Αεροπορική τραγωδία με 88 νεκρούς στη Ρωσία

Αναδημοσιεύσεις άρθρων και κειμένων που βρήκατε κάπου αλλού και θέλετε να μοιραστείτε μαζί μας .
User avatar
rose
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1921
Joined: Sun May 20, 2007 8:59 pm
Academic status: 4th year
Gender:

Re: Αεροπορική τραγωδία με 88 νεκρούς στη Ρωσία

Post by rose » Wed Sep 17, 2008 10:10 am

nantia_86 wrote: Το κράτος δε θα πρεπει να ειναι φιλανθρωπικό ίδρυμα διάσωσης της ολυμπιακής, αλλά δικαιο ως προς τον πολίτη.
Να προσθέσω ότι οι εργαζόμενοι θα έχουν τις εξής επιλογές:

-Εθελουσία έξοδο

-Μετάταξη και μοριοδότηση σε άλλες δημόσιες υπηρεσίες

-...και πρόσληψη στη νέα εταιρία.


Για απολύσεις δεν μιλάει κανένας...και είναι λογικό -λογικό; Γιατί το να πετάξεις έξω έναν μέσο δημόσιο υπάλληλο και μάλιστα της παλιάς σχολής, είναι σαν να πετάς στο δρόμο το κατοικίδιο σου. Προς το παρόν η ολυμπιακή θα σωθεί, αλλα πληρώσαμε και θα συνεχίσουμε να πληρώνουμε ένα μάτσο κυράτσες και οχι μόνο...
που θα πάει θα το δουμε...
User avatar
Proxenos
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1095
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:20 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Κολωνία, Γερμανία
Contact:

Re: Αεροπορική τραγωδία με 88 νεκρούς στη Ρωσία

Post by Proxenos » Wed Sep 17, 2008 11:43 am

nantia_86 wrote:δεν έχω ταξιδέψει με καμία απ'τις δύο, αλλά δεν είναι σοβαρό να εθελοτυφλούμε και να θέλουμε την ολυμπιακή να υπάρχει έτσι όπως είναι τώρα, επειδή ομολογουμένως είναι αξιόπιστη εταιρία, αν εξαιρέσουμε τις καθυστερήσεις κλπ.
Το κράτος δε θα πρεπει να ειναι φιλανθρωπικό ίδρυμα διάσωσης της ολυμπιακής, αλλά δικαιο ως προς τον πολίτη.

μάλλον έχουμε βγει λίγο offtopic
Είναι δίκαιο προς τον πολίτη να υπάρχει ένα (ιδιωτικό) μονοπώλιο στις αερομεταφορές; Πως θα ήταν η αγορά αν υπήρχε το ίδιο στην κινητή (ναι, σύμφωνοι εκεί μπορεί να υπάρχει ένα μικρό καρτέλ) ή τη σταθερή τηλεφωνία; Πως θα σας φαινόταν ένα ιδιωτικό μονοπώλιο στα σουπερμάρκετ (ναι, ναι, θα ήταν ακόμη πιο ακριβά);
One who pays some attention to history will not be surprised if those who cry most loudly that we must smash and destroy are later found among the administrators of some new system of repression. - Noam Chomsky
User avatar
nantia_86
Venus Former Team Member
Posts: 696
Joined: Sat Jun 18, 2005 12:21 am
Academic status: N>4
Gender:
Location: Metamorfosi
Contact:

Re: Αεροπορική τραγωδία με 88 νεκρούς στη Ρωσία

Post by nantia_86 » Wed Sep 17, 2008 1:17 pm

είμαι η τελευται που θα υποστήριζα ένα μονοπώλιο, άλλωστε η ολυμπιακή δε θα κλέισει απλά θα περιορίσει κάποια δρομολόγια. Μην ξεχνάμε πως για την ολυμπιακή υπάρχουν προορισμοί μονοπωλίου. Ας μη γελιόμαστε δυστυχώς στην ελλάδα δεν λειτουργει ο ανταγωνισμός (γάλα, βενζίνη,τηλεπικοινωνίες,)
Καλύτερα να κάνεις κάτι που τελικά μπορεί ν'αποδειχτεί ότι ήταν και λάθος, παρά να μετανιώσεις που δεν το έκανες...
Image
User avatar
Proxenos
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1095
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:20 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Κολωνία, Γερμανία
Contact:

Re: Αεροπορική τραγωδία με 88 νεκρούς στη Ρωσία

Post by Proxenos » Wed Sep 17, 2008 1:23 pm

nantia_86 wrote:είμαι η τελευται που θα υποστήριζα ένα μονοπώλιο, άλλωστε η ολυμπιακή δε θα κλέισει απλά θα περιορίσει κάποια δρομολόγια. Μην ξεχνάμε πως για την ολυμπιακή υπάρχουν προορισμοί μονοπωλίου. Ας μη γελιόμαστε δυστυχώς στην ελλάδα δεν λειτουργει ο ανταγωνισμός (γάλα, βενζίνη,τηλεπικοινωνίες,)
Αν εννοείς την άγονη γραμμή, απλά η Aegean δεν ενδιαφέρεται για τους προορισμούς αυτούς, γιατί δεν είναι κερδοφόροι (και βάζουν την Ολυμπιακή ακόμη πιο μέσα).
One who pays some attention to history will not be surprised if those who cry most loudly that we must smash and destroy are later found among the administrators of some new system of repression. - Noam Chomsky
User avatar
philimonas
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 314
Joined: Thu Jul 19, 2007 1:19 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Αεροπορική τραγωδία με 88 νεκρούς στη Ρωσία

Post by philimonas » Wed Sep 17, 2008 2:29 pm

Τα περισσότερα δρομολόγια της άγονης γραμμής είναι επιδοτούμενα, δηλαδή είτε είναι άδειο το αεροπλάνο, είτε γεμάτο, η εταιρία βγάζει κέρδος.
Eλευθεροτυπία wrote:Την εκτέλεση των 13 άγονων δρομολογίων είχε αναλάβει το 2001 η Ολυμπιακή Αεροπλοΐα για περίοδο τριών ετών. Η ΥΠΑ προκήρυξε νέο διαγωνισμό τον Δεκέμβριο του 2004. Στις προσφορές εμφανίζεται «ψαλίδα» 40 εκατ. ευρώ αφού οι μεν Ολυμπιακές Αερογραμμές φέρονται να ζητούν 59 εκατ. ευρώ για τις 13 άγονες γραμμές, ενώ η EuroAir μόλις 19 εκατ. ευρώ για τις 12 απ' αυτές.

...

Στελέχη της αγοράς ερμηνεύουν την υψηλή προσφορά των Ο.Α. ως προσπάθεια να βγάλει μερικά «σπασμένα» από άλλες γραμμές, ενώ αποδίδουν τη χαμηλή προσφορά της EuroAir στην υποστήριξη της British Aerospace, η οποία την προμηθεύει με αεροπλάνα σε χαμηλή τιμή, σε μια προσπάθεια να τα καθιερώσει στη διεθνή αγορά.


Επίσης, λόγω διακρατικών συμφωνιών, υπάρχουν προορισμοί εκτός ΕΕ στους οποίους μπορεί να πετάξει μόνο η ολυμπιακή (π.χ. Κωνσταντινούπολη).

Τέλος είναι σίγουρο ότι οι προσφορές του τύπου 'κανείς δεν ξέρει ότι πετάτε μόνο με 19€' της Aegean, δεν πρόκειται να ξαναγυρίσουν εύκολα.
Ήδη, η 'προσφορά' έχει ανέβει στα 49€ για απλή μετάβαση.
User avatar
rose
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1921
Joined: Sun May 20, 2007 8:59 pm
Academic status: 4th year
Gender:

Re: Αεροπορική τραγωδία με 88 νεκρούς στη Ρωσία

Post by rose » Wed Sep 17, 2008 2:43 pm

Για να καταλάβω το πρόβλημα σου είναι η μείωση (μείωση;) του ανταγωνισμού ή οτι ο φορολογούμενος καταβάλει τον όβολο του για την κάλυψή των ζημιών της Ολυμπιακής;- 1 εκατομμύριο ευρώ την ημέρα. Πιστεύεις ότι η Ολυμπιακή συμβάλει στον ανταγωνισμό; Ποια είναι η βασική προϋπόθεση για να μιλάμε για ανταγωνισμό;
που θα πάει θα το δουμε...
User avatar
philimonas
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 314
Joined: Thu Jul 19, 2007 1:19 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Αεροπορική τραγωδία με 88 νεκρούς στη Ρωσία

Post by philimonas » Wed Sep 17, 2008 3:06 pm

Ανταγωνισμός μεταξύ των τιμών των δύο εταιριών υπάρχει σε κάποιο βαθμό στα κοινά τους δρομολόγια. Βέβαια η κατάσταση της Ολυμπιακής αποτρέπει νέες ή ξένες εταιρίες να ανοίξουν δρομολόγια στην Ελλάδα.
Συμφωνώ ότι είναι πρόβλημα τα εκατομμύρια που χάνονται από τον προϋπολογισμό, μόνο και μόνο για να συνεχίσει να πετάει η ολυμπιακή. Με εξαίρεση βέβαια τα επιδοτούμενα, που πιστεύω τα περισσότερα καλώς υπάρχουν.
User avatar
Proxenos
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1095
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:20 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Κολωνία, Γερμανία
Contact:

Re: Αεροπορική τραγωδία με 88 νεκρούς στη Ρωσία

Post by Proxenos » Wed Sep 17, 2008 4:25 pm

philimonas wrote: Επίσης, λόγω διακρατικών συμφωνιών, υπάρχουν προορισμοί εκτός ΕΕ στους οποίους μπορεί να πετάξει μόνο η ολυμπιακή (π.χ. Κωνσταντινούπολη).
:?:
rose wrote:Για να καταλάβω το πρόβλημα σου είναι η μείωση (μείωση;) του ανταγωνισμού ή οτι ο φορολογούμενος καταβάλει τον όβολο του για την κάλυψή των ζημιών της Ολυμπιακής;- 1 εκατομμύριο ευρώ την ημέρα. Πιστεύεις ότι η Ολυμπιακή συμβάλει στον ανταγωνισμό; Ποια είναι η βασική προϋπόθεση για να μιλάμε για ανταγωνισμό;
Η μείωση του ανταγωνισμού, χωρίς αντίστοιχη είσοδο άλλης εταιρείας στον χώρο. Την κάλυψη των ζημιών δες την σαν αυτό που γίνεται με τις άγονες γραμμές (με αεροπλάνα ή πλοία). Θα μπορούσα κι εγώ να σου πω: γιατί να πληρώνουν οι φορολογούμενοι για να πηγαίνουν με το αεροπλάνο ή το πλοίο οι 200 κάτοικοι στο μικρό νησί τους; Όσο δεν υπάρχει ανταγωνισμός στις αεροπορικές μεταφορές η έξοδος ή ο περιορισμός της μίας από τις 2 εταιρείας οδηγεί σε μονοπώλιο, οπότε η παραμονή της Ολυμπιακής στον χώρο είναι το μικρότερο κακό. Ας πληρώνει το κράτος για να υπάρχει έστω και ένας υποτυπώδης ανταγωνισμός και να μην υποχρεωθούν οι πολίτες να πληρώνουν υπέρογκες τιμές στα εισιτήρια. Αν η κυβέρνηση θέλει να κλείσει/μικρύνει την Ολυμπιακή, θα έπρεπε να είχε φροντίσει πρώτα για τον ανταγωνισμό.
One who pays some attention to history will not be surprised if those who cry most loudly that we must smash and destroy are later found among the administrators of some new system of repression. - Noam Chomsky
User avatar
rose
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1921
Joined: Sun May 20, 2007 8:59 pm
Academic status: 4th year
Gender:

Re: Αεροπορική τραγωδία με 88 νεκρούς στη Ρωσία

Post by rose » Wed Sep 17, 2008 5:13 pm

Proxenos wrote:οσο δεν υπάρχει ανταγωνισμός στις αεροπορικές μεταφορές η έξοδος ή ο περιορισμός της μίας από τις 2 εταιρείας οδηγεί σε μονοπώλιο, οπότε η παραμονή της Ολυμπιακής στον χώρο είναι το μικρότερο κακό.
Proxenos wrote:Αν η κυβέρνηση θέλει να κλείσει/μικρύνει την Ολυμπιακή, θα έπρεπε να είχε φροντίσει πρώτα για τον ανταγωνισμό.
Δεν ξέρω αν η λέξη ανταγωνισμός κολλάει, τεσπα. Ο ανταγωνισμός σε κάθε περίπτωση θα κρίνει και το μέλλον της νέας εταιρίας. Δεν ξέρω γιατί μηδενίζεις εντελώς την παρουσία της και γιατί προδιαγράφεις ζοφερό το μέλλον της εταιρίας...
Proxenos wrote:Ας πληρώνει το κράτος για να υπάρχει έστω και ένας υποτυπώδης ανταγωνισμός και να μην υποχρεωθούν οι πολίτες να πληρώνουν υπέρογκες τιμές στα εισιτήρια
Ε αυτό σίγουρα δεν είναι ανταγωνισμός...
που θα πάει θα το δουμε...
Post Reply

Return to “Αναδημοσιεύσεις”