Page 1 of 2
Αλόγιστη η χρήση των ΙΧ από τους Έλληνες οδηγούς
Posted: Mon Sep 22, 2008 10:56 am
by Proxenos
Στην πρώτη θέση της ευρωπαϊκής λίστας για την άσκοπη χρήση του αυτοκινήτου βρίσκεται η χώρα μας, με τους Έλληνες οδηγούς να χρησιμοποιούν τα Ι.Χ. κατά μέσον όρο 9 φορές την εβδομάδα για να καλύψουν αποστάσεις μικρότερες του ενός χιλιομέτρου.
Όπως υπολογίζουν οι ειδικοί, περίπου οι μισές από τις μετακινήσεις αυτές πραγματοποιούνται για τη μετάβαση από και προς τη δουλειά -γεγονός που καθιστά αναγκαία τη βελτίωση των υποδομών των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
Αλλωστε, στο κυκλοφοριακό πρόβλημα και την αλόγιστη χρήση των αυτοκινήτων αποδίδεται η κατακόρυφη αύξηση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στις μεγαλουπόλεις της χώρας.
Σύμφωνα με τα Νέα, μετά την Ελλάδα βρίσκεται η Ιταλία, όπου οι αντίστοιχες μετακινήσεις ανά οδηγό φτάνουν τις τέσσερις, και ακολουθούν η Πορτογαλία, η Ολλανδία και το Βέλγιο με 2 και οι υπόλοιπες χώρες της ΕΕ με 1 μετακίνηση μικρότερη του ενός χιλιομέτρου την εβδομάδα.
Οι συγκοινωνιολόγοι κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου, εκτιμώντας ότι ώς το 2012 οι μετακινήσεις οχημάτων στην πρωτεύουσα ημερησίως θα έχουν αυξηθεί κατά 2.000.000, φτάνοντας τα 10.000.000 από 8.000.000 που εκτιμάται ότι γίνονται σήμερα.
Ως συνέπεια της αύξησης των μετακινήσεων αλλά και των νέων μοντέλων που τίθενται σε κυκλοφορία, βασικές οδικές αρτηρίες της πρωτεύουσας έχουν φτάσει -αν δεν έχουν ήδη ξεπεράσει- τα όριά τους. Πρόβλημα επίσης εντοπίζεται και σε περιφερειακούς άξονες, που μέχρι πριν από λίγα χρόνια δεν εμφάνιζαν κυκλοφοριακό φόρτο, ενώ για την Αττική Οδό, οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους: ενώ το 2004 ο αριθμός των ημερήσιων διελεύσεων οχημάτων ήταν λίγο παραπάνω από 230.000, στα τέλη του 2007 εκτινάχθηκε πάνω από τις 270.000-280.000, πράγμα που σημαίνει ότι το ποσοστό αύξησης της κυκλοφορίας ετησίως φτάνει το 6%.
Σημαντικό ρόλο στο κυκλοφοριακό Αθήνας και Θεσσαλονίκης φαίνεται ότι παίζουν και τα 18.000 ταξί που κυκλοφορούν, αφού, σύμφωνα με εκτιμήσεις συγκοινωνιολόγων, κάθε ταξί επιβαρύνει την κυκλοφορία όσο 10 Ι.Χ., δηλαδή τα 18.000 ισοδυναμούν με 180.000 οχήματα.
Αποπνικτική ατμόσφαιρα
Όπως επισημαίνεται σε έρευνα του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, το 2010 αναμένεται το 48% των οξειδίων του αζώτου που ρυπαίνουν τον αέρα της πρωτεύουσας να προέρχεται από τα επιβατικά, καθώς και το 35% του καρκινογόνου βενζολίου, κύριοι υπαίτιοι του οποίου θεωρούνται τα αυτοκίνητα με προβλήματα στον καταλύτη. Επιπλέον, βενζόλιο εκπέμπουν τα δίκυκλα, τα οποία θεωρούνται υπεύθυνα για το 54% των εκπομπών στην πρωτεύουσα.
Όσον αφορά τα μικροσωματίδια, από την ίδια έρευνα προκύπτει ότι οι μεγαλύτερες ποσότητες προέρχονται από τα βαρέα φορτηγά που κυκλοφορούν στην Αττική (το 2010 θα συμμετέχουν σε ποσοστό 62% επί του συνόλου) καθώς και τα ταξί (λίγο παραπάνω από 17%). Σε αυτόν τον τομέα τα επιβατικά φέρουν το τρίτο μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης με 9%, ενώ τα δίκυκλα δεν επιβαρύνουν με μικροσωματίδια.
Σύμφωνα με έκθεση της ΕΕ, τέσσερις ελληνικές μεγαλουπόλεις (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Πάτρα) βρίσκονται στην πρώτη δεκάδα όσον αφορά τη ρύπανση από μικροσωματίδια.
in.gr
Καβάλα παν στην εκκλησιά, καβάλα προσκυνάνε...
Re: Αλόγιστη η χρήση των ΙΧ από τους Έλληνες οδηγούς
Posted: Mon Sep 22, 2008 1:01 pm
by rose
Νομίζω οτι η κυβέρνηση πρέπει να επιβάλλει αστικά διοδία στο κέντρο της πόλης, με εξαιρέσεις ίσως σε επαγγελματίες οδηγούς και τα ρέστα, σε συνδυασμό με ένα ολικό επανασχεδιασμό δρομολογίων...
Re: Αλόγιστη η χρήση των ΙΧ από τους Έλληνες οδηγούς
Posted: Mon Sep 22, 2008 1:25 pm
by proskopos
rose wrote:Νομίζω οτι η κυβέρνηση πρέπει να επιβάλλει αστικά διοδία στο κέντρο της πόλης, με εξαιρέσεις ίσως σε επαγγελματίες οδηγούς και τα ρέστα, σε συνδυασμό με ένα ολικό επανασχεδιασμό δρομολογίων...
Όσο υπάρχει αυτό το χάλι στα ΜΜΜ εγώ δεν μπαίνω εκεί ούτε για να πάω στο περίπτερο... Άμα βρουν τρόπο να λειτουργούν σωστά οι λεωφοριολωρίδες (έτσι γράφετε...

και να μην μπαίνει ο κάθε @#$@#@$#@$##@ και να δημιουργεί πανικό, και να γράφουν συνέχεια όλους τους @#$@#@#%@# που νομίζουν ότι ο δρόμος είναι δικός τους, και όταν κάθε οδηγός έχει σωστή οδηγική συμπεριφορά....
τότε και μόνο τότε μπορεί κάποιος να πάρει το ποδήλατο και τα ΜΜΜ... Αλλιώς ποτέ...
Re: Αλόγιστη η χρήση των ΙΧ από τους Έλληνες οδηγούς
Posted: Mon Sep 22, 2008 1:50 pm
by ultimate_aektzis
Εχω φιλο που με βριζει γιατι του λεω οτι μεταξυ ωραιων διακοπων και διπλωματος για αμαξι θα διαλεγα διακοπες.
Τα συμπερασματα δικα σας...
Re: Αλόγιστη η χρήση των ΙΧ από τους Έλληνες οδηγούς
Posted: Mon Sep 22, 2008 1:58 pm
by rose
ultimate_aektzis wrote:Εχω φιλο που με βριζει γιατι του λεω οτι μεταξυ ωραιων διακοπων και διπλωματος για αμαξι θα διαλεγα διακοπες.
Τα συμπερασματα δικα σας...
'Έτσι είμαστε εμείς οι Αεκτζήδες, ρομαντικοί συνήθως.

Re: Αλόγιστη η χρήση των ΙΧ από τους Έλληνες οδηγούς
Posted: Mon Sep 22, 2008 1:59 pm
by AmmarkoV
Νομίζω οτι αφού δεν υπάρχει έλεγχος για τα πόσα αμάξια αγοράζονται και εισάγονται τον χρόνο στην Ελλάδα είναι ελεύθεροι όλοι να τα κυκλοφορούν..
Μου φαίνεται ειρωνικό το να επιτρέπεται πχ η πώληση αυτοκινήτων και να διαφημίζονται παντού και μετά αφού τα αγοράσεις να μην μπορείς να τα κυκλοφορήσεις , δεν πάει έτσι..
Όπως επίσης είναι ειρωνικό το να διαφημίζεται το X αυτοκίνητο με τον 2 λιτρο Turbo κινητήρα που πιάνει 300 και μετά να περιμένεις να πηγαίνει ο κόσμος με το οριο ταχύτητας και οτι δεν θα γίνονται ατυχήματα..
Βάση της ελευθερίας που υποτίθεται οτι έχουμε σαν καταναλωτές ο καθένας είναι ελεύθερος να αποφασίσει κατα πόσο πρέπει να χρησιμοποιήσει αυτοκίνητα..
Ούτως ή άλλως με τεκμήρια/τέλη κυκλοφορίας/δίοδια 2.90 πρόσφατα γκρρρ/ΚΤΕΟ/ασφάλειες/service/parking/βενζίνη/κλήσεις (με το νέο σύστημα του επι 2 αν δεν τις πληρώσεις μέσα σε 9 μέρες) / κτλ κτλ κτλ πληρώνουμε πάρα πολυ περισσότερο από οσο θα έπρεπε το χιλιόμετρο που διανύει το αυτοκίνητο μας και υπάρχουν ολόκληρες βιομηχανίες από πίσω που τρώνε από αυτά τα λεφτά..!
Τα λεοφορεία από την άλλη είναι επίσης ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ (τοσο τα φοιτητικά και όσο τα κανονικά) , κάνουν μισή μέρα να έρθουν γιατι στον ΟΑΣΑ τσιγκουνεύονται τα δρομολόγια ,(αλλά από την άλλη έχουν χρήματα για να κάνουν διαφημίσεις στην τηλεόραση).. Και ολο το σκεπτικό μου θυμίζει το οτι, ok δεν πειράζει , αφού οι επιβάτες χωράνε σαν σαρδέλες και όχι σαν άνθρωποι και αφού αντέχουν να περιμένουν 30 λεπτά δεν χρειάζεται επιπλέον λεοφωρείο..
Επίσης τα καύσιμα ΔΕΝ ήταν ούτε είναι τοσο ακριβά για να δικαιολογήσουν 100+% αυξήσεις στις τιμές εισητηρίων.. Η ολη ιδέα με το οτι χτυπάς ένα εισητήριο για 2-3 μέσα είναι άσχετη αν σκεφτεί κανείς το φοβερό delay μεταξύ του ενός μέσου και του άλλου , αν πχ πάρεις 2 λεοφορεία..
Απλά προσπαθούν να κάνουν μια κατεξοχήν ελειμματική υπηρεσία προς τον κόσμο όχι ελειμματική ( ξεχνόντας οτι το κράτος δεν θα έπρεπε να τσιγκουνεύεται στο να κάνει την καθημερινή μας ζωή καλύτερη )
Για ολους αυτούς τους λόγους δεν υπάρχει κίνητρο για να μην γίνεται αλόγιστη χρήση ΙΧ από τους Έλληνες..
Re: Αλόγιστη η χρήση των ΙΧ από τους Έλληνες οδηγούς
Posted: Mon Sep 22, 2008 2:15 pm
by proskopos
AmmarkoV ++++++++++++
Re: Αλόγιστη η χρήση των ΙΧ από τους Έλληνες οδηγούς
Posted: Mon Sep 22, 2008 2:31 pm
by PaP
Ποδηλατάκι
Re: Αλόγιστη η χρήση των ΙΧ από τους Έλληνες οδηγούς
Posted: Mon Sep 22, 2008 3:15 pm
by ultimate_aektzis
rose wrote:ultimate_aektzis wrote:Εχω φιλο που με βριζει γιατι του λεω οτι μεταξυ ωραιων διακοπων και διπλωματος για αμαξι θα διαλεγα διακοπες.
Τα συμπερασματα δικα σας...
'Έτσι είμαστε εμείς οι Αεκτζήδες, ρομαντικοί συνήθως.

Νταξ,δεν ειναι θεμα ρομαντισμου

αλλα στις διακοπες πας ηρεμεις και αποφορτιζεσαι.
Το αμαξι περα απο την πρωτη κ@βλα(αντε και 2η-3η) που θα πιασεις τα 200 στην εθνικη βριζεις την ωρα κια τη στιγμη που ειπες να κατεβεις με αυτο στη σχολη(οχι στο ΟΠΑ,ουτε για αστειο

) και δεν πηγες χαλαρα(καλα,αναλογα και την ωρα

) και ωραια με τη συγκοινωνια.Για να μη βαλω και το που εχει παει η βενζινη,τα ασφαλιστρα κτλ
Re: Αλόγιστη η χρήση των ΙΧ από τους Έλληνες οδηγούς
Posted: Mon Sep 22, 2008 3:45 pm
by Theofaman
ultimate_aektzis wrote:Το αμαξι περα απο την πρωτη κ@βλα(αντε και 2η-3η) που θα πιασεις τα 200 στην εθνικη βριζεις την ωρα κια τη στιγμη που ειπες να κατεβεις με αυτο στη σχολη(οχι στο ΟΠΑ,ουτε για αστειο

)
και δεν πηγες χαλαρα(καλα,αναλογα και την ωρα
) και ωραια με τη συγκοινωνια.Για να μη βαλω και το που εχει παει η βενζινη,τα ασφαλιστρα κτλ
Αν χρησιμοποιείς μόνο ΗΣΑΠ ή Μετρό τότε ειναι χαλαρά και ωραία. Όταν στο "ταξίδι" που κάνουν πολλοί φοιτητές για να πάνε ΕΜΠ ή ΕΚΠΑ αναγκαστικά προστίθεται και λεωφορείο τότε το χαλαρά και ωραία γίνεται αγχωμένα και σαρδελοποιημένα... Τότε αν είσαι κάτοχος ΙΧ γιατί να μην το χρησιμοποιείς για αυτή σου την μετακίνηση? Γλιτώνεις χρόνο και ταλαιπωρία. Χάνεις σε έξοδα βέβαια, αλλά απο το να χάσεις την διάθεσή σου...
Re: Αλόγιστη η χρήση των ΙΧ από τους Έλληνες οδηγούς
Posted: Mon Sep 22, 2008 3:52 pm
by rose
κάτι λάθος έχει γίνει, στο ποιος έγραψε τι....

Re: Αλόγιστη η χρήση των ΙΧ από τους Έλληνες οδηγούς
Posted: Mon Sep 22, 2008 3:53 pm
by PaP
Κατεχάκη - Ζωγράφου (που δουλεύω) κάνω με το ποδήλατο 13 λεπτά και απλά διασχίζω την Μεσογείων κάθετα, χωρίς να μπω σε άλλο δρόμο
Από το ίδιο μέρος για ΑΣΟΕΕ θέλω κοντά 19-20 λεπτά
Οπως ειπώθηκε και χθες στην Ποδηλατοπορία
- Η βενζίνη πήγε ενάμισι ευρώ, πότε επιτέλους θα βάλετε μυαλό
- Λαέ μη σκύβεις το κεφάλι, ο μόνος δρόμος είναι ρόδα και πετάλι
- Με 60 δόσεις πήρες ωραία λαμαρίνα και κάθεσαι και πήζεις μέσα στην Αθήνα
κλπ κλπ
Re: Αλόγιστη η χρήση των ΙΧ από τους Έλληνες οδηγούς
Posted: Mon Sep 22, 2008 3:59 pm
by ultimate_aektzis
Και γω γουσταρω ποδηλατακι αλλα που να κυκλοφορησω.Δεν θελω να μου δωσουν τα ποδια στο χερι.Λενε οτι θα φτιαξουν ποδηλατοδρομους στο κεντρο.Για να δουμε...
Αν χρησιμοποιείς μόνο ΗΣΑΠ ή Μετρό τότε ειναι χαλαρά και ωραία. Όταν στο "ταξίδι" που κάνουν πολλοί φοιτητές για να πάνε ΕΜΠ ή ΕΚΠΑ αναγκαστικά προστίθεται και λεωφορείο τότε το χαλαρά και ωραία γίνεται αγχωμένα και σαρδελοποιημένα... Τότε αν είσαι κάτοχος ΙΧ γιατί να μην το χρησιμοποιείς για αυτή σου την μετακίνηση? Γλιτώνεις χρόνο και ταλαιπωρία. Χάνεις σε έξοδα βέβαια, αλλά απο το να χάσεις την διάθεσή σου...
Ειπα αναλογα την ωρα.Επισης υπαρχει ο παραγοντας κινηση και το παρκιν
Για τα εξοδα...οχι ευχαριστω δεν θα μετραω και τα ευρωλεπτα και θα σφιξω το ζωναρι επειδη εχει η βενζινη 1,5Ε.

Re: Αλόγιστη η χρήση των ΙΧ από τους Έλληνες οδηγούς
Posted: Mon Sep 22, 2008 4:16 pm
by Theofaman
ultimate_aektzis wrote:Και γω γουσταρω ποδηλατακι αλλα που να κυκλοφορησω.Δεν θελω να μου δωσουν τα ποδια στο χερι.Λενε οτι θα φτιαξουν ποδηλατοδρομους στο κεντρο.Για να δουμε...
Αν χρησιμοποιείς μόνο ΗΣΑΠ ή Μετρό τότε ειναι χαλαρά και ωραία. Όταν στο "ταξίδι" που κάνουν πολλοί φοιτητές για να πάνε ΕΜΠ ή ΕΚΠΑ αναγκαστικά προστίθεται και λεωφορείο τότε το χαλαρά και ωραία γίνεται αγχωμένα και σαρδελοποιημένα... Τότε αν είσαι κάτοχος ΙΧ γιατί να μην το χρησιμοποιείς για αυτή σου την μετακίνηση? Γλιτώνεις χρόνο και ταλαιπωρία. Χάνεις σε έξοδα βέβαια, αλλά απο το να χάσεις την διάθεσή σου...
Ειπα αναλογα την ωρα.Επισης υπαρχει ο παραγοντας κινηση και το παρκιν
Για τα εξοδα...οχι ευχαριστω δεν θα μετραω και τα ευρωλεπτα και θα σφιξω το ζωναρι επειδη εχει η βενζινη 1,5Ε.

Για τα έξοδα δεν διαφωνώ.
Στο παράδειγμα που ανέφερα πάντως (και η πλειοψηφία των φοιτητών της Αθήνας σπουδάζει σε αυτές τις 2 σχολές) πρόβλημα πάρκινγκ δεν υφίσταται. Η κίνηση που θα συναντήσεις είναι σχεδόν η ίδια για το λεωφορείο και το αυτοκίνητο αφού οι λεωφορειολωρίδες (όπου υπάρχουν) είναι διακοσμητικές με τόσες παραβάσεις που γίνονται. Ανάλογα την περιοχή πάντα με το αυτοκίνητο μπορείς να κάνεις και το 1/3 του χρόνου από το να χρησιμοποιούσες ΜΜΜ.
Πλέον είναι θέμα γούστου
Για τα ποδήλατα, έχει ανακοινωθεί η κατασκευή 2 μεγάλων ποδηλατόδρομων.
http://www.ert.gr/nature/ellada/podilat ... athina.htm
Μακάρι να κατασκευαστούν και να παραμείνουν ποδηλατόδρομοι, όχι σαν αυτούς στα Βριλήσσια που έχουν γίνει parking
Τότε αρκετοί πιστεύω θα προτιμήσουν το ποδήλατο από τα ΜΜΜ ή το αυτοκίνητο.
Re: Αλόγιστη η χρήση των ΙΧ από τους Έλληνες οδηγούς
Posted: Mon Sep 22, 2008 4:20 pm
by ultimate_aektzis
Αυτο που δεν εχω καταλαβει ειναι η μορφη τους.Θα ειναι σαν λεωφορειολωριδες ή κατι σαν τις γραμμες του προαστικου στην Αττικη οδο που εχουν και τοιχακια γυρω γυρω(καλα πολλα θελω

)
edit:
απο το λινκ^^
Τέλος, ανακοίνωσε ότι έχει γίνει μελέτη για την πεζοδρόμηση της οδού Αθηνάς και εξέφρασε την επιθυμία να απαγορευθεί η κυκλοφορία οχημάτων στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας.
Τα πιστευει?

Re: Αλόγιστη η χρήση των ΙΧ από τους Έλληνες οδηγούς
Posted: Mon Sep 22, 2008 4:51 pm
by The Punisher
Τα λένε αυτά γιατί δεν έχουν δει πως είναι στο Texas

Re: Αλόγιστη η χρήση των ΙΧ από τους Έλληνες οδηγούς
Posted: Mon Sep 22, 2008 6:20 pm
by PASCAL
Το αυτοκίνητο προβλήθηκε και έγινε μέρος του σύχρονου lifestyle. Το κάθε εικοσάχρονο δουλέυει για να βγάλει τα λεφτά με τα οποία θα πάρει το δίπλωμα και μετα για να ξεχρεώσει τις δόσεις νέου του του "ΤΟΥ-ΤΟΥ" Έπειτα, όταν μαζέψει κι άλλα λεφτά ανάλογα με τα μυαλά του είτε θα το "ζαντώσει", θα του βάλει "νίτρα" και μεγάλα ηχεία, για να πουλήσει μούρη στα υπόλοιπα καγκουρό είτε όταν πίασει την καλή στην εταιρεία θα αγοράσει μια ξεγυρισμένη "Μπέμπα" ώστε να ανεβάσει το γόητρο του στο πάρκινγκ του αφεντικού και να μπορέσει έτσι να πάει μια speedατη κούρσα την ξανθία συνάδελφο που γουστάει από το διπλανό γραφείο. Όμοια με την ανδρική βλακεία πράτει και η σύχρονη γκομενίτσα(σύγνώμη για το υποτιμητικό της λέξης) και γυναίκα όπου βλέπει την ικανότητα της να οδηγεί και να κατέχει αυτοκίνητο ως νέο μέσο χειραφέτησης από τον άντρα και παράλληλα ως σύμβολο prestige και αυτοπεπείθησης.
Για την Αθήνα δεν θα πώ πολλά, το τι πρέπει να γίνει όλοι το ξέρουμε. Η Αθήνα και η κάθε Αθήνα πρέπει να έχουμε καλά στο μυαλό μας πως σχεδιαστηκε αποκλειστικά και μόνο για τα αυτοκίνητα. Όχι για τους ανθρώπους. Γι' αυτό δε βλέπουμε πουθενά ποδηλατόδρομους αλλά μονάχα κακοφτιαγμένους, απίστευτα μικρούς ή ανύπαρκτους πεζόδρομους καθώς και απειροελάχιστες διευκολύνσεις για άτομα με ειδικές ανάγκες. Αφήσαμε το αόρατο χέρι της αγοράς να τα ρυθμίσει όλα αυτά και το χερί έγινε λαμαρίνα και νέφος που μας έπνιξε. Μας έπνιξε με την μόλυνση του αέρα που αναπνέουμε, μας έπνιξε με το κυκλοφοριακό χάος, μας έπνιξε με την μοναξιά του σκελετού που περιβάλει το κάθισμά μας. Εκεί όπου κανένας δεν επικοινωνεί, εξοργίζεται και αγανακτεί αλλά παρ' όλα αυτά κινείται. Κινείται πίσω από τον άλλο σαν μονάδα σε γραμμή παραγωγής εργασίας και διασκέδασης.
Re: Αλόγιστη η χρήση των ΙΧ από τους Έλληνες οδηγούς
Posted: Mon Sep 22, 2008 6:47 pm
by AmmarkoV
Ρε παιδιά , σχετικά με τις λεωφορειολωρίδες κτλ ..
Αν φανταστείτε την Αθήνα σαν έναν γράφο είναι ποτέ δυνατόν το βέλτιστο μονοπάτι όλων των άσχετων Αθηναίων με τους χιλιάδες διαφορετικούς προορισμούς να είναι τα δρομολόγια των λεοφορείων ( τα οποία είναι τα ίδια εδώ και 30 χρόνια , ο παππούς μου ήταν εισπράκτορας παλιά και από οτι έχω καταλάβει δεν έχουν αλλάξει και πολύ.. ) ?
Και να ήταν το βέλτιστο μονοπάτι είναι δυνατόν , όση κίνηση και να έχει , όταν περιμένεις το λεοφορείο 20 λεπτά μέσο όρο και κάνεις στάση κάθε ας πούμε 100 μέτρα η οποία παίρνει Α δευτερόλεπτα ( τα οποία ιδιαίτερα οταν είσαι στριμωγμένα , μέχρι να καταφέρουν να βγούν και να μπούν όλοι γίνονται Α^2 ) και έχεις να κάνεις 15 στάσεις να είναι καλύτερο και πιο γρήγορο από το αυτοκίνητο..
Είναι δυνατόν έστω κατα διάνοια να συγκριθεί το να είσαι όρθιος στριμωγμένος σε λεοφορείο με το άγχος να κάνεις πιο κεί για να χωρέσει να ανεβεί και η κυρία στην στάση με το να είσαι άνετα στην ησυχία σου στο αυτοκίνητο με την μουσικούλα σου..?
Είναι πιστεύω 100% προφανές οτι η καλύτερη λύση είναι το ποδήλατο , πραγματικά δεν είναι χαζοί οι Αυστριακοί , Γερμανοί , Γάλλοι κτλ κτλ κτλ..
Ο καθένας πάει όπου θέλει , με όποιο μονοπάτι θέλει, είναι οικονομικό , φιλικό στο περιβάλλον , καλό για την υγεία , γρήγορο ( ναι κ όμως ) ..
Έχει σκεφτεί κανείς οτι με τις λεοφορειολωρίδες κόβεται το 1/3 του throughput των δρόμων ?
Και πως αν η λεοφορειολωρίδα δεν συνδυαστεί με το να αυξηθούν τα άτομα στο λεοφορείο δεν κερδίζουμε αλλά αντίθετα προσθέτουμε το άλλο 1/3 στην ουρά αυτοκινήτων το οποίο αναδρομικά προσθέτει και άλλα τόσα αφού σε μεγάλο φόρτο τα φανάρια δεν προλαβαίνουν να αδειάζουν ?
Γιατί κομβικοί σταθμοί των μετρο δεν είχαν πρόβλεψη για δωρεάν parking ( όταν λέω parking εννοώ έναν ΜΕΓΑΛΟ χώρο parking.. ) ?
Γιατί οι σταθμοί Αγ Παρασκευή - Δουκίσσης Πλακεντίας - Νομισματοκοπείο - Χαλάνδρι είναι όλοι στο Χαλάνδρι ..?
- Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
Για να πάνε ολα τα λεφτά από τα συμβόλαια σε ένα δήμο ..
Re: Αλόγιστη η χρήση των ΙΧ από τους Έλληνες οδηγούς
Posted: Mon Sep 22, 2008 7:14 pm
by Theofaman
AmmarkoV wrote:Είναι πιστεύω 100% προφανές οτι η καλύτερη λύση είναι το ποδήλατο , πραγματικά δεν είναι χαζοί οι Αυστριακοί , Γερμανοί , Γάλλοι κτλ κτλ κτλ..
Ο καθένας πάει όπου θέλει , με όποιο μονοπάτι θέλει, είναι οικονομικό , φιλικό στο περιβάλλον , καλό για την υγεία , γρήγορο ( ναι κ όμως ) ..
Υπάρχει ένα θεματάκι σε αυτό βέβαια.. Ότι δηλαδή στην πλειοψηφία των πόλεων σε αυτές τις χώρες το έδαφος είναι επίπεδο. Εδώ άντε να ανέβεις δρόμους όπως η Κατεχάκη, πρέπει να είσαι ο Armstrong!
Re: Αλόγιστη η χρήση των ΙΧ από τους Έλληνες οδηγούς
Posted: Mon Sep 22, 2008 7:46 pm
by Zifnab
Δεν είμαστε και όλοι φιγουρίνια

κάποιοι δεν μπορούν να ανέβουν σε ποδήλατο...(Theofaman μην το πάρεις προσωπικά

προφανώς και μπορείς ) Στην Ελλάδα έχουμε και υψηλό ποσοστό ηλικιωμένων / υπέρβαρων
Re: Αλόγιστη η χρήση των ΙΧ από τους Έλληνες οδηγούς
Posted: Mon Sep 22, 2008 8:30 pm
by SeniorCarbone
Συμφωνώ με το ποδήλατο αλλά όχι στην Αθήνα ρε παιδιά.
Φανταστείτε πόσο ανθυγειινό πράγμα είναι να εισπνέεις όλο αυτό το
καυσαέριο στους δρόμους κάνοντας ποδήλατο.
Δεν αποτελεί λύση κατά τη γνώμη μου, τουλάχιστον για την Αθήνα.
Μην πάμε και πρόωρα στον τάφο
Re: Αλόγιστη η χρήση των ΙΧ από τους Έλληνες οδηγούς
Posted: Mon Sep 22, 2008 9:10 pm
by Proxenos
Zifnab wrote:Δεν είμαστε και όλοι φιγουρίνια

κάποιοι δεν μπορούν να ανέβουν σε ποδήλατο...(Theofaman μην το πάρεις προσωπικά

προφανώς και μπορείς ) Στην Ελλάδα έχουμε και υψηλό ποσοστό ηλικιωμένων / υπέρβαρων
Στην Γερμανία οι ηλικιωμένοι είναι οι κατ εξοχήν χρήστες του ποδηλάτου... Και επίσης και στη χώρα ετούτη ο πληθυσμός γηράσκει.
Γιατί οι σταθμοί Αγ Παρασκευή - Δουκίσσης Πλακεντίας - Νομισματοκοπείο - Χαλάνδρι είναι όλοι στο Χαλάνδρι ..?
Για να πάνε ολα τα λεφτά από τα συμβόλαια σε ένα δήμο ..
Γιατί κάτι δημαρχάρες δεν θέλανε σταθμό του μετρό στην Πλατεία Αγ. Παρασκευής... και οι καταστηματάρχες από δίπλα να σεκοντάρουν.