Επίπεδο σπουδών στο Τμήμα

Συζητήσεις σχετικές με την λειτουργία του Πανεπιστημίου και του Τμήματος, νέα, αποφάσεις συγκλήτου, αποφάσεις συνελεύσεων πληροφορικής. Γενικότερα ό,τι έχει σχέση με τον Πανεπιστημιακό χώρο.
Post Reply
User avatar
HdkiLLeR
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 4356
Joined: Tue Jan 27, 2004 4:41 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: New York, NY
Contact:

Επίπεδο σπουδών στο Τμήμα

Post by HdkiLLeR » Wed Jun 30, 2004 4:44 pm

Δεν νομίζω πως κανένας εργοδότης απλά κοιτάει έναν βαθμό και σου δίνει μια θέση εργασίας.Είτε 15 έχεις είτε 19(είτε πτυχίο 5 είτε 8) θα περάσεις απο interview και 4ωρο πάνω στο pc. Εκεί φαίνεται ποιος έχει γνώσεις και ποιος έκανε αναλύσεις αναλύσεων. Τώρα σχετικά με τους αναλυτές σίγουρα και δουλειά πρέπει να βρούν και να ασχοληθούν με αυτό εάν τους αρέσει αλλά επιστήμονες πληροφορικής δεν είναι. To software enginnering είναι τέχνη. Πέρα απο αυτά όμως ότι και να κάνει κανείς δεν πρέπει να βασίζεται στην αναγνώριση ή οχι που μπορεί να έχει αυτήν την στιγμή η σχολή του έξω. Σημασία έχει το κάθε άτομο ξεχωριστά και όχι εάν έχεις βγεί απο μια σχολή με χαμηλή βάση ή απο μια με υψηλή... Έτσι αφού το βασικό στοιχείο είναι οι δεξιότητες του καθενώς δεν θα πείραζε εάν η σχολή είχε βάση 15 αλλά όλοι όσοι βγαίναν άφηναν παντού τις καλύτερες εντυπώσεις μιας και πάλι θα ήταν περιζήτητοι...

ΥΓ:επιστήμονες: Άτομα ικανά να θεραπεύσουν τα προβήματα του κλάδου τους που απασχολούν την κοινωνία.
semis19 wrote:Πες μου σε παρακαλώ πως μπορείς να πείσεις έναν εργοδότη ότι ο δικός σου προγραμματιστής/αναλυτής που είναι του 17 είναι καλύτερος από έναν που είναι του 19 ?

Κάποια από τα posts αυτής της θεματικής ενότητας προέρχονται από τη θ.ε. Παρουσίαση του Τμήματος Πληροφορικής σε υποψήφιους φοιτητές

Moderated by Einherjar
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------

"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
User avatar
ailouros
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1041
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:36 pm
Academic status: Alumnus/a
Contact:

Post by ailouros » Wed Jun 30, 2004 4:45 pm

ΥΓ:επιστήμονες: Άτομα ικανά να θεραπεύσουν τα προβήματα του κλάδου τους που απασχολούν την κοινωνία.
Εν μέρει ναι.Όμως η γενικότερη παιδεία των ατόμων που χρίζονται επιστημόνες είναι για μένα αναγκαία συνθήκη.Τι να το κάνω αν είμαι τέλειος σε τομείς της πληροφορικής αλλά δεν ξέρω τι γίνεται πέρα από την οθόνη και ρωτάω τους φοιτητές μου αν το αλγόριθμος γράφεται με όμικρον ή ωμέγα.Παλαιότερα το Πανεπιστήμιο εξασφάλιζε με κάποιο τρόπο το επίπεδο της παιδείας.(Έχετε μιλήσει με ηλικιωμένο γιατρό;Οι περισσότεροι είναι για το ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος!!).
Στην πληροφορική τα πράγματα είναι κάπως διαφορετικά μιας και είναι σχετικά νέα επιστήμη.Επίσης εξαιτίας της τα όρια μεταξύ των διάφορων επιστημών γίνονται απίστευτα δυσδιάκριτα και άνευ σημασίας.Για παράδειγμα βιολογία και πληροφορική.Έτσι μπορούμε να οδηγηθούμε σε ιδεατές καταστάσεις για τις επιστήμες όπως στην Αρχαία Ελλάδα όπου φυσική,μαθηματικά,φιλοσοφία κλπ ήταν ένα και το αυτό.
Ο επιστήμονας της Πληροφορικής πρέπει να έχει διαφορετικά και έξτρα αντανακλαστικά για να θέσει τον εαυτό του στην υπηρεσία της κοινωνίας.Θα πρέπει για παράδειγμα να έχει κοινωνιολογιακές ευαισθησίες για να συμβάλλει στην εφαρμογή της άμεσης δημοκρατίας με την χρήση τεχνολογίας.Και αυτό δεν θα του το υπαγορεύσει κανένας εργοδότης αλλά θα πρέπει να το φανταστεί ,να το κινήσει και να το οργανώσει μόνος του.Ο επιστήμονας της πληροφορικής μπορεί να είναι το ιδανικό εργαλείο για τον κάθε εργοδότη όμως τσάμπα πάει μιας και θα μπορούσε να γίνει το ιδανικότερο εργαλείο της κοινωνίας ,για ανατροπές και τομές που θα κάνουν την ζωή όλων καλύτερη.Όταν ο επιστήμονας της Πληροφορικής δεν κάνει παιχνίδι στην εποχή της Πληροφορίας τότε για μένα χαραμίζεται και τότε έχουμε
επιστήμονες: Άτομα ικανά να θεραπεύσουν τα προβήματα του κλάδου τους που απασχολούν τον εργοδότη
User avatar
sudtuwup
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 707
Joined: Fri May 14, 2004 6:46 pm
Academic status: MSc
Gender:
Location: Xavier Institute for Higher Learning

Post by sudtuwup » Wed Jun 30, 2004 4:45 pm

Μαγκες και μαγγισες το ψαξα και εγω το θεμα. Το τμημα ειναι τριτο μαζι με ζωγραφου και πατρα που ομως εχουν και αλλο πραμα στιν τιτλο και λογικο ειναι. Αλλιως ειναι πρωτο στις Πληροφορικες .
Αν κανεις δει τα μαθηματα -πολυ- αναλυτικα θα δειτε οτι ειμαστε οι μονοι με δυο αλγοριθμους, μεταγλωτιστες κτλ στην Ελλαδα! Απο προγραμματιστικες πλευρες ειναι απο τα ανωτερα -το ανωτερο. Υπαρχουν αλλα αντικειμενα που δεν πλησιαζονται τοσο(τηλε. δικτυα) που θα παει ομως θα ρθουν. Οταν σε ομοτιτλο τμημα με το ζορι ακουμπουν τα flip flop στη ψηφιακη βγαλε συμπ.
Ολοι οι εξυπνοι λενε θα παω ΗΜΜΥ θα παω ΜΑΘ και μ ενα μεταπ. τσουπ πληροφορικαριος. Με το ερχομενο επιμελητηριο παρτε τα ... μου. Τα Οικ τμηματα ειναι αλλου πεδιου οποτε δεν υπαρχει συγκιση βασεων..
Για το λατρευτο μου ΔΕΤ εχω πει γνωμη. 3 δικτυα και δυο java(και καλα) = ΔΕΤ. Μου χα χα χα χα.
Οργανωση και επιπεδο που υπαρχει εδω δυσκολα βρισκεις. για τις εργασιες; Ενα θα πω μερικα απο αυτα στην εισαγωγη στην επιστημη τα κανει η ξαδερφη μου στο μεταπ. Θεωρια Αλγορθμων.... κιομως.
Τελος τα οικ τα κανουμε γιατι ειμαστε σε Αν.Οικ.Σχολη
Μπορει να εχουμε λιγοτερα μαθηματα αλλα τι μαθηματα. Με το κυαλι μονο θα τα δουν καποιοι εντος εκτος κ επι τ αυτα Ασοεε
Image
crontab
byte level
byte level
Posts: 53
Joined: Sat May 01, 2004 7:10 pm
Contact:

Εχουμε και λεμε..

Post by crontab » Wed Jun 30, 2004 5:06 pm

Καταρχάς , η σχολή είναι η μόνη στην ΑΣΟΕΕ που μπορεί να δηλωθεί μόνο απο τα 2 και 4 επιστημονικά πεδία.
Κατά συνέπεια ,η σύγκριση βάσεων με τα υπόλοιπα τμήματα των οποίων οι επιτυχόντες είχαν αρκετά
ευκολότερα μαθήματα βαρύτητας ++ έπαιζε extra μάθημα η Οικονομική θεωρία που είναι αρκετά εύκολο,είναι άκυρη.
Γεγονός είναι πάντως πως η βάση της σχολής (απο το 02 που μπήκα ) παρουσιάζει
σταδιακή πτώση και αυτό ,κακά τα ψέμματα , δεν είναι καλό για κανέναν μας.
Δεύτερον , η βάση μιας σχολής δεν προσδιορίζει σε καμμία περίπτωση το επίπεδο δυσκολίας σπουδών και την ποιότητα εκπαίδεσης
Στην πλειοψηφία των σχολών , και η δική μας ανήκει σε μια απο αυτές ,καθρεφτίζει τη δημοτικότητα ενός κλάδου (της Πληροφορικής)
στην αγορά εργασίας.
3) Οσον αφορά το θέμα σταδιοδρομίας στον ιδιωτικό , λίγο πολύ , παίζει όπως περιέγραψε την κατάσταση ο hdkiller.Δηλαδή
για να πιάσεις δουλειά σε ISP πχ πρέπει να ξέρεις το "TCP/IP Illustrated vol1" απ'έξω!!Στην προκειμένη περίπτωση , στα ...
σου και για τη βάση της σχολής που έβγαλες αλλά και για το βαθμό πτυχίου σου.Απ'την άλλη πάλι , ΤΕΙτζήδες και ΑΕΙτζήδες γίνονται
ισάξιοι , επομένως τον κόπο σου για να περάσεις σε ΑΕΙ και οχι ΤΕΙ πάλι τον γράφουν στα .... τους.Ο εργοδότης θέλει να
ξέρεις να κάνεις τη δουλειά σου σωστά.
Στο δημόσιο είναι διαφορετικά τα πράματα.Εκεί μετράει Α) είτε το πτυχίο σου ΚΑΙ ο βαθμός σου , επομένως 'το κράτος'
υπολογίζει στο κύρος της σχολής που έχεις βγάλει τη δεδομένη χρονική στιγμή.Εδώ είναι που δε συμφέρει κανέναν μας η σχολή να
πέσει σε βαθμό ίδιο με αυτόν των ΤΕΙ Πληροφορικής πχ.Απ'την άλλη όμως , το κακό είναι πως δεν τους ενδιαφέρει εάν είσαι καλός.
Γιατι αυτός που έχει βγάλει 8 βαθμό πτυχίου δε σημαίνει κατ'ανάγκην πως είναι και καλός.
(Aτομα που δουλεύουν στη μηχανογράφηση πολύ γνωστού κρατικού νοσοκομείου έχουν αφήσει στο έλεος του θεού το hp-ux του
mainframe το οποίο έχει db με τα μητρώα ,τη νόσο , την ημερομηνία εισαγωγής/εξαγωγής,την κατάσταση των ασθενών και
το οποίο είναι προσπελάσιμο απο όλα τα γραφεία που διαθέτουν computers.Κι όμως ο senior sys admin έχει βγάλει Καποδιστριακό
με αρκετά καλό βαθμό.Δηλαδή ποιός ξέρει τι θα γίνόταν εάν δεν κρατούσανε και backup.)
Β)εξετάσεις ΑΣΕΠ.
Είναι μια προσπάθεια αξιολόγσης των υποψηφίων για τις γνώσεις τους αλλά λίγο άκυρη και αυτή μιας και οι πιο δύσκολες ερωτήσεις
σε τεχνικό επίπεδο είναι ανάλυση των συντομογραφιών TCP,HTTP και ερωτήσεις του στυλ "Τι είναι Λειτουργικό".(Πηγαίντε καμμιά βόλτα
απο Παπασωτηρίου και δείτε.Εάν δεν πιστεύετε,θα πιστέψετε ;p)

Aυτά.
User avatar
HdkiLLeR
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 4356
Joined: Tue Jan 27, 2004 4:41 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: New York, NY
Contact:

Re: Εχουμε και λεμε..

Post by HdkiLLeR » Wed Jun 30, 2004 9:21 pm

crontab wrote:...
3) Οσον αφορά το θέμα σταδιοδρομίας στον ιδιωτικό , λίγο πολύ , παίζει όπως περιέγραψε την κατάσταση ο hdkiller.Δηλαδή
για να πιάσεις δουλειά σε ISP πχ πρέπει να ξέρεις το "TCP/IP Illustrated vol1" απ'έξω!!
..και vol2,vol3 και κοστίζουν 50-60euro το καθένα τα άτιμα...
crontab wrote: Στο δημόσιο είναι διαφορετικά τα πράματα.
E εκεί ναι είναι διαφορετικά έχεις τον κάθε κάγκουρα project manager που δεν ξέρει τι είναι η UML(έχει μείνει στα flow diagrams ακόμη...) για να μην πω τπτ περί τεχνολογίας γλωσσών/περιβάλλοντων ανάπτυξης,web applications κλπ γιατί θα ψάχνει στο λεξικό να βρεί τι σημαίνουν, ο οποίος έχει διοριστεί επειδή ο μπαμπάς του θείου του ξαδέρφου..κλπ ξέρει τον φίλο του εκάστοτε κυβερνητικού εκπροσώπου.
crontab wrote: Aτομα που δουλεύουν στη μηχανογράφηση πολύ γνωστού κρατικού νοσοκομείου έχουν αφήσει στο έλεος του θεού το hp-ux του
mainframe το οποίο έχει db με τα μητρώα ,τη νόσο , την ημερομηνία εισαγωγής/εξαγωγής,την κατάσταση των ασθενών και
το οποίο είναι προσπελάσιμο απο όλα τα γραφεία που διαθέτουν computers.Κι όμως ο senior sys admin έχει βγάλει Καποδιστριακό
με αρκετά καλό βαθμό.Δηλαδή ποιός ξέρει τι θα γίνόταν εάν δεν κρατούσανε και backup.
αυτά είναι τα καλά...να έχουμε και κανένα shell σε κάποιο box για να παίζουμε τπτ κακά παιχνίδια :).
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------

"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
User avatar
semis19
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1607
Joined: Sat May 01, 2004 12:10 am
Location: Άνω Γλυφάδα - Αθήνα
Contact:

Post by semis19 » Wed Jun 30, 2004 10:45 pm

Εγώ πάντως νιώθω πικραμένος και απογοητευμένος γιατί χαράμησα πολλές ώρες για διάβασμα και συνάμα πολλά χρήματα των γονιών μου για να πιάσω το 18.3 (τόσο ήταν η βάση όταν πέρασα, χρονιά 2001 - 2002). Θα ήθελα να ρωτήσω όλους του φοιτητές που πέρασαν εκείνη τη χρονία και πέτυχαν ένα τόσο καλό μέσο όρο δε νιώθουν αδικημένοι? Τους ικανοποιεί το γεγονός ότι περνούν στη σχολή μας τώρα φοιητές του 17? (σσ τα θέματα είναι σε μέσο όρο τα ίδια) Δεν νιώθουν κάπως ότι οι κόποι τους πήγαν χαμένοι... :-( :-(
User avatar
silegav
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 2098
Joined: Tue Mar 09, 2004 4:03 pm
Academic status: Alumnus/a
Location: The Center of the World -> Piraeus

Post by silegav » Wed Jun 30, 2004 11:03 pm

Μην ξεχνάς ότι οι βάσεις δεν είναι αντίστοιχες μόνο της ζήτησης, παίζει ρόλο και η δυσκολία των θεμάτων κάθε χρονιά.
Εγώ για παράδειγμα που υπήρξα θύμα της αλλαγής των συστημάτων (Δέσμες - Καινούργιο) είχα γράψει την δεύτερη χρονιά που έδωσα βαθμό που με έβαζε στο επιστήμης υπολογιστών στην Κρήτη, αλλά με έστειλε στην Άρτα σε ΤΕΙ.
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ναι έγραψα καλά, αλλά γράψαν όλοι, έτσι και τώρα δεν πρέπει να συγκρίνουμε κάτι σειρές εισαγωγής των πρώτων χρόνων που αν θυμάμαι καλά είχαν χαρακτηρίσει τα θέματα εύκολα με τους τωρινούς που απλά δεν ξέρουμε τι θέματα έπεσαν.
Δεν θέλω να πω ότι μερικοί μπήκαν με εύκολα θέματα, για τα μόνα θέματα που μπορώ να μιλήσω είναι για αυτά των δεσμών τα έτη 1999,2000,2001. Για τα άλλα κάνω υποθέσεις για να καταλάβουν όλοι τι λεώ,
User avatar
semis19
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1607
Joined: Sat May 01, 2004 12:10 am
Location: Άνω Γλυφάδα - Αθήνα
Contact:

Post by semis19 » Wed Jun 30, 2004 11:29 pm

Ναι έχεις δίκιο αλλά μιλάμε για 1.5 βαθμό διαφορά δηλαδή γιατί ΗΜΜΥ είναι πάντα στο 19.5 με 19.0 και άλλα πολλά τμήματα πληροφορικής το δικό μας έχει τη μεγαλύτερη αυξωμείωση!
User avatar
botswell
bit level
bit level
Posts: 30
Joined: Wed May 26, 2004 3:45 pm

Post by botswell » Wed Jun 30, 2004 11:51 pm

Κι εγώ πάντως είμαι απογοητευμένος από την καθοδική πορεία της βάσης μας ως τμήμα, αφού κι εγώ πέρασα το 2001 που είχαμε σχετικά υψηλή βάση.Όντως τα θέματα μπορεί να ήταν πιο δύσκολα, μπορεί και όχι,αλλά αυτό δεν δικαιολογεί το γεγονός ότι η πτώση της βάσης είναι μεγαλύτερη από ο'τι στις υπόλοιπες σχολές (από το 2001 στο 2002 800+ μόρια είναι πάρα πολλά..). Η βάση στο τμήμα αν το σκεφτούμε καλύτερα αντικατοπτρίζει όντως το επίπεδο σπουδών αφού ίσως δεν εκφράζει το ταλέντο των φοιτητών ή την ικανότητά τους, αλλά αυτό που είναι βέβαιο είναι ότι αντιπροσωπεύει την προσπάθεια και την εργατικότητα των υποψηφίων.Έτσι όταν από χρονία σε χρονιά μειώνεται η απαιτούμενη προσπάθεια των υποψηφίων για την εισαγωγή στο τμήμα, για μένα, πέφτει και το μέσο επίπεδο του φοιτητή της σχολής μας. Το ταλέντο δεν έχει καμμία αξία αν δεν το δουλέψεις, δηλαδή μπορεί κάποιος να έχει φοβερό μυαλό για προγραμματιστής, αλλά να μην το αξιοποιεί όσο θα έπρεπε με αποτέλεσμα να μένει στάσιμος και να μην προοδεύει. Αντίθετα είναι βέβαιο ότι αυτός που θα δουλέψει θα φτάσει σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο, ίσως όχι φοβερό, αλλά σίγουρα όμως ικανοποιητικό.Γι αυτό και εγώ πιστεύω ότι η βάση μας θα πρέπει να έιναι σε υψηλά επίπεδα, εκτός και αν θεωρήσουμε ότι τα παιδιά από τη στιγμή που περνούν στο παν/μιο αλλάζουν δραματικά συμπεριφορά και δουλεύουν περισσότερο, αλλά δυστυχώς όπως όλοι ξέρουμε αυτό δεν συμβαίνει (τουλάχιστον στην συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων..). Έτσι συγκεντρώνοντας όλο και μεγαλύτερο αριθμό φοιτητών με όλο και χαμηλότερο μέσο όρο, είναι αναπόφευκτο ότι το επίπεδο των απαιτήσεων των μαθημάτων στις πιο πολλές περιπτώσεις θα υποβαθμιστεί, αλλιώς το 2010 θα φτάσουμε να είμαστε σε πληθυσμό όσο είναι σήμερα όλη η ασοεε και όλοι ξέρουμε ότι το τελευταίο δε θα συμβεί..Αυτό ήδη έχει αρχίσει και συμβαίνει, είναι εμφανές αν κοιτάξει κάποιος τα παλιότερα θέματα, των παιδιών που ήταν 80 και εισάγονταν με πανελλήνιες, και τα σημερινά θέματα που είμαστε 200 και αυξάνουμε και αυξάνουμε και αυξανουμε...Σε πολλές περιπτώσεις οι διαφορές είναι μεγάλες προς το ευκολότερο, αν και υπάρχουν οι εξαιρέσεις που οφείλονται όμως όχι στην αλλάγη νοοτροπίας καθηγητή προς δυσκολότερα θέματα, αλλά στην αλλάγη προσώπων (των ίδιων των καθηγητών..) Αυτό που με φοβίζει είναι ότι σε λίγα χρόνια μπορεί να έχω το ίδιο πτυχίο με κάποιον που και λιγότερο προσπάθησε από εμένα, και το χειρότερο είναι ότι μπορεί να βγάλει και καλύτερο βαθμό.Εμένα το να είμαστε καλύτεροι χωρίς να φαίνεται δεν μου αρκεί, θέλω να μπορούμε να διεκδικούμε επί ίσοις όροις αυτά που μας αξίζουν, ούτε περισσότερα αλλά ούτε και λιγότερα..
Αυτές οι σκέψεις με προβληματίζουν έντονα τώρα και όσο πλησιάζει η στιγμή που θα πάρω πτυχίο θα με προβληματίζουν όλο και περισσότερο..
User avatar
semis19
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1607
Joined: Sat May 01, 2004 12:10 am
Location: Άνω Γλυφάδα - Αθήνα
Contact:

Post by semis19 » Thu Jul 01, 2004 12:08 am

Με αυτόν το Botswell όλο συμφωνώ, να ρωτήσω τους διαχειριστές του venus αν θα μπορούσαμε να έχουμε κοινό λογαριασμό!!! :) :-D :razz: :-D :) :razz: :razz: :) :-D
User avatar
HdkiLLeR
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 4356
Joined: Tue Jan 27, 2004 4:41 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: New York, NY
Contact:

Post by HdkiLLeR » Thu Jul 01, 2004 1:22 am

Σχετικά με την αύξηση των φοιτητών είμαι και εγώ κάθετος. Και 80 πάλι πολλοί είναι. 50-60 άτομα είναι το βέλτιστο και δεν το λέω εγώ αυτό. Αλλά φέτος θα χτυπήσουμε 300άρα πως η βάση εισαγωγής να μην είναι (17--)--; Με 300άτομα ενοοείται δεν υπάρχουν εργαστήρια, παρακολούθηση των φοιτητών απο τους καθηγητές, επικοινωνία και έργο...
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------

"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
User avatar
Einherjar
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 3751
Joined: Tue Jan 27, 2004 4:42 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Washington DC, USA
Contact:

Post by Einherjar » Thu Jul 01, 2004 10:01 am

Πρέπει να υπάρξει συνεργασία με τους καθηγητλες του Πανεπιστημιου, ώστε να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε αυτή την υποβάθμιση των σπουδών μας. Γι'αυτούς που θα μπούνε τώρα δεν μπορεί να γίνει τίποτα. Για την επόμενη χρονιά όμως ίσως θα μπορέσουμε να κάνουμε κάτι, οργανωμένοι και αποφασισμένοι
[Better to understand a little than to misunderstand a lot]
User avatar
rapadder
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1897
Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by rapadder » Thu Jul 01, 2004 12:18 pm

Συμφωνώ με τους προηγούμενους. Καλύτερη σχολή είναι αυτή με τους καλύτερους φοιτητές. Θυμάμαι κάτι κοριτσάκια του πρώτου θρανίου, που σημειώνανε τα πάντα σχολαστικά (σε διάφορα χρώματα) και που όταν μπήκανε σχολή δεν ξέρανε πως ανάβει ο υπολογιστής. Ύστερα από δύο χρόνια αυτές είχαν μέσο όρο 7.5 - 8 και δεν χρωστάγανε μαθήματα και εγώ (που όταν μπήκα ήξερα πολύ περισσότερα) τους ζήταγα σημειώσεις. Τέτοια άτομα αποδεικνύονται ότι κάνουν καλό στο τμήμα και ο μόνος λόγος που το προτίμησαν είναι η καλή του βάση σε σχέση με άλλες σχολές. Αντίθετα άλλοι πιο ψαγμένοι τύποι (homo kseroles) γρήγορα αποδεικνυεται ότι δεν είναι και τόσο καλοί όσο σου δίνουν την εντύπωση.
Πρέπει επίσης να καταπολεμηθεί και λίγο η νοοτροπία του καλός καθηγητής είναι αυτός που βάζει εύκολα θέματα (ο ξιγιέται καλά - homo ksigas) ενώ αυτός που βάζει πιο δύσκολα είναι *&*&#$!... Εγώ λέω τα θέματα να είναι αρκετά δύσκολα (να ξεχωρίζει ο καλά από τον πολύ καλά διαβασμένο) αρκεί να διδάσκονται σωστά. Επομένως η συνεργασία με τους καθηγητές είναι σε ένα βαθμό επιβεβλημένη.
User avatar
silegav
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 2098
Joined: Tue Mar 09, 2004 4:03 pm
Academic status: Alumnus/a
Location: The Center of the World -> Piraeus

Post by silegav » Thu Jul 01, 2004 1:17 pm

Όσο και να συνενοηθούμε με τους καθηγητές το πρόβλημα του αριθμού των εισακτέων δεν λύνεται, αφού σίγουρα η απάντηση που θα παίρνουμε σε κάθε ερώτηση θα είναι η απολύτως δικαιολογημένη φράση:
"Πέρυσι ζητήσαμε από το υπουργείο 100 άτομα και έστειλαν 300, τι να κάνουμε;"
Η απάντηση "απεργία" είναι κακή, αφού πάλι εμείς θα είμαστε χαμένοι, άρα δεν γίνεται κάτι.

Για τους βαθμούς και την ποιότητα σπουδών δεν ξέρω, ακόμα έχω τους ενδοιασμούς μου για να συμφωνήσω.
Εγώ μπήκα με δέσμες και βαθμό αν θυμάμαι κοντά στο 16, αλλά έχω ανταποκριθεί σε Project που άλλα παιδιά του νέου συστήματος και μπήκαν με 18+ δεν τα κατάφεραν να ανταποκριθούν και όμως εκείνοι πήραν τον βαθμό.
Αυτό το γεγονός δεν ξέρω τι ακριβώς σημαίνει για τον τρόπο που γίνονται και εξετάζονται ορισμένα μαθήματα.
Ίσως να σημαίνει ότι το πανεπιστήμιο συνεχίζει την άθλια νοοτροπία του λυκείου, ίσως να σημαίνει ότι έχω ανεπαρκείς γνώσεις.
Άλλωστε αυτος που παρακολουθεί συνεχώς πρέπει να ανταμείβεται καθώς έχει χαλάσει και αυτός ώρες, άσχετα με το αν ξέρει ή όχι να προγραμματίζει καλά.

Γνώμη μου πως το μόνο που μπορούμε να κάνουμε για να αντιμετωπίσουμε την υποβάθμιση των σπουδών, είναι να προσπαθούμε να κάνουμε το βήμα παραπάνω και να ζητάμε να κάνουμε πράγματα που δεν δίνουν απαραίτητα βαθμούς, μόνο έτσι μαθαίνουμε ακόμα και τώρα.
Το θέμα είναι να έχουμε τον χρόνο να ασχοληθούμε με αυτά.
User avatar
P3
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 2722
Joined: Mon Mar 22, 2004 4:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: !! El Paso !!

Post by P3 » Thu Jul 01, 2004 1:25 pm

Δεν νομίζω πως μπορούμε ως φοιτητές να κάνουμε και πολλά πράγματα γιο να αλλάξει η κατάσταση με την αυξηση των εισακτέων..Αυτό που μπορούμε να κάνουμε έιναι να απαιτούμε καλυτερη ποιότητα σε κάθε μάθημα πρακτικά και όχι θεωρητικά λέγοντας πως η ποιότητα των "σπουδών" υποβαθμιζεται.Από το πως θα αντιμετωπίσει ο καθένας μας το κάθε μάθημα εξερτάται και η ποιότητα του.
"Το δικό μου το ποίημα δεν έχει ομοιοκαταληξία.", ο υπογράφων
User avatar
semis19
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1607
Joined: Sat May 01, 2004 12:10 am
Location: Άνω Γλυφάδα - Αθήνα
Contact:

Post by semis19 » Thu Jul 01, 2004 1:55 pm

Αυτό που μπορώ να προτείνω είναι να κάνουμε ένα καλύτερο promotion του τμήματος αφού αριθμός των εισακτέων είναι αδύνατον να μειωθεί άλλωστε τα κονδύλια του
υποργείου είναι πολύ καλά...Αν η στρατηγική μας οργανωθεί κατά τέτοιο τρόπο ώστε να μετακινηθεί ένα μέρος του αριθμού των φοιτητών που συμπληρώνουν στο μηχανογραφικό τους ΗΜΜΥ και Π&Τ προς το δικό μας τμήμα αν και είναι απελπιστικά δύσκολο αφού η συντριπτική πλειοψηφία των φοιτητών κατατάσσει τις σχολές
με φθίνουσα βάση σύμφωνα με τις περσινές βάσεις.
Υ.Γ. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο προσπάθεια του κ. Βασσάλου για την προώθηση του τμήματος είναι αρκετά καλή και ελπιδοφόρα!
User avatar
Marauder
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 400
Joined: Tue Apr 20, 2004 10:25 pm
Location: Αθήνα

Post by Marauder » Thu Jul 01, 2004 2:27 pm

Μόλις παρακολούθησα την όλη συζήτηση και έχω κάποια σχόλια να κάνω
Όσο και να συνενοηθούμε με τους καθηγητές το πρόβλημα του αριθμού των εισακτέων δεν λύνεται, αφού σίγουρα η απάντηση που θα παίρνουμε σε κάθε ερώτηση θα είναι η απολύτως δικαιολογημένη φράση:
"Πέρυσι ζητήσαμε από το υπουργείο 100 άτομα και έστειλαν 300, τι να κάνουμε;"
Δεν είναι ακριβώς έτσι. ό αριθμός των είσακτέων είναι πάντα συνάρτηση των κονδυλίων που δεχόμαστε. Τα κονδύλια έιναι πολύ καλά οπότε δεχόμαστε να κάνουμε αυτή την παραχώρηση.

Ωστόσο το πιο σημαντικό είναι το εξής - έχουν πολλοί μπεί στο τρυπάκι ότι το ΔΕΤ δεν είναι επιστήμη κτλ κτλ κτλ. Κατ' εμέ μια εξαιρετικά κοντόφθαλμη προσσέγιση. Το 1960 δεν ήταν επιστήμη όυτε η Πληροφορική και φαντάζομαι ότι οι τότε συνάδελφοί μας Μαθηματικοί θα αντιμετώπισαν με εξαιρετική καχυποψία την ίδρυση ενός τμήματος επιστήμης υπολογιστών σε ένα x Πανεπιστήμιο έτσι δεν έιναι;

Ποιό είναι το αντικείμενο του ΔΕΤ; Μα πολύ απλά, όσο η επιστήμη προχωράει σε κάποιους τομείς, τόσο πιο δύσκολο καταλήγει να εμπεριέχει ένα πτυχίο το σύνολο της γνώσης που οδηγεί στην συγκεκριμένη επιστήμη. Το ΔΕΤ παρέχει ενα interdisciplinary approach ανάμεσα στη Διοίκηση ΕΠιχειρήσεων και στην Επιστήμη των Υπολογιστών. Σου μαθαίνει κάποια βασικά πράγματα της Ε/Υ, σε ότι αφορά τα βασικά, και μπαίνει σε πιο πολυ βάθος σε θέματα Διοίκσης Επιχ, Διοικ. Ανθρωπίνων Πόρων, Επιχειρησιακής Έρευνας, Οικονομικών κτλ από ότι το δικό μας τμήμα. Αυτό και μόνο του νομίζω ότι αλλάζει το χαρακτήρα και τον προσανατολισμό του Πτυχίου και δικαιολογεί ένα διαφορετικό τμήμα. Έχουμε δει όλοι τον κατάλογο μελών ΔΕΠ του ΔΕΤ; Εξαιρετικοί καθηγητές πάνω σε αυτούς τους τομείς. Δεν θα ήθελα να ισχύει αυτό, αλλα δυστυχώς ισχύει. Γιατί;

Μα την απάντηση δίνουν οι ίδιοι αυτοί που αναδεικνύουν το πρόβλημα. Όταν βγάζουμε πολλοί μπιμπίκια στην ιδεά ενος πιο Οικονομικοστραφούς πτυχίου, η διοίκηση του τμήματος δεν μπαίνει στον κόπο να αφομοιώσει καλύτερα έναν πιο managment/Οικονομικό χαρακτήρα για το τμήμα (ακόμη και σε επίπεδο κατεύθυνσης) και έτσι το όλο τεράστιο κομμάτι της Επιχειρησιακής Έρευνας, του e-commerce, της Διοικητικής των Πληροφοριακών Συστημάτων μένει ορφανό. Αφου η συντριπιτκή πλειοψηφία ημών καλώς ή κακώς έιναι hardcore Πληροφορικάριοι που βλέπουν με μια δοσούλα είρωνίας κάθε τι που δεν θα διδασκόταν στο ΕΜΠ περιμένουμε κάτι άλλο;

Παρ' όλα αυτά ας μην ξεχνάμε πως είναι κάποιοι που δηλώσαν το τμημα αυτό ΑΚΡΙΒΩΣ επειδή ανήκει στο Ο.Π.Α, με την πίστη ότι θα έμπλεκε κάπως το πτυχίο την Πληροφορική με τα Οικονομικά και τη Διοίκηση. Έτσι ας είμαστε δημοκρατικότεροι απέναντι στις επιλογές των υπολοίπων με την έννοια ότι καλό θα είναι να δεχτούμε ότι το τμήμα δεν έχει μόνο ένα χαρακτήρα αλλά πολλούς. Αντιλαμβάνομαι ότι ο καθένας μας θα ήθελε ένα τμήμα προσαρμοσμένο στα δικά του μέτρα και σταθμά, ωστόσο καλό θα είναι να σκεφτόμαστε και τον διπλα μας που ίσως να μην επιζητά αυτό για τον εαυτό του (Όπως εγώ :-D )

Ενας softcore Πληροφορικάριος
User avatar
rapadder
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1897
Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by rapadder » Thu Jul 01, 2004 3:12 pm

Θα συμφωνήσω μαζι σου, το 80% των φοιτητών που επέλεξαν το ΔΕΤ το έκαναν επειδή τους προσέλκυσε η ιδέα ενός τμήματος που να συνδιάζει την Πληροφορική με το μάνατζμεντ. Αρκετοί από αυτούς μετά κατάλαβαν ότι δεν θα γίνουν προγραμματιστές από το ΔΕΤ και παραιτήθηκαν της προσπάθειας, αλλά αυτό δεν πείραξε άλλους που την βρήκαν με άλλα αντικείμενα.
Σχετικά τώρα με το θέμα του forum, το ξέρετε ότι το ΔΕΤ έχει μια πολύ καλή πολιτική προβολής; Θυμάμαι που είχαν στείλει φυλάδια σε σχολεία από το 2000 (ένα έτος πρίν λειτουργήσει!) για να τα μοιράσουν στους μαθητές. Μάλιστα υπήρχαν και ώρες υποδοχής για πληροφορίες και ο πατέρας μου είχε πάει και είχε μιλήσει με καθηγητές. Όταν μπήκα στο πρώτο έτος, ανακάλυψα ότι γονείς και άλλων παιδιών που έμεναν Αθήνα είχαν μιλήσει με καθηγητές ή το ήξεραν από την ιστιοσελίδα του (που ναι πολύ καλα σχεδιασμένη). Άμα πάει κανένας υποψήφιος στην ιστιοσελίδα του τμήματος μας δεν νομίζω να του αρέσει και πολύ. Για κάνετε μια απλή σύγκριση μεταξύ των δύο ιστιοσελίδων (http://www.dmst.aueb.gr) και θα καταλάβετε.
Το ΔΕΤ αποτελεί το πιο καλά οργανωμένο τμήμα της ΑΣΟΕΕ, χωρίς υπερβολή. Εμείς κατεχόμαστε από την γραφειοκρατική λογική του να περιμένουμε το έτος 2050μχ να φτιάξουμε την ιστιοσελίδα του τμήματος μας, λές και έχουμε ανάγκη τα κονδύλια και δεν θα μπορούσαν να το αναλάβουν φοιτητές. Όταν εμείς ανακαλύψαμε τις ημέρες καρριέρας (φέτος δηλαδή), αυτοί το είχαν κάνει από την πρώτη στιγμή. Αλήθεια υπάρχει στο τμήμα μας υπεύθυνος επικοινωνίας/ Δημοσίων σχέσεων, γιατί στο ΔΕΤ υπάρχει. Οι φοιτητές του τμήματος (4ετοίς) οργάνωσαν φέτος ημερίδα με την χορηγία μεγάλων εταιριών, το είχα δεί και στο flash.gr, εμείς έχουμε κάνει ποτέ κάτι αντίστοιχο; Για να μην μακρυγορώ, νομίζω ότι υπάρχουν πολλά πράγματα να κάνουμε για να βελτιώσουμε την εικόνα μας. (Τώρα που το θυμήθηκα, είχαν κάνει και καταχωρήση στο Κυριακάτικο Βήμα πρίν λειτουργήσει την πρώτη χρονια (2000), εποχή πρίν συμπληρώσουμε τα Μηχανογραφικά).
User avatar
sudtuwup
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 707
Joined: Fri May 14, 2004 6:46 pm
Academic status: MSc
Gender:
Location: Xavier Institute for Higher Learning

Post by sudtuwup » Thu Jul 01, 2004 3:28 pm

Πολλες οι γνωμες. Τα οικονομικα μαθηματα δεν φευγουν γιατι ειμαστε οικονομικη σχολη.
Αν υπαρχουν κατευθυνσεις δεν υπαρχει προβλημα γιατι ο καθενας κανει τον τομεα του.
Το γεγονος οτι πεφτουν οι βασεις ειναι μαζικο και οχι δικο μας μονο. Δηλαδη ποια η διαφορα να πεσουν ολες η να ανεβουν ολες; Απλα την μια εχεις 17 την αλλη 17.5

Το ΗΜΜΥ εχει τετοια βαση γιατι
-εχεις σφραγιδα
-εχεις προσβαση σε δουλειες πληρ.
-ειναι πολυ καλο επιπεδο σπουδων - εργασιας

Ομως οταν γινει επιμελητηριο (ΕΘΕΕΠ) θα εχουμε το πρωτο και ισως το τριτο, θα καταργηθει το δευτερο. Οι βασεις θα πανε στα υψη. Καταλαβαινετε τι σημαινει να υπογραφεις για προγραμματα.

Το ΔΕΤ χρηματοδοτειται απο Ε.Ε. και υπαρχουν ειδικες συμβασεις που απαγορευουν τις απεργιες κτλ Λογικο ειναι να πηραν τους καλυτερους και να οργανωθηκαν αμεσως-πρωτοφανες για Ελλαδα.

Το χειροτερο για μενα ειναι να μπαινει ο αλλος και να μην προσποαθει μετα. Ολοι την εχουν δει διανοιες...
Image
User avatar
Marauder
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 400
Joined: Tue Apr 20, 2004 10:25 pm
Location: Αθήνα

Post by Marauder » Thu Jul 01, 2004 3:47 pm

Το ΔΕΤ αποτελεί το πιο καλά οργανωμένο τμήμα της ΑΣΟΕΕ, χωρίς υπερβολή. Εμείς κατεχόμαστε από την γραφειοκρατική λογική του να περιμένουμε το έτος 2050μχ να φτιάξουμε την ιστιοσελίδα του τμήματος μας, λές και έχουμε ανάγκη τα κονδύλια και δεν θα μπορούσαν να το αναλάβουν φοιτητές. Όταν εμείς ανακαλύψαμε τις ημέρες καρριέρας (φέτος δηλαδή), αυτοί το είχαν κάνει από την πρώτη στιγμή. Αλήθεια υπάρχει στο τμήμα μας υπεύθυνος επικοινωνίας/ Δημοσίων σχέσεων, γιατί στο ΔΕΤ υπάρχει. Οι φοιτητές του τμήματος (4ετοίς) οργάνωσαν φέτος ημερίδα με την χορηγία μεγάλων εταιριών, το είχα δεί και στο flash.gr, εμείς έχουμε κάνει ποτέ κάτι αντίστοιχο; Για να μην μακρυγορώ, νομίζω ότι υπάρχουν πολλά πράγματα να κάνουμε για να βελτιώσουμε την εικόνα μας. (Τώρα που το θυμήθηκα, είχαν κάνει και καταχωρήση στο Κυριακάτικο Βήμα πρίν λειτουργήσει την πρώτη χρονια (2000), εποχή πρίν συμπληρώσουμε τα Μηχανογραφικά).

Έχεις απόλυτο - απόλυτο δίκιο. Η όλη λογική είναι η λογική της ορθής λειτουργίας και της πρωτοβουλίας. Αλλά το ΔΕΤ ακριβως επειδή ήθελε να σταθεί στα πόδια του και να διαφοροποιηθεί από την 1η στιγμή επέλεξε αυτό τον τρόπο διαχείρισης και μέχρι στιγμής έχει πετύχει .Εγω θα ήθελα πολύ να πάρουμε πρωτοβουλία για ένα τέτοιο συνέδριο σαν αυτό του ΔΕΤ και πιστέψτε με είναι πολύ εύκολο. Αρκεί να υπάρχει διάθεση - μπορώ να φανταστώ πολλούς καθηγητές που θα ήταν διατεθειμένοι να βοηθήσουν σ'αυτό. Άλλωστε ενα point καποιου πριν ήταν ότι η χαρακτήρας του τμήματος και το αν εν τέλει ένα τμήμα είναι υψηλού επιπέδου ή όχι εξαρτάται από τους φοιτητές του. Γιατί λοιπόν να μην πάρουμε μια τετοια πρωτοβουλία;
User avatar
rapadder
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1897
Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by rapadder » Thu Jul 01, 2004 4:13 pm

Νομίζω από τον Οκτώμβρη - Νοέμβρη είναι μια καλή ιδέα, μπορούμε να το οργανώσουμε κατάλληλα. Θα μπορούσαμε να παρουσιάσουμε εργασίες παιδιών σε κάποια μαθήματα. Είναι ωραίο να γίνονται εκδηλώσεις χωρίς σφραγίδες παρατάξεων. Πρός το παρών νομίζω ότι μου αρκεί ενδεχόμενη συμμετοχή στο project.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
User avatar
botswell
bit level
bit level
Posts: 30
Joined: Wed May 26, 2004 3:45 pm

Post by botswell » Thu Jul 01, 2004 4:38 pm

Σχετικά με τις βάσεις, προφανώς όταν μιλάμε για πτώση δεν λαμβάνουμε υπόψη μας τις δέσμες, τα θέματα ήταν απείρως πιο δύσκολα και αν συγκρίνουμε τους βαθμούς του νέου συστήματος με αυτούς των δεσμών θα είναι σαν να συγκρίνουμε μήλα με πορτοκάλια..Η πτώση μας όμως ως βάση είναι αδιαμφισβήτητη, και αυτό όχι γιατί πέφτει απλά η βάση αλλά πέφτει περισσότερο από των άλλων αντίστοιχων σχολών..Επιτρέψτε μου να έχω τη γνώμη ότι ο μάθητης του 18 με αυτόν του 17 έχει αρκετά μεγάλη διαφορά (μιλάω με τα τωρινά δεδομένα, η αντίστοιχη αναγωγή στις δέσμες θα μπορούσε να είναι 16 και 14,5 ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων ανάλογα με τις εκάστοτε διαμορφομένες συνθήκες). Ο ένας είναι άριστος (ή τουλάχιστον τείνει προς το άριστος..) και ο άλλος πολύ καλός..Αυτό που λέω απλά είναι ότι ο μαθητής του 18 έχει όπως και να το κάνουμε τις πιο πολλές πιθανότητες να είναι καλύτερος από τον μάθητη του 17 και μετά την εισαγωγή του σε μια σχολή..Ξαναλέω ότι ο βαθμός εισαγωγής δεν είναι δείκτης ταλέντου ή ευφυίας, αλλά δείκτης καταβολής μιας προσπάθειας και εμένα προσωπικά θα με έκανε χαρούμενο αν τα παιδία που εισάγονται στη σχολή μας είναι όσο πιο εργατικά γίνεται γιατί αυτό θα είχε και άμεση συνέπεια στην βελτίωση των σπουδών μας, μέσα από τον υγιή ανταγωνισμό μεταξύ τους καθώς και τη συνεργασία όλων εμπλεκομένων (καθηγητές, πανεπιστήμιο κτλ) που αργά ή γρήγορα, θέλω να πιστεύω, ότι πρόσαρμόζονται στο επίπεδο των φοιτητών.
Σχετικά με το θέμα του ΔΕΤ πριν κάνω το μηχανογραφικό μου το 2001 μου είχε πει ένας γνωστός μου κύριος, που το είχε ψάξει ότι "είναι καλό τμήμα και το προωθούν πάρα πολύ στην ΑΣΟΕΕ, γιατί βάζεις την πληροφορική και όχι αυτό"? Τρία χρόνια μετά ακόμα αναρωτιέμαι αν αυτός ο γνωστός μου τελικά είχε δίκιο ή άδικο.. Τότε, κι εγώ, όπως και πολλοί άλλοι υποθέτω, σκέφτηκα ότι θα ήταν καλή ιδέα να συνδιάσω την Πληροφορική με τα οικονομικά( τα οποία μέχρι εκέινη τη στιγμή ήταν ο μοναδικός στόχος μου : κάτω από το τμήμα μας στο μηχανογραφικό είχα βάλει κατά σειρά ΟΔΕ, Marketing, ΛΟΓ ΚΑΙ ΧΡΗΜ). Έβαλα το τμήμα μας ως πρώτη προτίμηση στηριζόμενος κυρίως στο γεγονός ότι περιελάμβανε δύο ευοίονους επαγγελματικά τομείς που με ενδιέφεραν ενώ είχε και υψηλότερη βάση και ,σύμφωνα με το σκεπτικό που ανέπτυξα παραπάνω, κατ'επέκταση θα είχε και καλύτερο παρεχόμενο επίπεδο σπουδών. Ελπίζω να μην έκανα λάθος..Σχετικά με τα υπόλοιπα για τον χαρακτήρα του τμήματος μας και το ΔΕΤ συμφωνώ απόλυτα σε όλα τα σημεία με τον marauder (εξάλλου αν πάτε στο site τους θα δείτε ότι πολλοί απόφοιτοί τους έγιναν δεκτοί στο LSE, αυτοί στο LSE που τους δέχτηκαν σίγουρα κάτι θα ξέρουν παραπάνω, δεν μπορεί να είναι ανύπαρκτοι και να ασχολούνται με το τίποτα τα παιδιά του ΔΕΤ όπως ακούω κατά καιρούς..).
Post Reply

Return to “Τμήμα - Πανεπιστήμιο”