Μικρό περιθώριο κέρδους στις ακριτικές γραμμές
Posted: Thu Aug 02, 2007 11:52 am
Από το in.grXωρίς τακτικά δρομολόγια φαίνεται πως θα μείνουν τα ακριτικά νησιά, καθώς στη Βουλή ο πρόεδρος της Ένωσης Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας, Κ.Αγαπητός, ξεκαθάρισε ότι οι ιδιοκτήτες των επιβατικών πλοίων δεν κερδίζουν αρκετά από τις συγκεκριμένες γραμμές.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ των Νέων της Πέμπτης, μιλώντας στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή που επεξεργάζεται το σχέδιο νόμου για τα δικαιώματα των επιβατών στις θαλάσσιες συγκοινωνίες, ο κ. Αγαπητός ζήτησε την επιχορήγηση της Πολιτείας για την πραγματοποίηση των συγκεκριμένων δρομολογίων.
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση της βουλευτού του Συνασπισμού Ασημίνας Ξηροτύρη, παραδέχθηκε πως οι ακτοπλόοι προτιμούν τις λεγόμενες «γραμμές-φιλέτα» επειδή -όπως είπε- με αυτό τον τρόπο αποσβένουν τις επενδύσεις τους σε νεοναυπηγηθέντα πλοία τους.
Και όταν η βουλευτής του Συνασπισμού σχολίασε ότι το κράτος ήδη επιχορηγεί τις άγονες γραμμές περιμένοντας περαιτέρω διευκρινίσεις από τον εφοπλιστή, ο πρόεδρος της κοινοβουλευτικής επιτροπής και βουλευτής της ΝΔ Κ.Καραμπίνας έβαλε τέλος στη συζήτηση, λέγοντας ότι για τις άγονες γραμμές της ακτοπλοΐας έχουν γίνει ανάλογες συνεδριάσεις κατά το παρελθόν και πως τα σχετικά ερωτήματα έχουν απαντηθεί.
Από την πλευρά του ο κ. Κ. Αγαπητός, όμως, απαντώντας σε ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Ν.Γκατζή για «υπέρμετρες αυξήσεις στα ναύλα που φτάνουν μέχρι και 20%», δήλωσε ότι έγιναν στο πλαίσιο του πληθωρισμού.
Ο ορισμός του ανταγωνισμού στην Ελλάδα...