Πλήγμα στα εργασιακά μας δικαιώματα
Πλήγμα στα εργασιακά μας δικαιώματα
Τον τελευταίο καιρό ετοιμάζονταν 2 νομοσχέδια , το ένα από το Υπουργείο Παιδείας και το άλλο από το Υπουργείο Μεταφορών & Επικοινωνιών, τα οποία θα κατατήθονταν προς ψήφιση άμεσα ακόμα και στο θερινό τμήμα της Βουλής και τα οποία θα ρύθμιζαν τα επαγγελματικά δικαιώματα στον κλάδο της Πληροφορικής.
Όμως με το που ήρθαν στην δημοσιότητα τα προσχέδια των νόμων αυτών προξένισαν έντονες αντιδράσεις σε όλα τα τμήματα Πληροφορικής ΑΕΙ στην Ελλάδα.Αυτό συνέβει διότι ευνοημένοι από αυτά τα νομοσχέδια βγαίνουν οι Μηχανικοί Η/Υ απόφοιτοι Πολυτεχνικών σχολών ενώ οι απόφοιτοι ΑΕΙ θεωρούνται ανεπαρκείς έναντι των πρώτων σε όλους τους τομείς.Πιο συγκεκριμένα οι απόφοιτοι τμημάτων Πληροφορικής μπορούν να εργαστούν σε έργα Πληροφορικής μόνο υπό την εποπτεία αρμόδιου Μηχανικού που επιβλέπει το έργο ενώ επίσης δεν μπορούν να διδάξουν στο αντικείμενο της Πληροφορικής παρά μόνο σε θεωρητικό επίπεδο πράγμα το οποίο δεν γίνετε.Βέβαια αυτό δεν μας προξενεί ιδιαίτερη εντύπωση αν αναλογιστούμε ότι στις επιτροπές όπου καταρτίστηκαν τα εν λόγω νομοσχέδια δεν συμμετείχαν εκπρόσωποι από ΑΕΙ Πληροφορικής.
Η Γενική Συνέλευση του Τμήματός μας, ανέλαβε άμεση δράση δημιουργώντας ένα ψήφισμα το οποίο ζητάει να σταματίσει άμεσα η ψήφιση των εν λόγω νομοσχεδίων και καλεί τους αρμόδιους φορείς σε δημόσιο διάλογο με όλους τους ενδιαφερόμενους.
Το ψήφισμα μπορείτε να το διαβάσετε εδώ: http://paspasoee.gr/2004/Sections/Depar ... /index.htm
Όμως με το που ήρθαν στην δημοσιότητα τα προσχέδια των νόμων αυτών προξένισαν έντονες αντιδράσεις σε όλα τα τμήματα Πληροφορικής ΑΕΙ στην Ελλάδα.Αυτό συνέβει διότι ευνοημένοι από αυτά τα νομοσχέδια βγαίνουν οι Μηχανικοί Η/Υ απόφοιτοι Πολυτεχνικών σχολών ενώ οι απόφοιτοι ΑΕΙ θεωρούνται ανεπαρκείς έναντι των πρώτων σε όλους τους τομείς.Πιο συγκεκριμένα οι απόφοιτοι τμημάτων Πληροφορικής μπορούν να εργαστούν σε έργα Πληροφορικής μόνο υπό την εποπτεία αρμόδιου Μηχανικού που επιβλέπει το έργο ενώ επίσης δεν μπορούν να διδάξουν στο αντικείμενο της Πληροφορικής παρά μόνο σε θεωρητικό επίπεδο πράγμα το οποίο δεν γίνετε.Βέβαια αυτό δεν μας προξενεί ιδιαίτερη εντύπωση αν αναλογιστούμε ότι στις επιτροπές όπου καταρτίστηκαν τα εν λόγω νομοσχέδια δεν συμμετείχαν εκπρόσωποι από ΑΕΙ Πληροφορικής.
Η Γενική Συνέλευση του Τμήματός μας, ανέλαβε άμεση δράση δημιουργώντας ένα ψήφισμα το οποίο ζητάει να σταματίσει άμεσα η ψήφιση των εν λόγω νομοσχεδίων και καλεί τους αρμόδιους φορείς σε δημόσιο διάλογο με όλους τους ενδιαφερόμενους.
Το ψήφισμα μπορείτε να το διαβάσετε εδώ: http://paspasoee.gr/2004/Sections/Depar ... /index.htm
Είχα ακούσει αυτό το θέμα παλαιότερα.
Να ρωτήσω μερικά πράγματα
1) έχει αναδρομική ισχύη? Δηλαδή καταργεί τα δικαιώματα στους υπάρχοντες απόφοιτους ?
2) Σε περίπτωση που κάποιος είναι απόφοιτος ΑΕΙ πληροφορικής και έχει και μεταπτυχιακό, στερούνται πάλι τα δικαιώματα τους ?
3) Πως μπορούμε εμείς οι απλοί πολίτες να αντιδράσουμε ?
Επειδή τα έχω πάρει με το εν λόγω θέμα, να ξέρουν ότι όταν το θέμα πάει στην Ευρωπαϊκή ένωση, θα πάρουν ένα @!#@! από εδώ ως τις Βρυξέλλες αυτοί που προωθούν αυτή τη ρύθμιση.....
Να ρωτήσω μερικά πράγματα
1) έχει αναδρομική ισχύη? Δηλαδή καταργεί τα δικαιώματα στους υπάρχοντες απόφοιτους ?
2) Σε περίπτωση που κάποιος είναι απόφοιτος ΑΕΙ πληροφορικής και έχει και μεταπτυχιακό, στερούνται πάλι τα δικαιώματα τους ?
3) Πως μπορούμε εμείς οι απλοί πολίτες να αντιδράσουμε ?
Επειδή τα έχω πάρει με το εν λόγω θέμα, να ξέρουν ότι όταν το θέμα πάει στην Ευρωπαϊκή ένωση, θα πάρουν ένα @!#@! από εδώ ως τις Βρυξέλλες αυτοί που προωθούν αυτή τη ρύθμιση.....
Last edited by janag79 on Wed Jul 18, 2007 3:32 pm, edited 1 time in total.
-
- Gbyte level
- Posts: 1040
- Joined: Mon Dec 18, 2006 5:34 pm
- Gender: ♂
Μμμμ τέλεια, είναι και στο θερινό τμήμα της βουλής και θα περάσει "δύσκολα"...
Εντάξει φαίνεται από τις επιτροπές που συνέταξαν τα νομοσχέδια ήταν (νεο)δημοκρατικά εκλεγμένες και πάντα για το καλό και την πρόοδο της χώρας...
Πάντως σκεφτείτε και το άλλο τί θα γινόταν αν δεν βόλευαν κάπου τους hardwareάδες... θα έτρεχαν στο εξωτερικό για να κάνουν αυτό που πραγματικά σπούδασαν? όχι. και για να μη φέρουμε τις δουλείες τους εδώ, ας τους βάλουμε να υπογράφουν στα έργα Πληροφορικής και ας μην ξέρουν τί κάνουν.
Εντάξει φαίνεται από τις επιτροπές που συνέταξαν τα νομοσχέδια ήταν (νεο)δημοκρατικά εκλεγμένες και πάντα για το καλό και την πρόοδο της χώρας...
Πάντως σκεφτείτε και το άλλο τί θα γινόταν αν δεν βόλευαν κάπου τους hardwareάδες... θα έτρεχαν στο εξωτερικό για να κάνουν αυτό που πραγματικά σπούδασαν? όχι. και για να μη φέρουμε τις δουλείες τους εδώ, ας τους βάλουμε να υπογράφουν στα έργα Πληροφορικής και ας μην ξέρουν τί κάνουν.
Δεν θα κάτσω να με (μπιιππ) επειδή μια επιτροπή άκουσε τα κλάματα των πεινασμένων μηχανικών.
Είναι εξωφρενικό να μας θεωρούν δευτερευούσης κατηγορίας σε έργα Πληροφορικής ! Είναι σαν να πιστεύεις ότι οι κιθαρίστες παίζουν καλύτερο πιάνο από τους πιανίστες !
Ασφαλώς, αναγνωρίζω ότι απαιτούνται και γνώσεις μηχανικής η/υ στο στήσιμο του υλικού, αλλά αυτό σημαίνει απλώς ότι ένα έργο πληροφορικής θα έπρεπε να είναι προϊόν συνεργασίας μηχανικών και πληροφορικάριων, όχι εποπτείας ενός από τον άλλο.
Είναι εξωφρενικό να μας θεωρούν δευτερευούσης κατηγορίας σε έργα Πληροφορικής ! Είναι σαν να πιστεύεις ότι οι κιθαρίστες παίζουν καλύτερο πιάνο από τους πιανίστες !
Ασφαλώς, αναγνωρίζω ότι απαιτούνται και γνώσεις μηχανικής η/υ στο στήσιμο του υλικού, αλλά αυτό σημαίνει απλώς ότι ένα έργο πληροφορικής θα έπρεπε να είναι προϊόν συνεργασίας μηχανικών και πληροφορικάριων, όχι εποπτείας ενός από τον άλλο.
"Must float like lotus on river... and kill old lady!"
http://www.paspasoee.gr/sxedioPD_Mhx_YPEPTH.doc Το σχετικό ΠΔ
http://www.paspasoee.gr/sxedioPD_YPEPTH_Panep.doc Η αντιπρόταση του ΕΚΠΑ
http://www.paspasoee.gr/epaggelmataka_diakwmata.doc η επιστολή του ΕΚΠΑ
http://www.paspasoee.gr/sxedioPD_YPEPTH_Panep.doc Η αντιπρόταση του ΕΚΠΑ
http://www.paspasoee.gr/epaggelmataka_diakwmata.doc η επιστολή του ΕΚΠΑ
Last edited by Vag_plir on Wed Jul 18, 2007 4:47 pm, edited 2 times in total.
- P3
- Venus Project Founder
- Posts: 2722
- Joined: Mon Mar 22, 2004 4:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: !! El Paso !!
Ότι να 'ναι ... whatever ή οπως αλλιώς θέλετε πείτε το!
Δηλαδή αυτοί μπορούν να υπογράψουν από την ηλεκτρολογική εγκατασταση ενός κτηρίου μέχρι και την παραγωγή (αναλυση-σχεδιαση-κωδικοποιηση-συντήρηση) ενός Πακέτου Λογισμικού??? Καλή φάση! Εγώ λέω καλύτερα να τις καταργήσουν τελείως τις άλλες σχολές Πληροφορικής! Αφού μόνο το πολυτεχνείο βγάζει "καλούς". Αλλά όχι ξέχασα κάποιος πρέπει να κάνει τη χαμαλοδουλειά για να πάρει τα ευσυμα με την υπογραφή του ο "Μηχανικός"!
Ρε ούστ!!!!
Δηλαδή αυτοί μπορούν να υπογράψουν από την ηλεκτρολογική εγκατασταση ενός κτηρίου μέχρι και την παραγωγή (αναλυση-σχεδιαση-κωδικοποιηση-συντήρηση) ενός Πακέτου Λογισμικού??? Καλή φάση! Εγώ λέω καλύτερα να τις καταργήσουν τελείως τις άλλες σχολές Πληροφορικής! Αφού μόνο το πολυτεχνείο βγάζει "καλούς". Αλλά όχι ξέχασα κάποιος πρέπει να κάνει τη χαμαλοδουλειά για να πάρει τα ευσυμα με την υπογραφή του ο "Μηχανικός"!
Ρε ούστ!!!!
"Το δικό μου το ποίημα δεν έχει ομοιοκαταληξία.", ο υπογράφων
- ailouros
- Gbyte level
- Posts: 1041
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:36 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Contact:
Έλεος με τα Πολυτεχνεία τους..
Μου θυμίζουν τον Παπαδόπουλο στους απαράδεκτους "Έχουμε περάσει και ένα πολυτεχνείο"... Κάτι τέτοιο...
Δεν φτάνει που είναι στο τεχνικό επιμελητήριο, δεν φτάνει που έχουν κάτι κουλά δικαιώματα (ανέγερσης κτιρίου εως και δύο ορόφους κλπ), δεν φτάνει που η Πληροφορική εκεί μέσα είναι κατεύθυνση, δεν φτάνει που κάναν μέχρι πρόπερσι PASCAL...Είναι τραγικό αυτό που συμβαίνει.
Έλεος πια ρε παιδιά με την μασωνική στοά!
Δυστυχώς κάποιοι έχουν ακόμα την νοοτροπία του σχολείου καλύτεροι VS χειρότεροι (καλύτερη σχολή και χειρότερη σχολή και δεν συμμαζεύεται) και την αναπαράγουν ακόμα και σε επίπεδο εργασιακών δικαιωμάτων.. Όσο φυσικά οι θιγμένοι κοιμούνται ...
Μου θυμίζουν τον Παπαδόπουλο στους απαράδεκτους "Έχουμε περάσει και ένα πολυτεχνείο"... Κάτι τέτοιο...
Δεν φτάνει που είναι στο τεχνικό επιμελητήριο, δεν φτάνει που έχουν κάτι κουλά δικαιώματα (ανέγερσης κτιρίου εως και δύο ορόφους κλπ), δεν φτάνει που η Πληροφορική εκεί μέσα είναι κατεύθυνση, δεν φτάνει που κάναν μέχρι πρόπερσι PASCAL...Είναι τραγικό αυτό που συμβαίνει.
Έλεος πια ρε παιδιά με την μασωνική στοά!
Δυστυχώς κάποιοι έχουν ακόμα την νοοτροπία του σχολείου καλύτεροι VS χειρότεροι (καλύτερη σχολή και χειρότερη σχολή και δεν συμμαζεύεται) και την αναπαράγουν ακόμα και σε επίπεδο εργασιακών δικαιωμάτων.. Όσο φυσικά οι θιγμένοι κοιμούνται ...
- nookie
- Mbyte level
- Posts: 863
- Joined: Wed Dec 20, 2006 8:29 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Take a look around..
- Contact:
Θα μου πει εμενα ενας που ξερει να στριβει κατσαβιδι αν ενα προτζεκτ 5000 γραμμων ειναι ικανοποιητικο ή οχι??
Ε,ας το κανουν!!Ας κατσουν αυτοι να φτιαξουν κατι αποτελεσματικοτερο!!Στο μεταξυ ολοι οι ικανοι πληροφορικαριοι θα ειναι εκτος συνορων αφου εκει αναγνωριζεται και μαλιστα στο επακρο η θεση τους!!
Και η πλακα ειναι οτι μετα θα παρακαλανε επιστημονες που διαπρεπουν στο εξωτερικο να γυρισουν και να βαλουν σε ταξη ενα ακομα μεγαλυτερο....χαος απο οτι ειμαστε!1
Ε,αν εγω ημουν στη θεση αυτου του επιστημονα θα ελεγα ευχαριστως να μου κλ... μια μαντρα (απο αυτα που δεν πιανει μελανι)....και μετα να αρνηθω!!
Και τελος μερικες ακομα παρατηρησεις...
1)Οσοι επιστημονες εχουν περασει τα συνορα για επαγγελματικη αποκατασταση ερχονται μονο για διακοπες στην Ελλαδα(και αν)...Τυχαιο ειναι αυτο??
Εκτος και αν προκειται για ατομα με ακαδημαϊκη καριερα!!
2)Τα ποσοστα ανεργιας στο ΕΜΠ απ'οσο ξερω ειναι συντριπτικα μεγαλυτερα σε σχεση με οποιοδηποτε τμημα Πληροφορικης...Τυχαιο και αυτο???
Η μηπως ειναι ηλιθιοι ολα τα στελεχη του ιδιωτικου τομεα και δεν προσλαμβανουν μηχανικους για να εποπτευουν τα στελεχωμενα απο πληροφορικαριους τμηματα τους???
Μαλλον θα ελεγα πως εχουν καταλαβει τη διαφορα και απλα και ομορφα ανελαβαν (η καθε εταιρεια μονη της) να διαχωρισουν τις αρμοδιοτητες των μηχανικων και των ανθρωπων της πληροφορικης...
Υ.Γ.Βεβαια το να βαλεις σε καποια σκουριασμενα μυαλα μια νεα ιδεα ειναι το δυσκολοτερο πραγμα στον κοσμο(ποσο μαλλον για πολιτικους και δη ελληνες)!!Αλλα νομιζω πως αυτο δεν θα επρεπε καν να συζητιεται εφοσον οι αξιωματουχοι (πρεπει να) κανουν καλα τη δουλεια τους...
Ε,ας το κανουν!!Ας κατσουν αυτοι να φτιαξουν κατι αποτελεσματικοτερο!!Στο μεταξυ ολοι οι ικανοι πληροφορικαριοι θα ειναι εκτος συνορων αφου εκει αναγνωριζεται και μαλιστα στο επακρο η θεση τους!!
Και η πλακα ειναι οτι μετα θα παρακαλανε επιστημονες που διαπρεπουν στο εξωτερικο να γυρισουν και να βαλουν σε ταξη ενα ακομα μεγαλυτερο....χαος απο οτι ειμαστε!1
Ε,αν εγω ημουν στη θεση αυτου του επιστημονα θα ελεγα ευχαριστως να μου κλ... μια μαντρα (απο αυτα που δεν πιανει μελανι)....και μετα να αρνηθω!!
Και τελος μερικες ακομα παρατηρησεις...
1)Οσοι επιστημονες εχουν περασει τα συνορα για επαγγελματικη αποκατασταση ερχονται μονο για διακοπες στην Ελλαδα(και αν)...Τυχαιο ειναι αυτο??
Εκτος και αν προκειται για ατομα με ακαδημαϊκη καριερα!!
2)Τα ποσοστα ανεργιας στο ΕΜΠ απ'οσο ξερω ειναι συντριπτικα μεγαλυτερα σε σχεση με οποιοδηποτε τμημα Πληροφορικης...Τυχαιο και αυτο???
Η μηπως ειναι ηλιθιοι ολα τα στελεχη του ιδιωτικου τομεα και δεν προσλαμβανουν μηχανικους για να εποπτευουν τα στελεχωμενα απο πληροφορικαριους τμηματα τους???
Μαλλον θα ελεγα πως εχουν καταλαβει τη διαφορα και απλα και ομορφα ανελαβαν (η καθε εταιρεια μονη της) να διαχωρισουν τις αρμοδιοτητες των μηχανικων και των ανθρωπων της πληροφορικης...
Υ.Γ.Βεβαια το να βαλεις σε καποια σκουριασμενα μυαλα μια νεα ιδεα ειναι το δυσκολοτερο πραγμα στον κοσμο(ποσο μαλλον για πολιτικους και δη ελληνες)!!Αλλα νομιζω πως αυτο δεν θα επρεπε καν να συζητιεται εφοσον οι αξιωματουχοι (πρεπει να) κανουν καλα τη δουλεια τους...

Internal Imperfectness makes it sooo trickier than it should be..
http://www.youtube.com/watch?v=VPWi-OrMzV4
http://www.youtube.com/watch?v=ZOgBtI8Q ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=vxtf8ypY ... re=related
Ακομα και στο μεταπτυχιακο...Siranai..
- AnINffected
- Gbyte level
- Posts: 1935
- Joined: Fri Jul 30, 2004 7:12 am
- Location: There and Back Again



Εμένα με κάλυψαν οι προλαλήσαντες...
Ας απαντήσει κάποιος που ξέρει στις απορίες του janag79 (είναι και δικές μου)...
janag79 wrote:Να ρωτήσω μερικά πράγματα
1) έχει αναδρομική ισχύη? Δηλαδή καταργεί τα δικαιώματα στους υπάρχοντες απόφοιτους ?
2) Σε περίπτωση που κάποιος είναι απόφοιτος ΑΕΙ πληροφορικής και έχει και μεταπτυχιακό, στερούνται πάλι τα δικαιώματα τους ?
3) Πως μπορούμε εμείς οι απλοί πολίτες να αντιδράσουμε ?
The Analytical Engine has no pretensions to originate anything. It can do whatever we know how to order it to perform (...)
Ada Lovelace
Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!!

Ada Lovelace
Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!!


- nookie
- Mbyte level
- Posts: 863
- Joined: Wed Dec 20, 2006 8:29 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Take a look around..
- Contact:
Kill 'em all and rebuild everything...
Γιατι τα παντα εχουν βασιστει σε λαθος λογικη...
Γιατι τα παντα εχουν βασιστει σε λαθος λογικη...

Internal Imperfectness makes it sooo trickier than it should be..
http://www.youtube.com/watch?v=VPWi-OrMzV4
http://www.youtube.com/watch?v=ZOgBtI8Q ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=vxtf8ypY ... re=related
Ακομα και στο μεταπτυχιακο...Siranai..
- Ισοβίτης
- Venus Former Team Member
- Posts: 1262
- Joined: Sat Apr 21, 2007 5:45 pm
- Gender: ♂
- Location: Πίσω από τα σίδερα
- Contact:
[offtopic]Ακόμα κάνουμε Πασκάλ! Δεν καταργήθηκε (δυστυχώς)![/offtopic]ailouros wrote:Δεν φτάνει που είναι στο τεχνικό επιμελητήριο, δεν φτάνει που έχουν κάτι κουλά δικαιώματα (ανέγερσης κτιρίου εως και δύο ορόφους κλπ), δεν φτάνει που η Πληροφορική εκεί μέσα είναι κατεύθυνση, δεν φτάνει που κάναν μέχρι πρόπερσι PASCAL...
Στο θέμα:
Στα Πολυτεχνεία μπορεί να μην έχει κάποιος ιδέα από Πληροφορική, αλλά επειδή το πτυχίο είναι ενιαίο θεωρείται και Πληροφορικάριος. Με το νέο νόμο (αν περάσει) έχει το δικαίωμα ένα άτομο που έχει τελειώσει Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και έχει ολική ή μερική άγνοια του αντικειμένου της Πληροφορικής να υπογράφει πακέτα λογισμικού ως ειδικότερος του ειδικού.
Ερώτηση: Ισχύουν και στον ιδιωτικό τομέα αυτές οι, εχμ, ηλιθιότητες;
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΡΜΟΥ -- HMMY EMΠ
1ο ΕΞΑΜΗΝΟ
Υποχρεωτικά
Μαθηματική Ανάλυση (Συναρτήσεις μιας μεταβλητής)
Γραμμική Άλγεβρα
Φυσική Ι (Μηχανική)
Προγραμματισμός Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
Ηλεκτρολογικό Σχέδιο
Σύνολο: 5 μαθήματα
Κατ' επιλογήν υποχρεωτικά*
Ιστορία των Επιστημονικών και Φιλοσοφικών Ιδεών
Στοιχεία Κοινωνιολογίας
Φιλοσοφία
Κατ' επιλογήν υποχρεωτικά†
Αγγλική Γλώσσα
Γαλλική Γλώσσα
Γερμανική Γλώσσα
Ιταλική Γλώσσα
Προαιρετικά
Ιστορική Μουσικολογία και Θεωρητικά Μουσικής
* Επιλέγεται ένα μάθημα
† Επιλέγεται ένα μάθημα (βλέπε παρ. 6.2)
2ο ΕΞΑΜΗΝΟ
Υποχρεωτικά
Μαθηματική Ανάλυση (Συναρτήσεις πολλών μεταβλητών -
Διανυσματική Ανάλυση)
Φυσική ΙΙ (Ηλεκτρομαγνητισμός)
Εισαγωγή στα Κυκλώματα
Λογική Σχεδίαση Ψηφιακών Συστημάτων
Προγραμματιστικές Τεχνικές
Εισαγωγή στα Υλικά
Πολιτική Οικονομία
Σύνολο: 7 μαθήματα
Κατ' επιλογήν υποχρεωτικά†
Αγγλική Γλώσσα
Γαλλική Γλώσσα
Γερμανική Γλώσσα
Ιταλική Γλώσσα
† Επιλέγεται ένα μάθημα (βλέπε παρ. 6.2)
3ο ΕΞΑΜΗΝΟ
Υποχρεωτικά
Διαφορικές Εξισώσεις
Φυσική ΙΙΙ (Κυματική και Κβαντική Φυσική)
Μηχανική (Κινηματική - Δυναμική του Στερεού Σώματος)
Ηλεκτροτεχνικά Υλικά
Αριθμητική Ανάλυση
Θεωρία Πιθανοτήτων και Στατιστική
Ηλεκτρικές Μετρήσεις (Κλασσικές Ηλεκτρικές Μετρήσεις)
Σύνολο: 7 μαθήματα
Κατ' επιλογήν υποχρεωτικά†
Αγγλική Γλώσσα
Γαλλική Γλώσσα
Γερμανική Γλώσσα
Ιταλική Γλώσσα
† Επιλέγεται ένα μάθημα (βλέπε παρ. 6.2)
7.4. 4ο ΕΞΑΜΗΝΟ
Υποχρεωτικά
Μιγαδικές Συναρτήσεις - Διαφορικές Εξισώσεις με ΜερικέςΠαραγώγους)
Σήματα και Συστήματα
Ηλεκτρονική Ι
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών
Εισαγωγή στις Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρομαγνητικά Πεδία Α 4 0
Σύνολο: 6 μαθήματα
Κατ' επιλογήν υποχρεωτικά*
Φυσική IV (Δομή της Ύλης)
Ηλεκτρικές Μετρήσεις (Ηλεκτρονικές Ψηφιακές)
Διακριτές Μέθοδοι για την Επιστήμη των Υπολογιστών
Αξιοπιστία και Έλεγχος Ποιότητας Συστημάτων
Κατ' επιλογήν υποχρεωτικά†
Αγγλική Γλώσσα
Γαλλική Γλώσσα
Γερμανική Γλώσσα
Ιταλική Γλώσσα
* Επιλέγεται ένα μάθημα
† Επιλέγεται ένα μάθημα (βλέπε παρ. 6.2)
5ο ΕΞΑΜΗΝΟ
Υποχρεωτικά
Ηλεκτρομαγνητικά Πεδία Β
Θεωρία Δικτύων
Εργαστηριακή και Βιομηχανική Ηλεκτρονική
Αρχιτεκτονική Υπολογιστών
Εισαγωγή στον Αυτόματο Έλεγχο
Εισαγωγή στα Συστήματα Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΣΗΕ)
Στοχαστικά Συστήματα και Επικοινωνίες
Σύνολο: 7 μαθήματα
Ντάξει τα παιδιά είναι επιστήμονες με τόσα που μαθαίνουν αλλά χωρίς τις κατάλληλες ροες δεν είναι πληροφορικάριοι
6.4.1. Ροές
Οι ροές ειδίκευσης του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών είναι:
1. Ροή Υ: Υπολογιστικά Συστήματα
2. Ροή Λ: Λογισμικό Η/Υ
3. Ροή Η: Ηλεκτρονική - Κυκλώματα - Υλικά
4. Ροή Δ: Επικοινωνίες και Δίκτυα Υπολογιστών
5. Ροή Τ: Κύματα και Τηλεπικοινωνίες
6. Ροή Σ: Σήματα, Έλεγχος και Ρομποτική.
7. Ροή Ζ: Ηλεκτρικές Μηχανές, Υψηλές Τάσεις και Βιομηχανικές Διατάξεις
8. Ροή Ε: Συστήματα Ηλεκτρικής Ενέργειας
9. Ροή Ο: Διοίκηση και Απόφαση
10. Ροή Ι: Βιοϊατρική
11. Ροή Φ: Φυσική
12. Ροή Μ: Μαθηματικά
οδηγός σπουδών --> http://www.ece.ntua.gr/misc/guide.pdf
1ο ΕΞΑΜΗΝΟ
Υποχρεωτικά
Μαθηματική Ανάλυση (Συναρτήσεις μιας μεταβλητής)
Γραμμική Άλγεβρα
Φυσική Ι (Μηχανική)
Προγραμματισμός Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
Ηλεκτρολογικό Σχέδιο
Σύνολο: 5 μαθήματα
Κατ' επιλογήν υποχρεωτικά*
Ιστορία των Επιστημονικών και Φιλοσοφικών Ιδεών
Στοιχεία Κοινωνιολογίας
Φιλοσοφία
Κατ' επιλογήν υποχρεωτικά†
Αγγλική Γλώσσα
Γαλλική Γλώσσα
Γερμανική Γλώσσα
Ιταλική Γλώσσα
Προαιρετικά
Ιστορική Μουσικολογία και Θεωρητικά Μουσικής
* Επιλέγεται ένα μάθημα
† Επιλέγεται ένα μάθημα (βλέπε παρ. 6.2)
2ο ΕΞΑΜΗΝΟ
Υποχρεωτικά
Μαθηματική Ανάλυση (Συναρτήσεις πολλών μεταβλητών -
Διανυσματική Ανάλυση)
Φυσική ΙΙ (Ηλεκτρομαγνητισμός)
Εισαγωγή στα Κυκλώματα
Λογική Σχεδίαση Ψηφιακών Συστημάτων
Προγραμματιστικές Τεχνικές
Εισαγωγή στα Υλικά
Πολιτική Οικονομία
Σύνολο: 7 μαθήματα
Κατ' επιλογήν υποχρεωτικά†
Αγγλική Γλώσσα
Γαλλική Γλώσσα
Γερμανική Γλώσσα
Ιταλική Γλώσσα
† Επιλέγεται ένα μάθημα (βλέπε παρ. 6.2)
3ο ΕΞΑΜΗΝΟ
Υποχρεωτικά
Διαφορικές Εξισώσεις
Φυσική ΙΙΙ (Κυματική και Κβαντική Φυσική)
Μηχανική (Κινηματική - Δυναμική του Στερεού Σώματος)
Ηλεκτροτεχνικά Υλικά
Αριθμητική Ανάλυση
Θεωρία Πιθανοτήτων και Στατιστική
Ηλεκτρικές Μετρήσεις (Κλασσικές Ηλεκτρικές Μετρήσεις)
Σύνολο: 7 μαθήματα
Κατ' επιλογήν υποχρεωτικά†
Αγγλική Γλώσσα
Γαλλική Γλώσσα
Γερμανική Γλώσσα
Ιταλική Γλώσσα
† Επιλέγεται ένα μάθημα (βλέπε παρ. 6.2)
7.4. 4ο ΕΞΑΜΗΝΟ
Υποχρεωτικά
Μιγαδικές Συναρτήσεις - Διαφορικές Εξισώσεις με ΜερικέςΠαραγώγους)
Σήματα και Συστήματα
Ηλεκτρονική Ι
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών
Εισαγωγή στις Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρομαγνητικά Πεδία Α 4 0
Σύνολο: 6 μαθήματα
Κατ' επιλογήν υποχρεωτικά*
Φυσική IV (Δομή της Ύλης)
Ηλεκτρικές Μετρήσεις (Ηλεκτρονικές Ψηφιακές)
Διακριτές Μέθοδοι για την Επιστήμη των Υπολογιστών
Αξιοπιστία και Έλεγχος Ποιότητας Συστημάτων
Κατ' επιλογήν υποχρεωτικά†
Αγγλική Γλώσσα
Γαλλική Γλώσσα
Γερμανική Γλώσσα
Ιταλική Γλώσσα
* Επιλέγεται ένα μάθημα
† Επιλέγεται ένα μάθημα (βλέπε παρ. 6.2)
5ο ΕΞΑΜΗΝΟ
Υποχρεωτικά
Ηλεκτρομαγνητικά Πεδία Β
Θεωρία Δικτύων
Εργαστηριακή και Βιομηχανική Ηλεκτρονική
Αρχιτεκτονική Υπολογιστών
Εισαγωγή στον Αυτόματο Έλεγχο
Εισαγωγή στα Συστήματα Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΣΗΕ)
Στοχαστικά Συστήματα και Επικοινωνίες
Σύνολο: 7 μαθήματα
Ντάξει τα παιδιά είναι επιστήμονες με τόσα που μαθαίνουν αλλά χωρίς τις κατάλληλες ροες δεν είναι πληροφορικάριοι
6.4.1. Ροές
Οι ροές ειδίκευσης του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών είναι:
1. Ροή Υ: Υπολογιστικά Συστήματα
2. Ροή Λ: Λογισμικό Η/Υ
3. Ροή Η: Ηλεκτρονική - Κυκλώματα - Υλικά
4. Ροή Δ: Επικοινωνίες και Δίκτυα Υπολογιστών
5. Ροή Τ: Κύματα και Τηλεπικοινωνίες
6. Ροή Σ: Σήματα, Έλεγχος και Ρομποτική.
7. Ροή Ζ: Ηλεκτρικές Μηχανές, Υψηλές Τάσεις και Βιομηχανικές Διατάξεις
8. Ροή Ε: Συστήματα Ηλεκτρικής Ενέργειας
9. Ροή Ο: Διοίκηση και Απόφαση
10. Ροή Ι: Βιοϊατρική
11. Ροή Φ: Φυσική
12. Ροή Μ: Μαθηματικά
οδηγός σπουδών --> http://www.ece.ntua.gr/misc/guide.pdf
laikedelic !
- Proxenos
- Gbyte level
- Posts: 1095
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:20 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Κολωνία, Γερμανία
- Contact:
Πες τα...nookie wrote:
Ε,ας το κανουν!!Ας κατσουν αυτοι να φτιαξουν κατι αποτελεσματικοτερο!!Στο μεταξυ ολοι οι ικανοι πληροφορικαριοι θα ειναι εκτος συνορων αφου εκει αναγνωριζεται και μαλιστα στο επακρο η θεση τους!!
[..]
1)Οσοι επιστημονες εχουν περασει τα συνορα για επαγγελματικη αποκατασταση ερχονται μονο για διακοπες στην Ελλαδα(και αν)...Τυχαιο ειναι αυτο??
Εκτος και αν προκειται για ατομα με ακαδημαϊκη καριερα!!
One who pays some attention to history will not be surprised if those who cry most loudly that we must smash and destroy are later found among the administrators of some new system of repression. - Noam Chomsky
Αυτός είναι λόγος για να γίνονται πορείες και διαμαρτυρίες...!Το κακό είναι ότι αποφασίζουν άσχετοι που δεν ξέρουν τι διδάσκεται στη μια σχολή και τι στην άλλη. Το χειρότερο είναι ότι αν δεν υπάρξει μια γρήγορη αντίδραση θα βρεθούμε προτετελεσμένου...
Η τιμωρία του ψεύτη δεν είναι ότι δεν τον πιστεύουν, αλλά ότι αυτός δεν μπορεί να πιστέψει.
Σω, Τζορτζ Μπέρναρντ
Σω, Τζορτζ Μπέρναρντ