CodeInvaders Challenge - IBM Java Game Contest (Beginners)

Αναδημοσιεύσεις άρθρων και κειμένων που βρήκατε κάπου αλλού και θέλετε να μοιραστείτε μαζί μας .
Post Reply
User avatar
Tomahawk
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 536
Joined: Tue May 18, 2004 1:50 pm

CodeInvaders Challenge - IBM Java Game Contest (Beginners)

Post by Tomahawk » Sat Jul 01, 2006 4:29 pm

http://www.alphaworks.ibm.com/tech/code ... deinvaders

Download CodeInvaders (Rapidshare)


Ειναι Eclipse plugin.Δεν ειναι online επισημος διαγωνισμος.Αν εχω καταλαβει καλα ειναι plugin για διαγωνισμους μεταξυ φιλων.
Θα το τσεκαρω.Ας το τσεκαρει και καποιος admin και αν λεει τπτ ισως μπορουσαμε να διοργανωσουμε ενα Venus Contest!

Screenshot:

View Screenshot

What is CodeInvaders Challenge?

CodeInvaders Challenge is a Java™-based, real-time programming game based on the Eclipse platform. It uses the Eclipse platform and a simple API that allows users unfamiliar with Java to easily compete while they learn the language. CodeInvaders Challenge gives users the opportunity to pit their Java programming skills against other players in a battle of space conquest. Each player writes a Java class that represents and controls a spaceship. Each ship (class) is placed in a simulated battle along with ships from other players.

How does it work?

The game puts up to six spaceships together in a match and places each of them in a random location with the same amount of energy. The spaceship class allows each player to control his ship's thrusters and weapons. The ship can move around to collect energy, attack opponents, and bring energy back to its home planet. Points are awared for different actions, and the player with the most points wins.

When used in a tournament, CodeInvaders Challenge allows direct, real-time competition between teams. Each player can submit his intermediate solutions and test against the submitted ships from other players. This competition allows each player to learn from the strategies of other players and modify his ship appropriately. After the final submission from each player, the final winner can be found by running a tournament consisting of several rounds and eliminations.

CodeInvaders Challenge was first used at the 2006 ACM International Collegiate Programming Competition, which was sponsored by IBM.
The Punisher
Venus Former Team Member
Posts: 7561
Joined: Thu Oct 27, 2005 1:43 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Boston, MA

Post by The Punisher » Sat Jul 01, 2006 8:57 pm

Καλή φάση φαίνεται...για ψάχτε το !
User avatar
Einherjar
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 3751
Joined: Tue Jan 27, 2004 4:42 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Washington DC, USA
Contact:

Post by Einherjar » Mon Jul 03, 2006 12:57 am

Θα του ρίξω μια ματιά... αν και υπάρχουν άλλες προτεραιότητες τώρα. που ξέρεις όμως. Ελπίζω η δουλειά να γίνεται και σε Netbeans
[Better to understand a little than to misunderstand a lot]
User avatar
Tomahawk
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 536
Joined: Tue May 18, 2004 1:50 pm

Post by Tomahawk » Mon Jul 03, 2006 1:14 am

Οχι ειναι μονο για Eclipse.

Το δοκιμασα.Πολυ καλη φαση!!!

Κανεις implement καποιες μεθοδους μια εκ των οποιων ειναι η move().
Αυτη σου η μεθοδος θα καλειται διαρκως (1200 turns).
Εσυ μεσα εκει πρεπει με straightforward μεθοδους (στις παρεχουν αυτες) να "μαθαινεις" το τι συμβαινει στο περιβαλλον σου και να επιλεγεις τι να κανει το spaceship σου μετα.
Αν εχεις λιγο energy,με World.getEnergySources() παιρνεις τις συντεταγμενες ολων αντικειμενων που δινουν ενεργεια.Μετα κατευθυνεις το πλοιο σου με myship.turnHeadingTo(energySource).

Ειναι πολυ απλη η υποδομη και το API που σου παρεχουν.Αυτο που ειναι δυσκολο ειναι να προγραμματισεις εναν εξυπνο τροπο ,μολις ερχετε η σειρα σου, να υπολογιζεις το τι συμβαινει γυρω σου (πιθανον να ερχεται πυραυλος προς τα εσενα που πρεπει να αποφυγεις !!! ) ,αν θες ενεργεια,αν εχει κοντα φιλικο ship χωρις ενεργεια να τον φορτωσεις,αν υπαρχει πλοιο κοντα να πυροβολησεις.
Μολις αποφασισεις μενει να ελεγξεις εξυπνα και να κατευθυνεις το πλοιο.Δεν ειναι απλο διοτι το πλοιο "γλυστραει".
Για να τρεξετε τον κωδικα σας στο πραγματικο περιβαλλον ειναι απιστευτα ευκολο.
1)Window->Preferences->Games->Server and click start
2)Διπλο κλικ στο games.xml και κλικ Run.
Αυτο ειναι ολο.


-Οποιος θελει να το τσεκαρει κατεβαζει το eclipse και το κανει unzip σε ενα φακελο.
ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ INSTALL.ΜΟΝΟ UNZIP.
-Κανει unpack το api (plugin) του CodeInvaders που εχω ανεβασει παραπανω στο root folder που εγινε unzipped το eclipse.
-Start eclipse
-New Project->Other->Other->Game Project->CodeInvaders.
-Start messing around with the class called MySpaceShip.
-Thats all.
User avatar
Einherjar
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 3751
Joined: Tue Jan 27, 2004 4:42 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Washington DC, USA
Contact:

Post by Einherjar » Mon Jul 03, 2006 1:20 am

Οχι ειναι μονο για Eclipse.
Then I'll pass ;)
[Better to understand a little than to misunderstand a lot]
User avatar
Tomahawk
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 536
Joined: Tue May 18, 2004 1:50 pm

Post by Tomahawk » Mon Jul 03, 2006 1:25 am

Einherjar wrote:
Οχι ειναι μονο για Eclipse.
Then I'll pass ;)
LOL.

Γιατι δεν μπορεις να κανεις το code editing σου στο NetBeans για παραδειγμα και απλως να το τρεχεις απο eclipse?
User avatar
Einherjar
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 3751
Joined: Tue Jan 27, 2004 4:42 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Washington DC, USA
Contact:

Post by Einherjar » Mon Jul 03, 2006 1:49 am

Έχω άσχημες εμπειρίες... δε θέλω να το ανοίγω εκτός αν είμαι αναγκασμένος :lol:
[Better to understand a little than to misunderstand a lot]
User avatar
Tomahawk
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 536
Joined: Tue May 18, 2004 1:50 pm

Post by Tomahawk » Mon Jul 03, 2006 2:11 am

Einherjar wrote:Έχω άσχημες εμπειρίες... δε θέλω να το ανοίγω εκτός αν είμαι αναγκασμένος :lol:
Μιας και μου δινεις τη ευκαιρια ας το γραψω εδω (Αν θες μετα migrate it to new topic)

Και εγω κρατουσα αποστασεις απο το Eclipse.
Αλλα.
Το δουλεψα λιγακι.Μαζεψα εργαλεια.Κτλ.
Και πρεπει να πω οτι εγκαθιστωντας αυτα τα eclipse-based εργαλεια που προτεινω το Eclipse μεταμορφωνεται σε ενα εξαιρετικα ΔYΝΑΤΟ IDE.

Συγκεκριμενα: (Δυστυχως ΟΛΑ ειναι Commercial.Το αναγνωριζω.Αλλα αυτο δεν αναιρει το επιχειρημα μου)

Eclipse Power Configuration
  • Eclipse SDK 3.1.2
    Parasoft JTest 7.5
    Borland Together Architect v2006
    MyEclipse Enterprize Workbench v4.1.1 (Includes Matisse4Eclipse)
    Oxygen XML Editor 7.2 for Eclipse
    Instantiations CodePro AnalytiX v4.4
    Instantiations WindowBuilder Pro v5.0
    Visual-Paradigm Suite v2.2
Με αυτα πανω (ετσι το εχω στημενο εγω τωρα) νομιζω οτι δεν το φτανει τιποτα εκει εξω.

ΞΑΝΑΛΕΩ.Ξερω οτι ολα ειναι commercial και αν τα βαλεις μαζι βγαινει τιμη πολυ τσουχτερη αλλα αλλο πραγμα προσπαθω να τονισω.Και αυτο ειναι η δυναμη του eclipse framework.

P.S Παντως ΟΣΟ δεν φτιαχνουν αυτον τον γελειο (απο απτικης πλευρας-color scheme) editor ,ακομα και με ολα αυτα τα εργαλεια ,μου ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ δυσκολο να γυρισω εξ'ολοκληρου σε eclipse.Το IntelliJ IDEA ειναι παραδεισος σε αυτο το κομματι :P
Post Reply

Return to “Αναδημοσιεύσεις”