Γρήγορα τρένα
- mikem4600
- Gbyte level
- Posts: 1363
- Joined: Fri Mar 12, 2004 2:00 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: A Galaxy Far, Far Away
- Contact:
Γρήγορα τρένα
Ψιλοάσχετο, αλλά είπα να το μοιραστώ μαζί σας.
Αύριο παρουσιάζεται από την Alstom το AGV, ο απόγονος του πασίγνωστου TGV που πρωτοπαρουσιάστηκε πριν από σχεδόν 30 χρόνια. Αναμένεται ότι θα πιάνει εμπορική μέγιστη ταχύτητα 360 km/h (το TGV πιάνει "μόλις" 300-320 km/h). Το απόλυτο ρεκόρ ταχύτητας συμβατικού τραίνου (σε πειραματικές συνθήκες) το πέτυχε ένα TGV τον Απρίλιο του 2007 και είναι 574.8 km/h.
Και για να σας προσγειώσω στην ελληνική πραγματικότητα (ναι, λες και περιμένατε εμένα ), το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο μετά το πέρας του τρέχοντος προγράμματος εκσυγχρονισμού (δηλ. κατά το 2013-2014 αν δεν είναι ανάδρομος ο Ερμής) θα επιτρέπει μέγιστες ταχύτητες από 120 έως 200 km/h, ανάλογα το σημείο. Στην Πελλοπόνησο δε, τα όρια στο μετρικό δίκτυο είναι ακόμα χαμηλότερα - τα 80 km/h θεωρούνται ρεκόρ!
Αύριο παρουσιάζεται από την Alstom το AGV, ο απόγονος του πασίγνωστου TGV που πρωτοπαρουσιάστηκε πριν από σχεδόν 30 χρόνια. Αναμένεται ότι θα πιάνει εμπορική μέγιστη ταχύτητα 360 km/h (το TGV πιάνει "μόλις" 300-320 km/h). Το απόλυτο ρεκόρ ταχύτητας συμβατικού τραίνου (σε πειραματικές συνθήκες) το πέτυχε ένα TGV τον Απρίλιο του 2007 και είναι 574.8 km/h.
Και για να σας προσγειώσω στην ελληνική πραγματικότητα (ναι, λες και περιμένατε εμένα ), το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο μετά το πέρας του τρέχοντος προγράμματος εκσυγχρονισμού (δηλ. κατά το 2013-2014 αν δεν είναι ανάδρομος ο Ερμής) θα επιτρέπει μέγιστες ταχύτητες από 120 έως 200 km/h, ανάλογα το σημείο. Στην Πελλοπόνησο δε, τα όρια στο μετρικό δίκτυο είναι ακόμα χαμηλότερα - τα 80 km/h θεωρούνται ρεκόρ!
Autocracy hates questions. Anarchy hates answers.
- Theofaman
- Mbyte level
- Posts: 984
- Joined: Sat Sep 24, 2005 1:07 am
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Running from the weak side to the low post
Re: Αμφίβολη η μεταμεσονύχτια λειτουργία του Μετρό και του ΗΣΑΠ
Αν και δεν είμαι ο πλέον ειδικός, αυτό ίσως οφείλεται και στην μορφολογία του εδάφους. Η ηπειρωτική Ελλάδα είναι στο μεγαλύτερο μέρος ορεινή, αντίθετα η Γαλλία (με εξαίρεση το Ν.Α κομμάτι) είναι ένας απέραντος βοσκότοπος!
Theo(pame na)fam(e mprizoles)an!
- mikem4600
- Gbyte level
- Posts: 1363
- Joined: Fri Mar 12, 2004 2:00 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: A Galaxy Far, Far Away
- Contact:
Re: Αμφίβολη η μεταμεσονύχτια λειτουργία του Μετρό και του ΗΣΑΠ
Για την Πελλοπόνησο, πράγματι, αυτή ήταν η δικαιολογία του Τρικούπη πριν από 100+ χρόνια. Σήμερα όμως έχουμε μάθει να κάνουμε τόσα πράγματα. Γέφυρες σαν το Ρίο-Αντίρριο. Τούνελ σαν το της Μάχης. Δες τους ελβετικούς ή ιαπωνικούς σιδηροδρόμους που είναι κι αυτοί σε ορεινά μέρη. Πραγματικά χτυπάω το κεφάλι μου βλέποντας ότι στη 2η δεκαετία του 21ου αιώνα θα καταφέρουμε να έχουμε αυτό που η υπόλοιπη Ευρώπη είχε το 1970. Βέβαια, απ' το ολότελα...Theofaman wrote:Αν και δεν είμαι ο πλέον ειδικός, αυτό ίσως οφείλεται και στην μορφολογία του εδάφους. Η ηπειρωτική Ελλάδα είναι στο μεγαλύτερο μέρος ορεινή, αντίθετα η Γαλλία (με εξαίρεση το Ν.Α κομμάτι) είναι ένας απέραντος βοσκότοπος!
Autocracy hates questions. Anarchy hates answers.
- Theofaman
- Mbyte level
- Posts: 984
- Joined: Sat Sep 24, 2005 1:07 am
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Running from the weak side to the low post
Re: Αμφίβολη η μεταμεσονύχτια λειτουργία του Μετρό και του ΗΣΑΠ
Έχεις ενα δίκιο σε αυτό..mikem4600 wrote:Για την Πελλοπόνησο, πράγματι, αυτή ήταν η δικαιολογία του Τρικούπη πριν από 100+ χρόνια. Σήμερα όμως έχουμε μάθει να κάνουμε τόσα πράγματα. Γέφυρες σαν το Ρίο-Αντίρριο. Τούνελ σαν το της Μάχης. Δες τους ελβετικούς ή ιαπωνικούς σιδηροδρόμους που είναι κι αυτοί σε ορεινά μέρη. Πραγματικά χτυπάω το κεφάλι μου βλέποντας ότι στη 2η δεκαετία του 21ου αιώνα θα καταφέρουμε να έχουμε αυτό που η υπόλοιπη Ευρώπη είχε το 1970. Βέβαια, απ' το ολότελα...Theofaman wrote:Αν και δεν είμαι ο πλέον ειδικός, αυτό ίσως οφείλεται και στην μορφολογία του εδάφους. Η ηπειρωτική Ελλάδα είναι στο μεγαλύτερο μέρος ορεινή, αντίθετα η Γαλλία (με εξαίρεση το Ν.Α κομμάτι) είναι ένας απέραντος βοσκότοπος!
Theo(pame na)fam(e mprizoles)an!
- Proxenos
- Gbyte level
- Posts: 1095
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:20 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Κολωνία, Γερμανία
- Contact:
Re: Αμφίβολη η μεταμεσονύχτια λειτουργία του Μετρό και του ΗΣΑΠ
Έχουν και στην Ελβετία τρένα μεγάλης ταχύτητας. Επίσης έχουν και πολλούς αυτοκινητόδρομους και δε μιζεριάζουν με δικαιολογίες για τη μορφολογία του εδάφους. Και, για να μη λένε μερικοί για Ελβετίες και πλούσιους πάνω σε πράσινα άλογα, τα ίδια έχουν και στη Βόρεια Ιταλία.Theofaman wrote: Αν και δεν είμαι ο πλέον ειδικός, αυτό ίσως οφείλεται και στην μορφολογία του εδάφους. Η ηπειρωτική Ελλάδα είναι στο μεγαλύτερο μέρος ορεινή, αντίθετα η Γαλλία (με εξαίρεση το Ν.Α κομμάτι) είναι ένας απέραντος βοσκότοπος!
One who pays some attention to history will not be surprised if those who cry most loudly that we must smash and destroy are later found among the administrators of some new system of repression. - Noam Chomsky
- silegav
- Venus Project Founder
- Posts: 2098
- Joined: Tue Mar 09, 2004 4:03 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Location: The Center of the World -> Piraeus
Re: Αμφίβολη η μεταμεσονύχτια λειτουργία του Μετρό και του ΗΣΑΠ
Γιατί στη Βόρεια Ιταλία είναι φτωχοί? Με την Ελβετία δεν συνορεύουν?
- ailouros
- Gbyte level
- Posts: 1041
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:36 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Contact:
Re: Αμφίβολη η μεταμεσονύχτια λειτουργία του Μετρό και του ΗΣΑΠ
Ακριβώς η Β.Ιταλία θα έπρεπε να θεωρείται ξεχωριστό κράτος. Αλλά και πάλι δεν γίνεται οι "ξένοι" να τρυπάν τα βουνά για να περάσει το τρένο και μεις να μεταχειριζόμαστε δικαιολογίες όπως μορφολογια του εδάφους. Κοντά στο Καρπενήσι ξέρω παλαιότερα τι είχε γίνει όταν είχαν πάει να ανοίξουν τούνελ. Οι μεν ξεκινήσαν να τρυπάν απο την μία οι δε από την άλλη και δεν συναντήθηκαν ποτέ.. Μηχανικός στην Ελλάδα=πονεμένη ιστορία
- mikem4600
- Gbyte level
- Posts: 1363
- Joined: Fri Mar 12, 2004 2:00 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: A Galaxy Far, Far Away
- Contact:
Re: Γρηγορα τρένα
Στη δική μας περίπτωση πάντως το ζήτημα δεν είναι τα λεφτά... Μας τα πληρώνει η Ευρώπη και δεν μπορούμε ούτε να πάρουμε τα λεφτά ΤΟΥΣ. Τα σιδηροδρομικά έργα είναι τα έργα με τη χαμηλότερη απορρόφηση από τα ΚΠΣ (Κοινοτικά Πλαίσια Στήριξης).silegav wrote:Γιατί στη Βόρεια Ιταλία είναι φτωχοί? Με την Ελβετία δεν συνορεύουν?
Autocracy hates questions. Anarchy hates answers.