Page 1 of 1

Darkfall: 'Eνα ελληνικό βιντεοπαιχνίδι ταράζει τα νερά

Posted: Mon Jan 26, 2009 11:13 am
by Loner
Ο Παναγιώτης Αθανάσαινας από το [url=http://www.kathimerini.gr]kathimerini.gr[/url] wrote:Darkfall: 'Eνα ελληνικό βιντεοπαιχνίδι ταράζει τα νερά

Σε μια αγορά όπως αυτή των βιντεοπαιχνιδιών, στην οποία κατά παράδοση κυριαρχούν εταιρείες κολοσσοί των ΗΠΑ, της Ιαπωνίας αλλά και της Δυτικής Ευρώπης, η κυκλοφορία του Darkfall, ενός διαδικτυακού παιχνιδιού ρόλων (MMORPG) που φέρει ελληνική σφραγίδα σίγουρα προκαλεί ενδιαφέρον. Το kathimerini.gr είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τον Τάσο Φλάμπουρα, αντιπρόεδρο της Aventurine, εταιρείας ανάπτυξης του παιχνιδιού, λίγες μόλις εβδομάδες πριν την επίσημη κυκλοφορία του παιχνιδιού.

Η επίσκεψη στα γραφεία της Aventurine είναι από κάποιες απόψεις ιδιαίτερη. Αφενός, γιατί τα στελέχη της δε συνηθίζουν να δίνουν συνεντεύξεις και αφετέρου γιατί η δυνατότητα επίσκεψης σε μια εταιρεία που θα κυκλοφορήσει ένα από τα πιο αναμενόμενα διαδικτυακά παιχνίδια, σε παγκόσμιο επίπεδο, έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία μιας μεγάλης λίστας ερωτήσεων.

Η ιστορία δημιουργίας του Darkfall ξεκινά πριν από έξι χρόνια, όταν ο κ. Φλάμπουρας βρισκόταν τότε στη Νορβηγία. «Παίζοντας παιχνίδια της εποχής και ακούγοντας τα σχόλια των παικτών, αρχίσαμε να σκεφτόμαστε πώς θα ήταν το τέλειο, για εμάς, παιχνίδι», εξηγεί. Η κεντρική ιδέα τότε, αλλά και τώρα, είναι η δημιουργία ενός παιχνιδιού στο Διαδίκτυο που θα περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία που ζητούν οι παίχτες από αντίστοιχα παιχνίδια.

Μέσα από μια σειρά συζητήσεων, σκέψης και διαπραγματεύσεων, ιδρύθηκε στην Ελλάδα η Aventurine, το 2003, αριθμώντας τότε 19 άτομα, Έλληνες και Νορβηγούς. Αρχικά, οι δημιουργοί του παιχνιδιού απέβλεπαν σε ένα παιχνίδι που θα απευθύνεται σε σχετικά περιορισμένο κοινό, low budget, αλλά ταυτόχρονα ποιοτικό και διασκεδαστικό για όποιον ασχοληθεί μαζί του.

....
Ολόκληρο το άρθρο με εικόνες
Darkfall Online

Σίγουρα θα το τσεκάρω! :cool: :smt024

Re: Darkfall: 'Eνα ελληνικό βιντεοπαιχνίδι ταράζει τα νερά

Posted: Mon Jan 26, 2009 11:28 am
by rose
Loner ++


Συγχαρητήρια, επιτέλους κάτι καινούργιο, ελπίζω να υπάρχει ανάλογη συνέχεια και....καλά ΚΕΡΔΗ!
http://www.aventurine.gr/

Re: Darkfall: 'Eνα ελληνικό βιντεοπαιχνίδι ταράζει τα νερά

Posted: Mon Jan 26, 2009 5:00 pm
by StormRider
Εγώ το θυμάμαι από την τρυφερή εποχή, που διάβαζα PC Master και τελείωνα το Γυμνάσιο!... ( Μάλλον τότε το ξεκίνησαν :) ) Μου είχε κάνει εντύπωση τότε (παιχνίδι στο Internet; DSL; ασύλληπτα πράγματα!) και ονόμασα έναν υπολογιστή στο LAN, DarkFall.

Re: Darkfall: 'Eνα ελληνικό βιντεοπαιχνίδι ταράζει τα νερά

Posted: Tue Jan 27, 2009 1:12 am
by emperormario
Για να λέμε την αλήθεια, χρειάζονται τρελά λεφτά για να αναπτυχθεί ένα "σοβαρό" παιχνίδι πλέον..Ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος, η πειρατεία επίσης..Θυμάμαι και ένα άλλο αξιόλογο παχνίδι, το Thesis, το οποίο έιχε αναφερθεί και παλαιότερα και στο venus..Παροθσιάστηκε και στην e3 αλλά απο ότι φαίνεται θα μείνει στη λήθη

Re: Darkfall: 'Eνα ελληνικό βιντεοπαιχνίδι ταράζει τα νερά

Posted: Tue Jan 27, 2009 4:55 am
by shodanjr_gr
emperormario wrote:Θυμάμαι και ένα άλλο αξιόλογο παχνίδι, το Thesis, το οποίο έιχε αναφερθεί και παλαιότερα και στο venus..Παροθσιάστηκε και στην e3 αλλά απο ότι φαίνεται θα μείνει στη λήθη
Καλά το Theisis ειδικά ήταν φούσκα σε μεγάλο βαθμό...βγάζαν prerendered videos και τα παρουσίαζαν σαν in-engine captures (μεταξύ άλλων).

Re: Darkfall: 'Eνα ελληνικό βιντεοπαιχνίδι ταράζει τα νερά

Posted: Tue Jan 27, 2009 10:36 am
by Loner
Είχε το Εψιλον της Κυριακάτικης μια συνέντευξη για το Darkfall,δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή από ποιον ακριβώς και είπε μεταξύ άλλων ότι το δουλεύουν 6 χρόνια και έχουν επενδύσει μέχρι στιγμής 10.600.000€...Άρα μάλλον το πάνε σοβαρά...

Re: Darkfall: 'Eνα ελληνικό βιντεοπαιχνίδι ταράζει τα νερά

Posted: Tue Jan 27, 2009 10:38 am
by sandra
shodanjr_gr wrote:
emperormario wrote:Θυμάμαι και ένα άλλο αξιόλογο παχνίδι, το Thesis, το οποίο έιχε αναφερθεί και παλαιότερα και στο venus..Παροθσιάστηκε και στην e3 αλλά απο ότι φαίνεται θα μείνει στη λήθη
Καλά το Theisis ειδικά ήταν φούσκα σε μεγάλο βαθμό...βγάζαν prerendered videos και τα παρουσίαζαν σαν in-engine captures (μεταξύ άλλων).
Και το'χα απορία τι έγινε με το thesis. :smt012

Re: Darkfall: 'Eνα ελληνικό βιντεοπαιχνίδι ταράζει τα νερά

Posted: Tue Jan 27, 2009 9:32 pm
by tZoLe
emperormario wrote:Ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος, η πειρατεία επίσης..Θυμάμαι και ένα άλλο αξιόλογο παχνίδι, το Thesis, το οποίο έιχε αναφερθεί και παλαιότερα και στο venus..Παροθσιάστηκε και στην e3 αλλά απο ότι φαίνεται θα μείνει στη λήθη
Το Thesis από όσο γνωρίζω διαλύθηκε η ομάδα ανάπτυξης του. Είχα αναφέρει παλαιότερα και ένα άλλο ελληνικό παιχνίδι που κυκλοφόρησε σε ελλάδα, κύπρο και ΗΠΑ. Τα έχει πάει αρκετά καλά(~6000 πωλήσεις).

Re: Darkfall: 'Eνα ελληνικό βιντεοπαιχνίδι ταράζει τα νερά

Posted: Tue Jan 27, 2009 9:47 pm
by stoupeace
Sign up για το beta κανατε? :-D

Re: Darkfall: 'Eνα ελληνικό βιντεοπαιχνίδι ταράζει τα νερά

Posted: Tue Jan 27, 2009 9:50 pm
by shodanjr_gr
tZoLe wrote:
emperormario wrote:Ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος, η πειρατεία επίσης..Θυμάμαι και ένα άλλο αξιόλογο παχνίδι, το Thesis, το οποίο έιχε αναφερθεί και παλαιότερα και στο venus..Παροθσιάστηκε και στην e3 αλλά απο ότι φαίνεται θα μείνει στη λήθη
Το Thesis από όσο γνωρίζω διαλύθηκε η ομάδα ανάπτυξης του. Είχα αναφέρει παλαιότερα και ένα άλλο ελληνικό παιχνίδι που κυκλοφόρησε σε ελλάδα, κύπρο και ΗΠΑ. Τα έχει πάει αρκετά καλά(~6000 πωλήσεις).

Αυτό ήταν ένα adventure game που έχει και κάποιο money prize για τον πρώτο που θα έλυνε το σενάριο. Δυστυχώς ο τίτλος μου διαφεύγει, αλλά το παιχνίδι ήταν από τις καλύτερες ελληνικές (ή μάλλον κυπριακές) παραγωγές.

Ένα ακόμα παιχνίδι ελληνικό που ξεπέρασε το κατώφλι του "άθλιου" ήταν το "Συνωμοσίες" για όποιον το θυμάται :).

Re: Darkfall: 'Eνα ελληνικό βιντεοπαιχνίδι ταράζει τα νερά

Posted: Tue Jan 27, 2009 10:34 pm
by s4m0n3
Το Συνομωσίες όντως είχε πάει καλά και εκτός Ελλάδας, νομίζω στις ΗΠΑ είχε πουλήσει κάποιες δεκάδες χιλιάδες κομμάτια. Υπάρχει(;) και Συνομωσίες 2.

Για το theseis, κάπου μέσα στο Δεκέμβρη υποτίθεται ότι θα έβγαινε ένα νέο trailer αλλά νομίζω λίγο πριν βγει είπαν ότι το ακυρώνουν για θα βγάλουν κατευθείαν το demo. :roll: :???:
Far away of disappointing. we are very busy working on the demo soon you will see what track7 can do

Re: Darkfall: 'Eνα ελληνικό βιντεοπαιχνίδι ταράζει τα νερά

Posted: Sat Jan 31, 2009 1:46 pm
by Bahatouridhs
Καλησπερα σε ολους θελω να ρωτησω αν υπαρχει Ελληνικη clan για το DF η αν εσεις εχετε σχεδιασει κατι.

Re: Darkfall: 'Eνα ελληνικό βιντεοπαιχνίδι ταράζει τα νερά

Posted: Sat Jan 31, 2009 2:17 pm
by The Punisher
βασικά οι περισσότεροι εδώ δεν το βλέπουν το παιχνίδι από την πλευρά του player, αλλά από την πλευρά του κριτικου/ανθρώπου-του-χώρου. Οπότε δε νομίζω να βρεις αυτό που ψάχνεις

Re: Darkfall: 'Eνα ελληνικό βιντεοπαιχνίδι ταράζει τα νερά

Posted: Sat Jan 31, 2009 2:19 pm
by emperormario
Για να υπάρχει clan δεν πρέπει να έχει βγει το παιχνίδι πρώτα? :smt017

Re: Darkfall: 'Eνα ελληνικό βιντεοπαιχνίδι ταράζει τα νερά

Posted: Sat Jan 31, 2009 10:56 pm
by Loner
Υπάρχουν Beta clan από Beta players ;)

Re: Darkfall: 'Eνα ελληνικό βιντεοπαιχνίδι ταράζει τα νερά

Posted: Thu Feb 05, 2009 6:58 pm
by Bahatouridhs
Πως γινεται να ειστε κριτικοι αν δεν παιζετε?

Re: Darkfall: 'Eνα ελληνικό βιντεοπαιχνίδι ταράζει τα νερά

Posted: Thu Feb 05, 2009 7:40 pm
by The Punisher
τμήμα Πληροφορικής είμαστε ... όλο και κάποιες γνώσεις θα έχουμε. Πέραν του ότι παρερμήνευσες το "κριτικοί"

Re: Darkfall: 'Eνα ελληνικό βιντεοπαιχνίδι ταράζει τα νερά

Posted: Thu Feb 19, 2009 7:01 pm
by s4m0n3
Κάποιες πληροφορίες για Darkfall και Theseis(κυρίως) από την ημερίδα Σενάριο και Ψηφιακό παιχνίδι
Ο κ. Γιατίλης ξεκινά την εισήγησή του εξηγώντας τα προβλήματα που αντιμετώπισε η δημιουργική ομάδα του Theseis, προβλήματα τα οποία πήγαζαν από το σενάριο όπως επισημαίνει. Σύμφωνα με τον ίδιο, το αρχικό σενάριο των "30 σελίδων" που είχε γραφεί για το παιχνίδι ήταν "μικρό", "αφελές", "είχε τρύπες και ασυνέπεια" και "ήθελε δουλειά" για "να φτιαχτεί το σενάριο και όλα τα ευτράπελα", ενώ ουκ ολίγες φορές χρησιμοποιήθηκε κι ο χαρακτηρισμός "κουκουρούκου" για να περιγραφεί το σενάριο. Ως εκ τούτου, κάποια στιγμή απομακρύνθηκε ο σεναριογράφος κι η ομάδα αναζήτησε άτομα από το εξωτερικό να "συμμαζέψουν" το σενάριο, αλλά δεν κατάφεραν να βρουν. Με αποτέλεσμα το τελευταίο έτος να ασχολούνται όλοι με το σενάριο. Χαρακτηριστικά, διευκρινίζει ο κ. Γιατίλης, πως το σενάριο γράφτηκε τελικά από τρεις γραφίστες μέσα σε έξι μήνες, ενώ συνεργάστηκαν με ένα ακόμη άτομο, το οποίο ανέλαβε τους διαλόγους. Πλέον, "δεν υπάρχουν τρύπες" μας βεβαιώνει.

Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει η περιγραφή του game design που έκανε ο κ. Γιατίλης στη συνέχεια. Για το Theseis χρησιμοποιείται το πρόγραμμα Microsoft office Visio, μέσα στο οποίο αναπτύσσονται διαγράμματα και αναλυτικοί πίνακες με όλα τα στοιχεία του παιχνιδιού. Παραδείγματος χάριν, σε ένα επίπεδο του παιχνιδιού, βλέπουμε οργανωμένα όλα τα στοιχεία που το αφορούν, από τους διαλόγους και τις περιγραφές των αντικειμένων έως και τους γρίφους και την (υπο)ιστορία του συγκεκριμένου κεφαλαίου. Ως οργάνωση είναι σίγουρα αξιέπαινη και χρήσιμη για τη δημιουργία ενός σωστά δομημένου παιχνιδιού, αλλά όταν ακούμε ταυτόχρονα πως "το θέμα είναι η διαδραστικότητα κι όχι το σενάριο ή οι χαρακτήρες", τότε μάλλον ο έπαινος μετατρέπεται σε ανησυχία.
Κωνσταντίνος Γιατίλης, σχετικά με το πολυσυζητημένο παιχνίδι Theseis: (α) Θα κυκλοφορήσει, αλλά όχι εντός του έτους!! - (β) Στο παιχνίδι δεν υπάρχει βία και δε σκοτώνεις αντιπάλους. Αντιθέτως, υπάρχει πολύ μεγάλος αριθμός γρίφων. Επειδή όμως η δημιουργία πρωτότυπων γρίφων είναι τόσο απαιτητική στη σύλληψη όσο και χρονοβόρα, κι η ομάδα του Theseis δεν είχε καμία από τις δύο πολυτέλειες, κατέφυγε σε δοκιμασμένες τεχνικές από το Διαδίκτυο, βιβλία, φίλους, κ.λ.π.!! - (γ) Θα υπάρχουν εναλλακτικοί τρόποι επίλυσης των γρίφων -αν κι όχι παντού!! - (δ) Το παιχνίδι θα έχει τελικά τρεις πρωταγωνιστές: τους ήδη γνωστούς Ανδρόνικο και Φοίβη, αλλά και τον Κώστα, τον πατριό τους!! - (ε) Μετά από ειδική μελέτη που διεξήχθη, αποφασίστηκε πως το target group του παιχνιδιού είναι άνδρες ηλικίας 18 έως 35 ετών!!
-------------------------------------------------------------------------------------
Τάσος Φλάμπουρας, σχετικά με το αναμενόμενο Darkfall: (α)Ξεκίνησε ως ιδέα από τέσσερις Νορβηγούς σε ένα γκαράζ και κατέληξε να στοιχίζει περισσότερο από 10.500.000 ευρώ και να απασχολεί περίπου 34 άτομα full time!! - (β) Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του είναι πως για να προχωρήσεις απαιτείται να χυθεί πολύ αίμα. Και όταν λέμε πολύ, εννοούμε πολύ περισσότερο απ' όσο φαντάζεται κανείς.
Το darkfall είναι προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει σε 6 μέρες δηλαδή στις 25 του μήνα..