κατατίθεται στη βουλή ο νεος νόμος πλαίσιο

Αναδημοσιεύσεις άρθρων και κειμένων που βρήκατε κάπου αλλού και θέλετε να μοιραστείτε μαζί μας .
User avatar
jimmyD
Venus Former Team Member
Posts: 946
Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
Academic status: MSc
Location: στην κοσμάρα μου

Post by jimmyD » Thu Mar 01, 2007 1:46 am

PASCAL wrote:Μα δεν είναι το θέμα ποιός θα θέσει τις αλυσίδες μαθημάτων. Το θέμα είναι ότι δεν πρέπει να υπάρχουν αλυσίδες μαθημάτων.

Με δάνεια; Ωραία! Και γιατί θα πρέπει μόλις τελειώσουν τη σχολή να τρέχουν να βρουν δουλειά για ξοφλήσουν τα δάνεια με το οποία σπούδασαν; Δεν έχουν δικαίωμα να σπουδάσουν δωρεάν; Στην ανώτατη παιδεία δεν έχουν όλοι δικαίωμα να συμμετέχουν με ίσους όρους; Γιατί δεν δίνουν επιδόματα αντι για δάνεια; Τι συμφέροντα έχουν επιτέλους από τις τράπεζες;
Τα πανεπιστήμια δεν είναι όλα το ίδιο. Αλλού οι αλυσίδες είναι αναγκαίες αλλού όχι , το ότι κάθε πανεπιστήμιο μπορεί να τις ορίζει και να τις χρησιμοποιεί δίνει την απαιτούμενη ελαστικότητα που άλλοτε προανέφερες. Υπενθυμίζω για πολλοστή φορά πως αυτό δεν είναι αλλάγή οι αλυσίδες ισχύουν και με το παρόν σύστημα.

πχ είσαι νοσηλευτής άμα δεν έχεις τρυπήσει πατάτα πρώτα δεν μπορείς να τρυπήσεις άνθρωπο . Ή για να το σοβάρεψω πρώτα μαθαίνεις τα αντιβιοτικά και μετά τα χορηγείς . Δε μπορείς να αντιληφθείς ότι δεν είναι μόνο η ΑΣΟΕΕ πανεπιστήμιο .

Δάνεια : Λες να δώσει επιδόματα αντί για δάνεια. Μα καλά σου φαίνεται το ίδιο; δανείζω != επιδοτώ στην πρώτη περίπτωση τα χρήματα επιστρέφονται (άτοκα λέει αλλά θέλω να το τσεκάρω κι άλλο). Τέσπα σε αυτό το θέμα πραγματικά νομίζω ότι με δουλεύεις :???: :cry: παραπάνω γράφω να ενισχυθούν όλοι οι τομείς αυτοί μαζί (σίτιση/στέγαση/επιδόματα/δάνεια) και εσύ δε θες τα δάνεια. Αυτό εγώ το αντιλαμβάνομαι ως προκατάληψη και ελπίζω να κάνω λάθος.

Η μεγάλη τρύπα φίλε Pascal είναι στο θέμα του ασύλου που παρουσιάζει κατ ' εμέ έντονες αντιφάσεις και ενδεχόμενες πολλές ερμηνείες. Αλλά η εμμονή σου με τα δάνεια πραγματικά με προβληματίζει . Στο χωριό μου λένε ο γάιδαρος δεν κουτσαίνει από το αυτί και έχουν δίκιο.
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...
Image
User avatar
PASCAL
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3587
Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by PASCAL » Thu Mar 01, 2007 2:29 am

Κοίτα, άποψή μου είναι ότι θα υπάρξει μαζοποίηση. Γιατί όταν βάζεις σε ένα νόμο πλαίσιο, που όπως λέει και το ονομά του είναι "περίγραμμα" για το πώς θα λειτουργούν τα πανεπιστήμια, τη ρύθμιση για τα προαπαιτούμενα μαθήματα τότε είναι σαφές ότι θες αυτή η ρύθμιση να εφαρμοσθεί σε όλες τις σχολές και όχι μόνο σε συγκριμένες όπως την Ιατρική που ανέφερες.

Τώρα, για τα δάνεια. Δεν καταλαβαίνω που είναι το δυσνόητο σημείο σχετικά με το ότι ο φοιτητής θα πληρώνει τις σπουδές του; Αφού τελείωνοντας το πανεπιστήμιο θα είναι υποχρεωμένος να επιστρέψει τα λεφτά που δανείστηκε από την τράπεζα για να σπουδάσει. Που είναι η ασάφεια; Είναι μια πτυχή αυτού που λέμε ιδιωτικοποίηση των σπουδών. Πολύ απλά!

Και κάτι άλλο. Από το 5% του προϋπολλογισμού που απαιτεί η φοιτητική κοινότητα να δωθεί για την παιδεία, μπορεί να εξασαφαλιστεί και ένα ποσό για να δοθούν επιδόματα στους οικονομικά ασθενείς φοιτητές.
User avatar
AmmarkoV
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2838
Joined: Thu Nov 04, 2004 2:55 pm
Gender:
Location: Reloaded @ Santa Friday
Contact:

Post by AmmarkoV » Thu Mar 01, 2007 2:43 am

vasvas wrote:Λυπάμαι που όσα χρόνια είσαι εδώ δεν καταφέραμε να σε πείσουμε για αυτό, και να σου δώσουμε να καταλάβεις το σκεπτικό της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης.


2. Το εντυπωσιακό είναι ότι από τη μια γράφεις αυτά τα εντελώς ακραία χρησιμοθηρικά (είμαι εδώ για να πάρω ένα πτυχίο, και το πτυχίο είναι μόνο ένα τυπικό προσόν για να βρω δουλειά) και απαξιωτικά για την ουσία της μόρφωσης και της επιστημονικής κατάρτισης καθαυτής, και από την άλλη, αν δεν απατώμαι, είσαι "κατά της σύνδεσης του πανεπιστημίου με την αγορά και τις επιχειρήσεις" !
Δυστυχώς και λυπάμαι που το λέω αλλά και εγώ ως τυπικό προσόν το βλέπω και ουτε καν γιατί πολλά παιδια τελειώνουν την σχολή (με χαμηλό βαθμό εννοείται βέβαια..) και δεν ξέρουν βασικά πράγματα..
Οπότε δεν ξέρω τι θα με διαφοροποιεί από αυτούς έχοντας το πτυχίο αφού οι πραγματικές ικανότητες που είναι το μόνο αντικειμενικό κριτήριο δεν έχουν χώρο σε συνεντεύξεις από καχύποπτους εργοδότες.. Και ποιόν δεν τον νοιάζει το μέλλον του? Όταν κάποιος έχει βάλει την ζωή του σε μια ευθεία είναι εύκολο να κρίνει (έξω από τον χορό..) Και αν δεν μας νοιάζει η μελλοντική μας επαγγελματική αποκατάσταση , τι να μας νοιάζει δηλαδή?
Η θα τρώμε τα έτοιμα ελπίζοντας οτι δεν θα τελειώσουν ποτέ?
Επίσης τα περισσότερα άτομα που ξέρω ακόμα και αν παρακολουθούν κάποιο μάθημα ωστόσο ουτε καν μπαίνουν στον κόπο να διαβάσουν το βιβλίο , ασχολούνται κυρίως με σημειώσεις και πιο συγκεκριμένα τα κεφάλαια σχετικά με τα θέματα που πέφτουν στην εξεταστική.. Προσωπικά λίγα παιδιά έχω συναντήσει με "επιστημονική" διάθεση.. Και αυτοί το κάνουν καθαρά από δικό τους μεράκι και όχι γιατί είναι μέρος κάποιου μαθήματος..
Νοείται μεταπτυχιακή φοιτητρια πληροφορικής που να με ρωτάει ενώ εγώ είμαι πρώτοεξαμηνίτης για το πως να χρησιμοποιήσει FTP!? Και όμως μου έχει τύχει.. Και δεν πατάω και πολύ στα εργαστήρια για να έχω μεγάλο δείγμα ατόμων!
Τα περισσότερα από τα άτομα που γνωρίζω βλέπουν και μετρούν τα μαθήματα σαν βάρος στην πλάτη και όχι σαν περιεχόμενο..


Αλλά για να μην μιλάω για άλλους.. , είμαι 3ο έτος και τα μαθήματα στα οποία ένιωσα γνήσιο "ακαδημαϊκό" ενδιαφέρον του στύλ να με βάλουν να σκεφτώ και να φτιάξω 2-3 ενδιαφέροντα πράγματα και να μου δώσουν την ελευθερία του να δοκιμάσω και να μάθω είναι λίγα , τα υπόλοιπα θα μπορούσα πολύ απλά να τα διαβάσω σε tutorials στο internet και να γλυτώνω τα καθημερινά 45 λεπτα πήγαινε και τα 45 λεπτα έλα..
Θα ήταν και συνήθως είναι αρκετό για να τα περάσω..
Γιατί πολύ απλά πολλά πράγματα δίνονται ως καθαρά ξηρές τεχνικές οδηγίες για να χρησιμοποιήσεις κάτι.. Το αν θα ψαχτεί κάποιος για να μάθει δεν πιστεύω οτι εμπνέεται από ορισμένα από τα μαθήματα που έχω παρακολουθήσει..
Μπορεί κάποιες δημιουργικές εργασίες να σώζουν κάπως το πράμα αλλά και απο αυτές λίγες είναι αυτές που σε βάζουν να σκεφτείς , να δοκιμάσεις και να δείς γιατί και πως καταλήξαμε εδώ.. , πχ δεν βλέπω κάτι επιστημονικό στο να χρησιμοποιώ το Microsoft Visio , μπορεί να το κάνει και ο μικρός μου αδερφός αν κάτσω και του το εξηγήσω..

Και αυτό πιστεύω οτι όντως θα γίνει ακόμα χειρότερο με την σύνδεση του πανεπιστημίου με την αγορά και τις επιχειρήσεις..

Επίσης άσχετο αλλά επειδή το βλέπω τώρα , οι αλυσίδες μαθημάτων καλό θα ήταν να υπάρχουν γιατί θα γλύτωναν πολύ κόσμο από το χάσιμο του να πηγαίνεις κάπου χωρίς να είσαι προετοιμασμένος..
Πχ τι να τους κάνεις τους μεταγλωττιστές αν δεν έχεις περάσει Java.. (Τυχαίο ενδεικτικό παράδειγμα..)
Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
I would love to change the world, but they won't give me the source code. Οι καθηγητές πληρώνονται από το δημόσιο αρα από όλους τους Έλληνες για να κάνουν τα μαθήματα. Όλοι οι Έλληνες θα έπρεπε να μπορούν να δουν τα μαθήματα τα οποία πληρώνουν! Tο πνευματικό έργο που επιτελείται με τα χρήματα του δημοσίου ΔΕΝ είναι μόνο δικό σας Όποιος δεν δίνει πανελλήνιες έχει δικαίωμα στην γνώση που πληρώνει [url=http://ammar.gr/gddg]gddg blog[/url]
Image
Erevodifwntas
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1098
Joined: Thu Apr 22, 2004 2:18 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: In a Long Time Ago in A Galaxy far far away
Contact:

Post by Erevodifwntas » Thu Mar 01, 2007 8:22 am

Δυστυχώς ξέρεις πόσοι πέρασαν μεταγλωττιστές χωρίς να ξέρουν Java (πολλές φόρες δεν είναι τι ξέρεις, αλλά ποιον ξέρεις.... αρκεί να έχεις ένα φίλο που να έχει περάσει Java -και να έχει ασχοληθεί με το προγραμματισμό γενικότερα- και καθάρισες με τα περισσότερα μαθήματα.... -ΠΡΟΣΟΧΗ: σε καμία περίπτωση δεν αναφέρομαι σε γνωριμίες με καθηγητές, αλλά στο καθημερινό πια "έχω μια εργασία.... μπορείς να με βοηθήσεις", και καταλήγει να την κάνει ο ξέμπαρκος μόνος του)..

επίσης... πίστεψε με δεν είναι η μόνη μεταπτυχιακή φοιτήτρια που υπάρχει... (μην ξεχνάς ότι και οι μεταπτυχιακοί, απλά ένα έτος μεγαλύτεροί σου είναι -άντε 2. κοίτα λίγο γύρω σου... οι μισοί από τον γύρω πλυθησμό θα συνεχίσουν σε Μεταπτυχιακό επίπεδο... νομίζεις ότι στα επόμενα 2 χρόνια θα γίνουν φωστήρες?)
Go To Statement Considered Harmful (Τιτλος δημοσίευσης του Edsger Dijkstra).

my personal site
User avatar
P3
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 2722
Joined: Mon Mar 22, 2004 4:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: !! El Paso !!

Post by P3 » Thu Mar 01, 2007 9:24 am

Δεν ξέρω αν κολλάει απόλυτα εδώ αλλά εγώ το παραθέτω :
Τα ΑΕΙ θα ορίζουν τον αριθμό εισακτέων
Από κοινού με το υπουργείο Παιδείας και με προγραμματισμό σε βάθος τετραετίας

Ικανοποιώντας ένα από τα αιτήματα αιχμής πανεπιστημιακών δασκάλων και πρυτανικών αρχών, η υπουργός Παιδείας Μαριέττα Γιαννάκου ανακοίνωσε χθες ότι από την επόμενη χρονιά ο αριθμός εισακτέων σε κάθε ΑΕΙ και ΤΕΙ θα προκύπτει έπειτα από συναπόφαση των αρχών κάθε ιδρύματος και του υπουργείου. Εξειδικεύοντας το «άνοιγμα» προς τους πανεπιστημιακούς -ενώ ο νόμος-πλαίσιο βρίσκεται στην τελική ευθεία προς την ψήφισή του- η κ. Γιαννάκου διευκρίνισε ότι στο πλαίσιο του προγραμματισμού, κάθε ίδρυμα θα γνωρίζει τον αριθμό εισακτέων της επόμενης τετραετίας. Τα παραπάνω αποτελούν εξορθολογισμό του αριθμού εισακτέων σε ΑΕΙ και ΤΕΙ, καθώς έως τώρα είχε ατύπως θεσμοθετηθεί τα ιδρύματα να εισηγούνται στο υπουργείο Παιδείας έναν αριθμό εισακτέων και το υπουργείο να τον «πολλαπλασιάζει».

Ενδεικτικά, πέρυσι τα πανεπιστήμια «ζήτησαν» συνολικά 25.132 εισακτέους και το υπουργείο αποφάσισε 36.685, δηλαδή 11.553 περισσότερους.
Πηγή: http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 007_217761
"Το δικό μου το ποίημα δεν έχει ομοιοκαταληξία.", ο υπογράφων
vasvas
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 198
Joined: Fri Jul 09, 2004 2:31 pm

Post by vasvas » Thu Mar 01, 2007 10:43 am

Δυστυχώς και λυπάμαι που το λέω αλλά και εγώ ως τυπικό προσόν το βλέπω και ουτε καν γιατί πολλά παιδια τελειώνουν την σχολή (με χαμηλό βαθμό εννοείται βέβαια..) και δεν ξέρουν βασικά πράγματα..
Και δε σου φαίνεται ότι η λύση σε αυτό το πρόβλημα είναι όσοι τελειώνουν να ξέρουν (τουλ.) τα βασικά; Γιατί βλέπεις ότι δεν ξέρουν ούτε τα βασικά μερικοί; Δεν κοιτάτε λίγο τα αιτήματα του φοιτητικού κινήματος, να δείτε αν υπάρχει καμμιά συσχέτιση;
User avatar
AmmarkoV
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2838
Joined: Thu Nov 04, 2004 2:55 pm
Gender:
Location: Reloaded @ Santa Friday
Contact:

Post by AmmarkoV » Thu Mar 01, 2007 12:38 pm

vasvas wrote:Και δε σου φαίνεται ότι η λύση σε αυτό το πρόβλημα είναι όσοι τελειώνουν να ξέρουν (τουλ.) τα βασικά; Γιατί βλέπεις ότι δεν ξέρουν ούτε τα βασικά μερικοί; Δεν κοιτάτε λίγο τα αιτήματα του φοιτητικού κινήματος, να δείτε αν υπάρχει καμμιά συσχέτιση;
Δεν είμαι με το μέρος των τεμπέλιδων (αν και σέβομαι το δικαίωμα τους στην τεμπελιά..) και όποιος είναι τεμπέλης χρειάζεται αυτογνωσία για να το ξεπεράσει , όχι νόμους (του τύπου και με το σκεπτικό αν δεν περάσεις σε X χρόνια τέρμα , θα πληρώνεις τα πάντα για να τα εκτιμάς κτλ..)
Νιώθω οτι αυτοί οι οποίοι είναι αδρανείς και δεν κάνουν κάτι χρήσιμο στις σπουδές τους κάνουν ζημιά στον εαυτό και στο μυαλό τους την οποία θα πληρώσουν αργότερα ούτως ή άλλως.. Και αυτή η ζημιά είναι μεγαλύτερη από οποιαδήποτε τιμωρία θα μπορούσε να τους επιβληθεί..

Αυτό όμως είναι άλλη υπόθεση γιατί το κακό το οποίο επιτελείται κατα την γνώμη μου είναι η μετάβαση σε ένα πιο άδικο σύστημα (το οποίο επι μέρους μπορεί να έχει και σωστά σημεία αλλά και πολλά φανερά πρόχειρα και λάθος) Τα αιτήματα του Φοιτητικού Κινήματος μπορεί να υποθάλπτουν την τεμπελιά στα μάτια μου όμως έχουν δίκαιο σκοπό , το ποιός εκμεταλλεύεται την κατάσταση και για ποιό σκοπό είναι side effect..
Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
I would love to change the world, but they won't give me the source code. Οι καθηγητές πληρώνονται από το δημόσιο αρα από όλους τους Έλληνες για να κάνουν τα μαθήματα. Όλοι οι Έλληνες θα έπρεπε να μπορούν να δουν τα μαθήματα τα οποία πληρώνουν! Tο πνευματικό έργο που επιτελείται με τα χρήματα του δημοσίου ΔΕΝ είναι μόνο δικό σας Όποιος δεν δίνει πανελλήνιες έχει δικαίωμα στην γνώση που πληρώνει [url=http://ammar.gr/gddg]gddg blog[/url]
Image
vasvas
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 198
Joined: Fri Jul 09, 2004 2:31 pm

Post by vasvas » Thu Mar 01, 2007 12:49 pm

Λες:
Νιώθω οτι αυτοί οι οποίοι είναι αδρανείς και δεν κάνουν κάτι χρήσιμο στις σπουδές τους κάνουν ζημιά στον εαυτό και στο μυαλό τους την οποία θα πληρώσουν αργότερα ούτως ή άλλως..
Δίκιο έχεις. Εννοείς όμως ότι κάνουν ζημιά μόνο στον εαυτό τους; Αν ναι, μάλλον δεν κατάλαβα καλά. Νόμιζα ότι όταν έγραφες
Δυστυχώς και λυπάμαι που το λέω αλλά και εγώ ως τυπικό προσόν το βλέπω και ουτε καν (κλπ)
εννοούσες ότι βλάπτεται και το δικό σου πτυχίο, ως επαγγελματικό εφόδιο. Όχι;
User avatar
AmmarkoV
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2838
Joined: Thu Nov 04, 2004 2:55 pm
Gender:
Location: Reloaded @ Santa Friday
Contact:

Post by AmmarkoV » Thu Mar 01, 2007 1:14 pm

Ναι συμφωνώ , όντως δεν κάνουν ζημιά μόνο στον εαυτό τους , αλλά δεν μπορώ επειδή θα βλάψουν το πτυχίο μου να πω πετάξτε τους έξω από την σχολή μου ακόμα και αν είναι η μειοψηφία..

Θα έπρεπε μέσα από την σχολή να υπάρχει κάποιου είδους profiling του καθενός και να τον συμβούλευε/βοηθούσε με τα προβλήματα του και όχι να υπάρχει ο αχταρμάς οπού τα πίσω έδρανα παίζουν τάβλι και τα μπροστά κρέμονται από τα χείλη του καθηγητή.. Η σε περίπτωση που κάποιοι χρωστούσαν κάποια συγκεκριμένα μαθήματα (ενδεικτικό του οτι δεν είναι καλοί σε κάτι) να υπάρχει κάποιο μαξιλάρι-μάθημα στο οποίο να μπορούσαν να προσγειωθούν έτσι ώστε να ξεπεράσουν τις γνωστικές τους ελλείψεις..
Αυτό δεν θα αναβάθμιζε το πτυχίο μου ?

Μου φαίνεται περίεργο που το γράφω αλλά άνθρωποι σαν και εμένα είναι και αυτοί , κάτι είχαν στο μυαλό τους όταν μπήκαν εδώ και προφανώς κάποιο σχέδιο θα έχουν και για μετά..! Και σαν άνθρωποι δεν νομίζω οτι είναι πιο χαζοί ή πιο έξυπνοι από εμένα απλά έχουν διαφορετικές προτεραιότητες..
Το πανεπιστήμιο θα έπρεπε να είναι ανοιχτό για όλους και ο κάθε νέος φοιτητής να κάνει αυτό που του αρέσει και να αποσύρεται από έναν τομέα όταν βλέπει οτι δεν του ταιριάζει..
Ενήλικες είμαστε δεν πρέπει να υπάρχει ο μπαμπούλας απο πάνω..
Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
I would love to change the world, but they won't give me the source code. Οι καθηγητές πληρώνονται από το δημόσιο αρα από όλους τους Έλληνες για να κάνουν τα μαθήματα. Όλοι οι Έλληνες θα έπρεπε να μπορούν να δουν τα μαθήματα τα οποία πληρώνουν! Tο πνευματικό έργο που επιτελείται με τα χρήματα του δημοσίου ΔΕΝ είναι μόνο δικό σας Όποιος δεν δίνει πανελλήνιες έχει δικαίωμα στην γνώση που πληρώνει [url=http://ammar.gr/gddg]gddg blog[/url]
Image
vasvas
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 198
Joined: Fri Jul 09, 2004 2:31 pm

Post by vasvas » Thu Mar 01, 2007 2:57 pm

Eίμαστε πλέον οfftopic.
Η σε περίπτωση που κάποιοι χρωστούσαν κάποια συγκεκριμένα μαθήματα (ενδεικτικό του οτι δεν είναι καλοί σε κάτι) να υπάρχει κάποιο μαξιλάρι-μάθημα στο οποίο να μπορούσαν να προσγειωθούν έτσι ώστε να ξεπεράσουν τις γνωστικές τους ελλείψεις..
Αυτό δεν θα αναβάθμιζε το πτυχίο μου ?
Ο θεσμός του συμβούλου καθηγητή δε δούλεψε διότι δεν τον χρησιμοποίησαν οι φοιτητές, απ'οτι μου έχουν πει -- κι εγώ πιστεύω ότι είναι χρήσιμος. Για τα άλλα, έχεις δίκιο, αυτά κάποιους ίσως να τους βοηθούσαν. Μερικά γίνονται ήδη: αυτός είναι ο βασικός σκοπός των ωρών γραφείου. Άλλα που λες δεν είναι συνηθισμένα στην πανεπιστημιακή εκπαίδευση, η οποία η κοινωνία έχει αποφασίσει ότι δεν είναι υποχρεωτική. Αν γίνονται μαθήματα 2 ταχυτήτων, όπως λες, δεν είναι λογικό να δίνονται και πτυχία 2 ταχυτήτων; Πως σου φαίνεται αυτό;

Επίσης, ξεχνάς ότι δουλεύουμε όλοι με περιορισμένους πόρους. Θα ήθελες να έχεις τα μισά εργαστήριο, για να γίνουν αντίστοιχα ενισχυτικά; Να μειωθούν τα μαθήματα επιλογής για να μπουν τα μαθήματα "μαξιλάρια"; Ο πατέρας σου (ή εσύ) θα ήθελε να κλείσει η Ολυμπιακή ή να αυξηθούν οι φόροι του για να πάρουμε περισσότερο εργαστηριακό προσωπικό;

Προφανώς, πρέπει να παλέψουμε για περισσότερη χρηματοδότηση στα πανεπιστήμια. Αλλά και στις χώρες με τη μέγιστη χρηματοδότηση δεν ισχύουν αυτά που λες -- και επιπλέον, τους πόρους αυτούς από κάπου αλλού θα τους πάρουμε.
User avatar
AmmarkoV
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2838
Joined: Thu Nov 04, 2004 2:55 pm
Gender:
Location: Reloaded @ Santa Friday
Contact:

Post by AmmarkoV » Thu Mar 01, 2007 4:02 pm

Δεν νομίζω οτι είναι offtopic , πάνω στο θέμα (η δίπλα anywayz..) είμαστε..

Τα πτυχία ούτως ή άλλως έχουν ταχύτητες με την έννοια βαθμολογίας..
Εγώ δεν μιλάω για στιγματισμό και κατάταξη σε αποτυχήμένους/επιτυχημένους , για βοήθεια λέω , δηλαδή να γίνει προσπάθεια κατα την διάρκεια της φοίτησης για αλληλεπίδραση και error correction ( για να το θέσω έτσι :-) ) , να μην είναι μονόπλευρη η διαδικασία.. Αν κάποιοι έχουν κενά κάπου να διαπιστώνονται και να καλύπτονται.. Πιστεύω είναι κοινός τόπος οτι δεν ξέρουμε όλοι τα ίδια πράγματα , υπάρχουν άτομα που ουτε κάν έχουν ακουμπήσει Η/Υ οταν έρχονται εδώ , υπάρχουν άλλοι που έχουν ασχοληθεί πολύ περισσότερο.. Επίσης αν κάποιος ξεστρατήσει από το μονοπάτι σπουδών για κάποιο λόγο να μπορέσει να αναταχθεί και να μαθαίνει με τον καλύτερο ρυθμό , όχι να μπεί στην διαδικασία χρωστάω X μαθήματα να διαβάσω τα SOS να πάρω 5 εδώ και εδώ για να ξεμπερδεύω..
(αυτό ειναί το σκεπτικό για το οποίο πιστεύω οτι θα ήταν καλή η ρύθμιση των αλυσιδών)
Και όχι με τον βούρδουλα αλλά με καλή θέληση από όλους..
Δεν έχουν τίποτα να χωρίσουν φοιτητές και καθηγητές , οι στόχοι τους θα έπρεπε να είναι οι ίδιοι..
Προφανώς όταν κάποιος νιώσει οτι προσπαθείς να τον βοηθήσεις θα ανταποκριθεί.. Και αν δεν ανταποκριθεί στην βοήθεια με κοινή λογική θα καταλάβει την βλακεία που κάνει.. Εκτός αν είναι τρελός!
Επίσης εγώ προσωπικά νιώθω σαν ζητιάνος αν πάω στο γραφείο κάποιου καθηγητή , δεν θέλω να είμαι άλλος ένας που τον πρίζει για τα προβλήματα του.. Γιατί ακόμα και αν το κάνω δεν υπάρχει τρόπος για να με βοηθήσει σε κάτι πέρα από το μάθημα του (και δεν εννοώ βαθμολογικά , είναι γελοίο..) ..

Γίνονται πράγματα όπως τα φροντιστήρια πχ ακόμα και το γεγονός οτι μιλάω στους καθηγητές μου από αυτό το forum το θεωρώ πολύ σημαντικό , απλά λείπουν οι συνδετικοί κρίκοι μεταξύ όλων των πραγμάτων για να συντονίσουν την προσπάθεια προς μια κατεύθυνση.. Και στην σχολή μας είμαστε πολύ πιο οργανωμένοι από άλλες σχολές (από συζητήσεις με φίλους μου..)
Θεωρώ οτι ένας τέτοιος εσωτερικός συντονισμός θα είχε τάξεις καλύτερα αποτελέσματα σε σχέση με οποιοδήποτε νομοθέτημα..

Η κοινωνία έχει αποφασίσει οτι δεν είναι υποχρεωτική η πανεπιστημιακή εκπαίδευση αλλά όλα τα παιδιά που μπήκαν στην σχολή μας και δεν την παράτησαν εξαρχής ελπίζουν πως κάτι θα τους προσφέρει..
Και αυτά μέρος της κοινωνίας είναι..

Σχετικά με τα χρήματα είναι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα γιατί είναι κοροϊδία εκ μέρους των κυβερνόντων (παρελθόντος και παρόντος)..
Υπόσχονταν 5% του Α.Ε.Π πήραν την ψήφο μας και τώρα λένε μα κάναμε αυξήσεις 10% σε σχέση με την προηγούμενη κυβέρνηση (αναρωτιέμαι είμαι ο μόνος που ξέρω πολλαπλασιασμό?)
Και δεν δίνουν που δεν δίνουν αυτά που υπόσχονται (υποβαθμίζοντας τα δημόσια πανεπιστήμια) , θέλουν να φορτώσουν και οσα από τα υπάρχοντα έξοδα γίνεται σε εμάς (βιβλία κτλ) , όσα γίνεται σε εταιρείες και ταυτόχρονα να επιτρέψουν την ίδρυση ιδιωτικών ανώτατων σχολών κάτι που κάνει την επιλογή δημοσίου/ιδιωτικού απλή..
Δεν χρειάζεται να κλείσει η Ολυμπιακή.. Εϊμαστε καλοί στο να βρίσκουμε χρήματα.. Μόνοι μας αναθεωρούμε το ΑΕΠ , δηλώνουμε πλούσιοι για να ικανοποιήσουμε την ματαιοδοξία μας (βλέπε Υπουργείο Οικονομικών) και τα σκάμε στους Ευρωπαίους εταίρους μας για να νιώσουμε πιο large...
Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
I would love to change the world, but they won't give me the source code. Οι καθηγητές πληρώνονται από το δημόσιο αρα από όλους τους Έλληνες για να κάνουν τα μαθήματα. Όλοι οι Έλληνες θα έπρεπε να μπορούν να δουν τα μαθήματα τα οποία πληρώνουν! Tο πνευματικό έργο που επιτελείται με τα χρήματα του δημοσίου ΔΕΝ είναι μόνο δικό σας Όποιος δεν δίνει πανελλήνιες έχει δικαίωμα στην γνώση που πληρώνει [url=http://ammar.gr/gddg]gddg blog[/url]
Image
Post Reply

Return to “Αναδημοσιεύσεις”