Page 1 of 1

Το μαρτύριο της σταγόνας

Posted: Mon Jul 26, 2010 12:21 pm
by barbarosa
Στο «ίδιο έργο θεατές» είναι και πάλι οι Έλληνες, οι οποίοι βρίσκονται ξανά στη θέση του… ομήρου των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων.

Ο απόλυτος παραλογισμός, κυρίως των φορτηγατζήδων, οι οποίοι εκβιάζουν για τα συμφέροντά τους όλη την κοινωνία, αλλά και του κράτους, που εν μέσω θέρους άρον-άρον προωθεί, την κατά τα άλλα απολύτως αναγκαία, απελευθέρωση του επαγγέλματος των φορτηγών και βυτιοφόρων δημόσιας χρήσης.

Ουρές στα βενζινάδικα
Ουρές στα βενζινάδικα
Οι βενζινοπώλες από την πλευρά τους έχουν ήδη αρχίσει να «τρίβουν τα χέρια» τους, καθώς οι ως συνήθως πανικόβλητοι Έλληνες οδηγοί σπεύδουν να φουλάρουν τα ρεζερβουάρ των αυτοκινήτων τους για να είναι προετοιμασμένοι στην περίπτωση που η απεργία διαρκείας προκαλέσει προβλήματα και στην αγορά καυσίμων.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι καθ' όλη τη διάρκεια της νύχτας, οι οδηγοί κατέκλυσαν τα βενζινάδικα, αναμένοντας έως και μία ώρα για να εξυπηρετηθούν.

Το «καπέλο» στην ήδη πανάκριβη τιμή της βενζίνης έχει κάνει την εμφάνισή του, μαζί με τις πρώτες ουρές στα βενζινάδικα. Αποτέλεσμα, οι αδειούχοι του Αυγούστου να πληρώσουν ακόμη ακριβότερα τις ολιγοήμερες, έτσι κι αλλιώς, διακοπές τους και κάποιοι ασυνείδητοι να κάνουν «χρυσές δουλειές» με την τσέπη του φτωχού.

Αν και αρχικά η απεργία διαρκείας των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων είχε προγραμματιστεί να αρχίσει στις 27 Αυγούστου, οι οδηγοί αποφάσισαν να την ξεκινήσουν άμεσα, γεγονός που επιδεινώνει τα προβλήματα στην τροφοδοσία της αγοράς, εν μέσω της κορύφωσης της τουριστικής περιόδου.

Οι οδηγοί κατηγορούν την κυβέρνηση για αιφνιδιασμό και επικεντρώνουν κυρίως τις επικρίσεις τους
Xειρόφρενο τράβηξαν τα βυτιοφόρα
Xειρόφρενο τράβηξαν τα βυτιοφόρα
στο θέμα της αξίας της άδειας, σημειώνοντας ότι «το κράτος τους πούλησε τις άδειες σε τριπλάσια αξία από τη σημερινή».

Το σχετικό νομοσχέδιο, που προωθεί το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών συζητήθηκε και εγκρίθηκε την Παρασκευή από το Υπουργικό Συμβούλιο και «ανοίγει» το κλειστό επάγγελμα των οδικών εμπορευματικών μεταφορών και προωθούνται εταιρείες οδικού μεταφορέα.

Οι άδειες ήταν «κλειστές» από το 1971 και αφορούν περίπου 30.000 φορτηγά οχήματα.Οι εταιρείες οδικού μεταφορέα θα έχουν τη μορφή ΑΕ, ή ΕΠΕ και μεταξύ των κριτηρίων λειτουργίας τους θα είναι οι οικονομικές τους δυνατότητες, η επαγγελματική τους επάρκεια και η φήμη τους. Για τις παλιές άδειες, εξάλλου, ισχύει μια τριετία προσαρμογής έως το 2013.

Το πρόβλημα είναι, ότι σήμερα οι άδειες μεταβιβάζονται από χέρι σε χέρι ή από πατέρα σε γιό και με την απελευθέρωσή τους χάνουν την πλασματική αξία τους. Οι ιδιοκτήτες των αδειών αυτών θεωρούν ότι είχαν μια ολόκληρη περιουσία στα χέρια τους, την οποία χάνουν μέσα σε μία νύχτα, χωρίς να προσμετρούν τα κέρδη που αποκόμισαν από το 1971 έως σήμερα, που δεν εκδόθηκαν νέες άδειες.
Από το zougla.gr
Το βάζω εδώ γιατί πολύ απλά συμφωνώ και μ αυτά που λέει. Έλεος πια μ αυτά τα κλειστά επαγγέλματα!

Re: Το μαρτύριο της σταγόνας

Posted: Mon Jul 26, 2010 1:03 pm
by stoupeace
Παντως γίνεται χαμός σε κάθε βενζινάδικο επί της Μεσογείων στο ύψος του Χολαργού και Αγ.Παρασκευής έχει τεραααααστιες ουρές.

Re: Το μαρτύριο της σταγόνας

Posted: Mon Jul 26, 2010 1:13 pm
by sinty
Συμφωνώ. Οι άνθρωποι είμαστε πολύ άπληστοι και πάντα θέλουμε περισσότερα, ανεξάρτητα από το πού και πώς θα τα πάρουμε. Γιατί να μην ανοίξει το επάγγελμα; γιατί θα βγάζεις λιγότερα; γιατί θα αντιμετωπίσεις μεγαλύτερο ανταγωνισμό και δε θα μπορείς να ανταποκριθείς; Αν θεωρείς ότι έχεις τα δίκια σου μην κάνεις τον απλό καθημερινό πολίτη να σε καταριέται. Έτσι, έχεις δεν έχεις δίκια τα χάνεις!!

Re: Το μαρτύριο της σταγόνας

Posted: Mon Jul 26, 2010 4:05 pm
by XaviannNJ
Stoupeace wrote:Παντως γίνεται χαμός σε κάθε βενζινάδικο επί της Μεσογείων στο ύψος του Χολαργού και Αγ.Παρασκευής έχει τεραααααστιες ουρές.
Και όχι μόνο.....Σε Γέρακα,Παλλήνη,Λούτσα μια από τα ίδια!!Περιμέναμε μια ώρα υπο καταρρακτώδη βροχή για να πάρουμε βενζίνη και μόλις φτάσαμε είχε τελειώσει!! :smt013 :smt013
sinty wrote:Συμφωνώ. Οι άνθρωποι είμαστε πολύ άπληστοι και πάντα θέλουμε περισσότερα, ανεξάρτητα από το πού και πώς θα τα πάρουμε. Γιατί να μην ανοίξει το επάγγελμα; γιατί θα βγάζεις λιγότερα; γιατί θα αντιμετωπίσεις μεγαλύτερο ανταγωνισμό και δε θα μπορείς να ανταποκριθείς; Αν θεωρείς ότι έχεις τα δίκια σου μην κάνεις τον απλό καθημερινό πολίτη να σε καταριέται. Έτσι, έχεις δεν έχεις δίκια τα χάνεις!!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: Το μαρτύριο της σταγόνας

Posted: Mon Jul 26, 2010 5:10 pm
by barbarosa
Δεν έχεις κανένα απολύτως δίκιο όταν ζητάς να παραμείνει κλειστό ένα επάγγελμα.

Re: Το μαρτύριο της σταγόνας

Posted: Mon Jul 26, 2010 5:23 pm
by dexter
barbarosa wrote:Δεν έχεις κανένα απολύτως δίκιο όταν ζητάς να παραμείνει κλειστό ένα επάγγελμα.
κλίκααααα :lol:

μα να τους χαλάσεις την παρέα?γιατί βρε αδερφέ τι σου έκαναν? :-p

Re: Το μαρτύριο της σταγόνας

Posted: Fri Jul 30, 2010 3:51 pm
by Zifnab
Συνεχίζουν την απεργία οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων
Αθήνα
Τη συνέχιση της απεργίας αποφάσισαν οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων την Παρασκευ, όπως ανακοίνωσε μετά τη συνέλευση στο θέατρο Περοκέ ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Χερσαίων και Εμπορευματικών Μεταφορών Γιώργος Τζωρτζάτος.

«Δεν ήρθαμε εδώ για να κάνουμε μνημόσυνο για τις άδειές μας» δήλωσε εν μέσω έντονων επιδοκιμασιών από τους οδηγούς ο Γ.Τζωρτζάτος.

Εν τω μεταξύ, στην πράξη δεν υπάρχει γενικευμένη εφαρμογή της πολιτικής επιστράτευσης.
Η διαδικασία της πολιτικής επιστράτευσης ξεκίνησε με καθυστέρηση και τα πρώτα «φύλλα πορείας» άρχισαν να φθάνουν στους ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων μετά το μεσημέρι της Πέμπτης. Σύμφωνα με εκπροσώπους των Νομαρχών έως το μεσημέρι της Παρασκευής η διαδικασία θα έχει ολοκληρωθεί.

Πάντως, οι απεργοί δεν φαίνεται να πτοούνται από την εξέλιξη της επιστράτευσης και η κυβέρνηση δείχνει να επιτρέπει ένα περιθώριο ελιγμών στους εκπροσώπους των απεργών.

Το μεσημέρι της Παρασκευής, το υπουργείο Υποδομών αποφάσισε επίσης να αρθούν κατ' εξαίρεση οι περιορισμοί στην κυκλοφορία φορτηγών και βυτιοφόρων για τη μεταφορά καυσίμων το Σαββατοκύριακο.
Newsroom ΔΟΛ
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231053963

Re: Το μαρτύριο της σταγόνας

Posted: Fri Jul 30, 2010 5:37 pm
by proskopos
Οι άνθρωποι είναι εντελώς παράλογοι.. Ο πρόεδρος των βυτιοφορέων έλεγε οτι απλά ήθελε μια ανακοίνωση για να έχει να πει κάτι στους συναδέλφους τους.. Μια ανακοίνωση που θα έλεγε κάτι που ισχύει εκ των πραγμάτων, ότι δηλαδή το νομοσχέδιο δεν θα φτάσει στην βουλη σε λιγότερο από εναν μήνα. Να πάνε να γεμίσουν τα βενζινάδικα, να μεταφέρουν τα προιόντα που χαλάνε και αν δεν θέλουν να τους πάρουν τις άδειες και να τρέχουν μέχρι να πιάσουν χιόνι...
Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
Πάντως είναι υπέροχο να μην περιμένεις στην ουρά και να περνάς 300 αυτοκίνητα που περιμένουν για βενζίνη.. :) ΥΓΡΑΕΡΙΟ FTW

Re: Το μαρτύριο της σταγόνας

Posted: Fri Jul 30, 2010 8:54 pm
by ja_the_invincible
Σόρρυ που σας το χαλάω αλλά βλακείες λέτε όλοι ανεξαιρέτως(με το συμπάθειο).Οταν ο άλλος σκάει 300.000(ευρώ) για να βγάλει άδεια και έχει υποθηκεύσει τα πάντα δεν μπορείς εσύ ξαφνικά σαν κράτος να ανοίγεις το επάγγελμα χωρίς να ακολουθήσεις μια προσαρμοστική περίοδο και να του λες κόψε το λαιμό σου.Ούτε εσύ σαν βολεμένος φοιτητής πληροφορικής να τους κράζεις επειδή σου χαλάσανε την καλοπέραση και δεν μπορείς να πας για μπάνιο (ουαου).Σηκώστε τον κ*λο σας και πάρτε ΜΜΜ δεν μπορείς να κατηγορείς ανθρώπους που καταστρέφονται και όχι τις ανίκανες κυβερνήσεις που συντήρησαν την κατάσταση. :smt012
sinty wrote:Συμφωνώ. Οι άνθρωποι είμαστε πολύ άπληστοι και πάντα θέλουμε περισσότερα, ανεξάρτητα από το πού και πώς θα τα πάρουμε. Γιατί να μην ανοίξει το επάγγελμα; γιατί θα βγάζεις λιγότερα; γιατί θα αντιμετωπίσεις μεγαλύτερο ανταγωνισμό και δε θα μπορείς να ανταποκριθείς; Αν θεωρείς ότι έχεις τα δίκια σου μην κάνεις τον απλό καθημερινό πολίτη να σε καταριέται. Έτσι, έχεις δεν έχεις δίκια τα χάνεις!!
αυτό εννοώ λάθος νοοτροπία.κοινωνική αλληλεγγύη στο απόλυτο 0.

Re: Το μαρτύριο της σταγόνας

Posted: Fri Jul 30, 2010 9:40 pm
by PASCAL
Δεν είμαι προφανώς ούτε με τη συντεχνία ούτε με την κυβέρνηση. Καλύτερα να ήταν τα όλα δημόσια, ούτε συντεχνιακά ούτε κρατικά. Απέχουμε πολύ όμως από αυτό. Κι έτσι πιστεύω πως πρώτα θα έπρεπε να έχει προηγηθεί ένας διάλογος και ένα σωστό timing από την κυβέρνηση. Δεν έγινε. Κι έτσι έσπασε τα τα μούτρα της. Και καλά να πάθει. Η αλαζονεία πάντα πληρώνεται: ακόμα κι αν πάρει τις άδειες από τους φορτηγατζήδες αυτοί θα τις ξαναβγάλουν κανονικά τώρα που ανήγει το επάγγελμα!!! :smt005 Πιο πολύ μετράνε αντιδράσεις για Σεπτέμβρη νομίζω, τίποτα παραπέρα.

Re: Το μαρτύριο της σταγόνας

Posted: Fri Jul 30, 2010 10:35 pm
by Aitoulas
Όπως είπε κι ο ja_the_invincible, έπρεπε να υπάρξει μια προσαρμοστική περίοδος.

Αλλά πάλι, για αποσβεσθούν τόσες χιλιάδες ευρώ, ή έστω και ένα μικρό τμήμα τους, χρειάζονται χρόνια. Οπότε έπρεπε να είχε προβλεφθεί από προηγούμενες κυβερνήσεις ή να γίνει απότομα. Το πρώτο δεν παίζει σαν ενδεχόμενο για τα ελληνικά δεδομένα, άρα καταλήγουμε εδώ που βρισκόμαστε.

Re: Το μαρτύριο της σταγόνας

Posted: Sat Jul 31, 2010 2:26 am
by dexter
τους δώσανε 3 χρόνια προσαρμοστική περίοδο, πόσο θέλουν 1-2 δεκαετίες?

ρε παιδιά σοβαρά τώρα υποστηρίζεται τους ιδιοκτήτες των φορτηγών?
οι χαμένοι είναι :
1. οι υπάλληλοι(οδηγοί) που δεν δουλεύουν και δεν πληρώνονται
2.όλοι οι έμποροι τροφίμων(τα ευπαθή προιόντα χαλάνε και πάνε για πέταμα)
3.οι αγρότες που βγάλαν σοδεία τώρα
γνωστός μου αγρότης με οικογένεια περίμενε να μεταφερθεί το εμπορευμά του στην αθήνα , ενώ είχε κλείσει ήδη συμφωνία και τώρα δεν μπρεί να το πάει πρέπει να βρει κάποιο μεγάλο ψυγείο να το βάλει και αν καταφέρει να το πουλήσει δεν θα πιάσει την ίδια τιμή(κανείς δεν θέλει φρούτο που να μην είναι φρέσκο)
με τα λεφτά αυτά θα ξεχρέωνε για όλες τις εργασίες του έτους εργάτες , φάρμακα και είναι και το μοναδικό του εισόδημα
αυητός άνθρωπος καταστρέφεται μόνο και μόνο από την ελεεινή κλίκα των ιδιοκτητών που δεν θέλουν να πέσει η ταρίφα των υπηρεσιών που προσφέρουν
4.ο τουρισμός πλήττεται ανελέητα, όλα τα νησιά έχουν ξεμείνει από βενζίνη και σιγά σιγά από τρόφιμα(ποιος θα ξαναέρθει σε μία χώρα χωρίς μεταφορές και ούτε φρέσκα τρόφιμα?)τόσα εστιατόρια και ταβέρνες είναι με την πλάτη στον τοίχο , όπως και όλες οι εταιρίες ενοικιάσεων αυτοκινήτων..

η βενζίνη είναι το λιγότερο και δεν υπάρχει μόνο η αθήνα με τα ΜΜΜ σε όλη την επαρχία πως θα κινούνται οι άνθρωποι?
εκεί δεν έχουν επιλογή

αίσχος και ντροπή στην κυβέρνηση που αφήνει τόσο εύκολα να καταστρέφεται η οικονομία μας..
και ντροπή και στους απεργούς που σταματάνε συναδέλφους τους που δουλεύουν και τους αναγκάζουν να σταματήσουν(μπορεί ο άλλος να χρωστάει παντού ο άνθρωπος δεν είναι όλοι συνδικαλιστές να κάθονται και να πληρώνονται)
ένα ατελείωτο νηπιαγωγείο αυτή η χώρα..
Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
και πάλι συγχαρητήρια σε όλους τους ψηφοφόρους που δεν αμέλησαν να κάνουν το "καθήκον" τους.. :smt023
ja_the_invincible wrote:Σόρρυ που σας το χαλάω αλλά βλακείες λέτε όλοι ανεξαιρέτως(με το συμπάθειο).Οταν ο άλλος σκάει 300.000(ευρώ) για να βγάλει άδεια και έχει υποθηκεύσει τα πάντα δεν μπορείς εσύ ξαφνικά σαν κράτος να ανοίγεις το επάγγελμα χωρίς να ακολουθήσεις μια προσαρμοστική περίοδο και να του λες κόψε το λαιμό σου.Ούτε εσύ σαν βολεμένος φοιτητής πληροφορικής να τους κράζεις επειδή σου χαλάσανε την καλοπέραση και δεν μπορείς να πας για μπάνιο (ουαου).Σηκώστε τον κ*λο σας και πάρτε ΜΜΜ δεν μπορείς να κατηγορείς ανθρώπους που καταστρέφονται και όχι τις ανίκανες κυβερνήσεις που συντήρησαν την κατάσταση. :smt012

αυτό εννοώ λάθος νοοτροπία.κοινωνική αλληλεγγύη στο απόλυτο 0.
αλληλεγγύη με τους ιδιοκτήτες?
όταν τις πήραν τις άδειες τις πήραν με το σκεπτικό ότι θα βγάζουν τρελά χρήματα λόγω "κλειστου" επαγγέλματος..
θα είχαν την γνωστή ταρίφα και κάποια στιγμή θα έκαναν απόσβεση..

πόσοι έσκασαν τα 300.000 ευρώ και πόσοι πλήττονται τώρα και με πολύ μεγαλύτερη ζημιά?

Re: Το μαρτύριο της σταγόνας

Posted: Sat Jul 31, 2010 3:46 am
by ja_the_invincible
dexter wrote:τους δώσανε 3 χρόνια προσαρμοστική περίοδο, πόσο θέλουν 1-2 δεκαετίες?θα είχαν την γνωστή ταρίφα και κάποια στιγμή θα έκαναν απόσβεση..
ναι σε 3 χρόνια μπορείς να αποσβέσεις 300-400 χιλιάδες ευρώ.ψίχουλα...
dexter wrote: 1. οι υπάλληλοι(οδηγοί) που δεν δουλεύουν και δεν πληρώνονται
Δεν τα ξες καλά-πολλοί ιδιοκτήτες είναι οδηγοί.Δεν είναι όλοι μεγαλο-ιδιοκτήτες με 100 φορτηγά.
dexter wrote: 3.οι αγρότες που βγάλαν σοδεία τώρα
Όταν κλείναν την εθνική οι αγρότες( με αίτημα νέες επιχορηγήσεις?? )ζημιώνονταν οι ιδιοκτήτες φορτηγών.Άρα μπαίνουμε στο τρυπάκι να κοιτάμε πόσοι ζημιώνονται χωρίς να κοιτάζουμε αν έχουν δίκιο.Στην συγκεκριμένη περίπτωση η σωστότερη πολιτική είναι μερική επιστροφή των χρημάτων των αδειούχων και να ακολουθήσει μεταβατική περίοδος τουλάχιστον 7-8 χρόνων-οτιδήποτε άλλο μέτρο τσακίζει τον κλάδο τους και καλά κάνουν που διαμαρτύρονται.
dexter wrote: και ντροπή και στους απεργούς που σταματάνε συναδέλφους τους που δουλεύουν και τους αναγκάζουν να σταματήσουν(μπορεί ο άλλος να χρωστάει παντού ο άνθρωπος δεν είναι όλοι συνδικαλιστές να κάθονται και να πληρώνονται)
:shock: .δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι οι άνθρωποι ,ελεύθεροι επαγγελματίες είναι.

Re: Το μαρτύριο της σταγόνας

Posted: Sat Jul 31, 2010 4:51 am
by dexter
όταν ο οποιοσδήποτε εμποδίζει τον άλλο από το δικαίωμα στην εργασία και στην επιβιωσή του είναι παράνομο..
δεν είπα ότι οι αγρότες έκαναν καλά που έκλεισαν την εθνική, διαφωνώ πλήρως(αν θέλανε ας ερχόντουσαν στο σύνταγμα με τα τρακτέρ)..

δηλαδή όμως πως θα γίνει?
σε μία τόσο άδικη κοινωνία όποτε κάποιος έχει δίκιο θα εμποδίζει τους υπόλοιπους από τις δραστηριοτητές τους και την δουλειά τους?
στο τέλος δεν θα έχει κανείς δουλειά και ησυχάσουμε..
τόσα χρόνια με τις απεργίες έχουν μεταφερθεί χιλιάδες επιχειρήσεις και έχουν κλείσει άλλες τόσες, χώρια για τις επενδύσεις που δεν γίνονται(ποιος θα επενδύσει σε μια χώρα που υπολειτουργούν τα πάντα?)

όποιος αγόρασε την άδεια δεν πήρε μαζί και συμβόλαιο ότι δεν θα αλλάξει η νομοθεσία..
τέτοιες δουλειές είναι ρίσκο , δεν ξέρεις αν θα βγάλεις κέρδος ή όχι..
δεν αναγκάστηκε κάποιος να αγοράσει την άδεια..

από σεπτέμβρη θα καλοπεράσουμε.. :smt018

Re: Το μαρτύριο της σταγόνας

Posted: Sat Jul 31, 2010 5:27 am
by enias
dexter wrote:όταν ο οποιοσδήποτε εμποδίζει τον άλλο από το δικαίωμα στην εργασία και στην επιβιωσή του είναι παράνομο..
δεν είπα ότι οι αγρότες έκαναν καλά που έκλεισαν την εθνική, διαφωνώ πλήρως(αν θέλανε ας ερχόντουσαν στο σύνταγμα με τα τρακτέρ)..

δηλαδή όμως πως θα γίνει?
σε μία τόσο άδικη κοινωνία όποτε κάποιος έχει δίκιο θα εμποδίζει τους υπόλοιπους από τις δραστηριοτητές τους και την δουλειά τους?
στο τέλος δεν θα έχει κανείς δουλειά και ησυχάσουμε..
τόσα χρόνια με τις απεργίες έχουν μεταφερθεί χιλιάδες επιχειρήσεις και έχουν κλείσει άλλες τόσες, χώρια για τις επενδύσεις που δεν γίνονται(ποιος θα επενδύσει σε μια χώρα που υπολειτουργούν τα πάντα?)

όποιος αγόρασε την άδεια δεν πήρε μαζί και συμβόλαιο ότι δεν θα αλλάξει η νομοθεσία..
τέτοιες δουλειές είναι ρίσκο , δεν ξέρεις αν θα βγάλεις κέρδος ή όχι..
δεν αναγκάστηκε κάποιος να αγοράσει την άδεια..

από σεπτέμβρη θα καλοπεράσουμε.. :smt018
έξω απο τον χορό όλοι μιλάμε !!αν το είχε αποφασίσει το κράτος ...θα το έλεγε και πρίν τις εκλογές!!! Η κάθε περίπτωση οδηγού είναι ξεχωριστή !!Άλλο
ένας οδηγός που έχει 30 χρόνια την άδεια και τα έχει οικονομήσει ,άλλο ένας που την έχει 10 χρόνια και έχει ξεχρεώσει και άλλο ο άλλος που την έχει 1 χρόνο και δίνει 1500 ευρώ δόση στην τράπεζα για το δάνειο που πήρε για την αγορά της άδειας . Να γίνει ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ αλλά κάποιοι πρέπει να διαφυλαχθούν !!!(δεν έχω βυτίο ...απλά αυτο πιστεύω)

Re: Το μαρτύριο της σταγόνας

Posted: Mon Aug 23, 2010 4:54 pm
by dexter
όλα αυτά που συζητάμε είναι θέματα της επιτροπής ανταγωνισμού που είναι και δίπλα μας στην πατησίων..
όμως υπολειτουργεί και ενώ έχουν γίνει καταγγελίες με στοιχεία λόγω έλλειψης προσωπικού αργούν αρκετά χρόνια να εξεταστούν οι υποθέσεις και αν χρειαστεί να φτάσουν στα δικαστήρια..

να και ένα βίντεο που ήθελα να βάλω λίγο πριν πέσει το venus

Link

καλά του τα λέει του δημοσιογράφου :smt023