Μην χτυπάς εισιτήριο, χτύπα ελεγκτή.Με το μισό της αξίας των προστίμων που κόβουν θα αμείβονται οι ελεγκτές για τους επιβάτες που εντοπίζουν χωρίς εισιτήριο.
Σε κυνηγούς κεφαλών και επίσημα μετατρέπει τους ελεγκτές της ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) η νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας που υπεγράφη μεταξύ διοίκησης και εργαζομένων σε λεωφορεία και τρόλεϊ πριν από μερικές ημέρες.
Η νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας ορίζει πλέον και γραπτώς ότι θα αμείβονται με το μισό της αξίας των προστίμων που θα πληρώνουν οι επιβάτες που εντοπίζονται χωρίς εισιτήριο.
Η ΣΣΕ ενσωματώνει τη συμφωνία που ούτως ή άλλως βρισκόταν σε ισχύ και όριζε ότι οι «εθελοντές ελεγκτές» λάμβαναν το 50% του εισπραχθέντος προστίμου.
Συγκεκριμένα, στο άρθρο 19 της νέας ΣΣΕ αναφέρεται πως προκειμένου να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο της εκτεταμένης εισιτηριοδιαφυγής και να ενισχυθεί η προσπάθεια επίτευξης των στόχων της εταιρείας καθορίζεται ότι «εκ των εισπραχθέντων προστίμων από τους παραβάτες ποσοστό που δεν μπορεί να είναι χαμηλότερο από 50%, θα αποδίδεται ως κίνητρο απασχόλησης για τον έλεγχο της εισιτηριοδιαφυγής στους μετέχοντες στη διαδικασία ελέγχου και επιβολής προστίμου υπαλλήλους της εταιρείας εφόσον η εργασία παρέχεται εκτός ειδικότητας και ωραρίου, και το ποσοστό θα χορηγείται χωρίς να ενσωματώνεται στις μηνιαίες αποδοχές».
Στο ίδιο άρθρο ορίζεται ότι θα χορηγείται ποσοστό 2 τοις χιλίοις επί των μηνιαίων εισπράξεων που θα αποδίδονται στην εταιρεία σε όλους τους απασχολουμένους στην πώληση προϊόντων κομίστρου (εισιτηρίων και μηνιαίων κουπονιών) ως κίνητρο απασχόλησης για την αύξηση των εσόδων της εταιρείας.
Η απόφαση αυτή, που ελήφθη μόλις λίγους μήνες μετά το περιστατικό του θανάτου του νεαρού κατά τη διάρκεια ελέγχου στο Περιστέρι, έχει ήδη προκαλέσει μεγάλες αντιδράσεις ακόμα και μεταξύ των εργαζομένων.
Στην ΟΣΥ σήμερα ελέγχους για την εισιτηριοδιαφυγή πραγματοποιούν περίπου 20 μόνιμοι ελεγκτές, ενώ την ομάδα ελέγχων συμπληρώνουν και άλλοι 600 εργαζόμενοι που κάνουν ελέγχους εκτός των βαρδιών τους.
Ωστόσο, από τους 600 που διαθέτουν κάρτα ελεγκτή, υπολογίζεται ότι περίπου 250 είναι ενεργοί.
http://news247.gr/eidiseis/metatreponta ... 18918.html
Μετατρέπονται σε κυνηγούς κεφαλών: Στον ελεγκτή το μισό πρόστιμο
- mosquito110
- Mbyte level
- Posts: 551
- Joined: Tue Oct 25, 2011 9:32 pm
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
Μετατρέπονται σε κυνηγούς κεφαλών: Στον ελεγκτή το μισό πρόστιμο
Αυτό που λένε ουτοπία εμείς το λέμε απλά ζωή
Re: Μετατρέπονται σε κυνηγούς κεφαλών: Στον ελεγκτή το μισό πρόστιμο
Όταν θα κάνουν κάτι για να μη πληρώνω το ίδιο εισιτήριο αν θέλω να ανέβω την Αλεξάνδρας και αν θέλω να πάω από κέντρο Αγ. Παρασκευή, για τις ώρες αιχμής που θα μπορούσαν να έχουν 1-2 παραπάνω δρομολόγια (ειδικά στα λεωφορεία/τρόλεϊ) και για τα εκδοτήρια που πλέον είναι μόνο στις στάσεις μετρό, σε κεντρικές λεωφορείων και σε λιγοστά περίπτερα, θα πληρώνω πάντα.
Και μη πει κανείς "αν δε πληρώσεις εισιτήριο πώς θα τα κάνουν όλα αυτά". Οι καινούργιοι σταθμοί στο μετρό με πολλή αγάπη χρηματοδοτήθηκαν?
Τώρα μόνο αν κάνω μεγάλη διαδρομή χτυπάω (επαναστάτης μπομπ). Κι όταν κάτσει ελεγκτής θα ανοίξουμε κουβέντα για τα παραπάνω.
Α πρέπει να σχολιάσω και την είδηση: αίσχος αλλά δε μπορώ να πω ότι δε το περίμενα από τους Έλληνες.
Και μη πει κανείς "αν δε πληρώσεις εισιτήριο πώς θα τα κάνουν όλα αυτά". Οι καινούργιοι σταθμοί στο μετρό με πολλή αγάπη χρηματοδοτήθηκαν?
Τώρα μόνο αν κάνω μεγάλη διαδρομή χτυπάω (επαναστάτης μπομπ). Κι όταν κάτσει ελεγκτής θα ανοίξουμε κουβέντα για τα παραπάνω.
Α πρέπει να σχολιάσω και την είδηση: αίσχος αλλά δε μπορώ να πω ότι δε το περίμενα από τους Έλληνες.
“Any fool can make something complicated. It takes a genius to make it simple.”
MpoMp @ Discord
- frouk
- Kilobyte level
- Posts: 338
- Joined: Wed Oct 16, 2013 6:39 pm
- Academic status: 4th year
- Gender: ♂
Re: Μετατρέπονται σε κυνηγούς κεφαλών: Στον ελεγκτή το μισό πρόστιμο
Δεν θεωρείτε παράλογο ότι θα πληρώνονται έξτρα για να κάνουν την δουλειά τους και να μην κάθονται?
Για μένα άμα δεν μπει ένα σύστημα με μπάρες,το πρόβλημα της λαθρεπιβίβασης δεν πρόκεται να λυθεί,τσάμπα θα φέρουν αναστάτωση στον κοσμο.
'Αμα είχε την παραμικρή μπάρα στο metro,ούτε οι μισοί που σήμερα δεν κόβουν εισιτηρίου θα κάθονταν να πηδήξουνε την μπάρα μπροστά σε τόσο κόσμο,κάμερες κτλπ.
Εγώ παντος θα εκοβα σχεδον παντα.
Τωρα θα αρχίσουν πάλι οι ελεκτές να προσπαθούν να σε γράψουν όταν είσαι στον χορό του metro και περιμένεις τους φίλους σου,ή την γιαγια σου που δεν μπορει να κουβαλίσει τα πράγματά της στις κυλιόμενες.

Για μένα άμα δεν μπει ένα σύστημα με μπάρες,το πρόβλημα της λαθρεπιβίβασης δεν πρόκεται να λυθεί,τσάμπα θα φέρουν αναστάτωση στον κοσμο.
'Αμα είχε την παραμικρή μπάρα στο metro,ούτε οι μισοί που σήμερα δεν κόβουν εισιτηρίου θα κάθονταν να πηδήξουνε την μπάρα μπροστά σε τόσο κόσμο,κάμερες κτλπ.
Εγώ παντος θα εκοβα σχεδον παντα.
Τωρα θα αρχίσουν πάλι οι ελεκτές να προσπαθούν να σε γράψουν όταν είσαι στον χορό του metro και περιμένεις τους φίλους σου,ή την γιαγια σου που δεν μπορει να κουβαλίσει τα πράγματά της στις κυλιόμενες.
Τα είπες ολα.mosquito110 wrote: Μην χτυπάς εισιτήριο, χτύπα ελεγκτή.

HAVE I ANSWERED YOUR QUESTIONS SATISFACTORILY AND OFFERED GOOD CUSTOMER SERVICE?!
- pgetsos
- Venus Former Team Member
- Posts: 1192
- Joined: Sun Oct 13, 2013 1:29 am
- Academic status: MSc
- Gender: ♂
Re: Μετατρέπονται σε κυνηγούς κεφαλών: Στον ελεγκτή το μισό πρόστιμο
Στην Ρωμη στο μετρο ειχε κατι "μπαρες" που αν δε χτυπαγες εισητηριο δεν περναγες... και ετσι πρεπει να γινει και εδω... να σχολιασω μονο οτι εκει το εισητηριο ειχε 1.5€ και ηταν μιας διαδρομης, ουτε αλλαγη συρμου δε μπορουσες να κανεις! Αλλα νεοι και ηλικιωμενοι ηταν ΔΩΡΕΑΝ....
Στο 131 που εβαλαν μπαρα και ολοι περνανε απο τον οδηγο, απο κει που το πρωι δε μπορουσες να μπεις τωρα καθεσαι οπου θες γιατι εχει μεσα 6-7 ατομα... ενδεικτικο της εισητηριοδιαφυγης...
οσο για την ειδηση.....
Στο 131 που εβαλαν μπαρα και ολοι περνανε απο τον οδηγο, απο κει που το πρωι δε μπορουσες να μπεις τωρα καθεσαι οπου θες γιατι εχει μεσα 6-7 ατομα... ενδεικτικο της εισητηριοδιαφυγης...
οσο για την ειδηση.....
Όταν μια μαύρη γάτα περάσει από μπροστά σου, σημαίνει ότι το ζώο πάει κάπου.
Μην αφήνεις τα μικρά μυαλά να σε πείσουν ότι τα όνειρα σου είναι πολύ μεγάλα.
Μην αφήνεις τα μικρά μυαλά να σε πείσουν ότι τα όνειρα σου είναι πολύ μεγάλα.
Re: Μετατρέπονται σε κυνηγούς κεφαλών: Στον ελεγκτή το μισό πρόστιμο
Fun fact: στη Ρώμη πριν 2 χρόνια που ήμουν στο μετρό με φίλους, όταν ένας από εμάς πέρναγε από τις μπάρες σκάει ένας άκυρος τύπος κολλητά πίσω του και περνάει μαζί (σα τα διόδια στην Ελλάδα μια φάση). Όλοι οι υπόλοιποι φωνάξαμε ταυτόχρονα "surprize buttseks" αλλά γενικά οι μπάρες δεν είναι λύση. Όπως λες κι εσύ pgetsos, στο λεωφορείο η μπάρα δεν οδήγησε στο να κόβουν όλοι εισιτήριο αλλά στο να μη παίρνουν καν το λεωφορείο... Και στο μετρό ποιες κάμερες και ποιες φωτογραφίες, αν ο άλλος δε θέλει να κόψει δε θα κόψει και θα περάσει από πάνω. Εκτός αν τις κάνουν με ταμπλό και δε περνάς χωρίς να χτυπήσεις.
“Any fool can make something complicated. It takes a genius to make it simple.”
MpoMp @ Discord
- frouk
- Kilobyte level
- Posts: 338
- Joined: Wed Oct 16, 2013 6:39 pm
- Academic status: 4th year
- Gender: ♂
Re: Μετατρέπονται σε κυνηγούς κεφαλών: Στον ελεγκτή το μισό πρόστιμο
Όπως το βλέπω εγώ,η τιμή του εισιτηρίου,που τώρα θα έπρεπε να πληρώνουν,άδειασε το λεωφορείο και όχι η μπάρα.MpoMp wrote:Fun fact: στη Ρώμη πριν 2 χρόνια που ήμουν στο μετρό με φίλους, όταν ένας από εμάς πέρναγε από τις μπάρες σκάει ένας άκυρος τύπος κολλητά πίσω του και περνάει μαζί (σα τα διόδια στην Ελλάδα μια φάση). Όλοι οι υπόλοιποι φωνάξαμε ταυτόχρονα "surprize buttseks" αλλά γενικά οι μπάρες δεν είναι λύση. Όπως λες κι εσύ pgetsos, στο λεωφορείο η μπάρα δεν οδήγησε στο να κόβουν όλοι εισιτήριο αλλά στο να μη παίρνουν καν το λεωφορείο... Και στο μετρό ποιες κάμερες και ποιες φωτογραφίες, αν ο άλλος δε θέλει να κόψει δε θα κόψει και θα περάσει από πάνω. Εκτός αν τις κάνουν με ταμπλό και δε περνάς χωρίς να χτυπήσεις.
Καλά ότι και να κάνουν άμα κάποιος δεν θέλει να κόψει με την καμια,την λύση θα την βρει.
Απλά μια μπάρα θα έκοβε παρα πολύ κόσμο που σήμερα δεν κόβει ,για να μην νιώθει ο μονος μ@λ@κ@ς που πληρώνει ενω στην πραξη ειναι "προαιρετικο".
Εγώ προσωπικά θα "ντρεπόμουν" να πηδάω μπάρες.
Bεβαια άμα στο τέλος έβλεπα ότι όλοι αυτό κανουν....
HAVE I ANSWERED YOUR QUESTIONS SATISFACTORILY AND OFFERED GOOD CUSTOMER SERVICE?!
- pgetsos
- Venus Former Team Member
- Posts: 1192
- Joined: Sun Oct 13, 2013 1:29 am
- Academic status: MSc
- Gender: ♂
Re: Μετατρέπονται σε κυνηγούς κεφαλών: Στον ελεγκτή το μισό πρόστιμο
κοιτα, πολλοι φιλοι μου αναγκαστηκαν να βγαλουν καρτα για να πηγαινουν στις σχολες τους τωρα η να περπατανε μεχρι το μετρο... οχι επειδη δεν εχουν, τουλαχιστον οι περισσοτεροι... απλα δεν ηθελαν να πληρωνουν
με τις μπαρες τωρα η με κατι προστιμακια που τσιμπησαν παλιοτερα παντως, σχεδον ολη η παρεα μου κοβει πια εισητηριο...

Όταν μια μαύρη γάτα περάσει από μπροστά σου, σημαίνει ότι το ζώο πάει κάπου.
Μην αφήνεις τα μικρά μυαλά να σε πείσουν ότι τα όνειρα σου είναι πολύ μεγάλα.
Μην αφήνεις τα μικρά μυαλά να σε πείσουν ότι τα όνειρα σου είναι πολύ μεγάλα.
Re: Μετατρέπονται σε κυνηγούς κεφαλών: Στον ελεγκτή το μισό πρόστιμο
@frouk
Δεν είπα ότι η μπάρα άδειασε το λεωφορείο, προφανώς το ότι δε θέλουν να πληρώσουν φταίει. Εγώ λέω ότι η μπάρα δε πέτυχε το σκοπό της, ο οποίος ήταν να εισπράττονται πολύ περισσότερα εισιτήρια.
Δεν είπα ότι η μπάρα άδειασε το λεωφορείο, προφανώς το ότι δε θέλουν να πληρώσουν φταίει. Εγώ λέω ότι η μπάρα δε πέτυχε το σκοπό της, ο οποίος ήταν να εισπράττονται πολύ περισσότερα εισιτήρια.
“Any fool can make something complicated. It takes a genius to make it simple.”
MpoMp @ Discord
- Funk
- Venus Former Team Member
- Posts: 1834
- Joined: Wed Oct 06, 2010 10:29 pm
- Gender: ♂
- Location: Korriban
Re: Μετατρέπονται σε κυνηγούς κεφαλών: Στον ελεγκτή το μισό πρόστιμο
Give it time. Οι αλλαγές αυτές εμφανίζουν αποτελέσματα μακροπρόθεσμα.MpoMp wrote:@frouk
Δεν είπα ότι η μπάρα άδειασε το λεωφορείο, προφανώς το ότι δε θέλουν να πληρώσουν φταίει. Εγώ λέω ότι η μπάρα δε πέτυχε το σκοπό της, ο οποίος ήταν να εισπράττονται πολύ περισσότερα εισιτήρια.
- pgetsos
- Venus Former Team Member
- Posts: 1192
- Joined: Sun Oct 13, 2013 1:29 am
- Academic status: MSc
- Gender: ♂
Re: Μετατρέπονται σε κυνηγούς κεφαλών: Στον ελεγκτή το μισό πρόστιμο
αυτο.... την πρωτη μερα δεν ειχε πανω απο 5 ατομα μεσα το λεωφορειο... ενω ηταν ΠΑΝΤΑ γεματο... τωρα καποιες μερες ειναι σχεδον γεματες οι θεσεις, βεβαια οχι το προηγουμενο χαος...Funk wrote:Give it time. Οι αλλαγές αυτές εμφανίζουν αποτελέσματα μακροπρόθεσμα.MpoMp wrote:@frouk
Δεν είπα ότι η μπάρα άδειασε το λεωφορείο, προφανώς το ότι δε θέλουν να πληρώσουν φταίει. Εγώ λέω ότι η μπάρα δε πέτυχε το σκοπό της, ο οποίος ήταν να εισπράττονται πολύ περισσότερα εισιτήρια.
Όταν μια μαύρη γάτα περάσει από μπροστά σου, σημαίνει ότι το ζώο πάει κάπου.
Μην αφήνεις τα μικρά μυαλά να σε πείσουν ότι τα όνειρα σου είναι πολύ μεγάλα.
Μην αφήνεις τα μικρά μυαλά να σε πείσουν ότι τα όνειρα σου είναι πολύ μεγάλα.
- nachos
- Gbyte level
- Posts: 1252
- Joined: Mon Aug 21, 2006 4:28 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Brachamee City
Re: Μετατρέπονται σε κυνηγούς κεφαλών: Στον ελεγκτή το μισό πρόστιμο
@pgetsos: Αποκλείεται να συμβαίνουν τέτοια πράγματα που περιγράφεις, έχω πέσει απ τα σύννεφα.
Γενικά πάντως η λύση στο ζήτημα δεν είναι απλή, και υπάρχουν όντως και παράμετροι που πρέπει να ληφθούν. Τα ορθότερα και αναλογικά της διαδρομής κόστη, όπως επίσης και η δυνατότητα κάποιου τύπου δωρέαν "πάσου" σε ευπαθείς ομάδες είναι δύο σημαντικά points, από την άλλη μεριά εξίσου σημαντικό και το θέμα της αντιμετώπισης της λαθρεπιβίβασης, που εξασκεί ο μέσος λατρεμένος τουρκόγυφτος ελληνάρας.
Αρχικά σκεφτόμουν ότι το μοντέλο των ΚΤΕΛ είναι ένα καλό case study (με αναλογικά ανά διαδρομή κόστη, εισπράκτορες σε κάθε λεωφορείο κλπ), αλλά δεν ξέρω κατά πόσο εφαρμόσιμο θα ήταν στις αστικές συγκοινωνίες, και κυρίως τις Αθηναϊκές. Συνήθως τα δρομολόγια ΚΤΕΛ είναι πιο απλής μορφής, με μεγάλα διαστήματα μεταξύ των στάσεων, και φυσικά συγκεκριμένης (συμμαζεμένης) τάξης μεγέθους επιβατικού κοινού. Το ακριβώς αντίθετο ισχύει στις αστικές συγκοινωνίες (πολλές/συχνές στάσεις, μεγάλος όγκος κοινου). Σίγουρα πάντως θα άξιζε τη μελέτη, γιατί σα μοντέλο αποδίδει καλά όπου το έχω δει. Μαζί με αυτό, σίγουρα πρέπει να εξεταστούν και λύσεις σαν αυτές που έχουν αναφερθεί, όπως μπάρες ή/και ηλεκτρονικό εισιτήριο. Στο τέλος της ημέρας όμως είναι και θέμα παιδείας, την οποία δε διαθέτουμε.
Όσο δε για τη ρύθμιση, δεν καταλαβαίνω γιατί έχει προκαλέσει τέτοιες αντιδράσεις, υπό την έννοια του ότι - όπως αναφέρει και η είδηση - επικυρώνει απλά αυτό που ίσχυε μέχρι σήμερα. Κοινώς δεν αλλάζει απολύτως τιποτα στο όλο πλαίσιο.
Τέλος, θα κλείσω και εγω με μια λυρική ρήση:
Γενικά πάντως η λύση στο ζήτημα δεν είναι απλή, και υπάρχουν όντως και παράμετροι που πρέπει να ληφθούν. Τα ορθότερα και αναλογικά της διαδρομής κόστη, όπως επίσης και η δυνατότητα κάποιου τύπου δωρέαν "πάσου" σε ευπαθείς ομάδες είναι δύο σημαντικά points, από την άλλη μεριά εξίσου σημαντικό και το θέμα της αντιμετώπισης της λαθρεπιβίβασης, που εξασκεί ο μέσος λατρεμένος τουρκόγυφτος ελληνάρας.
Αρχικά σκεφτόμουν ότι το μοντέλο των ΚΤΕΛ είναι ένα καλό case study (με αναλογικά ανά διαδρομή κόστη, εισπράκτορες σε κάθε λεωφορείο κλπ), αλλά δεν ξέρω κατά πόσο εφαρμόσιμο θα ήταν στις αστικές συγκοινωνίες, και κυρίως τις Αθηναϊκές. Συνήθως τα δρομολόγια ΚΤΕΛ είναι πιο απλής μορφής, με μεγάλα διαστήματα μεταξύ των στάσεων, και φυσικά συγκεκριμένης (συμμαζεμένης) τάξης μεγέθους επιβατικού κοινού. Το ακριβώς αντίθετο ισχύει στις αστικές συγκοινωνίες (πολλές/συχνές στάσεις, μεγάλος όγκος κοινου). Σίγουρα πάντως θα άξιζε τη μελέτη, γιατί σα μοντέλο αποδίδει καλά όπου το έχω δει. Μαζί με αυτό, σίγουρα πρέπει να εξεταστούν και λύσεις σαν αυτές που έχουν αναφερθεί, όπως μπάρες ή/και ηλεκτρονικό εισιτήριο. Στο τέλος της ημέρας όμως είναι και θέμα παιδείας, την οποία δε διαθέτουμε.
Όσο δε για τη ρύθμιση, δεν καταλαβαίνω γιατί έχει προκαλέσει τέτοιες αντιδράσεις, υπό την έννοια του ότι - όπως αναφέρει και η είδηση - επικυρώνει απλά αυτό που ίσχυε μέχρι σήμερα. Κοινώς δεν αλλάζει απολύτως τιποτα στο όλο πλαίσιο.
Τέλος, θα κλείσω και εγω με μια λυρική ρήση:
nachos wrote:Χτύπα εισιτήριο, όχι ελεγκτή. Μπορεί να σου φύγει κανάς πόντος απ' το καλσόν.
Nothing is impossible for the man who doesn't have to do it himself
- pgetsos
- Venus Former Team Member
- Posts: 1192
- Joined: Sun Oct 13, 2013 1:29 am
- Academic status: MSc
- Gender: ♂
Re: Μετατρέπονται σε κυνηγούς κεφαλών: Στον ελεγκτή το μισό πρόστιμο
ειχα ενα τετοιο φιλο.... αν πεσω σε ελεγκτη θα τον δειρω θα τον κανω θα τον ρανω, θα τρεξω κτλ... οταν τον επιασαν χωρις εισητηριο εβαλε τα κλαμματα γιατι δεν ειχε ταυτοτητα/λεφτα και θα φωναζαν τη μανα του.... 

Όταν μια μαύρη γάτα περάσει από μπροστά σου, σημαίνει ότι το ζώο πάει κάπου.
Μην αφήνεις τα μικρά μυαλά να σε πείσουν ότι τα όνειρα σου είναι πολύ μεγάλα.
Μην αφήνεις τα μικρά μυαλά να σε πείσουν ότι τα όνειρα σου είναι πολύ μεγάλα.
- XaviannNJ
- Gbyte level
- Posts: 1413
- Joined: Wed Oct 14, 2009 11:59 am
- Academic status: N>4
- Gender: ♀
- Location: city of insanity....
Re: Μετατρέπονται σε κυνηγούς κεφαλών: Στον ελεγκτή το μισό πρόστιμο
Πώς να διαγράψετε πρόστιμο από Μέσο Μαζικής Μεταφοράς αν επιβλήθηκε τις πρώτες δύο βδομάδες του μήνα
http://www.athenstransport.com/2014/02/oasa-fines/
http://www.athenstransport.com/2014/02/oasa-fines/
- ja_the_invincible
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2414
- Joined: Tue Dec 01, 2009 12:33 am
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
- Location: Κάπου στο matrix...
Re: Μετατρέπονται σε κυνηγούς κεφαλών: Στον ελεγκτή το μισό πρόστιμο
Εξαιρετικός ο ζήλος να πιάσουν τους τζαμπατζήδες του 1.40 την ώρα που ο Λάτσης για το μεγαλύτερο αυθαίρετο της χώρας πληρώνει πρόστιμο 10.000 ευρώ.Καλά όλα αυτά που λέτε (αν και κάποιος μπορεί να υποστηρίζει ότι οι συγκοινωνίες πρέπει να είναι δημόσιες και δωρεάν) μέχρι όμως να επανέλθουν οι ισορροπίες και να πληρώνει ο καθένας όσα του αντιστοιχούν η λαθρεπιβίβαση είναι κατανοητή στάση.
f**k robin and batman i'm robbin with a bat man
- LexTalionis
- bit level
- Posts: 30
- Joined: Tue Dec 03, 2013 9:03 pm
Re: Μετατρέπονται σε κυνηγούς κεφαλών: Στον ελεγκτή το μισό πρόστιμο
Ανέκαθεν υπήρχε καθεστώς μισθοδοσίας 50% του προστίμου .
Επίσης σχετικά με παραπάνω σχόλια περι επαναστάσεων μέσω μη-αγοράς εισιτηρίου κτλπ,θέλω να προσθέσω ότι αν για 2 μήνες μετακινείσαι χωρίς εισητήριο και σε πιάσουν,είσαι στα ίδια λεφτά , αν σε πιάνουν ανα 3 μήνες πληρώνεις λιγότερα κτλπ κτλπ.
Βέβαια εμένα οι μετακινήσεις μου συνήθως είναι διαδρομές μίας ώρας με αλλαγές μέσων,οπότε αισθάνομαι ότι 0.70ε είναι μια χαρά,και δεν πάω με το αποπάνω σύστημα .
Επίσης σχετικά με παραπάνω σχόλια περι επαναστάσεων μέσω μη-αγοράς εισιτηρίου κτλπ,θέλω να προσθέσω ότι αν για 2 μήνες μετακινείσαι χωρίς εισητήριο και σε πιάσουν,είσαι στα ίδια λεφτά , αν σε πιάνουν ανα 3 μήνες πληρώνεις λιγότερα κτλπ κτλπ.
Βέβαια εμένα οι μετακινήσεις μου συνήθως είναι διαδρομές μίας ώρας με αλλαγές μέσων,οπότε αισθάνομαι ότι 0.70ε είναι μια χαρά,και δεν πάω με το αποπάνω σύστημα .
No luv ?
-
- Gbyte level
- Posts: 1061
- Joined: Mon Dec 12, 2011 8:42 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Re: Μετατρέπονται σε κυνηγούς κεφαλών: Στον ελεγκτή το μισό πρόστιμο
Γενικά, πάντως, οι αστικές μεταφορές δεν συντηρούνται απ'τα λεφτά των εισιτηρίων...Επίσης δεν είναι προνόμιο. Τι θα πει, δηλαδή, εισιτήριο. Ο άστεγος που μένει σε κάποιο καταφύγιο και πρέπει να μετακινηθεί για να πάει να φάει θα πρέπει να πληρώνει ή όχι; Δεν καταλαβαίνω το πως ακριβώς το δικαίωμα να μετακινείσαι στην πόλη σου, κοντά στο μέρος που διαβιώνεις, μπαίνει στο ίδιο καλάθι με το εισιτήριο που πληρώνεις πχ. για να πας στη Μύκονο τον Αύγουστο. Με την ίδια λογική τους δρόμους που χρηματοδοτούν οι οδηγοί μέσω του τέλους κυκλοφορίας δεν θα πρέπει να τους χρησιμοποιεί τσάμπα η γριά με το καροτσάκι της λαικής γιατί δεν έχει πληρώσει....Ακόμα και η ΔΕΗ, ξέρω γω, δεν αντιμετωπίζει όλους τους καταναλωτές με τον ίδιο τρόπο όσον αφορά τη χρέωση του ρεύματος...
Ενδιαφέρον το παράδειγμα του ΚΤΕΛ όντως, (αν και στην Ελλάδα είναι πανάκριβο επειδή προστατεύεται κρατικά ο κλάδος) απλά σε αντιπαραβολή δε μπορώ να σκεφτώ σαν βασική ανάγκη των περισσοτέρων ανθρώπων να πηγαίνουν πχ. στη Θεσσαλονική σε επίπεδο καθημερινής διαβίωσης. Οι αστικές μεταφορές είναι λίγο διαφορετικής φύσεως. Για να μην αναφέρω το ότι οι ελεγκτές συμπεριφέρονται σα να παρακαλάνε να μην έχεις κόψει εισιτήριο. Κι επίσης για ποιο λόγο να παίρνουν το 50%; Ως κίνητρο; Δεν αρκεί το γεγονός ότι είναι πάντα 5-6 μαζί; Πόσο ξεφτίλας παίζει να είσαι για να μην κάνεις σωστά την όποια δουλειά σου, τέλος πάντων, μπροστά σε συναδέλφους; Απλά συνήθως αυτοί που θα τσεπώσουν το 50% μετά θα ψηφίσουν κι αυτόν που τους έβαλε, κλασική η ιστορία στα ΜΜΜ.
Ενδιαφέρον το παράδειγμα του ΚΤΕΛ όντως, (αν και στην Ελλάδα είναι πανάκριβο επειδή προστατεύεται κρατικά ο κλάδος) απλά σε αντιπαραβολή δε μπορώ να σκεφτώ σαν βασική ανάγκη των περισσοτέρων ανθρώπων να πηγαίνουν πχ. στη Θεσσαλονική σε επίπεδο καθημερινής διαβίωσης. Οι αστικές μεταφορές είναι λίγο διαφορετικής φύσεως. Για να μην αναφέρω το ότι οι ελεγκτές συμπεριφέρονται σα να παρακαλάνε να μην έχεις κόψει εισιτήριο. Κι επίσης για ποιο λόγο να παίρνουν το 50%; Ως κίνητρο; Δεν αρκεί το γεγονός ότι είναι πάντα 5-6 μαζί; Πόσο ξεφτίλας παίζει να είσαι για να μην κάνεις σωστά την όποια δουλειά σου, τέλος πάντων, μπροστά σε συναδέλφους; Απλά συνήθως αυτοί που θα τσεπώσουν το 50% μετά θα ψηφίσουν κι αυτόν που τους έβαλε, κλασική η ιστορία στα ΜΜΜ.
Re: Μετατρέπονται σε κυνηγούς κεφαλών: Στον ελεγκτή το μισό πρόστιμο
Δε ξέρω για ποιο ΚΤΕΛ μιλάτε αλλά μη νομίζετε ότι εκεί είναι λυμένο το πρόβλημα. Δύο εισιτήρια υπάρχουν, το ολόκληρο και το μισό που πληρώνεις αν κατεβαίνεις εντός της ορισμένης περιμέτρου. Δηλαδή και μια στάση μετά το τέλος της περιμέτρου να κατέβεις κόβεις ολόκληρο. Δεν υπάρχουν "αναλογικά" εισιτήρια.
Στη περίπτωση του ΚΤΕΛ Αττικής συγκεκριμένα, οι περίμετροι αλλάζουν εκεί που ξεκινάνε σταθμοί προαστιακού, μετρό, κτλ. Δηλαδή θα πληρώσεις όλο το εισιτήριο είτε πας όλη τη διαδρομή με το λεωφορείο είτε αλλάξεις μέσο για να πας προς Αθήνα. Όπως βολεύει την εταιρία ορίζεται η περίμετρος.
Και καλύτερα να μην αναφερθούμε στην ποιότητα των μεταφορών με ΚΤΕΛ...
Στη περίπτωση του ΚΤΕΛ Αττικής συγκεκριμένα, οι περίμετροι αλλάζουν εκεί που ξεκινάνε σταθμοί προαστιακού, μετρό, κτλ. Δηλαδή θα πληρώσεις όλο το εισιτήριο είτε πας όλη τη διαδρομή με το λεωφορείο είτε αλλάξεις μέσο για να πας προς Αθήνα. Όπως βολεύει την εταιρία ορίζεται η περίμετρος.
Και καλύτερα να μην αναφερθούμε στην ποιότητα των μεταφορών με ΚΤΕΛ...
“Any fool can make something complicated. It takes a genius to make it simple.”
MpoMp @ Discord