Ναυτεργάτες εμπόδισαν την επιβίβαση τουριστών σε κρουαζιερόπλοιο

Αναδημοσιεύσεις άρθρων και κειμένων που βρήκατε κάπου αλλού και θέλετε να μοιραστείτε μαζί μας .
User avatar
Esteban
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 443
Joined: Thu Feb 05, 2009 1:03 pm
Academic status: N>4
Gender:
Location: 130-148 bpm

Re: Ναυτεργάτες εμπόδισαν την επιβίβαση τουριστών σε κρουαζιερόπλοιο

Post by Esteban » Sun Jun 27, 2010 6:33 pm

ja_the_invincible wrote:
Esteban wrote: Μα η απεργία γίνεται ακριβώς γι' αυτόν τον λόγο, δηλαδή λειτουργεί σαν μέσο πίεσης προς τον εργοδότη. Το θέμα είναι ότι αντί να κατανοηθούν οι λόγοι των απεργιών όλοι καταφέρονται εναντίων των απεργών γιατί τους δυσκολεύουν στις δικές τους ζωές. 0 αλλυλεγγύη πώς το λένε ρε δικεεεε μου

Σαν και σένα ας πούμε που έβγαλες άχρηστη όλη την απεργία των καθηγητών τότε, λέγοντας ότι αυτοί φταίνε για την υποβάθμιση της παιδείας και την ύπαρξη φροντιστηρίων, άρα δεν έχουν δικαίωμα στην απεργία.

Το επειδή κάτι συμβαίνει στον ιδιωτικό χώρο (απόλυση λόγω συμμετοχής σε απεργίες ή κινητοποιήσεις, καμία εξασφάλιση του εργασιακού μέλλοντός σου κλπ) δεν σημαίνει ότι είναι το ιδανικό.
καταρχήν δεν μιλάει κανείς για το ότι δεν έχεις δικαίωμα στην απεργία-από την στιγμή κιόλας που είναι θεμελιώδης λίθος του συντάγματος.απλά σου λέω ότι οι απεργοί οι ίδιοι πολλές φορές δημιουργούν συναίσθημα εναντίωσης στην κοινωνία.δηλαδή όταν έχεις τον πανάχρηστο καθηγητή(που δεν αποτελεί μεινότητα στο δημόσιο) εσύ δεν θες να αξιολογηθεί?το δικαίωμα στην απεργία είναι αυτονόητο αλλά δεν σημαίνει ότι η απαίτηση του άλλου σε βρίσκει σύμφωνο ;) .επίσης δεν μπορείς να στηρίξεις τον απεργό ακόμα και αν συμφωνείς μαζί του όταν πέρα από τον εργοδότη ζημιώνεσαι και εσύ.και δεν μιλάμε για ταλαιπωρίες του τύπου "α μου κόψανε το ρεύμα 2 ώρες".αφού πρώτο μπαίνει το προσωπικό συμφέρον πάνω απ'όλα.γιατί εσύ στον ιδιωτικό τομέα αν κάνεις απεργία χτυπάς τον εργοδότη σου-ενώ στο δημόσιο υπάρχουν και οι παράπλευρες απώλειες.σκέψου αυτόν που περιμένει να παραλάβει εμπόρευμα και δεν μπορεί λόγω της απεργίας των εκφορτωτών στο λιμάνι-εκεί δεν χτυπάς μόνο το αφεντικό(το δημόσιο δηλαδή) αλλά χτυπάς και τον ιδιωτικό τομέα-πως περιμένεις μετά αυτός να σε στηρίξει?
Ε αυτό λέμε ρε μπζηλέ. Το ότι θεωρείς εσύ φυσιολογικό ότι το προσωπικό συμφέρον "μπαίνει πρώτο" μην το παίρνεις σαν αυταπόδεικτη αλήθεια. "Παράπλευρες απώλειες" υπάρχουν μόνο στον δημόσιο τομέα; Δηλαδή αν απεργήσουν οι υπάλληλοι των ΚΤΕΛ πχ δεν θα υπάρξουν παράπονα από τρίτους;
Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
Και κόψε ρε μαλάχα το " ;) " στις συζητήσεις. Φαίνεται ξερόλικο και καταντάει σπαστικό :-p
User avatar
enum21
Venus Former Team Member
Posts: 5436
Joined: Mon Feb 16, 2009 9:06 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Underworld

Re: Ναυτεργάτες εμπόδισαν την επιβίβαση τουριστών σε κρουαζιερόπλοιο

Post by enum21 » Sun Jun 27, 2010 6:39 pm

Esteban wrote:
Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
Και κόψε ρε μαλάχα το " ;) " στις συζητήσεις. Φαίνεται ξερόλικο και καταντάει σπαστικό :-p
Αν έκανες κι εσύ μια προσπάθεια να βρίζεις λιγότερο θα ήταν καλύτερα. Πιστεύω ότι μπορείς να εκφράσεις τη γνώμη σου χωρίς τη χρήση τέτοιων λέξεων. :-)
User avatar
ja_the_invincible
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2414
Joined: Tue Dec 01, 2009 12:33 am
Academic status: N>4
Gender:
Location: Κάπου στο matrix...

Re: Ναυτεργάτες εμπόδισαν την επιβίβαση τουριστών σε κρουαζιερόπλοιο

Post by ja_the_invincible » Sun Jun 27, 2010 8:55 pm

Esteban wrote: Ε αυτό λέμε ρε μπζηλέ. Το ότι θεωρείς εσύ φυσιολογικό ότι το προσωπικό συμφέρον "μπαίνει πρώτο" μην το παίρνεις σαν αυταπόδεικτη αλήθεια. "Παράπλευρες απώλειες" υπάρχουν μόνο στον δημόσιο τομέα; Δηλαδή αν απεργήσουν οι υπάλληλοι των ΚΤΕΛ πχ δεν θα υπάρξουν παράπονα από τρίτους;
Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
Και κόψε ρε μαλάχα το " ;) " στις συζητήσεις. Φαίνεται ξερόλικο και καταντάει σπαστικό :-p
βέβαια και θα υπάρξουν εφόσον υπάρχουν παράπλευρες οικονομικές κυρίως απώλειες.εκτός και αν είσαι ο καλός σαμαρίτης που δεν τον πειραζει να βγει μείον. ;)
Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
σπαστικό είναι να γράφεις σαν ποζεράς του τύπου "μπζηλέ" κλπ. ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
f**k robin and batman i'm robbin with a bat man
StormRider
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1040
Joined: Mon Dec 18, 2006 5:34 pm
Gender:

Re: Ναυτεργάτες εμπόδισαν την επιβίβαση τουριστών σε κρουαζιερόπλοιο

Post by StormRider » Tue Jul 06, 2010 12:22 am

Αν και καθυστερημένα...
Μία γρήγορη μεν, κατατοπιστική δε αναφορά του τι πάθαν τα σκυλιά σήμερα στο λιμάνι. Σημειώσεις στο τέλος.

Πρώτον: Στις 5 το πρωί μαζεύτηκε κόσμος από σωματεία στον ηλεκτρικό στον Πειραιά καθώς και σε άλλα σημεία τα οποία δεν γνωρίζω ακριβώς. Σιγά σιγά ο κόσμος γινόταν περισσότερος με αποτέλεσμα τα ματ να είναι στην τσίτα από τις 5 συνεχώς... Οι καταπέλτες των πλοίων ήταν σηκωμένοι έτσι ώστε να μην πάνε απεργοί και τους καταλάβουν, βέβαια αυτό τους γύρισε εναντίον και θα εξηγήσω γιατί πιο κάτω. Όλο το λιμάνι κλειδωμένο.
Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
Δεύτερον: Γύρω στις 6 (ώρες γεγονότων ακριβώς δεν θυμάμαι) ξεκινάνε οι απεργοί να προσπαθήσουν να μπούν στο λιμάνι. Προχωρόντας με αλυσίδες και βροντερά συνθήματα όπως "Χωρίς εσένα γρανάζι δεν γυρνά, εργάτη μπορείς χωρίς αφεντικά" και άλλα παρόμοια παράλληλα με την περίφραξη του λιμανιού προς την πύλη Ε3 που είναι τα κρητικά πλοία σε κάποιο σημείο νευτεργάτης συνδικαλιστής παραβίασε μία μικρή πορτούλα στα κάγκελα σε σημείο που δεν είχε ΜΑΤ γιατί δεν υπήρχαν πλοία και μπήκαν οι απεργοί μέσα γρήγορα γρήγορα ξανακάνωντας αλυσίδες. Εκεί εμφανίστηκε μια-δυο διμοιρίες χακι, αλλά με το που σκάσαν δεν προλάβαν να βάλουν μάσκες κτλ οι απεργοί κινούνταν ήδη προς τα κυκλαδίτικα πλοία και προσπάθησαν με γκλοπιές και γιούρια να τους σταματήσουν. ΜΕΓΑ και ΤΡΑΝΟ τους λάθος! Οι απεργοί τους πήραν αμπάριζα, μαζέψαν τόσο ξύλο μέσα σε 5 λεπτά που δεν πρέπει να έχουν ξαναφάει. Εκεί κάποιος έριξε τελικά πολλά χημικά με την φυσούνα και σπάσαν κάπως οι απεργοί. Άλλη μία διμοιρία ήρθε τρέχοντας προς βοηθειά τους αλλά δεν κατάφεραν και πολλά γιατί η πρώτοι μπάτσοι οι μισοί είχαν λακίσει και ΔΕΝ ξαναγυρίσαν είτε γιατί φοβήθηκαν είτε γιατί είχα αρπάξει της χρονιάς τους και πηγαίναν για νοσοκομείο, δεν γνωρίζω. Εκεί οι μισοί απεργοί καταλάβαν ένα πλοίο που είχε δέσει και άλλοι μισοί με αλυσίδες κάτσαν μέτωπο με το πλοίο και οι μπάτσοι βρεθήκαν ανάμεσα. (Σημείωση: Υπήρχε μπάτσος με σημαντική σωματική διάπλαση ο οποίος μυξοέκλαιγε κανονικά και υπήρχαν και 2-3 μπάτσοι οι οποίοι έτρεμαν και είχαν χεστεί πάνω τους και ούτε με προτροπές του επικεφαλή τους δεν έβγαιναν μπροστά). Σε αυτό το σημείο άλλοι απεργοί σηκώσαν μία πύλη από την θέση της και την ακουμπήσαν παραδίπλα έτσι ώστε να μπορούν να μπουν και να βγουν οι απεργοί εύκολα. Άρα το "οχυρό" του λιμανιού είχε πέσει ήδη από μία μεριά. Εκεί οι απεργοί δεν προσπάθησαν να πάνε ποιο μέσα για δύο λόγους: Πρώτον το ρήγμα είχε γίνει ήδη και απασχολούσαν δυνάμεις των ΜΑΤ και δεύτερον από την άλλη μεριά του λιμανιού σε δύο ή τρία σημεία οι απεργοί μπήκαν και φτάσαν μπροστά στα πλοία. (Σημείωση δύο: Μία κρότου λάμψης που έριξαν το μόνο αποτέλεσμα που είχε είναι να φάνε τρελό βρισίδι από τους λίγους επιβάτες που έβγαιναν από το KORAIS). Τρίτο: Αφού το λιμάνι ήδη είχε αλωθεί από τρία σημεία τότε εμφανίστηκαν και άλλες δυνάμεις απεργών οι οποίοι αποκλείσαν το λιμάνι από την έξω μεριά σε όλες τις πύλες. Το αποτέλεσμα: Δεν γινόταν τίποτα! Σε αυτό το σημείο άρον άρον τα πλοία που πηγαίναν κυκλάδες έλυσαν και ξεκινήσαν να φευγουν χωρίς επιβάτες (και χωρίς το απαιτούμενο πλήρωμα στις περισσότερες γιατί απεργούσε ή δεν πρόλαβε/ήθελε να μπει). Τα περισσότερα έφυγαν 1 με 2 ώρες πριν το κανονικό απόπλου έτσι ώστε οι απεργοί να μην ανέβουν στους καταπέλτες. Εδώ να σημειώσουμε ότι τα γεγονότα και η δράση των απεργών είχε ήδη ξεπεράσει τα οποιαδήποτε σχέδια των κατασταλτικών μηχανισμών. Επίσης πολύ σημαντικό, οι επιβάτες που ήταν στο λιμάνι για να ταξιδέψουν ήταν ελάχιστοι κυριολεκτικά, έχοντας αποτύχει και σε αυτό το επίπεδο να ξανακατεβάσουν κόσμο οι εφοπλιστικές εταιρίες και τα παπαγαλάκια τους. Ηττημένοι πλέον σε όλα τα επίπεδα οι δυνάμεις καταστολής σιγά σιγά αποχώρησαν σε άλλα σημεία. Σε όσα πλοία οι απεργοί καταλάβαν τους καταπέλτες δεν φύγαν. Τέταρτον: Σε πολλά πλοία από εκεί και πέρα άρχισαν να καταλαμβάνουν καταπέλτες ή την είσοδο σε αυτούς γιατί πολλούς δεν τους κατεβάσαν καν. Μερικά από αυτά: Νεφέλη, Απόλων, Νήσος χίος, Blue horizon, super fast αρκετά και όλα τα κρητικά που φέυγουν αργά. Το μεσημέρι, μάλλον μετά τις πορείες σε σύνταγμα κτλ κατέβηκαν και άλλοι απεργοί όπου και ενισχύσαν την απεργιακή φρουρά σε όλο το λιμάνι. Σημειώσεις: α) Σημαντική κίνηση ηταν η συνεχής μετακίνηση δυνάμεων των απεργών σε διάφορα σημεία από το πρωί, μέσα και έξω από το λιμάνι, έτσι ώστε τα ματ και οι λιμενικοί τα είχαν χάσει τελείως, χωρίς να μπορούν να καταλάβουν τι σχέδιο υπάρχει ή τι συμβαίνει. β) Ο κόσμος που πήγε στο λιμάνι για να ταξιδέψει ήταν ελάχιστος, δεν τους βγήκε αυτό το κολπάκι αυτή την φορά. Σε κάποιο σημείο στο blue horizon εμφανίστηκε ένας θίασος 6-7 "αγανακτισμένων" για 5 λεπτά με μία κάμερα, τραβήξαν 1 πλάνο και την κάναν για να μην κάνουν βουτιά στον όμορφο αργοσαρωνικό. Τα πλάνα να τα πέριμένουμε αύριο στην προπαγάνδα των ΜΜΕ... γ) Τα ΜΑΤ και τα αφεντικά τους είδαν ότι οι απεργοί ήταν αποφασισμένοι και όταν μετά την πρωινή προσπάθεια να τους χτυπήσουν αρπάξαν της χρονιάς τους (βλέπεις εδώ δεν είχαν παιδάκια και κοριτσάκια να πουλήσουν καμποιλίκι και "αντριλίκι"). Τα μαζέψαν άρον άρον. δ) Το σχέδιο τους "καθαρό λιμάνι" απέτυχε παταγωδώς σε όλα τα επίπεδα, καθάρα και φανερά. ε) Επειδή έχω συμμετάσχει σε πολλές πορείες και διαδηλώσεις είτε κάνοντας ανταπόκριση είτε σε ακόμα περισσότερες ως διαδηλωτής εδώ και 15 χρόνια το μόνο που έχω να πω είναι το εξής: Εκτίμησα όσο δεν πάει την οργάνωση και το σχέδιο των απεργών, την πειθαρχία που δείξαν στις κινήσεις τους (πραγματικά αρκετές φορές δεν καταλάβαινα τι και πως μέχρι που έβλεπα το αποτέλεσμα) καθώς και το γεγονός του ρόλου που παίζει η οργάνωση! Ειλικρινά πρέπει να γίνει μάθημα σε πολλούς η σωστή οργάνωση και περιφρούρηση διαφόρων δράσεων... Η συγκεκριμένη ανταπόκριση είναι ελλιπής γιατί είναι φυσικό να μην είμαι σε όλα τα σημεία ταυτόχρονα αν και γύρισα σε πολλά με το μηχανάκι, μίλησα με πολλούς και ειλικρινά το καταχάρηκα! Νίκη στον αγωνιζόμενο ελληνικό λαό! Νίκος Ρ. (αναδημοσιεύστε ελεύθερα οπουδήποτε χωρίς παράφραση ή παραποίηση).
http://athens.indymedia.org/front.php3? ... id=1188761
Image
*estrngd
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 612
Joined: Thu Dec 16, 2004 1:45 pm
Academic status: N>4
Gender:
Contact:

Re: Ναυτεργάτες εμπόδισαν την επιβίβαση τουριστών σε κρουαζιερόπλοιο

Post by *estrngd » Tue Jul 06, 2010 8:15 am

Γ.Ρούσης wrote: Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζονται οι κινητοποιήσεις των εργαζομένων από τα διάφορα, βασιλικότερα του βασιλέως, φερέφωνα της κυβέρνησης, είναι όλο και πιο προκλητικός.

Στην πραγματικότητα ενώ όλοι τους καμώνονται πως αναγνωρίζουν το δικαίωμα στην απεργία και την κινητοποίηση, όταν αυτά τα δικαιώματα εφαρμόζονται στην πράξη, τα καταγγέλλουν από τη μια ως αντιδημοκρατικά και από την άλλη διότι πλήττουν άλλες κατηγορίες πολιτών από εκείνες που κινητοποιούνται, ενώ η αιτία της κινητοποίησης, τα αιτήματα εκείνων που κινητοποιούνται, παραμένουν συνήθως άγνωστα.

Ετσι οι αγωνιζόμενοι παρουσιάζονται ως αντικοινωνική ομάδα που στρέφεται κατά της υπόλοιπης κοινωνίας, η οποία όμως αντιμετωπίζεται ως νομιμόφρων και μη αντικοινωνική όσο βρίσκεται σε χειμερία νάρκη.

Και για να μην ξεχνιόμαστε, θυμίζω ότι οι αγρότες κατηγορούνται διότι εμποδίζουν τη διέλευση των οχημάτων και των εμπορευμάτων.

Οι καταληψίες φοιτητές διότι παρεμποδίζουν όσους θέλουν να εργαστούν ή να διδαχτούν να μπουν στις αίθουσες.

Οι όποιοι διαδηλωτές διότι πλήττουν τους μαγαζάτορες και δημιουργούν κυκλοφοριακό .

Οι οδοκαθαριστές διότι πλήττουν τη δημόσια υγεία και την εικόνα των πόλεων. Οι ναυτεργάτες διότι πλήττουν τον τουρισμό και τη ναυτιλία.

Υποθέτω, οι δημοσιογράφοι επειδή μας στερούν τις ειδήσεις... και πάει λέγοντας.

Στην πραγματικότητα εκείνο που επιδιώκεται είναι:

*Να θαφτούν οι αιτίες που γεννούν τις κινητοποιήσεις.

*Να στραφεί η υπόλοιπη κοινωνία ενάντια σε όποιον κινητοποιείται, και να υποσκαφτεί η έκφραση αλληλεγγύης στα δίκαια αιτήματα των εργαζομένων.

*Να αναχθούν σε κυρίαρχες οι παράπλευρες απώλειες της όποιας κινητοποίησης και όχι οι απώλειες που προκύπτουν από τα αντιλαϊκά μέτρα που οδηγούν στις κινητοποιήσεις, μέτρα τα οποία υποστηρίζεται ξεδιάντροπα ότι λαμβάνονται για το καλό των εργαζομένων. Ετσι για παράδειγμα συνέβη με την «απελευθέρωση» των απολύσεων η οποία, όπως δήλωνε ανερυθρίαστα ο κ. Μανώλης Καψής στο δελτίο του Mega της 19/6/2010, καταπολεμά την ανεργία.

*Και κυρίως και πάνω απ' όλα επιδιώκεται να περιοριστούν ακόμη και τα λειψά αστικά δικαιώματα σε απλές διακηρύξεις αρχών, οι οποίες από τη στιγμή που πλήττουν στην πράξη την αστική τάξη και την εξουσία της, αυτή τα καταπολεμά είτε άμεσα καταστέλλοντάς τα, είτε δικαστικά, είτε χρησιμοποιώντας τα ιδεολογικά βαποράκια της.

Με αυτόν τον τρόπο όμως αποδεικνύουν τα πραγματικά όρια των αστικών δικαιωμάτων και ελευθεριών, αποδεικνύουν ότι ο σεβασμός τους όχι μόνον μπαίνει σε δεύτερη μοίρα απ' ό,τι η υπεράσπιση του αστικού καθεστώτος, αλλά ακόμη ότι η ουσιαστικοποίησή τους προϋποθέτει την υπέρβασή του.

Είναι σαφές ότι η βαθύτατα ταξική, αντιδραστική, πολιτική που ακολουθεί η κυβέρνηση για να μπορέσει να εφαρμοστεί στην πράξη, θα συνοδευτεί από την ένταση του αυταρχισμού και της άμεσης βίας. Αυτό όμως όχι μόνο δεν αρκεί, αλλά είναι και επικίνδυνο για το ίδιο το σύστημα, στο βαθμό που είναι απαράβατος νόμος η βία να γεννά βία. Γι' αυτό και επιδιώκεται ταυτόχρονα να αποσπαστεί η μεγαλύτερη δυνατή συναίνεση, αν όχι άμεσα υπέρ των «κακών» μεν «αναγκαίων» δε για τη «σωτηρία της πατρίδας» αντιλαϊκών μέτρων , τουλάχιστον έμμεσα κατά όσων κινητοποιούνται εναντίον τους.

Σε αυτόν το θλιβερό ρόλο έχουν ενταχθεί και όλοι εκείνοι οι κατά Νίτσε «επίσημοι παλιάτσοι», εκείνοι οι «περιττοί» και «ευκίνητοι πίθηκοι» που κάθε βράδυ εκ του ασφαλούς «χύνουνε τη χολή τους» κατά των αγωνιζόμενων εργαζομένων και των κινητοποιήσεών τους και αυτό το ονομάζουν ειδήσεις.

Μια και μοναδική απάντηση μπορεί να τους δοθεί. Να αντιδράσουμε σύσσωμοι ως «αντικοινωνικοί» γι' αυτούς πολίτες, και να τους αφήσουμε με μοναδικό σύμμαχο την τάξη που κάποτε πολλοί απ' αυτούς έφτυναν και σήμερα γλείφουν.
Post Reply

Return to “Αναδημοσιεύσεις”