Page 1 of 2
Imagine Cup 2006!
Posted: Tue Nov 08, 2005 1:17 am
by Einherjar
Ο διαγωνισμός ξεκίνησε! Διαβάστε παρακάτω γιατί πιθανότατα
θα σας ενδιαφέρει.
http://thespoke.net/imagine
Από την 1η Νοεμβρίου άρχισαν οι εγγραφές, που γίνονται στο
παραπάνω site, για το διεθνή διαγωνισμό Imagine Cup τον οποίο διοργανώνει τα τελευταία χρόνια η Microsoft.
Υπάρχουν
6 κατηγορίες στις οποίες μπορείτε να λάβετε μέρος
- Software design
- Algorithm
- Information Technology (IT)
- Programming Battle
- Interface Designer
- Short film
Το φετικό θέμα του διαγωνισμού είναι:
Φανταστείτε έναν κόσμο στον οποίο η τεχνολογία βοηθά να έχουμε μια πιο υγιή ζωή…
Μπορείτε να βρείτε στο
παραπάνω site πολλές πληροφορίες για την καθεμία κατηγορία.
Σας προτρέπω να γραφτείτε ακόμη και αν στο τέλος δεν προλάβετε να συμμετάσχετε. Η Microsoft Hellas θα παρέχει
βοηθητικό υλικό,
βιβλία και
σεμινάρια τα οποία θα δικαιούνται μόνο όσοι δηλώσουν συμμετοχή.
Επίσης, δε ξέρεις ποτέ τι θα πως θα σου βγεί...
Για κάθε θέμα σχετικά με το Imagine Cup μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον HdkiLLeR ή εμένα, οι οποίοι είμαστε υπεύθυνοι για το ακαδημαϊκό πρόγραμμα της Microsoft στο Πανεπιστήμιό μας.
Posted: Tue Nov 08, 2005 1:28 am
by lumenintervalum
σας μύησε ο μικεμ???
Posted: Tue Nov 08, 2005 7:06 pm
by Ethel
Μπα... Η ίδια η Microsoft...

Posted: Wed Nov 09, 2005 12:33 am
by lumenintervalum
Υπάρχουν συμμετοχές μέχρι στιγμής??καμιά καλή ιδέα???
Posted: Wed Nov 09, 2005 7:17 pm
by The Punisher
Τι προγραμματιστική εμπειρία πρέπει να έχεις για να συμμετέχεις??? Εγώ το πρωτάκι μπορώ να δοκιμάσω, πχ? Κάτι λίγα από προγραμματισμό,λίγα παραπάνω από αυτά που έχουμε μάθει μέχρι τώρα, τα ξέρω...
Posted: Wed Nov 09, 2005 7:48 pm
by theo_
νομίζω πως όχι..
ας μιλήσουν οι γνωρίζοντες καλύτερα βέβαια (αν κ νομίζω πως τουλ θα με
επιβεβαιώσουν) , εγώ πάω να κάνω την τεχνιτούλα μου

Posted: Wed Nov 09, 2005 7:58 pm
by The Punisher
Κρίμα :( :( :(
Posted: Wed Nov 09, 2005 9:01 pm
by Einherjar
Για το μεγάλο project (software design) σίγουρα μια α ποσότητα εμπειρίας βοηθάει αλλά μπορείς να το θεωρήσεις ως μια ευκαιρία να αποκτήσεις εμπειρία αν δεν έχεις. Δεν χάνεις τίποτα με το να δηλώσεις συμμετοχή και να δεις τι γίνεται.
Για τα άλλα θέματα νομίζω μπορείς άνετα να δηλώσεις χωρίς δεύτερη σκέψη
Posted: Wed Nov 09, 2005 9:03 pm
by The Punisher
Τι γλώσσα χρειάζεται να ξέρεις για να μπορέσεις να ανταποκριθείς στις απαιτήσεις??? Κάτι λέει για .NET γλώσσες . Επειδή δεν έχω το χρόνο να το κοιτάξω μπορείτε να μου το απαντήσετε??
Posted: Wed Nov 09, 2005 9:07 pm
by Einherjar
Πρέπει να χρησιμοποιήσεις Visual Studio .NET 2005 (κοινώς .NET framework v2). Αν ξέρεις Java μπορείς εύκολα να μεταβείς στην C# που χρησιμοποιείται κυρίως στο VS
Posted: Wed Nov 09, 2005 9:14 pm
by The Punisher
Καλά...θα δω...έχουμε καιρό ακόμη από ότι είδα στις προθεσμίες
Posted: Thu Nov 10, 2005 12:50 pm
by HdkiLLeR
Κοίταξε να δείς δεν χρειάζεται να ξέρεις κάτι πολύ καλά για να πάρεις μέρος. Διαγωνισμός είναι όχι δουλειά/εργασία. Μπορείς να το δείς σαν έναν τρόπο για να μάθεις 5/10 πράγματα. Προσωπικά έχω πάρει μέρος σε αντίστοιχο διαγωνισμό και πίστεψε με η εμπειρία που θα αποκτήσεις είναι μοναδική. Πέρα απο αυτά βέβαια θα έχεις την δυνατότητα να πάρεις υλικό το οποίο μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και μελλοντικά και βέβαια να συμμετέχεις σε trannings κλπ κλπ.
Posted: Thu Nov 10, 2005 2:46 pm
by P3
Εμένα με πείσατε πάντως! Γράφτηκα στους αλγορίθμους και στο ΙΤ! Που ξέρεις καμιά φορά μπορεί να έχεις και ταλέντα που δεν το ήξερες!!!
Posted: Thu Nov 10, 2005 6:31 pm
by HdkiLLeR
Γιατί όχι και μάλιστα μπορεί έτσι απο το τπτ να βγείς με κάποιο έπαθλο.
Posted: Fri Nov 11, 2005 7:06 pm
by The Punisher
Μήπως ξέρετε εγώ που θα μπορούσα να γραφτώ με την παρούσα εμπειρία μου??? Στο περίπου...
Posted: Fri Nov 11, 2005 7:19 pm
by Einherjar
μα εσύ ξέρεις τι εμπειρία έχεις

. προτείνω να γραφτείς σε όλα και μετά βλέπεις τι γουστάρεις να κάνεις.... τσάμπα είναι

Posted: Fri Nov 11, 2005 7:40 pm
by The Punisher
Advice accepted...θα ακολουθήσω την πρότασή σου
Υ.Γ. Εννοούσα ποια θα είναι πιο προσιτά και γενικευμένα και όχι εξεζητημένα.
Posted: Sat Jan 28, 2006 4:23 pm
by Einherjar
Βγήκε on-line το επίσημο ελληνικό site για το imagine cup. Η διεύθυνση είναι
http://www.imaginecup.gr. Αλήθεια... έχει δηλώσει κανείς από εσάς συμμετοχή?
Για να πάρετε μια ιδέα σχετικά με την κατηγορία αλγορίθμων του διαγωνισμού σας παραθέτω ένα πρόβλημα που κλήθηκαν να λύσουν οι περσυνοί διαγωνιζόμενοι. Μπορείτε να δείτε και άλλα προβλήματα
εδώ.
Question 1: Origami
The Computomatons were extremely adept at the art of folding paper. In fact, it is theorized that the true origins of the Japanese art of origami are rooted in the Computomatons. This puzzle involves understanding the art of folding paper. In this puzzle, we will always fold paper in the same direction.
There are two kind of foldings:
- those which look like a valley (V)
- those which look like a mountain (^)
On this picture, from left to right, you have two valleys, one mountain, two valleys and two mountains. In the problem, we use U for valleys and D for mountains. So this paper folding can be encoded as UUDUUDD (it is implied when using that description that the distance between two foldings is always the same).
Given a paper that has been folded and unfolded, your job is to find the easiest way (the way that requires as few foldings as possible) to fold this paper.
Input: the sequence of foldings: U for mountain, D valley
Output: a list of position of where to completely fold the paper
Each folding is done by moving the right part of the paper on top of the left part
Example:
UUDUUDD => 3,1,0
Let see why 3, 1, 0 is a good answer:
The foldings are numbered from left to right, starting with 0. Now let’s fold in position 3. When folding, the larger part (or the left part if both part are the same size) will stay still. Since position 3 is right in the middle, the left part will not move and the right part will be moved on top of the left part.
Folding in 1 will give this
And we just have to fold in 0 to complete the folding.
Another example:
DUDUUDD => 0,2,1,0
Note that when folding pos 0 in first step, the left part goes beneath the right part because it is smaller.
Interface:
You will have to provide to the judges an assembly that contains a class that implements the interface you'll find in the client.dll.
It consists of a single function with the following signature:
int[] Fold(bool[] foldings);
foldings parameter is an array of boolean.
A folding is true if it's a mountain folding (D in our example) and false if it's a valley folding (U in our example)
The function must return the array of positions where to fold in order to get a single rectangle form.
Tester syntax:
You can test your solution by executing tester.exe [solution] (where solution is the name of the dll file you created).
This will test your solution on 20 different foldings and output for each test if it passed or failed.
Posted: Sat Jan 28, 2006 5:09 pm
by The Punisher
Μπα,εγώ τουλάχιστον το άφησα για τα επόμενα έτη. Πάντως η Ελλάδα διακρίνεται πάντα. Διάβαζα ότι και φέτος καταλάβαμε την 2η θέση παγκοσμίως, με μια εφεύρεση από μια ομάδα φοιτητών του Αριστοτελείου...
...Άντε και στα δικά μας...

Posted: Tue Jan 31, 2006 12:13 pm
by AmmarkoV
Ωραίο το προβλημα με το folding...
Μου θυμίζει κάποια προβλήματα που έχουν βάλει στον διαγωνισμό της ΕΠΥ..
Προσωπικά , έχω πιστεύω την εμπειρία , αν είχα χρόνο και δεν ήταν τόσο διαφημιση Microsoft , Net Framework , Direct X κτλ θα ψηνόμουν να συμμάσχω..
Γενικότερα η Microsoft προσπαθεί να προσεγγύσει τους ταλαντούχους πληροφορικούς.. Στην απονομή των βραβείων για βαλκανιάδα και ολυμπιάδα στην ΕΠΥ (αλήθεια το ξέρετε οτι πήραμε μετάλλιο στην Βαλκανιάδα.?) που ήμουν παρών , μοίρασαν από 1 Full Office Proffesional σε κάθε μέλος της ομάδας (10 συνολικά)..
Εγώ μόνο freepascal και σκέτη C (άντε C++) γράφω..
και με GNU compilers , τα υπόλοιπα είναι πράματα του διαβόλου..
Ουυυ 666 666..
Να ένα επίσης ωραίο πρόβλημα..
Μου είχε πάρει ένα μήνα να το λύσω..
ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ ΣΗΜΑΝΣΗ ΤΡΕΝΩΝ
ΠΡΟΒΛΗΜΑ 2ης ΦΑΣΗΣ
16ου ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Το Ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο εξυπηρετεί καθημερινά εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες. Το δίκτυο αυτό, συνδέει όλες τις μεγάλες πόλεις της Ευρώπης. Το δίκτυο σχηματικά, αποτελείται από σταθμούς, έναν σε κάθε μεγάλη πόλη και τις γραμμές που τους συνδέουν.
Μια διαδρομή ενός τρένου ορίζεται σαν μια ακολουθία διαφορετικών σταθμών που ακολουθεί το τρένο για να φτάσει από τον πρώτο σταθμό (αφετηρία της διαδρομής) στον τελευταίο (τέρμα της διαδρομής). Δύο διαδοχικοί σταθμοί κάθε τέτοιας διαδρομής συνδέονται πάντα με απευθείας γραμμή, ενώ μεταξύ δύο οποιονδήποτε σταθμών που συνδέονται με μια γραμμή, η γραμμή αυτή είναι μοναδική. Καθώς όλοι οι σταθμοί συνδέονται στο σιδηροδρομικό δίκτυο, υπάρχει πάντα τρόπος για έναν επιβάτη να μεταβεί από έναν σταθμό σε οποιονδήποτε άλλο χρησιμοποιώντας το τρένο.
Σε μια προσπάθεια να διευκολυνθεί το επιβατικό κοινό, οι αρμόδιοι φορείς των Σιδηροδρόμων αποφάσισαν να χρωματίσουν τα τρένα, ώστε όλα τα τρένα που εκτελούν την ίδια διαδρομή να έχουν το ίδιο χρώμα. Για να μην μπερδευτεί το κοινό, αποφασίστηκε, ότι τα τρένα που εκτελούν διαφορετική διαδρομή αλλά περνούν από τον ίδιο σταθμό θα πρέπει να έχουν διαφορετικό χρώμα. Εξαιτίας περιορισμών, για το έργο αυτό πρέπει να χρησιμοποιηθούν όσο το δυνατόν λιγότερα διαφορετικά χρώματα.
Γράψτε ένα πρόγραμμα για να βοηθήσετε να χρωματιστούν τα τρένα χρησιμοποιώντας τον ελάχιστο δυνατό διαφορετικό αριθμό χρωμάτων.
Δεδομένα εισόδου
Στην πρώτη γραμμή δίνονται δύο ακέραιοι, Ν και Μ, χωριζόμενοι με ένα κενό, που αντιστοιχούν στο πλήθος των σταθμών και στο πλήθος των διαδρομών. Είναι 1 <= Ν <= 1.000, 1 <= Μ <= 20.000. Ο κάθε σταθμός έχει έναν μοναδικό κωδικό αριθμό, από το 1 εώς το Ν.
Η κάθε μία από τις Μ γραμμές που ακολουθούν περιγράφουν την κάθε διαδρομή.
Η περιγραφή κάθε διαδρομής ξεκινάει με έναν ακέραιο Ρ. Ο αριθμός Ρ είναι ο αριθμός των σταθμών από τους οποίους περνάνε τα τρένα που πραγματοποιούν τη διαδρομή, συμπεριλαμβανομένων και των σταθμών αφετηρίας και τερματισμού. Να θεωρήσετε ότι οι σταθμοί αφετηρίας και τερματισμού είναι πάντα διαφορετικοί μεταξύ τους. Ακολουθούν Ρ ακέραιοι, που αντιστοιχούν στον κωδικό αριθμό των σταθμών αυτών. Όλοι οι αριθμοί στη γραμμή εισόδου χωρίζονται μεταξύ τους με ένα κενό χαρακτήρα.
Σημείωση: Το μέγεθος τους αρχείου εισόδου δεν θα ξεπερνάει τα 2 MB.
Δεδομένα εξόδου
Στην πρώτη γραμμή του αρχείου εξόδου θα πρέπει να γράψετε τον ελάχιστο αριθμό των χρωμάτων που απαιτούνται για το χρωματισμό των διαδρομών, ώστε να πληρούνται οι προδιαγραφές χρωματισμού.
Στη δεύτερη γραμμή του αρχείου εξόδου θα πρέπει να γράψετε Μ ακέραιους αριθμούς, χωριζόμενους με ένα κενό χαρακτήρα. Οι αριθμοί αυτοί θα πρέπει να αναπαριστούν έναν από τους δυνατούς τρόπους χρωματισμού τον τρένων κάθε διαδρομής. Ο πρώτος αριθμός θα αντιστοιχεί στο χρώμα της πρώτης διαδρομής, ο δεύτερος στο χρώμα της δεύτερης κ.ο.κ. Και οι δύο γραμμές θα τελειώνουν με enter.
Παραδείγματα
Input.txt
6 3
3 1 2 3
3 4 5 6
4 1 2 5 6
Output.txt
2
1 1 2
Input.txt
6 4
6 1 2 3 4 5 6
3 2 3 4
2 5 4
2 5 6
Output.txt
3
1 2 3 2
Input.txt
8 4
3 3 2 1
3 2 5 6
4 4 5 6 7
2 8 4
Output.txt
2
1 2 1 2
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Το εκτελέσιμο πρόγραμμά σας, θα ονομάζεται trains.exe
Πρέπει να τηρήσετε αυστηρά τα ονόματα και τη δομή των αρχείων, διαφορετικά η απάντησή σας θα θεωρηθεί κατά την αξιολόγηση λανθασμένη.
Σημείωση: Τα δεδομένα εισόδου που θα δίνονται στο πρόγραμμα θα είναι πάντα έγκυρα, όπως περιγράφονται από το πρόβλημα. Έλεγχος εγκυρότητας δεν θα απαιτείται.
Posted: Wed Mar 01, 2006 9:35 pm
by Einherjar
Για όποιον ενδιαφέρεται και έχει ήδη δηλώσει συμμετοχή στον διαγωνισμό, ο HdkiLLeR και εγώ έχουμε στη διάθεσή μας έναν (περιορισμένο) αριθμό από DVDs με επικουρικό υλικό για τον διαγωνισμό. Οι ενδιαφερόμενοι ας επικοινωνήσουν μαζί μας με pm ή email.
Οι
εγγραφές πάντως είναι ακόμα ανοιχτές -
http://www.imaginecup.gr
Posted: Wed Mar 01, 2006 10:09 pm
by The Punisher
Όταν λες "επικουρικό υλικό" , τι ακριβώς εννοείς? Βιβλία για προγραμματισμό, παλαιότερα θέματα...ή τι άλλο?