fixedgio wrote:(off topic: Πιο σημαντικο ειναι να γινει ουσιωδες το ΑΟΔΕ..)
Επίσης όλοι μιλάμε για προγραμματισμό στα σχολεία,λες και έχουμε προγραμματισμό σε σχολή πληροφορικής

fixedgio wrote:(off topic: Πιο σημαντικο ειναι να γινει ουσιωδες το ΑΟΔΕ..)
Να δώσω κι εγώ 2 cents παρατηρώντας ότι οι περισσότεροι που επέλεξαν πληροφορική, χωρίς να έχουν κάνει ΑΕΠΠ (κοινώς, χωρίς να έχουν έστω και στοιχειώδη ιδεά της βασικότερης ενασχόλησης με το αντικείμενο, aka programming) κατέληξαν να μετανοιώσουν για την επιλογή τους. Μια "επαφή" με την πληροφορική γενικότερα (π.χ. μέσω ενός μαθήματος εισαγωγής στην πληροφορική) δεν μπορεί να δώσει κανενός είδους hint στον μαθητή για το αν και κατά πόσον έχει κλήση προς τα βασικά skills της επίστήμης υπολογιστών, και συνεπώς αν ενδιαφέρεται όντως να στραφεί προς αυτόν τον κλάδο. Η εξέταση λοιπόν ενός τέτοιου μαθήματος σε πανελλαδικό επίπεδο, θα πρέπει να έχει την εννοιολογία, πως αν κάποιος θέλει να σπουδάσει πληροφορική, θα πρέπει να έχει έφεση στο αντικείμενο του προγραμματισμού - ανεπτυγμένη ικανότητα αλγοριθμικού τρόπου επίλυσης προβλημάτων. Γι αυτό μάλιστα κατά τη γνώμη μου, όχι μόνο δεν πρέπει να καταργηθεί η εξέταση του μαθήματος, αλλά θα έπρεπε να είναι και σαφώς απαιτητικότερη καθώς το επίπεδο των θεμάτων στο ΑΕΠΠ συνήθως κυμαίνεται στα επίπεδα της αστειότητας.gio wrote:Δε νομιζω οτι περιμενουν την γ λυκειου για να δουν αν τους ενδιαφερει ο προγραμματισμος και η πληροφορικη.
Το σημαντικο ειναι το μαθημα πληροφορικης που ειναι επιλογης και διδασκεται στο γυμνασιο και α,β λυκειου να γινει πιο ουσιωδες και εκει να αποκτησουν τα παιδια επαφη με τον προγραμματισμο και την πληροφορικη γενικοτερα.
Το να εξεταζεται η οχι το ΑΕΠΠ στις πανελληνιες δεν το θεωρω σημαντικο ζητημα.(off topic: Πιο σημαντικο ειναι να γινει πιο ουσιωδες το ΑΟΔΕ..)
My 2 cents
Σε πληροφορώ ότι η πλειοψηφία των φοιτητών που δηλώνουν σχολές Πληροφορικής το κάνουν αφού έρθουν σε επαφή με το αντικείμενο του προγραμματισμού (δηλαδή μέσω της Α.Ε.Π.Π). Έχω πολλές περιπτώσεις μαθητών που άλλες προτιμήσεις για σχολές δήλωναν όταν ξεκίναγε η χρονιά και αλλού κατέληγαν στο τέλος της χρονιάςgio wrote:Δε νομιζω οτι περιμενουν την γ λυκειου για να δουν αν τους ενδιαφερει ο προγραμματισμος και η πληροφορικη.
Το σημαντικο ειναι το μαθημα πληροφορικης που ειναι επιλογης και διδασκεται στο γυμνασιο και α,β λυκειου να γινει πιο ουσιωδες και εκει να αποκτησουν τα παιδια επαφη με τον προγραμματισμο και την πληροφορικη γενικοτερα.
Το να εξεταζεται η οχι το ΑΕΠΠ στις πανελληνιες δεν το θεωρω σημαντικο ζητημα.(off topic: Πιο σημαντικο ειναι να γινει πιο ουσιωδες το ΑΟΔΕ..)
My 2 cents
Καλώς ή κακώς το συγκεκριμένο μάθημα είναι η μοναδική ευκαιρία που εγώ, όπως και πάρα πολλοι άλλοι, είχαμε στα χρόνια του σχολείου να μπουμε στη λογική του προγραμματισμού. Εκτός απ'το ΑΕΠΠ, όλα τ'αλλα μαθήματα Πληροφορικής αφορούν "γνώσεις για την Πληροφορική", δεν είναι ούτε "Πληροφορική", ούτε "προγραμματισμός". Κοινώς περιορίζονται σε ιστορικές αναδρομές, απαριθμήσεις μηχανών, εφευρετών κλπ. και δεν προσφέρουν τίποτα σε κάποιον που θέλει να γνωρίσει καλύτερα την επιστήμη. Από την πρώτη δημοτικού σκέφτεσαι με μαθηματική λογική, με λογική φυσικής, χημείας κλπ. και είναι τραγικό το ότι η μοναδική ευκαιρία να μπεις στην αλγοριθμική σκέψη είναι ένα μάθημα στην τελευταία τάξη. Εγώ προσωπικά, όπως και πολλοί άλλοι πιστεύω, απ'αυτό το μάθημα βασικά είδαμε ότι μας ενδιαφέρει η Πληροφορική (και όχι οι "υπολογιστές") και πρακτικά θεωρώ απαραίτητο κάποιος να έχει κάνει αυτό το μάθημα πριν επιλέξει να δηλώσει σχολές Πληροφορικής, τουλάχιστον για να έχει μια αμυδρή ιδέα για το που πάει. Διαφορετικά είναι σα να πηγαίνει κάποιος Χημικό χωρίς να τον έχεις βάλει να κάνει Χημεία. Ε, απλά θα παρατήσει τη σχολή και θα χάσει ένα χρόνο απ'τη ζωή του.gio wrote:Δε νομιζω οτι περιμενουν την γ λυκειου για να δουν αν τους ενδιαφερει ο προγραμματισμος και η πληροφορικη.
Το σημαντικο ειναι το μαθημα πληροφορικης που ειναι επιλογης και διδασκεται στο γυμνασιο και α,β λυκειου να γινει πιο ουσιωδες και εκει να αποκτησουν τα παιδια επαφη με τον προγραμματισμο και την πληροφορικη γενικοτερα.
Το να εξεταζεται η οχι το ΑΕΠΠ στις πανελληνιες δεν το θεωρω σημαντικο ζητημα.(off topic: Πιο σημαντικο ειναι να γινει πιο ουσιωδες το ΑΟΔΕ..)
My 2 cents