ja_the_invincible wrote:Μια παρατήρηση : οι θέσεις τις οποίες καταλαμβάνουν οι μουσουλμάνοι φοιτητές δεν είναι θέσεις που παίρνουν από κάποιον φοιτητή που έχει μπει κανονικά.Εϊναι θέσεις που παρέχονται από το πανεπιστήμιο για την συγκεκριμένη ομάδα , όπως παρέχονται και στους κύπριους.Οι οποίοι Κύπριοι μπαίνουν στο δωρεάν πανεπιστήμιο που δεν έχουν πληρώσει αν και έχουν υψηλό εισόδημα τουλάχιστον σε σχέση με τους "καλαμαράδες ελλαδίτες" , και με πολύ πιο εύκολες πανελλήνιες από εμάς.Άρα δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να μας πειράζει η εισαγωγή με χαμηλά μόρια 5-10 μουσουλμάνων ( και αν είναι τόσοι ) και δεν μας πειράζει η εισαγωγή 20-25 Κυπρίων.
Το παραπάνω μέτρο άλλωστε προκύπτει στην προσπάθεια να απο-γκετοποιηθεί ο μουσουλμανικός πληθυσμός της Θράκης.Στο έντονο μουσουλμανικό στοιχείο βασίζεται και η πολιτική της Τουρκίας και ήταν τεράστιο λάθος της Ελλάδας που απομόνωσε αυτούς τους πληθυσμούς, γιατί άλλο 200.000 μουσουλμάνοι στην Αθήνα και άλλο ο ίδιος πληθυσμός στην Θράκη.Γενικά είναι λάθος πολιτική η γκετοποίηση , οι κοινωνίες πρέπει να αφομοιώνουν τις κοινωνικές/θρησκευτικές ομάδες όχι να τις περιθωριοποιούν.
Ναι στην ίδια λογική που δόθηκαν στους "Τζυυμπραιους", ότι και καλά έτσι θα διατηρήσουν επαφή με την "μητέρα Ελλάδα", βασίστηκαν και αυτές οι πριμοδοτήσεις. Το αποτέλεσμα: Οι Κυπραίοι επωφελούνται μια χαρά τις χαμηλές βάσεις, και "καλαμαράδες" μας ανεβοκατεβάζουν.Και ναι, εμένα με πειράζει η αυθαίρετη εισαγωγή Κυπραίων στα ελληνικά πανεπιστήμια, και καλά σαν άσκηση σχέσεων "ομογένειας" οπως και των μεταναστων Ελλήνων απο το εξωτερικό. Τις θεωρώ γελοίες και μεσοβέζικες πολιτικές αφομοίωσης. Και συν τις άλλοις το affirmative action για τους Μουσουλμανους, λειτουργεί για τους ίδιους γκετοποιητικά, γιατι τους δίνει σπέσιαλ προνόμια με την λογική οτι όχι μόνο είναι ασθενής ομάδα αλλά και
ξένο σώμα. Έτσι αντι να εχει αφομοιωτική επίδραση, ενισχύει τους Θρακιώτες Μουσουλμάνους να συντηρήσουν αυτο το στάτους, γιατι απολαμβάνουν αυτα τα προνομία λογω αυτου, και αν αφομοιωθούν πλήρως θα πάψει η ανάγκη για τέτοια προνόμια. Οπόταν αυτά τα μέτρα αντι να οδηγούν στον αρχικό σκοπό τους, να εξομαλύνουν την διακριτότητα τους, δίνουν κίνητρα να την ενισχύσουν.
Και πάμε στην ταμπακιέρα..
Όλα αυτά στις 3 πρώτες σειρές εγώ τα υποδήλωσα; Ποιος είμαι πια....;
Δε μ'ενδιαφέρει να πείσω κανένα μικρομεσαίο φασιστάκο για την αναγκαιότητα ύπαρξης πολιτικών κοινωνικής πρόνοιας για τις ευαίσθητες ομάδες της κοινωνίας. . "Αδικείται" επειδή 500 υποψήφιοι απ'τα Πομακοχώρια περνάνε με ειδική κατηγορία στις Πανελλήνιες; Δε νομίζω. Αν νιώθει πως αδικείται, ας κάτσει να ψάξει τις απαιτήσεις του δίγλωσσου συστήματος εκπαίδευσης της μειονότητας κι ας τις συγκρίνει με αυτές του κανονικού προγράμματος. Αν ακόμη νιώθει αδικημένος τότε ας βράσει κανένα αυγό. Χρυσό κατά προτίμηση.
Αδικείται σίγουρα επειδή δε μπορεί να πληρώσει τα 10 χιλιάρικα αλλά γι'αυτό ευθύνονται αποκλειστικά όσοι διαμόρφωσαν τις οικονομικές πολιτικές στη Βόρεια Ελλάδα κι αυτή τη στιγμή αν πας ένα ταξίδι απ'τις Σέρρες μέχρι την Αλεξανδρούπολη το μόνο που θα δεις είναι άδεια εργοστάσια. Δώσε τη δυνατότητα στο "μικρομεσαίο" που περιγράφεις να δουλέψει για να βγάλει άνετα τα 10 χιλιάρικα και μετά πήγαινε να τον ξαναρωτήσεις αν τον ενδιαφέρει καθόλου το γεγονός ότι 500 φτωχοδιάβολοι μπαίνουν στα ΑΕΙ με χαριστικούς όρους.
Αφού θέλεις να εξομαλύνεις την πόλωση, νιώθεις πως ο Μουσουλμάνος αδικείται απο τις απαιτήσεις του δίγλωσσου συστήματος και του θέτουν επιπλέον φόρτο απο τα "προνομιούχα" Ελληνάκια και θέλεις πραγματικά την αφομοίωση του στον κορμό της κοινωνίας, γιατι δεν προκρίνεις τον εξοβελισμό του διγλωσσου συστήματος εκπαίδευσης; Αυτο θα συντελέσει πιο αποτελεσματικά στην υπέρβαση του θρησκευτικών εμποδίων του, στην πολιτισμική ετερότητα της ομάδας, και στην δημιουργία προοπτικών αφομοιώσης, σε αντίθετη περίπτωση απο την εισαγωγή εκπαιδευμένων απο την παιδική τους ηλικία, ατόμων που θεωρούν τους εαυτούς τους ξενο σώμα. Κανένα Πανεπιστήμιο, και καμια Αθήνα δεν θα τους αλλάξει αυτήν την συνείδηση το πολύ πολύ όταν γυρίσουν να είναι μεσαίοι αντι για μικρομεσαίοι. Ουσιαστικά δεν υπερνικιέται το στάτους μειονότητας, παρα ενισχύεται και ως γνωστόν, όπως έλεγε και ο αειμνηστος Λενιν, "οι μειονότητες καταλαβαίνουν τον εαυτό τους"! Οι συνέπειες εύκολα προβλέψιμες.
Οπόταν έχουμε:
α) Καταργηση του δίγλωσσου συστήματος εκπαίδευσης και ομογενοποίηση του συστήματος μαζι με το σύστημα παιδείας των υπολοίπων. Οι διαλέκτοι (Πομακικά, γύφτικα κλπ κλπ,) ας λέγονται στα σπίτια τους, οι Τούρκοι είναι εξαιρετικά λίγοι, ώστε να γίνεται το σύστημα εκπαίδευσης στα Τούρκικα.
β) Πιο μακροπρόθεσμη πολιτική χορήγησης κινήτρων για μετακίνηση των μουσουλμάνων και διασπορά τους στα ενδότερα, που θα βοηθήσει στην γεωγραφική τους απο-γκετοποίηση.
γ) Εντατική καμπάνια μέσω ΜΜΕ, για την ακριβή καταστάση των Μουσουλμάνους, για να τσακιστουν στερεοτυπα που τους συνδέουν που θα βοηθήσει στην κοινωνική τους απο-γκετοποίηση .
Αυτή είναι πολιτική που πραγματικά αφομοιώνει και ομογενοποιεί και εξομαλύνει αντιθέσεις. Πολύ πιο εύκολη οικονομικά, απο το να δώσεις δουλειά στον Ελληνα μικρομεσαίο σε αυτήν την περίοδο, καθώς και σκοτώνει οποιοδήποτε κίνητρο για έχθρες και έριδες.Τώρα αν μου αντιτείνεις οτι αυτό δεν πρέπει, γιατι δεν πέφτει στα καλούπια "σεβασμού" των "ιδιαιτεροτήτων" τι να σου πώ; Πολυ επιλεκτική η ευαισθησία για τις "ιδιαιτερότητες", μιας και οι πολιτισμικές ιδιαιτερότητες του Χριστιανού και Έλληνα, είναι αμελητέες για σένα, και όποιος θέλει να μην θίγονται είναι "σκοταδιστής, κατίνα και αμόρφωτος αγροίκος"...
Δεν ξέρω αν έχεις καταλάβει τη λογική των ειδικών βάσεων, πάντως αυτά τα "συγχωροχάρτια" δεν τα έχω διάφορες ξανακούσει πουθενά. Το objective ήταν η ευκολότερη πρόσβαση στον κεντρικό και μορφωμένο ιστό της κοινωνίας ανθρώπων που για γλωσσικούς, οικονομικούς και πολιτισμικούς λόγους θα είχαν αντικειμενική δυσκολία να συμμετέχουν σ'αυτό τον ιστό από μόνοι τους. Όσο για το άλλο, μήπως εσύ έχεις στοχοποιήσει ανθρώπους για λάθος λόγους; Γιατί ούτε κι αυτό το έχω ξανακούσει πουθενά όσον αφορά μουσουλμάνους φοιτητές. Αν αναφέρεσαι στη στοχοποίηση από μικρομεσαίους, αδαείς φασίστες να ξέρεις ότι η συγκεκριμένη κάστα ανθρώπων αύριο το πρωί θα μπορούσε άνετα να στοχοποιήσει κι εσένα γιατί....έτσι. Συνεπώς επιχειρήματα που άπτονται απ΄τη ρητορική των παπάδων, των χρυσαυγιτών, της κυρα-Νίτσας απέναντι που βλέπει τούρκικα κλπ. δεν είναι valid όταν συζητάμε για διαμόρφωση πολιτικών. Δεν καταλαβαίνω γιατί, επιτέλους, πρέπει να μας απασχολεί η άποψη κάθε τέτοιου π@πάρα όταν συζητάμε για συνταγματικά δικαιώματα και κοινωνική πρόνοια. Η δημοκρατία των πολιτών ασκείται από μορφωμένους και ορθολογικούς ανθρώπους, όχι από τον όχλο.
Μια χαρά εχω καταλάβει το objective, του affimative action. Να λειτουργήσει σαν βοηθητική ρόδα για την ενσωμάτωση πλυθησμών, χορηγόντας επειδή θεωρητικά ή πρακτικά είναι αδύναμοι, ειδικά προνόμια όπως ειδικές θέσεις, ποσοστώσεις στον χώρο εργασίας, ώστε να εξυπηρετηθεί η ενσωματωσή τους. Τα result όμως είναι άλλα, και δεν έχω σαν case study μόνο την Ελλάδα. Αντι να ενσωματώνονται πλήρως οι ομάδες στον κύριο κορμό, "ενσωματόνονται" μόνο οταν είναι να λάβουν τα ειδικά προνόμια, και κατα τα άλλα κάνουν οτιδήποτε δυνατόν για να να είναι διακριτοί απο τον κορμό. Δες τους γύφτους επι παραδείγματι η τους Ρωσοπόντιους.
Όσο για το κατα πόσο η "δημοκρατία των πολιτών" ασκείται απο μορφωμένους και ορθολογικούς ανθρώπους, δηλαδή χοντρικά το 10% του πλυθησμού και πως δεν θα έπρεπε να μας απασχολεί η άποψη του λαικού σώματος, την οποία θα πρέπει να χειραγωγούμε . Χμμμμ...
Βέβαια, αν διευκρινίσουμε τον όρο "μορφωμένοι και ορθολογικοί", δηλαδή αυτών που συμμορφώνονται άμεσα με την υφιστάμενη κραταία ιδεολογία και οι "μορφωμενες" απόψεις τους είναι άμεσες αντανακλάσεις απο αυτήν, τότε αυτά που λές δεν απέχουν και πάρα πολύ απο αυτά που λέγαν κάτι παλικάρια με καφέ πουκάμισα στο Interbellum. Καλά το πάς ! ..
Η λεγόμενη "δημοκρατία των πολιτών" ασκείται απο ανθρώπους με κοινό, στέρεο και το σημαντικότερο ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΚΟ consensus και το Σύνταγμα, δεν αποτελεί εξ'ορισμού το απώγειο και την πηγή αυτού. Πολίτης δεν είναι μονο αυτός που έβαλε μια υπογραφή και κουβαλά μια ταυτότητα. Αυτό που οραματίζεσαι εσύ σαν "δημοκρατία των πολιτών", κανονικά θα έπρεπε να λέγεται "δημοκρατία των ιδιωτών". Και εν τοιαύτοι, περιπτώση ο ρόλος των μορφομένων ανθρώπων και το κριτήριο στην διαμορφωση πολιτικών,θα πρέπει να είναι πως θα ενισχύεται η ολότητα, και όχι πως θα διασπάται μέσω της ενίσχυσης "μειονοτικού στάτους", διάφορων υπαρκτών η μή "μειονοτήτων"...
Είναι ενδιαφέρον το πως συνεχίζεις να βγάζεις τα δικά σου συμπεράσματα για τα οποία φαίνεται ότι δεν αμφιβάλλεις και καθόλου.
Η ειδική μεταχείριση ανθρώπων εν γένει σε δυσμενέστερη θέση είναι το πρώτο βήμα για τη χειραφέτησή τους. Το πως εσύ αντιλαμβάνεσαι την ευκολότερη πρόσβαση στην εκπαίδευση ενός χωρικού απ'τη Θράκη ως "ειδωλοποίηση" μόνο εσύ κι ο Θεός το ξέρετε.
Ο δε "κίνδυνος" στον οποίο έχεις αναφερθεί εκατό φορές είναι ο εκφασισμός της κοινωνίας και μας αφορά όλους. Εσύ μπορεί να θεωρείς ότι το να κατευνάζεις το χρυσαυγίτη βοηθάει στην κοινωνική ειρήνη αλλά η ιστορία έχει δείξει ότι δεν κάθεσαι να παρακαλάς το φίδι να μη μεγαλώσει. Το σκοτώνεις εξ΄αρχής. Το μόνο που θέτει σε κίνδυνο την κοινωνία ολόκληρη είναι το γεγονός ότι η ρητορική του μίσους στην Ελλάδα ακόμη επιτρέπεται.
Όπως και εσυ δεν αμφιβάλλεις για τα συμπερασματα που βγάζεις και είναι δικά σου, έτσι δεν αμφιβάλλω και εγω. Problem;
Ειδωλοποίηση τουτέστιν αποθέωση της μειονότητας, τονίζοντας οτι επειδή είναι μειονότητα θα έπρεπε να έχει ξεχωριστά προνόμια. Ως εκ τούτου διατήρησης του στάτους σαν μειονότητας και όχι προσχωρησή της στην ολότητα.
Και δεν προστατεύω την κοινή ειρήνη επειδή εξευμενίζω τον Χρυσαυγίτη, αλλα επειδή τσακίζω διαχωρισμούς απο εκει που δεν υπάρχουν και γεφυρώνω χάσματα που μπορούν να γεφυρωθούν.
Όσο για την "ρητορική του μίσους" για ανελυσέ το μας. Εντάξει, ρίχνεις κυρώσεις σε αυτόν που θα πεί "θάνατος στον ξένο",δεκτόν. Μετά; Κυρώσεις σε κάποιον που μπορεί να υπαινιχθεί κατι που αυθαίρετα θεωρειται οτι στοχοποιεί ομάδες (πραγματικό γεγονός, όπου Γάλλος δημοσιογράφος μίλησε για την εγκληματικότητα των Αράβων και εφαγε φυλακιση με αναστολή). Ύστερα; Απαγόρευση ακόμα και τον γενών στις λέξεις για να μην αναπαράγόνται..."σεξιστικά στερεότυπα" (πραγματικό γεγονός στην Αγγλία).