«Απογειώνονται» τα εισιτήρια

Αναδημοσιεύσεις άρθρων και κειμένων που βρήκατε κάπου αλλού και θέλετε να μοιραστείτε μαζί μας .
User avatar
PASCAL
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3587
Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

«Απογειώνονται» τα εισιτήρια

Post by PASCAL » Sat Aug 18, 2012 4:14 pm

Αυξήσεις και 25% αναμένονται στις τιμές των εισιτηρίων όλων των μέσων μαζικής μεταφοράς από το πρώτο τρίμηνο του 2013.

Συγκεκριμένα, το αργότερο μέχρι τον Μάρτιο η τιμή του εισιτηρίου για όλα τα μέσα θα «σκαρφαλώσει» από το 1,40 ευρώ στο 1,75 ευρώ, ενώ το εισιτήριο για λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ στο 1,50 από 1,20.

Και από τα super markets

Και από τα super markets θα πωλούνται τα εισιτήρια για τις αστικές συγκοινωνίες, καθώς ο ΟΑΣΑ απέκτησε την δυνατότητα χρήσης barcodes και επεξεργάζεται το ενδεχόμενο μιας τέτοιας συνεργασίας.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Ελεύθερου Τύπου, σε περίπτωση που συναφθούν συμφωνίες, τα εισιτήρια θα πωλούνται σε δεσμίδες των 10 εισιτηρίων με την μορφή shrink για ποσότητα 1.000.000 εισιτηρίων.
http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/4 ... eisitiria/

Θα γίνει της πόπης.
User avatar
stoupeace
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 5372
Joined: Tue Aug 26, 2008 4:08 pm
Academic status: High school
Gender:

Re: «Απογειώνονται» τα εισιτήρια

Post by stoupeace » Sat Aug 18, 2012 7:07 pm

Αμα τα δίνανε με την πίτσα φαν να δεις πόσα θα πουλάγανε. Δεν υπάρχει εντερπρενούραλ σπίριτ στη γκυβέρνηση παιδί μου.
Η καλύτερη μπάντα όλου του κόσμου: Sonata Antartika
Mpomp is building an army army. And I got my head back.
░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ____☻/︻╦╤─
Il███████████████████]. /▌
_◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. . / \
User avatar
Funk
Venus Former Team Member
Posts: 1834
Joined: Wed Oct 06, 2010 10:29 pm
Gender:
Location: Korriban

Re: «Απογειώνονται» τα εισιτήρια

Post by Funk » Sat Aug 18, 2012 9:22 pm

Γιατί αυτά τα 5 λεπτά -τα μισά τι τιμή θα έχουν;
Συμφωνώ με stoupeace, αν έκαναν συνεργασία με την εν λόγω πιτσαρία θα βρίσκαμε παντού εισιτήρια (φανάρια, εφημερίδες, πίτσες, γαριδάκια...) και δε θα "μέναμε" ποτέ.
Educate yourself. In time· share what you have learned.
shrinked imageshrinked image
User avatar
zweistein
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 4537
Joined: Sun Oct 15, 2006 10:49 pm
Gender:
Location: in your computer
Contact:

Re: «Απογειώνονται» τα εισιτήρια

Post by zweistein » Sat Aug 18, 2012 9:38 pm

Image
<3
Image
User avatar
PASCAL
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3587
Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: «Απογειώνονται» τα εισιτήρια

Post by PASCAL » Sat Aug 18, 2012 10:58 pm

zweistein wrote:Image
<3
Ναι για Ναύπακτο, Καρδίτσα, Αντίπαρο, Καλαμάτα μια χαρά. Στην Πατησίων όμως που θα σε λιώσει η νταλίκα-λεωφορείο-τρόλευ-αμαξόκαυλος και θα εισπνεύσεις αέρα με 9.000.000 ppm CΟ2 δεν είναι λύση.
User avatar
barbarosa
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1033
Joined: Thu Dec 21, 2006 10:11 pm
Academic status: N>4
Gender:

Re: «Απογειώνονται» τα εισιτήρια

Post by barbarosa » Sun Aug 19, 2012 2:33 am

Υπάρχει το εξής "hack" για τα εισιτήρια πάντως:

α)Αγοράζουμε από αυτόματες μηχανές του μετρό
β)Το χτυπάμε σε μηχανάκι του μετρό διότι αυτά το γράφουν κατα μήκος του πίσω μέρους χωρίς να καλύπτονται τίποτα γράμματα η ιριδίζουσες λωρίδες
γ)Σπίτι μας πιάνουμε μια μπλε γόμα για στυλό και το σβήνουμε απαλά. Έως και 3 χρήσεις δεν φαίνεται καμία διαφορά στο εισιτήριο.

Συνολική μείωση 66%. :smt023
User avatar
ja_the_invincible
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2414
Joined: Tue Dec 01, 2009 12:33 am
Academic status: N>4
Gender:
Location: Κάπου στο matrix...

Re: «Απογειώνονται» τα εισιτήρια

Post by ja_the_invincible » Sun Aug 19, 2012 10:23 am

Επειδή περιμένω τα κλασσικά ποστς ότι τα εισιτήρια στην Ελλάδα δεν είναι ακριβά και ότι 1.75 είναι normal τιμή σε σχέση με την ευρώπη ( όπως άλλωστε είχε ειπωθεί παλιότερα σε άλλο thread ) έχουμε και λέμε :

-Βασικός μισθός Ελβετίας = 3000 fr . Εισιτήριο για όλα τα μέσα = 3fr . (3000/3 = 1000)
-Βασικός μισθός Ελλάδας = 600 eu ( και ούτε ) .Εισιτήριο για όλα τα μέσα = 1.4 eu ( και θα αυξηθεί ) . ( 600/1.4 = 428) .

Απλά μαθηματικά.Περαιτέρω αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων θα οδηγήσει περισσότερο κόσμο στο να μην χτυπάει εισιτήριο.Δεν μπορείς να δίνεις 3.5 ευρώ για να πας απλά στην δουλειά σου(!) .Ειδικά αν έχεις αυτή την "ποιότητα" υπηρεσιών.
f**k robin and batman i'm robbin with a bat man
User avatar
zweistein
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 4537
Joined: Sun Oct 15, 2006 10:49 pm
Gender:
Location: in your computer
Contact:

Re: «Απογειώνονται» τα εισιτήρια

Post by zweistein » Sun Aug 19, 2012 11:18 am

PASCAL wrote:
zweistein wrote:
Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
[img]http://www.philebrity.com/wp-content/uploads/2009/10/resized-bicycling-symbol.jpg[/img]
<3
Ναι για Ναύπακτο, Καρδίτσα, Αντίπαρο, Καλαμάτα μια χαρά. Στην Πατησίων όμως που θα σε λιώσει η νταλίκα-λεωφορείο-τρόλευ-αμαξόκαυλος και θα εισπνεύσεις αέρα με 9.000.000 ppm CΟ2 δεν είναι λύση.
just like how everyone else does...
Image

συν ότι ανάλογα τις αποστάσεις και τον συνδυασμό μεσων κάποιους άλλους τους συμφέρει μια μηχανή. (που δόξα το θεό από φορολογία δεν τσιμπάνε ακόμα..)


@ja
το να συγκρίνεις συγκοινωνία ελβετίας με αυτή της ελλάδας είναι πολύ γελοίο :P
Image
User avatar
ja_the_invincible
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2414
Joined: Tue Dec 01, 2009 12:33 am
Academic status: N>4
Gender:
Location: Κάπου στο matrix...

Re: «Απογειώνονται» τα εισιτήρια

Post by ja_the_invincible » Sun Aug 19, 2012 12:03 pm

zweistein wrote: @ja
το να συγκρίνεις συγκοινωνία ελβετίας με αυτή της ελλάδας είναι πολύ γελοίο :P
Κοίταξε η διαφορά δεν είναι τόσο τρομακτική όσο θέλουμε να πιστεύουμε.Τα δρομολόγια π.χ έχουν την ίδια συχνότητα περίπου και σε ώρες αιχμής γίνεσαι σαρδέλα γιατί τα λεωφορεία τους είναι πολύ μικρά.Και δεν έχουν menu στα αγγλικά οι βλάχοι :-p .Αλλά η αναλογία μισθού/εισιτηρίου στην Ελλάδα είναι απαράδεκτη.Αν θέλουν να μειώσουν το κόστος ας εφαρμόσουν ελεγκτικούς μηχανισμούς , δεν μπορεί να επιβαρύνεται για όλα ο μικρο-μεσαίος ο οποίος έτσι και αλλιώς δεν έχει την δυνατότητα να χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο.
f**k robin and batman i'm robbin with a bat man
michalis
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1061
Joined: Mon Dec 12, 2011 8:42 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: «Απογειώνονται» τα εισιτήρια

Post by michalis » Sun Aug 19, 2012 1:04 pm

Είναι το τελευταίο βήμα regulated αύξησης πριν την πλήρη ιδιωτικοποίηση που θα έρθει. Και η αιτία που χρωστάνε οι μεταφορικές εταιρείες δεν είναι τα φτηνά εισιτήρια και οι λαθρεπιβάτες, είναι τα εκατομμύρια που χρωστάει το κράτος από τα μισά εισιτήρια που έχει δώσει σε μαθητές, φοιτητές, ένστολους, πολύτεκνους, ηλικωμένους, παπάδες, άτομα περιορισμένης κινητικότητας χωρίς ποτέ να πληρώνει τη διαφορά. Ως ιδιωτική, η ΕΘΕΛ δεν θα είναι υποχρεωμένη να δώσει μισά εισιτήρια σε κανέναν και θα τελειώσει εκεί το θέμα...και πάλι με εντελώς κρατική ευθύνη παρ'όλο που συνήθως για την ποιότητα υπηρεσιών ευθύνονται οι ίδιες οι ΔΕΚΟ. Εδώ δε συμβαίνει αυτό. Και με 1 ευρώ το εισιτήριο βγαίνουν οι μεταφορικές εταιρίες σε σχέση με την ποιότητα υπηρεσιών που παρέχουν** αλλά τελικά ολόκληρο εισιτήριο πληρώνει μόνο μία μειοψηφία και τη διαφορά αυτή δεν την καταβάλλει στις εταιρίες κανένας. Ο φοιτητής μπορεί να πληρώνει μισό, αλλά κοστίζει ολόκληρο. Όπως και όλοι οι υπόλοιποι.



**Που είναι σαφώς χειρότερη από αντίστοιχες του εξωτερικού από παράγοντες που βλέπει κανείς (συχνότητα, έλλειψη συστήματος τηλεδιοίκησης-τηλεπληροφόρησης) κι από άλλους που δε βλέπει ο πολύς κόσμος αλλά τυχαίνει να ξέρει κάποιος, όπως πχ. το γεγονός ότι τα λεωφορεία δεν συντηρούνται αν δεν είναι ένα στάδιο πριν την τελική κατάρρευση γιατί δεν έχουν ανταλλακτικά κι επίσης ότι μεγάλες εγκαταστάσεις δε φυλάσσονται από κανέναν.
User avatar
Clouseau
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 272
Joined: Mon May 11, 2009 2:18 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: «Απογειώνονται» τα εισιτήρια

Post by Clouseau » Sun Aug 19, 2012 3:01 pm

Δε μπορώ να καταλάβω γιατί ακόμα δεν έχουμε εφαρμόσει το σύστημα που χρησιμοποιούν και στην Αγγλία (ηλεκτρονικές κάρτες,μπάρες με rfid κλπ) και είμαστε ακόμα με τα χαρτάκια εδώ. Γλιτώνεις χαρτί, ελεγκτές, πωλητές εισιτηρίων και ο επιβάτης μπορεί να φορτίσει την κάρτα του από το σπίτι. Πόσο καλύτερο μπορεί να γίνει δηλαδή;
Exceptions, gotta catch 'em all!
michalis
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1061
Joined: Mon Dec 12, 2011 8:42 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: «Απογειώνονται» τα εισιτήρια

Post by michalis » Sun Aug 19, 2012 5:10 pm

Θέλει ένα μεγάλο αρχικό κεφάλαιο που ακόμη κι αν αποσβεστεί γρήγορα, το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει. Απ'ότι ξέρω βέβαια στο μετρό το σχεδιάζουν. Και βέβαια για να γίνει αυτό θα πρέπει πρώτα να μεγαλώσει η συχνότητα δρομολογίων γιατί όταν τον Ιούλιο και τον Αύγουστο το μετρό περνάει κάθε 10 λεπτά δε μπορείς να αναγκάσεις κανέναν να κάτσει στην ουρά πίσω από τουρνικέ για να μπει στο τρένο. Κι ούτε να περνάει το χαρτάκι από ένα άλλο τουρνικέ για να βγει απ'το σταθμό προορισμού όταν έχει αργήσει στη δουλειά του (συνήθως) με υπαιτιότητα των ΜΜΜ. Στην Αθήνα (δε λέω στην Ελλάδα γιατί η Θεσσαλονίκη παραδίδει μαθήματα στον τομέα) δεν έχουμε καν καταφέρει να εφαρμόσουμε το αυτονόητο. Να ξέρεις ακριβώς τι ώρα θα περάσει το λεωφορείο από μία δεδομένη στάση, με χρήση συστήματος real-time τηλεπληροφόρησης. Το οποίο θέλοντας και μη, έρχεται μαζί με κάμερες γιατί δεν έχει κανένα νόημα να βάζεις οθόνες και ασύρματα τερματικά και να τα σπάνε την πρώτη εβδομάδα ή να γίνονται διαφημιστικά πάνελ.
User avatar
LL_Orionis
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 175
Joined: Sun Oct 18, 2009 1:51 am
Academic status: N>4
Gender:
Location: Orion Nebula (Milky Way galaxy)

Re: «Απογειώνονται» τα εισιτήρια

Post by LL_Orionis » Sun Aug 19, 2012 5:58 pm

3 χρόνια χρησιμοποιώ τα μέσα της Αθήνας. Ελεγκτές έχω δει:
- 2 φορές σε λεωφορεία,
- 1 σε troll(ey),
- 1 μέσα στο μετρό και αρκετές φορές στους κεντρικούς σταθμούς του μετρό, οι οποίοι όμως δεν ελέγχουν ούτε το 20% των επιβατών.
- ΠΟΤΕ στον Προαστιακό στο κομμάτι Μαγούλα - Δ. Πλακεντίας (βέβαια Κιάτο - Μαγούλα πέφτει πέλεκυς καθημερινά και σχεδόν σε όλα τα δρομολόγια)

Λοιπόν... Με δεδομένα τα παραπάνω, θεωρώ βέβαιο ότι αν ενταθούν οι έλεγχοι, τα έσοδα του ΟΑΣΑ και των λοιπών φορέων θα αυξηθούν κατά πολύ. ΔΕΝ χρειάζεται περαιτέρω αύξηση στα εισιτήρια! Αν όλος ο κόσμος είναι συνεπής με τα εισιτήρια και τις κάρτες του (κάτι που εξασφαλίζει σε μεγάλο βαθμό ο συστηματικός έλεγχος) κινούνται καθημερινά εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ...

ΔΕΝ είναι λύση η αύξηση της τιμής των εισιτηρίων! Το μόνο που θα καταφέρει η αύξηση των εισιτηρίων είναι η αύξηση του αριθμού των επιβατών άνευ εισιτηρίου :smt011
Ten little kingdoms never could agree
How to work together and so they went free.
Ten little kingdoms too weak to stand alone,
A foreign nation conquered them, and then they were gone.
User avatar
Clouseau
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 272
Joined: Mon May 11, 2009 2:18 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: «Απογειώνονται» τα εισιτήρια

Post by Clouseau » Sun Aug 19, 2012 6:26 pm

Η μοναδική λύση κατά τη γνώμη μου είναι αυτή της Αγγλίας που είπα παραπάνω. Οι ελεγκτές δε θα λύσουν καθολικά το πρόβλημα καθώς η εξάπλωση του "ένα εισιτήριο-5 επιβάτες", λόγω των εισιτηρίων 1.5 ώρας είναι μεγάλη. Τώρα ακριβή ποσά για το κόστος και τον χρόνο απόσβεσης δε ξέρω προφανώς, αλλά με τον ρυθμό που έχουν χασούρα είμαι σίγουρος ότι είναι σωστή κίνηση, σε βάθος 10ετίας τουλάχιστον.
Exceptions, gotta catch 'em all!
michalis
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1061
Joined: Mon Dec 12, 2011 8:42 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: «Απογειώνονται» τα εισιτήρια

Post by michalis » Sun Aug 19, 2012 10:02 pm

Το πρώτο που πρέπει να κάνουν είναι να δώσουν κίνητρα να χτυπήσει ο άλλος εισιτήριο. Αρχικά, με την ψηφιοποίηση και την εισαγωγή τηλεδιοίκησης σε όλο το δίκτυο, όλων των μέσων του ΟΑΣΑ θα μπορεί ο καθένας να πληρώνει ακριβώς για τα χιλιόμετρα της διαδρομής που κάνει. Δε νοείται να πληρώνω το ίδιο απ'την Αττική στη Βικτώρια με κάποιον που κάνει το Κηφισιά-Πειραιάς. Στην πορεία ας ψηφιοποιήσουν και το εισιτήριο. Επίσης, ας πληρώσει το κράτος τα εκατομμύρια που χρωστάει ή στην τελική ας ανακαλέσει τα μισά εισιτήρια που έχει δώσει από δω κι από κει για λόγους πολιτικής προβολής. Ο πολύτεκνος με 80 χιλιάδες ευρώ εισόδημα δεν έχει δικαίωμα να πληρώνει μισό εισιτήριο, όπως δεν έχει ο παπάς, ο επαγγελματίας στρατιωτικός και ο φραγκάτος 70άρης. Στους φοιτητές μέχρι κάποιου έτους καλύπτει κοινωνική ανάγκη...από κει και πέρα είναι φτηνή πολιτική των υπουργείων που τελικά όμως κοστίζει πανάκριβα στις εταιρίες που διαχειρίζονται τα μέσα μεταφοράς.
User avatar
barbarosa
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1033
Joined: Thu Dec 21, 2006 10:11 pm
Academic status: N>4
Gender:

Re: «Απογειώνονται» τα εισιτήρια

Post by barbarosa » Sun Aug 19, 2012 11:25 pm

Έχετε χάσει το δάσος.
michalis
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1061
Joined: Mon Dec 12, 2011 8:42 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: «Απογειώνονται» τα εισιτήρια

Post by michalis » Sun Aug 19, 2012 11:47 pm

Το δάσος είναι οι αιτίες που οι αστικές συγκοινωνίες της πόλης έχουν διπλασιάσει τα εισιτήρια μέσα σε μία τριετία κι ακόμα γράφουν μείον. Το κόστος των εισιτηρίων είναι άμεσο επακόλουθο της οικονομικής κατάστασης των εταιριών του ΟΑΣΑ. Δεν είναι κάτι άσχετο που μπορεί να εξετάζεται ξεχωριστά. Προφανώς, αν η ΕΘΕΛ μπαίνει μέσα ή θα βρει τρόπους να αυξήσει τα έσοδά της, ή η Αθήνα θα σταματήσει να εξυπηρετείται από δημόσια λεωφορεία. Είναι τόσο απλό. Οπότε ψάχνουμε να δούμε το γιατί η ΕΘΕΛ μπαίνει μέσα και πως θα μπορούσε να αυξήσει τα έσοδά της, πιθανόν χωρίς να χρειαστεί να ζητήσει πιο ακριβά εισιτήρια. Η Αττικό Μετρό και η Τράμ Α.Ε. απ'ότι ξέρω εξ'αρχής είχαν επιβαρυνθεί με μία διοίκηση που προωθούσε το δημοσιουπαλληλίκι και είχε προσλάβει τη σάρα και τη μάρα. Δεν ξέρω βέβαια αν βελτιώθηκαν τα οικονομικά τους από τότε που έδιωξαν κόσμο αλλά φαντάζομαι ότι και σ'αυτούς χρωστάει το Δημόσιο οπότε δε θα ναι σε πολύ καλύτερη μοίρα απ'την ΕΘΕΛ.
User avatar
barbarosa
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1033
Joined: Thu Dec 21, 2006 10:11 pm
Academic status: N>4
Gender:

Re: «Απογειώνονται» τα εισιτήρια

Post by barbarosa » Mon Aug 20, 2012 5:58 am

Το δάσος είναι φθηνές, ασφαλείς και άνετες μεταφορές για όλους.

Ο κάθε πολίτης πληρώνει ένα σκασμό φόρους σε όλη του τη ζωή. Άμμεσα ή έμμεσα δεν υπάρχει δραστηριότητα η οποία να μην φορολογείται. Αυτός ο πακτωλός χρημάτων λοιπόν υποτίθεται ότι μαζεύεται ώστε στη συνέχεια να δαπανηθεί για το καλό όλης της κοινωνίας. Οι μεταφορές (με την γενικότερη έννοιά τους) είναι ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία μιας κοινωνίας οπότε ένα μέρος της κρατικής δαπάνης πρέπει να πηγαίνει εκεί. Ας είναι λοιπόν ζημιογόνες αυτές οι εταιρίες αρκεί να παράγουν μια χρήσιμη υπηρεσία για το λαό και το έλλειμά τους να τροφοδοτείται από τον κρατικό προυπολογισμό. Λεφτά υπάρχουν πολλά στα ταμεία του κράτους απλώς δαπανώνται προς όφελος της αστικής τάξης που βρίσκεται στην εξουσία. Ως γρήγορο παράδειγμα μπορώ να σου πω ότι κανα δυο υποβρύχια του Άκη ή ένα μικρό ποσοστό των επιχορηγήσεων των εφοπλιστών κάθε χρόνο θα ήταν αρκετά ώστε να έχουμε εξαιρετικές μεταφορές στην πρωτεύουσα και όλη την Ελλάδα.

Η απότομη αύξηση της τιμής των εισιτηρίων και η παράλληλη μείωση της παρεχόμενης υπηρεσίας δείχνει ότι πλέον η κυβέρνηση δεν ενδιαφέρεται να διοχετεύσει χρήματα στις δημόσιες μεταφορές (η μάλλον για να ακριβολογώ ενδιαφέρεται ακόμα λιγότερο απ ότι πριν). Δεν πρέπει να δεχόμαστε καμία έκπτωση στο βιοτικό μας επίπεδο ως "λογική" ή "αναμενόμενη" ή "αναπόφευκτη". Οι επιστήμες και η τεχνολογία πηγαίνουν μπροστά και οι κοινωνίες πρέπει να κάνουν το ίδιο.

Οι τιμές των εισιτηρίων στην Ελλάδα όπως ανέλυσε και ο ja παραπάνω είναι απαράδεκτες. Το μόνο που θεωρώ προσωπικά λογικό είναι είτε να μείνουν σταθερές και να αυξηθεί η ποιότητα των μεταφορών είτε να μειωθούν. Οποιαδήποτε αύξηση είναι εκτός λογικής και ενάντια στο λαικό συμφέρον.
User avatar
LL_Orionis
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 175
Joined: Sun Oct 18, 2009 1:51 am
Academic status: N>4
Gender:
Location: Orion Nebula (Milky Way galaxy)

Re: «Απογειώνονται» τα εισιτήρια

Post by LL_Orionis » Mon Aug 20, 2012 1:55 pm

Δε θεωρώ ότι έχουμε "χάσει το δάσος". Όλες οι απόψεις που έχουν ακουστεί είναι αρκετά εύστοχες και όλοι φαίνεται να συμφωνούμε στο ότι δεν πρέπει να αυξηθούν οι τιμές των εισιτηρίων (που είναι το κύριο θέμα του thread).

Κατά τα άλλα, η συζήτηση κινείται ως προς το ποιές αλλαγές θα πρέπει να ισχύσουν ώστε οι μετακινήσεις να είναι φθηνές, καλής ποιότητας, δίκαιες για όλους, καθώς και να παίρνουν στα σοβαρά όλοι οι πολίτες το θέμα των δημοσίων συγκοινωνιών.
michalis wrote:θα μπορεί ο καθένας να πληρώνει ακριβώς για τα χιλιόμετρα της διαδρομής που κάνει. Δε νοείται να πληρώνω το ίδιο απ'την Αττική στη Βικτώρια με κάποιον που κάνει το Κηφισιά-Πειραιάς.
++
Αν μπορεί να εφαρμοστεί κάτι τέτοιο πιστεύω θα είναι μεγάλη διευκόλυνση γι' αυτούς που κάνουν γενικά σύντομες διαδρομές και πληρώνουν τα μαλλιά της κεφαλής τους!
Ten little kingdoms never could agree
How to work together and so they went free.
Ten little kingdoms too weak to stand alone,
A foreign nation conquered them, and then they were gone.
User avatar
WoLfeN Ilic
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 527
Joined: Sun Jun 14, 2009 10:44 pm
Gender:
Location: Lat. 51°29'31.14"N Lon. 0° 7'33.27"W

Re: «Απογειώνονται» τα εισιτήρια

Post by WoLfeN Ilic » Mon Aug 20, 2012 5:15 pm

Clouseau wrote:Δε μπορώ να καταλάβω γιατί ακόμα δεν έχουμε εφαρμόσει το σύστημα που χρησιμοποιούν και στην Αγγλία (ηλεκτρονικές κάρτες,μπάρες με rfid κλπ) και είμαστε ακόμα με τα χαρτάκια εδώ. Γλιτώνεις χαρτί, ελεγκτές, πωλητές εισιτηρίων και ο επιβάτης μπορεί να φορτίσει την κάρτα του από το σπίτι. Πόσο καλύτερο μπορεί να γίνει δηλαδή;
Αυτη είναι σωστή σκέψη!

Εκεί που συζητάμε πόσο ακριβό έχει γίνει και πόσο ακριβότερο θα γίνει το εισητήριο και κάποιοι προφανώς επιλέγουν ή να μη ακυρώνουν καθόλου ή να ακυρώνουν τις μισές φορές εισητήριο, η λύση είναι η ηλεκτρονική κάρτα. Έτσι ώστε εσύ που δουλεύεις για 4 ευρώ την ώρα με το νέο μισθολόγιο να είσαι αναγκασμένος να πας με τα πόδια στην δουλειά σου

:smt023
User avatar
nachos
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1252
Joined: Mon Aug 21, 2006 4:28 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Brachamee City

Re: «Απογειώνονται» τα εισιτήρια

Post by nachos » Mon Aug 20, 2012 5:35 pm

Clouseau wrote:Δε μπορώ να καταλάβω γιατί ακόμα δεν έχουμε εφαρμόσει το σύστημα που χρησιμοποιούν και στην Αγγλία (ηλεκτρονικές κάρτες,μπάρες με rfid κλπ) και είμαστε ακόμα με τα χαρτάκια εδώ. Γλιτώνεις χαρτί, ελεγκτές, πωλητές εισιτηρίων και ο επιβάτης μπορεί να φορτίσει την κάρτα του από το σπίτι. Πόσο καλύτερο μπορεί να γίνει δηλαδή;
Γιατί αν συμβεί κάτι τέτοιο θα φακελωθούμε και θα περάσουμε αυτόματα σε καθεστώς χούντας, και επίσης το τσιπάκι της κάρτας θα περιέχει το 666, το σήμα του διαβόλου. Κι αν σου φαίνεται πως απλά τρολάρω, σκέψου το εξής: με το πρώτο επιχείρημα καλύπτεις από κεντρο-αριστερά μέχρι άκρα (αριστερά), και με το δεύτερο τον παραδοσιακό χώρο της βαθιά "θρησκευομένης" λαϊκής δεξιάς. Αμέσως αμέσως ~ 70% του πληθυσμού, που τραβάει τη μλκία και με τα δυο χεράκια.

Bingo.

υ.γ.: Επειδή βέβαια το ψάρι πρωτίστως βρωμάει απ' το κεφάλι, η χρόνια τάση του κράτους να αποφεύγει γενικότερα τα ηλεκτρονικά-πληροφοριακά συστήματα οφείλεται κατά κόρον στο ότι οι παραδοσιακές μέθοδοι διοίκησης (χαρτούρα, σφραγίδα, πρωτόκολλο, χαρτάκια κλπ) ευνοούν την ύπαρξη και συντήρηση φαινομένων διαθφοράς. Και τι θα γινόμασταν χωρίς το εθνικό μας σπορ; Ποια θα ήταν η ταυτότητά μας μετά;
Nothing is impossible for the man who doesn't have to do it himself
User avatar
Clouseau
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 272
Joined: Mon May 11, 2009 2:18 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: «Απογειώνονται» τα εισιτήρια

Post by Clouseau » Mon Aug 20, 2012 5:41 pm

Αυτη είναι σωστή σκέψη!

Εκεί που συζητάμε πόσο ακριβό έχει γίνει και πόσο ακριβότερο θα γίνει το εισητήριο και κάποιοι προφανώς επιλέγουν ή να μη ακυρώνουν καθόλου ή να ακυρώνουν τις μισές φορές εισητήριο, η λύση είναι η ηλεκτρονική κάρτα. Έτσι ώστε εσύ που δουλεύεις για 4 ευρώ την ώρα με το νέο μισθολόγιο να είσαι αναγκασμένος να πας με τα πόδια στην δουλειά σου
Θα ήθελα να δω την αντιπρότασή σου. Και το δεν πληρώνω/όλοι στην πορεία της Κυριακής δεν είναι αντιπρόταση.
Exceptions, gotta catch 'em all!
Post Reply

Return to “Αναδημοσιεύσεις”