Page 1 of 2
Βάσεις 2006
Posted: Thu Aug 24, 2006 3:44 pm
by rapadder
Έριξα μια πρόχειρη ματιά στις βάσεις εισαγωγής και είδα ότι το τμήμα μας συνεχίζει την πορεία της κατακρύλας, πίσω απο το Πανεπιστήμιο Αθηνών (αν και μείωσε ελάχιστα την διαφορά). Εντύπωση μου κάνει ότι το τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας πηγαίνει για συνεχόμενη χρονιά πολύ καλά. Αναρωτιέμαι αν τους έχουν μιλήσει καθόλου για προοπτικές ή όλοι ψαρώνουν νομίζοντας ότι θα γίνουν ΙΤ-Μanager...
Posted: Thu Aug 24, 2006 5:00 pm
by PaP
Ρε Σταμάτη γιατί τρελένεσαι με το πόσο είναι η βάση... Είμασταν και είμαστε στην ίδια θέση προτίμησεις και περναέι ας πούμε το δεύτερο ή το τρίτο 5% των μαθητών. Αυτό το 5% τη μία χρονιά έχει 19 την άλλη 16 αλλά συνεχίζει να είναι το τρίτο 5%... Τώρα τι κάνουμε αν τα παιδιά θεωρούν το Καποδιστριακό καλύτερο. Το θέμα και το μόνο θέμα για μένα είναι να μπαίνουν τα παιδιά συνειδητά και να είναι ο αριθμός τους λογικός έτσι ώστε να γίνει δουλειά.
Posted: Thu Aug 24, 2006 5:14 pm
by Erevodifwntas
PaP wrote: να μπαίνουν τα παιδιά συνειδητά
+++++
Posted: Thu Aug 24, 2006 5:14 pm
by Ganther
κατω απο τα 17.000 μορια επεσε!
Posted: Thu Aug 24, 2006 7:21 pm
by silegav
ρε παιδιά...κι εγώ όταν μπήκα με δέσμες 16 ήταν η βάση. Είναι λογικό να πέφτουν σιγά σιγά οι βάσεις, καθώς ειδικά όταν μπήκατε εσείς (2001-2002) οι βαθμολογίες ήταν ολίγον τι υπερβολικές και αφύσικες.
Θα συμφωνήσω με τον pap για το θέμα της συνειδητής επιλογής.
Posted: Thu Aug 24, 2006 7:34 pm
by Fairy
Μην ξεχνάτε πως από φέτος άλλαξε και το σύστημα. Τα παιδιά δίνουν έξι μαθήματα κι ο βαθμός της Β' Λυκείου δε μετράει! Οπότε η σύγκριση δεν είναι 100% εφικτή...
Όσο για το Καποδιστριακό πιστεύετε πως υπάρχει συγκεκριμένος λόγος που προτιμάται περισσότερο από εμάς; Αντί για οικονομικά, δεν γνωρίζω, τι κάνουν φυσικοχημεία, ηλεκτρολογία και τέτοια;
Δεν ξέρω πάντα τα οικονομικά μου φαίνονταν καλύτερος συνδιασμός, εκτός κι αν θες να ασχοληθείς με hardware, ρομποτική και τέτοια...
Προσωπικά δεν νομίζω πως η μία σχολή είναι καλύτερη από την άλλη. Σε αυτό που βγάζω το καπέλο στην ΑΣΟΕΕ είναι η οργάνωση (πάντα συγκριτικά με άλλες σχολές...)
Posted: Thu Aug 24, 2006 8:12 pm
by Einherjar
Το κλειδί στο συγκεκριμένο τμήμα είναι ο όρος & Τηλεπικοινωνίες κάτι που τραβάει πολύ στις μέρες μας. Για χρόνια η σχολή μας ήταν πάνω από αυτήν. Μόλις μπήκε ο όρος αυτός στον τίτλο, η βάση της μας πέρασε. Είναι θέμα marketing
Posted: Thu Aug 24, 2006 10:38 pm
by PASCAL
Τραγικό πάντως να πέσει κάτω από 17.000 μόρια...
Όσο για την πληροφορική του ΕΚΠΑ νομίζω ότι είναι πιο κοντά στην επιστήμη της Πληροφορικής επειδή κάνουν και hardware σε αντίθεση με εμάς που κάνουμε ...οικονομικά. (Βέβαια σε κάποια σημεία ξεφεύγουν κι αυτοί βλ. "Νεώτερη Βαλκανική Ιστορία" Α' Εξάμηνο αν θυμάμαι καλά)
Πάντως από θέμα οργάνωσης το παραδέχονται όλοι: η ΑΣΟΕΕ σκίζει!
Posted: Fri Aug 25, 2006 1:02 am
by nancyk
Όντως η σχολή μας φέτος έπεσε στο 16.944,όπως έπεσαν και όλες οι πληροφορικές άλλωστε ,καθώς και η πληροφορική του Καποδιστρικού που τα τελευταία χρόνια τουλάχιστον(εκτός από πέρισυ) ήταν σταθερά πάνω από 18.000!Παρόλα αυτά σχολές όπως τα παιδαγωγικά που αν μη τι άλλο το επίπεδο τους είναι χαμηλότερο της ΑΣΟΕΕ συνεχώς ανεβαίνουν...
Posted: Fri Aug 25, 2006 1:11 am
by Erevodifwntas
Δεν είναι θέμα επιπέδου... μη συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια... προσωπικά δε με νοιάζει αν η βάση πέσει και στο 10. Αν τα παιδιά που μπαίνουν αγαπούν την πληροφορική χίλιες φορές από τους αποτυχημένους ιατρούς (όσους δεν κατάφεραν να περάσουν ιατρική και το φέρουν μια ζωή)
Posted: Fri Aug 25, 2006 1:30 am
by The Punisher
Βρε παιδιά ... γιατί όμως τέτοια πτώση στις Πληροφορικές? Οι μαθητές αρχίζουν να μην δείχνουν αγάπη για την επιστήμη αυτή?
Posted: Fri Aug 25, 2006 1:43 am
by ailouros
Το καποδιστριακο είναι κακέκτυπο της σχολής του ΕΜΠ στο θέμα τηλεπικοινωνίες.Τώρα για τις υπολοιπες κατευθύνσεις η λέξη "μαυσωλείο γερόντων " αντικατοπτρίζει την κατάσταση που επικρατεί.Αν κρατάει κάτι ζωντανή την σχολή αυτή είναι το υψηλό επίπεδο των φοιτητών της.
Δείτε τις βάσεις με 10%.Η σχολή κινηματογράφει 19.4 πάνω από ιατρική!!! Και το τει Οινολογίας 18.5!!!!!
Όσο για την επιστήμη της Πληροφορικής μην νομίζεται ότι η πόρτα που τρώμε από τον ΑΣΕΠ και ο υπερκορεσμός περνάει απαρατήρητος..Δεν νομίζω ότι ποτέ αγαπήθηκε αυτή η επιστήμη από τους μαθητές.Οι λέξεις "περιζήτητος στην αγορά εργασίας" και " καλές επαγγελματικές προοπτικές" τους κάναν να πέφτουν σαν τα κοράκια.
Posted: Fri Aug 25, 2006 1:49 am
by Ganther
ailouros wrote:Το καποδιστριακο είναι κακέκτυπο της σχολής του ΕΜΠ στο θέμα τηλεπικοινωνίες.Τώρα για τις υπολοιπες κατευθύνσεις η λέξη "μαυσωλείο γερόντων " αντικατοπτρίζει την κατάσταση που επικρατεί.Αν κρατάει κάτι ζωντανή την σχολή αυτή είναι το υψηλό επίπεδο των φοιτητών της.
Δείτε τις βάσεις με 10%.Η σχολή κινηματογράφει 19.4 πάνω από ιατρική!!! Και το τει Οινολογίας 18.5!!!!!
Όσο για την επιστήμη της Πληροφορικής μην νομίζεται ότι η πόρτα που τρώμε από τον ΑΣΕΠ και ο υπερκορεσμός περνάει απαρατήρητος..Δεν νομίζω ότι ποτέ αγαπήθηκε αυτή η επιστήμη από τους μαθητές.Οι λέξεις "περιζήτητος στην αγορά εργασίας" και " καλές επαγγελματικές προοπτικές" τους κάναν να πέφτουν σαν τα κοράκια.
Το αυτο...
Πολλοι, μπηκαμε με την προοπτικη να γινουμε καθηγητες...

Posted: Fri Aug 25, 2006 2:22 am
by alexo
ailouros wrote:
Όσο για την επιστήμη της Πληροφορικής μην νομίζεται ότι η πόρτα που τρώμε από τον ΑΣΕΠ και ο υπερκορεσμός περνάει απαρατήρητος..Δεν νομίζω ότι ποτέ αγαπήθηκε αυτή η επιστήμη από τους μαθητές.Οι λέξεις "περιζήτητος στην αγορά εργασίας" και " καλές επαγγελματικές προοπτικές" τους κάναν να πέφτουν σαν τα κοράκια.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
Γενικότερα ,το ρεύμα τις εποχής σχετικά με της επαγγελματική αποκατάσταση επηρεάζει πάρα πολύ υποψηφίους.
Πριν 4-5 ,αν θυμάμαι καλά,που έγινε μεγάλο ποσοστό της αποκρυπτογράφισης του DNA ,το Βιολογικό είχε φτάσει στο 18.5 !
Posted: Fri Aug 25, 2006 9:47 am
by rapadder
PaP wrote:Ρε Σταμάτη γιατί τρελένεσαι με το πόσο είναι η βάση... Είμασταν και είμαστε στην ίδια θέση προτίμησης και περναέι ας πούμε το δεύτερο ή το τρίτο 5% των μαθητών. Αυτό το 5% τη μία χρονιά έχει 19 την άλλη 16 αλλά συνεχίζει να είναι το τρίτο 5%...
Εντάξει, σε αυτό έχεις δίκιο. Απλά πιστεύω ότι με βάση τις προοπτικές επαγγελματικής αποκατάστασης η σχολή μας θα έπρεπε να είναι υψηλότερα σε σχέση με άλλες.
Erevodifwntas wrote:Δεν είναι θέμα επιπέδου... μη συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια... προσωπικά δε με νοιάζει αν η βάση πέσει και στο 10. Αν τα παιδιά που μπαίνουν αγαπούν την πληροφορική χίλιες φορές από τους αποτυχημένους ιατρούς (όσους δεν κατάφεραν να περάσουν ιατρική και το φέρουν μια ζωή)
Δεν συμφωνώ με αυτό. Η πληροφορική δεν είναι απλά να μάθεις να γράφεις 5 γραμμές κώδικα. Είναι επιστήμη και έχει και αρκετά (δύσκολα) μαθήματα που απαιτούν υψηλό επίπεδο γνώσης και (διανοητικής) ικανότητας για να διδαχθούν σωστά. Για πήγαινε να διδάξεις ειδικά θέματα αλγορίθμων σε μαθητές του 10.
Posted: Fri Aug 25, 2006 11:44 am
by nefeli
Απλά μια παρατήρηση: Φέτος έπεσαν
υπερβολικά δύσκολα θέματα στα μαθηματικά κατεύθυνσης (αυτά που έγραψα εγώ ήταν γελοία μπροστά στα φετινά), που είναι και βαρύτητας για τις πληροφορικές και σίγουρα επηρρέασε τους βαθμούς (υπήρχε πολύ μεγάλο ποσοστό αποτυχίας στο συγκεκριμένο μάθημα), ενώ τα θέματα στο αντίστοιχο μάθημα βαρύτητας του 5ου πεδίο ήταν νορμάλ, όπως νομίζω πως έγινε και στα μαθήματα βαρύτητας των άλλων πεδίων, γι'αυτό και η πτώση αυτή είναι εν μέρει "τεχνητή". Οπότε μην τρελαίνεστε!

Posted: Fri Aug 25, 2006 12:08 pm
by Babedacus
Erevodifwntas++
Τα μόρια που συγκεντρώνει ένας υποψήφιος είναι άσχετα της προσφοράς που μπορεί να έχει σε ένα κλάδο,και άσχετα της διανοητικής του ικανότητας.Ξέρω μαθητές του 10 που γράψανε 20 στην Ανάπτυξη Εφαρμογών του λυκείου,και πέσανε στο 10 από πράγματα άσχετα (Έκθεση,Ιστορία,ΑΟΔ

).Δυστυχώς ο τρόπος εισαγωγής στην Τριτοβάθμια ήταν και είναι εκτός πραγματικότητας.Δηλαδή όταν πάει ο γιατρός να κάνει την εγχείριση θα τον νοιάζει το "ιταμό ιταλικό τελεσίγραφο",ή η "αόρατη διοικητική λειτουργία";Εγώ θα προτιμήσω να περάσει στη σχολή αυτή κάποιος που να του αρέσει η επιστήμη και να τα καταφέρνει,παρά ένας ο οποίος απλώς διάβασε τα πάντα.Ταπεινή μου γνώμη.
Posted: Fri Aug 25, 2006 12:22 pm
by xrokos
Κοίτα θα διαφωνήσω λίγο όπως το έθεσες.Ένας επιστήμονας οφείλει να έχει μια γενική παιδεία γιατί έτσι μόνο θα μπορέσει να είναι επιστήμονας και όχι κάποιος με ξερές γνώσεις στο πεδίο του.Σίγουρα το σύστημα εισαγωγής είναι απαράδεκτο, πιστεύω πως τα ίδια τα πανεπιστήμια πρέπει να διαλέγουν τους φοιτητές τους.
Posted: Fri Aug 25, 2006 12:36 pm
by rapadder
[off-topic]
Το μόνο "αξιοκρατικό" σύστημα σε αυτή τη χώρα είναι οι Εισαγωγικές εξετάσεις. Αν τα Πανεπιστήμια επιλέγουν τους φοιτητές τους θα γίνει κόλαση αυθαιρεσιών και νεποστισμού (δες μετεγγραφές).
[/off-topic]
Οι μαθητές πρέπει να μάθουν και για το "ιταμό ιταλικό τελεσίγραφο" για να αποκτήσουν σφαιρική παιδεία, διαφορετικά το Λύκειο θα καταντήσει (περισσότερο ακόμα) εξεταστικό κέντρο για το Πανεπιστήμιο. Εξάλλου κάποια στιγμή πολλές "άχρηστες" γνώσεις μπορεί να φανούν χρήσιμες.
Babedacus wrote:Τα μόρια που συγκεντρώνει ένας υποψήφιος είναι άσχετα της προσφοράς που μπορεί να έχει σε ένα κλάδο και άσχετα της διανοητικής του ικανότητας.
Αν κάνουμε αυτήν την παραδοχή τότε με τι κριτήρια θα εισάγεται κάποιος σε μια σχολή; Άν δεν υπάρχει ένα γραπτό να αποτυπώνει τις γνώσεις του, τότε πάνε στράφι οι ικανότητες του. Συμφωνώ στο ότι οι Εισαγωγικές εξετάσεις δεν είναι test νοημοσύνης αλλά test γνώσεων και ότι πολλά νέα και ικανά παιδιά αξίζουν πολλά περισσότερα από αυτά που εμφανίζουν οι γραπτές βαθμολογίες. Απλά πρέπει να υπάρχει και ένα κριτήριο για να παρακολουθήσει κάποιος τα μαθήματα μιας σχολής.
Posted: Fri Aug 25, 2006 12:58 pm
by PaP
rapadder wrote:PaP wrote:
Δεν συμφωνώ με αυτό. Η πληροφορική δεν είναι απλά να μάθεις να γράφεις 5 γραμμές κώδικα.
Με Ruby On Rails είναι αρκετές

Posted: Fri Aug 25, 2006 1:09 pm
by AnINffected
Και εγώ στενοχωρήθηκα πολύ με τις βάσεις...
Μακάρι να έχει να κάνει μόνο με τα θέματα των εξετάσεων και να μην είναι λόγω μειωμένης ζήτησης.
Και συμφωνώ στο ότι ούτως ή αλλιώς λίγοι είναι αυτοί που αγαπούν πραγματικά το αντικείμενο, προς το παρόν τουλάχιστον... Οι περισσότεροι είτε θέλουν άλλα τμήματα και συμβιβάζονται με αυτά, είτε δεν ξέρουν τι θέλουν και μπαίνουν για την επαγγελματική αποκατάσταση.
Πάντως δε νομίζετε ότί μόνιμα καλλιεργείται κλίμα βαθμοθηρίας;Όλο για μόρια ακούμε.
Posted: Fri Aug 25, 2006 1:18 pm
by sudtuwup
Θα συμφωνησω για το θεμα μαρκετινγκ, αφου πχ καθε χρονια δειχνουν τον πρωτο απο ημμυ δετ ιατρικη κ μαθηματικο λες κ οι αλλοι δεν ιδρωσαν. Απο εκει κ περα ειναι κ η νοοτροπια αν δεν πιασω ιατρικη θα παω πολυτεχνειο (λες κ εχουν καμμια σχεση). Αν εβαζαν εν ειδικο μαθημα αλγο. οπως αυτο που υπαρχει θα γινοταν ενα ξεκαθαρισμα στους εισακτεους.