Δεν μπορώ παρά να το εκλάβω ως τεμπελιά! Γιατί όλοι οι υπόλοιπο υπάλληλοι είναι υποχρεωμένοι να δουλεύουν 8 ώρες την ημέρα επί y εργάσιμες τον χρόνο, ενώ στο τμήμα προγραμμάτων τους ζητείται μια διαδικασία (δεν με ενδιαφέρει πόσο εύκολη/δύσκολη είναι, ποια είναι η πολυπλοκότητα του προβλήματος κλπ, τόσοι άλλοι το λύνουν, εμείς κουλοί είμαστε να μην μπορούμε?) για 5 φορές το χρόνο, και αυτό πρέπει να το καθυστερούν όσο πάει.
Θλίβομαι ιδιαιτέρως με την εικόνα που παρουσιάζει το Πανεπιστήμιό μας. Κι ακόμη πιο πολύ γιατί αυτή η κατάσταση έχει γίνει παράδοση και την έχουμε αποδεχτεί όλοι.
Αυτό πρέπει να αλλάξει! Κι αν δεν κάνουν κάτι οι παρατάξεις για αυτό (δε με ενδιαφέρει καθόλου) πρεπει να κάνουμε κάτι εμείς! Να μην λέμε ότι δεν το παλέψαμε!. Who's with me?
------------------------------------------------
Brainstorming κειμένου
-------------------------1.να έχουμε τουλάχιστον το πρόγραμμα της εξεταστικής του εξαμήνου που διανύουμε κάθε φορά πριν την ολοκλήρωση της δήλωσης των μαθημάτων ώστε οι φοιτητές να μπορούν να κανονίσουν τα μαθήματά τους.(το καλύτερο που θα θέλαμε όλοι θα ήταν να παίρνουμε κάθε σεμπτέμβρη το πρόγραμμα και των τριών εξεταστικών στα χέρια μας,αλλά η συγκεκριμένη λύση που προτείνω πιστεύω πως είναι πιο εφικτή.
λόγοι:
1. Οι φοιτητές δηλώνουν-παρακολουθούν και αναλώνονται σε εργασίες ιδιαίτερα δύσκολων μαθημάτων και στο τέλος καλούνται να τα γράψουν σε διάστημα λίγων ημερών.Γνωρίζοντας από πριν το πρόγραμμα της εξεταστικής θα ξέρουν με ποια μαθήματα τους παίρνει να ασχοληθούν και θα έχουν καλύτερα αποστελέσματα.(Όπως ανέφερα σε άλλο post το να γράφεις Δευτέρα Λειτουργικά,Τετάρτη Μεταγλωττιστές και την Παρασκευή Αυτόματα για παράδειγμα δεν βοηθάει και πολύ)
2.Πολλοί φοιτητές είναι εργαζόμενοι και περιμένουν πως και πως το πρόγραμμα των εξετάσεων για να μπορέσουν να κανονίσουν τις δουλείες τους.Να τονίσω ότι όταν κάποιος εργάζεται σε γραφείο είναι πολύ πιο εύκολο να πάρει άδεια σε σύγκριση με κάποιον που δουλεύει μεροκάματο, και εξαρτώνται από αυτόν.Οπότε όσο νωρίτερα τόσο το καλύτερο.
Τελικό κείμενο
εδώ