Αφήστε όλους τους στούρνους να ανθίσουν...
- nachos
- Gbyte level
- Posts: 1252
- Joined: Mon Aug 21, 2006 4:28 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Brachamee City
Αφήστε όλους τους στούρνους να ανθίσουν...
Nothing is impossible for the man who doesn't have to do it himself
Re: Αφήστε όλους τους στούρνους να ανθίσουν...
Κρίμα, θα χάσουν πελατεία τα φροντιστήρια.
“Any fool can make something complicated. It takes a genius to make it simple.”
MpoMp @ Discord
- Funk
- Venus Former Team Member
- Posts: 1834
- Joined: Wed Oct 06, 2010 10:29 pm
- Gender: ♂
- Location: Korriban
Re: Αφήστε όλους τους στούρνους να ανθίσουν...
*estrngd wrote:Στούρνος είσαι και φαίνεσαι.
- ΟΛΜΕ: Εξαπλασιάστηκαν οι μετεξεταστέοι στην Α' Λυκείου
- ΕΓΓΡΑΦΟ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ Δείτε τα ποσοστά αποτυχίας ανά μάθημα στην Α΄Λυκείου
Τα δύο άρθρα λένε ακριβώς το αντίθετο πράγμα ή μου διαφεύγει κάτι;...
Re: Αφήστε όλους τους στούρνους να ανθίσουν...
*estrngd wrote:Στούρνος είσαι και φαίνεσαι.
Έλα μεταξύ μας για να μείνεις σε τάξη στο λύκειο θέλει μεγάλη προσπάθεια. Από τις αναμνήσεις σου στο λύκειο θυμήσου ποιοι μένανε και θα καταλάβεις. Δεν αναφέρομαι σε κάποια παιδιά που ίσως είχαν δυσκολίες κτλ που και αυτά δεν έμεναν επειδή προσπαθούσαν. Για να μείνεις στο λύκειο πρέπει να κοιμάσαι σε όλα τα μαθήματα, να την λες στον καθηγητή, να δίνεις λευκές κόλλες και όποτε κάνεις οποιαδήποτε προσπάθεια να απαντήσεις σε διαγώνισμα αντί για την πραγματική απάντηση να αναλύεις τις χρήσεις του κ*λόχαρτου και τις επιπτώσεις αυτών στην κοινωνική ζωή.
Mpomp is building an army.
░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ______☻/︻╦╤─
Il███████████████████]. /▌
_◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. _ / \
░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ______☻/︻╦╤─
Il███████████████████]. /▌
_◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. _ / \
- Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
- nachos
- Gbyte level
- Posts: 1252
- Joined: Mon Aug 21, 2006 4:28 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Brachamee City
Re: Αφήστε όλους τους στούρνους να ανθίσουν...
Προφανώς και δε μιλάμε για τον 1% μαθητή με μαθησιακές δυσκολίες, αλλά για το υπόλοιπο 99%, τους αρχικηφήνες που δεν ξέρουν καν πως μοιάζουν τα βιβλία τους. Βέβαια από την άλλη τι να κάνουμε, το διάβασμα δεν είναι καθόλου "cool"... Το πιο αστείο απ' όλα είναι πως η πανολεθρία φέτος έχει να κάνει φαντάζομαι με το ότι πλέον δεν προβιβάζονται με το γενικό μέσο όρο (όπου με ένα 20 π.χ. στη γυμναστική "καθάριζες" για 2 πενταράκια). Μιλάμε για τραγική κατάσταση, οι περισσότεροι δε θα πρεπε να περνάνε καν το Γυμνάσιο.
Link
Link
Nothing is impossible for the man who doesn't have to do it himself
Re: Αφήστε όλους τους στούρνους να ανθίσουν...
και να μην ξερεις καν πως ειναι τα βιβλια, πως γινεται να κοπεις στην πρωτη λυκειου;
σπιτι διαβαζα μονο για τα διαγωνισματα, απο την ταξη και μονο που προσεχα λιγο δεν επεσα ποτε σε μεσο ορο κατω απο 19 στις εξετασεις του σχολειου
ή αλλαξαν κατι στις εξετασεις ή μιλαμε για ατομα που "δε θα πρεπε να περνάνε καν το Γυμνάσιο", δεν εξηγειται αλλιως.
σπιτι διαβαζα μονο για τα διαγωνισματα, απο την ταξη και μονο που προσεχα λιγο δεν επεσα ποτε σε μεσο ορο κατω απο 19 στις εξετασεις του σχολειου
ή αλλαξαν κατι στις εξετασεις ή μιλαμε για ατομα που "δε θα πρεπε να περνάνε καν το Γυμνάσιο", δεν εξηγειται αλλιως.
- pgetsos
- Venus Former Team Member
- Posts: 1192
- Joined: Sun Oct 13, 2013 1:29 am
- Academic status: MSc
- Gender: ♂
Re: Αφήστε όλους τους στούρνους να ανθίσουν...
Τσου. Το ενα λεει για μετεξεταστεους, το αλλο λεει για βαθμους κατω της βασης... Αλλη ερωτηση εχω... 50% φυσικη Α' Λυκειου κατω απο τη βαση; WTF?Funk wrote: Τα δύο άρθρα λένε ακριβώς το αντίθετο πράγμα ή μου διαφεύγει κάτι;...
Δεν μετραει η γυμναστικη στον μεσο ορο... τςτςτςnachos wrote:(όπου με ένα 20 π.χ. στη γυμναστική "καθάριζες" για 2 πενταράκια)
Όταν μια μαύρη γάτα περάσει από μπροστά σου, σημαίνει ότι το ζώο πάει κάπου.
Μην αφήνεις τα μικρά μυαλά να σε πείσουν ότι τα όνειρα σου είναι πολύ μεγάλα.
Μην αφήνεις τα μικρά μυαλά να σε πείσουν ότι τα όνειρα σου είναι πολύ μεγάλα.
- Funk
- Venus Former Team Member
- Posts: 1834
- Joined: Wed Oct 06, 2010 10:29 pm
- Gender: ♂
- Location: Korriban
Re: Αφήστε όλους τους στούρνους να ανθίσουν...
Οπότε οι μαθητές Α' λυκείου έγραψαν σημαντικά καλύτερα κατά μέσο όρο απ' ότι πέρσι, αλλά αυτοί που "έμειναν" εξαπλασιαστηκαν;
- ThOdOr1s
- Mbyte level
- Posts: 964
- Joined: Thu Oct 25, 2012 5:17 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: 36.86588,25.51602
Re: Αφήστε όλους τους στούρνους να ανθίσουν...
Ναι γιατί άλλαξε το σύστημα φέτος. Όταν ο άλλος δίνει πανελλήνιες, ούτε διαλέγεις τα θέματα, ούτε μπορείς να είσαι χαριστικός μαζί του στη διόρθωση... Ούτε του βάζεις βαθμούς για πλάκα...Funk wrote:Οπότε οι μαθητές Α' λυκείου έγραψαν σημαντικά καλύτερα κατά μέσο όρο απ' ότι πέρσι, αλλά αυτοί που "έμειναν" εξαπλασιαστηκαν;
Δεν εξαπλασιάστηκαν στην ουσία, απλά έμειναν όσοι θα έπρεπε να μείνουν, μη σου πω και λιγότεροι still...
Elementary OS
- pgetsos
- Venus Former Team Member
- Posts: 1192
- Joined: Sun Oct 13, 2013 1:29 am
- Academic status: MSc
- Gender: ♂
Re: Αφήστε όλους τους στούρνους να ανθίσουν...
Τοσα χρονια για να μεινεις για Σεπτεμβρη (ΟΥΤΕ ΚΑΝ χρονια) επρεπε να εχεις κατω απο 9.5 σε 5 μαθηματα, και γενικο <15.5 οποτε περναγες πανευκολαFunk wrote:Οπότε οι μαθητές Α' λυκείου έγραψαν σημαντικά καλύτερα κατά μέσο όρο απ' ότι πέρσι, αλλά αυτοί που "έμειναν" εξαπλασιαστηκαν;
Τωρα νομιζω πρεπει να εχεις νεοελληνικη γλωσσα και αλγεβρα >10 μεσο ορο (η κατι τετοιο)... Οποτε και εμεινε 1 στους 4
Ποσο πλακα εχει που μερικοι τοσα χρονια κοροιδευουν αλλους λαους, και δη τους αμερικανους, οτι ειναι χαζοι και εμεις ο πιο εξυπνος λαος
Αν και απλα ενδεικτικο, ας δουν καποιοι που ειναι ο μεσος ορος IQ καθε χωρας και να δει που πεφτουμε εμεις
Όταν μια μαύρη γάτα περάσει από μπροστά σου, σημαίνει ότι το ζώο πάει κάπου.
Μην αφήνεις τα μικρά μυαλά να σε πείσουν ότι τα όνειρα σου είναι πολύ μεγάλα.
Μην αφήνεις τα μικρά μυαλά να σε πείσουν ότι τα όνειρα σου είναι πολύ μεγάλα.
- ja_the_invincible
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2414
- Joined: Tue Dec 01, 2009 12:33 am
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
- Location: Κάπου στο matrix...
Re: Αφήστε όλους τους στούρνους να ανθίσουν...
Οι κακές μαθητικές επιδόσεις οι οποίες εν πολλοίς οφείλονται και σε μια γενικότερη αδιαφορία των μαθητών δεν θεωρώ ότι είναι το πιο ανησυχητικό φαινόμενο. Κατά την γνώμη μου, αυτό που είναι ανησυχητικό είναι πως η μέση εκπαίδευση είναι μια μηχανή κιμά που παράγει αμόρφωτους ανθρώπους. Αφήστε τους μαθητές της βάσης κατά μέρος και ας σκεφτούμε για παράδειγμα πόσοι "καλοί" μαθητές της θετικής/τεχνολογικής κατεύθυνσης ΔΕΝ προβληματίζονται όταν γράφουν 10ρια στην έκθεση. Ακόμα και όταν αυτό σημαίνει ότι είναι ΑΝΙΚΑΝΟΙ να συντάξουν δομημένο κείμενο με 3-4 λογικά επιχειρήματα. Ή ακόμα πόσοι αριστούχοι μαθητές θα βάλτωναν στοιχειώδεις ερωτήσεις πάνω σε βασικά κομμάτια της ιστορίας. Πόσα ονόματα καλλιτεχνών, φιλοσόφων, συγγραφέων, ποιητών αναγκάζεται να απομνημονεύσει ένας μέσος μαθητής χωρίς ουδέποτε να ρίξει μια ματιά στο έργο τους?
Εν κατακλείδι ίσως πρέπει να προβληματιστούμε όχι για το αν η κοινωνία μας θα παράγει αρκετούς επιστήμονες αλλά για το αν αναθρέφει μορφωμένους ανθρώπους με κριτική σκέψη. Φυσικά τώρα δεν κάνει κανένα από το 2 αλλά αν κάποια στιγμή υπάρξει αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού συστήματος, κατά την γνώμη μου πρέπει να γίνει σε άλλη κατεύθυνση.
Εν κατακλείδι ίσως πρέπει να προβληματιστούμε όχι για το αν η κοινωνία μας θα παράγει αρκετούς επιστήμονες αλλά για το αν αναθρέφει μορφωμένους ανθρώπους με κριτική σκέψη. Φυσικά τώρα δεν κάνει κανένα από το 2 αλλά αν κάποια στιγμή υπάρξει αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού συστήματος, κατά την γνώμη μου πρέπει να γίνει σε άλλη κατεύθυνση.
f**k robin and batman i'm robbin with a bat man
- ThOdOr1s
- Mbyte level
- Posts: 964
- Joined: Thu Oct 25, 2012 5:17 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: 36.86588,25.51602
Re: Αφήστε όλους τους στούρνους να ανθίσουν...
Ας μην το πάμε εκεί ja, γιατί η εκπαίδευση δεν είναι καθόλου ουσιώδης, ούτε καν λίγο...
Δεν γίνεται τα παιδιά να κάνουν ακόμα 6 χρόνια υποχρεωτικά αρχαία και κείμενα, θρησκευτικά (αντί για έκθεση ας πούμε όπως πολύ σωστά είπες)... για να μην πούμε ότι είμαστε η μονή χώρα στην Ευρώπη οπού η θεωρία της σχετικότητας δε διδάσκεται στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Για να επιστρέψουμε, Αν έπρεπε να πάμε σε άλλη κατεύθυνση, μάλλον θα έπρεπε να πάμε σε ένα σύστημα όπου δε θα υπήρχαν τάξεις, θα υπήρχε μονάχα ύλη και μαθήματα (όπως το πανεπιστήμιο), και τα παιδιά θα μπορούν να παρακολουθούν μαθήματα ανάλογα με το επίπεδο τους, να αποφοιτούν μόνο όταν έχουν όλες τις γνώσεις για να κινηθούν παρακάτω Κάτι σαν modular σχολείο, Πχ, να υπάρχουν 3+ επίπεδα για κάθε μάθημα, τα παιδιά να πρέπει να κάνουν 1,2 από αυτά υποχρεωτικά και να διαλέξουν να κάνουν και κάποια από τα υπόλοιπα... Και πχ, πέρασες αρχαία 1, του χρόνου θα κάνεις αρχαία 2. Η δεν πέρασες αρχαία 2, αλλά πέρασες μαθηματικά 2, του χρόνου θα ξανακάνεις αρχαία 2 (γιατί έμεινες), και μαθηματικά 3. (πάρε θετικά μαθήματα hint hint)
Η θα μπορούσε να είναι σαν web, πέρασες Αρχαία 3? Του χρόνου μπορείς να κάνεις Αρχαία 4, Λατινικά 1, και Αρχαία Γραμματεία 1 (πχ από γυμνάσιο σε λύκειο) ενώ πχ αν κάποιος πέρασε μαθηματικά 3, του ανοίγουν Μαθηματικά 4α (πχ Άλγεβρα) Μαθηματικά 4β (Γεωμετρία), η στατιστική 1 κλπ...
Θα μπορούσε να εφαρμοστεί στα πειραματικά σχολειά πρώτα, να δοκιμαστεί και μετά να εφαρμοστεί παντού...
Επίσης έχει το καλό ότι δεν έχουν κενά τα παιδιά, και δίνουν πανελλήνιες μόνο όταν είναι έτοιμα, Πχ αν κάποιος είναι διάνοια και τελειώσει το Λύκειο στα 15 του, ας δίνει πανελλήνιες τότε, αν κάποιος είναι στούρνος και το τελειώσει στα 25 του, ας δίνει τότε...
What's so hard about that? Είναι καλύτερο για όλους...
Δεν γίνεται τα παιδιά να κάνουν ακόμα 6 χρόνια υποχρεωτικά αρχαία και κείμενα, θρησκευτικά (αντί για έκθεση ας πούμε όπως πολύ σωστά είπες)... για να μην πούμε ότι είμαστε η μονή χώρα στην Ευρώπη οπού η θεωρία της σχετικότητας δε διδάσκεται στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Για να επιστρέψουμε, Αν έπρεπε να πάμε σε άλλη κατεύθυνση, μάλλον θα έπρεπε να πάμε σε ένα σύστημα όπου δε θα υπήρχαν τάξεις, θα υπήρχε μονάχα ύλη και μαθήματα (όπως το πανεπιστήμιο), και τα παιδιά θα μπορούν να παρακολουθούν μαθήματα ανάλογα με το επίπεδο τους, να αποφοιτούν μόνο όταν έχουν όλες τις γνώσεις για να κινηθούν παρακάτω Κάτι σαν modular σχολείο, Πχ, να υπάρχουν 3+ επίπεδα για κάθε μάθημα, τα παιδιά να πρέπει να κάνουν 1,2 από αυτά υποχρεωτικά και να διαλέξουν να κάνουν και κάποια από τα υπόλοιπα... Και πχ, πέρασες αρχαία 1, του χρόνου θα κάνεις αρχαία 2. Η δεν πέρασες αρχαία 2, αλλά πέρασες μαθηματικά 2, του χρόνου θα ξανακάνεις αρχαία 2 (γιατί έμεινες), και μαθηματικά 3. (πάρε θετικά μαθήματα hint hint)
Η θα μπορούσε να είναι σαν web, πέρασες Αρχαία 3? Του χρόνου μπορείς να κάνεις Αρχαία 4, Λατινικά 1, και Αρχαία Γραμματεία 1 (πχ από γυμνάσιο σε λύκειο) ενώ πχ αν κάποιος πέρασε μαθηματικά 3, του ανοίγουν Μαθηματικά 4α (πχ Άλγεβρα) Μαθηματικά 4β (Γεωμετρία), η στατιστική 1 κλπ...
Θα μπορούσε να εφαρμοστεί στα πειραματικά σχολειά πρώτα, να δοκιμαστεί και μετά να εφαρμοστεί παντού...
Επίσης έχει το καλό ότι δεν έχουν κενά τα παιδιά, και δίνουν πανελλήνιες μόνο όταν είναι έτοιμα, Πχ αν κάποιος είναι διάνοια και τελειώσει το Λύκειο στα 15 του, ας δίνει πανελλήνιες τότε, αν κάποιος είναι στούρνος και το τελειώσει στα 25 του, ας δίνει τότε...
What's so hard about that? Είναι καλύτερο για όλους...
Elementary OS
- pgetsos
- Venus Former Team Member
- Posts: 1192
- Joined: Sun Oct 13, 2013 1:29 am
- Academic status: MSc
- Gender: ♂
Re: Αφήστε όλους τους στούρνους να ανθίσουν...
Δε νομιζω οτι θα δουλεψει και πολυ καλα αυτο που περιγραφεις...
Εγω θα ημουν πιο κοντα σε ενα συστημα σαν της Φινλανδιας ( που κανουν και απιστευτα μαθηματα...) η της Γερμανιας με τα 3/4 διαφορετικα "σχολεια"
Το πιο βασικο: αναδιαρθρωση/αναβαθμιση των ΕΠΑΛ. Δεν χρειαζεται να σπουδαζουν ολοι, μονο στην Ελλαδα υπαρχει αυτη η πρεμουρα (απο γονεις κυριως) οτι το παιδι μου πρεπει να σπουδασει ντε και καλα και μαλιστα κατι "καλο"
Στο συγγενικο/φιλικο περιβαλλον υπηρχαν αντιδρασεις που δεν πηγα σε αλλη σχολη γιατι νομιζαν οτι η δουλεια μου θα ειναι τεχνικος υπολογιστων (ξερεις, των τυπων που πληρωνεις για να σου εγκαταστησουν το antivirus.......)
Τα ΕΠΑΛ αυτη τη στιγμη θεωρουνται οτι ειναι μονο για "χαζους" και δε θα βρεις δουλεια απο εκει κτλ... Και ισχυει σχεδον απολυτα! Γιατι να μην μπορει να παει εκει ενα εξυπνο σχετικα παιδι, με καλουτσικους βαθμους, που θελει να γινει υδραυλικος η μηχανικος πχ; Αντι να βγαινεις ετοιμος επαγγελματιας απο κει μεσα, βγαινεις ενα στουρναρι κυριολεκτικα (μιας και μαθημα στα περισσοτερα ΔΕΝ γινεται) που δεν μπορει ουτε βοηθος να γινει καλα καλα...
Εγω θα ημουν πιο κοντα σε ενα συστημα σαν της Φινλανδιας ( που κανουν και απιστευτα μαθηματα...) η της Γερμανιας με τα 3/4 διαφορετικα "σχολεια"
Το πιο βασικο: αναδιαρθρωση/αναβαθμιση των ΕΠΑΛ. Δεν χρειαζεται να σπουδαζουν ολοι, μονο στην Ελλαδα υπαρχει αυτη η πρεμουρα (απο γονεις κυριως) οτι το παιδι μου πρεπει να σπουδασει ντε και καλα και μαλιστα κατι "καλο"
Στο συγγενικο/φιλικο περιβαλλον υπηρχαν αντιδρασεις που δεν πηγα σε αλλη σχολη γιατι νομιζαν οτι η δουλεια μου θα ειναι τεχνικος υπολογιστων (ξερεις, των τυπων που πληρωνεις για να σου εγκαταστησουν το antivirus.......)
Τα ΕΠΑΛ αυτη τη στιγμη θεωρουνται οτι ειναι μονο για "χαζους" και δε θα βρεις δουλεια απο εκει κτλ... Και ισχυει σχεδον απολυτα! Γιατι να μην μπορει να παει εκει ενα εξυπνο σχετικα παιδι, με καλουτσικους βαθμους, που θελει να γινει υδραυλικος η μηχανικος πχ; Αντι να βγαινεις ετοιμος επαγγελματιας απο κει μεσα, βγαινεις ενα στουρναρι κυριολεκτικα (μιας και μαθημα στα περισσοτερα ΔΕΝ γινεται) που δεν μπορει ουτε βοηθος να γινει καλα καλα...
Όταν μια μαύρη γάτα περάσει από μπροστά σου, σημαίνει ότι το ζώο πάει κάπου.
Μην αφήνεις τα μικρά μυαλά να σε πείσουν ότι τα όνειρα σου είναι πολύ μεγάλα.
Μην αφήνεις τα μικρά μυαλά να σε πείσουν ότι τα όνειρα σου είναι πολύ μεγάλα.
- ThOdOr1s
- Mbyte level
- Posts: 964
- Joined: Thu Oct 25, 2012 5:17 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: 36.86588,25.51602
Re: Αφήστε όλους τους στούρνους να ανθίσουν...
Κι όμως! I ve seen it in action!pgetsos wrote:Δε νομιζω οτι θα δουλεψει και πολυ καλα αυτο που περιγραφεις...
Πήγα σε μουσικό σχολείο (γυμνάσιο). Έτσι περίπου δουλεύουν τα μουσικά μαθήματα, με το ενδιαφέρον twist, ότι αν δεν περάσεις ένα μουσικό μάθημα από αυτά που διάλεξες, the kick you out of da school! Και επίσης άλλο ενδιαφέρον twist: εσύ διαλέγεις και το επίπεδο του μαθήματος (κάνεις ιδιαίτερα με τον καθηγητή! It's f*cking awesome!). Μπορείς να ξεκινήσεις το σχολείο στην 1η γυμνασίου από την 3η μέση τάξη (6η τάξη) στο πιάνο και να δώσεις εξετάσεις για να περάσεις στη 2η Ανώτερα (8η τάξη) στη 2α γυμνασίου (αλλά προσοχή, αν δεν περάσεις τις εξετάσεις apply twist no1!)
A perfect risk-gain system...
Απλά βάλτε με το νου σας πόσα ταλέντα έχουν προωθηθεί από αυτό το σύστημα και είναι εδώ η στο εξωτερικό με τζάμπα δίπλωμα από τα 20 τους όταν ο μέσος Ευρωπαίος το παίρνει στα 28 του και πληρώνει πολλές δεκάδες χιλιάδες ευρώ...
This is what we need!
Elementary OS
- ja_the_invincible
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2414
- Joined: Tue Dec 01, 2009 12:33 am
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
- Location: Κάπου στο matrix...
Re: Αφήστε όλους τους στούρνους να ανθίσουν...
Έκθεση κάνεις στα νέα ελληνικά και έτσι και αλλιώς ο γραπτός λόγος καλλιεργείται από αυτά που μόλις έβαλες δίπλα στα θρησκευτικά. 6 χρόνια αρχαία μάλλον δεν φτάνουνε αν κρίνω από την συχνότητα ορθογραφικών λαθών σε κείμενα ανθρώπων της γενιάς μου και κάτω που σίγουρα έχουν διδαχθεί αρχαία (γκουχ γκουχ). Ο τρόπος διδασκαλίας τους όμως είναι μια συνεχόμενη παπαγαλία με αποτέλεσμα να χάνεται η ουσία. Τα κείμενα είναι ακόμα πιο σημαντικό μάθημα γιατί κανονικά θα πρέπει να είναι το μάθημα που θα δώσει το κίνητρο στον μαθητή να διαβάσει κανένα σοβαρό βίβλιο και όχι harry potter/game of thrones/etc. Ακόμα μια αποτυχία του συστήματος εκπαίδευσης που αντί να καλλιεργεί την κριτική σκέψη (έτσι και αλλιώς η λογοτεχνία και η ποίηση είναι ανοιχτές στην ερμηνεία του καθενός) ταίζει τους μαθητές με λογοτεχνικά τσιτάτα.ThOdOr1s wrote:Ας μην το πάμε εκεί ja, γιατί η εκπαίδευση δεν είναι καθόλου ουσιώδης, ούτε καν λίγο...
Δεν γίνεται τα παιδιά να κάνουν ακόμα 6 χρόνια υποχρεωτικά αρχαία και κείμενα, θρησκευτικά (αντί για έκθεση ας πούμε όπως πολύ σωστά είπες)... για να μην πούμε ότι είμαστε η μονή χώρα στην Ευρώπη οπού η θεωρία της σχετικότητας δε διδάσκεται στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
f**k robin and batman i'm robbin with a bat man
- ThOdOr1s
- Mbyte level
- Posts: 964
- Joined: Thu Oct 25, 2012 5:17 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: 36.86588,25.51602
Re: Αφήστε όλους τους στούρνους να ανθίσουν...
That's what i said though... Δε με ενοχλεί τόσο πολύ ότι ασχολούμαστε με αυτές τις βλακείες, αλλά ότι ασχολούμαστε 6 χρόνια, και ασχολούμαστε χωρίς νόημα. Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι δεν έχω αποκομίσει απολύτως τίποτα από τα Αρχαία. Παπαγάλιζα τη γραμματική, και τη μετάφραση, πήγαινα έγραφα ένα 18 στο τέλος, και αυτό ήταν... Θα μπορούσε το σύστημα να μου δώσει την εναλλακτική να κάνω programming για 6 χρόνια... Στο εξωτερικό δηλαδή που κάνουν Programming αντί για αρχαία, δεν αναπτύσσουν κριτική ικανότητα και δεν ξέρουν να μιλάνε? Μάλλον το ανάποδο...ja_the_invincible wrote:Ο τρόπος διδασκαλίας τους όμως είναι μια συνεχόμενη παπαγαλία με αποτέλεσμα να χάνεται η ουσία.ThOdOr1s wrote:Ας μην το πάμε εκεί ja, γιατί η εκπαίδευση δεν είναι καθόλου ουσιώδης, ούτε καν λίγο...
Ας κάνουμε και αρχαία, απλά όχι 6 ώρες τη βδομάδα για βλακείες please...
Elementary OS
- Αριωνας
- Kilobyte level
- Posts: 352
- Joined: Wed Jul 17, 2013 8:24 pm
- Gender: ♂
- Location: Χαμένος σε έναν κόσμο δίχως αύριο...
Re: Αφήστε όλους τους στούρνους να ανθίσουν...
Τα Αρχαία είναι η γλώσσα που μιλάγαν οι πρόγονοι μας. Όποτε είναι υποχρέωση όλων μας να γνωρίζουμε έστω τα βασικά της αρχαίας γλώσσας μας.. Το θέμα δεν είναι μόνο να τα παπαγαλίζεις, αλλά και να τα καταλαβαίνεις κιόλας. Συνεπώς, θεωρώ ότι τουλάχιστον 6 ώρες διδασκαλίας αυτού του μαθήματος τη βδομάδα είναι φυσιολογικές.
Κάτι αντίστοιχο γίνεται π.χ. και με την Ιταλία, όπου και εκεί τα παιδιά διδάσκονται τη λατινική γλώσσα μέχρι και σήμερα.
Στο εξωτερικό που λες, ThOdor1, μπορεί να μην είχαν διαφορετική γλώσσα τα αρχαιότερα χρόνια, για αυτό και ίσως δεν διδάσκονται μια δευτερεύουσα γλώσσα, αλλά προγραμματισμό ή ο,τιδήποτε άλλο μπορείς να φανταστείς. Σε κάποιες χώρες, όμως, έχουν την επιλογή να διδάσκονται και να μαθαίνουν την αρχαία ελληνική γλώσσα ή τα λατινικά άμα το θελήσουν, γιατί θεωρούν και τις 2 γλώσσες μείζονος σημασίας.
Ο εκάστοτε μαθητής μπορεί να διευρύνει τους ορίζοντες του από μόνος του διαβάζοντας διάφορα λογοτεχνικά βιβλία της αρεσκείας του ή ο,τιδήποτε άλλο προτιμά, ανεξαρτήτως της σχολικής μαθήσεως. Με άλλα λόγια, είναι άσκοπο να εμμένουμε στην ελληνική μαθησιακή διδασκαλία αυτή καθ'αυτή και όχι στην ατομική αποκόμιση και συλλογή ιδεών και απόψεων.
Κάτι αντίστοιχο γίνεται π.χ. και με την Ιταλία, όπου και εκεί τα παιδιά διδάσκονται τη λατινική γλώσσα μέχρι και σήμερα.
Στο εξωτερικό που λες, ThOdor1, μπορεί να μην είχαν διαφορετική γλώσσα τα αρχαιότερα χρόνια, για αυτό και ίσως δεν διδάσκονται μια δευτερεύουσα γλώσσα, αλλά προγραμματισμό ή ο,τιδήποτε άλλο μπορείς να φανταστείς. Σε κάποιες χώρες, όμως, έχουν την επιλογή να διδάσκονται και να μαθαίνουν την αρχαία ελληνική γλώσσα ή τα λατινικά άμα το θελήσουν, γιατί θεωρούν και τις 2 γλώσσες μείζονος σημασίας.
Ο εκάστοτε μαθητής μπορεί να διευρύνει τους ορίζοντες του από μόνος του διαβάζοντας διάφορα λογοτεχνικά βιβλία της αρεσκείας του ή ο,τιδήποτε άλλο προτιμά, ανεξαρτήτως της σχολικής μαθήσεως. Με άλλα λόγια, είναι άσκοπο να εμμένουμε στην ελληνική μαθησιακή διδασκαλία αυτή καθ'αυτή και όχι στην ατομική αποκόμιση και συλλογή ιδεών και απόψεων.
- cypher
- Venus Former Team Member
- Posts: 6207
- Joined: Mon Sep 29, 2008 9:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Re: Αφήστε όλους τους στούρνους να ανθίσουν...
Δεν ειναι όμως και τις θεωρούν ετσι επειδή δεν προσαρμόζονται αρκετά γρήγορα στην νεα εποχή. Σημασία έχουν και θα μπορούσαν να είναι μαθήματα επιλογής αλλα σίγουρα δεν ειναι μείζονος σημασίας την εποχή της τεχνολογίας και της πληροφορικής. Έξω διδάσκονται πληροφορική οχι επειδή δεν είχαν αντίστοιχη αρχαία γλώσσα (ά ρε μπράβο η ελλαδάρα μας ου στους βλάχους ξένους ουγκαμπούγκες που μάθαν πρόσφατα να μιλάνε) αλλα επειδή εχουν μια συναίσθηση οτι η πληροφορική εχει δεκαπλάσια σημασία στην εποχή μας και οτι μαθαίνωντας την στις νεες γενιές θα προάγει και την ίδια την χώρα.Αριωνας wrote:γιατί θεωρούν και τις 2 γλώσσες μείζονος σημασίας.
Derp
- ThOdOr1s
- Mbyte level
- Posts: 964
- Joined: Thu Oct 25, 2012 5:17 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: 36.86588,25.51602
Re: Αφήστε όλους τους στούρνους να ανθίσουν...
My point exactly...Αριωνας wrote:Σε κάποιες χώρες, όμως, έχουν την επιλογή να διδάσκονται και να μαθαίνουν την αρχαία ελληνική γλώσσα ή τα λατινικά άμα το θελήσουν, γιατί θεωρούν και τις 2 γλώσσες μείζονος σημασίας.
++cypher wrote:αλλα επειδή εχουν μια συναίσθηση οτι η πληροφορική εχει δεκαπλάσια σημασία στην εποχή μας και οτι μαθαίνωντας την στις νεες γενιές θα προάγει και την ίδια την χώρα.
Derp
Elementary OS
- Αριωνας
- Kilobyte level
- Posts: 352
- Joined: Wed Jul 17, 2013 8:24 pm
- Gender: ♂
- Location: Χαμένος σε έναν κόσμο δίχως αύριο...
Re: Αφήστε όλους τους στούρνους να ανθίσουν...
Οι περισσότεροι ξένοι λαοί είχαν και έχουν μια μοναδική γλώσσα. Φυσικά και ΔΕΝ έμαθαν πρόσφατα να μιλάνε. Απλά εμείς τυχαίνει να έχουμε και μια αρχαία γλώσσα. Μπορεί όντως να μην είναι τεράστιας σημασίας ειδικά σε αυτή την βιομηχανική εποχή που ζούμε, ωστόσο, οι υπόλοιποι λαοί σκέφτονται διαφορετικά από εμάς και θεωρούν αρκετά ενδιαφέρουσες τις αρχαίες γλώσσες σε αντίθεση με την πληροφορική. Μην σου πω καλύτερα ότι αρκετοί από αυτούς γνωρίζουν περισσότερη ιστορία και αρχαία της ίδια μας της χώρας από κάποιους Ελληναράδες. Λογικό είναι να υποστηρίζουμε τον τομέα μας, μιας και αυτό θα μας δώσει να φάμε. Επί της ουσίας, όμως, ακόμα και η πληροφορική στηρίζεται στη θεωρία. Και όπως γνωρίζουμε όλοι, η εφαρμοσμένη πληροφορική δεν μπορεί να λύσει αρκετά κρίσιμα υπαρκτά ζητήματα των διαφόρων χωρών, και επομένως, αδυνατώ να πιστέψω ότι μπορεί να είναι πολύ πιο ουσιώδης.cypher wrote:Δεν ειναι όμως και τις θεωρούν ετσι επειδή δεν προσαρμόζονται αρκετά γρήγορα στην νεα εποχή. Σημασία έχουν και θα μπορούσαν να είναι μαθήματα επιλογής αλλα σίγουρα δεν ειναι μείζονος σημασίας την εποχή της τεχνολογίας και της πληροφορικής. Έξω διδάσκονται πληροφορική οχι επειδή δεν είχαν αντίστοιχη αρχαία γλώσσα (ά ρε μπράβο η ελλαδάρα μας ου στους βλάχους ξένους ουγκαμπούγκες που μάθαν πρόσφατα να μιλάνε) αλλα επειδή εχουν μια συναίσθηση οτι η πληροφορική εχει δεκαπλάσια σημασία στην εποχή μας και οτι μαθαίνωντας την στις νεες γενιές θα προάγει και την ίδια την χώρα.Αριωνας wrote:γιατί θεωρούν και τις 2 γλώσσες μείζονος σημασίας.
Derp