Page 1 of 1

Progeny Debian 2.0 Developer Edition RC2

Posted: Fri Apr 29, 2005 10:33 am
by HdkiLLeR
Ανακοινώθηκε η κυκλοφορία της RC2 Dev edition. Όσοι developers γουστάρουν να δοκιμάσουν λίγο ένα ψιλοστημένο περιβάλλον με Debian sarge - snapshot(January 2005) ας την δοκιμάσουν.
Progeny Debian 2.0 Developer Edition is an example distribution based on Componentized Linux. It is essentially a snapshot of Debian sarge as of January 2005 that includes an easy-to-use, graphical installer and a fully integrated Gnome desktop environment. It is an ideal distribution for anyone seeking a more or less standard Debian environment that is easy to install and fully configured out of the box and ready to use. Progeny Debian 2.0 Developer Edition includes all Componentized Linux technologies. As such, it is also an excellent development platform for builders of Componentized Linux-based custom distributions. For information about this release, please see the release notes. For download and installation instructions, please see the Downloads page.
Πηγή: http://componentizedlinux.org/progeny/2005030101
Download: http://componentizedlinux.org/progeny/downloads/

Posted: Mon May 02, 2005 2:28 pm
by AnINffected
Τι λέει, hd, το έχεις δοκιμάσει;

Μάλλον θα το βάλω για προπόνηση, πριν τη κανονική distr! :-D

Posted: Mon May 02, 2005 6:00 pm
by HdkiLLeR
Το παρακολουθούσα μία περίοδο, πλέον απλά διαβάζω τα νέα. Καλούλι είναι αν και είναι για developers κυρίως, έχει τα πιο νέα toolchains κλπ κλπ

Posted: Mon May 02, 2005 10:59 pm
by AnINffected
Ε, και εσύ developer δεν είσαι; ;)

Posted: Tue May 03, 2005 1:55 pm
by HdkiLLeR
Για σοβαρούς developers ;) ...εγώ απέχω πολύ :) :). Eχει ακόμη και cross-compilation tools. Πχ απο χ86 να κάνεις compile κατευθείαν σε SPARC-64 binary...

Posted: Wed May 04, 2005 12:46 pm
by AnINffected
Ε, μην υποτιμάς τον εαυτό σου ετσι!Μακάρι να είχα τις γνωσεις σου!
Ετσι και αλλιώς δεν απέχεις πολύ από το να θεωρείσαι και τυπικά developer (δηλ. με πτυχίο).
Eχει ακόμη και cross-compilation tools. Πχ απο χ86 να κάνεις compile κατευθείαν σε SPARC-64 binary...
Πώς γίνεται αυτό;

Posted: Wed May 04, 2005 1:55 pm
by HdkiLLeR
AnINffected wrote: Ετσι και αλλιώς δεν απέχεις πολύ από το να θεωρείσαι και τυπικά developer (δηλ. με πτυχίο).
Εάν οι developers γινόντουσαν με τα πτυχία άστα να πάνε...Software engineer ίσως. Το development ή το έχεις ή δεν το έχεις κατά την γνώμη μου. Σίγουρα μερικά courses θα σε μάθουν να πετάς 30-40 γραμμές για να κάνεις αυτό που θέλεις αλλά πάντα υπάρχει κάποιος που με 5 γραμμές σε hackάρει :) :)(δεν είναι θέμα γνώσεων δηλαδή μετά τις γνώσεις έρχεται η τέχνη)
AnINffected wrote:
Eχει ακόμη και cross-compilation tools. Πχ απο χ86 να κάνεις compile κατευθείαν σε SPARC-64 binary...
Πώς γίνεται αυτό;
Κοίταξε όλες οι distros βγάζουν packages για καμιά 10άρα archs(χ86,SPARC,SPARC64,MIPS,MIPS64,ARM,Alpha,PPC κλπ κλπ). Εάν κάθε package γίνεται binary απο διαφορετικό building team τότε θα θέλαμε 100000 dev/testers για να έχουμε ένα release. Γι' αυτόν τον λόγο υπάρχουν toolchains τα οποία είναι για μια συγκεκριμένη arch ώστε να βγάζουν executables για διαφορετικές αρχιτεκτονικές/platforms. Αυτό λέγετε cross-compilation. Κοινώς κάνεις ένα gcc ... και έχεις όχι ένα binary αλλά όσες είναι οι archs που θέλεις. Πχ εγώ κάνω ένα compile ταυτόχρονα για x86 και PPC ώστε να πάρω δυο binaries κατευθείαν απο το x86 box μου και το ένα(PPC) να τρέχει στο iMac κάποιου άλλου. Είναι αρκετά δύσκολο βέβαια να στήσεις σωστά ένα cross compilation env αλλά οι καλοί άνθρωποι(GNU\GCC devs) τα έχουν λύσει αυτά τα προβλήματα προ πολού δίνοντας έτοιμα packages για να στήσεις cross-compilers σε όποια αρχιτεκτονική θέλεις για όποια άλλη γουστάρεις. Βέβαια κυρίαρχη είναι η x86. Απο x86 βρίσκείς cross-compilers για κάθε σχεδόν άλλη arch, ενώ το αντίθετό δεν ισχύει πάντα.

ΥΓ: Κάποτε είχα ασχοληθεί με το να περάσω(μαζί με ένα φίλο - sp33dy) debian σε ένα MIPS arch box. Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι unsupported απο το Linux και όταν είχε ξεκινήσει το όλο θέμα 4-5 τέτοια σε όλο τον κόσμο παίζει να υπήρχαν(τώρα είναι 5 ;) :)) στημένα απο extreme άτομα τα οποία είχαν γράψει kernel απο μόνοι τους για SGI R1000/R5000 επεξεργαστές κλπ κλπ, dedicated loaders(κάτι σαν το Lilo) για SGI disklabels και διάφορα άλλα. Ε εκεί όταν ήθελα να στήσω έναν kernel για το μηχανάκι αυτό δεν είχα άλλο MIPS box το οποίο να τρέχει debian ώστε να κάνω compile έναν kernel και να το περάσω επάνω και βέβαια δεν υπήρχε άλλο τέτοιο box αφού ο πυρήνας δεν το υποστήριζε. Γι' αυτό χρησιμοποιήσαμε cross-compilation. Ο kernel έγεινε build απο x86 arch για MIPS. Εάν θέλεις περισσότερα δες μερικά tutorials που έχουμε γράψει για το θέμα εδώ: http://caradhras.ccslab.aueb.gr/kernel.html και εδώ: http://caradhras.ccslab.aueb.gr/