Page 1 of 1
ερωτηματολόγιο-αξιολόγηση μαθήματος
Posted: Thu Feb 28, 2008 1:23 am
by nantia_86
Σήμερα στα πλαίσια της εξέτασης του μαθηματος "Επικοινωνία Ανθρώπου Υπολογιστή" μας μοιράστηκε ένα ερωτηματολόγιο-αξιολόγηση μαθήματος και μας ζητήθηκε να το συμπληρώσουμε. Θεωρώ ότι είναι πολύ καλή ιδέα να λέμε κι εμείς την άποψή μας εκεί που πραγματικά πρέπει να έχουμε λόγο.
Αλλά γιατί δεν γίνεται σε κάθε μάθημα? εκτός αν έγινε και δεν το καταλάβαμε... Και το τραγικό είναι ότι αυτο έγινε σε ένα μάθημα επιλογής , δε θα 'πρεπε να γινεται οπωσδήποτε στα υποχρεωτικά μαθήματα?
Ο κύριος Παπαιωάννου μάλιστα είπε ότι θα πάνε στη γραμματεία τα ερωτηματολόγια, θέλω να πω ότι μάλλον δεν το έκανε από μόνος του, αλλά σε άμεση συνεννόηση για το τμήμα.
Αλήθεια, οι καθηγητές δε θέλουν να παίρνουν κάποιο feedback για τη διδασκαλία τους και γενικά για την οργάνωση του μαθήματός τους?
Θα ήθελα να ακούσω και τις απόψεις όσων καθηγητών συμμετέχουν στις συζητήσεις της κοινότητάς μας.
Re: ερωτηματολόγιο-αξιολόγηση μαθήματος
Posted: Thu Feb 28, 2008 1:29 am
by Theofaman
Φέτος έγινε και στο μάθημα της C++, στο τελευταίο εργαστήριο.
Re: ερωτηματολόγιο-αξιολόγηση μαθήματος
Posted: Thu Feb 28, 2008 1:44 am
by Joanna
Το ίδιο έγινε και στο τελευταίο μάθημα της Οργάνωσης Συστημάτων Υπολογιστών, οπότε μάλλον είναι οργανωμένο από το τμήμα και αυτό είναι πολύ αισιόδοξο.
nantia_86 wrote:Αλήθεια, οι καθηγητές δε θέλουν να παίρνουν κάποιο feedback για τη διδασκαλία τους και γενικά για την οργάνωση του μαθήματός τους?
Το ίδιο αναρωτιέμαι κι εγώ, ειδικά για -χμμ, όλα(!)- τα μαθήματα των μαθηματικών, που οι καθηγητές δε δείχνουν να γνωρίζουν ότι μπορεί να υπάρξει αλληλεπίδραση μεταξύ διδασκόντων-φοιτητών για να προκύψει κάτι καλύτερο... Υπάρχει κάποιος που να μπορεί να επισημαίνει καλύτερα τα θετικά και τα αρνητικά σε ένα μάθημα, από τους ίδιους τους αποδέκτες του; Πολύ επικοδομητική είναι η συνήθεια του κ.Ανδρουτσόπουλου, να αφιερώνει μέρος της τελευταίας διάλεξης του εξαμήνου στο να παίρνει feedback από εμάς. Μάλιστα τονίζει σε κάθε ευκαιρία το πόσο σημαντικό είναι αυτό για την οργάνωση του μαθήματός του. Μακάρι να ακολουθούν και άλλοι το παράδειγμά του(προσωπικά δεν γνωρίζω άλλο καθηγητή που να το κάνει).
Re: ερωτηματολόγιο-αξιολόγηση μαθήματος
Posted: Thu Feb 28, 2008 1:57 am
by nantia_86
Πάλι καλά έγινε και σε άλλα μαθήματα...
Καλό θα ήταν να ξέραμε και σε πιο επίπεδο θα αξιολογηθεί αυτο το ερωτηματολόγιο... Ελπίζω να μη γίνεται απλά για να γίνει! Α και μια συμβουλή αφού "αξιολογήσουν" τα αποτελέσματα να ανακυκλώσουν όλο αυτό το χαρτί που θα συγκεντρωθεί.
Re: ερωτηματολόγιο-αξιολόγηση μαθήματος
Posted: Thu Feb 28, 2008 2:31 am
by djsolid
Το ίδιο και στο σχεδιασμό βάσεων κατα την εξέταση...
Re: ερωτηματολόγιο-αξιολόγηση μαθήματος
Posted: Thu Feb 28, 2008 8:41 am
by gasparosoft
Εμάς στο τελευταίο μάθημα της Επιστήμης των Υπολογιστών μας είχαν δώσει ένα τέτοιο ερωτηματολόγιο.
Re: ερωτηματολόγιο-αξιολόγηση μαθήματος
Posted: Thu Feb 28, 2008 9:40 am
by Ethel
Στην πληροφορική του uoa, την έχουν κάνει καθεστώς την αξιολόγηση σε κάθε μάθημα.
Μακάρι να καθιερωθεί και στο τμήμα μας, πιστεύω πως οι καθηγητές που θέλουν να ακούσουν θα το κάνουν και θα το κάνουν καλά
Re: ερωτηματολόγιο-αξιολόγηση μαθήματος
Posted: Thu Feb 28, 2008 10:08 am
by tsilochr
Ethel wrote:Στην πληροφορική του uoa, την έχουν κάνει καθεστώς την αξιολόγηση σε κάθε μάθημα.
Το έχω δει, το κάνουν και ηλεκτρονικά μάλιστα αλλά δεν έχω δει ποτέ τα αποτελέσματα της αξιολόγησης να επηρεάζουν τους διδάσκοντες.
Re: ερωτηματολόγιο-αξιολόγηση μαθήματος
Posted: Thu Feb 28, 2008 10:42 am
by sandra
Πέρυσι σε κάποιο μάθημα Λογιστικής (όπου είχε προσέλθει αμέτρητο πλήθος

)είχαν έρθει από το τμήμα Λογιστικής για αξιολόγηση του καθηγητή. Μάλιστα θυμάμαι ότι ο κ.Δεμοιράκος δεν μας είχε πει τίποτα από την προηγούμενη φορά ώστε να πάμε τουλάχιστον 15 παιδιά, και αυτό έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση στην κοπέλα από την γραμματεία τους. Ε, 8 παιδιά δεν είναι και ότι καλύτερο... Πάλι καλά που το έκαναν επιτέλους και στο τμήμα μας. Το θέμα δεν είναι όμως απλά να συμπληρώσουμε ένα ερωτηματολόγιο. Μακάρι να λάβουν σοβαρά υπόψιν τους τις γνώμες των φοιτητών και να βελτιώσουν τον τρόπο διδασκαλίας.
Re: ερωτηματολόγιο-αξιολόγηση μαθήματος
Posted: Thu Feb 28, 2008 12:44 pm
by *estrngd
υπάρχει περίπτωση να δούμε όσοι δεν είδαμε αυτό το φύλλο αξιολόγησης, κάπως, online πχ, στο venus ;
Re: ερωτηματολόγιο-αξιολόγηση μαθήματος
Posted: Thu Feb 28, 2008 12:59 pm
by gidi
αξιολογούσες πάνω κάτω την ύλη, το περιεχόμενο, τους βοηθούς, αν θα έπρεπε να έχει φροντηστήριο και εργαστήριο, το μάθημα, στοιχεία του διδάσκοντα όπως μεταδοτικότητα και τέτοια. κάτι ξεχνάω σίγουρα..
Re: ερωτηματολόγιο-αξιολόγηση μαθήματος
Posted: Thu Feb 28, 2008 1:05 pm
by maria_
gidi wrote:αξιολογούσες πάνω κάτω την ύλη, το περιεχόμενο, τους βοηθούς, αν θα έπρεπε να έχει φροντηστήριο και εργαστήριο, το μάθημα, στοιχεία του διδάσκοντα όπως μεταδοτικότητα και τέτοια. κάτι ξεχνάω σίγουρα..
+ Αξιολόγηση του συγγράμματος που διανέμεται.
Joanna wrote:Το ίδιο έγινε και στο τελευταίο μάθημα της Οργάνωσης Συστημάτων Υπολογιστών, οπότε μάλλον είναι οργανωμένο από το τμήμα και αυτό είναι πολύ αισιόδοξο.
Στο Χ δεν μας μοίρασαν τίποτα
Πολύ σημαντική κίνηση γενικότερα και ελπίζω να γίνει χρήσιμο feedback. Μακάρι, επίσης, να παρακολουθούσαν περισσότεροι διδάσκοντες το Venus και να υπήρχε πιο άμεση επικοινωνία με τους φοιτητές πάνω σε αυτό το θέμα.
Re: ερωτηματολόγιο-αξιολόγηση μαθήματος
Posted: Thu Feb 28, 2008 4:22 pm
by Luke
nantia_86 wrote:
Αλλά γιατί δεν γίνεται σε κάθε μάθημα?
Από πέρσι γίνεται σε κάθε μάθημα (ή τουλάχιστον στα περισσότερα), αλλά συνήθως στην τελευταία ή προτελευταία διάλεξη, οπότε δεν πατάει και πολύς κόσμος τέτοιες μέρες γι' αυτό και αρκετοί δε το γνωρίζουν.
Re: ερωτηματολόγιο-αξιολόγηση μαθήματος
Posted: Thu Feb 28, 2008 5:18 pm
by Ganther
Luke wrote:nantia_86 wrote:
Αλλά γιατί δεν γίνεται σε κάθε μάθημα?
Από πέρσι γίνεται σε κάθε μάθημα (ή τουλάχιστον στα περισσότερα), αλλά συνήθως στην τελευταία ή προτελευταία διάλεξη, οπότε δεν πατάει και πολύς κόσμος τέτοιες μέρες γι' αυτό και αρκετοί δε το γνωρίζουν.
Ακριβως. Περισυ ημουν οταν εγινε στους Αλγοριθμους στην τελευταια (??) Διαλεξη.
Και στα Λογιστικα πληροφοριακα συστηματα εγινε. Μαλιστα βγαζανε και τον καθηγητη εξω απο την αιθουσα να μη βλεπει τι γραφουμε

.
Re: ερωτηματολόγιο-αξιολόγηση μαθήματος
Posted: Thu Feb 28, 2008 5:39 pm
by marios
gasparosoft wrote:Εμάς στο τελευταίο μάθημα της Επιστήμης των Υπολογιστών μας είχαν δώσει ένα τέτοιο ερωτηματολόγιο.
Ναι, τι μαθαίνει κανεις

... Πάντως πέρα απο την πλάκα είσαι σίγουρος; Γιατί στο τελευταίο ήταν που μας ανακοινώθηκε η τελευταία(προαιρετική) σειρά ασκήσεων όπως και το ότι την Παρασκευή δεν θα κάναμε... Anyway, ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΙΝΗΣΗ!!!!
Re: ερωτηματολόγιο-αξιολόγηση μαθήματος
Posted: Thu Feb 28, 2008 5:56 pm
by ultimate_aektzis
marios wrote:gasparosoft wrote:Εμάς στο τελευταίο μάθημα της Επιστήμης των Υπολογιστών μας είχαν δώσει ένα τέτοιο ερωτηματολόγιο.
Ναι, τι μαθαίνει κανεις

... Πάντως πέρα απο την πλάκα είσαι σίγουρος; Γιατί στο τελευταίο ήταν που μας ανακοινώθηκε η τελευταία(προαιρετική) σειρά ασκήσεων όπως και το ότι την Παρασκευή δεν θα κάναμε... Anyway, ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΙΝΗΣΗ!!!!
Ναι ετσι ειναι και εγω δν ημουν σιγουρος ποτε ηταν το τελευταιο μαθημα αλλα θυμομουν οτι ηταν τη μερα που ανακοινωσε την τελευταια σειρα ασκησεων.Αν θυμαμαι καλα ειχες ερθει αργοτερα απο οτι συνηθως μαζι με necrofeαr η masterx και ετσι δν το προλαβες
Re: ερωτηματολόγιο-αξιολόγηση μαθήματος
Posted: Thu Feb 28, 2008 7:21 pm
by Master_ex
Εγώ δεν το πρόλαβα, άρα πολύ πιθανόν να ήμουν εγώ μαζί με τον Μάριο. Τέλος πάντων το γεγονός είναι ένα, ότι υπάρχει ενδιαφέρον και διάθεση έστω και αν είναι από ένα μέρος των καθηγητών, για να ακούσουν τις απόψεις των φοιτητών τους (και θέλω να πιστεύω αν είναι δύνατόν να τις εφαρμόσουν/στα πλαίσια του εφικτού και της λογικής πάντα

).
Re: ερωτηματολόγιο-αξιολόγηση μαθήματος
Posted: Thu Feb 28, 2008 9:19 pm
by Luke
Master_ex wrote:υπάρχει ενδιαφέρον και διάθεση έστω και αν είναι από ένα μέρος των καθηγητών, για να ακούσουν τις απόψεις των φοιτητών τους
Βασικά αυτά τα ερωτηματολόγια δεν τα βάζουν οι καθηγητές από μόνοι τους αλλά τους επιβάλλει η γραμματεία να τα μοιράζουν. Οπότε δεν ξέρω κατά πόσο οι καθηγητές έχουν άμεσο feedback από τα αποτελέσματα που βγαίνουν. Βέβαια αν τους ενδιαφέρει φαντάζομαι μπορούν να ρωτήσουν και να τους πουν, απλά θέλω να πω ότι δεν είναι άμεσοι αποδέκτες των αποτελεσμάτων.