

Υποτίθεται οτι έχουμε και τις κυβερνήσεις που μας αξίζουν. Επειδή όμως είμαστε πολλοί το αποτέλεσμα είναι να την πληρώνουν και αυτοί που δεν τους αξίζει. Γενικά αυτή η άποψη είναι χοντροκομμένη γιατί είναι η συνισταμένη όλων μας. Είναι πολύ ασαφές κατα τη γνώμη μου και επειδή το χρησιμοποιώ κι εγω οφείλω να αναγνωρίσω οτι η μόνη αλήθεια σε αυτές τις δυο εκφράσεις είναι οτι αν η συνισταμένη των ελλήνων-φοιτητών είχε τη δύναμη της αλλαγής τότε θα της άξιζε καλύτερη κυβέρνηση-εκπαίδευση. Πέρα απο αυτό οι εκφράσεις αυτές είναι άχρηστες.The Punisher wrote:Δεχόμαστε την εκπαίδευση που μας αξίζει.
Καλα, άκυρο αυτό που είπες, δεν μπορείς να το ξέρεις και δεν είναι λόγος εντιμότητας τα λεφτά τους. Και οι 300 μια χαρα λεφτά έχουνε, δε σκίζονται και απο την εντιμότητα.rapadder wrote: Πάντως σε γενικές γραμμές οι καθηγητές του ΟΠΑ είναι έντιμοι, εκτός των άλλων επειδή δεν έχουν οικονομική ανάγκη (μπορούν εύκολα να συμπληρώσουν το εισόδημα τους απ' έξω) και δεν έχει νόημα να μπούν σε μια τέτοια διαδικασία (για ποσά αυτής της τάξης).
Ο καθηγητής δεν είναι εκεί που είναι επειδή έχει τελειώσει μια παιδαγωγική σχολή (θα μπορούσα να πω και "νηπιαγωγών" μερικές φορές). Η αξία του καθηγητή είναι άλλη, και αυτήν ακριβώς την δύναμή του δεν την εκμεταλλευόμαστε ως φοιτητές. Αν έρθει ο θεός πληροφορικάριος να μας κάνει μάθημα κι από κάτω γίνεται της τρελής (κατάσταση καθημερινή και συνηθισμένη πλέον στις διαλέξεις) λες να έχει καμία όρεξη να μπει στη διαδικασία "παιδάκια κάντε ησυχία, μην μιλάτε κλπ."? Όπως ξαναείπα, δεν είναι εκεί για να κάνει το ρόλο του δασκάλου, έτσι όπως ορίστηκε στο δημοτικό. Καταλαβαίνεις τι εννοώ φαντάζομαι ..Elder wrote:Ο καθηγητής οφείλει για τον έναν που είναι στο ακροατήριό του και αξίζει να κάνει τη δουλειά του όσο καλύτερα μπορεί και να τα βγάζει πέρα με τους υπόλοιπους 1.000. Όχι να πέφτει στο επίπεδό τους (το οποίο βέβαια μπορεί να το υιοθέτησαν και απο τον/τους καθηγητή/τές).
+άπειροElder wrote:Πάντως εμένα προσωπικά, ενω αναγνωρίζω οτι είμαστε απαράδεκτοι στο θέμα της πειθαρχίας, δεν με ενδιαφέρει ο θεός της πληροφορικής αν δεν ξέρει να προσεγγίσει τους φοιτητές. Σημασία έχει να σε προσεγγίσει και ας μάθεις και λιγότερα πράγματα παρά να ξέρει τα άπειρα τα οποία δεν θα στα περάσει ποτέ και θα πρέπει να πας στο γραφείο του για να τα μάθεις.
Σύμφωνω σε αυτό που λες, αλλά κοίτα τα παραδείγματα που έδωσες.. Δεν είναι περίεργο που οι καθηγήτες αυτοί, δεν ταιριάζουν ούτε στο ελάχιστο στον τρόπο που προσεγγίζουν τους φοιτητές....?Elder wrote: (στον κο Ανδρουτσόπουλο ή στον κο Γκρίτζαλη ας πούμε δεν ακούγεται κουβέντα χωρίς να είναι αυστηροί, αντιθέτως στον κο Κοντογιάννη ή στον κο Κατερίνη γινόταν χαμός).
Δεν το νομίζω αυτό. Δυστυχώς, γνωρίζω ουκ ολίγα παραδείγματα άριστων ερευνητών οι οποίοι δεν διαθέτουν τόση μεταδοτικότητα. Επίσης (δεν αναφέρομαι σε σένα), καλό είναι να μην μπερδεύουμε το performance με την μεταδοτικότητα. Πχ ο κ. Κατερίνης δεν είναι καλός performer, αλλά έχει μεταδοτικότητα, ενώ ο κ. Κάβουρας είναι μόνο performerThe Punisher wrote:Σίγουρα η μεταδοτικότητα είναι το σημαντικότερο όταν μιλάμε για "διδασκαλία". Δεν το αμφισβήτησα αυτό. Αυτό που λέω είναι ότι οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν μια κάποια μεταδοτικότητα (ούτω ή άλλως) εκτός αν πρόκειται για κάποια extreme περίπτωση. Ίσα ίσα, οι άνθρωποι με πολλές γνώσεις σε κάποιο αντικείμενο θα έλεγα ότι γνωρίζουν και περισσότερους τρόπους να σου διδάξουν το αντικείμενο αυτό, ξέρουν που θα κολλήσεις, ξέρουν να σου πουν παραδείγματα, να σου μιλήσουν για το backstory, να κάνουν ένα ενδιαφέρον μάθημα.
μπα χαμηλωνοντας το ποσο που ζηταει τραβαει περισσοτερο κοσμο, αραjimm wrote:Καλα, τι φτηνιαρης ειναι αυτος, για 250ευρω καθοταν και εστηνε ολοκληρες συνωμοσιες; Ελεος... χαχαχα