Φωτιές στην Πάρνηθα, το καζίνο και συλλήψεις διαμαρτυρόμενων
ΠΟΤΕ δεν είπα ότι η έκταση είναι μικρή! Ούτε ένα δέντρο δεν πρέπει να χάνεται!
Απλώς είπα ότι δεν αξίζει να ασχολούμαστε με αυτή όταν έχουν καεί δεκάδες χιλιάδες στρέματα δάσους. Δηλαδή είναι αμελητέα μπροστά στα υπόλοιπα που κάηκαν. Όταν μιλάς για σπίτια τα 62 στρέματα είναι πάρα πολλά αλλά όταν μιλάς για βουνό τα 62 στρέμματα είναι λίγα για να μην πω αμελητέα! Το πρόβλημα εδώ είναι η αποκατάσταση του βουνού και για αυτό πρέπει να φροντήσουμε έστω και αν αργήσει αυτό να γίνει,(μιλάμε για 100+χρόνια) και όχι το αν θα επεκταθεί το καζίνο!
Η φωτιά κατά την άποψή μου δεν είχε όφελος για το καζίνο όμως. Δεν καις, ακόμα και αν είσαι ιδιοκτήτης του καζίνο, όλο το βουνό ξεκινώντας την φωτιά από τα Δερβενοχώρια και με κίνδυνο να καεί και το καζίνο!
Τώρα για την διαμαρτυρία... Δεν κερδίζεις κάτι με το να πετάς μπογιά στο καζίνο και αυτό φαίνεται από το αποτέλεσμα!
Απλώς είπα ότι δεν αξίζει να ασχολούμαστε με αυτή όταν έχουν καεί δεκάδες χιλιάδες στρέματα δάσους. Δηλαδή είναι αμελητέα μπροστά στα υπόλοιπα που κάηκαν. Όταν μιλάς για σπίτια τα 62 στρέματα είναι πάρα πολλά αλλά όταν μιλάς για βουνό τα 62 στρέμματα είναι λίγα για να μην πω αμελητέα! Το πρόβλημα εδώ είναι η αποκατάσταση του βουνού και για αυτό πρέπει να φροντήσουμε έστω και αν αργήσει αυτό να γίνει,(μιλάμε για 100+χρόνια) και όχι το αν θα επεκταθεί το καζίνο!
Η φωτιά κατά την άποψή μου δεν είχε όφελος για το καζίνο όμως. Δεν καις, ακόμα και αν είσαι ιδιοκτήτης του καζίνο, όλο το βουνό ξεκινώντας την φωτιά από τα Δερβενοχώρια και με κίνδυνο να καεί και το καζίνο!
Τώρα για την διαμαρτυρία... Δεν κερδίζεις κάτι με το να πετάς μπογιά στο καζίνο και αυτό φαίνεται από το αποτέλεσμα!
- Sreak
- Venus Project Founder
- Posts: 956
- Joined: Fri Apr 02, 2004 9:56 am
- Academic status: PhD
- Location: eltrun.gr
Ξέρεις πόσο περίπου θα στοίχιζε ένα οικοδομήσιμο στρέμμα στην περιοχή της Πάρνηθας? Γύρω στα 500.000 ευρώ τουλάχιστον. Κάνε έναν πολλαπλασιασμό.
Η Επέκταση του Καζίνο δεν θα γίνονταν αν δεν είχαν καεί τα δέντρακια. Εκτός αν ξέρεις κάτι παραπάνω από μέσα.
Αν και πάλι ήταν κανονισμένο να γίνει η επέκταση, τότε 1000 φορές καλά κάνανε τα παιδά και διαδήλωσαν. Δηλαδή αν δεν είχε καεί το δάσος, θα έκοβαν 68 στρέμματα για το καζίνο?
Proxenos -> Δεν έχουν όλα τα θέματα την ίδια σπουδαιότητα και ας μην ισοπεδώνουμε την οποιαδήποτε οργάνωση, άποψη, γνώμη κτλ.
Η Επέκταση του Καζίνο δεν θα γίνονταν αν δεν είχαν καεί τα δέντρακια. Εκτός αν ξέρεις κάτι παραπάνω από μέσα.
Αν και πάλι ήταν κανονισμένο να γίνει η επέκταση, τότε 1000 φορές καλά κάνανε τα παιδά και διαδήλωσαν. Δηλαδή αν δεν είχε καεί το δάσος, θα έκοβαν 68 στρέμματα για το καζίνο?
Proxenos -> Δεν έχουν όλα τα θέματα την ίδια σπουδαιότητα και ας μην ισοπεδώνουμε την οποιαδήποτε οργάνωση, άποψη, γνώμη κτλ.
- Proxenos
- Gbyte level
- Posts: 1095
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:20 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Κολωνία, Γερμανία
- Contact:
Στις γραφικότητες απαντάω με γραφικότητες. Ειδικά όταν ο συνάδελφος *estrngd μας λέει τις απόψεις του για την ερμηνεία των γεγονότων και των νόμων, καλώντας μας να στηρίξουμε άτομα από τον αντιεξουσιαστικό χώρο που καταστρέφουν ξένη περιουσία "συμβολικά".Sreak wrote:Proxenos -> Δεν έχουν όλα τα θέματα την ίδια σπουδαιότητα και ας μην ισοπεδώνουμε την οποιαδήποτε οργάνωση, άποψη, γνώμη κτλ.
Όσο υποστηρίζω το δικαίωμά τους σε ανθρώπινη και δίκαιη μεταχείριση τόσο δεν μπορώ να ακούω προσωπικές απόψεις για την ερμηνεία των νόμων ούτε μου αρέσει να συγχέω το ένα με το άλλο. Μια παράνομη πράξη ούτε αναιρείται ούτε γίνεται αποδεκτή εάν κρατικά όργανα φερθούν άσχημα στον εγκληματία. Εάν στα άτομα αυτά (και σε οποιαδήποτε άλλα) δεν αρέσουν το Σύνταγμα και οι νόμοι, καλά κάνουν, μεγειά τους με χαρά τους. Έχουν κάθε δικαίωμα σε σωστή μεταχείριση και δίκη, αλλά δεν θα τους κάνουμε και ήρωες επειδή στον περιορισμένο κόσμο τους ο "εχθρός" είναι το καζίνο και ζουν για να τα βάζουν με την έννομη τάξη.[..]Κατά την γνώμη μου έπρεπε να είχε γκρεμιστεί το καζίνο και όλα τα κτίσματα εκεί πέρα οπότε για εμένα δεν ήταν καφρίλες αλλά ειρηνική διαδήλωση και έτσι αυτό που επιθυμείς να ξεκαθαρίσεις το ξεκαθαρίζεις - για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα - μονάχα για εσένα. Δεν είναι τίποτα από αυτά που λες ξεκάθαρο.[..]
Ο νόμος είναι νόμος και σε όποιον δεν αρέσει ας κερδίσει τη λαϊκή πλειοψηφία, αν έχει τα κότσια. Δεν μπορούν κάποιες μειοψηφίες από τη μια να ζητάνε δικαιώματα και από την άλλη να καταπατούν τα δικαιώματα των άλλων, είτε είναι μειοψηφίες είτε είναι πλειοψηφίες, είτε έχουν οικονομική επιφάνεια είτε όχι.
One who pays some attention to history will not be surprised if those who cry most loudly that we must smash and destroy are later found among the administrators of some new system of repression. - Noam Chomsky
-
- Mbyte level
- Posts: 612
- Joined: Thu Dec 16, 2004 1:45 pm
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
- Contact:
Δεν μίλησα για γραφικότητες αλλά τουλάχιστον για γελοιότητες. Και αν μιλάς για γραφικότητες, μίλα συγκεκριμένα και όχι γενικά. Καθότι οι απόψεις μου για την ερμηνεία των γεγονότων, ακολούθησαν τις γελοιότητες σου και δεν προηγήθηκαν.
Επίσης η εφαρμογή του Νόμου τον καταργεί αυτόματα, λόγω μη εκπλήρωσης της ισονομίας. Φυσικά πάντα τίθεται και το ζήτημα του ποιός κατασκευάζει τον νόμο.
Όσο για την λαϊκή πλειοψηφία, τέτοιες φράσεις εγώ τις λέω λαϊκισμό...
Συνεχίζω με τις αναδημοσιεύσεις:
Επίσης η εφαρμογή του Νόμου τον καταργεί αυτόματα, λόγω μη εκπλήρωσης της ισονομίας. Φυσικά πάντα τίθεται και το ζήτημα του ποιός κατασκευάζει τον νόμο.
Όσο για την λαϊκή πλειοψηφία, τέτοιες φράσεις εγώ τις λέω λαϊκισμό...
Συνεχίζω με τις αναδημοσιεύσεις:
Από http://athens.indymedia.org/front.php3? ... _id=743388Πριν λίγο με το που μπήκε στην αίθουσα του δικαστηρίου η διμοιρία που είχε συλλάβει στην Πάρνηθα και ξυλοκοπήσει τους δεμένους με χοιροπέδες 27 συλληφθέντες κάποιοι από τους τους συλληφθέντες τους αποδοκίμασαν με συνθήματα και σε απάντηση άρχισε να ξυλοκοπεί η ίδια διμοιρία και μια άλλη των ΥΜΕΤ που εισέβαλλε στην αίθουσα στην κυριολεξία όποιον/α βρίσκονταν στην αίθουσα ενώ άλλη διμοιρία επιτέθηκε ταυτόχρονα εναντίον των αλληλέγγυων έξω από την αίθουσα του δικαστηρίου. Η δικηγόρος των συλληφθέντων χτυπήθηκε με γκλομπ στο κεφάλι μέσα στην αίθουσα που γίνεται η δίκη. Ενδεικτικό της δικαστικής αμεροληψίας της έδρας είναι το γεγονός πως όταν η δικηγόρος διαμαρτυρήθηκε προς τους δικαστές για τα χτυπήματα που δέχθηκε και την επίθεση των ΜΑΤ σε συλληφθέντες και αλληλέγγυους η απαντηση ήταν "Δεν με αφορά,να τα πείτε στον εισαγγελέα".
-
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2057
- Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
- Academic status: Professor
- Gender: ♂
Κάποιες φορές απογοητεύομαι από κάποια αλλαζονικά posts που διαβάζω. Αλλά - λέω στον εαυτό μου - μπορεί να μην είμαι μόνος, μπορεί και άλλοι να συμμερίζονται την απογοήτευσή μου... Όμως, αν είμαι μόνος, μάλλον εγώ θα φταίω και τα 48 μου χρόνια, άρα μη δίνετε σημασία...
Δ. Γκρ.
ΥΓ. Το σχόλιο δεν αφορούσε το δικό σου post, sreak (όπως ξέρεις).
Δ. Γκρ.
ΥΓ. Το σχόλιο δεν αφορούσε το δικό σου post, sreak (όπως ξέρεις).
- ailouros
- Gbyte level
- Posts: 1041
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:36 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Contact:
Το θέμα με την δημοκρατία και τα όρια της είναι λίγο πολυσυζητημένο.
Ο νόμος πάντα θα είναι "πίσω από την εποχή του " και δυστυχώς πολλοί από τους νόμους υπάρχουν απλά για να συντηρήσουν/προστατέψουν τα δικαιώματα κάποιας συγκεκριμένης κλάσης πολιτών αδικώντας κατάφορα κάποια άλλη κατηγορία πολιτών (που αποτελεί συνήθως πλειοψηφία).
Για κάθε πασέ νόμο και για κάθε παραλογισμό,κατάχρηση εξουσίας του νομοθέτη, ακόμα και όταν αυτός νομιμοποιείται από 300 κουκιά (κάθε 4 χρόνια όταν και ενεργοποιούνται τα "δημοκρατικά reflex"του Έλληνα) /10 εκατομμύρια πολίτες, θα χαίρομαι για όσους έχουν το σθένος να "παρανομήσουν" και να εκφραστούν έστω και ακραία για να υπερασπιστούν τα αυτονόητα. Μπας και φτάσει ποτέ στα αυτιά μας και κάποια αντίθετη άποψη από αυτήν των καναλαρχών και εκδοτών...
Ο νόμος πάντα θα είναι "πίσω από την εποχή του " και δυστυχώς πολλοί από τους νόμους υπάρχουν απλά για να συντηρήσουν/προστατέψουν τα δικαιώματα κάποιας συγκεκριμένης κλάσης πολιτών αδικώντας κατάφορα κάποια άλλη κατηγορία πολιτών (που αποτελεί συνήθως πλειοψηφία).
Για κάθε πασέ νόμο και για κάθε παραλογισμό,κατάχρηση εξουσίας του νομοθέτη, ακόμα και όταν αυτός νομιμοποιείται από 300 κουκιά (κάθε 4 χρόνια όταν και ενεργοποιούνται τα "δημοκρατικά reflex"του Έλληνα) /10 εκατομμύρια πολίτες, θα χαίρομαι για όσους έχουν το σθένος να "παρανομήσουν" και να εκφραστούν έστω και ακραία για να υπερασπιστούν τα αυτονόητα. Μπας και φτάσει ποτέ στα αυτιά μας και κάποια αντίθετη άποψη από αυτήν των καναλαρχών και εκδοτών...
- Proxenos
- Gbyte level
- Posts: 1095
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:20 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Κολωνία, Γερμανία
- Contact:
Αν είχαν και κάποιο ανώτερο σκοπό εκτός από παιδιαρίσματα και μαγκιές...ailouros wrote:Το θέμα με την δημοκρατία και τα όρια της είναι λίγο πολυσυζητημένο.
Ο νόμος πάντα θα είναι "πίσω από την εποχή του " και δυστυχώς πολλοί από τους νόμους υπάρχουν απλά για να συντηρήσουν/προστατέψουν τα δικαιώματα κάποιας συγκεκριμένης κλάσης πολιτών αδικώντας κατάφορα κάποια άλλη κατηγορία πολιτών (που αποτελεί συνήθως πλειοψηφία).
Για κάθε πασέ νόμο και για κάθε παραλογισμό,κατάχρηση εξουσίας του νομοθέτη, ακόμα και όταν αυτός νομιμοποιείται από 300 κουκιά (κάθε 4 χρόνια όταν και ενεργοποιούνται τα "δημοκρατικά reflex"του Έλληνα) /10 εκατομμύρια πολίτες, θα χαίρομαι για όσους έχουν το σθένος να "παρανομήσουν" και να εκφραστούν έστω και ακραία για να υπερασπιστούν τα αυτονόητα. Μπας και φτάσει ποτέ στα αυτιά μας και κάποια αντίθετη άποψη από αυτήν των καναλαρχών και εκδοτών...
Δυστυχώς σε αυτή τη χώρα έχουν τελειώσει και οι ιδέες. Ας ζήσουμε λοιπόν στο παρελθόν παρακολουθώντας το παρόν να μας προσπερνά.
One who pays some attention to history will not be surprised if those who cry most loudly that we must smash and destroy are later found among the administrators of some new system of repression. - Noam Chomsky
- mikem4600
- Gbyte level
- Posts: 1363
- Joined: Fri Mar 12, 2004 2:00 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: A Galaxy Far, Far Away
- Contact:
Έχεις δίκιο, οι νόμοι δεν είναι ψηφισμένοι από πλειοψηφία...ailouros wrote:Ο νόμος πάντα θα είναι "πίσω από την εποχή του " και δυστυχώς πολλοί από τους νόμους υπάρχουν απλά για να συντηρήσουν/προστατέψουν τα δικαιώματα κάποιας συγκεκριμένης κλάσης πολιτών αδικώντας κατάφορα κάποια άλλη κατηγορία πολιτών (που αποτελεί συνήθως πλειοψηφία).

Μπράβο. Πράγματι. Στην πραγματικότητα τι είναι ο νόμος; Ένας βραχνάς που μας λέει τι να (μην) κάνουμε όλη την ώρα. Τι τον χρειαζόμαστε; Αφού δεν εξυπηρετεί τον κόσμο, πρέπει να καταργηθεί. Έτσι δεν είναι; Τότε θα μπορούμε να ζήσουμε ελεύθεροι να κυλιστούμε στα καταπράσινα λιβάδια χωρίς καμία απολύτως απόπειρα κατά της ζωής, της προσωπικότητας, της ιδιωτικότητας ή της ιδιοκτησίας (τα οποία παρεμπιπτόντως, απ' ότι φαίνεται, είναι κι αυτά υπερτιμημένα: θα πρέπει όλα να ανήκουν σε όλους και όλοι να τα ξέρουν τα πάντα για τους άλλους και το σπίτι σου είναι και δικό μου - και άμα λάχει έρχομαι και στο γκρεμίζω - και αν σκοτωθεί και κανένας δεν έγινε και τίποτα). Σωστά;ailouros wrote:Για κάθε πασέ νόμο και για κάθε παραλογισμό,κατάχρηση εξουσίας του νομοθέτη, ακόμα και όταν αυτός νομιμοποιείται από 300 κουκιά (κάθε 4 χρόνια όταν και ενεργοποιούνται τα "δημοκρατικά reflex"του Έλληνα) /10 εκατομμύρια πολίτες, θα χαίρομαι για όσους έχουν το σθένος να "παρανομήσουν" και να εκφραστούν έστω και ακραία για να υπερασπιστούν τα αυτονόητα. Μπας και φτάσει ποτέ στα αυτιά μας και κάποια αντίθετη άποψη από αυτήν των καναλαρχών και εκδοτών...

Autocracy hates questions. Anarchy hates answers.
-
- Mbyte level
- Posts: 612
- Joined: Thu Dec 16, 2004 1:45 pm
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
- Contact:
Στο ίδιο μοτίβο των αναδημοσιεύσεων:
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΧΤΙΖΟΥΝ ΠΑΛΑΤΙΑ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ
ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ
ή αλλιώς
πώς η ελληνική δημοκρατία αντιμετωπίζει έναν περίπατο στο δάσος
με παρακολουθήσεις, απειλές με όπλα και κλοπές προσωπικών αντικειμένων
Το απόγευμα της Πέμπτης 2 Αυγούστου, κατεβαίνοντας την πλαγιά της Πάρνηθας ως ένας λάτρης της φυσικής ομορφιάς του βουνού και των μονοπατιών του, αντιλήφθηκα -όταν πλέον έφτασα στην καταπατημένη περιοχή των Θρακομακεδόνων- να με παρακολουθούν επίμονα επιβαίνοντες σε αυτοκίνητα κάτοικοι της περιοχής (ηλικιωμένοι και άλλοι). Από την στιγμή λοιπόν που βρέθηκα να περπατώ στους πρώτους αστικούς δρόμους που συνάντησα, διαπίστωσα ότι με παρακολουθούσαν οχήματα και πρόσωπα τα οποίο και ολοένα ενίσχυαν την παρουσία τους τριγύρω μου. Σε μία άσπρη mercedes μεταξύ των οχημάτων που με «επιτηρούσαν», αναγνώρισα το πρόσωπο του δημάρχου Θρακομακεδόνων Θέμη Οικονόμου, γνωστού από τις τελευταίες τηλεοπτικές του εμφανίσεις.
Λίγο αργότερα ένας άντρας 60 περίπου χρονών σταμάτησε με το αυτοκίνητό του δίπλα μου και δίχως να μου δηλώσει την ιδιότητά του ξεκίνησε επίμονα να με ανακρίνει με ερωτήσεις «ποιος είμαι», «που μένω», «τι γυρεύω στην περιοχή». Στην προσπάθειά μου να αντιληφθώ την ιδιότητα ενός αγνώστου που με ανακρίνει σε έναν δημόσιο δρόμο, επέμενα να ερωτώ την ιδιότητά του, αν δηλαδή ο ηλικιωμένος αυτός «κύριος» είχε την ιδιότητα αστυνομικού, κατοίκου ή αν επιτελεί κάποιο έργο κατάδοσης ορειβατών στα πλαίσια των νέων σωμάτων και αρμοδιοτήτων της πρόσφατα εξαγγελθείσας αγροφυλακής ή «αστυνομίας της οικολογίας». Ως απάντηση, μου γνωστοποιήθηκε ύστερα από πολύ ώρα από τον ίδιο ότι είναι κάτοικος της περιοχής και ότι κάνει περιπολίες. Λίγα λεπτά αργότερα, κι ενώ ο διάλογός μας είχε τελειώσει, ξεκίνησα και πάλι να περπατώ προς την ίδια κατεύθυνση με πρόθεσή μου να φτάσω σε στάση αστικού λεωφορείου όπου βρίσκεται λίγα οικοδομικά τετράγωνα παρακάτω. Δεν πρόλαβα να περπατήσω πέρα από κάποια μέτρα, όταν και εμφανίστηκε μπροστά μου άλλος άγνωστος άντρας ηλικίας περίπου 35 ετών ο οποίος και προσπάθησε να με σταματήσει μπαίνοντας μπροστά μου. Ο άγνωστος αυτός «κύριος» (ο οποίος δεν ήταν ένστολος) δίχως να μου επιδείξει ταυτότητα αστυνομικού επικαλέστηκε την αστυνομική του ιδιότητα και επιχείρησε να με ακινητοποιήσει σωματικά. Εγώ συνέχισα να του ζητώ να μου δηλώσει την ιδιότητά του, να μου υποδείξει την ταυτότητα αστυνομικού και να πάψει να με κρατά και να μου ασκεί σωματική πίεση. Αφού δεν μου υπέδειξε την ταυτότητά του και δεν υπήρχε κάποιος λόγος κράτησής μου από έναν άγνωστο, διεκδίκησα το δικαίωμά μου να συνεχίσω την πορεία μου. Όμως ο εν λόγω «κύριος» (ακόμη άγνωστος για μένα όσον αφορά την ιδιότητά του) συνέχισε να με ακολουθεί και να με παρενοχλεί λεκτικά. Εκατό περίπου μέτρα παρακάτω και πάντα στον ίδιο δρόμο, συνάντησα σταματημένο περιπολικό της αστυνομίας έξω από το οποίο βρίσκονταν δύο αστυνομικοί οι οποίοι μου ζητήσανε να σταματήσω. Στη συνέχεια με έλεγξαν σωματικά αλλά και μου αφαίρεσαν δίχως να μου το ζητήσουν το προσωπικό μου σακίδιο. Όλη αυτή η έρευνα έγινε δίχως να μου ανακοινώσουν τον λόγο. Στη συνέχεια με έβαλαν βίαια εντός του περιπολικού και πάλι δίχως να μου ανακοινώσουν τον λόγο προσαγωγής μου, γεγονός για το οποίο διαμαρτυρήθηκα ζητώντας να με αφήσουν ελεύθερο.
Με οδήγησαν στο αστυνομικό τμήμα Αχαρνών όπου και ζήτησα από τους αστυνομικούς που με «παρέλαβαν» να μου ανακοινώσουν τους λόγους προσαγωγής μου, να με αφήσουν ελεύθερο ή να μου επιτρέψουν να επικοινωνήσω τηλεφωνικά με συγγενικά μου πρόσωπα. Δεν με άφησαν, μου τραβούσαν τα χέρια και μου κατέβαζαν το τηλέφωνο στην προσπάθειά μου να επικοινωνήσω από καρτοτηλέφωνο του διαδρόμου του αστυνομικού τμήματος με συγγενικά και φιλικά μου πρόσωπα. Τις διαμαρτυρίες μου για όλη αυτήν την απροκάλυπτη συνθήκη, ακολούθησαν προσωπικές απειλές από πλήθος ένστολων αστυνομικών για άσκηση σωματικής βίας επάνω μου. Οι απειλές αυτές συνεχίζονταν καθώς μεγάλωνε ο αριθμός των μπάτσων γύρω μου. Λίγα λεπτά αργότερα εμφανίστηκε άτομο το οποίο δήλωσε την ιδιότητα του διοικητή του τμήματος και ο οποίος έδωσε εντολή να μου επιτρέψουν να τηλεφωνήσω, κάτι το οποίο όμως δεν τα κατάφερα καθώς όσοι αστυνομικοί με συνόδευσαν στο καρτοτηλέφωνο μου έκλειναν διαρκώς το ακουστικό. Διαμαρτυρήθηκα και πάλι έντονα και δυνατά για αυτήν την συνθήκη και λίγο αργότερα αποφασίσανε να με μεταφέρουν από το ισόγειο (όπου με είχαν έως τότε όμηρο) στον πρώτο όροφο του τμήματος.
Καθόλη τη διάρκεια της παραμονής μου στο τμήμα, με μετέφεραν σε διάφορα δωμάτια όπου και βρίσκονταν διάφοροι αστυνομικοί. Με ρωτούσαν αν είχα σχέση με την πορεία της Κυριακής και τι έκανα στην περιοχή των Θρακομακεδόνων την ημέρα εκείνη. Ως απάντηση προς όλους, επέμενα στο ότι από την στιγμή που έχω δηλώσει τα στοιχεία μου και τα είχαν στη διάθεσή τους θα έπρεπε να με αφήσουν ελεύθερο, ότι δεν επιθυμώ να μιλήσω μαζί τους για οτιδήποτε άλλο, ότι πρέπει να μου ανακοινώσουν τον λόγο της παράτασης της κράτησής μου, ότι πρέπει να μου επιτρέψουν να επικοινωνήσω τηλεφωνικά με δικηγόρο και συγγενείς και ότι δεν έχω λόγο να απολογηθώ σε κανέναν για το δικαίωμά μου να περπατώ ελεύθερος στο βουνό ως λάτρης της φυσικής του ομορφιάς και των μονοπατιών του. Απέναντι σε αυτήν την στάση μου, οι περισσότεροι των αστυνομικών γίνονταν πιο πιεστικοί και απειλητικοί για τη διαμονή μου στο «ευαγές» αυτό παράρτημα της ελληνικής αστυνομίας ή τη μεταφορά μου στο κτίριο της γενικής αστυνομικής διεύθυνσης Αθηνών.
Κατά τη διάρκεια της απόπειρας τρομοκράτησής μου από διάφορα αστυνομικά όργανα που μπαινόβγαιναν στα δωμάτια όπου με κρατούσαν, σημειώνω ότι άσκησαν επάνω μου ψυχολογική και σωματική βία η οποία και προσπαθούσε να εκδηλώνεται ελεγχόμενα. Χαρακτηριστική είναι η στιγμή κατά την οποία με είχαν περικυκλώσει τέσσερις αστυνομικοί οι οποίοι και ασκούσαν πίεση στο σώμα μου και στο πρόσωπό μου, μη θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να αφήσουν μώλωπες πάνω στο σώμα μου και λέγοντάς μου «να είμαι συνεργάσιμος», ότι «εδώ είναι Μενίδι», ότι «θα σου φορτώσουμε κατηγορίες» και άλλα απειλητικά και υβριστικά μηνύματα. Στη συνέχεια με οδήγησαν βίαια σε ένα κελί του τμήματος όπου ειρωνικά μου υπόδειξαν ότι αυτός είναι ο χώρος όπου θα βρω τα δικαιώματά μου αλλά αμέσως μετά με οδήγησαν σε ένα άλλο γραφείο.
Σε αυτό το γραφείο εκδηλώθηκε το αποκορύφωμα της αστυνομικής τρομοκράτησης που δέχτηκα όλες αυτές τις ώρες. Ενώ βρισκόμουν καθισμένος και είχα απέναντί μου έναν αστυνομικό με πολιτικά, ξαφνικά στο ίδιο δωμάτιο μπήκε ένας άλλος αστυνομικός με πολιτικά ο οποίος και κρατούσε ένα όπλο μήκους ενός περίπου μέτρου (μάλλον κυνηγετικό) και ο οποίος άρχισε να επεξεργάζεται το όπλο, να το οπλίζει και να στοχεύει προς διάφορες κατευθύνσεις, αλλά και προς εμένα. Ο ίδιος αυτός ο αστυνομικός ο οποίος επιδείκνυε το όπλο του μέσα στο γραφείο με ζήλο και υπερηφάνεια και δοκίμαζε τον στόχο του ενώπιόν μου αλλά και προς το μέρος μου, ρώτησε τον άλλον αστυνομικό ο οποίος βρισκόταν ήδη μέσα στο γραφείο αν το συγκεκριμένο όπλο είναι καλό και αξιόπιστο. Η απάντηση που πήρε από τον συνάδελφό του ήταν ότι είναι «ωραίο» και ότι «τρυπάει και αυτιά». Και οι δυο αστυνομικοί αποφασίσανε (και πάλι ενώπιόν μου) ότι το όπλο αυτό χρειάζεται να μείνει και να φυλαχτεί εντός του δωματίου στο οποίο με φρουρούσαν. Είναι προφανές ότι το περιστατικό αυτό ξεπερνάει κάθε όριο κρατικής τρομοκρατίας και κάθε πρόσχημα δημοκρατικής διαχείρισης των προσαγόμενων ή κρατούμενων στα αστυνομικά τμήματα και αναδεικνύει με τη σειρά τουτις πραγματικές συνθήκες επιτήρησης και εγκλεισμού σε όλα τα «σωφρονιστικά» ιδρύματα και αστυνομικά τμήματα της δημοκρατίας.
Κατά τη διάρκεια της χρονοβόρας ομηρίας μου στο αστυνομικό τμήμα Αχαρνών έγινε και έλεγχος στο προσωπικό μου σακίδιο.Όταν μου παραδόθηκε (λίγο πριν την ενημέρωσή μου από τον διοικητή ότι σιγά σιγά μπορώ να αποχωρήσω από το τμήμα) πραγματοποίησα έλεγχο του περιεχομένου του σακιδίου μου και διαπίστωσα ότι έλειπαν από αυτό προσωπικά μου αντικείμενα. Για αρκετή ώρα ζητούσα επίμονα να μου δώσουν πίσω αυτά που μου είχαν κλέψει. Ο διοικητής του αστυνομικού τμήματος έκανε πως δεν γνωρίζει και απαντούσε με αφαιρετικές υπεκφυγές, ενώ ταυτόχρονα ένας ολιγομελής αστυνομικός περίγυρος γελούσε και σχολίαζε ειρωνικά. Στο σημείο αυτό γνωστοποίησα και προς τον διοικητή αλλά και προς τους υπολοίπους ρητά και δυνατά πως έχουν ασκήσει επάνω μου ψυχολογική και σωματική βία, έχουνε παρακρατήσει προσωπικά μου αντικείμενα και πως επιφυλάσσομαι για κάθε δικαίωμά μου.
Είναι γνωστό πως στην περιοχή των Θρακομακεδόνων υπήρχε ένα πυκνό δάσος στο παρελθόν. Στη θέση αυτού ορθώνονται πλέον πολυτελείς επαύλεις οι οποίες μέσω των εμπρησμών, των αποχαρακτηρίσεων της δασικής γης και των αδειών οικοδόμησής τους, κατοχύρωσαν την ύπαρξή τους στην περιοχή. Πολυτελείς επαύλεις οι οποίες όχι μόνο εγκαταστάθηκαν αλλά και επεκτείνονται μέσα στο δάσος με τη συναίνεση και τη σιωπή των κεντρικών και τοπικών αρχών. Οι ιδιοκτήτες αυτών των πολυτελών επαύλεων κάνουν πλέον περιπολίες για να διώχνουν τους «ανεπιθύμητους περιπατητές», ορειβάτες και λάτρεις της φύσης, εγκαθιστώντας με αυτόν τον τρόπο ένα ιδιότυπο καθεστώς στην περιοχή στο οποίο τον μόνο λόγο έχουν οι μπάτσοι, οι σεκιουριτάδες, οι ρουφιάνοι, οι επιφανείς ιδιοκτήτες και οι δημοτικοί άρχοντες. Ένα καθεστώς το οποίο αυτό που θέλει είναι να απαγορεύσει την επαφή του ανθρώπου με το φυσικό περιβάλλον της περιοχής έτσι ώστε να διαγραφεί μέσα στον χρόνο η μνήμη για τον φυσικό αυτό πλούτο της περιοχής και να αντικατασταθεί με τον πλούτο του τσιμέντου, των σιδερόφραχτων αυλών και των πολυτελών παλατιών των νεόπλουτων κατοίκων που έρχονται και εδραιώνουν την παρουσία τους στη δασική αυτή έκταση. Αυτοί που εγκαθιστούν και υπερασπίζονται αυτό το ιδιότυπο καθεστώς στους Θρακομακεδόνες -και όχι μόνο- είναι συνένοχοι για τους εμπρησμούς και την εκμετάλλευση του φυσικού περιβάλλοντος. Είναι οι ίδιοι που αργότερα εμφανίζονται ως προστάτες και τιμητές αυτού του φυσικού περιβάλλοντος.
Ο δήμαρχος των Θρακομακεδόνων, γνωστός για τις τηλεοπτικές του εμφανίσεις, προασπίζει την ιδιοκτησία των καταπατητών, στοχοποιεί ως εμπρηστές τους ίδιους τους μετανάστες που δουλεύουν στα κάτεργα των ανεγειρόμενων βιλών και λοιδορεί αγωνιστές.
Στις 29 Ιούλη ο δήμαρχος των Θρακομακεδόνων (Θέμης Οικονόμου), μια μερίδα καταπατητών της περιοχής και όλα τα σώματα του στρατού της ελληνικής αστυνομίας, συνέβαλαν αποφασιστικά στην καταδίωξη, τον ξυλοδαρμό και στη σύλληψη 27 ανθρώπων (ανάμεσά τους και εγώ) που κατηγορούνται για τη διαδήλωση υπεράσπισης του φυσικού περιβάλλοντος της Πάρνηθας, μια διαδήλωση που εναντιώθηκε έμπρακτα στην ύπαρξη και επέκταση του καζίνου του Μον Παρνές. Μια διαδήλωση που σπιλώθηκε βάναυσα από πολιτικούς, μέσα μαζικής ενημέρωσης, αστυνομικούς: «οι διαδηλωτές επιτέθηκαν με κράνη και λοστούς και προξένησαν φθορές σε αυτοκίνητα», «κάνανε έλεγχο σε διερχόμενους πολίτες», «άφησαν σκουπίδια πίσω τους», «είναι εμπρηστές και ληστές» (σημ: από αναφορές και δηλώσεις στον ηλεκτρονικό και έντυπο τύπο τις πρώτες ημέρες μετά τη διαδήλωση).
Όμως οι κοινωνικοί αγώνες δε συκοφαντούνται, δεν απειλούνται, δεν τρομοκρατούνται. Αντίθετα συνεχίζονται και εντείνονται πέρα από τη δικαιοσύνη και τους κατασταλτικούς μηχανισμούς των ισχυρών. Απέναντι στα σχέδια τρομοκράτησης και ποινικοποίησης των αγώνων και των αγωνιστών, οι συλλογικές απαντήσεις και η ενδυνάμωση της αλληλεγγύης θα είναι η απάντηση προς όλους αυτούς που λεηλατούν, εκμεταλλεύονται και καταστρέφουν τη φύση, προς όλους αυτούς που επιχειρούν να τρομοκρατήσουν τον αγώνα για ελευθερία.
ΚΑΜΙΑ ΑΝΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΚΑΜΙΑ ΑΝΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΟΙΚΟΠΕΔΟΦΑΓΟΥΣ
ΚΑΜΙΑ ΑΝΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΑΥΤΟΚΛΗΤΟΥΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΥΣ
ένας από τους 27 κατηγορούμενους για τη συμμετοχή
στη διαδήλωση στην Πάρνηθα στις 29 Ιούλη
- ailouros
- Gbyte level
- Posts: 1041
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:36 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Contact:
Μα εγώ δεν μίλησα για όλους τους νόμους. Εξάλλου σε όλες τις κοινωνικές οργανώσεις ακόμα και στην αφρική και στα λειβάδια υπάρχουν άγραφοι νόμοι που συνάδουν με το ηθικό σύστημα αξιών της κάθε κοινωνίας.
Το ότι υπάρχουν νόμοι που αντιτίθενται στην ηθική της κοινωνίας και εξυπηρετούν μόνο μικροσυμφέροντα δεν είναι γεγονός;
Το τι κάνει ο καθένας μας νομίζω δεν του το υπαγορεύει κανένας νόμος αλλά η συνείδησή του, η παιδεία του (που μπορεί να είναι και δημοκρατική), οι τρόποι του κλπ.
Η περίπτωση που συζητάμε είναι διαφορετική. Βέβαια απορώ πως θίγεται το κοινό αίσθημα με μια τέτοια είδηση. Ωραία μπορεί να μην είναι δημοκρατικό αλλά προσωπικά με αφήνει παγερά αδιάφορο το τι "ζημιές" θα πάθει μια υπερκερδοφόρα επιχείρηση και αν θα ιδρώσει το αυτί του κρουπιέρη μπας και τον πάρει καμια πιτσιλιά. Και δεν είναι μια κίνηση ασυδοσίας όπου δέκα αλήτες ξεκίνησαν να ρίχνουν μπογιές στην κάθε περιουσία ώστε να μιλάμε για δημοκρατικότητα και νόμους και ότι κινδυνεύει το σπίτι μου και το σπιτι σου από τέτοια άτομα (πιο πολύ από το καζίνο κινδυνεύει μπας και χαθεί σε καμια ρουλέτα).
Μου θυμίζει τα παιδιά των Παλαιστινίων που ρίχναν πέτρες και οι Ισραηλινοί απαντούσαν με ρουκέτες.
Δυστυχώς οι δημοκρατίες δεν είναι αγγελικά πλασμένες και κάποιες φορές οι αδύναμοι/ριγμένοι/καταπατημένοι πρέπει να κάνουν αισθητή την παρουσία τους και αλλιώς.
Το ότι υπάρχουν νόμοι που αντιτίθενται στην ηθική της κοινωνίας και εξυπηρετούν μόνο μικροσυμφέροντα δεν είναι γεγονός;
Το τι κάνει ο καθένας μας νομίζω δεν του το υπαγορεύει κανένας νόμος αλλά η συνείδησή του, η παιδεία του (που μπορεί να είναι και δημοκρατική), οι τρόποι του κλπ.
Η περίπτωση που συζητάμε είναι διαφορετική. Βέβαια απορώ πως θίγεται το κοινό αίσθημα με μια τέτοια είδηση. Ωραία μπορεί να μην είναι δημοκρατικό αλλά προσωπικά με αφήνει παγερά αδιάφορο το τι "ζημιές" θα πάθει μια υπερκερδοφόρα επιχείρηση και αν θα ιδρώσει το αυτί του κρουπιέρη μπας και τον πάρει καμια πιτσιλιά. Και δεν είναι μια κίνηση ασυδοσίας όπου δέκα αλήτες ξεκίνησαν να ρίχνουν μπογιές στην κάθε περιουσία ώστε να μιλάμε για δημοκρατικότητα και νόμους και ότι κινδυνεύει το σπίτι μου και το σπιτι σου από τέτοια άτομα (πιο πολύ από το καζίνο κινδυνεύει μπας και χαθεί σε καμια ρουλέτα).
Μου θυμίζει τα παιδιά των Παλαιστινίων που ρίχναν πέτρες και οι Ισραηλινοί απαντούσαν με ρουκέτες.
Δυστυχώς οι δημοκρατίες δεν είναι αγγελικά πλασμένες και κάποιες φορές οι αδύναμοι/ριγμένοι/καταπατημένοι πρέπει να κάνουν αισθητή την παρουσία τους και αλλιώς.
- Proxenos
- Gbyte level
- Posts: 1095
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:20 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Κολωνία, Γερμανία
- Contact:
mikem4600++... Του Έλληνα ο τράχηλος ζυγόν δεν υποφέρει...
E, όχι ρε Αίλουρε. Βάζεις στην ίδια μοίρα τους Παλαιστίνιους και τους ταραξίες; Μήπως να φωνάξουμε και την Ύπατη Αρμοστεία του Ο.Η.Ε. για τους πρόσφυγες; Ποιο ακριβώς πρόβλημα έχουν αυτά τα παιδιά στη ζωή - μήπως δεν τους άφηνε η μάνα τους να πάνε σε πάρτυ όταν ήταν ανήλικοι και ένιωθαν καταπιεσμένοι; Μήπως τους λείπει το φαγητό και η παιδεία; Μήπως μπαίνει ο ισραηλινός στρατός στην πόλη τους και ισοπεδώνει μερικά οικήματα; Και ποιο ακριβώς μέρος του προβλήματός τους προκαλείται από το Καζίνο; Θα ήθελα πολύ να ακούσω την απάντηση...
E, όχι ρε Αίλουρε. Βάζεις στην ίδια μοίρα τους Παλαιστίνιους και τους ταραξίες; Μήπως να φωνάξουμε και την Ύπατη Αρμοστεία του Ο.Η.Ε. για τους πρόσφυγες; Ποιο ακριβώς πρόβλημα έχουν αυτά τα παιδιά στη ζωή - μήπως δεν τους άφηνε η μάνα τους να πάνε σε πάρτυ όταν ήταν ανήλικοι και ένιωθαν καταπιεσμένοι; Μήπως τους λείπει το φαγητό και η παιδεία; Μήπως μπαίνει ο ισραηλινός στρατός στην πόλη τους και ισοπεδώνει μερικά οικήματα; Και ποιο ακριβώς μέρος του προβλήματός τους προκαλείται από το Καζίνο; Θα ήθελα πολύ να ακούσω την απάντηση...
One who pays some attention to history will not be surprised if those who cry most loudly that we must smash and destroy are later found among the administrators of some new system of repression. - Noam Chomsky
- ailouros
- Gbyte level
- Posts: 1041
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:36 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Contact:
Μα φυσικά δεν επιχειρώ σύγκριση απλά το αναφέρω ως αναλογία.
Όποτε ο Δαυιδ πάει να χτυπήσει τον Γολιάθ και το μυρμήγκι τον ελέφαντα, τότε όλοι οι φιλήσυχοι και δημοκρατικοί πολίτες της χώρας ρίχνετε τα πυρά στο μυρμήγκι για αντιδημοκρατικότητα-φασισμό κλπ. Φαίνεται κάποιοι έχουν αποδεχτεί ότι οι ελέφαντες ως παχύδερμα μπορούν να τσαλαπατάν όπου βρίσκουν...
Είναι τελείως προπαγανδιστικός συλλογισμός το να έχουμε επιλεκτική κρίση. Ρωτήστε 1000 Αθηναίους "20 άτομα πήγαν σε μια περιουσία και με το έτσι θέλω πετούσαν μπογιές- είναι σωστο?" . Σε τόσο abstract επίπεδο όπως τα προσεγγίζετε τα πράγματα φυσικά και οι 1000 θα απαντήσουν όχι.
Αλλά αν πάρουμε όλα τα δεδομένα υπόψη ο μέσος Αθηναίος που δεν θα μπορεί να αναπνέυσει σε 1-2 χρόνια θα σου πει "καλά τους κάνανε". Γιατί δεν ξέρω αν την φωτιά την έβαλε το καζίνο που αμφιβάλλω, ξέρω όμως ότι το καζίνο δεν κάηκε ενώ η Πάρνηθα έγινε κάρβουνο. Αν έστω και ένα δέντρο μπορεί να κάηκε για να προστατευθεί από την πυροσβεστική μια κερδοφόρα επιχείρηση, τότε και μπουρλότο να μπει στο καζίνο χαρά μου θα είναι. Και δεν είμαι οικολόγος απλά λυπάμαι να βλέπω την Αθήνα να γίνεται τσιμέντο χρόνο με τον χρόνο.
Τώρα αν εσύ φίλε Proxenos θέλεις να περιμένεις 4 χρόνια της εκλογές για να καταψηφίσεις την κυβέρνηση είναι και αυτό μια άποψη.. Μέχρι τότε όμως μπορεί να μην υπάρχει τίποτα γύρω μας. Μπορεί ο έλληνας να μην δέχεται ζυγό στο κράτος μας όμως οι νόμοι εφαρμόζονται επιλεκτικά. Αλλιώς θα πιάνανε τους δασοφάγους που συστηματικά και βάση σχεδίου καινε την Ελλάδα χρόνια τώρα..
Όποτε ο Δαυιδ πάει να χτυπήσει τον Γολιάθ και το μυρμήγκι τον ελέφαντα, τότε όλοι οι φιλήσυχοι και δημοκρατικοί πολίτες της χώρας ρίχνετε τα πυρά στο μυρμήγκι για αντιδημοκρατικότητα-φασισμό κλπ. Φαίνεται κάποιοι έχουν αποδεχτεί ότι οι ελέφαντες ως παχύδερμα μπορούν να τσαλαπατάν όπου βρίσκουν...
Είναι τελείως προπαγανδιστικός συλλογισμός το να έχουμε επιλεκτική κρίση. Ρωτήστε 1000 Αθηναίους "20 άτομα πήγαν σε μια περιουσία και με το έτσι θέλω πετούσαν μπογιές- είναι σωστο?" . Σε τόσο abstract επίπεδο όπως τα προσεγγίζετε τα πράγματα φυσικά και οι 1000 θα απαντήσουν όχι.
Αλλά αν πάρουμε όλα τα δεδομένα υπόψη ο μέσος Αθηναίος που δεν θα μπορεί να αναπνέυσει σε 1-2 χρόνια θα σου πει "καλά τους κάνανε". Γιατί δεν ξέρω αν την φωτιά την έβαλε το καζίνο που αμφιβάλλω, ξέρω όμως ότι το καζίνο δεν κάηκε ενώ η Πάρνηθα έγινε κάρβουνο. Αν έστω και ένα δέντρο μπορεί να κάηκε για να προστατευθεί από την πυροσβεστική μια κερδοφόρα επιχείρηση, τότε και μπουρλότο να μπει στο καζίνο χαρά μου θα είναι. Και δεν είμαι οικολόγος απλά λυπάμαι να βλέπω την Αθήνα να γίνεται τσιμέντο χρόνο με τον χρόνο.
Τώρα αν εσύ φίλε Proxenos θέλεις να περιμένεις 4 χρόνια της εκλογές για να καταψηφίσεις την κυβέρνηση είναι και αυτό μια άποψη.. Μέχρι τότε όμως μπορεί να μην υπάρχει τίποτα γύρω μας. Μπορεί ο έλληνας να μην δέχεται ζυγό στο κράτος μας όμως οι νόμοι εφαρμόζονται επιλεκτικά. Αλλιώς θα πιάνανε τους δασοφάγους που συστηματικά και βάση σχεδίου καινε την Ελλάδα χρόνια τώρα..
- Einherjar
- Venus Project Founder
- Posts: 3751
- Joined: Tue Jan 27, 2004 4:42 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Washington DC, USA
- Contact:
Αν και σχεδόν με όλα τα υπόλοιπα συμφωνώ μαζί σου, στο ακόλουθο είμαι αντίθετος:
Σχεδόν όλα τα δέντρα κάηκαν επειδή η... Αθηνούλα μας δεν έπρεπε να μείνει χωρίς ρεύμα (έτσι τουλάχιστον υπονοήθηκε). Για το λόγο αυτό μάλλον πρέπει οι ίδιοι να βουτήξουμε σε καζάνια με μπογιά.Αν έστω και ένα δέντρο μπορεί να κάηκε για να προστατευθεί από την πυροσβεστική μια κερδοφόρα επιχείρηση, τότε και μπουρλότο να μπει στο καζίνο χαρά μου θα είναι.
[Better to understand a little than to misunderstand a lot]