έσοδα από τις διαφημίσεις στο Διαδίκτυο
Posted: Wed May 26, 2004 11:20 pm
Νέα Υόρκη : Τα έσοδα από τις διαφημίσεις στο Διαδίκτυο σημείωσαν ρεκόρ το πρώτο τρίμηνο του έτους στις ΗΠΑ, αγγίζοντας τα 2,3 δισ. δολάρια, δείχνουν τα προκαταρκτικά αποτελέσματα δύο εταιρειών ερευνών. Η αγορά φαίνεται να ανακάμπτει.
Τα έσοδα έχουν αυξηθεί κατά 3,9% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο και κατά 38,9% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2003, εκτιμούν η Interactive Advertising Bureau και η PricewaterhouseCoopers.
Η αύξηση τριμήνου είναι εντυπωσιακή, καθώς τα έσοδα του τέταρτου τριμήνου της περσινής χρονιάς ήταν αυξημένα λόγω της αγοραστικής περιόδου των γιορτών.
Τα στοιχεία αυτά δείχνουν ότι ο ρυθμός αύξησης της αγοράς ίσως ξεπεράσει φέτος το προβλεπόμενο 10 με 15 τοις εκατό, σχολίασε ο πρόεδρος της IAB Κρεγκ Στιούαρτ. Ακόμα και οι πλέον αισιόδοξες εκτιμήσεις για αύξηση 25% «ίσως είναι λίγο χαμηλές» δήλωσε.
Τα ετήσια έσοδα από τις διαδικτυακές διαφημίσεις κορυφώθηκαν το 2000 στα 8,09 δισ.
δολάρια, ενώ πέρυσι ανήλθαν στα 7,27 δισ. Οι πλέον κερδοφόρες καταχωρήσεις εκτιμάται ότι είναι φέτος οι διαφημίσεις κειμένου που εμφανίζονται στις μηχανές αναζήτησης. Το Google, που βασίζεται στις καταχωρήσεις αυτές, είδε τα κέρδη του να αυξάνονται κατά 27% σε σχέση με το τελευταίο τρίμηνο του 2003 στα 375,5 εκατ. δολάρια.
Οι εκθέσεις της ΙΑΒ και της PricewaterhouseCoopers -και οι δύο με έδρα τη Νέα Υόρκη- βασίστηκαν σε στοιχεία των 15 μεγαλύτερων διαφημιστικών εταιρειών, τα οποία επεκτάθηκαν για να καλύψουν όλη την αγορά.
Τα τελικά στοιχεία για το πρώτο τρίμηνο του 2004 αναμένονται τον Ιούλιο.
Τα έσοδα έχουν αυξηθεί κατά 3,9% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο και κατά 38,9% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2003, εκτιμούν η Interactive Advertising Bureau και η PricewaterhouseCoopers.
Η αύξηση τριμήνου είναι εντυπωσιακή, καθώς τα έσοδα του τέταρτου τριμήνου της περσινής χρονιάς ήταν αυξημένα λόγω της αγοραστικής περιόδου των γιορτών.
Τα στοιχεία αυτά δείχνουν ότι ο ρυθμός αύξησης της αγοράς ίσως ξεπεράσει φέτος το προβλεπόμενο 10 με 15 τοις εκατό, σχολίασε ο πρόεδρος της IAB Κρεγκ Στιούαρτ. Ακόμα και οι πλέον αισιόδοξες εκτιμήσεις για αύξηση 25% «ίσως είναι λίγο χαμηλές» δήλωσε.
Τα ετήσια έσοδα από τις διαδικτυακές διαφημίσεις κορυφώθηκαν το 2000 στα 8,09 δισ.
δολάρια, ενώ πέρυσι ανήλθαν στα 7,27 δισ. Οι πλέον κερδοφόρες καταχωρήσεις εκτιμάται ότι είναι φέτος οι διαφημίσεις κειμένου που εμφανίζονται στις μηχανές αναζήτησης. Το Google, που βασίζεται στις καταχωρήσεις αυτές, είδε τα κέρδη του να αυξάνονται κατά 27% σε σχέση με το τελευταίο τρίμηνο του 2003 στα 375,5 εκατ. δολάρια.
Οι εκθέσεις της ΙΑΒ και της PricewaterhouseCoopers -και οι δύο με έδρα τη Νέα Υόρκη- βασίστηκαν σε στοιχεία των 15 μεγαλύτερων διαφημιστικών εταιρειών, τα οποία επεκτάθηκαν για να καλύψουν όλη την αγορά.
Τα τελικά στοιχεία για το πρώτο τρίμηνο του 2004 αναμένονται τον Ιούλιο.