Vodafone: Υπηρεσία για κωφάλαλους
Posted: Fri Jul 08, 2005 10:21 pm
Vodafone: Υπηρεσία για κωφάλαλους

Την πρωτοποριακή υπηρεσία εξυπηρέτησης κωφαλάλων πελατών, για άτομα που αντιμετωπίζουν προβλήματα ακοής, αλαλίας ή κωφαλαλίας ανέπτυξε η Vodafone, θεωρώντας υποχρέωσή της να συνεισφέρει στην ισότιμη επικοινωνία όλων των πολιτών, ιδιαίτερα όσων έχουν ειδικές ανάγκες.
Η υπηρεσία προσφέρεται από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας και λειτουργεί σε 24ώρη βάση, 365 ημέρες το χρόνο, ακόμα και όταν ο συνδρομητής βρίσκεται στο εξωτερικό.
Όσοι συνδρομητές Vodafone με συμβόλαιο ή καρτοκινητό αντιμετωπίζουν προβλήματα ακοής, αλαλίας ή κωφαλαλίας, μπορούν να έχουν πληροφόρηση για θέματα λογαριασμών, υπηρεσιών ή όποια άλλη από τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρει η εταιρεία, αποστέλλοντας γραπτό μήνυμα (SMS) προς την Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Κωφάλαλων Πελατών.
Το μήνυμα αποστέλλεται στον αριθμό 13830, εφόσον πρόκειται για συνδρομητές συμβολαίου, ή στο 1251 αν πρόκειται για χρήστες καρτοκινητής, δηλαδή στους ίδιους αριθμούς που ισχύουν και για τηλεφωνική επικοινωνία με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. Η τυπική χρέωση είναι 0,03 ευρώ πλέον ΦΠΑ ανά γραπτό μήνυμα (SMS), ενώ το απαντητικό μήνυμα από το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι χωρίς χρέωση.
Όσοι συνδρομητές επιθυμούν να εγγραφούν στη συγκεκριμένη υπηρεσία μπορούν να επισκεφθούν ένα οποιοδήποτε κατάστημα της αλυσίδας καταστημάτων Vodafone, προσκομίζοντας την πρωτότυπη βεβαίωση Πρωτοβάθμιας Υπηρεσιακής Υγειoνομικής Επιτροπής μαζί με την αστυνομική τους ταυτότητα (δικαιούχοι του Νόμου 2963 άρθρο 47 2001).
Σε περίπτωση που ζητηθεί εξυπηρέτηση μέσω τρίτου πρόσώπου, το συγκεκριμένο πρόσωπο μπορεί να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Vodafone (13830 για συνδρομητές συμβολαίου ή 1251 για χρήστες καρτοκινητής), και θα πρέπει να χορηγήσει τόσο τα δικά του πλήρη στοιχεία όσο και τα στοιχεία του συνδρομητή για λογαριασμό του οποίου έχει ενεργοποιηθεί η υπηρεσία, προκειμένου να εξυπηρετηθεί.

Την πρωτοποριακή υπηρεσία εξυπηρέτησης κωφαλάλων πελατών, για άτομα που αντιμετωπίζουν προβλήματα ακοής, αλαλίας ή κωφαλαλίας ανέπτυξε η Vodafone, θεωρώντας υποχρέωσή της να συνεισφέρει στην ισότιμη επικοινωνία όλων των πολιτών, ιδιαίτερα όσων έχουν ειδικές ανάγκες.
Η υπηρεσία προσφέρεται από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας και λειτουργεί σε 24ώρη βάση, 365 ημέρες το χρόνο, ακόμα και όταν ο συνδρομητής βρίσκεται στο εξωτερικό.
Όσοι συνδρομητές Vodafone με συμβόλαιο ή καρτοκινητό αντιμετωπίζουν προβλήματα ακοής, αλαλίας ή κωφαλαλίας, μπορούν να έχουν πληροφόρηση για θέματα λογαριασμών, υπηρεσιών ή όποια άλλη από τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρει η εταιρεία, αποστέλλοντας γραπτό μήνυμα (SMS) προς την Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Κωφάλαλων Πελατών.
Το μήνυμα αποστέλλεται στον αριθμό 13830, εφόσον πρόκειται για συνδρομητές συμβολαίου, ή στο 1251 αν πρόκειται για χρήστες καρτοκινητής, δηλαδή στους ίδιους αριθμούς που ισχύουν και για τηλεφωνική επικοινωνία με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. Η τυπική χρέωση είναι 0,03 ευρώ πλέον ΦΠΑ ανά γραπτό μήνυμα (SMS), ενώ το απαντητικό μήνυμα από το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι χωρίς χρέωση.
Όσοι συνδρομητές επιθυμούν να εγγραφούν στη συγκεκριμένη υπηρεσία μπορούν να επισκεφθούν ένα οποιοδήποτε κατάστημα της αλυσίδας καταστημάτων Vodafone, προσκομίζοντας την πρωτότυπη βεβαίωση Πρωτοβάθμιας Υπηρεσιακής Υγειoνομικής Επιτροπής μαζί με την αστυνομική τους ταυτότητα (δικαιούχοι του Νόμου 2963 άρθρο 47 2001).
Σε περίπτωση που ζητηθεί εξυπηρέτηση μέσω τρίτου πρόσώπου, το συγκεκριμένο πρόσωπο μπορεί να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Vodafone (13830 για συνδρομητές συμβολαίου ή 1251 για χρήστες καρτοκινητής), και θα πρέπει να χορηγήσει τόσο τα δικά του πλήρη στοιχεία όσο και τα στοιχεία του συνδρομητή για λογαριασμό του οποίου έχει ενεργοποιηθεί η υπηρεσία, προκειμένου να εξυπηρετηθεί.