Βιβλιοδιανομή ΤΕΛΟΣ!
- mikem4600
- Gbyte level
- Posts: 1363
- Joined: Fri Mar 12, 2004 2:00 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: A Galaxy Far, Far Away
- Contact:
Ή μπορεί και όχι...*estrngd wrote:Το νόμιμο μπορεί να είναι και χουντικό.

Αλήθεια; Δηλαδή εγώ που βλέπω τα αυτονόητα - ελευθερία εκλέγειν/σθαι, ελευθερία τύπου, ελευθερία λόγου (και μόνο το γεγονός ότι κάθεσαι και τα λες αυτά δλδ είναι απόδειξη της ελευθερίας του λόγου!), όλα αυτά τι είναι;*estrngd wrote:Η δημοκρατία έχει καταλυθεί εδώ και χρόνια. Η χούντα συνεχίζεται κεκαλυμμένη υπό το προσωπείο της βουλής και των καταστατικών γραμμένων από 300 πρίγκηπες.

Δηλαδή τι ακριβώς περίμενες; Αμεσοδημοκρατία όπως στην αρχαία Αθήνα; Αδύνατο σήμερα, αλλά ίσως η τεχνολογία το επιτρέψει κάποια στιγμή.
Φίλε μου, υπέθετα ότι είναι αυτονόητο, αλλά σκοπός μας εδώ είναι να βελτιώσουμε με κάποιον τρόπο την παιδεία, ΟΧΙ να καταλύσουμε το πολίτευμα!*estrngd wrote:Η αντίδραση υπάρχει και για αυτήν την χούντα. Όχι μόνο στο νόμο πλαίσιο. Αυτός είναι το αποτέλεσμα. Η αιτίες είναι που πρέπει να αποκαλυφθούν και να απαλειφθούν.
(...)
Φυσικά έπονται και τα χειρότερα, αλλά εδώ δεν έχουμε ακόμα καταλάβει ότι οι μεδοθεύσεις, οι μαζικές κυριαρχίες και διάφορα άλλα είναι τα σημάδια της χούντας.


Autocracy hates questions. Anarchy hates answers.
-
- Mbyte level
- Posts: 612
- Joined: Thu Dec 16, 2004 1:45 pm
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
- Contact:
Εσύ είπες ότι το εξίσωσα, εγώ έγραψα μπορεί.mikem4600 wrote:*estrngd έγραψε:
Το νόμιμο μπορεί να είναι και χουντικό.
Ή μπορεί και όχι... Rolling Eyes Απλώς εσύ έχεις εξισώσει το νόμιμο με το χουντικό...
Βάλε υποψηφιότητα, μιας και αναφέρθηκες σε αυτόν τον γελοίο θεσμό του εκλέγεσθαι/εκλέγειν, και πες μου πως θα απλώς γνωστοποιηθείς στους ψηφοφόρους σου, για βουλευτής στους 300. Όταν θα δοκιμάσεις να απαντήσεις στην ερώτηση υποθέτω ότι θα καταλάβεις πόσο δύσκολο είναι. Εξίσου αδύνατη είναι σήμερα η όποια άλλη "ριζοσπαστική" άποψη, πέραν της mainstream. (όχι δεν είμαι ριζοσπάστης...).mikem4600 wrote:Δηλαδή εγώ που βλέπω τα αυτονόητα - ελευθερία εκλέγειν/σθαι, ελευθερία τύπου, ελευθερία λόγου
Η τεχνολογία είναι ένα μεγάλο κομμάτι και συχνά ύπουλο κι επικύνδινο, σηκώνει μεγάλη συζήτηση. Εξ' άλλου, σε μια κοινωνία ανταγωνισμού και partάκηδων, δεν θα μας σώσει η τεχνολογία, αλλά η αλλαγή νοοτροπίας για τα "κοινά". Ίσως μάλιστα η τεχνολογία δώσει και την επίφαση αμεσοδημοκρατίας, όπως εξάλλου πράττουν και οι μεγαλοκαναλάρχες, διοχετεύοντας τις ενναλακτικές/ριζοσπαστικές απόψεις στα μέσα τους, ενσωματόνοντας/αποδυναμόνωντάς τες ...mikem4600 wrote:Δηλαδή τι ακριβώς περίμενες; Αμεσοδημοκρατία όπως στην αρχαία Αθήνα; Αδύνατο σήμερα, αλλά ίσως η τεχνολογία το επιτρέψει κάποια στιγμή
Πάντως κάπου εδώ σταματώ να γράφω. Ίσως γιατί ξεφεύγουμε από το θεματάκι, ίσως γιατί όπως και άλλοι γράφω όχι για να σε πείσω, αλλά για να διαβαστώ από κάποιους άλλους που μπαίνουν σε αυτό το forum και ζούνε μια blue virtuality. Και άρα δεν θα ήθελα να βρεθούν μπροστά σε ένα flame που να το φοβούνται ...
-
- Kilobyte level
- Posts: 185
- Joined: Mon Jun 05, 2006 1:35 am
- Academic status: 4th year
- Gender: ♂
- Location: Ζωγράφου
@RedLabel
Σύμφωνα με το παραπάνω, αυτό θα ορίζει τον τρόπο επιλογής και δωρεάν παροχής συγγράμματος(...) και όχι το αν θα έχουμε τελικά την επιλογή ή τη δωρεάν παροχή. Νομίζω ότι το δικαίωμα επιλογής και δωρεάν παροχής(...) κατοχυρώνεται ξεκάθαρα με την εν λόγω παράγραφο του νόμου. Κάνω λάθος; Αυτό που όντως δεν ξέρουμε, είναι αν θα μπορούμε πχ να παίρνουμε 2 βιβλία σε ένα μάθημα και κανένα σε ένα άλλο.2. Με προεδρικό διάταγμα που εκδίδεται κατόπιν πρότασης του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, καθορίζεται ο τρόπος, με τον οποίο παρέχεται στους φοιτητές ή σπουδαστές το δικαίωμα δωρεάν προμήθειας και επιλογής αριθμού συγγραμμάτων ίσου με τον αριθμό των υποχρεωτικών και επιλεγόμενων μαθημάτων που απαιτούνται για τη λήψη του πτυχίου, από τον κατάλογο συγγραμμάτων της προηγούμενης παραγράφου.
Ακόμα και οι καθηγητές που τη σήμερον δίνουν κακογραμμένα βιβλία συναδέλφων τους, προτείνουν πάντα και ένα εναλλακτικό σύγγραμμα το οποίο είναι σχεδόν πάντα καλύτερο από αυτό που μας μοιράζεται. Επίσης, αν τελικά γίνει ακριβώς όπως το περιγράφεις, τι διαφορά έχει από την τωρινή κατάσταση; Αφού και τώρα υπάρχει σε πολλούς η νοοτροπία "δίνω το δικό σου βιβλίο, δώσε και εσύ το δικό μου". Οι καθηγητές που τη σήμερον δίνουν σοβαρά βιβλία θα συνεχίσουν να το κάνουν και με τις νέες διατάξεις βάζοντάς τα στη λίστα προτεινόμενων - δεν έχουν λόγο να μην το κάνουν, αφού δεν έμπαιναν στην άλλη λογική μέχρι τώρα.The Punisher wrote:Πως θα εξασφαλιστεί ότι τα προτεινόμενα θα είναι και τα καλύτερα, και δε θα είναι κατάσταση "βάλε εσύ το δικό μου και θα βάλω το δικό σου και κάποια άχρηστα για να πάρουν το δικό σου" ?
Insanity in individuals is something rare - but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.
Friedrich Nietzsche
Friedrich Nietzsche
-
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2057
- Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
- Academic status: Professor
- Gender: ♂
@Dog of War
Καταλαβαίνω πώς το ερμηνεύεις και μου φαίνεται πιθανόν να έχεις δίκιο. Η δική μου ανάγνωση λέει ότι αν δεν εκδοθεί το σχετικό Π.Δ. (που αποτελεί την εκτελεστική πράξη τς νομοθετικής ρύθμισης), τότε η διανομή των συγγραμμάτων εξακολουθεί να γίνεται όπως σήμερα. Με αυτόν τον τρόπο μου είπαν, τις προάλλες, ότι αντιλαμβάνονται την κατάσταση και συνάδελφοι από το ΠΑΠΕΙ.
Δ. Γκρ.
Καταλαβαίνω πώς το ερμηνεύεις και μου φαίνεται πιθανόν να έχεις δίκιο. Η δική μου ανάγνωση λέει ότι αν δεν εκδοθεί το σχετικό Π.Δ. (που αποτελεί την εκτελεστική πράξη τς νομοθετικής ρύθμισης), τότε η διανομή των συγγραμμάτων εξακολουθεί να γίνεται όπως σήμερα. Με αυτόν τον τρόπο μου είπαν, τις προάλλες, ότι αντιλαμβάνονται την κατάσταση και συνάδελφοι από το ΠΑΠΕΙ.
Δ. Γκρ.
-
- Kilobyte level
- Posts: 185
- Joined: Mon Jun 05, 2006 1:35 am
- Academic status: 4th year
- Gender: ♂
- Location: Ζωγράφου
- AnINffected
- Gbyte level
- Posts: 1935
- Joined: Fri Jul 30, 2004 7:12 am
- Location: There and Back Again
Επειδή δεν συμφωνούν όλοι.barbarossa wrote:Πιστεύω ότι αν η κυβέρνηση πάει να μου χαλάσει το πανεπιστήμιο πρέπει να αγωνιστώ ενάντιά της... επειδή δεν γίνονται εκλογές κάθε χρόνο οι λύσεις είναι κατάληψη και πορεία. Αφού λοιπόν συμφωνούν πολλοί γιατί να μην γίνουν?

Είδες τί έγινε την προηγούμενη φορά.
Και δεν μιλάω για δκτατορία της μειοψηφίας:αυτό που θέλω να πώ είναι οτί, πρίν γίνουν μαζικές ενέργειες, πρέπει να γίνεται πρώτα μαζικός διάλογος, όπου θα ακούγονται όλοι οι ενδιαφερόμενοι.
Συμφωνώ σε αυτό με τον mikem.Δεν είναι καθόλου κακό να περνάμε πολιτικά μηνύματα μέσα από το Πανεπιστήμιο, αρκεί αυτό να μην εναντιώνεται στον κύριο λόγο ύπαρξης του Πανεπιστημίου, που είναι να μάθουμε και να διδάξουμε κάτι παραπάνω, για να το πω απλά (εκτός και αν συμφωνήσει όλο το Πανεπιστήμιο σε κάτι τέτοιο-αλλά μετά, θα παραμείνει Πανεπιστήμιο; ).mikem6400 wrote:Φίλε μου, υπέθετα ότι είναι αυτονόητο, αλλά σκοπός μας εδώ είναι να βελτιώσουμε με κάποιον τρόπο την παιδεία, ΟΧΙ να καταλύσουμε το πολίτευμα!*estrngd wrote:Η αντίδραση υπάρχει και για αυτήν την χούντα. Όχι μόνο στο νόμο πλαίσιο. Αυτός είναι το αποτέλεσμα. Η αιτίες είναι που πρέπει να αποκαλυφθούν και να απαλειφθούν.
(...)
Φυσικά έπονται και τα χειρότερα, αλλά εδώ δεν έχουμε ακόμα καταλάβει ότι οι μεδοθεύσεις, οι μαζικές κυριαρχίες και διάφορα άλλα είναι τα σημάδια της χούντας.![]()
Η τεχνολογία δεν είναι κομμάτι συχνά ύπουλο και επικίνδυνο-οι τρόποι με τους οποίους την χρησιμοποιούμε είναι συχνά ύπουλοι και επικίνδυνοι!Η αλλαγή της νοοτροπίας είναι αυτό που χρειάζεται, όντως (αλλαγή προς ποιά κατεύθυνση, όμως; ).Αλλά η τεχνολογία, αν χρησιμοποιηθεί σωστά, μπορεί να βοηθήσει την κατάσταση.*estrngd wrote:Η τεχνολογία είναι ένα μεγάλο κομμάτι και συχνά ύπουλο κι επικύνδινο, σηκώνει μεγάλη συζήτηση. Εξ' άλλου, σε μια κοινωνία ανταγωνισμού και partάκηδων, δεν θα μας σώσει η τεχνολογία, αλλά η αλλαγή νοοτροπίας για τα "κοινά".
(Σημείωση, για όσους είναι φοιτητές Πληρ/κης ή ΔΕΤ:η τεχνοφοβία δεν είναι καλός σύμβουλος στην περίπτωση μας).
Παρεπιπτόντως, και εγώ λέω να αγοράσω, έστω και καθυστερημένα, το Dragon Book: πολύ καλά θα ήταν αν δινόταν, όπως αυτό της Τεχνητής Νοημοσύνης.
Last edited by AnINffected on Mon Oct 01, 2007 4:48 pm, edited 1 time in total.
The Analytical Engine has no pretensions to originate anything. It can do whatever we know how to order it to perform (...)
Ada Lovelace
Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!!

Ada Lovelace
Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!!


-
- Kilobyte level
- Posts: 185
- Joined: Mon Jun 05, 2006 1:35 am
- Academic status: 4th year
- Gender: ♂
- Location: Ζωγράφου
[off] Για το dragon book: To 2nd edition (by Alfred V. Aho, Monica S. Lam, Ravi Sethi, and Jeffrey D. Ullman (Hardcover - Aug 31, 2006)) διαπραγματεύεται κάποια θέματα καλύτερα από την προηγούμενη έκδοση, η οποία είναι και αυτή που χρησιμοποιήθηκε ως οδηγός για το μάθημα. Απλώς επειδή εξεφράσθη ενδιαφέρον, τα εξτρά λεφτά αξίζουν τον κόπο για τη νεότερη έκδοση. [/off]
Insanity in individuals is something rare - but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.
Friedrich Nietzsche
Friedrich Nietzsche
- mikem4600
- Gbyte level
- Posts: 1363
- Joined: Fri Mar 12, 2004 2:00 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: A Galaxy Far, Far Away
- Contact:
Από εδώ.(...) Εστάλη προς επεξεργασία στο Συμβούλιο της Επικρατείας το προεδρικό διάταγμα για τον τρόπο παροχής συγγραμμάτων στους φοιτητές, οι οποίοι θα επιλέγουν από κατάλογο που θα συντάξουν οι γενικές συνελεύσεις των Τμημάτων (άρθρο 15). Το π.δ. έχει καθυστερήσει, καθώς ο νόμος προέβλεπε έναρξη ισχύος από το τρέχον, ακαδημαϊκό έτος. (...)
Autocracy hates questions. Anarchy hates answers.
- tsilochr
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3246
- Joined: Tue Mar 16, 2004 2:47 pm
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: mm.aueb.gr
- Contact:
από το ίδιο άρθρο
έχει κανείς ιδέα τι θα πιάνει ο εσωτερικός κανονισνμός? περισσότερη γραφειοκρατία ίσως?- Εντός του Νοεμβρίου θα έχει ολοκληρωθεί από το Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας η σύνταξη του πρότυπου Εσωτερικού Κανονισμού των ΑΕΙ. Οποιο ίδρυμα δεν καταρτίσει Εσωτερικό Κανονισμό δεν μπορεί να εκδώσει διοικητικές πράξεις απαραίτητες για τη λειτουργία του (άρθρο 4).
- Τα ιδρύματα άρχισαν τη διαδικασία καταγραφής των «αιώνιων» φοιτητών (άρθρο 14), η οποία προχωρά έστω και με... διαφορετικές ταχύτητες, με τα μεγάλα, παλαιότερα ιδρύματα να καθυστερούν σε σχέση με τα νέα λόγω του αριθμού των φοιτητών.
- PASCAL
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3587
- Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Η αυτονομία πάει περίπατο;tsilochr wrote:από το ίδιο άρθροέχει κανείς ιδέα τι θα πιάνει ο εσωτερικός κανονισνμός? περισσότερη γραφειοκρατία ίσως?- Εντός του Νοεμβρίου θα έχει ολοκληρωθεί από το Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας η σύνταξη του πρότυπου Εσωτερικού Κανονισμού των ΑΕΙ. Οποιο ίδρυμα δεν καταρτίσει Εσωτερικό Κανονισμό δεν μπορεί να εκδώσει διοικητικές πράξεις απαραίτητες για τη λειτουργία του (άρθρο 4).
- silegav
- Venus Project Founder
- Posts: 2098
- Joined: Tue Mar 09, 2004 4:03 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Location: The Center of the World -> Piraeus
Γιατί πάει περίπατο η αυτονομία;
Το πρότυπο εγώ το καταλαβαίνω ως έναν σκελετό για το τι πρέπει να αναφέρεται, ποιά θέματα πρέπει να θίγονται σε αυτόν. Όχι ο ένας να βάζει στον κανονισμό που πρέπει να πετάνε οι πάπιες και ο άλλος που πρέπει να χ@@ουν οι σκύλοι....
Σε τμήμα πληροφορικής είμαστε και αν μη τι άλλο ξέρουμε ότι η δημιουργία προτύπων σε μία χώρα που είναι τόσο μπ#@##ο όπως η Ελλάδα μόνο καλό μπορεί να φέρει.
Το πρότυπο εγώ το καταλαβαίνω ως έναν σκελετό για το τι πρέπει να αναφέρεται, ποιά θέματα πρέπει να θίγονται σε αυτόν. Όχι ο ένας να βάζει στον κανονισμό που πρέπει να πετάνε οι πάπιες και ο άλλος που πρέπει να χ@@ουν οι σκύλοι....
Σε τμήμα πληροφορικής είμαστε και αν μη τι άλλο ξέρουμε ότι η δημιουργία προτύπων σε μία χώρα που είναι τόσο μπ#@##ο όπως η Ελλάδα μόνο καλό μπορεί να φέρει.
- PASCAL
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3587
- Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Όχι, το κάθε πανεπιστήμιο(για να μην πούμε το κάθε τμήμα) πρέπει να θεσπίζει το δικό του εσωτερικό κανονισμό κατόπιν ευρείας συζήτησης με τα μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας. Αν η πολιτεία θέλει να κάνει κάτι μέσα στο πανεπιστήμιο μπορεί να αρκεστεί ston ελέγχο της νομιμότητας και της τήρησης των εσωτερικών κανονισμών που τα ίδια τα πανεπιστήμια θα θέσπισουν για τον εαυτό τους. Μπορεί να ελέγχει για παράδειγμα περιπτώσεις παράνομων(σύμφωνα με τους νόμους και τον εσωτερικό κανονισμό) διορισμούς άλλα όχι και να θέτει τα κριτήρια για την πρόσληψη ή την ποσότητα του αναγκαίου διδακτικού προσωπικού γιατί έτσι ασκεί πατερναλιστική πολιτική και μειώνει την αυτονομία.
-
- Kilobyte level
- Posts: 185
- Joined: Mon Jun 05, 2006 1:35 am
- Academic status: 4th year
- Gender: ♂
- Location: Ζωγράφου
Δεν μπορεί όμως να μην υπάρχει κανένας κεντρικός έλεγχος. Όπως πχ οι νόμοι δεν μπορεί να είναι αντισυνταγματικοί, έτσι και οι εσωτερικοί κανονισμοί των ΑΕΙ πρέπει να ακολουθούν έναν μπούσουλα. Αλλιώς ο καθένας θα κάνει ό,τι θέλει.
Μπορείς να το δεις και ανάποδα. Αν μας κάνουν μπινιά, θα έχουμε και εμείς πάτημα, να ισχυριστούμε ότι τα όσα προβλέπει ο εσωτερικός μας κανονισμός είναι σύννομα με το "πρότυπο".
Αυτό ακριβώς πετυχαίνει, κάνει πιο απλό τον έλεγχο της νομιμότητας. Το να ελέγχεις αν μια διάταξη είναι σύννομη με το σύνταγμα είναι πιο απλό από το να ελέγχεις τη νομιμότητά του χωρίς να υπάρχει σύνταγμα, βασιζόμενος μόνο στη λογική του εκάστοτε αρμοδίου.Αν η πολιτεία θέλει να κάνει κάτι μέσα στο πανεπιστήμιο μπορεί να αρκεστεί ston ελέγχο της νομιμότητας και της τήρησης των εσωτερικών κανονισμών που τα ίδια τα πανεπιστήμια θα θέσπισουν για τον εαυτό τους.
Μπορείς να το δεις και ανάποδα. Αν μας κάνουν μπινιά, θα έχουμε και εμείς πάτημα, να ισχυριστούμε ότι τα όσα προβλέπει ο εσωτερικός μας κανονισμός είναι σύννομα με το "πρότυπο".
Insanity in individuals is something rare - but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.
Friedrich Nietzsche
Friedrich Nietzsche
- mikem4600
- Gbyte level
- Posts: 1363
- Joined: Fri Mar 12, 2004 2:00 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: A Galaxy Far, Far Away
- Contact:
Καθημερινή: Από το 2008 το νέο σύστημα συγγραμμάτων
Τελικά το παραπάνω ξεκαθαρίζει αρκετά πράγματα. Ένα πρόβλημα που παρατήρησα ήταν ότι δεν μπορείς να πάρεις 2 συγγράμματα για το ίδιο μάθημα, ακόμα κι αν δεν επιλέξεις σύγγραμα σε κάποιο άλλο μάθημα. Κατά τα άλλα, αναφέρει τα αναμενόμενα. Επίσης, απ' ότι κατάλαβα, αναφέρει ότι περιλαμβάνονται στα συγγράμματα και τα διδακτικά εγχειρίδια των βιβλιοδιανομών (άρα, πολύ κακό για το τίποτα αυτό το thread
).
[υπογραμμίσεις δικές μου]Το σύστημα του ενός και μοναδικού συγγράμματος καταργείται και στη θέση του οι φοιτητές και οι σπουδαστές μπορούν να επιλέγουν από κατάλογο συγγραμμάτων που θα τον συντάσσουν τα τμήματά τους. Η «Κ» σήμερα παρουσιάζει το σχετικό προεδρικό διάταγμα του υπουργείου Παιδείας, που εξειδικεύει τη σχετική διάταξη (άρθρο 15) του νέου νόμου πλαισίου 3549/07, για το καινούργιο σύστημα συγγραμμάτων.
(...)
- Οι φοιτητές/σπουδαστές δικαιούνται δωρεάν προμήθεια συγγραμμάτων για το σύνολο των υποχρεωτικών και επιλεγόμενων μαθημάτων που απαιτούνται για τη λήψη του πτυχίου. Αν επιλέξουν περισσότερα επιλεγόμενα μαθήματα, γι’ αυτά δεν έχουν δικαίωμα δωρεάν προμήθειας συγγράμματος, ακόμη και αν ο βαθμός τους υπολογίζεται για τη λήψη του πτυχίου.
- Οι φοιτητές/σπουδαστές επιλέγουν μέσα από κατάλογο συγγραμμάτων που συντάσσουν κατ’ έτος οι Γενικές Συνελεύσεις των Τμημάτων ανά υποχρεωτικό ή επιλεγόμενο μάθημα και δημοσιεύεται κάθε φορά ως σύνολο στο διαδικτυακό τόπο του ιδρύματος και στην επίσημη ιστοσελίδα του Τμήματος.
- Για το σκοπό αυτό, οι Γενικές Συνελεύσεις των Τμημάτων συντάσσουν το αργότερο μέχρι το τέλος Μαρτίου κάθε ακαδημαϊκού έτους τον συνολικό κατάλογο των συγγραμμάτων που προτείνεται να διανεμηθούν κατά το επόμενο ακαδημαϊκό έτος για κάθε μάθημα. Ο κατάλογος συντάσσεται με βάση τις αντίστοιχες προτάσεις των οικείων τομέων για τα μαθήματα που πρόκειται να διδαχθούν με ευθύνη τους. Οι προτάσεις του τμήματος μπορούν να συμπληρωθούν από συγγράμματα που εισηγήθηκαν άλλοι διδάσκοντες του τμήματος.
- Οι Γενικές Συνελεύσεις των τομέων των Τμημάτων οφείλουν να προτείνουν εγκαίρως, και πάντως πριν από την έναρξη του θερινού εξαμήνου κάθε ακαδημαϊκού έτους, στην αρμόδια Γενική Συνέλευση του Τμήματος κατάλογο συγγραμμάτων για μάθημα. Ο κατάλογος περιλαμβάνει τουλάχιστον δύο διδακτικά συγγράμματα ανά μάθημα και συντάσσεται έπειτα από εισηγήσεις των οικείων διδασκόντων ή υπευθύνων για καθένα από αυτά, καθώς και των λοιπών μελών ΔΕΠ ή ΕΠ του οικείου τομέα που κατέχουν θέση του ίδιου γνωστικού αντικειμένου με το γνωστικό αντικείμενο του μαθήματος. Οι εισηγήσεις αυτές είναι δεσμευτικές για τη Γενική Συνέλευση του τομέα, ακόμη κι αν δεν πρόκειται για δικό τους διδακτικό βιβλίο. Μη δεσμευτικές εισηγήσεις μπορούν να γίνουν και από άλλα μέλη που κατέχουν θέση συναφούς γνωστικού αντικειμένου με το μάθημα.
- Ως ένα ενιαίο προτεινόμενο σύγγραμμα θεωρούνται και τα διδακτικά εγχειρίδια του ίδιου συγγραφέα ή περισσότερων συγγραφέων που αλληλοσυμπληρώνονται χωρίς να επικαλύπτονται μεταξύ τους, ώστε η ύλη τους να καλύπτει αθροιστικά ολόκληρο το περιεχόμενο του μαθήματος.
- Μαθήματα που αποτελούν σύνθεση δύο ή περισσοτέρων αυτοτελών μαθημάτων του προγράμματος σπουδών καλύπτονται με επιλογή από ειδικό κατάλογο συγγραμμάτων, στον οποίο δεν περιλαμβάνονται τα συγγράμματα των αντίστοιχων καταλόγων που προτείνονται χωριστά για καθένα από τα επιμέρους αυτοτελή μαθήματα, εφόσον δεν προτείνονται άλλα διδακτικά συγγράμματα που καλύπτουν συνολικά ολόκληρο το περιεχόμενο του μαθήματος.
- Οι φοιτητές/σπουδαστές δικαιούνται να επιλέξουν μέσα από τον συνολικό κατάλογο προτεινόμενων συγγραμμάτων ένα διδακτικό σύγγραμμα για κάθε υποχρεωτικό και επιλεγόμενο μάθημα του προγράμματος σπουδών. Επιλογή δεύτερου συγγράμματος για το ίδιο μάθημα δεν επιτρέπεται ακόμα και αν ο φοιτητής ή σπουδαστής δεν επέλεξε κανένα από τα προτεινόμενα διδακτικά συγγράμματα άλλου ή άλλων υποχρεωτικών ή επιλεγόμενων μαθημάτων ή μαθημάτων που αποτελούν σύνθεση δύο ή περισσότερων αυτοτελών μαθημάτων του προγράμματος σπουδών.
- Η επιλογή συγγράμματος για κάθε μάθημα γίνεται ταυτόχρονα με τη δήλωση του μαθήματος από τον φοιτητή/σπουδαστή κατά την έναρξη του εξαμήνου, στο οποίο διδάσκεται το αντίστοιχο μάθημα.
Τελικά το παραπάνω ξεκαθαρίζει αρκετά πράγματα. Ένα πρόβλημα που παρατήρησα ήταν ότι δεν μπορείς να πάρεις 2 συγγράμματα για το ίδιο μάθημα, ακόμα κι αν δεν επιλέξεις σύγγραμα σε κάποιο άλλο μάθημα. Κατά τα άλλα, αναφέρει τα αναμενόμενα. Επίσης, απ' ότι κατάλαβα, αναφέρει ότι περιλαμβάνονται στα συγγράμματα και τα διδακτικά εγχειρίδια των βιβλιοδιανομών (άρα, πολύ κακό για το τίποτα αυτό το thread

Autocracy hates questions. Anarchy hates answers.
- gasparosoft
- Gbyte level
- Posts: 1920
- Joined: Fri Oct 19, 2007 8:03 pm
-
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2057
- Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
- Academic status: Professor
- Gender: ♂
Σε ότι αφορά τη διανομή δύο συγγραμμάτων σε ένα μάθημα, παρατηρήστε την αποστροφή:
"Ως ένα ενιαίο προτεινόμενο σύγγραμμα θεωρούνται και τα διδακτικά εγχειρίδια του ίδιου συγγραφέα ή περισσότερων συγγραφέων που αλληλοσυμπληρώνονται χωρίς να επικαλύπτονται μεταξύ τους, ώστε η ύλη τους να καλύπτει αθροιστικά ολόκληρο το περιεχόμενο του μαθήματος".
Στην περίπτωση αυτή, οι φοιτητές μπορούν κάλλιστα να πάρουν δύο συγγράμματα για το ίδιο μάθημα, γιατί ένας τέτοιος συνδυασμός δύο συγγραμμάτων θεωρείται ένα ενιαίο σύγγραμμα. Αυτό ακριβώς συνέβαινε μέχρι σήμερα - και σωστά γινόταν! Συγκεκριμένα, ο διδάσκων υπέβαλε γραπτό αίτημα στη Γ.Σ., στο οποίο εξηγούσε, αναλυτικά και τεκμηριωμένα, γιατί δύο συγκεκριμένα βιβλία αλληλοσυμπληρώνονταν και δεν επικαλύπτονταν. Αν η Γ.Σ. συμφωνούσε (όπως γινόταν συνήθως), τότε στους φοιτητές διανέμονταν και τα δύο συγγράμματα για το μάθημα αυτό, ως εάν ήσαν ένα. Επιτέλους, ανακάλυψαν τον τροχό, οι νέοι φωστήρες!!!
To cut the long story short, εκεί στο ΥΠΕΠΘ άργησαν αλλά φαίνεται ότι τελικά κατάλαβαν ότι ο αρχικός συλλογισμός τους έπασχε - τουλάχιστον σε αυτό το σημείο, γιατί πάσχει και σε διάφορα άλλα - και δεν βοηθούσε τους φοιτητές. Κάλλιο αργά, παρά ποτέ, ίνα μη τι χείρον είπω...
Δ. Γκρ.
"Ως ένα ενιαίο προτεινόμενο σύγγραμμα θεωρούνται και τα διδακτικά εγχειρίδια του ίδιου συγγραφέα ή περισσότερων συγγραφέων που αλληλοσυμπληρώνονται χωρίς να επικαλύπτονται μεταξύ τους, ώστε η ύλη τους να καλύπτει αθροιστικά ολόκληρο το περιεχόμενο του μαθήματος".
Στην περίπτωση αυτή, οι φοιτητές μπορούν κάλλιστα να πάρουν δύο συγγράμματα για το ίδιο μάθημα, γιατί ένας τέτοιος συνδυασμός δύο συγγραμμάτων θεωρείται ένα ενιαίο σύγγραμμα. Αυτό ακριβώς συνέβαινε μέχρι σήμερα - και σωστά γινόταν! Συγκεκριμένα, ο διδάσκων υπέβαλε γραπτό αίτημα στη Γ.Σ., στο οποίο εξηγούσε, αναλυτικά και τεκμηριωμένα, γιατί δύο συγκεκριμένα βιβλία αλληλοσυμπληρώνονταν και δεν επικαλύπτονταν. Αν η Γ.Σ. συμφωνούσε (όπως γινόταν συνήθως), τότε στους φοιτητές διανέμονταν και τα δύο συγγράμματα για το μάθημα αυτό, ως εάν ήσαν ένα. Επιτέλους, ανακάλυψαν τον τροχό, οι νέοι φωστήρες!!!
To cut the long story short, εκεί στο ΥΠΕΠΘ άργησαν αλλά φαίνεται ότι τελικά κατάλαβαν ότι ο αρχικός συλλογισμός τους έπασχε - τουλάχιστον σε αυτό το σημείο, γιατί πάσχει και σε διάφορα άλλα - και δεν βοηθούσε τους φοιτητές. Κάλλιο αργά, παρά ποτέ, ίνα μη τι χείρον είπω...

Δ. Γκρ.
- tZoLe
- Venus Former Team Member
- Posts: 1925
- Joined: Wed Feb 22, 2006 12:21 am
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Lausanne-Pasalimani
- Contact:
Όχι τόσο σχετικό αυτό που θα πω, αλλά και η Μέση εκπαίδευση είναι δωρεάν, αλλά η παραπαιδεία-φροντιστήρια είναι αναπόσπαστο κομμάτι.gasparosoft wrote:Μετά λένε οτι έχουμε δημόσια δωρεάν παιδεία...

"αν ελευθερία σημαίνει κάτι τελικά , σημαίνει το δικαίωμα να λες στους ανθρώπους αυτό που δεν θέλουν να ακούσουν"
George Orwell (1903 - 1950)
έτσι
Θα μας λείψεις μάγκα Σισσέ...σε ευχαριστούμε για όλα...