Ανοίγει ο δρόμος για τη μεταπήδηση από το ΙΕΚ στο ΑΕΙ
- Fairy
- Gbyte level
- Posts: 1733
- Joined: Tue Jan 24, 2006 4:48 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: Mairyland Park
Δε θα λάβω θέση ανοιχτά απέναντι στα ΙΕΚ, απλά θα θέσω λίγο food for thought. Μήπως οι φοιτητές των ΑΕΙ την έχουμε δει λίγο κάπως; Και καλά εμείς που οι σχολές μας είναι πάνω από 15.000 μόρια... Στα χρόνια μου μπήκαν σε ΑΕΙ Αθήνας απόφοιτοι λυκείου με 6... Κάποιος μπορεί να ήταν μαθητής του 10 και να πήγε σε ΙΕΚ γιατί δεν περνούσε εκεί που ήθελε, κάποιος μπορεί να είχε 19000 μόρια και να έμεινε εκτός ιατρικής...Τα πράγματα δεν είναι άσπρο μάυρο! Το πρόβλημα με τα ΙΕΚ είναι μάλλον θέμα οικονομικών ανισοτήτων και δημόσιου/ιδιωτικού παρά βαθμολογικό, εξυπνάδας, φοιτητικής ικανότητας κτλ
"Αν αυτό που έκανες χτες σου φαίνεται ακόμα μεγάλο, δεν έχεις κάνει αρκετά σήμερα."
- Ganther
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2273
- Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
- Academic status: 3rd year
- Gender: ♀
Φανταστειτε Αποφοιτος Ιεκ πληροφορικης, να εισαχθει στην Πληροφορικη ΟΠΑ και να πουν οτι του αναγνωριζουν τα μαθηματα. (επειδη τα περασε στο ΙΕΚ)
1.Java
2.C++
3.Δομες
4.Οργανωση
5.Λειτουργικα
6.Μεταγλωτιστες
7.Αλγοριθμους
8.Βασεις (βασσαλο)
Και αν περασει τα υπολοιπα θα εχει ιδιο Πτυχιο με εμας! Σας φαινεται δικαιο?
Oσοι κατακρινετε τις πανελληνιες, γιατι για τα παραδειγματα για τις μετεγγραφες δεν φταινε οι πανελληνιες, μετα κανουν την κουτσουκελα, οχι στις εξετασεις
Και εγω εχω ακουσει πχ για μουφα αναπηριες (θα επρεπε να ντρεπομαστε λιγακι λεω εγω, ακου να ισχυριστεις οτι εισαι αναπηρος για να παρεις αλλου παιδιου που εχει προβλημα τη θεση) Θελω να ακουσω τι εχετε να αντιπροτεινετε, γιατι οι πανελληνιες δεν ειναι τελειες, το ειπα εξ'αρχης, αλλα μας γλυτωνουν απο τα εκτρωπα που γινοταν οταν διναν για καθε σχολη χωριστα "χωρις υλη" και αλλα ομορφα
Θελω να ακουσω μια αντι-προταση που να λαμβανει υπ'οψιν της την ελληνικη πραγματικοτητα...
1.Java
2.C++
3.Δομες
4.Οργανωση
5.Λειτουργικα
6.Μεταγλωτιστες
7.Αλγοριθμους
8.Βασεις (βασσαλο)
Και αν περασει τα υπολοιπα θα εχει ιδιο Πτυχιο με εμας! Σας φαινεται δικαιο?
Oσοι κατακρινετε τις πανελληνιες, γιατι για τα παραδειγματα για τις μετεγγραφες δεν φταινε οι πανελληνιες, μετα κανουν την κουτσουκελα, οχι στις εξετασεις



Last edited by Ganther on Sun Nov 12, 2006 3:50 pm, edited 2 times in total.
-
- Venus Project Founder
- Posts: 488
- Joined: Wed Apr 21, 2004 12:00 am
- Location: a world without time
πάντως το πλαφόν του 10 κ αυτό το μέτρο έχουν αντιφατικές λογικές.
επίσης το τι γίνεται στις άλλες χώρες δεν είναι πανάκεια,
σημαντικό ρόλο παίζει η κοινωνία στην οποία πας να κάνεις τις αλλαγές..
ιδιωτικά πανεπιστήμια δεν είναι εύκολο να γίνουν κ αν γίνουν ποτέ εγώ είμαι καλοπροαίρετος ότι θα λειτουργήσουν "αξιοκρατικά".για το μέτρο αυτό είμαι πολύ δύσπιστος!!
κάποιος πριν ζήτησε εγγυήσεις κ δικαιολογημένα..
επίσης το τι γίνεται στις άλλες χώρες δεν είναι πανάκεια,
σημαντικό ρόλο παίζει η κοινωνία στην οποία πας να κάνεις τις αλλαγές..
ιδιωτικά πανεπιστήμια δεν είναι εύκολο να γίνουν κ αν γίνουν ποτέ εγώ είμαι καλοπροαίρετος ότι θα λειτουργήσουν "αξιοκρατικά".για το μέτρο αυτό είμαι πολύ δύσπιστος!!
κάποιος πριν ζήτησε εγγυήσεις κ δικαιολογημένα..
People are never more insecure than when they become obsessed with their fears at the expense of their dreams
-
- Kilobyte level
- Posts: 372
- Joined: Mon Sep 11, 2006 3:57 am
- Gender: ♂
- Location: Στον τελευταίο οικισμό των Βριλ . . .
Ακριβώς όπως τα λέμε μέχρι τώρα...
-τίθεται θέμα εγκυρότητας της αντιστοιχίας των μαθημάτων σε περιεχόμενο (μέχρι το σημείο που λέμε ότι για να τελειώσουν τη σχολή θα σημαίνει ότι θα το αξίζουν κιόλας όλα καλά αλλά ποιός λέει ότι τα μαθήματα που θα τους αναγνωρίσουν θα είναι τσεκαρισμένα σωστά και ότι δεν θα παίξουν μίζες και τα γνωστά και στο κάτω κάτω το περιεχόμενο σπουδών του ΙΕΚ μπορεί να αλλάζει ελεύθερα κάθε τόσο θα κάτσουν να ασχολούνται αρμόδιοι και να ελέγχουν τις αντιστοιχίες;μμμ ...)
-τίθεται θέμα θέσεων που το πανεπιστήμιο παίρνει ήδη διπλούς και τριπλούς απο όσους μπορεί να αντέξει (αυτό είναι ένα τεράστιο θέμα...άμα φτιάξουν
καινούρια κτίρια να στεγαστούμε όοοοοοοολοι τότε μάλιστα)
-τίθεται θέμα απαξίωσης των πανελληνίων και υπέρβασής τους με το χρήμα για την είσοδο σε ΙΕΚ και την συνέχιση στα πανεπιστήμια (αυτό δεν θέλει πολύ)
-όντως το πλαφόν του 10 είναι σε αντίθετη κατεύθυνση με το μέτρο αυτό θεωρητικά αλλά μη γελιόμαστε. με το πλαφόν του 10 υπάρχουν απογοητευμένοι που θα στηρίξουν τα ιδιωτικά και το να βάζεις κόσμο απο ΙΕΚ στο πανεπιστήμιο είναι προς την ίδια κατεύθυνση. με το χρήμα να μπορείς να σπουδάζεις δηλαδή να έχεις μια διέξοδο που ο άλλος δεν έχει
-μην λέμε για παλιές εποχές που μπαίναν σε πανεπιστήμια με χαμηλούς βαθμούς γιατί αυτό έχει να κάνει με το εκάστοτε σύστημα και με τα θέματα των πανελλαδικών κάθε φορά παίρνει άλλη αξία και ο βαθμός
-τίθεται θέμα εγκυρότητας της αντιστοιχίας των μαθημάτων σε περιεχόμενο (μέχρι το σημείο που λέμε ότι για να τελειώσουν τη σχολή θα σημαίνει ότι θα το αξίζουν κιόλας όλα καλά αλλά ποιός λέει ότι τα μαθήματα που θα τους αναγνωρίσουν θα είναι τσεκαρισμένα σωστά και ότι δεν θα παίξουν μίζες και τα γνωστά και στο κάτω κάτω το περιεχόμενο σπουδών του ΙΕΚ μπορεί να αλλάζει ελεύθερα κάθε τόσο θα κάτσουν να ασχολούνται αρμόδιοι και να ελέγχουν τις αντιστοιχίες;μμμ ...)
-τίθεται θέμα θέσεων που το πανεπιστήμιο παίρνει ήδη διπλούς και τριπλούς απο όσους μπορεί να αντέξει (αυτό είναι ένα τεράστιο θέμα...άμα φτιάξουν
καινούρια κτίρια να στεγαστούμε όοοοοοοολοι τότε μάλιστα)
-τίθεται θέμα απαξίωσης των πανελληνίων και υπέρβασής τους με το χρήμα για την είσοδο σε ΙΕΚ και την συνέχιση στα πανεπιστήμια (αυτό δεν θέλει πολύ)
-όντως το πλαφόν του 10 είναι σε αντίθετη κατεύθυνση με το μέτρο αυτό θεωρητικά αλλά μη γελιόμαστε. με το πλαφόν του 10 υπάρχουν απογοητευμένοι που θα στηρίξουν τα ιδιωτικά και το να βάζεις κόσμο απο ΙΕΚ στο πανεπιστήμιο είναι προς την ίδια κατεύθυνση. με το χρήμα να μπορείς να σπουδάζεις δηλαδή να έχεις μια διέξοδο που ο άλλος δεν έχει

-μην λέμε για παλιές εποχές που μπαίναν σε πανεπιστήμια με χαμηλούς βαθμούς γιατί αυτό έχει να κάνει με το εκάστοτε σύστημα και με τα θέματα των πανελλαδικών κάθε φορά παίρνει άλλη αξία και ο βαθμός
Όσες κι αν χτίζουν φυλακές
κι αν ο κλοιός στενεύει,
ο νους μας είναι αληταριό
που όλο θα δραπετεύει..
κι αν ο κλοιός στενεύει,
ο νους μας είναι αληταριό
που όλο θα δραπετεύει..
- PASCAL
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3587
- Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Μια διευκρίνηση: Ο σκοπός των πρό 2006 Παναλλήνιων ήταν να ΚΑΤΑΤΑΞΟΥΝ τους μαθητές στα Ελληνικά ΑΕΙ και ΤΕΙ. Σε καμία περίπτωση δεν ήταν να εξασφαλίσουν ένα minimum απαραίτητων γνώσεων για τα εν λόγω ιδρύματα. Το σκοπό αυτό επιτελούσε το ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΛΥΚΕΙΟΥ. Συνεπώς η βάση του 10 είναι έξω από τα όρια αυτής της φιλοσοφίας. Το μόνο που πέτυχε είναι η αύξηση της "πελατείας" των ιδιωτικών εκπαιδευτικών παραμάγαζων εντός και εκτός Ελλάδας.
- Fairy
- Gbyte level
- Posts: 1733
- Joined: Tue Jan 24, 2006 4:48 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: Mairyland Park
Πες με αφελή, μα πιστεύω πως όταν κοπάσουν οι διαδηλώσεις κι οι διαμαρτυρίες τα παιδιά θα διαβάζουν απλώς περισσότερο. Στο σύστημα το δεσμών που ήταν παλούκια τα θέματα πώς έμπαινε κόσμος στις σχολές; Χαζέψανε οι νέοι ξαφνικά; Έτσι κι αλλιώς όποιος δεν μπορεί να γράψη βάση σε διαγώνισμα σχολείου δεν μπορεί να πάρει πτυχίο σε (νορμάλ) ΑΕΙ.PASCAL wrote:Συνεπώς η βάση του 10 είναι έξω από τα όρια αυτής της φιλοσοφίας. Το μόνο που πέτυχε είναι η αύξηση της "πελατείας" των ιδιωτικών εκπαιδευτικών παραμάγαζων εντός και εκτός Ελλάδας.
Το μόνο δυσάρεστο με τη βάση του 10 είναι πως δε συνοδεύτηκε από βελτίωση της ποιότητας της διδασκαλίας, αλλά από περαιτέρω άνθηση της παραπαιδείας, όπως ορθά επισημαίνεις. Γι' αυτό είναι σκέτη τρύπα στο νερό και για κανένα άλλο λόγο. Τα ΤΕΙ της επαρχίας ας γίνουν ανταγωνιστικά ως προς την ποιότητά τους πρώτα κι ας φωνάζουν μετά αν δεν πηγαίνει κανείς.
"Αν αυτό που έκανες χτες σου φαίνεται ακόμα μεγάλο, δεν έχεις κάνει αρκετά σήμερα."
- zweistein
- Wow! Terabyte level
- Posts: 4537
- Joined: Sun Oct 15, 2006 10:49 pm
- Gender: ♂
- Location: in your computer
- Contact:
Fairy wrote:Το μόνο δυσάρεστο με τη βάση του 10 είναι πως δε συνοδεύτηκε από βελτίωση της ποιότητας της διδασκαλίας, αλλά από περαιτέρω άνθηση της παραπαιδείας, όπως ορθά επισημαίνεις. Γι' αυτό είναι σκέτη τρύπα στο νερό και για κανένα άλλο λόγο. Τα ΤΕΙ της επαρχίας ας γίνουν ανταγωνιστικά ως προς την ποιότητά τους πρώτα κι ας φωνάζουν μετά αν δεν πηγαίνει κανείς.
σωστά... τελικά σε αυτή την χώρα κάθε προσπάθεια για κάτι καλύτερο τα κάνει όλα πιο σκ***...


hello_kitty++
ganther++
pascal++
elder++
Όσο για τη βάση του 10.Εγώ είμαι εναντίον αυτής της βάσης για διάφορους λόγους.Γιατί κάποιος που θέλει να σπουδάσει αγγλική φιλολογία λχ πρέπει να ξέρει φυσική, μαθηματικά υψηλού επιπέδου.Φυσικά υπάρχουν πολλά αντίστοιχα πχ.
Επίσης αυτό το περίφημο σύστημα μεταφοράς πιστωτικών μονάδων είναι μεγάλο παραμύθι.Σε καμία ευρωπαική χώρα δεν έχει εφαρμοστεί με επιτυχία όπως επίσης και η αξιολόγηση ουσιαστικά σε ευρωπαικό επίιπεδο δεν θα υφίσταται τουλάχιστον για την επόμενη δεκαετία.Οπότε ας φτιάξουμε ισχυρά ελληνικά δημόσια πανεπιστήμια και στο μέλλον το ξανασυζητάμε!!!
Και αφού το θέμα μας είναι τα ΙΕΚ το σύστημα αυτό είναι προάγγελος της ισοτίμησης τους με τα ελληνικά πανεπιστήμια
...το οποίο σαν φοιτητές δεν πρέπει να το αφήσουμε να συμβεί.

ganther++
pascal++
elder++
Στο σύστημα των δεσμών ο κόσμος πως έμπαινε στις σχολές?Ακριβώς δεν έμπαινε.Έδινε 2-3 φορές για να μπει εκεί που ήθελε.Πάντως πρώτη φορά βλέπω υπέρμαχο του συστήματος των δεσμών!!!Fairy wrote:Πες με αφελή, μα πιστεύω πως όταν κοπάσουν οι διαδηλώσεις κι οι διαμαρτυρίες τα παιδιά θα διαβάζουν απλώς περισσότερο. Στο σύστημα το δεσμών που ήταν παλούκια τα θέματα πώς έμπαινε κόσμος στις σχολές; Χαζέψανε οι νέοι ξαφνικά; Έτσι κι αλλιώς όποιος δεν μπορεί να γράψη βάση σε διαγώνισμα σχολείου δεν μπορεί να πάρει πτυχίο σε (νορμάλ) ΑΕΙ.PASCAL wrote:Συνεπώς η βάση του 10 είναι έξω από τα όρια αυτής της φιλοσοφίας. Το μόνο που πέτυχε είναι η αύξηση της "πελατείας" των ιδιωτικών εκπαιδευτικών παραμάγαζων εντός και εκτός Ελλάδας.
Το μόνο δυσάρεστο με τη βάση του 10 είναι πως δε συνοδεύτηκε από βελτίωση της ποιότητας της διδασκαλίας, αλλά από περαιτέρω άνθηση της παραπαιδείας, όπως ορθά επισημαίνεις. Γι' αυτό είναι σκέτη τρύπα στο νερό και για κανένα άλλο λόγο. Τα ΤΕΙ της επαρχίας ας γίνουν ανταγωνιστικά ως προς την ποιότητά τους πρώτα κι ας φωνάζουν μετά αν δεν πηγαίνει κανείς.
Όσο για τη βάση του 10.Εγώ είμαι εναντίον αυτής της βάσης για διάφορους λόγους.Γιατί κάποιος που θέλει να σπουδάσει αγγλική φιλολογία λχ πρέπει να ξέρει φυσική, μαθηματικά υψηλού επιπέδου.Φυσικά υπάρχουν πολλά αντίστοιχα πχ.
Επίσης αυτό το περίφημο σύστημα μεταφοράς πιστωτικών μονάδων είναι μεγάλο παραμύθι.Σε καμία ευρωπαική χώρα δεν έχει εφαρμοστεί με επιτυχία όπως επίσης και η αξιολόγηση ουσιαστικά σε ευρωπαικό επίιπεδο δεν θα υφίσταται τουλάχιστον για την επόμενη δεκαετία.Οπότε ας φτιάξουμε ισχυρά ελληνικά δημόσια πανεπιστήμια και στο μέλλον το ξανασυζητάμε!!!
Και αφού το θέμα μας είναι τα ΙΕΚ το σύστημα αυτό είναι προάγγελος της ισοτίμησης τους με τα ελληνικά πανεπιστήμια




Συμφωνώ με τις απόψεις σου για τις δέσμες αλλά διαφωνώ με το παραπάνω.N@z_Plir wrote: Όσο για τη βάση του 10.Εγώ είμαι εναντίον αυτής της βάσης για διάφορους λόγους.Γιατί κάποιος που θέλει να σπουδάσει αγγλική φιλολογία λχ πρέπει να ξέρει φυσική, μαθηματικά υψηλού επιπέδου.Φυσικά υπάρχουν πολλά αντίστοιχα πχ.
Θεωρώ πως το σχολείο πρέπει να κινείται σε ένα ευρύ φάσμα γνώσεων,ασχέτως με την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει ο μαθητής αργότερα.
Μα δεν διαφωνούμε.Κι εγώ είμαι σίγουρα υπερ της παροχής σφαιρικών γνώσεων από το σχολείο.
Αυτό που θέλω να πω, είναι ότι το σχολείο πρέπει να απεξαρτηθεί από το πανεπιστήμιο και να υπάρχουν διαφορετικές εξετάσεις για την εισαγωγή σου ανάλογα με το ίδρυμα που θέλεις να εισαχθείς.Οπότε έτσι πάνε περίπατο και βάσεις του 10 και λοιπά παρατράγουδα του τωρινού συστήματος.Βέβαια για να γίνει κάτι τέτοιο θα πρέπει να διασφαλιστεί η αξιοκρατία του συστήματος που λέω.
Αυτό που θέλω να πω, είναι ότι το σχολείο πρέπει να απεξαρτηθεί από το πανεπιστήμιο και να υπάρχουν διαφορετικές εξετάσεις για την εισαγωγή σου ανάλογα με το ίδρυμα που θέλεις να εισαχθείς.Οπότε έτσι πάνε περίπατο και βάσεις του 10 και λοιπά παρατράγουδα του τωρινού συστήματος.Βέβαια για να γίνει κάτι τέτοιο θα πρέπει να διασφαλιστεί η αξιοκρατία του συστήματος που λέω.
Τώρα θα δεις και δεύτερο...N@z_Plir wrote:Πάντως πρώτη φορά βλέπω υπέρμαχο του συστήματος των δεσμών!!!

Αυτό που λες, είναι πολύ πιο κοντά στο σύστημα των δεσμών παρά στο σημερινό. Τελείωνες τις εξετάσεις σου στο λύκειο, έπαιρνες απολυτήριο, και έδινες στη δέσμη που ήθελες. Αν δεν ήθελες, δεν έδινες. Πάντως δεν υπήρχε η πιθανότητα να πας για γιατρός και να καταλήξεις φιλόλογος...N@z_Plir wrote:Κι εγώ είμαι σίγουρα υπερ της παροχής σφαιρικών γνώσεων από το σχολείο.
Αυτό που θέλω να πω, είναι ότι το σχολείο πρέπει να απεξαρτηθεί από το πανεπιστήμιο και να υπάρχουν διαφορετικές εξετάσεις για την εισαγωγή σου ανάλογα με το ίδρυμα που θέλεις να εισαχθείς. ...

Κατά τη δική μου άποψη, θα έπρεπε να έδινες εξετάσεις στη σχολή (ή στις σχολές) που ήθελες να μπεις και αν σε δεχόταν κάποια απ'αυτές, τότε έχει καλώς. (Με την απαραίτητη αξιοκρατία στην επιλογή φοιτητών από μέρους των σχολών φυσικά, να μην λέμε συνέχεια τα αυτονόητα...)
It is by will alone I set my mind in motion...
- AmmarkoV
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2838
- Joined: Thu Nov 04, 2004 2:55 pm
- Gender: ♂
- Location: Reloaded @ Santa Friday
- Contact:
Εγώ το μόνο που έχω να σχολιάσω είναι οτι νιώθω σαν ένα εκπαιδευτικό πείραμα και παρ`όλα αυτά τυχερός , λυπάμαι τις επόμενες φουρνιές μαθητών..
Ο κάθε μ@8*&$ υπουργός κάθε 3-4 χρόνια αλλάζει τα πράματα , πότε είναι δέσμες πότε είναι 12 μαθήματα , πότε 8 , πότε 6 , τι τους νοιάζει στο κάτω κάτω..
Θα γίνουμε όπως τα Αμερικανάκια στο τέλος που μαθαίνουν πολλαπλασιασμό 1η Λυκείου και για να σπουδάσεις πρέπει να σκάς 100000$ κάθε χρόνο..
(Το νούμερο ισχύει για ιατρική από ότι θυμάμαι, σπουδάζει μια ξαδέλφη μου..)

Ο κάθε μ@8*&$ υπουργός κάθε 3-4 χρόνια αλλάζει τα πράματα , πότε είναι δέσμες πότε είναι 12 μαθήματα , πότε 8 , πότε 6 , τι τους νοιάζει στο κάτω κάτω..

Θα γίνουμε όπως τα Αμερικανάκια στο τέλος που μαθαίνουν πολλαπλασιασμό 1η Λυκείου και για να σπουδάσεις πρέπει να σκάς 100000$ κάθε χρόνο..
(Το νούμερο ισχύει για ιατρική από ότι θυμάμαι, σπουδάζει μια ξαδέλφη μου..)

- Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη

- PASCAL
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3587
- Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Οι Δέσμες αποτελούν υπόδειγμα σταθερότητας και αντοχής στο χρόνο ως συστήμα εισαγωγής στα Ελληνικά ΑΕΙ και ΤΕΙ. Διατηρήθηκαν σε ισχύ από το 1983 μέχρι το 1999 αντέχοντας σε πλείαδα υπουργικών και κυβερνητικών αλλαγών.
Όμως η αντοχή τους στο χρόνο και τις πολιτικές εξελίξεις δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι δεν χρειάζονταν αλλαγές και φυσικά όχι όπως αυτές έγιναν.
Όμως η αντοχή τους στο χρόνο και τις πολιτικές εξελίξεις δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι δεν χρειάζονταν αλλαγές και φυσικά όχι όπως αυτές έγιναν.