Page 1 of 1
ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών
Posted: Mon Jan 21, 2008 9:30 am
by maria_
Εκατοντάδες ονομαστικές καταγγελίες συνδρομητών εναντίον των περισσοτέρων παρόχων σταθερής τηλεφωνίας φτάνουν καθημερινά στο Νέο ΙΝΚΑ. Τα σημεία τα οποία φαίνονται να προβληματίζουν και να ταλαιπωρούν περισσότερο τους καταναλωτές είναι τα εξής:
1. Αδικαιολόγητες καθυστερήσεις στις συνδέσεις που φτάνουν και τους 6 μήνες, ενώ τηλεφωνικά έχουν υποσχεθεί στους καταναλωτές, ότι η σύνδεση θα γίνει εντός 4 ημερών.
2. Συχνές και αδικαιολόγητες διακοπές στο σήμα της γραμμής.
3. Ενώ υπάρχει επιπλέον χρέωση για αναγνώριση κλήσης, τελικώς αυτή δεν παρέχεται.
4. Απατηλές υποσχέσεις ότι εάν ο καταναλωτής υπαναχωρήσει θα επιστρέψει στον ΟΤΕ χωρίς καμιά επιβάρυνση, ενώ στην πραγματικότητα ο καταναλωτής καλείται να καταβάλλει εκ νέου το κόστος επανασύνδεσης με τον ΟΤΕ.
5. Οι καταναλωτές, ενώ τηλεφωνούν στις εν λόγω εταιρίες και ζητούν διακοπή, ακόμη και γραπτώς, αυτό δεν γίνεται σεβαστό και εξακολουθούν παρανόμως να αποστέλλονται λογαριασμοί.
6. Ο χρόνος για την αλλαγή εταιρίας από τον ΟΤΕ σε άλλον πάροχο έχει φτάσει σύμφωνα με καταγγελία που έχουμε στην διάθεση μας ακόμη και τους 5 μήνες. Ενδιαμέσως ο καταναλωτής έχει μείνει χωρίς τηλέφωνο και χωρίς internet.
7. Πολλές φορές δεν γίνεται ταυτοποίηση μεταξύ του καταναλωτή που τηλεφωνικά ζήτησε την αλλαγή παρόχου και εκείνου που τελικώς υπογράφει. Συμβαίνει ακόμα το παράλογο να έχει γίνει ενεργοποίηση γραμμής βάσει τηλεφωνικής συνομιλίας με τον εκπρόσωπο του παρόχου - ενίοτε με αμφισβητούμενη την συναίνεση του καταναλωτή- και χωρίς καν να έχει προηγηθεί υπογραφή σχετικής σύμβασης.
8. Αρνηση παραδόσεως σύμβασης και των σχετικών δεσμεύσεων αυτής στον καταναλωτή προς υπογραφή.
9. Ανυπαρξία τεχνικής υποστήριξης και εξωτερικών συνεργείων, για τις συχνότατες περιπτώσεις προβλημάτων.
10. Ανυπαρξία εκπαιδευμένων στελεχών τόσο στον εμπορικό όσο και στον τεχνικό τομέα.
11. Αδυναμία παροχής υπηρεσιών ISDN και ΑDSL, ενώ ο καταναλωτής έχει λάβει διαβεβαιώσεις ότι θα έχει αυτές τις υπηρεσίες.
12. Αυθαίρετη φραγή αριθμών (800+), ώστε να αποκλείεται η προσωρινή σύνδεση με άλλα δίκτυα Ιnternet.
13. Απειρες ώρες τηλεφωνικής αναμονής με χρέωση μάλιστα του συνδρομητή, ειδικά για το «τεχνικό τμήμα», για την αναφορά παραπόνων.
14. Ανυπαρξία απάντησης στους συνδρομητές που καταθέτουν καταγγελίες, τόσο από τις εταιρίες όσο και από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), σε εύλογο χρονικό διάστημα.
Το Νέο ΙΝΚΑ εφιστά την προσοχή στους καταναλωτές, τόσο για τις συμβάσεις τις οποίες υπογράφουν, όσο και για τις χρεώσεις τις οποίες καλούνται να πληρώσουν και ζητά την άμεση παρέμβαση της πολιτείας ώστε να σταματήσει πλέον το καθεστώς ασυδοσίας που διέπει την αγορά σταθερής τηλεφωνίας.
Σύμφωνα δε με έρευνα που διενεργήθηκε από το ΙΝΚΑ την χρονική περίοδο από 1.6.2007 μέχρι 31.12.2007 τις περισσότερες καταγγελίες, από όλες τις εταιρίες που συμπεριελήφθησαν στην έρευνα τις δεχτήκαμε για την εταιρία ΟnTelecoms, (με ποσοστό 29%). Ακολουθεί η Forthnet με 21%, η Τellas με 13%, η HellasonLine με 12%, η Vivodi με 10%, η Teledome με 6%, Otenet και Vodafone με 4%, και η Νetone με 1%.
* Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες στις οποίες διαχωρίσαμε τις καταγγελίες, στην κατηγορία που αφορά στην «καθυστέρηση για νέα σύνδεση» δέχθηκε τις περισσότερες καταγγελίες για την ΟnTelecoms και την Forthnet,
* στην κατηγορία για τα «τεχνικά προβλήματα», πρώτη αναδείχθηκε η OnTelecoms με 40 καταγγελίες και ακολουθεί η Forthnet με 23.
* στην κατηγορία «προβληματικής επικοινωνίας» με την εταιρία προκειμένου να επιλυθεί το εκάστοτε πρόβλημα, χειρότερες αναδεικνύονται ισοψηφώντας η OnTelecoms και η Forthnet.
* στην κατηγορία «επιθυμώ την διακοπή της σύνδεσης μου» λόγω προβλημάτων με την εταιρία, πρώτη εταιρία στην παρουσίαση δυσχερειών στην εξυπηρέτηση των καταναλωτών, αναδεικνύεται η OnTelecoms, με δεύτερη την Tellas.
* τέλος, στην κατηγορία «οικονομικών διαφορών», πρώτη σε καταγγελίες εταιρεία αναδείχθηκε η Forthnet με δεύτερη την OnTelecoms.
Το σύνολο των αθροιζόμενων καταγγελιών που δέχθηκαν οι συνεργάτες του ΙΝΚΑ, εγγράφως και επωνύμως, με πρωτοβουλία πάντα των καταναλωτών (220 στον αριθμό για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα), έφτασαν τις 309 σε συνολικό αριθμό.
Οι εταιρίες οι οποίες συμπεριελήφθησαν στην έρευνα είναι αυτές για τις οποίες δεχθήκαμε καταγγελίες και είναι, με αλφαβητική σειρά, οι ακόλουθες: Forthnet, Hellas on Line, Netone, On Telecoms, Otenet (για τις υπηρεσίες internet), Teledome, Tellas, Vivodi και Vodafone.
Αναφορικά με την εταιρία Vodafone, διευκρινίζεται ότι οι καταγγελίες που ελήφθησαν υπ όψη δεν αφορούν στις υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας, αλλά μόνο στις υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας και υπηρεσιών internet.
Πηγή
Re: ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών
Posted: Mon Jan 21, 2008 10:21 am
by The Punisher
Έτσι η Forthnet! Πάντα πρώτη

Re: ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών
Posted: Mon Jan 21, 2008 11:54 am
by sandra
H ON είναι πρώτη, μην δυσφημείς έτσι την Forthnet

Ganther βλέπω καλά? Είναι και η NetOne μέσα στις εταιρίες που έχουν καταγγείλει?

Re: ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών
Posted: Mon Jan 21, 2008 1:11 pm
by *estrngd
Είχα την εντύπωση ότι η Forthnet ήταν η καλύτερη γενικώς (και αορίστως). Δεν ισχύει τελικά; Με χειρότερη την OnTelecoms...
Re: ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών
Posted: Mon Jan 21, 2008 11:21 pm
by ultimate_aektzis
ολα και ολα λιγα με το θεικο customer service της forthnet

Re: ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών
Posted: Tue Jan 22, 2008 8:56 am
by P3
Έπος... απλά έπος! Προσκινώ τους ελληνικούς παρόχους!! Εχθές μου ήρθε λογαριασμός της HOL. Το αστείο είναι ότι έχω κόψει τη HOL από το 2006!!!!
Απλά Respect!!!!!!
Re: ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών
Posted: Wed Jan 23, 2008 3:48 pm
by rapadder
Και σε μένα το ίδιο!!! 0,36 λεπτά! Πραγματικά απίστευτοι στην HOL.
Re: ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών
Posted: Wed Jan 23, 2008 3:53 pm
by redlabel
Να μην μιλήσω, όχι να μην μιλήσω, να μην μιλήσω, λέω!!!
Δ. Γκρ.
Re: ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών
Posted: Wed Jan 23, 2008 6:32 pm
by adam98
*estrngd wrote:Είχα την εντύπωση ότι η Forthnet ήταν η καλύτερη γενικώς (και αορίστως). Δεν ισχύει τελικά; Με χειρότερη την OnTelecoms...
Και για να μην ξεχνιόμαστε
ON Telecoms ISP (Greece) - *HUGE* Security Hole!
http://www.youtube.com/watch?v=ghqGws9hdRQ
Re: ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών
Posted: Thu Jan 24, 2008 3:28 am
by ciao
Πάντως μου κάνει εντύπωση γιατί πρόσφατα με ένα φίλο που του ήρθε η σύνδεση με την ΟΝ και χρειάστηκε να μιλήσει με τους τεχνικούς περίμενε μόνο 5 λεπτά αναμονή...(και τις τρεις φορές που πήρε τηλέφωνο)!
Ίσως σύμπτωση τι να πω...

Re: ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών
Posted: Fri Jan 25, 2008 8:10 pm
by ailouros
Είχαμε κάνει αίτηση σε ΗΟL τον Οκτώβρη για αλλαγή παρόχου. Δυό μήνες μετά και αφού μας λέγαν σε δυο τρεις μέρες θα ενεργοποιηθεί ακυρώσαμε την αίτηση γιατί δεν πήγαινε άλλο και επιστρέψαμε στην σίγουρη λύση του Ο.Τ.Ε conn-x. Ένα μήνα μετά την εύρυθμη λειτουργία τον κονεξ μπετώσαν όλα και κόπηκαν. Ο λόγος: η γραμμή ΟΤΕ ακυρώθηκε και στην θέση της γραμμή HOL αφού οι υπάλληλοι της τελευταίας ισχυρίστηκαν ότι δεν περάστηκε στις καρτέλες η ακύρωση της αίτησης.
Οι δε ΟΤΕτζήδες απαντάν με ατάκες "όποιος φεύγει από το μαντρί τους τρώει ο λύκος" (το κερατάκι μου πάιρνεις ένα μισθό για να κάθεσαι..). Ένα μπάχαλο. Πέρα από το τι να προσέχει κανείς μπορεί το ΙΝΚΑ να προστατεύσει τον καταναλωτή από παιχνίδα πινκ-πονκ;
Υ.Γ Επειδή έχω δουλέψει στο 134 ξέρω πολύ καλά το σαμποτάζ που πέφτει σε πελάτες που τολμάν να αλλάξουν πάροχο...
Re: ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών
Posted: Fri Jan 25, 2008 8:42 pm
by redlabel
Οι γνωστές αλητείες! ailouros, πολύ ήρεμο σε ακούω παιδί μου...
Δ. Γκρ.
Re: ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών
Posted: Sat Jan 26, 2008 11:29 pm
by xrokos
ailouros wrote:
Οι δε ΟΤΕτζήδες απαντάν με ατάκες "όποιος φεύγει από το μαντρί τους τρώει ο λύκος" (το κερατάκι μου πάιρνεις ένα μισθό για να κάθεσαι..). Ένα μπάχαλο. Πέρα από το τι να προσέχει κανείς μπορεί το ΙΝΚΑ να προστατεύσει τον καταναλωτή από παιχνίδα πινκ-πονκ;
Υ.Γ Επειδή έχω δουλέψει στο 134 ξέρω πολύ καλά το σαμποτάζ που πέφτει σε πελάτες που τολμάν να αλλάξουν πάροχο...
Δε βλέπω γιατί ακριβώς φταίει ο ΟΤΕ σε αυτή την περίπτωση, όταν κάνεις μία αίτηση δε μπορεί να ξέρει ο ΟΤΕ ότι την ακύρωσες.
Πάει αυτό, έχει διορθωθεί εδώ και πολλούς μήνες.
Re: ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών
Posted: Sat Jan 26, 2008 11:55 pm
by ailouros
Γιατί δεν γίνεται να κάνεις αίτηση για 6μηνο conn-x τον Γενάρη και να υλοποιεί αίτηση διακοπής που έχει λάβει από την HOL τον Δεκέμβρη. Αν μη τι άλλο οφείλουν πριν κόψουν μια γραμμή να προειδοποιήσουν ότι θα το κάνουν, έστω και τυπικά να αποφεύγονται παρεξηγήσεις (αλλά χάνεται η γλύκα του αιφνιδιασμού έτσι), ειδικά όταν βλέπουν ότι πάνω στην γραμμη έχει αγοραστεί μια υπηρεσία 6μηνη. Δεν στέκει να ζητάς διακοπή. Αυτό και μόνο δείχνει κάτι λάθος έχει γίνει και πρέπει να ελεγχθεί. Και εστω ότι δεν φταίει ο ΟΤΕ μέχρι εκεί, όταν αποδεικνύεται ότι έγινε λάθος γιατί δεν το διορθώνει επιτόπου και απαντά με χαιρεκακία "όποιος φεύγει από το μαντρί τον τρώει ο λύκος" ήτοι βρείτε τα με την HOL αφού ΗΟL θέλατε. Και σε βάζει να κάνεις αν θες αίτηση για νέα γραμμή από το μηδέν. Πιο πολύ σε ΙΚΑ μου κάνει η όλη γραφειοκρατία...
Στο μεταξύ η HOL ισχυρίζεται ότι έκανε 3 αιτήσεις στον ΟΤΕ για διακοπή γραμμής και ο ΟΤΕ τις απέρριπτε την μία με την άλλη. Δέχθηκε να παραχωρήσει την γραμμή την πλέον άκυρη στιγμή.
Ο ΟΤΕ φταίει ότι έχει κάνει πλεον γνωμικό στα χείλη του λαού το " άμα φύγεις απο τον ΟΤΕ την πάτησες". Και το έκανε εκμεταλλευόμενος την ανοργανωσιά των εναλλακτικών παρόχων και δημιουργώντας με μαεστρία επιπλέον χάος.
Και για το θέμα υπάρχει "γκρουπ διαμαρτυρόμενων" πελατών που δεν πρόλαβαν να γίνουν της HOL με 100 μέλη (και ανεβαίνει) με στόχο να κινηθούν νομικά.
Re: ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών
Posted: Sun Jan 27, 2008 2:16 am
by adam98
xrokos wrote:
Πάει αυτό, έχει διορθωθεί εδώ και πολλούς μήνες.
Μπα...!

Δεν νομίζω, τουλάχιστον όχι στην δική μου γειτονιά
«Ποινή» στους παρόχους για υπερβολική αναμονή στα τηλεφωνικά
Posted: Fri Apr 11, 2008 9:02 am
by maria_
«Ποινή» 2 ευρώ υπέρ του καλούντος, μετά από τέσσερα λεπτά αναμονής στα τηλεφωνικά κέντρα παρόχων τηλεφωνίας και Internet, ζητά το ΙΝΚΑ λόγω των διαστάσεων του φαινομένου των υπερβολικών χρόνων αναμονής για την ενημέρωση του καταναλωτή.
Συγκεκριμένα, το ΙΝΚΑ ζητά να τοποθετηθούν σε όλους τους παρόχους μετρητές αναμονής εισερχόμενων κλήσεων του καταναλωτή που θα καταχωρούν μετά από 4 λεπτά αναμονής, ρήτρα - ποινή, το ποσό των 2 ευρώ υπέρ του καλούντος.
Όπως σημειώνει η Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος, συνήθως ο καταναλωτής περιμένει 45 λεπτά ή πραγματοποιεί επαναλαμβανόμενες κλήσεις επί σειρά ημερών για να ενημερωθεί για την πορεία της σύνδεσης.
Το ποσό-ποινή, σύμφωνα με την πρόταση, θα χρεώνεται στον πάροχο και θα αποδίδεται ως πίστωση - μείωση στο λογαριασμό του καταναλωτή ή με ένταλμα που θα του αποστέλλει η ΕΕΤΤ στο σπίτι του.
Το ΙΝΚΑ ζητά επίσης από την ΕΕΤΤ και το Συνήγορο του Καταναλωτή οι προθεσμίες για τη μεταφορά να οριστούν αντί δύο μηνών σε τρεις ημέρες για όλες τις υπηρεσίες των παρόχων και του ΟΤΕ.
Σημειώνεται ότι ο αριθμός των παραπόνων για την τηλεφωνία και το Internet που έγιναν το 2007 στη Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος ανήλθε σε 2.404.
Πηγή
Re: ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών
Posted: Fri Apr 11, 2008 11:46 am
by tZoLe
καιρός ήταν αν και δεν νομίζω να αλλάξουν δραματικά πολλά.
Re: ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών
Posted: Fri Apr 11, 2008 11:53 am
by ultimate_aektzis
Εχω μεγαλη περιεργεια να δω τι θα γινει!Εχει ηδη τεθει σε εφαρμογη?
Re: ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών
Posted: Fri Apr 11, 2008 12:19 pm
by gasparosoft
Σαν σκέψη πολύ καλή είναι.Για την υλοποιήση τώρα θα δούμε...