραίτητα, απλά τίθεται θέμα αξιοκρατίας (πώς ακριβώς θα διεξάγονται οι εξετάσεις).
tara wrote:
Να μην υπάρχει σύνδεση εταιρειών-πανεπιστημίου.
Διαφωνώ κάθετα. Που θα βρούμε δουλειά μετά; Ώς φιλόσοφοι;
tara wrote:
Το πανεπιστήμιο πρέπει να προετοιμάζει μελλοντικούς επιστήμονες όχι μελλοντικούς υπαλλήλους.Δεν μπορεί να μαθαίνουμε αυτά που χρειάζονται οι εταιρείες.
Ναι αλλά δεν μπορούμε να πεθάνουμε και της πείνας

. Ο επιστήμονας δεν είναι εξωγήινος, πρέπει να ξέρει και κάποια πρακτικά πράγματα.
tara wrote:
Ίδρυση γραφείου εργασίας του πανεπιστημίου.Όχι με τη μορφή που υπάρχει τώρα,γιατί ουσιαστικά πρόκειται για ένα site με αγγελίες.Να υπάρχει προσωπικό που θα ασχολείται προσωπικά με τον κάθε φοιτητή-απόφοιτο του τμήματος.
Στην πράξη νομίζω ότι ο απόφοιτος που απευθύνεται εκεί δουλειά θέλει, άρα οι αγγελίες δεν τον ενοχλούν.
tara wrote:
Μικρές ομάδες μαθημάτων(50 άτομα).Να υπαρχουν εργαστήρια και ασκήσεις σε όλα τα μαθήματα.Οι ασκήσεις όμως να μη μετράνε 10-20% και να γράψεις πάνω από 4 στο τελικό.Δηλαδή να μην κρίνεται ο φοιτητής από ένα διαγώνισμα στο τέλος του εξαμήνου αλλά από την συνολική του προσπάθεια-απόδοση στο εξάμηνο.
Ορισμένα μαθήματα δεν μπορούν να διδαχθούν με 120 άτομα. Συμφωνώ απόλυτα. Δεν μπορεί φοιτητής που δεν έχει πατήσει σε εργαστήριο να γράφει ένα 5 (ίσως και με αντιγραφή) και να περνάει το μάθημα. Δεν ξέρω εάν οι υποχρεωτικές παρουσίες θα έχουν κάποιο αποτέλεσμα.
tara wrote:
Να υπάρχει επικοινωνία διδασκόντων-φοιτητών.
Νομίζω ότι στη σχολή μας υπάρχει καλή επικοινωνία φοιτητών - καθηγητών.
tara wrote:
Πρέπει να γίνει κάτι με τα βιβλία που μοιράζονται.Κάθε καθηγητής γράφει και ένα βιβλίο και μας το μοιράζει.Πολλά από αυτά τα συγγράματα είναι ακατάλληλα γιατί να πρέπει να τα διαβάζουμε.Πρέπει τα βιβλία που διδάσκονται να είναι αναγνωρισμένα και με διεθνές κύρος.
Αυτό λέει η πρόταση του ΕΣΥΠ αλλά όλα τα βρίσκετε χάλια.
tara wrote:
Οι καθηγητές να κάνουν έρευνα μόνο για το πανεπιστήμιο και όχι αντί για έρευνα να κάνουν δουλειές ιδιωτών.
Εν μέρει συμφωνώ. Απλά πρέπει να υπάρχει συνεργασία Πανεπιστημίου - αγοράς για να καρποφορήσουν τα αποτελέσματα της έρευνας. Να μην γίνεται έρευνα για την έρευνα αλλά για να υπάρχει και κάποιο αποτέλεσμα στην πράξη.
Posted: Fri Jun 09, 2006 12:33 am
by tara
για τα βιβλία:Η πρόταση του ΕΣΥΠ λέει να καταργηθεί η δωρεάν διανομή μοναδικού συγγράματος.Εγώ δεν λέω αυτό!Πρέπει τα βιβλία που διδάσκονται να ελεγχονται από κάποιο φορέα.Να σου πω και παράδειγμα από τη σχολη μας.
Πάρε για παράδειγμα τα λειτουργικά συστήματα το βιβλίο που κάνουμε το κάνουμε μόνο εμείς.Φίλη μου στο Πανεπιστήμιο στα Γιάννενα κάνει αυτό που κάνουν και στο Παν Πειραιά και στο Πολυτεχνείο στην Πάτρα.Γιατί δεν έχει διαλέξει κανένας το βιβλίο του Κάβουρα;
Posted: Fri Jun 09, 2006 1:49 pm
by shodanjr_gr
PASCAL wrote:
Α) ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΠΑΙΔΕΙΑ – ΣΙΤΙΣΗ, ΣΤΕΓΑΣΗ, ΙΑΤΡΟΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ, ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ, ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
Μακάρι...δεν νομίζω πως υπάρχει κανείς που να αντιτείθεται σε αύξηση των δαπανών για την παιδεία...αλλά δυστυχώς δεν παίζουν και πολλά $$...(μην μου πείτε να κόψουμε τα εξοπλιστικά προγράμματα κλπ κλπ γιατί στην περιοχή που είναι η χώρα μας και στην εποχή που ζούμε αυτό απλά δεν γίνεται...).
Β) ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΩΤΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΤΕΙ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΟΤΙΜΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΩΝ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΩΝ ΑΕΙ.
Για τα ΤΕΙ δεν μπορώ να εκφέρω άποψη. Για τα κέντρα ελευθέρων σπουδών μπορώ να πω ότι πολλές φορές προσφέρουν επίπεδο μάθησης ίσο ή και καλύτερο με αυτό των δημοσίων πανεπιστημίων (γνωστός μου υπήρξε καθηγητής στην ΑΣΟΕΕ και πλέον διδάσκει σε παράρτημα ξένου πανεπιστημίου στην Ελλάδα). Οπότε γιατί να μην υπάρξει η Ισοτίμηση;
Γ) ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥ ΑΣΥΛΟΥ.
Το άσυλο πλέον έχει χάσει το νόημά του. Δεν προσφέρεται για την ελεύθερη έκφραση ιδεών αλλά για την ελεύθερη διακίνηση πειρατικών cd/dvd...Στην τρέχουσα κατάστασή του θεωρώ ότι ΔΕΝ πρέπει να διατηρηθεί.
Δ) ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ.
Δυστυχώς δεν συμμετέχουν οι φοιτητές αλλά κατά κύριο λόγο οι φοιτητικές παρατάξεις. Που δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο εκφράζουν το ΣΥΝΟΛΟ του φοιτητικού σώματος.
Ε) ΔΙΚΑΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ.
Μαζί σου. (και νομίζω ότι ο νόμος-πλαίσιο έχει σχετικές προβλέψεις/ρυθμίσεις)
Ζ) ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΕΡΕΞΟΥΣΙΑΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΑΝΩ ΣΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Μαζί σου. (και νομίζω ότι ο νόμος-πλαίσιο έχει σχετικές προβλέψεις/ρυθμίσεις)
Η) ΔΙΚΑΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ.
Επιτροπή εξετάσεων, υποχρέωση επίδειξης διορθωμένου γραπτού από τον καθηγητή. Νομίζω ότι είμαστε σε καλό δρόμο.
Θ) ΦΟΙΤΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΧΡΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ.
Με τίποτα. Το πανεπιστήμιο ΔΕΝ είναι ξέφραγο αμπέλι. ν+ν/2 έτη (με δυνατότητα διακοπής για άλλα 4 εξάμηνα) είναι ΥΠΕΡΑΡΚΕΤΑ για όλες τις σχολές....αρκετούς φοιτητοπατέρες και αιώνιους που κατεβαίνουν μόνο για τις εκλογές έχουμε μαζέψει...καιρός να καθαρίσει το τοπίο.
Ι) ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΕΤΟΣ .
Μακάρι.
Μ) ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 16 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΩΣ ΕΧΕΙ.[/b]
Όχι.
Posted: Sat Jun 10, 2006 11:02 am
by silegav
Το ενδεχόμενο αναβολής κατάθεσης του νομοσχεδίου για τα ΑΕΙ φαίνεται να εξετάζει η κυβέρνηση, καθώς παρακολουθεί με ανησυχία τις κινητοποιήσεις στα πανεπιστήμια να παίρνουν μορφή χιονοστιβάδας, όπως γράφει το Βήμα του Σαββάτου.
Πηγή:
In.gr
Posted: Sat Jun 10, 2006 11:12 am
by Ethel
Προσωπικά δυσκολεύομαι να το πιστέψω. Θα ρίξουν τώρα ένα ξεροκόμματο για να ησυχάσουμε (λέμε τώρα) και στις διακοπές -ως συνήθως- θα περάσει