http://mmmathinon.blogspot.com/2010/05/ ... st_16.htmlΕμπορικός Σύλλογος Νέας Ερυθραίας: "Οι πελάτες μας και οι κάτοικοι είναι έξαλλοι με τους ποδηλατόδρομους"
Οι Εμπορικοί Σύλλογοι Νέας Ερυθραίας και Κηφισιάς έχουν εναντιωθεί και απαιτούν την κατάργηση των ποδηλατοδρόμων που κατασκευάστηκαν στα κέντρα των πόλεων της Νέας Ερυθραίας και Κηφισιάς αντίστοιχα, έργα που κατασκευάστηκαν παράλληλα με την αναβάθμιση των ιστορικών κέντρων αυτών (κατασκευή πεζοδρόμων, ανακατασκευή πεζοδρομίων,κτλ). Χαρακτηριστικές είναι οι δηλώσεις του Προέδρου Δημήτρη Φαφαλιά και της Γενικής Γραμματέως Άσιας Δημητριάδη του Συλλόγου της Νέας Ερυθραίας, που ακολουθούν από τη Γενική της Συνέλευση στις 22 Μαρτίου 2010.
Ερώτηση: Λόγω των κυκλοφοριακών παρεμβάσεων του δήμου και της ελεγχόμενης στάθμευσης, θέματα τα οποία αναδείχθηκαν το τελευταίο διάστημα, συσπειρώθηκαν περισσότερο οι επαγγελματίες γύρω από τον εμπορικό τους σύλλογο;
Α.Δ.: «Πιστεύουμε πως ναι. Τώρα ενδιαφέρονται περισσότερο και ζητούν να παρέμβουν για τα θέματα αυτά. Τώρα, ενδεχομένως, για ορισμένα ζητήματα να είναι πολύ αργά. Ειδικά για τα ζητήματα της στάθμευσης και των ποδηλατοδρόμων, για τα οποία ως σύλλογος διαμαρτυρόμαστε από καιρό, κυριαρχούσε μια άποψη ότι αν θέλει ο δήμος θα τα κάνει. Αλλά δεν είναι έτσι και τώρα βλέπουμε το αποτέλεσμα».
Δ.Φ: «Το τοπικό πρόβλημα, όπως εμφανίστηκε, αν και οι ποδηλατόδρομοι δεν είναι το κεφαλαιώδες σε σχέση με άλλα προβλήματα, αποτελεί μια αρνητική ένεση στην όλη διαδικασία της τοπικής αγοράς. Οι παρεμβάσεις που γίνονται σε δήμους βορειοανατολικά της Αττικής, στόχο έχουν να χτυπήσουν την προσπελασιμότητα του καταναλωτικού κοινού σε αυτές τις αγορές. Αυτό έχει επιτευχθεί».
Ερώτηση: Σχετικά με το θέμα της ελεγχόμενης στάθμευσης, η τοποθέτηση στελεχών της διοίκησης του δήμου, αλλά και η αίσθηση κάποιων επαγγελματιών και κατοίκων, ήταν ότι εσείς τη ζητήσατε. Τι συμβαίνει τελικά;
Δ.Φ. «Η ελεγχόμενη στάθμευση με την εμπορευματοποίηση είναι τελείως διαφορετικό πράγμα. Το μόνο που μπορώ να κρίνω ότι προλάβαμε, είναι το να καθυστερήσουμε την εφαρμογή της. Ουσιαστικά το σχέδιο πέρασε και όποιος ήταν στο δημοτικό συμβούλιο στις 30 Οκτωβρίου, κατάλαβε ότι η δημοτική αρχή, όχι μόνο δεν έκανε διαβούλευση ή διάλογο, αλλά έγραψε και στα παλιότερα των υποδημάτων της όλο τον κόσμο, επαγγελματίες και κατοίκους. Ας δούμε πώς είναι η Νέα Ερυθραία σήμερα. Πώς δόθηκαν οι άδειες, πώς δεν υπάρχουν ελεύθεροι χώροι, που κάθε τετραγωνικό γης έγινε οικόπεδο και ερχόμαστε σήμερα να πληρώσουμε όλοι αυτό το κόστος. Το πρόβλημα δεν είναι η ελεγχόμενη στάθμευση, αλλά η προσπελασιμότητα στη γειτονιά. Εμείς βάλαμε ζήτημα συνολικότερα ότι για να πετύχει το μέτρο και μάλιστα, χωρίς κόστος για μια ώρα στάθμευσης, πρέπει να εξασφαλιστούν θέσεις πέριξ της Ερυθραίας για κάποιον που θέλει να σταθμεύσει παραπάνω ώρες, για τα αυτοκίνητα των επαγγελματιών και των εργαζομένων, όπως και η λειτουργία τοπικής συγκοινωνίας ενταγμένης στην ΕΘΕΛ».
Α.Δ.: «Οι κάτοικοι είναι έξαλλοι με την ελεγχόμενη στάθμευση και τους ποδηλατόδρομους. Με το που δημοσιοποιήθηκε η μελέτη, άρχισαν και οι διαμαρτυρίες. Τώρα είναι ακόμη χειρότερα. Βέβαια, φρόντισαν κάποιοι να πουν ότι φταίμε εμείς ως σύλλογος. Από την αρχή τονίσαμε ότι δεν υπάρχει θέμα ελεγχόμενης στάθμευσης, όπως την προτείνει ο δήμος. Θα μας νεκρώσει. Όταν μας διαμήνυσαν ότι αυτό είναι τετελεσμένο, προτείναμε την αυστηρή εφαρμογή μιας ώρας δωρεάν ελεγχόμενης στάθμευσης, ώστε οι πελάτες να ψωνίζουν και να φεύγουν. Αυτό που παρουσίασαν, όμως, είναι τελείως διαφορετικό και δεν έχει καμία σχέση μ’ εμάς».
Εμπορικός Σύλλογος Κηφισιάς: "Οι ποδηλατόδρομοι κατασπάραξαν τις ελάχιστες θέσεις στάθμευσης ενώ τα πεζοδρόμια πρέπει (και θα) περιοριστούν για να δημιουργηθούν νέες"
Σαν να μην έφτανε αυτό, ο Εμπορικός Σύλλογος Κηφισιάς εναντιώνεται στους ποδηλατόδρομους που κατασκευάστηκαν πριν λίγο καιρό με ταυτόχρονη μερική διαπλάτυνση των πεζοδρομίων, επειδή, καθώς υποστηρίζουν, μείωσαν τις θέσεις πάρκινγκ και υποβάθμισαν την αυτοκρατορική θέση των αυτοκινήτων που κατείχαν μέχρι πρόσφατα στην περιοχή! Εμμέσως πλήν σαφώς, προσπαθεί να ξεκαθαρίσει πως είναι αδύνατον ένας κάτοικος της περιοχής να κατέβει με ποδήλατο, με τα πόδια ή με κάποιο ΜΜΜ στα καταστήματα τους και ζητούν από την Δημοτική Αρχή να μετακινήσει τα κολωνάκια αρκετά πιο μέσα στα πεζοδρόμια για να δώσουν χώρο για στάθμευση καθώς και την κατάργηση των ποδηλατοδρόμων και μετατροπή σε θέσεις στάθμευσης, όπως ήταν παλιά! Το βασικό τους επιχείρημα είναι ότι πρώτα φτιάχνεις νέες θέσεις στάθμευσης και μετά καταργείς το υπάρχων που κατασπάραξε ο αναθεματισμένος ποδηλατόδρομος. Καταγγέλουν την Δημοτική Αρχή πως δεν είχε κάνει κυκλοφοριακή μελέτη και δεν είχε αφήσει περιθώρια στους δημότες να διαμαρτυρηθούν για αυτό το έγκλημα που διατελέστηκε στην περιοχή τους! Η Ένωση Ποδηλατ-ισσ-ών έκαναν έκπληξη σε γνωστό κατάστημα της οδού Κασσαβέτη με αρκετά δεκάδες ποδήλατα να χρησιμοποιούν τον ποδηλατόδρομο, να σταθμεύουν από έξω και να αγοράζουν μαζικώς από το κατάστημα, προειδοποιώντας πως: "Όσο και αν μπορούν να τριπλοπαρκάρουν ΙΧ έξω από τα μαγαζιά σας, οι εν δυνάμει πελάτες σας θα συνεχίζουν να προτιμούν το γειτονικό εμπορικό κέντρο The Mall..."
Μετά από την οργισμένη επίθεση του συλλόγου στον δήμαρχο Κηφισιάς Νίκο Χιωτάκη και με συζήτηση με τους καταστηματάρχες που διήρκησε μέχρι τις 1 τα ξημερώματα, αυτός αναγκάστηκε να υποχωρήσει και να υποσχεθεί να καταστρέψει το μόλις αναπλασμένο κέντρο, προκειμένου να επαναδημιουργηθούν περίπου 100 θέσεις στάθμευσης επί των αναπλασμένων οδών, με παραχώρηση μέρους των πεζοδρομίων αυτών! Αξίζει να σημειωθεί πως ο δήμαρχος προσπάθησε να σηκώσει "λευκή σημαία" στον Εμπορικό Σύλλογο και να προσπαθήσει να σώσει το ομολογουμένως καταπληκτικό έργο του στο ιστορικό κέντρο της Κηφισιάς, αλλά τελικά ενέδωσε στις απειλές και αγριότητες του Εμπορικού Συλλόγου...
Εμπορικός Σύλλογος Γλυφάδας: "Το τραμ αποδεικνύεται “ταφόπλακα” για μας τους καταστηματάρχες... (Τόλμησε και) έκοψε δύο μεγάλες λωρίδες στάθμευσης επί του οδοστρώματος!"
Ταυτόχρονα, ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Γλυφάδας παραμένει αμετανόητος στην θέση του, ενώ στις 29 Οκτωμβρίου 2009 είχε μιλήσει στην εφημερίδα "ΤΑ ΝΕΑ" που έκανε μία έρευνα για τα εμπορικά λυκέτα στο κέντρο της Γλυφάδας: «Εξαιτίας του τραμ, είμαστε ακόμα χειρότερα από άλλες περιοχές της Αττικής: φέτος, μόνο επί της Μεταξά και μέσα στα εμπορικά κέντρα της, μετράμε τουλάχιστον εικοσι πέντε λουκέτα και περιμένουμε να ακούσουμε και γι΄ άλλα. Οι πιο πίσω, μικρότεροι δρόμοι, έχουν γίνει “κρανίου τόπος”: ελάχιστα μαγαζιά απέμειναν ανοιχτά. Ο διπλανός μας, παραδοσιακός έμπορος, υποχρεώθηκε να κλείσει το μαγαζί του έπειτα από 34 χρόνια λειτουργίας του. Άλλος έφυγε στη Βουλγαρία», λέει ο 43χρονος Κώστας Μαδιάς, πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Γλυφάδας που αριθμεί σήμερα 350 μέλη.
Η ζημιά, όπως εξηγεί, άρχισε το 2003, από τα έργα υποδομής για το νέο μεταφορικό μέσο. «Τότε μείναμε για δεκαεπτά μήνες σχεδόν κλειστά, ανάμεσά μας είχαμε ένα απέραντο εργοτάξιο, άνθρωπος δεν πατούσε στα μαγαζιά μας. Αλλά και όλα αυτά τα χρόνια που διασχίζει πλέον τον δήμο μας, το τραμ αποδεικνύεται “ταφόπλακα” για μας τους καταστηματάρχες. Το έφτιαξαν ως ολυμπιακό έργο που θα έφερνε κόσμο, αλλά τελικά τον έδιωξε: έκοψε δύο μεγάλες λωρίδες στάθμευσης επί του οδοστρώματος ακριβώς μπροστά μας, ενώ ήδη προϋπήρχε και πρόβλημα πάρκινγκ. Στο τέλος, έστρωσαν και καλντερίμι στο κομμάτι που απέμεινε!
Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά και Δήμαρχος Πειραιά: "Αλλάζουμε την αρνητική μας γνώμη για το τραμ..."
Σαν βόμβα αισιοδοξίας έσκασε στα αυτιά των Πειραιωτών από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ότι ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά αλλάζει γνώμη και θεωρεί τελικά πως το τραμ είναι αναγκαίο στον Πειραιά! Μάλιστα, θεωρεί πως μόνο η Α' Φάση (ΣΕΦ-Ακτή Ποσειδώνος) δεν είναι αρκετή και πρέπει να κατασκευαστεί και να παραδοθεί ταυτόχρονα με την Β' φάση (Ακτή Ποσειδώνος-Χατζηκυριάκειο & Φρεαττύδα). Ακολουθεί το κείμενο από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων:
Αναγκαία κρίνει ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά την επέκταση του τραμ στον Πειραιά και τη θέση αυτή διατύπωσε σε συνάντηση του προεδρείου του με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Τραμ Α.Ε. Στη συνάντηση του προέδρου και του γενικού γραμματέα του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιώς κ.κ. Γ. Ζησιμάτου και Π. Πολιτάκη με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΤΡΑΜ Α.Ε. κ. Β. Σπυράκο στα γραφεία της εταιρείας οι εκπρόσωποι των εμπόρων της περιοχής, τάχθηκαν υπέρ της επέκτασης όλων των μέσων σταθερής τροχιάς και μάλιστα συνδυαστικά, έτσι ώστε να δημιουργηθεί ένας αξιόπιστος και σύγχρονος ιστός μέσων μαζικής μεταφοράς στην πόλη. Ζήτησαν την επιτάχυνση των διαδικασιών υλοποίησης της Α' φάσης: Ν. Φάληρο-Ακτή Ποσειδώνος και παράλληλα τόνισαν την αναγκαιότητα ταχύτατου σχεδιασμού της Β΄ Φάσης: Ακτή Ποσειδώνος-Χατζηκυριάκειο και Φρεαττύδα, θεωρώντας ότι το έργο θα είναι ελλιπές εάν οι δύο αυτές φάσεις δεν ολοκληρωθούν σχεδόν ταυτόχρονα. Στο σημείο αυτό τέθηκε και η ανάγκη διερεύνησης της δυνατότητας ύπαρξης ενός νέου περιβαλλοντικά φιλικού ελαφρού τραμ στην πόλη, το οποίο θα κινείται με περισσότερη άνεση στον σφιχτό κυκλοφοριακό ιστό του Πειραιά και θα ελαχιστοποιεί τις αδυναμίες που μπορεί να υπάρχουν στον μέχρι τώρα σχεδιασμό. Εκφράστηκε επίσης η πεποίθηση, ότι η ανάπτυξη γραμμών τραμ προς Δραπετσώνα, Κερατσίνι και Πέραμα, είναι η επόμενη άμεση προτεραιότητα. Τέλος, μεταφέρθηκε από τους εκπροσώπους του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιώς προς τον κ. Σπυράκο, η πρόθεση να συνεισφέρουν -στο μέτρο των δυνατοτήτων τους - στην προσπάθεια ενημέρωσης του επιχειρηματικού κόσμου και συμφωνήθηκε να υπάρξει αμφίπλευρη επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ ΕΣΠ και Τραμ ΑΕ, ώστε να λύνονται από την γένεσή τους τα οποία προβλήματα προκύπτουν.
Παράλληλα και ο δήμαρχος Πειραιά Παναγιώτης Φασούλας είχε φανεί το 2007 αρνητικός για την επέκταση του τραμ μέσω οδού Τζαβέλλα (η καλύτερη χάραξη που τελικά ακυρώθηκε γιατί θα έπληττε αφάνταστα τα ΙX)... Το πιο τραγελαφικό είναι πως ο ίδιος είχε ζητήσει την επέκταση του πριν χρόνια, όταν ήταν ακόμη υποψήφιος δήμαρχος, επί εποχής Υπουργού Μεταφορών Μιχάλη Λιάπη...
Προφανώς, βέβαια, η νεα χάραξη επέκτασης του τραμ είναι λιγότερο επιζήμια για τα ΙΧ και ο Εμπορικός Σύλλογος μαζί με τον δήμαρχο την δέχονται... Το ότι κάποιος από την Ακτή Ποσειδώνος για να παει στο Δημαρχείο, θα πρέπει πρώτα να κάνει μια βόλτα από Φάληρο, παράλληλα με τις γραμμές του ηλεκτρικού, για να βρεθεί μετά ξανά να κατηφορίζει προς Πειραιά με την μονή γραμμή του τραμ, μια διαδρομή που σε καμία περίπτωση δεν θυμίζει μέσο σταθερής τροχιάς, αλλά μια κοινή γραμμή τρόλλεϋ, δεν ενδιαφέρει κανέναν... Τεσπά, θα επανέλθω με νέο αφιέρωμα για αυτή την απαράδεκτη επέκταση...
Συνέντευξη του δημάρχου Νέας Σμύρνης Γιώργου Κουτελάκη...
Ερώτηση: Από τη μακρόχρονη εμπειρία σας στον Δήμο, θεωρείτε πως το τραμ έχει συνεισφέρει στην ανάπτυξη της Ν. Σμύρνης και αν ναι σε ποιους τομείς;
Γ.Κ.: Το τραμ όπως είχα προβλέψει, όταν ακόμα βρισκόταν στα σχέδια, έγινε η «ναυαρχίδα» των συγκοινωνιών της πόλης. Έχει συμβάλει τα μέγιστα στη συγκοινωνιακή συμπεριφορά των πολιτών. Χρησιμοποιείται από τη μεγάλη πλειονότητα των κατοίκων της Ν. Σμύρνης. Δεν δίχασε την πόλη όπως ήταν οι αρχικοί φόβοι των πολέμιών του, τουναντίον ανάπλασε το αστικό τοπίο. Είναι
έργο πνοής που άλλαξε τη φυσιογνωμία της πόλης και αγκαλιάστηκε από τη μεγάλη
πλειονότητα των κατοίκων της. Χαίρομαι ιδιαίτερα γιατί είμαι ο μοναδικός δήμαρχος
των περιοχών διέλευσής του που στήριξε την ιδέα με πάθος και «κόστος». Σήμερα αισθάνομαι δικαιωμένος για τη διορατικότητα που επέδειξε ο Δήμος μας.
Όντως, ο δήμαρχος Νέας Σμύρνης είχε απειληθεί ότι δεν θα ξαναψηφιστεί από καταστηματάρχες και κατοίκους, σε περίπτωση που ήταν θετικός στην διέλευση. Με την σκέψη "Εγώ θα περάσω το τραμ και ας χάσω τα ψηφαλάκια σας", προσέφερε ένα αξιόπιστο μέσο σταθερής τροχιάς στην πόλη του... Για αυτό αναφέρει ότι η ιδέα του είχε και "κόστος", ένα κόστος που δεν τον εμπόδισε να κάνει την πόλη του λίγο πιο ανθρώπινη...
Ποδηλατόδρομοι και πεζοδρόμια στο στόχαστρο των Εμπορικών Συλλόγων
- dexter
- Venus Former Team Member
- Posts: 2496
- Joined: Wed Jan 09, 2008 11:50 pm
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
- Location: springfield
- Contact:
Ποδηλατόδρομοι και πεζοδρόμια στο στόχαστρο των Εμπορικών Συλλόγων
http://foss.aueb.gr
always aim for for the sky for if you fail you can at least reach the clouds..
ALL BLACKS supporter..
http://www.bringthemback.org/
always aim for for the sky for if you fail you can at least reach the clouds..
ALL BLACKS supporter..
http://www.bringthemback.org/
- Chuang
- bit level
- Posts: 39
- Joined: Tue Dec 25, 2007 8:07 pm
- Academic status: 4th year
- Gender: ♂
- Location: ston aera
Re: Ποδηλατόδρομοι και πεζοδρόμια στο στόχαστρο των Εμπορικών Συλλόγων
Ότι να' ναι.
Δεν είναι το γιατί, είναι το πώς και πού το κάνεις ,
Δεν είναι από που είσαι, είναι που είσαι και τι κάνεις
Δεν είναι από που είσαι, είναι που είσαι και τι κάνεις
- PASCAL
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3587
- Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Re: Ποδηλατόδρομοι και πεζοδρόμια στο στόχαστρο των Εμπορικών Συλλόγων
Τη στιγμή που όλο και περισσότεροι Έλληνες έχουν γίνει σα γουρούνια από τα fast food και την έλλειψη άσκησης, τη στιγμή που ο μέσος Αθηνάιος χάνει 3 χρόνια από τη ζωή του λόγω καυσαερίων στο λεκανοπέδιο, τη στιγμή που το κυκλοφοριακό σύστημα της Αττικής έχει φράξει από αυτοκίνητα και τέλος τη στιγμή που τα κινήματα για καθαρό περιβάλλον, ελεύθερους χώρους και ποιότητα ζωής σαρώνουν την Ελλάδα και την Ευρώπη, έρχεται μια ομαδούλα με μικροαστικά/καπιταλιστικά συμφέροντα να επιτεθεί στους ποδηλατόδρομους, την ελεγχόμενη στάθμευση και το Τραμ. Να επιτεθεί γιατί χάνει την "αγορά" και το "καταναλωτικό κοινό" της λες και οι αγορά και ο καταναλωτισμός πρέπει να είναι ο πυρήνας μέσα σε μία πόλη και μια κοινωνία. Να επιτεθεί γιατί χάνει τους "πελάτες" και τα κέρδη της και νεκρώνει η επιχειρηματική τάξη. Ε λοιπόν αν είναι έτσι τότε προκειμένου να γίνει πιο ανθρώπινη αυτή η πόλη όχι μόνο ποδηλατόδρομους, πράσινο και δημόσια συγκοινωνία αλλά πέτρες και βενζίνη στις βιτρίνες τους. Να ψοφήσει αυτό το καρκίνωμα που λέγεται έμπορος, μεσάζοντας, μεταπράτης αν τα διλλήματα είναι αγορά ή τόπος επικοινωνίας, πολίτης ή πελάτης, άνθρωπος ή καταναλωτής.
Re: Ποδηλατόδρομοι και πεζοδρόμια στο στόχαστρο των Εμπορικών Συλλόγων
Φαντάζομαι, οι περισσότεροι από αυτούς που είναι αντίθετοι με τους ποδηλατόδρομους, είναι μικρομεσαίοι μαγαζάτορες που μετά βίας βγάζουν τα προς το ζην από τα συγκεκριμένα μαγαζιά. Αν μειωθεί κι άλλο η πελατεία τους, δεν έχουν κάθε λόγο να φωνάζουν;
September 28, daylight. The monsters have overtaken the city. Somehow, I am still alive...
- proskopos
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2808
- Joined: Tue Dec 18, 2007 4:01 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Στα φεγγάρια του Πλάνταρ...
- Contact:
Re: Ποδηλατόδρομοι και πεζοδρόμια στο στόχαστρο των Εμπορικών Συλλόγων
να το κλείσουν και να πάνε αλλού... Δεν εξαρτάται η κοινωνία από την τσέπη τους... Η νεα ερυθραία δεν είναι περιοχή με ανθρώπους που βγάζουν τα προς το ζην... τους μένουν και ρέστα.....Aitoulas wrote:Φαντάζομαι, οι περισσότεροι από αυτούς που είναι αντίθετοι με τους ποδηλατόδρομους, είναι μικρομεσαίοι μαγαζάτορες που μετά βίας βγάζουν τα προς το ζην από τα συγκεκριμένα μαγαζιά. Αν μειωθεί κι άλλο η πελατεία τους, δεν έχουν κάθε λόγο να φωνάζουν;
Τώρα που δεν έχει λεωφορεία πηγαίνω σχολή με ποδήλατο και κάνω 5 λεπτα περισσότερο απο το αυτοκίνητο... Και μου ανήγει και η ορεξη και τρώω 1 golden 1 club και πίνω και coca cola...

- ultimate_aektzis
- Wow! Terabyte level
- Posts: 6373
- Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
- Gender: ♂
Re: Ποδηλατόδρομοι και πεζοδρόμια στο στόχαστρο των Εμπορικών Συλλόγων
Οτι χανεις το ξαναπαιρνεις δηλαδη.Και μου ανήγει και η ορεξη και τρώω 1 golden 1 club και πίνω και coca cola...

Η Νεα Ερυθραια ουτε ο ορισμος της προσβασιμης περιοχης ειναι, ουτε εχει και κανα τρελο πληθυσμο.Οποτε ακομα και να φυγουν οι ποδηλατοδρομοι ποσο θα αυξηθει πια η πελατεια τους?Πιο πολυ σαν τσαμπα διαφημιση μου κανει, χωρις να αποκλειω την περιπτωση να υπαρχει οντως προβλημα.Aitoulas wrote:Φαντάζομαι, οι περισσότεροι από αυτούς που είναι αντίθετοι με τους ποδηλατόδρομους, είναι μικρομεσαίοι μαγαζάτορες που μετά βίας βγάζουν τα προς το ζην από τα συγκεκριμένα μαγαζιά. Αν μειωθεί κι άλλο η πελατεία τους, δεν έχουν κάθε λόγο να φωνάζουν;
- zweistein
- Wow! Terabyte level
- Posts: 4537
- Joined: Sun Oct 15, 2006 10:49 pm
- Gender: ♂
- Location: in your computer
- Contact:
Re: Ποδηλατόδρομοι και πεζοδρόμια στο στόχαστρο των Εμπορικών Συλλόγων
++Και ενώ τα MMM κάθε 3 και λίγο δεν λειτουργούν όπως θα έπρεπε για ποικίλους λόγους (όχι μονο λόγο των απεργιών, αλλα και γενικά η ποιότητα και η συχνότητα εξυπηρέτησης και λειτουργίας δεν αξίζει τα -σύντομα προς αύξηση- έξοδα μεταφορών τους), Και ενώ ζούμε σε μια κοινωνία που βγάζει από την μίγκα ξίγκι στους φόρους των IX και λοιπών οχημάτων..++PASCAL wrote:Τη στιγμή που όλο και περισσότεροι Έλληνες έχουν γίνει σα γουρούνια από τα fast food και την έλλειψη άσκησης, τη στιγμή που ο μέσος Αθηνάιος χάνει 3 χρόνια από τη ζωή του λόγω καυσαερίων στο λεκανοπέδιο, τη στιγμή που το κυκλοφοριακό σύστημα της Αττικής έχει φράξει από αυτοκίνητα και τέλος τη στιγμή που τα κινήματα για καθαρό περιβάλλον, ελεύθερους χώρους και ποιότητα ζωής σαρώνουν την Ελλάδα και την Ευρώπη...
