Για να γίνουν καπετάνιοι έχουν φάει θάλασσα με το κουτάλι. Κάποτε ήταν ναύτες. Και δεν είναι μικρή ευθύνη ο έλεγχος ενός πλοίου μεγαλύτερου από το ΟΑΚΑ. Δε ξέρω για ποιους μιλάς εσύ, αλλά να το ξεκαθαρίζεις εξ αρχής.m4ver1ck wrote:Και οι πιλοτοι της πολεμικής, με 4 ετη σπουδής ισάξια με μια πανεπιστημιακή σχολή (και χωρίς τα "φοιτητιλίκια) δουλεύουν 12 ωρα, και ο κίνδυνος θανάτου είναι πολλαπλάσιος και πολυ πιο καθημερινός. Αλλα την βγάζουν με 1500 μικτά, και κανεις δεν λέει τίποτα ή γίνεται λόγος περι "αντιπαραγωγικών", "ανουσιων θέσεων που δυναμιτίζουν την ειρήνη" και λοιπές γραφικότητες. Και στην τελική τα πυρά μου για το πεντοχίλιαρο πάνε σε καπετάνιους φερι-μποτ οπως και για τους ναυτεργάτες στον Σκαραμαγκά (το πρωτο μου ποστ για αναθεσεις σε πακιστανους).
Και οι πιλότοι δε φαντάζομαι ότι σκίζονται όλοι όπως περιγράφεις. Anyway, κάθε δουλειά έχει τα δικά της, δε θα συγκρίνουμε τον ναύτη με τον πιλότο.
Και όπως λέει και ο Ja επειδή είναι αδικημένοι οι πιλότοι, πρέπει να κατέβουν οι μισθοί άλλων? Πολλών οι μισθοί δεν είναι καλοί και αντάξιοι, μην πηδάμε από το ένα θέμα στο άλλο και μην γενικεύουμε απερίσκεπτα και με random λογική όποτε στερεύουν τα επιχειρήματα.