Linux & BMW
Posted: Thu May 20, 2004 1:58 am
Πριν λίγες μέρες, στο στρατηγείο της BMW Williams F1, η Hewlett-Packard ανακοίνωσε πως το Linux έπαιξε σημαντικό ρόλο στην κατασκευή και την αεροδυναμική σχεδίαση του επαναστατικού μονοθεσίου F26.
Χρησιμοποιώντας μια supercomputing πλατφόρμα βασισμένη σε Linux, η ομάδα της BMW Williams έχει συμπληρώσει τις παραδοσιακές τεχνικές διαμόρφωσης που χρησιμοποιούνται στα πειράματα σηράγγων αέρα με δυνατότητες σχεδιασμού και δοκιμής σε ένα εικονικό περιβάλλον. Κατά συνέπεια, η ομάδα σχεδιασμού της Williams F1 ήταν σε θέση να αναπτύξει το ριζικό FW26 μονοθέσιο εξαιτίας της μεγιστοποίησης του χρόνου διαθέσιμου για τις διαδικασίες σχεδιασμού αεροδυναμικής.
Τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του FW26:
α) 'Eνας ορατά μικρότερος κώνος μύτης, με το μπροστινό φτερό που επικολλείται στους εκτεινόμενους "χαυλιόδοντες." Η ασυνήθιστη ερμηνεία του μπροστινού σχεδιαγράμματος έχει αναπτυχθεί από κοινού με ένα δίδυμο monocoque σχέδιο καρίνων, που διευκολύνει τη ροή αέρα και κάτω από και πέρα από το μέτωπο του αυτοκινήτου και που βελτιώνει το δικαίωμα αεροδυναμικής κατευθείαν στο οπίσθιο φτερό
β) 'Eνα στενότερο ίχνος sidepod που αυξάνει τα μπροστινά σχεδιαγράμματα του αυτοκινήτου, περαιτέρω βοηθώντας αεροδυναμική απόδοση.
Η "τεχνολογία της HP το έχει καταστήσει πιθανό για μας να βελτιώσουμε σημαντικά τη γεωμετρία του αυτοκινήτου," δήλωσε ο Naethan Eagles, ανώτερος μηχανικός περί αεροδυναμικής (CFD), WilliamsF1. "Είμαστε σε θέση να συλλάβουμε και να εξετάσουμε πολλά περισσότερα μοντέλα και να πάρουμε σε μια πιο ικανοποιητική έκταση γρηγορότερα αποτελέσματα λόγω των μικρότερων χρόνων σχεδίου και τα ακριβέστερα και γρηγορότερα στοιχεία συλλογής και ανάλυσης."
Δεδομένου ότι η πλατφόρμα υπερυπολογιστών HP Linux εισήχθη το 2003, η ομάδα της BMW WilliamsF1 ήταν σε θέση να ενισχύσει τις αεροδυναμικές δυνατότητες κάλυψης προσομοίωσης με έναν παράγοντα κοντά στο τρία, κάνοντας την σχεδίαση και την ανάλυση του αυτοκίνητου αποδοτικότερη.
Οι λεπτομερείς προσομοιώσεις CFD επιτρέπουν σε μια ευρύτερη σειρά των λύσεων με μεγαλύτερη διερεύνηση κατά τη διάρκεια των σφιχτών χρονοδιαγραμμάτων ανάπτυξης της ομάδας. Τα στοιχεία της διαδικασίας σχεδιασμού μπορούν να μειωθούν από τρεις ημέρες σε ακριβώς 14 ώρες.
Οι "προσομοιώσεις υπολογιστών και η εικονική διαμόρφωση αυτοκινήτων μπορούν να βοηθήσουν τις σχεδιαστικές ομάδες με ακρίβεια και περιεκτικότητα να σχεδιάσουν, να δοκιμάσουν και να παραδώσουν τελικά τη βέλτιστη αεροδυναμική απόδοση," είπε ο Δρ Tim Bush, διευθυντής του High Performance Technical Computing Division, HP EMEA. "Η παράδοση αυτού του ριζικού νέου αυτοκινήτου είναι το αποτέλεσμα μιας προηγμένης τεχνολογικής συνεργασίας μεταξύ της HP και της WilliamsF1."
Το σύστημα της HP είναι εγκατεστημένο στην έδρα της ομάδας αγώνων στο Grove της Μεγάλης Βρετανίας, όπου τα αυτοκίνητα αγώνα WilliamsF1 κατασκευάζονται.
Η HP είναι κύριος χορηγός στην ομάδα της BMW WilliamsF1. H HP επιτρέπει στην ομάδα να εστιάσει στον αγώνα με την παροχή των προϊόντων, των τεχνολογιών, των λύσεων και των υπηρεσιών που υποστηρίζουν την τηλεμετρία σχεδίου αυτοκινήτων, διαχείρισης απόδοσης, κατασκευής και δοκιμής.
Πηγή pathfinder
Επίσης να προσθέσω ότι χορηγός της ferrari είναι και η AMD μεταξύ άλλων . Λέτε να είναι σημαδιακό ...
Χρησιμοποιώντας μια supercomputing πλατφόρμα βασισμένη σε Linux, η ομάδα της BMW Williams έχει συμπληρώσει τις παραδοσιακές τεχνικές διαμόρφωσης που χρησιμοποιούνται στα πειράματα σηράγγων αέρα με δυνατότητες σχεδιασμού και δοκιμής σε ένα εικονικό περιβάλλον. Κατά συνέπεια, η ομάδα σχεδιασμού της Williams F1 ήταν σε θέση να αναπτύξει το ριζικό FW26 μονοθέσιο εξαιτίας της μεγιστοποίησης του χρόνου διαθέσιμου για τις διαδικασίες σχεδιασμού αεροδυναμικής.
Τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του FW26:
α) 'Eνας ορατά μικρότερος κώνος μύτης, με το μπροστινό φτερό που επικολλείται στους εκτεινόμενους "χαυλιόδοντες." Η ασυνήθιστη ερμηνεία του μπροστινού σχεδιαγράμματος έχει αναπτυχθεί από κοινού με ένα δίδυμο monocoque σχέδιο καρίνων, που διευκολύνει τη ροή αέρα και κάτω από και πέρα από το μέτωπο του αυτοκινήτου και που βελτιώνει το δικαίωμα αεροδυναμικής κατευθείαν στο οπίσθιο φτερό
β) 'Eνα στενότερο ίχνος sidepod που αυξάνει τα μπροστινά σχεδιαγράμματα του αυτοκινήτου, περαιτέρω βοηθώντας αεροδυναμική απόδοση.
Η "τεχνολογία της HP το έχει καταστήσει πιθανό για μας να βελτιώσουμε σημαντικά τη γεωμετρία του αυτοκινήτου," δήλωσε ο Naethan Eagles, ανώτερος μηχανικός περί αεροδυναμικής (CFD), WilliamsF1. "Είμαστε σε θέση να συλλάβουμε και να εξετάσουμε πολλά περισσότερα μοντέλα και να πάρουμε σε μια πιο ικανοποιητική έκταση γρηγορότερα αποτελέσματα λόγω των μικρότερων χρόνων σχεδίου και τα ακριβέστερα και γρηγορότερα στοιχεία συλλογής και ανάλυσης."
Δεδομένου ότι η πλατφόρμα υπερυπολογιστών HP Linux εισήχθη το 2003, η ομάδα της BMW WilliamsF1 ήταν σε θέση να ενισχύσει τις αεροδυναμικές δυνατότητες κάλυψης προσομοίωσης με έναν παράγοντα κοντά στο τρία, κάνοντας την σχεδίαση και την ανάλυση του αυτοκίνητου αποδοτικότερη.
Οι λεπτομερείς προσομοιώσεις CFD επιτρέπουν σε μια ευρύτερη σειρά των λύσεων με μεγαλύτερη διερεύνηση κατά τη διάρκεια των σφιχτών χρονοδιαγραμμάτων ανάπτυξης της ομάδας. Τα στοιχεία της διαδικασίας σχεδιασμού μπορούν να μειωθούν από τρεις ημέρες σε ακριβώς 14 ώρες.
Οι "προσομοιώσεις υπολογιστών και η εικονική διαμόρφωση αυτοκινήτων μπορούν να βοηθήσουν τις σχεδιαστικές ομάδες με ακρίβεια και περιεκτικότητα να σχεδιάσουν, να δοκιμάσουν και να παραδώσουν τελικά τη βέλτιστη αεροδυναμική απόδοση," είπε ο Δρ Tim Bush, διευθυντής του High Performance Technical Computing Division, HP EMEA. "Η παράδοση αυτού του ριζικού νέου αυτοκινήτου είναι το αποτέλεσμα μιας προηγμένης τεχνολογικής συνεργασίας μεταξύ της HP και της WilliamsF1."
Το σύστημα της HP είναι εγκατεστημένο στην έδρα της ομάδας αγώνων στο Grove της Μεγάλης Βρετανίας, όπου τα αυτοκίνητα αγώνα WilliamsF1 κατασκευάζονται.
Η HP είναι κύριος χορηγός στην ομάδα της BMW WilliamsF1. H HP επιτρέπει στην ομάδα να εστιάσει στον αγώνα με την παροχή των προϊόντων, των τεχνολογιών, των λύσεων και των υπηρεσιών που υποστηρίζουν την τηλεμετρία σχεδίου αυτοκινήτων, διαχείρισης απόδοσης, κατασκευής και δοκιμής.
Πηγή pathfinder
Επίσης να προσθέσω ότι χορηγός της ferrari είναι και η AMD μεταξύ άλλων . Λέτε να είναι σημαδιακό ...