Page 1 of 3
Δηλώσεις Βερέμη για την παιδεία και τον εθνικό διάλογο
Posted: Sun Nov 12, 2006 11:41 am
by silegav
kathimerini.gr wrote:«Οτιδήποτε σπάσει την αδράνεια που επικρατεί στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, είναι μια αλλαγή θεμιτή, που πρέπει να γίνει», επεσήμανε ο πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας, καθηγητής Θάνος Βερέμης, περιγράφοντας ως «μινιμαλιστικές» τις προτάσεις του. «Βρισκόμαστε σε πλήρη πόλεμο ιδεών και έλλειψης ιδεών, καθώς ουδεμία από αυτές τις οργανώσεις, που δήθεν κόπτονται για την Παιδεία, δεν έθεσε ποτέ θέμα για τη βελτίωση της διδασκαλίας», ανέφερε ο κ. Βερέμης, μιλώντας σε εκδήλωση με θέμα «Οι μεταρρυθμίσεις στην Παιδεία», που διοργάνωσε σε κεντρικό ξενοδοχείο της πόλης, το Παράρτημα Θεσσαλονίκης του Ινστιτούτου Δημοκρατίας «Κωνσταντίνος Καραμανλής».
Ο κ. Βερέμης χαρακτήρισε «ψευτοδίλημμα», το δίλημμα «δημόσια ή ιδιωτικά πανεπιστήμια», λέγοντας ότι «πουθενά στην Ευρώπη δεν υπάρχουν ιδιωτικά πανεπιστήμια περιωπής» και επεσήμανε ότι «η δημόσια δωρεάν παιδεία είναι αίτημα, το οποίο έχει συντελεστεί προ πολλού».
Ο κ. Βερέμης, μίλησε ακόμη για «φοιτητές απόντες και παρόντες, ισόβιους και εν ενεργεία, που έχουν φτάσει σε ποσοστό του 50 - 50», ενώ τάχθηκε υπέρ της μεγαλύτερης αυτονόμησης των πανεπιστημίων, υπό προϋποθέσεις, όπως η κατάργηση της «αιώνιας» φοίτησης, η εκλογή των πρυτάνεων από όλους τους φοιτητές και η κατάργηση του μοναδικού συγγράμματος.
«Στο μόνο τομέα, που πανεπιστήμιο παρακολουθεί την τεχνολογία, είναι στην τέχνη της αντιγραφής. Πάει γόνατο», είπε σκωπτικά ο καθηγητής, ενώ αναφερόμενος στις καταλήψεις, τόνισε ότι «καμία συνέλευση δεν μπορεί να αναιρέσει τη νομιμότητα».
Τέλος, αποκάλεσε τον πρύτανη του Πολυτεχνείου Κρήτης, Ιωακείμ Γρυσπολάκη, που δέχτηκε πρόσφατα επίθεση με τούρτα από κουκουλοφόρους, «σταυρωμένο» και «Τσε Γκεβάρα», τονίζοντας, ότι «στις μέρες μας, έχει φτάσει και η απλή αξιοπρέπεια να είναι ηρωισμός».Στην κοινή διαπίστωση ότι οι μεταρρυθμίσεις στην Παιδεία είναι αναγκαίες, συμφώνησαν και οι υπόλοιποι ομιλητές της εκδήλωσης.
Ο ομότιμος καθηγητής της Παντείου, Χρήστος Γιανναράς υποστήριξε ότι «αν οι προτεινόμενες αλλαγές είχαν εμφανιστεί από τον πρώτο μήνα της νέας διακυβέρνησης, θα είχαν ``περάσει`` ως αυτονόητα μέτρα», ώστε «να μη δοθεί χρόνος στη συντήρηση να οργανωθεί».Ο καθηγητής υποστήριξε επίσης ότι χρειάζονται «τομές», που «είναι ανέφικτες χωρίς γενική πολιτική πρόταση, που να δίνει νόημα στην κοινωνική μας συμβίωση».
«Ο διάλογος γίνεται ενάμιση χρόνο και έχει ωριμάσει», τόνισε ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Ηλίας Κουσκουβέλης, προσθέτοντας ότι «δεν πρέπει να ξεκινήσει από μηδενική βάση, αλλά επάνω στο υπάρχον κείμενο» και πρότεινε να γίνει κωδικοποίηση του νομικού πλαισίου, να διατυπωθεί κώδικας δεοντολογίας και να θεσπιστεί θέση οικονομικού διαχειριστή, υποκείμενου στους πρυτάνεις.
Υπέρ της αυτοδιοίκησης των ΑΕΙ, αλλά «με διαφάνεια, λογοδοσία και αξιοπρέπεια», τάχθηκε ο πρύτανης του ΑΠΘ Αναστάσιος Μάνθος, προσθέτοντας ότι πρέπει «να ψηφίζουν όλοι οι φοιτητές και μάλιστα με αναγωγή, ώστε να προσαρμόζεται η ψήφος τους, με βάση την προσέλευσή τους», ενώ τάχθηκε κατά του μοναδικού συγγράμματος. «Η γνώση δεν εξαντλείται σε ένα βιβλίο», τόνισε ο κ. Μάνθος, επισημαίνοντας ότι το ελληνικό πανεπιστήμιο «δεν ακολουθεί την εξέλιξη της διδακτικής», ώστε να γίνεται θελκτικό το γνωστικό αντικείμενο.
Τη συζήτηση, συντόνισε η πρόεδρος του Παραρτήματος Ολυμπία Γκίμπα -Τσιαμπίρη, ενώ παρέστησαν οι βουλευτές Τάσος Σπηλιόπουλος, Γιάννης Ιωαννίδης, Κώστας Γκιουλέκας, Στέλιος Παπαθεμελής, ο πρόεδρος του ΟΕΕΚ Κώστας Μαργαρίτης, αντιπρυτάνεις, καθηγητές πανεπιστημίου κ.α.
Το άρθρο
εδώ
Ο Θ.Βερέμης είναι πρόεδρος του εθνικού συμβουλίου για την παιδεία
Posted: Mon Nov 13, 2006 5:08 am
by ciao
Ουδέν σχόλιο...

Posted: Mon Nov 13, 2006 12:07 pm
by silegav
Που εγώ σε αρκετά συμφωνώ είναι παράλογο????

Posted: Mon Nov 13, 2006 12:10 pm
by nap
Όχι, και δεν είσαι ο μόνος...

Posted: Mon Nov 13, 2006 1:07 pm
by hello_kitty
Λογικο ειναι να διαφωνουνε πολλοι απο εμας μιας και οι υπευθυνοι βλεπουν την Παιδεια μεσα απο το δικο τους περιορισμενο οπτικο πεδιο....Το κυριοτερο προβλημα σε ολες τις μεταρρυθμισεις ειναι οτι κανεις δεν αγγιζει τα πραγματικα προβληματα της Παιδειας με αποτελεσμα να μην βελτιωνεται τιποτα και ολοι να μενουν δυσαρεστημενοι....

Posted: Mon Nov 13, 2006 1:29 pm
by Elder
hello_kitty ++
Posted: Mon Nov 13, 2006 1:42 pm
by dimitra
Εγώ το μόνο που ξέρω είναι ότι η παιδεία χρειάζεται βελτίωση και σ'αυτό συμφωνώ με το άρθρο!Αυτό που με εξοργίζει περισσότερο είναι ότι οι μαθητές και οι φοιτητές αντιδρούν σε όλες τις αλλαγές...Και μάλιστα κυρίως σε εκείνες που έχουν σαν στόχο να μην κοπροσκυλιάζουν!Θέλουν να μένουν διακόσια χρόνια σε ένα ΑΕΙ ή ΤΕΙ, να μπαίνουν σε οποιαδήποτε σχολή αρκεί να μπουν ακόμα και με 5 αν και δεν έχουν διαβάσει ποτέ τους!Και δεν είναι σ'αυτά τα τωρινά!Και τότε που είχε αλλάξει το θέμα με τις πανελλήνιες...!Δεν κατάλαβα γιατί ήταν κακό να έχουν οι μαθητές και γενικές γνώσεις σε όλα τα μαθήματα?Δεν κατάλαβα γιατί ήταν κακό κάποιος που θα ακολουθήσει μια θετική σχολή να ξέρει να γράφει μια έκθεση και να εκφράζεται για παράδειγμα. Θέλουμε καλύτερη παιδεία αλλά μόλις γίνει μια αλλαγή πυροβολούμε έτσι γιατί η αλλαγή μας τρομάζει και μπορεί η αλλαγή να μας βγάλει από την βόλεψη μας...Λίγη ωριμότητα χρειάζεται!
Posted: Mon Nov 13, 2006 1:48 pm
by hello_kitty
dimitra wrote:Και δεν είναι σ'αυτά τα τωρινά!Και τότε που είχε αλλάξει το θέμα με τις πανελλήνιες...!Δεν κατάλαβα γιατί ήταν κακό να έχουν οι μαθητές και γενικές γνώσεις σε όλα τα μαθήματα?Δεν κατάλαβα γιατί ήταν κακό κάποιος που θα ακολουθήσει μια θετική σχολή να ξέρει να γράφει μια έκθεση και να εκφράζεται για παράδειγμα.
Ναι εχεις απολυτο δικιο η ληψη γενικοτερης παιδειας πριν την εξειδικευση βοηθαει τα ατομα να ολοκληρωθουν ως προσωπικοτητες αλλα απο το ζητημα που προεκυψε προσφατα με τα ΙΕΚ ανακαλυπτω οτι η κυβερνηση (οχι μονο η τωρινη αλλα ολες)μαλλον θελει να χτυπησει το σχολειο της Παιδειας κ οχι να το προωθησει και να το βελτιωσει....
Posted: Mon Nov 13, 2006 2:13 pm
by Elder
Σωστά kitty
τώρα για το θέμα της αντίδρασης σχετικά με τη βάση του 10 είναι απλό: ο σκοπός είναι να μένει κόσμος έξω απο οποιοδήποτε ίδρυμα (σκέψου τη διαφορά του να είσαι ιχθυοκαλλιέργεια με το οποίο μπορείς να συμβιβαστείς απο το να μην είσαι καν σε σχολή) έτσι ώστε να είναι τόσο απεγνωσμένοι που να γίνουν φανατικοί υπέρ των ιδιωτικών πανεπιστημίων ή ιδρυμάτων γενικότερα (προσωπική γνώμη είναι αυτή δεν σημαίνει ότι πρέπει και οι άλλοι να την ασπαστούν).
Δεν είναι θέμα αντίδρασης σε μέτρα κατά της λούφας όπως το βλέπω εγώ είναι θέμα αντίδρασης σε μέτρα που δεν φέρνουν ριζική αλλαγή αλλά φέρνουν μόνο αλλαγές προς την ιδιωτικοποίηση ας πούμε...
Δεν μου δίνουν την εντύπωση ότι προσπαθούν να βελτιώσουν κάτι αλλά να πασαλήψουν. Όταν με πείσουν θα "ξεβολευτώ" τελείως αν και δεν θεωρώ ότι είμαστε βολεμένοι και ας προσπαθούν να μας πείσουν...εγκλωβισμένοι είμαστε...αλλά και έτσι τα καταφέρνουμε και σπουδάζουμε και δουλεύουμε όσοι δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς και είμαστε αξιοπρεπείς...
Posted: Mon Nov 13, 2006 2:44 pm
by cactus
silegav wrote:Που εγώ σε αρκετά συμφωνώ είναι παράλογο????

nap wrote:Όχι, και δεν είσαι ο μόνος...

Προσθεστε και μένα στη λίστα των συμφωνούντων

Posted: Mon Nov 13, 2006 2:51 pm
by ciao
kitty++
Αυτό ακριβώς γίνεται!!!
Ο καθένας προσπαθεί να αλλάξει κάτι για να κάνει το κομμάτι του και το τελικό αποτέλεσμα είναι ένας αχταρμάς...και μετά έρχεται ο επόμενος και η ιστορία επαναλαμβάνεται διαρκώς...
Ας κάτσουν όλοι μαζί και οι 300 και όποιος άλλος μπορεί να θεωρηθεί αρμόδιος, έστω και με "αντιπροσωπεία" από τους απανταχού μαθητές να καταλήξουν σε ένα ενιαίο και πάγιο σύστημα απαλλαγμένο από κομματισμούς και οποιαδήποτε άλλη βλ@κεί@ (ας μου επιτραπεί).
Έλεος πλέον!!!
4 silegav --> Δεν είσαι παράλογος mate...

Posted: Mon Nov 13, 2006 3:07 pm
by Elder
Σχετικά με το άρθρο επειδή δεν είχα χρόνο πριν:
Η αντιγραφή είναι θέμα που αλλάζει απο πανεπιστήμιο σε πανεπιστήμιο, απο τμήμα σε τμήμα και απο μάθημα σε μάθημα...Όπου συμβαίνει δεν το συζητάμε ότι θέλει κόψιμο μαχαίρι και δεν είναι και δύσκολο (αυστηρή επιτήρηση)...Σε εμάς ευτυχώς δεν το συζητάμε και πολύ πληροφορική γαρ...
Όχι ένα σύγραμμα..Φυσικά! Όσα πιο πολλά για σφαιρική γνώση και δωρεάν συγγράμματα με χίλια ...
"Συζήτηση πάνω στο υπάρχον κείμενο και όχι απο μηδενική βάση." Όσο πιο μηδενική τόσο καλύτερα...
Ο κ. Βερέμης χαρακτήρισε «ψευτοδίλημμα», το δίλημμα «δημόσια ή ιδιωτικά πανεπιστήμια», λέγοντας ότι «πουθενά στην Ευρώπη δεν υπάρχουν ιδιωτικά πανεπιστήμια περιωπής» και επεσήμανε ότι «η δημόσια δωρεάν παιδεία είναι αίτημα, το οποίο έχει συντελεστεί προ πολλού».
χ0α0χα0χ0αχ0αχ0α ωραίο επιχείρημα!
Οπότε μην διαφωνείτε καλά μου παιδιά και να φτιαχτούν δεν θα είναι της προκοπής...
Η εκλογή των πρυτάνεων από όλους τους φοιτητές...Θέλει συζήτηση αυτό... Οι παρατάξεις/σύλλογοι κλπ υπάρχουν επειδή ο φοιτητής δεν μπορεί να είναι ενημερωμένος για τα τεκτενόμενα τόσο ώστε να ψηφίζει πρύτανη, ακριβώς όπως ο λαός δεν ψηφίζει νόμους. Γι'αυτό ψηφίζει αντιπροσώπους αλλά αυτό σηκώνει πολύ συζήτηση.
Ο ομότιμος καθηγητής της Παντείου, Χρήστος Γιανναράς υποστήριξε ότι «αν οι προτεινόμενες αλλαγές είχαν εμφανιστεί από τον πρώτο μήνα της νέας διακυβέρνησης, θα είχαν ``περάσει`` ως αυτονόητα μέτρα», ώστε «να μη δοθεί χρόνος στη συντήρηση να οργανωθεί».Ο καθηγητής υποστήριξε επίσης ότι χρειάζονται «τομές», που «είναι ανέφικτες χωρίς γενική πολιτική πρόταση, που να δίνει νόημα στην κοινωνική μας συμβίωση».
Ωραία λογική ... "τι τους επιτρέπετε να σκεφτούνε και να αντιδράσουν αφού είναι κολλημένοι οι φοιτητές και δεν δέχονται τίποτα"...δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ...
θέση οικονομικού διαχειριστή : Ευχαριστώ δεν θα πάρω! απλά ...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Και άλλο ένα άρθρο:
kathimerini.gr wrote:Φοιτητές μόνο με ιδιαίτερα
Του Γεωργιου Παπακωνσταντινου *
Ο ανταγωνισμός, υποκαθιστώντας τον συναγωνισμό στο εκπαιδευτικό σύστημα, έχει οδηγήσει στην εισαγωγή κανόνων ελεύθερης αγοράς στη λειτουργία της εκπαίδευσης και ιδιαίτερα της τριτοβάθμιας, που αποτελεί σήμερα ένα «μικτό» αγαθό, το οποίο προσφέρεται από ένα σύστημα του οποίου τόσο η πρόσβαση όσο και η δομή και λειτουργία δημιουργούν προβλήματα στους «καταναλωτές» (γονείς - μαθητές) της. Οι «επενδυτές» παρουσιάζονται εγκλωβισμένοι σ’ ένα σύστημα όπου η βαθμολογία εισαγωγής, άμεσα εξαρτώμενη από τον τρόπο προετοιμασίας (ιδιαίτερα μαθήματα), προσδιορίζει το τμήμα επιτυχίας και όχι, όπως θα έπρεπε, το επιστημονικό ενδιαφέρον και οι κλήσεις του υποψηφίου.
Ο σημερινός τρόπος εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι επιλεκτικός και δημιουργεί κοινωνική ανισότητα, η οποία αποτυπώνεται στην υποαντιπροσώπευση των χαμηλών κοινωνικών τάξεων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, κύρια στις σχολές μεγάλης ζήτησης, όπου ο προϋπολογισμός της οικογένειας παίζει καθοριστικό ρόλο επιτυχίας σε περιζήτητα τμήματα. Η ίδρυση μη κρατικών, μη κερδοσκοπικών πανεπιστημίων θα αυξήσει την ανισότητα, δεδομένου ότι για να επιβιώσουν θα πρέπει να γίνουν επιλεκτικά. Οι συχνές αναφορές σε επώνυμα ιδιωτικά πανεπιστήμια, κυρίως αμερικανικά, με αντίστοιχη αποσιώπηση της διαφοροποίησης των διδάκτρων τους από τα υπόλοιπα είναι ένοχη και το αποδεικνύει.
* Ο κ. Γ. Παπακωνσταντίνου είναι επίκουρος καθηγητής Διοίκησης και Οικονομίας της Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
το άρθρο
εδώ
Posted: Tue Nov 14, 2006 2:20 am
by N@z_Plir
elder++(και για τα δυο ποστ)
και
elder++(για την υπογραφή σου...)

Ο Δούρειος Ιππος...
Posted: Tue Nov 14, 2006 1:20 pm
by redlabel
...και επειδή τα τείχη ήσαντε ψηλά και γερά και να τ' αλώσουν δεν μπορούσανε, σκέφτηκαν ένα γιγάντιο ξύλινο άτι να φκιάξουνε, τάχατες για να τιμήσουνε όλους τους γενναίους που στα χρόνια του πολέμου πέσανε ηρωικά στη μάχη, και στα σπλάχνα του ατρόμητους πολεμιστές να κρύψουνε. Κι όταν οι 'συχασμένοι μαχητές της πόλης το τέλος της πολιορκίας θα γλεντούσανε, αυτοί μέσ' στο σκοτάδι φωτιά και θάνατο να τους χαρίσουνε...
...γιατί όσοι από την ιστορία τους δε διδαχτήκανε, τα ίδια και χειρότερα θε να ξαναπάθουνε...
Δ. Γκρ.
ΥΓ. Μνήμες από την κυρά-Αφροδίτη, τη δασκάλα μου, τη διωγμένη από την Ανδριανούπολη, που ξεχώριζε το "είναι" από το "φαίνεσθαι" και που δεν κώλωσε ποτέ! Αφιερωμένο σε όλους τους φοιτητές μου.
Posted: Tue Nov 14, 2006 5:51 pm
by rapadder
Οι περισσότερες από τις προτάσεις του Βερεμή αποτελούν κοινή λογική στον δυτικό κόσμο. Στην Ελλάδα δυστυχώς αδυνατούμε να συμφωνήσουμε. Είναι λοιπόν ευθύνη της πολιτείας να πάρει πρωτοβουλίες και να αδιαφορήσει για το όποιο πολιτικό κόστος. Αλλαγές χωρίς συγκρούσεις με το καθηγητικό - συνδικαλιστικό κατεστημένο δεν γίνονται.
Posted: Tue Nov 14, 2006 10:13 pm
by N@z_Plir
Οι περισσότερες από τις προτάσεις του βερέμη αποτελούν κοινή λογική στο δυτικό κόσμο.Σε έναν δυτικό κόσμο όπου ο νεοφιλελευθερισμός γνωρίζει εκθετική αύξηση, όπου η κοινωνική ανισότητα θεωρείται δεδομένη, όπου η λογική του ότι πληρώνεις παίρνεις είναι αναμφισβήτητη και που η λέξη αξιοπρέπεια τοποθετείται σαφέστατα κάτω από το χρήμα.Εγώ αυτόν τον δυτικό κόσμο ΔΕΝ τον θέλω.
Γιατί στην Ελλάδα ευτυχώς αδυνατούμε να συμφωνήσουμε σε κάτι που θέλουν να μας το πλασάρουν αμάσητο από τις δυτικές κοινωνίες.Γιατί σε κάθε κοινωνία επικρατούν διαφορετικές νοοτροπίες και διαφορετικές ηθικές συνειδήσεις.
Ευθύνη της πολιτείας είναι να πάρει πρωτοβουλίες για πραγματικές μεταρρυθμίσεις και τομές στην εκπαίδευση και όχι για μεταρρυθμίσεις που θα υποβαθμίσουν το επίπεδο σπουδών μας και το παρεχόμενο σε εμάς πτυχίο.Το 1981 που τέθηκε σε ισχύ ο τωρινός νόμος πλαίσιο των πανεπιστημίων υπήρξε συναίνεση από όλες τι πλευρές και υπήρξε ουσιαστικη αναβάθμιση της παιδείας.Αυτό το κουτόχορτο ότι μόνο με σύγκρουση επέρχονται ουσιαστικές αλλαγές είναι απλά στάχτη στα μάτια μας.
Βερέμηδες...
Posted: Tue Nov 14, 2006 11:01 pm
by redlabel
Κάθε εποχή έχει τους δικούς της Βερέμηδες. Από καμμιά δε λείπουν!
Ο Δελμούζος, ο Γληνός κι ο Παπανούτσος είναι που μας λείπουν...
Δ. ΓΚρ.
Posted: Tue Nov 14, 2006 11:22 pm
by AmmarkoV
N@z_Plir++
redlabel++
Posted: Tue Nov 14, 2006 11:28 pm
by Elder
AmmarkoV wrote:N@z_Plir++
redlabel++
++

Posted: Tue Nov 14, 2006 11:56 pm
by PASCAL
Προβλήματα όπως οι "αιώνιοι φοιτητές" και το "ακαδημαϊκό ασύλο" το μόνο στόχο που έχουν είναι να αποπροσανατολίσουν τους φοιτητές και την κοινή γνώμη από τα πραγματικά προβλήματα του ελληνικού πανεπιστημίου.
Αυτή τη στιγμή αυτό που έχουν πραγματικά ανάγκη τα ελληνικά πανεπιστήμια είναι -στην ουσία- η αύξηση της χρηματοδότησής, η εννίσχυση της αυτοτελειάς και εξάλειψη της διαφθοράς τους.
Για τους φοιτητές αυτό που προέχει είναι η ανάγκη να μορφώνονται σε καλύτερες και πιο σύγχρονες υποδομές, να εξασκούνται σε περίσσότερα και πιο άρτια εξοπλισμένα εργαστήρια, να διδάσκονται από καλύτερους και πιο καταρτισμένους καθηγητές, να απολαμβάνουν όλοι δωρεάν σίτηση, να διευρυνθούν αυτοί που στεγάζονται δωρεάν, να στεγάζονται σε καλύτερες εστίες(και όχι στα σημερινά κλουβιά) και να ενισχυθούν οικονομικά αυτοί που προερχόνται από μεσαίες και χαμηλές κοινωνικές τάξεις.
Από την άλλη πλευρά οι καθηγητές εχουν ανάγκη να έχουν στην διάθεσή τους περισσότερα και καλύτερα μέσα διδασκαλίας, μικρότερα τμήματα και καλύτερη οργάνωση, περισσότερους βοηθούς και αυξημένα οικονομικά κονδύλια ώστε να συνεχίζουν και να διευρύνουν την έρευνά τους.
Επιπλέον κοινό αίτημα φοιτητών και καθηγητών είναι η εξάλειψη της διαφθοράς και η διασφάλιση της πανεπιστημιακής αυτοτέλειας. Είναι ανάγκη να καταπολεμηθεί η όποια μορφή αδιαφάνειας και η όποια μορφή υπερεξουσίας. Οι συμμετοχικές διαδικασιες πρέπει να διεύρυνθούν και να αυξηθούν οι ελέγκτικοί μηχανισμοί. Τέλος η ακαδημαϊκή κοινότητα πρέπει να αποφασίζει και να διαχειρίζεταιι μόνη της τα εσωτερικά της προβλήματα χωρίς εξωγενής παρεμβάσεις και εξαρτήσεις.
Αυτά είναι τα ζητήμτα που πρέπει να αποσχολούν την ανώτατη εκπαίδευση. Τόσο όμως το νομοσχέδιο Βερέμη όσο και το νομοσχέδιο της κυβέρνησης αδυνατούν να τα κατανοήσουν. Το μόνο που ενδιαφέρονται είναι πως να να κατάργησουν το ασύλο, να υποκρύψουν την κατάργηση των δωρέαν συγγραμμάτων, να διώξουν τους φοιτητές στα Ν+2 έτη και να περιορίσουν την πανεπιστημιακή αυτοτέλεια.
Posted: Wed Nov 15, 2006 12:55 am
by ciao
Και καλές ιδέες λείπουν...
Αν τα πανεπιστήμια δεν αποδεσμευθούν από το κράτος...δεν μπορούμε να μιλάμε για σοβαρή αλλαγή...
Ο νοών νοήτω...
Posted: Wed Nov 15, 2006 1:09 am
by PASCAL
ciao wrote:Και καλές ιδέες λείπουν...
Αν τα πανεπιστήμια δεν αποδεσμευθούν από το κράτος...δεν μπορούμε να μιλάμε για σοβαρή αλλαγή...
Ο νοών νοήτω...
Να αναθέσουμε την χρηματοδότησή τους σε εταιρίες μήπως; Να κάνουμε την γνώση εμπόρευμα;