Page 1 of 5

Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Posted: Thu Mar 12, 2009 1:22 am
by aguero88
Αφορμή αυτού του post αποτέλεσε πολύ απλά η σημερινή μέρα μέσα στις αίθουσες της ΑΣΟΕΕ. Συγκεκριμένα

Κατά τις 10++ στο μάθημα Τεχνολογία Λογισμικού ο κ.Γιακουμάκης λέει κάτι που δεν νομίζω να κατάλαβαν και πολλοί και λέει: Το καταλάβατε; Προφανώς και το καταλάβατε γιατί είστε στην καλύτερη σχολή πληροφορικής του κόσμου...Προφανώς και αστειευόταν...

Αργότερα συνδικαλιστής συνάδελφος με ενημερώνει ότι το πρόγραμμα σπουδών θα αλλάξει (πάλι;) και ότι σκέφτονται να βάλουν την τεχνική νοημοσύνη (ένα από τα πιο δύσκολα μαθήματα του τμήματος) σαν υποχρεωτικό. Επίσης με προτρέπει να περάσω φέτος Αλγόριθμους και Αυτόματα γιατί του χρόνου ίσως αντικαθιστούν από πιο δύσκολα μαθήματα(βέβαια μπορεί να είναι και πιο εύκολα μου είπε)

Στις 3-5 είχαμε φροντιστήριο Αυτόματα. Ο καθηγητής μάλλον δίδασκε για πρώτη φορά. Πραγματικά δεν θέλω να τον κρίνω απλά θα πω ότι απο τα 100++ άτομα που ήταν στην αίθουσα ζήτημα να έμειναν 10 την δεύτερη ώρα...

Και επίσης σκεπτόμενος τα εξής:

-Την δήλωση του κ.Βασάλου ότι τα Υπολογιστικά Μαθηματικά τα χρωστάνε 800++ άτομα

-Τις πληροφορίες(δεν ξέρω αν ισχύουν) ότι ο κ. Βασσάλος και ο κ.Βαρζιγιάννης «σφάζονται» για το πως θα γίνει τελικά το μάθημα Βάσεις Δεδομένων

Αναρωτιέμαι αντί να κοιτάμε να γίνουμε καλύτερο τμήμα πληροφορικής μήπως, λέω μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Και τι εννοώ από τα βασικά:

-Καταρχάς επιτέλους να υπάρχουν μόνιμοι βοηθοί-ικανοί για κάθε μάθημα. Δεν γίνεται να μου λέει ο κ. Συρής ότι τα εργαστήρια Java θα ανακοινωθούν την επόμενη βδομάδα γιατί δεν βρίσκει βοηθούς! Δηλαδή πότε θα μάθουμε εμείς Java και πως; Αν ήξερα έτσι να μην πέρναγα πληροφορική να σπούδαζα ιστορία της τέχνης, να αγόραζα το βιβλίο της Java και να μάθαινα μόνος μου...

-Να υπάρχει επιτέλους μια οργάνωση όσο αναφορά τις εργασίες. Δεν γίνεται κάθε χρόνο να ισχύουν διαφορετικά πράγματα. Δεν μπορώ να καταλάβω επίσης γιατί να κρατιόνται την μία χρονιά εργασίες και την άλλη όχι. Οκ αλλάζει ο καθηγητής. Και λοιπόν; Ένα αρχειάκι θα στείλει ο παλιός στον καινούργιο με τις βαθμολογίες. Δηλαδή αν δεν περάσουμε ένα μάθημα για Χ,Υ λόγους πρέπει να ξαναλιώσουμε στις εργασίες;

-Να υπάρχει επιτέλους ένας διαχωρισμός σε Α-Λ και M-Ω στα μαθήματα που υπάρχει συμφόρηση. Πραγματικά σε αυτό το θέμα νομίζω ότι κάποιοι υποτιμάνε την νοημοσύνη μας. Πέρσι η Java1 γινόταν σε 2 τμήματα Α-Λ και Μ-Ω. Μάλλον το τμήμα είχε προβλέψει ότι οι περσινοί πρωτοετείς θα είχαν μεγαλύτερη δυσκολία να μάθουν Java1 από ότι είχαμε εμείς(είμαι 3ο) και από ότι έχουνε οι φετινοί! Επίσης το τμήμα βάζει δύο τμήματα στο 1ο εξάμηνο για ένα μάθημα που το παρακολουθούν μόνο 1οετής και δεν βάζει καν τμήματα για το αντίστοιχο μάθημα στο 2ο εξάμηνο που υποτίθεται ότι το παρακολουθούν και όλα τα έτη γιατί χρωστάνε. Νομίζω ότι στο βωμό να τους «βολέψουμε» όλους γίνεται κάτι τέτοιο. Δεν έχω κάτι με τον κ.Γιακουμάκη(ο οποίος είναι νο1 στην εκτίμηση μου) η με τον κ. Κάβουρα και το πιο πάνω είναι απλά ένα παράδειγμα. Έχουμε Α-Λ και Μ-Ω εκεί που πρέπει να βολέψουμε πολλούς βοηθούς και πολλούς καθηγητές....Στα άλλα μαθήματα δεν μας καίγεται καρφί....Εγώ πάντως το θεωρώ υποτίμηση της νοημοσύνης μου. Ας βγει επιτέλους κάποιος καθηγητής και να το πει. Ναι αυτό γίνεται για να βολευτούμε όλοι! Αυτό θα ήταν θεμιτό! Όχι όμως να μας κοροϊδεύουν και μέσα στην μούρη μας!

-Βαθμολογία. Άλλα αντί άλλων. Δίνω εγώ Java που ξέρω και περνάω με 6. Δίνει ένας άλλος που αντιγράφει επειδή ο καθηγητής θέλει να περάσει κόσμο και έχει βάλει πολλαπλής και περνάει με 8. Δίνουμε 2 φοιτητές την ίδια ακριβώς εργασία 70 ο ένας 85 ο άλλος. Τι να πω; Αν ισχύουν όλα αυτά που ακούγονται π.χ για Βάσεις Δεδομένων θα είναι λογικό π.χ στο Α-Λ να έχουν περάσει 30 και στο Μ-Ω 150 ή αντίστροφα; Ξεχνάμε μάθημα που ο καθηγητής μέτραγε σελίδες(αν είναι ποτέ δυνατόν) για να κρίνει αν θα περάσεις και τι βαθμό θα πάρει; Τι να πω;

-Αξιολόγηση. Δν θα πω πολλά γιατί είναι τεράστιο κεφάλαιο. Αλλά συγνώμη κιόλας όλοι στο δικό μας κεφάλι θα μάθουν κάποιοι να διδάσκουν και εμείς πρέπει να υποστούμε τις συναλλαγές και τα ρουσφέτια κάποιων; Οι ιδεολογικοί χώροι στις παρυφές των οποίων ανήκω αποφεύγουν την λέξη σαν το διάολο το λιβάνι. Ναι αλλά και πάλι και χωρίς αξιολόγηση έχουμε φτάσει στο τέλμα. Υπάρχει και άλλο βάθος στο πηγάδι αν εφαρμόσουμε ένα αυστηρό, ακαδημαϊκού τύπου μοντέλο αξιολόγησης; (πραγματικά δεν ξέρω)

Και είναι και ένα σωρό άλλα που μπορεί να προσθέσει κανείς. Άνοιξα αυτό το θέμα γιατί θεωρώ ότι κάτι πρέπει να γίνει. Όποιος θέλει ας προσθέσει τις δικές του παρατηρήσεις και να πει τα δικά του σχόλια....Όμως θα ήθελα να απαντήσουν και καθηγητές...(αν υπάρχει αντίστοιχο topic ας μεταφερθεί το post μου εκεί). Για αυτό ζητάω πριν προσπαθήσουμε να γίνουμε Τμήμα Πληροφορικής στα πρότυπα ξένων πανεπιστημίων να ξεκινήσουμε από τα βασικά....

Για να τελειώσω, θα προσπαθήσω να μην προβώ στην κλασσική Ελληνική άποψη, ότι για άλλα φταίνε οι άλλοι και καθόλου εγώ. Δεν αποποιούμαι τις ευθύνες μου τόσο ατομικές αλλά και συλλογικές(σύνολο φοιτητές) και δηλώνω ξεκάθαρα ότι και εγώ προσωπικά φέρω μεγάλη ευθύνη για την κατάσταση που επικρατεί...

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Posted: Thu Mar 12, 2009 10:58 am
by rapadder
Χαίρομαι που κάνεις αυτές τις παρατηρήσεις. Έχουμε κάνει άπειρα post για διάφορα θέματα και έχουμε ξεχάσει τα βασικά. Θα προσπαθήσω να σχολιάσω πιο εκτεταμένα σε επόμενο post. Όπως έχω γράψει άπειρες φορές, το No. 1 πρόβλημα δεν είναι η υποχρηματοδότηση και το κακό κράτος, είναι ότι κάποιοι δημόσιοι υπάλληλοι (κυρίως διδάσκοντες) δεν θέλουν να αλλάξουν συνήθειες.

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Posted: Thu Mar 12, 2009 6:19 pm
by aguero88
rapadder wrote:Χαίρομαι που κάνεις αυτές τις παρατηρήσεις. Έχουμε κάνει άπειρα post για διάφορα θέματα και έχουμε ξεχάσει τα βασικά. Θα προσπαθήσω να σχολιάσω πιο εκτεταμένα σε επόμενο post. Όπως έχω γράψει άπειρες φορές, το No. 1 πρόβλημα δεν είναι η υποχρηματοδότηση και το κακό κράτος, είναι ότι κάποιοι δημόσιοι υπάλληλοι (κυρίως διδάσκοντες) δεν θέλουν να αλλάξουν συνήθειες.
Οκ περιμένω...Αν και βλέπω ότι μάλλον δεν υπάρχει ενδιαφέρον για συζήτηση η για οτιδήποτε άλλο...Ε ας μείνουμε στο βόλεμα μας όλοι...

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Posted: Thu Mar 12, 2009 7:00 pm
by nickpro
aguero88 μια χαρά τα λες.Όμως αυτό δεν είναι γνώρισμα του τμήματός μας αλλά γενικό γνώρισμα της κοινωνίας μας.Οι πιο πολλοί Έλληνες π.χ. έχουνε τελειώσει πανεπιστήμιο (ειδικό) ,και δεν ξέρουνε να ζητήσουνε ένα συγνώμη όταν σε τσαλαπατάνε καθώς μπουκάρουνε στο μετρό πριν βγεις (βασικόΤΑΤΟ).Οπότε μάλλον πρέπει να προωθήσεις τις σκέψεις σου σε ακόμα πιο βασικά πράγματα.

Συμφωνώ σχεδόν με όλα αυτά που είπες παραπάνω, αν όχι με τα πάντα.

Κυρίως μάρεσε το σχόλιό σου περί αξιολόγησης.Γενικά είμαι και εγώ υπέρμαχος της αξιολόγησης, όχι τόσο των πανεπιστημίων σαν σύνολα, αλλά κυρίως των τμημάτων συγκεκριμένα και ακόμα και του κάθε καθηγητή ξεχωριστά αν γίνεται.Τώρα εννοείται ότι δεν θέλουμε καθεστώς επιθεώρησης στο μάθημα, και εννοείται ότι μιλάμε για μια ανεξάρτητη αξιολογιτική αρχή, σε στυλ παρόμοιο με της ΣΔΟΕ (εννοώ που και αυτή ήταν ανεξάρτητη και μπούκαρε απροειδοποίητα (πολύ σωστά) , την οποία κάποιοι καταργήσανε για χάρη της πρόδου,για αυτό και τηγανίσαμε πρόσφατα με V-Power (πολύ πρόοδος το κοτόπουλο 100 οκτανίων :-D ) ).
Είναι αδιανόητο να μην έχουμε αξιολόγηση, και να μην ξέρουμε τι μας γίνεται.Καλό θα ήταν εκτός από τις ποινές για τους χαμηλώς αξιολογηθέντες, να εφαρμόζονται και επιβραβεύσεις για τους σωστούς και καθώς πρέπει.

Ακόμα επαυξάνω για την καθιέρωση μόνιμων βοηθών, και όχι τη χρησιμοποίηση υποψήφιων διδακτόρων, που πιθανόν να είναι αμφιβόλου ποιότητας (περάσανε συνέντευξη ??),και μπορεί να μην επαρκούν για τα εργαστήρια ,καθώς δεν υπάρχει σταθερός αριθμός υποψηφίων διδακτόρων κάθε χρόνο.Επίσης και η άξιολόγιση των εργαστηρίων θα ήταν πολύ χρήσιμη για να αποφεύγονται φαινόμενα τύπου Γκεστάπω, ή διάφορα εκτράπελα όπως ανέγερση καρεκλών πίσω από πόρτες εργαστηρίων... :-D

Και με αφορμή όλα αυτά, μπορεί κάποιος να μας δώσει μια πραγματικά αντάξια της νοημοσύνης μας εξήγηση , για το ότι δεν λειτουργει το ολοκαίνουριο CSLAB3 εδώ και 6 μήνες (και μάλιστα είναι σίγουρο ότι μέχρι το καλοκαίρι δεν 8α δουλέψει),ενώ ο υπεύθυνος μέσα βρίσκεται κανονικά??? (redlabel ζητάμε τα φώτα σου:smt002 )

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Posted: Thu Mar 12, 2009 7:05 pm
by Loner
nickpro wrote:Και με αφορμή όλα αυτά, μπορεί κάποιος να μας δώσει μια πραγματικά αντάξια της νοημοσύνης μας εξήγηση , για το ότι δεν λειτουργει το ολοκαίνουριο CSLAB3 εδώ και 6 μήνες (και μάλιστα είναι σίγουρο ότι μέχρι το καλοκαίρι δεν 8α δουλέψει),ενώ ο υπεύθυνος μέσα βρίσκεται κανονικά??? (redlabel ζητάμε τα φώτα σου:smt002 )
Απ' ό,τι έχω ακούσει, δεν λειτούργησε το προηγούμενο εξάμηνο λόγω έλλειψης ανθρώπινου δυναμικού...Γι'αυτό το λόγο αυτό το εξάμηνο ζήτησαν εθελοντές και απο αυτή τη βδομάδα το cslab3 λειτουργεί κανονικά- και μάλιστα με αναβαθμισμένους πύργους ;)

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Posted: Thu Mar 12, 2009 7:08 pm
by nickpro
ΟΚ τότε.Είχα πάει πέρσυ για να κάνω εργασία και μου είπαν ότι φέτος θα παραμείνει κλειστό.Όπως και να έχει δεν δικαιολογείται να μην έχει ανθρώπινο δυναμικό...

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Posted: Thu Mar 12, 2009 7:19 pm
by proskopos
Agguero καλά τα λες... Αλλά τα βασικά όπως τα ονομάζεις περιέχουν πολύ σαλτσα από όσα πρέπει να κάνουμε εμείς και οι παρατάξεις... Η λίστα είναι μεγάλη....
Είναι βασικο να μπορείς να πας σχολή και να μην πνίγεσαι απο τον κόσμο
Είναι βασικό να μπορείς να κάνεις μάθημα και να μην διαβάζεις τα μύρια όσα σε κάθε αίθουσα από αφίσες και γκράφιτι
Είναι βασικό να καταλάβουμε ότι υπάρχει ζωή μετά την σχολή και όχι 9-9
Είναι βασικό να μπορείς να πάρεις ένα βιβλίο της προκοπής και στην ΩΡΑ του
Είναι βασικό να γίνεται και λίγη ησυχία σε μια αίθουσα
Είναι βασικό να βγαίνουν οι βαθμοί στην ώρα τους

Και άλλα πολλά συν όσα είπες....
Νίκο το εργαστήριο 3 λειτουργεί κανονικά με τον ~~Βαρδάρη~~ μέσα :-D

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Posted: Thu Mar 12, 2009 8:01 pm
by ultimate_aektzis
aguero88 wrote:
Οκ περιμένω...Αν και βλέπω ότι μάλλον δεν υπάρχει ενδιαφέρον για συζήτηση η για οτιδήποτε άλλο...Ε ας μείνουμε στο βόλεμα μας όλοι...
Κατσε ρε, ειχαμε και μαθημα :-D
Αργότερα συνδικαλιστής συνάδελφος με ενημερώνει ότι το πρόγραμμα σπουδών θα αλλάξει (πάλι;) και ότι σκέφτονται να βάλουν την τεχνική νοημοσύνη (ένα από τα πιο δύσκολα μαθήματα του τμήματος) σαν υποχρεωτικό. Επίσης με προτρέπει να περάσω φέτος Αλγόριθμους και Αυτόματα γιατί του χρόνου ίσως αντικαθιστούν από πιο δύσκολα μαθήματα(βέβαια μπορεί να είναι και πιο εύκολα μου είπε)
Επισης απο οτι ειδα σε αλλο τοπικ αφαιρεθηκε η εργασια των μεταγλωτιστων επειδη καποιοι φοβουνται να γραψουν 4-5ψηφιο αριθμο γραμμων κωδικα.Λες και στη δουλεια μας, θα εχουμε projects επιπεδου java1. :smt012


Στα υπολοιπα γενικα συμφωνω, ειναι και δικα μου παραπονα τα περισσοτερα αυτο τον λιγο χρονο που ειμαι στη σχολη.Και πραγματικα θα εχω μεγαλη περιεργεια να ακουσω τι εχουν να πουν οι καθηγητες επι του θεματος.

Και για να μην ξεχναμε, για να τα κανουμε ολα τα "γεματα" μαθηματα Α-Λ και Μ-Ω, που θα βρουμε αιθουσες και προσωπικο?Γιατι αν ειχαμε δεν θα εκανα 3 μαθηματα αυριο σε 10 ωρες :smt013
Και φυσικα τι να το κανω το προσωπικο αν ειναι σαν τον κυριο των αυτοματων χθες στο μαθημα των 1-3.Καλυτερα μπουγιο και ορθιοι στο αμφιθεατρο.Ειλικρινα...

Απλα το λεω, γιατι και καλη θεληση να υπαρχει απο το προσωπικο καποια πραματα μου φαινονται ψιλο-ανεφικτα.
Είναι αδιανόητο να μην έχουμε αξιολόγηση, και να μην ξέρουμε τι μας γίνεται.Καλό θα ήταν εκτός από τις ποινές για τους χαμηλώς αξιολογηθέντες, να εφαρμόζονται και επιβραβεύσεις για τους σωστούς και καθώς πρέπει.
Η αξιολογηση τουλαχιστον απο τη μερια καποιων καθηγητων ειναι λογικο να αποφευγεται.Θες να μετρησουμε ποσοι καθηγητες-βοηθοι(και φοιτητες βεβαια, αλλα εμεις αξιολογουμαστε) εχουν ξεχασει που βρισκονται?Ειμαι 2ο ετος και μου ερχονται στο μυαλο 5 :shock: .Προσπαθω να φανταστω πως θα νιωθω οταν τελειωσω.Βεβαια θα ειναι και καμποσοι που θα επιβραβευτουν.Βεβαια οντας μειοψηφια μαντεψε τινος θα περασει.Μιλα παντα για αξιολογηση με αντικειμενικα και αυστηρα ακαδημαικη κριτηρια, χωρις ελληνικα καραγκιοζιλικια μεσα.

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Posted: Thu Mar 12, 2009 8:02 pm
by shodanjr_gr
nickpro wrote: Ακόμα επαυξάνω για την καθιέρωση μόνιμων βοηθών, και όχι τη χρησιμοποίηση υποψήφιων διδακτόρων, που πιθανόν να είναι αμφιβόλου ποιότητας (περάσανε συνέντευξη ??),και μπορεί να μην επαρκούν για τα εργαστήρια ,καθώς δεν υπάρχει σταθερός αριθμός υποψηφίων διδακτόρων κάθε χρόνο.
Το θέμα είναι ότι οι υποψήφιοι διδάκτορες πρέπει ΚΑΠΩΣ να αποκτήσουν διδακτική εμπειρία. Στην τελική, κάποια στιγμή θα γίνουν καθηγητές και αυτοί...θέλετε να καταλήξουν σαν τους καθηγητές στους οποίους αναφέρεται ο aguero στο αρχικό post; Το κύριο πρόβλημα είναι ότι κάποιοι διδάκτορες αναγκάζονται να αναλάβουν μαθήματα που βρίσκονται πολύ μακριά από τον ερευνητικό τους τομέα, με τις ανάλογες συνέπειες στην ποιότητα του μαθήματος που κάνουν. Αυτά τα θέματα δυστυχώς είναι από τα "άλυτα", διότι από την μία δεν μπορείς πάντα να έχεις ταύτιση υπ. διδακτόρων με διαθέσιμων slots για assistantships, από την άλλη δεν μπορείς να καλύψεις ΟΛΑ τα κενά με έκτακτο προσωπικό.


Γενικά θέλω να επισημάνω το εξής. Το τμήμα αυτή την περίοδο (τα τελευταία χρόνια δηλαδή) αναδιοργανώνεται (προς το καλύτερο). Για αυτό και από έτος σε έτος βλέπετε να αλλάζουν εργασίες (επειδή αλλάζει η ύλη/το focus του μαθήματος), κατανομές μαθημάτων κλπ

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Posted: Thu Mar 12, 2009 8:25 pm
by ultimate_aektzis
Δηλαδη να φαμε τον καθε ασχετο βοηθο στη μαπα για κανα 2 χρονια για να μαθει?Οχι ρε φιλε, διαφωνω.Δεν κανουν ολοι για καθηγητες(οπως και δεν κανουν ολοι για γιατροι, για δικηγοροι για αθλητες κτλ).Τι στο καλο, μια πρακτικη στο μαθημα της διδακτικης δεν εχουν κανει ποτε?

Εγω-και οι περισσοτεροι απο δω μεσα- δεν θα χωθουμε μολις τελειωσει η σχολη σε καποια σοβαρη εταιρεια.Δουλειες τις πλακας θα κανουμε, μεχρι να αποκτησουμε εμπειρια.Αυτοι γιατι δουλευουν χωρις εμπειρια και μαλιστα σε τοσο καιριες θεσεις?

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Posted: Thu Mar 12, 2009 8:54 pm
by Silver
Καλοσήρθατε στο δημόσιο ελληνικό πανεπιστήμιο!!!

Θα συμφωνήσω σχεδόν με την πλειονότητα γι' αυτά που γράφονται και θα σχολιάσω κάποια από αυτά.
Δηλαδη να φαμε τον καθε ασχετο βοηθο στη μαπα για κανα 2 χρονια για να μαθει?Οχι ρε φιλε, διαφωνω.Δεν κανουν ολοι για καθηγητες(οπως και δεν κανουν ολοι για γιατροι, για δικηγοροι για αθλητες κτλ).Τι στο καλο, μια πρακτικη στο μαθημα της διδακτικης δεν εχουν κανει ποτε?

Εγω-και οι περισσοτεροι απο δω μεσα- δεν θα χωθουμε μολις τελειωσει η σχολη σε καποια σοβαρη εταιρεια.Δουλειες τις πλακας θα κανουμε, μεχρι να αποκτησουμε εμπειρια.Αυτοι γιατι δουλευουν χωρις εμπειρια και μαλιστα σε τοσο καιριες θεσεις?
Ναι, δυστυχώς είναι στα καθήκοντα των υποψήφιων διδακτόρων. Μπορείς όμως με ευγενικό τρόπο να βοηθήσεις να γίνεται καλύτερα το μάθημα. Ευτυχώς οι περισσότεροι γνωρίζουν πώς δεν κατέχουν το αλάθητο του πάπα και είναι δεκτοί σε προτάσεις.

Επίσης για όσους πιστεύουν ότι έχουν αδικηθεί βαθμολογικά το καλύτερο που έχουν να κάνουν είναι να ρωτήσουν γιατί; Ουδείς αλάθητος. Και εμένα με έχουν βαθμολογήσει λάθος σε τελικό γραπτό αλλά πήγα και βρήκα τον διδάσκοντα ο οποίος αμέσως μου το διόρθωσε, χωρίς να μου φέρει την παραμικρή αντίρρηση. Και φυσικά αυτό δείχνει την πραγματική ποιότητα του διδάσκοντα.
Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
Thumbs up στην κ Ευγενία Φουστούκου για εκείνο το περιστατικό πριν πολλά χρόνια.
Σε κάποιες άλλες περιπτώσεις καλό είναι να ενημερώνουμε και τους αρμόδιους αν κάτι δεν γίνεται σωστά. Φτάνει πάντα να γίνεται με το σωστό και ωραίο τρόπο.
Ενδεικτικά οποίος/α θέλει τον παραπέμπω εδώ να διαβάσει το περιστατικό που έτυχε σε εμένα και είχε αίσιο τέλος. http://venus.cslab.aueb.gr/forum/viewto ... =28&t=6088
Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
Το παράδοξο είναι ότι αρνητικοί ήταν κάποια μέλη του venus παρά και όχι οι αρμόδιοι καθηγητές, που πραγματικά με βοήθησαν και τους ευχαριστώ!!!
Πάντως και εμένα η γνώμη μου είναι πως τα πράγματα πάνε γενικά προς το καλύτερο.

Στην τελική, οι φοιτητές είναι αυτοί που δίνουν αξία στο πανεπιστήμιο. Οπότε από εμάς κυρίως εξαρτάται και η ποιότητα των σπουδών μας.

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Posted: Thu Mar 12, 2009 9:02 pm
by maxthebest
Γεια σας ,

Νομιζω οτι τα βλεπεται τα πραγματα απαισιοδοξα / μεφαλοποιηται καταστασεις και δινεται αρνητικη χροια στην κατασταση.

Εγω πιστευω οτι μια χαρα ειναι η σχολη , θα μπορουσα να πω οτι ειναι η ιδανικη σχολη. Πιθανον εχεται θεσει υπερβολικα υψηλα standart και εχετε αρχισει να ισοποδενεται διαφορα πραγματα , ισως θεωρηται μερικα πραγματα ως δεδομενα. Νομιζω εσεις οι ιδιοι δημιοργηται ενα αρνητικο κλιμα μεσα στον νου σας, που επειτα αναγκαζεσται να το υποστηται.

Νομιζω οτι ακομα και ολα αυτα που αναφερεται αν τα παρειχε το οικονομικο πανεπιστημιο, θα συνεχιζαται να το κακολογηται γιατι με αυτο τον τροπο θα το πιεζαται στο να εξελιχθει, δηλαδη να αλλαξει σημεια που διαφονηται.
Ωστοσο διαφονω στον τροπο που εκφραζεται τις αποψεις σας , πιστευω οτι θα επρεπε να τις εκφραζαται χωρις "σαλτσες" δηλαδη να μην παρουσιαζεται μια χειροτερη κατασταση απο οτι υπαρχει, για να προοθησεται τις αποψεις σας.

Αρχιζουμε :

[quotes from aguero88]
ζήτημα να έμειναν 10 την δεύτερη ώρα
Το τι κανουν οι αλλοι μαθητες κατα την διαρκεια της διαλεξεις , δεν πρεπει να σε απασχολει , καθως αυτο δεν αντανακλα την ποιοτητα του μαθηματος. Θα μπορουσαν μερικοι απο αυτοι να μην ειχαν δηλωσει το μαθημα ή να μην το ειχαν σαν στοχο να το περασον.
Δεν γίνεται να μου λέει ο κ. Συρής ότι τα εργαστήρια Java θα ανακοινωθούν την επόμενη βδομάδα γιατί δεν βρίσκει βοηθούς
Εμεις δεν καναμε καθολου εργαστηρια (μιλουσαν μονο για την εργασια στα εργαστηρια).
πρέπει να ξαναλιώσουμε στις εργασίες;
1) σε αλλα πανεπιστημια αμα δεν περασεις 1 μαθημα , φευγης απο το πανεπιστημιο για παντα (no return).
2) Θεωρητικα αφου ηξερες οτι δεν μπορεις να τις κρατησεις ξανα επρεπε να φροντιζες να διαβασεις ετσι ωστε να μην το ξαναδωσεις μετα. Αρα αυτο ειναι ενα + του μαθηματος, καθως σε ωθη να πιεσεις τον εαυτο σου περισσοτερο για να το περασεις.
3) η επαναληψη (ξανα η ιδιες εργασιες) ειναι η μητηρ της μαθησης.
Πέρσι η Java1 γινόταν σε 2 τμήματα Α-Λ και Μ-Ω
Γιατι φετος δεν γινοταν ?

[quotes from proskopos]
Είναι βασικο να μπορείς να πας σχολή και να μην πνίγεσαι απο τον κόσμο
Στην πλεοψηφια τον μαθηματων το 20-30% τις αιθουσας ειναι αδειο.
Στα μαθηματα που εχουν πολυ κοσμο , παλι περισσευον θεσεις ακομα και αν ειναι οι 2-5 θεσεις (αυτες μπροστα με τα χαλασμενα θρανια που ανοιγουν οποτε θες).
Είναι βασικό να καταλάβουμε ότι υπάρχει ζωή μετά την σχολή και όχι 9-9
παραπληροφοριση , γιατι 1 φορα την εβδομαδα εχετε 9-9.
Και απο την αλλη δεν ειναι λογος για να παραπονιεσται γιατι σας περισσεουν 12 ωρες ελευθερες.
Δειτε το προγραμμα σας ξανα ειναι < 40 ωρες την εβδομαδα.

Αμα πιστευεται οτι ηρθατε στο πανεστημιο για να ασχοληστε με την σχολη λιγοτερο απο 40 ωρες την εβδομαδα , εκφραστε το δημοσια στο venus. Παρολα αυτα αυριο οταν πατε να δουλεψεται θα ασχολησται πανω απο 40ωρες την εβδομαδα. Αρα ισως καλυτερα που μας κανουν "πολλες ωρες" μαθημα για να μας προσαρμοσουν , για το τι θα συναντησουμε αυριο.
Είναι βασικό να βγαίνουν οι βαθμοί στην ώρα τους
Η πλεοψηφια τον καθηγητων τα βγαζει στην ωρα τους, αν υπαρχουν 2-3 μεμονομενα ατομα που αργουν, αποτελει εξαιρεση στον γενικο κανονα.

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Posted: Thu Mar 12, 2009 9:07 pm
by shodanjr_gr
ultimate_aektzis wrote:Δηλαδη να φαμε τον καθε ασχετο βοηθο στη μαπα για κανα 2 χρονια για να μαθει?Οχι ρε φιλε, διαφωνω.Δεν κανουν ολοι για καθηγητες(οπως και δεν κανουν ολοι για γιατροι, για δικηγοροι για αθλητες κτλ).Τι στο καλο, μια πρακτικη στο μαθημα της διδακτικης δεν εχουν κανει ποτε?
Το κύριο πρόβλημα δεν είναι ότι οι βοηθοί δεν μπορούν να κάνουν καλό μάθημα (δεν έχουν δηλαδή μεταδοτικότητα), το πρόβλημα είναι ότι αναγκάζονται να κάνουν μαθήματα εκτός του αντικειμένου τους... (πχ. ένας βοηθός που ασχολείται ερευνητικά με Τεχνητή Νοημοσύνη να τον βάλεις να κάνει Πολυμέσα). Εκ των πραγμάτων οι γνώσεις του δεν μπορεί να είναι τόσο καλές. Και για να καταλάβω δηλαδή, θεωρείς ότι όσοι έχουν κάνει την πρακτική στο μάθημα της διδακτικής είναι σε θέση να διδάξουν;

Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει εναλλακτική. Και στο εξωτερικό έτσι γίνεται. Freshmen διδακτορικοί αναλαμβάνουν θέσεις teaching assistantship. Απλά (θέλω να) πιστεύω ότι η κατανομή τους είναι πιο σχετική με το background που έχει ο κάθε υποψήφιος.
Εγω-και οι περισσοτεροι απο δω μεσα- δεν θα χωθουμε μολις τελειωσει η σχολη σε καποια σοβαρη εταιρεια.Δουλειες τις πλακας θα κανουμε, μεχρι να αποκτησουμε εμπειρια.Αυτοι γιατι δουλευουν χωρις εμπειρια και μαλιστα σε τοσο καιριες θεσεις?
Μα είναι το αντίστοιχο της "δουλείας της πλάκας". Στον πανεπιστημιακό χώρο ποιά διδακτική θέση είναι "κατώτερη" του βοηθού εργαστηρίου; Από κάπου πρέπει να ξεκινήσει ο διδάκτορας να αποκτά την εμπειρία ώστε στο μέλλον να μπορέσει να διδάξει ολόκληρο μάθημα μόνος του.

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Posted: Thu Mar 12, 2009 9:21 pm
by marios
maxthebest wrote:Εγω πιστευω οτι μια χαρα ειναι η σχολη , θα μπορουσα να πω οτι ειναι η ιδανικη σχολη. Πιθανον εχεται θεσει υπερβολικα υψηλα standart και εχετε αρχισει να ισοποδενεται διαφορα πραγματα , ισως θεωρηται μερικα πραγματα ως δεδομενα. Νομιζω εσεις οι ιδιοι δημιοργηται ενα αρνητικο κλιμα μεσα στον νου σας, που επειτα αναγκαζεσται να το υποστηται.
Εσύ είσαι ένας ευτυχισμενος άνθρωπος. Εγώ πάλι δεν είμαι. :-p
Τα υψηλά standards καλό κάνουν πάντως σε κάθε περίπτωση, αυτό δεν επιδέχεται άλλης ερμηνείας ;)
maxthebest wrote:Το τι κανουν οι αλλοι μαθητες κατα την διαρκεια της διαλεξεις , δεν πρεπει να σε απασχολει , καθως αυτο δεν αντανακλα την ποιοτητα του μαθηματος. Θα μπορουσαν μερικοι απο αυτοι να μην ειχαν δηλωσει το μαθημα ή να μην το ειχαν σαν στοχο να το περασον.
Ισχύει. Από την άλλη ποια η πιθανότητα να φύγεις από το σπίτι σου(εγώ π.χ. θελω περίπου 1 ώρα για έρθω), να μην πας για καφέ αλλά να πας από το ΟΠΑ και να μην θες να παρακολουθήσεις; Και ποια η πίθανότητα να αδειάσει η αίθουσα λόγω κακής διδασκαλίας; Νομίζω ότι η 2η είναι συντριπτικά μεγαλύτερη. Τέλος, στο 90% η προσέλευση αντανακλά σε ένα βαθμό και την ποιότητα του μαθήματος. Π.χ. γιατί στα μαθήματα του κ.Βενέρη είναι γεμάτα(ενώ η Σχεδίαση είναι από τα πλέον εύκολα μαθήματα) ενώ, π.χ. του κ.Μαριά είναι αδεια; Δεν είναι απόλυτο, αλλά είναι συνήθως το καλύτερο feedback ;)
maxthebest wrote:Στην πλεοψηφια τον μαθηματων το 20-30% τις αιθουσας ειναι αδειο.
Στα μαθηματα που εχουν πολυ κοσμο , παλι περισσευον θεσεις ακομα και αν ειναι οι 2-5 θεσεις (αυτες μπροστα με τα χαλασμενα θρανια που ανοιγουν οποτε θες).
Δεν νομίζω ότι εννοούσε αυτό. Μάλλον εννοούσε εκτός χωρου διδασκαλίας.
maxthebest wrote:μα πιστευεται οτι ηρθατε στο πανεστημιο για να ασχοληστε με την σχολη λιγοτερο απο 40 ωρες την εβδομαδα , εκφραστε το δημοσια στο venus. Παρολα αυτα αυριο οταν πατε να δουλεψεται θα ασχολησται πανω απο 40ωρες την εβδομαδα. Αρα ισως καλυτερα που μας κανουν "πολλες ωρες" μαθημα για να μας προσαρμοσουν , για το τι θα συναντησουμε αυριο.
<40 στο πανεπιστήμιο ίσως ναι. Βάλε διάβασμα, εργασίες, προοδους κλπ κλπ και αυξάνονται εκθετικά. Παρόλα αυτά η αλήθεια είναι ότι προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με τις ώρες, ίσα-ίσα που περίμενα περισσότερο ζόρι για να είμαι ειλικρινής.
maxthebest wrote:Η πλεοψηφια τον καθηγητων τα βγαζει στην ωρα τους, αν υπαρχουν 2-3 μεμονομενα ατομα που αργουν, αποτελει εξαιρεση στον γενικο κανονα.
Αφού σου αρεσει να συγκρίνεις τις δουλειές εκτός της σχολής με αυτές εντός, πήγαινε σε μια δουλειά που "Η πλεοψηφια τον εργαζομένων βγαζει την δουλειά στην ωρα της, αν υπαρχουν 2-3 μεμονομενα ατομα που αργουν, αποτελει εξαιρεση στον γενικο κανονα." και πες μου τι θα γίνουν οι εξαιρέσεις από τον εργοδότη ;) .

Πάντως το πλέον βασικό είναι να γίνεται αξιολόγηση(σοβαρή) από τους φοιτητές. Όποιος και να επιβλέπει, όποιος και να κρίνει, αν δεν είναι φοιτητής δεν μπορεί να καταλαβει την μεταδοτικότητα του αλλου.

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Posted: Thu Mar 12, 2009 9:30 pm
by proskopos
maxthebest wrote:
Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
Γεια σας , Νομιζω οτι τα βλεπεται τα πραγματα απαισιοδοξα / μεφαλοποιηται καταστασεις και δινεται αρνητικη χροια στην κατασταση. Εγω πιστευω οτι μια χαρα ειναι η σχολη , θα μπορουσα να πω οτι ειναι η ιδανικη σχολη. Πιθανον εχεται θεσει υπερβολικα υψηλα standart και εχετε αρχισει να ισοποδενεται διαφορα πραγματα , ισως θεωρηται μερικα πραγματα ως δεδομενα. Νομιζω εσεις οι ιδιοι δημιοργηται ενα αρνητικο κλιμα μεσα στον νου σας, που επειτα αναγκαζεσται να το υποστηται. Νομιζω οτι ακομα και ολα αυτα που αναφερεται αν τα παρειχε το οικονομικο πανεπιστημιο, θα συνεχιζαται να το κακολογηται γιατι με αυτο τον τροπο θα το πιεζαται στο να εξελιχθει, δηλαδη να αλλαξει σημεια που διαφονηται. Ωστοσο διαφονω στον τροπο που εκφραζεται τις αποψεις σας , πιστευω οτι θα επρεπε να τις εκφραζαται χωρις "σαλτσες" δηλαδη να μην παρουσιαζεται μια χειροτερη κατασταση απο οτι υπαρχει, για να προοθησεται τις αποψεις σας. Αρχιζουμε : [quotes from aguero88] [quote]ζήτημα να έμειναν 10 την δεύτερη ώρα
Το τι κανουν οι αλλοι μαθητες κατα την διαρκεια της διαλεξεις , δεν πρεπει να σε απασχολει , καθως αυτο δεν αντανακλα την ποιοτητα του μαθηματος. Θα μπορουσαν μερικοι απο αυτοι να μην ειχαν δηλωσει το μαθημα ή να μην το ειχαν σαν στοχο να το περασον.
Δεν γίνεται να μου λέει ο κ. Συρής ότι τα εργαστήρια Java θα ανακοινωθούν την επόμενη βδομάδα γιατί δεν βρίσκει βοηθούς
Εμεις δεν καναμε καθολου εργαστηρια (μιλουσαν μονο για την εργασια στα εργαστηρια).
πρέπει να ξαναλιώσουμε στις εργασίες;
1) σε αλλα πανεπιστημια αμα δεν περασεις 1 μαθημα , φευγης απο το πανεπιστημιο για παντα (no return).
2) Θεωρητικα αφου ηξερες οτι δεν μπορεις να τις κρατησεις ξανα επρεπε να φροντιζες να διαβασεις ετσι ωστε να μην το ξαναδωσεις μετα. Αρα αυτο ειναι ενα + του μαθηματος, καθως σε ωθη να πιεσεις τον εαυτο σου περισσοτερο για να το περασεις.
3) η επαναληψη (ξανα η ιδιες εργασιες) ειναι η μητηρ της μαθησης.
Πέρσι η Java1 γινόταν σε 2 τμήματα Α-Λ και Μ-Ω
Γιατι φετος δεν γινοταν ?

[quotes from proskopos]
Είναι βασικο να μπορείς να πας σχολή και να μην πνίγεσαι απο τον κόσμο
Στην πλεοψηφια τον μαθηματων το 20-30% τις αιθουσας ειναι αδειο.
Στα μαθηματα που εχουν πολυ κοσμο , παλι περισσευον θεσεις ακομα και αν ειναι οι 2-5 θεσεις (αυτες μπροστα με τα χαλασμενα θρανια που ανοιγουν οποτε θες).
Είναι βασικό να καταλάβουμε ότι υπάρχει ζωή μετά την σχολή και όχι 9-9
παραπληροφοριση , γιατι 1 φορα την εβδομαδα εχετε 9-9.
Και απο την αλλη δεν ειναι λογος για να παραπονιεσται γιατι σας περισσεουν 12 ωρες ελευθερες.
Δειτε το προγραμμα σας ξανα ειναι < 40 ωρες την εβδομαδα.

Αμα πιστευεται οτι ηρθατε στο πανεστημιο για να ασχοληστε με την σχολη λιγοτερο απο 40 ωρες την εβδομαδα , εκφραστε το δημοσια στο venus. Παρολα αυτα αυριο οταν πατε να δουλεψεται θα ασχολησται πανω απο 40ωρες την εβδομαδα. Αρα ισως καλυτερα που μας κανουν "πολλες ωρες" μαθημα για να μας προσαρμοσουν , για το τι θα συναντησουμε αυριο.
Είναι βασικό να βγαίνουν οι βαθμοί στην ώρα τους
Η πλεοψηφια τον καθηγητων τα βγαζει στην ωρα τους, αν υπαρχουν 2-3 μεμονομενα ατομα που αργουν, αποτελει εξαιρεση στον γενικο κανονα.[/spoiler]
[/quote]

1) 9-9 έχω 3 φορές την εβδομάδα και χρωστάω 2 μαθήματα μόνο.
2) Δεν μίλησα για αίθουσες μίλησα για όσους κάθονται στο πανεπιστήμιο και για να πας από την μια πλευρά στην άλλη κάνεις 15'
3)ΔΕΝ έχουν βγει μαθήματα που έδωσα 1 μήνα+ πριν. Υπάρχουν δε καθηγητές που αργουν 2 μήνες+.
4) καλό είναι να έχουμε υψηλά stands, γιατί χαμηλά βρίσκονται οι πεπελιές και τα ποντικία :-D
5) Ειδανικό πανεπιστημίο είναι αυτό που δίνει ευκαιρίες προς όλους, συνεχώς, και δεν στρου(μφ)ν-φοκαμιλίζει με τα
προβλήματά του.
6) Πρέπει να είσαι πολύ αισιόδοξος για να βλέπεις τα πράγματα έτσι, αν ισχύει πραγματικά τότε many many gratzZzZ... (δεν το λέω ειρωνικά :smt023 )

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Posted: Thu Mar 12, 2009 10:05 pm
by redlabel
nickpro wrote:Και με αφορμή όλα αυτά, μπορεί κάποιος να μας δώσει μια πραγματικά αντάξια της νοημοσύνης μας εξήγηση , για το ότι δεν λειτουργει το ολοκαίνουριο CSLAB3 εδώ και 6 μήνες (και μάλιστα είναι σίγουρο ότι μέχρι το καλοκαίρι δεν 8α δουλέψει),ενώ ο υπεύθυνος μέσα βρίσκεται κανονικά??? (redlabel ζητάμε τα φώτα σου:smt002 )
Ευχαρίστως να βοηθήσω - αν μπορώ (και δεν σε κάλυψαν προηγούμενα posts) - αλλά πώς ακριβώς; :smt017

Δ. Γκρ.

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Posted: Thu Mar 12, 2009 10:12 pm
by ultimate_aektzis
shodanjr_gr wrote:
ultimate_aektzis wrote:Δηλαδη να φαμε τον καθε ασχετο βοηθο στη μαπα για κανα 2 χρονια για να μαθει?Οχι ρε φιλε, διαφωνω.Δεν κανουν ολοι για καθηγητες(οπως και δεν κανουν ολοι για γιατροι, για δικηγοροι για αθλητες κτλ).Τι στο καλο, μια πρακτικη στο μαθημα της διδακτικης δεν εχουν κανει ποτε?
Το κύριο πρόβλημα δεν είναι ότι οι βοηθοί δεν μπορούν να κάνουν καλό μάθημα (δεν έχουν δηλαδή μεταδοτικότητα), το πρόβλημα είναι ότι αναγκάζονται να κάνουν μαθήματα εκτός του αντικειμένου τους... (πχ. ένας βοηθός που ασχολείται ερευνητικά με Τεχνητή Νοημοσύνη να τον βάλεις να κάνει Πολυμέσα). Εκ των πραγμάτων οι γνώσεις του δεν μπορεί να είναι τόσο καλές. Και για να καταλάβω δηλαδή, θεωρείς ότι όσοι έχουν κάνει την πρακτική στο μάθημα της διδακτικής είναι σε θέση να διδάξουν;

Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει εναλλακτική. Και στο εξωτερικό έτσι γίνεται. Freshmen διδακτορικοί αναλαμβάνουν θέσεις teaching assistantship. Απλά (θέλω να) πιστεύω ότι η κατανομή τους είναι πιο σχετική με το background που έχει ο κάθε υποψήφιος.
Εγω-και οι περισσοτεροι απο δω μεσα- δεν θα χωθουμε μολις τελειωσει η σχολη σε καποια σοβαρη εταιρεια.Δουλειες τις πλακας θα κανουμε, μεχρι να αποκτησουμε εμπειρια.Αυτοι γιατι δουλευουν χωρις εμπειρια και μαλιστα σε τοσο καιριες θεσεις?


Μα είναι το αντίστοιχο της "δουλείας της πλάκας". Στον πανεπιστημιακό χώρο ποιά διδακτική θέση είναι "κατώτερη" του βοηθού εργαστηρίου; Από κάπου πρέπει να ξεκινήσει ο διδάκτορας να αποκτά την εμπειρία ώστε στο μέλλον να μπορέσει να διδάξει ολόκληρο μάθημα μόνος του.
Δεν ζητησα να μου παρεχει το φροντιστηριο γνωσεις υψηλου επιπεδου.Για αυτο υποτιθεται πως ειναι οι διαλεξεις με τους περισσοτερους καθηγητες να εχουν κανει και διδακτορικα στο εξωτερικο και να μπορουν(τουλαχιστον θεωρητικα) να μας πουν 2 πραματα παραπανω.Ασκησεις θελω να μου κανει να καταλαβω και το πρακτικο μερος του μαθηματος.Αναφερομαι σε συγκεκριμενη περισταση (αν θες κοιτα το thread των αυτοματων ;) ) αλλα γενικα δεν θελει και τρομερες γνωσεις για να σου πει 2 πραματα.Εξαλλου, μια σχολη παρομοια με μας εβγαλε και ο/η βοηθος.

Ας πουμε εσυ και εγω δεν θα μπορουσαμε να κανουμε πχ μαθηματικα σε παιδια Γ γυμνασιου ή πρωτης Λυκειου?Φροντιστηριακου χαρακτηρα μαθηματα, οχι τιποτα τραγικο.Για αντιστοιχη περιπτωση μιλαμε(ενας ανθρωπος εχει τελειωσει μια σχολη και εχει προχωρησει κιολας τις σπουδες του και ζηταμε να μας εξηγησει 2 πραματα πανω σε θεματα του κλαδου).

Αν εχεις κανει τη δουλεια σε συνθηκες "προσομοιωσης" εχεις μια ιδεα για τον εαυτο σου.Αμφιβαλλεις, οτι αν δεν σου παει το αθλημα θα το καταλαβεις στα πρωτα 5 λεπτα της πρακτικης?Δεν νομιζω.Μη σου πω και πριν κανεις δηλωση για πρακτικη.Ε, αν δεν σου κανει αλλαξε επαγγελμα.Τοσο δημοσιολαγνεια πια?(ναι το ξερω, γινομαι κακος).Α, και μην να ξεχασω...κατωτερες και οι 2 εργασιες που αναφερουμε μεν, απο αποψη ιεραρχιας , αλλα δεν μπορω να συγκρινω το 10ωρο με το 4ωρο. :smt018
Ουτε το κανω μαθημα(εστω και σε κανιβαλους καμια φορα) με την εργασιακη τρομοκρατια που υπαρχει σε καποιες εταιριες.

-----------------------
Ναι, δυστυχώς είναι στα καθήκοντα των υποψήφιων διδακτόρων. Μπορείς όμως με ευγενικό τρόπο να βοηθήσεις να γίνεται καλύτερα το μάθημα. Ευτυχώς οι περισσότεροι γνωρίζουν πώς δεν κατέχουν το αλάθητο του πάπα και είναι δεκτοί σε προτάσεις.
Το καναμε(για τη συγκεκριμενη περιπτωση που μιλαω).Τωρα τι θα γινει, δεν ξερω. :smt017

-------------------
Πιθανον εχεται θεσει υπερβολικα υψηλα standart και εχετε αρχισει να ισοποδενεται διαφορα πραγματα , ισως θεωρηται μερικα πραγματα ως δεδομενα. Νομιζω εσεις οι ιδιοι δημιοργηται ενα αρνητικο κλιμα μεσα στον νου σας, που επειτα αναγκαζεσται να το υποστηται.
Εχθρος του καλου ειναι το καλυτερο.Απο τη στιγμη που μονο πραλογες απαιτησεις δεν εχουμε δεν βρισκω το λογο να μην το εκφρασουμε. ;)
Και ειμαι πολυ αισιοδοξος ανθρωπος για να αυτοδημιουργω αρνητικο κλιμα στην κεφαλα μου. :smt006
1) σε αλλα πανεπιστημια αμα δεν περασεις 1 μαθημα , φευγης απο το πανεπιστημιο για παντα (no return).
Ναι, στην Αγγλια.Για αρχη ας φτασουμε κανα πιο "εφικτο" επιπεδο(πχ Νορβηγια,Ρωσια) και μπορουμε να ξαναονειρευτουμε.Τσαμπα ειναι :-p
2) Θεωρητικα αφου ηξερες οτι δεν μπορεις να τις κρατησεις ξανα επρεπε να φροντιζες να διαβασεις ετσι ωστε να μην το ξαναδωσεις μετα. Αρα αυτο ειναι ενα + του μαθηματος, καθως σε ωθη να πιεσεις τον εαυτο σου περισσοτερο για να το περασεις.
Δεν ειπε αυτο.ειπε για το οτι αλλαζει η πολιτικη του ιδιου καθηγητη καθε χρονο.Ετσι καταλαβα τουλαχιστον.
3) η επαναληψη (ξανα η ιδιες εργασιες) ειναι η μητηρ της μαθησης.
Αν εχεις πηξει στα μαθηματα δεν νομιζω οτι σε νοιζει και πολυ να ξανακανεις "περσινα ξινα σταφυλια"
Και απο την αλλη δεν ειναι λογος για να παραπονιεσται γιατι σας περισσεουν 12 ωρες ελευθερες.
Να μην κοιμηθουμε κανα 8ωρο?Δεν θα φαμε?Να μην παμε καμια βολτα?Στην τελικη, δεν θα διαβασουμε?Σε 4 ωρες τα κανεις?Εγω οχι παντως :roll:
Παρολα αυτα αυριο οταν πατε να δουλεψεται θα ασχολησται πανω απο 40ωρες την εβδομαδα. Αρα ισως καλυτερα που μας κανουν "πολλες ωρες" μαθημα για να μας προσαρμοσουν , για το τι θα συναντησουμε αυριο.
Αυτο ειναι πρακτικη που κατ'εμε εφαρμοζεται επιτηδες απο το υπουργειο χροοονια τωρα.Αλλα ειναι εκτος θεματος :-p
Αμα πιστευεται οτι ηρθατε στο πανεστημιο για να ασχοληστε με την σχολη λιγοτερο απο 40 ωρες την εβδομαδα , εκφραστε το δημοσια στο venus
Εννοεις μονο διαλεξεις ή και εργασιες μαζι?Για το πρωτο ναι, πιστευω οτι ειναι υπερβολικες.για το δευτερο οχι.Καθε σοβαρη σχολη εχει και το αντιτιμο της.
Η πλεοψηφια τον καθηγητων τα βγαζει στην ωρα τους, αν υπαρχουν 2-3 μεμονομενα ατομα που αργουν, αποτελει εξαιρεση στον γενικο κανονα.
Δεν βλεπω αντιδραση απο καναν αρμοδιο ομως.Οποτε αφηνομαστε στο φιλοτιμο του καθε καθηγητη?

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Posted: Thu Mar 12, 2009 10:45 pm
by shodanjr_gr
ultimate_aektzis wrote: Δεν ζητησα να μου παρεχει το φροντιστηριο γνωσεις υψηλου επιπεδου.Για αυτο υποτιθεται πως ειναι οι διαλεξεις με τους περισσοτερους καθηγητες να εχουν κανει και διδακτορικα στο εξωτερικο και να μπορουν(τουλαχιστον θεωρητικα) να μας πουν 2 πραματα παραπανω.Ασκησεις θελω να μου κανει να καταλαβω και το πρακτικο μερος του μαθηματος.Αναφερομαι σε συγκεκριμενη περισταση (αν θες κοιτα το thread των αυτοματων ;) ) αλλα γενικα δεν θελει και τρομερες γνωσεις για να σου πει 2 πραματα.Εξαλλου, μια σχολη παρομοια με μας εβγαλε και ο/η βοηθος.
Μα πως να σου κάνει την άσκηση ο βοηθός στα αυτόματα (παράδειγμα) όταν έχει να ασχοληθεί με αυτόματα από τότε που ήταν προπτυχιακός (δηλαδή 5 χρόνια πριν); Υπόψιν ότι για να ΠΑΡΑΔΩΣΕΙΣ το μάθημα δεν αρκεί να το έχεις περάσει στα προπτυχιακά σου χρόνια. Χρειάζεσαι μία σημαντικά βαθύτερη κατανόηση της ύλης ώστε να μπορέσεις να καλύψεις τόσο το curriculum όσο και ερωτήσεις εκτός των αυστηρών ορίων του μαθήματος.
Ας πουμε εσυ και εγω δεν θα μπορουσαμε να κανουμε πχ μαθηματικα σε παιδια Γ γυμνασιου ή πρωτης Λυκειου?Φροντιστηριακου χαρακτηρα μαθηματα, οχι τιποτα τραγικο.Για αντιστοιχη περιπτωση μιλαμε(ενας ανθρωπος εχει τελειωσει μια σχολη και εχει προχωρησει κιολας τις σπουδες του και ζηταμε να μας εξηγησει 2 πραματα πανω σε θεματα του κλαδου).
Σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει αντιστοιχία μεταξύ του μαθήματος σε παιδί της Γ γυμνασίου και του φροντιστηρίου/εργαστηρίου σε ένα Πανεπιστημιακό μάθημα. Η ύλη είναι μακράν μεγαλύτερη, αν το μάθημα δεν ανήκει στο επιστημονικό πεδίο του βοηθού τότε αυτός δεν μπορεί να μην έχει τις απαραίτητες γνώσεις για να το καλύψει, το ακροατήριο είναι ΠΟΛΥ πιο απαιτητικό, και τέλος, άλλο να κάνεις μάθημα πάνω σε άλγεβρα/μαθηματικά (που τα χεις χρησιμοποιήσει και μέσα στις σπουδές σου σε έναν Α βαθμό) και άλλο να κάνεις πχ. Αυτόματα μετά από αρκετά χρόνια δουλειάς και έρευνας στη Τεχνολογία Λογισμικού (πάλι παραδείγματα αναφέρω).

Αν εχεις κανει τη δουλεια σε συνθηκες "προσομοιωσης" εχεις μια ιδεα για τον εαυτο σου.Αμφιβαλλεις, οτι αν δεν σου παει το αθλημα θα το καταλαβεις στα πρωτα 5 λεπτα της πρακτικης?Δεν νομιζω.Μη σου πω και πριν κανεις δηλωση για πρακτικη.Ε, αν δεν σου κανει αλλαξε επαγγελμα.Τοσο δημοσιολαγνεια πια?(ναι το ξερω, γινομαι κακος).
Τί σχέση έχει το μάθημα σε ένα λύκειο (που απότι γνωρίζω είναι η πρακτική της διδακτικής) με το μάθημα σε ένα πανεπιστήμιο; Το κοινό είναι εντελώς διαφορετικό, η ύλη είναι εντελώς διαφορετική, οι απαιτήσεις διαφέρουν και τέλος οι μέθοδοι διαφέρουν. Γιατί συμπεραίνεις ότι οι βοηθοί είναι απλά "κακοί δάσκαλοι"; Την ίδια σχολή με σένα έκανα εδώ και τέσσερα χρόνια και πιστεύω ακράδαντα ότι το πρόβλημα με τα εργαστήρια/φροντιστήρια εντοπίζεται κυρίως στην κακή αντιστοίχηση βοηθού-μαθήματος και ΠΟΛΥ λιγότερο στο ότι οι ίδιοι οι βοηθοί είναι κακοί διδάκτορες.

Και σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν πρέπει να αλλάξει το τρέχον καθεστώς με τους υπ. PhDs να αποκτούν διδακτική εμπειρία στα εργαστήρια. Η θυσία είναι μικρή δεδομένου του κέρδους που προκύπτει από έναν διδάκτορα ο οποίος εξελίσεται σε καλό καθηγητή λόγω της εμπειρίας αυτής.

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Posted: Thu Mar 12, 2009 11:03 pm
by aguero88
maxthebest η είσαι ο κ.Μαγείρου η ο γιος του! Αλλιώς δεν εξηγείται τόση αισιοδοξία... :-D

Τώρα όσο αναφορά τους βοηθούς εγώ εξέφρασα την άποψη μου...Τώρα δεν νομίζω να έχει νόημα να μπούμε σε κάποια ατέρμονα διαδικασία να δικαιολογούμε κακές καταστάσεις...

και δεν καταλαβαίνω την λογική του είμαστε μια χαρά και μη μιλάτε...Έλεος δηλαδή! Να φωνάζουμε έπρεπε όχι να κάνουμε απλά παράπονα! Γιατί με τα λεφτά του κάθε Έλληνα πολίτη κάποιοι τρώνε λεφτά ερευνητικών προγραμμάτων και μεταπτυχιακών(ελπίζω να είναι η μειοψηφία-ονόματα δεν λέμε, οικογένειες δεν θίγουμε). Κάποιοι άλλοι κάνουν πολιτική και προσπαθούν να ανέβουν ιεραρχικά(πάλι μην πω ονόματα) με τα λεφτά των γονιών μου και άλλοι προσπαθούν να μαζέψουν τα ασυμμάζευτα (ονόματα λέμε και πείτε παρακαλώ!) όπως π.χ ο κ. Καλέργης. Γιατί να μην έχουμε σε κάθε μάθημα τέτοιου είδους βοηθούς; Γιατί κανένας δεν μου απάντησε για την υποτιμημένη νοημοσύνη μου; Θεωρείτε κάτι τετοιο φυσιολογικό, για αυτό;

Γιατί να δέχομαι mail από τους "επάνω" μόνο και μόνο για λόγους πολιτικής και οι "επάνω" να μην βλέπουν τα χάλια; Τα βλέπουν, τα ξέρουν, αλλά σιγά μην σκάσουν κι όλας!

Γιατί δεν υπάρχει μια στοιχειώδης οργάνωση; Εγώ επειδή είμαι πολύ κακός φωνάζω μπας και ακούσει κανείς! Αλλά δυστυχώς όπως λέει και ο σοφός λαός στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα!

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Posted: Thu Mar 12, 2009 11:09 pm
by ultimate_aektzis
Μα πως να σου κάνει την άσκηση ο βοηθός στα αυτόματα (παράδειγμα) όταν έχει να ασχοληθεί με αυτόματα από τότε που ήταν προπτυχιακός (δηλαδή 5 χρόνια πριν); Υπόψιν ότι για να ΠΑΡΑΔΩΣΕΙΣ το μάθημα δεν αρκεί να το έχεις περάσει στα προπτυχιακά σου χρόνια. Χρειάζεσαι μία σημαντικά βαθύτερη κατανόηση της ύλης ώστε να μπορέσεις να καλύψεις τόσο το curriculum όσο και ερωτήσεις εκτός των αυστηρών ορίων του μαθήματος.
Αν με βαλει καποιος να στησω μια βαση σε καμια 20αρια χρονια και γω εχω να το κανω αυτο απο το μαθημα του 4ου εξαμηνου τι γινεται?Οι βοηθοι εχουν ασυλια παντως.Εμενα κατι τετοιο μπορει να βλαψει επαγγελματικα, το βοηθο ομως?Το "δεν εκανα αυτο το διαδακτορικο" ειναι πολυ καλη δικαιλογια.
Σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει αντιστοιχία μεταξύ του μαθήματος σε παιδί της Γ γυμνασίου και του φροντιστηρίου/εργαστηρίου σε ένα Πανεπιστημιακό μάθημα. Η ύλη είναι μακράν μεγαλύτερη, αν το μάθημα δεν ανήκει στο επιστημονικό πεδίο του βοηθού τότε αυτός δεν μπορεί να μην έχει τις απαραίτητες γνώσεις για να το καλύψει, το ακροατήριο είναι ΠΟΛΥ πιο απαιτητικό, και τέλος, άλλο να κάνεις μάθημα πάνω σε άλγεβρα/μαθηματικά (που τα χεις χρησιμοποιήσει και μέσα στις σπουδές σου σε έναν Α βαθμό) και άλλο να κάνεις πχ. Αυτόματα μετά από αρκετά χρόνια δουλειάς και έρευνας στη Τεχνολογία Λογισμικού (πάλι παραδείγματα αναφέρω).
Ελα ρε συ τωρα.Κολλησες στο οτι κανουμε μαθηματικα στη σχολη?Βαλε οποιο αλλο μαθημα θες που υποτιθεται εχεις διδαχτει καλα.Εγω παλι μιλαω για θεματα απλα που καθε αποφοιτος μιας σχολης οφειλει να ξερει.Αν εχεις εξειδικευετει στον απειροστικο λογισμο και σου ζητησουν να κανεις Πιθανοτητες δεν πρεπει να τα καταφερεις?Ξαναλεω, οχι απαραιτητα σε υψηλο επιπεδο.
Τί σχέση έχει το μάθημα σε ένα λύκειο (που απότι γνωρίζω είναι η πρακτική της διδακτικής) με το μάθημα σε ένα πανεπιστήμιο; Το κοινό είναι εντελώς διαφορετικό, η ύλη είναι εντελώς διαφορετική, οι απαιτήσεις διαφέρουν και τέλος οι μέθοδοι διαφέρουν. Γιατί συμπεραίνεις ότι οι βοηθοί είναι απλά "κακοί δάσκαλοι"; Την ίδια σχολή με σένα έκανα εδώ και τέσσερα χρόνια και πιστεύω ακράδαντα ότι το πρόβλημα με τα εργαστήρια/φροντιστήρια εντοπίζεται κυρίως στην κακή αντιστοίχηση βοηθού-μαθήματος και ΠΟΛΥ λιγότερο στο ότι οι ίδιοι οι βοηθοί είναι κακοί διδάκτορες.

Και σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν πρέπει να αλλάξει το τρέχον καθεστώς με τους υπ. PhDs να αποκτούν διδακτική εμπειρία στα εργαστήρια. Η θυσία είναι μικρή δεδομένου του κέρδους που προκύπτει από έναν διδάκτορα ο οποίος εξελίσεται σε καλό καθηγητή λόγω της εμπειρίας αυτής.
Η υλη ειναι διαφορετικη οπως και οι απαιτησεις αλλα δεν παυει να ειναι πρακτικη.Πως το λενε, ειναι virtual machine :-p
Καπου πρεπει να κανεις ενα ανωδυνο test drive.Δεν ξερω κατα ποσον ειναι κακη η αντιστοιχηση, μιας και δεν εχω δει κανενος τα cv αλλα καια για αυτο καποιοι φταινε.Οχι εγω και συ παντως.Και δεν λεω οτι ειναι κακοι οι βοηθοι-ισα ισα που εχω πεσει και σε πολυ καλους τις περισσοτερες φορες-αλλα δεν μπορω να δεχτω οτι πιθανον θα χασω ενα μαθημα(στην περιπτωση των αυτοματων που λεμε κανεις δεν μου εγγυαται το αντιθετο, αν δεν υπηρχει το 2ο φροντιστηριο) επειδη ο αλλος

1.Δεν κατεχει το αντικειμενο(ας μη δεχοταν στην τελικη, απο το να ρεζιλευεται)
2.Δεν εχει ορεξη για μαθημα.

Υ.Γ:Πες οτι ειναι να σχολιασεις και να κλεισουμε το ολιγον off-topic μας.Αλλο ειναι το θεμα και οχι η καταρτιση των βοηθων και τα κριτηρια επιλογης τους :smt016

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Posted: Thu Mar 12, 2009 11:17 pm
by nickpro
redlabel wrote:
nickpro wrote:Και με αφορμή όλα αυτά, μπορεί κάποιος να μας δώσει μια πραγματικά αντάξια της νοημοσύνης μας εξήγηση , για το ότι δεν λειτουργει το ολοκαίνουριο CSLAB3 εδώ και 6 μήνες (και μάλιστα είναι σίγουρο ότι μέχρι το καλοκαίρι δεν 8α δουλέψει),ενώ ο υπεύθυνος μέσα βρίσκεται κανονικά??? (redlabel ζητάμε τα φώτα σου:smt002 )
Ευχαρίστως να βοηθήσω - αν μπορώ (και δεν σε κάλυψαν προηγούμενα posts) - αλλά πώς ακριβώς; :smt017

Δ. Γκρ.
redlabel με κάλυψαν τα προηγούμενα posts,αλλά είπα να μην κάνω edit, γιατί η συμμετοχή σου στη συζήτηση θα ήταν μάλλον κάτι παραπάνω από ενδιαφέρουσα.Τώρα βέβαια δεν είμαι και κανας απαιτητικός-πιεστικος... :smt023

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Posted: Thu Mar 12, 2009 11:21 pm
by redlabel
Γιατί δεν διοργανώνετε μερικές φιλικές συναντήσεις με τους υποψήφιους διδάκτορες (πχ. με εκπροσώπους του συλλόγου τους), για να συζητήσετε με νηφαλιότητα και θετική προδιάθεση τέτοια θέματα; Να μην ξεχνάμε ότι και αυτοί σπουδάζουν και κοπιάζουν (κατά κανόνα και πολύ και πολύ φιλότιμα), δεν είναι αντίπαλοί σας...

Δ. Γκρ.

ΥΓ. nickpro: Τόπες και τόκανα... :)