βασεις 2008
- ailouros
- Gbyte level
- Posts: 1041
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:36 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Contact:
Re: βασεις 2008
Με μια πιο προσεκτική ανάλυση θα δουμε ότι η Πληροφορική Ο.Π.Α παίζει γύρω στο Μαθηματικό κ' Φυσικό Αθήνας. Πριν 7 χρόνια (ρυτίδες και αηδίες από το τρίτο έτος?? ) η διαφορά μεταξύ των Φυσικομαθηματικών και του Ο.Π.Α ήταν πολύ μεγάλη. Πλέον αμελητέα.
Για μένα αυτό αποτυπώνει το γεγονός ότι πλέον όλοι κάνουν ένα μεταπτυχιακό, γιατί χωρίς αυτό δεν μπορούν να διεκδικήσουν μια καλή θέση εργασίας εκτός δημοσίου (επίσης για τους Πληροφορικούς ο ΑΣΕΠ την μια είναι την άλλη δεν είναι). Το πτυχίο από μόνο του δεν εξασφαλίζει πλέον όσα φαίνονταν να εξασφαλίζει όταν διαλέγαμε σχολές τα πρώτα πειραματόζωα. Οπότε όποια σχολή θετικών επιστημών να τελειώσεις (εκτός Πολυτεχνείο) τις ίδιες προοπτικές λίγο πολύ θα έχεις, αφού θα αναγκαστείς λίγο πολύ να συνεχίσεις τις σπουδές σου.
Για μένα αυτό αποτυπώνει το γεγονός ότι πλέον όλοι κάνουν ένα μεταπτυχιακό, γιατί χωρίς αυτό δεν μπορούν να διεκδικήσουν μια καλή θέση εργασίας εκτός δημοσίου (επίσης για τους Πληροφορικούς ο ΑΣΕΠ την μια είναι την άλλη δεν είναι). Το πτυχίο από μόνο του δεν εξασφαλίζει πλέον όσα φαίνονταν να εξασφαλίζει όταν διαλέγαμε σχολές τα πρώτα πειραματόζωα. Οπότε όποια σχολή θετικών επιστημών να τελειώσεις (εκτός Πολυτεχνείο) τις ίδιες προοπτικές λίγο πολύ θα έχεις, αφού θα αναγκαστείς λίγο πολύ να συνεχίσεις τις σπουδές σου.
- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Re: βασεις 2008
Ο απόφοιτος του Μαθηματικού/ Φυσικού έχει πολύ μεγάλη διαφορά σε γνώσεις Πληροφορικής από τον αντίστοιχο της Πληροφορικής. Όποιος πιστεύει ότι με ένα master αναπληρώνει ένα πτυχίο Πληροφορικής κάνει λάθος. Απλά θα βολευτεί σε μια θέση πληροφορικής χαμηλότερων προσόντων/ προοπτικών (π.χ. administrator (database, system, network), web development κλπ). Στην Ελλάδα μπορεί και επιβιώνει γιατί μέχρι πριν λίγο ίσχυε το ότι στους τυφλούς βασιλεύει ο μονόφθαλμος. Υπάρχει δηλαδή χώρος και γι' αυτούς, ο οποίος χρόνο με τον χρόνο περιορίζεται.
Είναι κρίμα η Πληροφορική να παίζει γύρω στο Μαθηματικό/ Φυσικό. Κάποια μαθήματα είναι από την φύση τους δύσκολα (π.χ. αλγόριθμοι). Δεν είναι όλα τα μαθήματα Πληροφορικής στο επίπεδο εφάρμοσε το BFS/DFS. Σε κάποια μαθήματα το IQ, η εξυπνάδα, μετράει, είτε μας αρέσει είτε όχι. Το επιβεβαίωσα όταν πήρα 5 σε ένα μάθημα στο μεταπτυχιακό μου (Αλγόριθμοι)...
Είναι κρίμα η Πληροφορική να παίζει γύρω στο Μαθηματικό/ Φυσικό. Κάποια μαθήματα είναι από την φύση τους δύσκολα (π.χ. αλγόριθμοι). Δεν είναι όλα τα μαθήματα Πληροφορικής στο επίπεδο εφάρμοσε το BFS/DFS. Σε κάποια μαθήματα το IQ, η εξυπνάδα, μετράει, είτε μας αρέσει είτε όχι. Το επιβεβαίωσα όταν πήρα 5 σε ένα μάθημα στο μεταπτυχιακό μου (Αλγόριθμοι)...
Δεν είναι καταστροφή. Ξέρω κοπελιά από θεωρητική που τελείωσε το ΔΕΤ, μεταπτυχιακό Επιστήμης Υπολογιστών και τώρα εργάζεται στην ΙΒΜ σαν IT Specialist, ενώ έχει προϋπηρεσία σε θυγατρική τράπεζας σαν IT Consultant. Βέβαια είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας. Απλά να μην βάζουμε ταμπέλες .proskopos wrote:Η καταστροφή θα είναι αν κάποια στιγμή (μακρια από εμάς) μπουν στο τμήμα και ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΙ... (θου κυριε)
Όσο πέφτει το επίπεδο της πρώτης ύλης μοιραιά θα πέφτει και το επίπεδο σπουδών. Θέλω να πιστεύω ότι η σχολή γίνεται ολοένα και πιο δύσκολη αλλά δεν είμαι σε θέση να το εξακριβώσω.Erevodifwntas wrote:P.S.2 Δυστυχώς με την πτώση των βάσεων μπαίνουν και πολλοί φοιτητές με όλα τα χαρακτηριστικά που περιέγραψαν οι προηγούμενοι και δυσκολεύουν κατά πολύ την εκπαιδευτική διαδικασία -π.χ. δε θεωρώ τυχαίο ότι με την πτώση των βάσεων είχαμε αύξηση των χαμένων εκπαιδευτικών ωρών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους. Πάντως χαίρομαι που το πρόγραμμα σπουδών βελτιώνεται συνεχώς, η σχολή γίνεται όλο και πιο "δύσκολη" και συχνά ζηλεύω που στα χρόνια μου κάποια μαθήματα δε γίνονταν όπως γίνονται τώρα.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
- proskopos
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2808
- Joined: Tue Dec 18, 2007 4:01 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Στα φεγγάρια του Πλάνταρ...
- Contact:
Re: βασεις 2008
Δεν έβαλα ταμπέλα.... Αυτοί είναι θεωρητικοί....rapadder wrote:Δεν είναι καταστροφή. Ξέρω κοπελιά από θεωρητική που τελείωσε το ΔΕΤ, μεταπτυχιακό Επιστήμης Υπολογιστών και τώρα εργάζεται στην ΙΒΜ σαν IT Specialist, ενώ έχει προϋπηρεσία σε θυγατρική τράπεζας σαν IT Consultant. Βέβαια είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας. Απλά να μην βάζουμε ταμπέλες .proskopos wrote:Η καταστροφή θα είναι αν κάποια στιγμή (μακρια από εμάς) μπουν στο τμήμα και ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΙ... (θου κυριε)
- ailouros
- Gbyte level
- Posts: 1041
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:36 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Contact:
Re: βασεις 2008
Διαφωνώ κάθετα.Το τμήμα του ΕΚΠΑ ξεκίνησε ως διατμηματικό Μαθηματικού και Φυσικού. Εξάλλου τα θεμέλια της Πληροφορικής είναι μαθηματικά. Επίσης πιστεύω πως ένας Μαθηματικός θα μπορούσε άνετα να περάσει Αλγόριθμους καθώς και οτιδήποτε εφάπτεται στην θεωρητική Πληροφορική. Αντίθετα ένας Πληροφορικός δεν νομίζω να μπορούσε να περάσει κβαντική μηχανική π.χ. Είναι θέμα βάσεων και πιστεύω ότι το τμήμα μας υστερεί αρκετά ως προς αυτό με πολλά μαθήματα light. Και μην ξεχνάς ότι οι παλιότεροι καθηγητές μας είναι είτε Φυσικοί είτε Μαθηματικοί.Είναι κρίμα η Πληροφορική να παίζει γύρω στο Μαθηματικό/ Φυσικό.
Re: βασεις 2008
Είμαστε τόσο GTP χώρα που για να γίνει κάποιος νηπιαγωγός θέλει περισσότερα μόρια από το να γίνει Επιστήμονας Πληροφορικής...Είναι τόσο χάλια το σύστημα που ότι και να πεις είναι λίγο...
Όταν το κριτήριο για να μπεις σε μια σχολή γίνεται αποκλειστικά ο Νόμος της Προσφοράς και της Ζήτησης και όχι οι πραγματικές ικανότητες του υποψηφίου σε συγκεκριμένους τομείς καταλαβαίνει κανείς για τι μιλάμε...
Το υπάρχον σύστημα έφτασε στο τέλμα του...
Αν δεν αλλάξει κάτι απλά θα συμβαίνει κάθε χρόνο αυτό http://www.enet.gr/online/dspphoto?id=231845
Όσο για το τμήμα μας, εκτός όλων των άλλων πολύ εύστοχων που ειπώθηκαν από τα άλλα παιδιά να προσθέσω ότι η προβολή του τμήματος για την οποία τόσο πολύ φωνάζαμε απλά δεν υπάρχει...
Όταν το κριτήριο για να μπεις σε μια σχολή γίνεται αποκλειστικά ο Νόμος της Προσφοράς και της Ζήτησης και όχι οι πραγματικές ικανότητες του υποψηφίου σε συγκεκριμένους τομείς καταλαβαίνει κανείς για τι μιλάμε...
Το υπάρχον σύστημα έφτασε στο τέλμα του...
Αν δεν αλλάξει κάτι απλά θα συμβαίνει κάθε χρόνο αυτό http://www.enet.gr/online/dspphoto?id=231845
Όσο για το τμήμα μας, εκτός όλων των άλλων πολύ εύστοχων που ειπώθηκαν από τα άλλα παιδιά να προσθέσω ότι η προβολή του τμήματος για την οποία τόσο πολύ φωνάζαμε απλά δεν υπάρχει...
Λεφτά υπάρχουν: Και άξιοι επίσης δείτε αυτή την εκπληκτική ιστορία --------> http://www.youtube.com/watch?v=yraCtUo9N6E Και για όσους βαριούνται εδω ---------> http://blogthea.gr/NextStep/aeeaeidhyo/ ... -ueea.html
- Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
- sandra
- Wow! Terabyte level
- Posts: 4917
- Joined: Mon Oct 02, 2006 11:37 am
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: στη φωλιά μου κοιτώντας ένα χωράφι με στάρι...
Re: βασεις 2008
Από χθες είμαι προβληματισμένη για τα Παιδαγωγικά. Από την μία μου την δίνει αφάνταστα που έχουν εκτιναχθεί οι βάσεις τους στα ύψη και σε λίγο καιρό θα τα συγκρίνουμε με νομικές και ιατρικές, και από την άλλη σκέφτομαι ότι δεν είναι απαραίτητα κακό. Το πως οδεύει μια χώρα εξαρτάται σε έναν μεγάλο βαθμό από την παιδεία της. Ίσως αν βελτιωθεί η πρωτοβάθμια εκπαίδευση να έχουμε μια ελπίδα για καλύτερο μέλλον. Πάντα αν υποθέσουμε ότι αυτός που βγάζει 18 δεν ξέρει μόνο να παπαγαλίζει αλλά έχει και ένα επίπεδο γενικότερης μόρφωσης και παιδείας.
Από εδώ κι εμπρός θα είσαι για πάντα υπεύθυνος για εκείνο που έχεις ημερώσει.
Είσαι υπεύθυνος για το τριαντάφυλλο σου...
Είσαι υπεύθυνος για το τριαντάφυλλο σου...
- tsilochr
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3246
- Joined: Tue Mar 16, 2004 2:47 pm
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: mm.aueb.gr
- Contact:
Re: βασεις 2008
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ να γεμίζουν όλες οι θέσεις. Μήπως οι υποψήφιοι που έμειναν έξω από τα δημόσια ΑΕΙ κ ΤΕΙ δεν πληρούν τις προϋποθέσεις για να εισαχθούν σε ένα ΑΕΙ-ΤΕΙ? Λέω, μήπως...?aguero88 wrote:Αν δεν αλλάξει κάτι απλά θα συμβαίνει κάθε χρόνο αυτό http://www.enet.gr/online/dspphoto?id=231845
Re: βασεις 2008
Έτσι! Και επειδή δεν πληρούν της προυποθέσεις το καλό, πανάγαθο και προπαντός ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ κράτος φροντίζει για το μέλλον τους...Τους ωθεί στην Παραπαιδεία...Για να δουλέψουν και οι των Κολεγίων(Ε τι κλέφτες θα γίνουν οι κακόμοιροι;)tsilochr wrote:Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ να γεμίζουν όλες οι θέσεις. Μήπως οι υποψήφιοι που έμειναν έξω από τα δημόσια ΑΕΙ κ ΤΕΙ δεν πληρούν τις προϋποθέσεις για να εισαχθούν σε ένα ΑΕΙ-ΤΕΙ? Λέω, μήπως...?
Και ακριβώς επειδή δεν πληρούν και τις προϋποθέσεις θα πάρουν και ένα ίδιας αξίας πτυχίο με το δικό μας, από το κάθε είδους Κολέγιο...
I like so much! Yeahhhhhhhh!!!!
Θέλω και άλλο Ελληνικό νεοφιλελευθερισμό, θέλω και άλλους νεοφιλελεύθερους για φίλους μου(και στο facebook), θέλω να φάω και άλλο νεοφιλελεύθερο σανό, θέλω μια νέα απόλυτα παραδεισένια νεοφιλελεύθερη ζωή...
I like so much! Yeahhhhhhhh!!!!
Λεφτά υπάρχουν: Και άξιοι επίσης δείτε αυτή την εκπληκτική ιστορία --------> http://www.youtube.com/watch?v=yraCtUo9N6E Και για όσους βαριούνται εδω ---------> http://blogthea.gr/NextStep/aeeaeidhyo/ ... -ueea.html
- Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
Re: βασεις 2008
sandra wrote: Τώρα κατά πόσο θεωρείς ότι ένα τμήμα πρέπει να μετατραπεί σε business school επειδή βρίσκεται υπό την διεύθυνση Οικονομικού Πανεπιστημίου τι να πω. Νομίζω πως δεν θα έπρεπε να σπουδάζουμε μόνο για το πτυχίο και κατά συνέπεια την εργασία αλλά κυρίως για τα εφόδια και τα εργαλεία που θα μας δώσει το αντικείμενο μας ώστε να προάγουμε σε κάτι καλύτερο αυτό που μάθαμε σε τέσσερα χρόνια. Αλλά επειδή στην Ελλάδα είμαστε και στο τέλος όλοι για μια θέση είτε στο Δημόσιο είτε στον Ιδιωτικό Τομέα θα τρωγόμαστε το κόβω εδώ...
Νομίζω οτι περιβαλλον σε επηρεάζει sandra, δεν εισαι στο πολυτεχνείο και ετσι δεν κανεις ηλεκτρονική, ουτε στο καποδιστριακό και ετσι δεν κανεις ουτε φυσική, κακώς κατα την γνώμη μου αλλα αυτό είναι άλλη συζήτηση.
Βέβαια συμφωνώ με την γενικότερη σκέψη σου, αλλα ο τρόπος που εκφράζεσαι ειναι αρκετά φοβικός και σίγουρα δεν πρέπει να χαρακτηρίζει την νεα γενιά. Γιατί η επιχείρηση για τον νεοέλληνα είναι εκμετάλλευση και μονο, αλλα σίγουρα θα έπρεπε να ξέρεις πόση γνώση παράγεται σε επιχειρήσεις κάτω απο την αμερικάνικη σημαία, τουλάχιστον στην επιστήμη μας. Αλλα ξέχασα αυτο είναι φιλελευθερισμός...
που θα πάει θα το δουμε...
- sandra
- Wow! Terabyte level
- Posts: 4917
- Joined: Mon Oct 02, 2006 11:37 am
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: στη φωλιά μου κοιτώντας ένα χωράφι με στάρι...
Re: βασεις 2008
Rose δεν πιστεύω ότι η επιχείρηση είναι ο απόλυτος δυνάστης και ότι το μελλοντικό αφεντικό μου αυτός που θα θέλει να μου πίνει το αίμα Απλά αυτοσκοπός μας δεν πρέπει να είναι μόνο η καλύτερη δουλειά όταν θα βγούμε στην αγορά εργασίας. Το να θέλει κάποιος να ασχοληθεί με την επιστήμη του, να κάνει έρευνα, δημοσιεύσεις και όλα αυτά είναι κακό? Παράλογο? Ένας τέτοιος φοιτητής σε τι τμήμα θα έπρεπε να βρίσκεται όταν το πανεπιστήμιο μετατρέπεται σε business school? Και όταν κάποιος θα βγει από μια σχολή με γνώσεις πασαλείμματος και θα χρειαστεί ακόμα και σε μια επιχείρηση να εφαρμόσει κάτι το διαφορετικό, το πιο σύνθετο, τι θα κάνει? Θα διαβάζει αυτά που έπρεπε όταν του μάθαιναν ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να πιάσεις την μεγάλη καρέκλα? Ας διαλέξουμε, τι θέλουμε να λεγόμαστε? Επιστήμη Υπολογιστών, Τμήμα Πληροφορικής, ή παράρτημα του ΟΠΑ με εφαρμογές στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές
Από εδώ κι εμπρός θα είσαι για πάντα υπεύθυνος για εκείνο που έχεις ημερώσει.
Είσαι υπεύθυνος για το τριαντάφυλλο σου...
Είσαι υπεύθυνος για το τριαντάφυλλο σου...
Re: βασεις 2008
A business school is a university-level institution that confers degrees in Business Administration. It teaches topics such as accounting, finance, information systems, marketing, organizational behavior, strategy, human resource management, and quantitative methods.
πηγή http://en.wikipedia.org/wiki/Business_school
πηγή http://en.wikipedia.org/wiki/Business_school
Δεν ειναι παράλογο, αλλα δεν βλέπω που διαφωνούμε...κόλλησες μάλλον στο business school...Το να θέλει κάποιος να ασχοληθεί με την επιστήμη του, να κάνει έρευνα, δημοσιεύσεις και όλα αυτά είναι κακό? Παράλογο?
Αν μπορεί θα το κάνει απλα.Και όταν κάποιος θα βγει από μια σχολή με γνώσεις πασαλείμματος και θα χρειαστεί ακόμα και σε μια επιχείρηση να εφαρμόσει κάτι το διαφορετικό, το πιο σύνθετο, τι θα κάνει?
Sorry αλλα αυτό που κολλάει τώρα; Στο business school;Θα διαβάζει αυτά που έπρεπε όταν του μάθαιναν ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να πιάσεις την μεγάλη καρέκλα?
Μεγάλη συζήτηση, περισσότερο μιλώντας για ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Μην το κάνουμε off.Aς διαλέξουμε, τι θέλουμε να λεγόμαστε? Επιστήμη Υπολογιστών, Τμήμα Πληροφορικής, ή παράρτημα του ΟΠΑ με εφαρμογές στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές
που θα πάει θα το δουμε...
- AmmarkoV
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2838
- Joined: Thu Nov 04, 2004 2:55 pm
- Gender: ♂
- Location: Reloaded @ Santa Friday
- Contact:
Re: βασεις 2008
Erevodifwntas++ Well said!Erevodifwntas wrote:το έχω ματαπεί: χίλιες φορές η βάση να φτάσει στο 10 και να μπαίνουν άνθρωποι που αγαπούν τον προγραμματισμό, παρά να είναι στο 18++ και να μπαίνουν οι αποτυχημένοι ιατροί (μιλάω εκ πείρας)
Βέβαια επειδή προφανώς όπως μπαίνουν οι αποτυχημένοι ιατροί , μπορεί με βάση του 10 να έμπαιναν και οι επιτυχημένοι ιχθυοκαλλιεργητές ( καλό ε? ) το θέμα είναι να επιλέγει κανείς με βάση το τι του αρέσει κ οχι τον βαθμό που έβγαλε!
aguero88++aguero88 wrote:Τους ωθεί στην Παραπαιδεία...Για να δουλέψουν και οι των Κολεγίων
Βέβαια και γιατί όχι κατευθείαν στο εργατικό δυναμικό ..
Παίρνουν ένα δίπλωμα οδήγησης και γίνονται ωραιότατοι οδηγοί λεωφορείων,κηπουροί,σερβιτόροι,οικοδόμοι,ταμείες σε supermarket κοκ ..
Το ΑΕΠ θέλουμε να ανεβαίνει όχι το IQ..
Εδώ να προσθέσω οτι αυτό μόνο αν έχει λεφτά ο μπαμπάς..aguero88 wrote:Και ακριβώς επειδή δεν πληρούν και τις προϋποθέσεις θα πάρουν και ένα ίδιας αξίας πτυχίο με το δικό μας, από το κάθε είδους Κολέγιο...
Αν δεν έχει τότε για καλή μας τύχη υπάρχει πρόβλεψη με το φοιτητικό δάνειο που συζητούσαν στην βουλή..
Γιατί τελικά αυτό που έχει σημασία στην "φιλελέυθερη" ζωή μας είναι η οικονομική επιφάνεια. (όποιος πει το αντίθετο είναι ψέυτης!) Αν είσαι πλούσιος , είσαι εξ` αρχής και μέχρι τέλους εξασφαλισμένος και μπορείς να τα ξύνεις για πάντα και να δουλεύουν οι άλλοι "βλάκες" για εσένα..
Για να είναι optimal η σχέση κόστους/παραγώμενου έργου από τα πανεπιστήμια..tsilochr wrote:Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ να γεμίζουν όλες οι θέσεις
Πανεπιστήμια με το 10% του κόσμου που θα μπορούσαν να έχουν δεν λέει!
Κανονικά θα έπρεπε να είναι ξεκάθαρο οτι ο στόχος του ΟΠΑ περιλαμβάνει το Business School αλλά του τμήματος πληροφορικής , είναι ξεκάθαρα Computer Science..!rose wrote:Κανονικά θα έπρεπε (που έχει...), ειναι ξεκαθαρος ο στόχος του ΟΠΑ, Business School.
rose wrote:δεν εισαι στο πολυτεχνείο και ετσι δεν κανεις ηλεκτρονική, ουτε στο καποδιστριακό και ετσι δεν κανεις ουτε φυσική
Για όσους δεν το έχουν δει , Τμήμα Πληροφορικής λέει η ταμπέλα στην γραμματεία , ,ούτε Ηλεκτρολόγοι αναφέρονται , ούτε Τηλεπικοινωνιών και όχι ΔΕΤ!sandra wrote:Ας διαλέξουμε, τι θέλουμε να λεγόμαστε?
Καθόλου off και μην σας πώ οτι είναι και το ζουμί της υπόθεσης..rose wrote:Μεγάλη συζήτηση, περισσότερο μιλώντας για ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Μην το κάνουμε off
Αυτό το "πλεονέκτημα" είναι ολη η υπόθεση..
Κανένας δεν επιλέγει σχολή για να μειονεκτεί!
Τέλος να πώ οτι προσωπικά χαίρομαι και πιστεύω οτι οι παιδαγωγικές σχολές πραγματικά αξίζουν βάσεις σαν τις φετινές καθότι είναι βασικό κομμάτι της Ελληνικής κοινωνίας και επιτελούν κοινωνικό έργο! Ενώ είναι μια δουλειά που και σε γεμίζει σαν άνθρωπο ( το να μεγαλώνεις γενιές και γενιές παιδιών και να τα βοηθάς ) και επιπροσθέτως προσφέρει ασφάλεια και τα γνωστά + ( διακοπές κτλ ) των δασκάλων/νηπιαγωγών..
- Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
- sandra
- Wow! Terabyte level
- Posts: 4917
- Joined: Mon Oct 02, 2006 11:37 am
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: στη φωλιά μου κοιτώντας ένα χωράφι με στάρι...
Re: βασεις 2008
Και η ιστοσελίδα μας λέει cs.aueb όχι di.aueb. Έχουμε πρόβλημα αυτοπροσδιορισμού.AmmarkoV wrote:Για όσους δεν το έχουν δει , Τμήμα Πληροφορικής λέει η ταμπέλα στην γραμματεία ,ούτε Ηλεκτρολόγοι αναφέρονται , ούτε Τηλεπικοινωνιών και όχι ΔΕΤ!sandra wrote:Ας διαλέξουμε, τι θέλουμε να λεγόμαστε?
Από εδώ κι εμπρός θα είσαι για πάντα υπεύθυνος για εκείνο που έχεις ημερώσει.
Είσαι υπεύθυνος για το τριαντάφυλλο σου...
Είσαι υπεύθυνος για το τριαντάφυλλο σου...
- stoupeace
- Wow! Terabyte level
- Posts: 5372
- Joined: Tue Aug 26, 2008 4:08 pm
- Academic status: High school
- Gender: ♀
Re: βασεις 2008
Αυτό (για το ΑΕΠ) ειλικρινά είναι το χειρότερο, πιο κυνικό και απαξιωτικό πράγμα που έχω ακούσει. Δεν υπάρχει σαφώς κανένα πρόβλημα να είσαι σερβιτόρος, οικοδόμος, ταμείας σε supermarket κλπ. Αλλά είναι πρόβλημα, όχι για μένα ή την κοινωνία, αλλά για τον ίδιο σου τον εαυτό, να είσαι αμόρφωτος. Και δεν εννοώ την μόρφωση που καθορίζουν τα χαρτιά του Λυκείου ή των σχολών. Μιλάω για παιδεία.AmmarkoV wrote: Βέβαια και γιατί όχι κατευθείαν στο εργατικό δυναμικό ..
Παίρνουν ένα δίπλωμα οδήγησης και γίνονται ωραιότατοι οδηγοί λεωφορείων,κηπουροί,σερβιτόροι,οικοδόμοι,ταμείες σε supermarket κοκ ..
Το ΑΕΠ θέλουμε να ανεβαίνει όχι το IQ..
Το να λες λοιπόν AmmarkoV "Το ΑΕΠ θέλουμε να ανεβαίνει όχι το IQ..", προσωπικά μου κακοφάνηκε γιατί είναι σαν να λες:
"Αστους αμόρφωτους και απαίδευτους, εμείς να τους χρησιμοποιήσουμε θέλουμε, να εκμεταλλευτούμε την εργασία τους και να τους αφήσουμε στην άγνοια. Οσο βοηθούν στην παραγωγή καλοί είναι."
μην το πάρεις σαν προσωπική επίθεση, ελπίζω απλά να σε παρεξήγησα
Η καλύτερη μπάντα όλου του κόσμου: Sonata Antartika
Mpomp is building an army army. And I got my head back.
░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ____☻/︻╦╤─
Il███████████████████]. /▌
_◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. . / \
Mpomp is building an army army. And I got my head back.
░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ____☻/︻╦╤─
Il███████████████████]. /▌
_◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. . / \
Re: βασεις 2008
Μάλλον παρεξήγησες...
Λεφτά υπάρχουν: Και άξιοι επίσης δείτε αυτή την εκπληκτική ιστορία --------> http://www.youtube.com/watch?v=yraCtUo9N6E Και για όσους βαριούνται εδω ---------> http://blogthea.gr/NextStep/aeeaeidhyo/ ... -ueea.html
- Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
- tsilochr
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3246
- Joined: Tue Mar 16, 2004 2:47 pm
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: mm.aueb.gr
- Contact:
Re: βασεις 2008
Για να εισαχθείς σε ένα τμήμα 3βάθμιας εκπαίδευσης σημαίνει ότι έχεις εμπεδώσει τις γνώσεις της 2βάθμιας. Αυτή τη στιγμή, η διαπίστωση για τον αν έχεις πάρει πρέφα τις γνώσεις που δίνει το Λύκειο είναι μέσω των Πανελλήνιων Εξετάσεων. Όταν σε αυτές τις εξετάσεις αποτυγχάνεις (ΜΟ < 10 ), θεωρείς ότι πρέπει ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ να εισαχθείς σε κάποιο τμήμα? Θα σου πρότεινα να ρωτήσεις κάποιο μέλος ΔΕΠ από κάποιο τμήμα Μαθηματικών να σου πει για το πως έχει πέσει το επίπεδο σπουδών κατακόρυφα τα τελευταία χρόνια. Θέλουμε ΟΛΟΙ να σπουδάζουν στα δημόσια πανεπιστήμια, τα πανεπίστημια τα ρώτησε κανείς αν μπορούν να διδάξουν όλους τους ανθρώπους? Πρέπει να υπάρχει και ένα κατώφλι στο ποιος μπορεί να σπουδάσει, με την έννοια ότι είναι ικανός να ανταπεξέλθει.aguero88 wrote:Έτσι! Και επειδή δεν πληρούν της προυποθέσεις το καλό, πανάγαθο και προπαντός ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ κράτος φροντίζει για το μέλλον τους...Τους ωθεί στην Παραπαιδεία...Για να δουλέψουν και οι των Κολεγίων(Ε τι κλέφτες θα γίνουν οι κακόμοιροι;)tsilochr wrote:Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ να γεμίζουν όλες οι θέσεις. Μήπως οι υποψήφιοι που έμειναν έξω από τα δημόσια ΑΕΙ κ ΤΕΙ δεν πληρούν τις προϋποθέσεις για να εισαχθούν σε ένα ΑΕΙ-ΤΕΙ? Λέω, μήπως...?
Και ακριβώς επειδή δεν πληρούν και τις προϋποθέσεις θα πάρουν και ένα ίδιας αξίας πτυχίο με το δικό μας, από το κάθε είδους Κολέγιο...
I like so much! Yeahhhhhhhh!!!!
Θέλω και άλλο Ελληνικό νεοφιλελευθερισμό, θέλω και άλλους νεοφιλελεύθερους για φίλους μου(και στο facebook), θέλω να φάω και άλλο νεοφιλελεύθερο σανό, θέλω μια νέα απόλυτα παραδεισένια νεοφιλελεύθερη ζωή...
I like so much! Yeahhhhhhhh!!!!
Τώρα, αν το κράτος στέλνει τους φοιτητές στην παραπαιδεία είναι άλλη ιστορία. Αν υπήρχε ελεγκτικός μηχανισμός που να κοιτάζει το επίπεδο σπουδών των ΚΕΣ κλπ τότε θα κοιτούσαμε αν αυτοί που παίρνουν τέτοια διπλώματα όντως είναι ισάξια.
Το ότι το σύστημα εισαγωγής είναι γτπ και ότι ο έλεγχος των ΚΕΣ γτπ δεν αλλάζει το γεγονός ότι για να πάρεις ΜΟ<10 στις πανελλήνιες σημαίνει ότι δεν μπορείς να διαβάσεις και άρα δεν είσαι για 3βάθμιες σπουδές. Αμα δείτε γραπτά ανθρώπων σε ΤΕΙ της περιφέρειας (που παραδοσιακά παιρνούν οι χαμηλόβαθμοι μαθητές) θα πάθετε την πλάκα σας από την αδυναμία σύνταξης γραπτού λόγου.
Re: βασεις 2008
Κανονικά θα έπρεπε να είναι ξεκάθαρο οτι ο στόχος του ΟΠΑ περιλαμβάνει το Business School αλλά του τμήματος πληροφορικής , είναι ξεκάθαρα Computer Science..!
Καθόλου off και μην σας πώ οτι είναι και το ζουμί της υπόθεσης..
Αυτό το "πλεονέκτημα" είναι ολη η υπόθεση..
Κανένας δεν επιλέγει σχολή για να μειονεκτεί!
Άνοίγουμε νέο θέμα
...και γιατί απλά να μην κλείσουν?Για να είναι optimal η σχέση κόστους/παραγώμενου έργου από τα πανεπιστήμια..
Πανεπιστήμια με το 10% του κόσμου που θα μπορούσαν να έχουν δεν λέει!
Τι σε κάνει να πιστεύεις οτι ενα άτομο με 15, 16 δεν θα ήταν εξίσου ικανό για κάτι τέτοιο; Υπερβολές AmmarkoV!Τέλος να πώ οτι προσωπικά χαίρομαι και πιστεύω οτι οι παιδαγωγικές σχολές πραγματικά αξίζουν βάσεις σαν τις φετινές καθότι είναι βασικό κομμάτι της Ελληνικής κοινωνίας και επιτελούν κοινωνικό έργο! Ενώ είναι μια δουλειά που και σε γεμίζει σαν άνθρωπο ( το να μεγαλώνεις γενιές και γενιές παιδιών και να τα βοηθάς ) και επιπροσθέτως προσφέρει ασφάλεια και τα γνωστά + ( διακοπές κτλ ) των δασκάλων/νηπιαγωγών..
που θα πάει θα το δουμε...
- ailouros
- Gbyte level
- Posts: 1041
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:36 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Contact:
Re: βασεις 2008
Όλα ξεκίνησαν με την περιβόητη εκπαιδευτική μεταρρύθμιση.. Θα περνάτε όλοι και θα φτιάξουμε σε κάθε χωριό και ένα Πανεπιστήμιο όπως η χούντα γυμναστήρια. Το μπάχαλο που έχει δημιουργηθεί από τότε είναι εμφανές.Και το επίπεδο του Πανεπιστημίου έχει πέσει από τότε (στο Μαθηματικό εισάγονται και θεωρητικοί αν μας λέει αυτό κάτι). Αυτό φαίνεται και από την διαφορά γνώσεων/νοοτροπίας μεταξύ δεσμιτών και νεότερων. Σύμφωνοι με τις δέσμες έπρεπε να φας 2 χρόνια από την ζωή σου. Κατά μια ένιαια οι εξετάσεις ήταν παράλληλες με το Λύκειο και μόνο όσοι ήθελαν δίναν (δεν ήταν υποχρεωτικό). Πλέον απολυτήριο>10=εισαγωγη στην τριτοβάθμια.
Ολοι στα Πανεπιστήμια λοιπόν, ίδρυση νέων άκυρων τμημάτων για τόνωση της κάθε τοπικής οικονομίας και του μικροαστικού φρονήματος. Λες και πρέπει να τονώσει την τοπική οικονομία ο δόλιος γονιός που τον έχουν παραμυθιάσει ότι το παιδί πρέπει να σπουδάσει, πληρώνοντας ενοίκιο για να σπουδάζει το παιδί του σε τμήματα χωρίς αντικείμενο, καθηγητές και υποδομές.
Και αυτό δεν είναι ελιτισμός ούτε καταδικάζουμε στον Καιάδα όσους δεν βγάζουν 18. Απλά υπάρχει ένα σύστημα που παγιδεύει τα νέα παιδιά στέλνοντάς τα στην Άνω Καλαμπάκα για 4 χρόνια, να σπουδάσουν ανθοκομική και ζαμπονοκοφτική για να έχουν μετά την πολυτέλεια να θεωρούνται άνεργοι με πτυχίο. Στο μεταξύ οι ντόπιοι βολέυονται με το να ανοίξουν καμια καφετέρια και να τα αρπάξουν από τους φοιτητές ή να νοικιάσουν το σπίτι τους, όντας και αυτοί εξαρτημένοι από το ίδιο σύστημα που εν ολίγοις κρατάει παγιδευμένα τα πιο δημιουργικά κομμάτια της ελληνικής κοινωνίας.
Ολοι στα Πανεπιστήμια λοιπόν, ίδρυση νέων άκυρων τμημάτων για τόνωση της κάθε τοπικής οικονομίας και του μικροαστικού φρονήματος. Λες και πρέπει να τονώσει την τοπική οικονομία ο δόλιος γονιός που τον έχουν παραμυθιάσει ότι το παιδί πρέπει να σπουδάσει, πληρώνοντας ενοίκιο για να σπουδάζει το παιδί του σε τμήματα χωρίς αντικείμενο, καθηγητές και υποδομές.
Και αυτό δεν είναι ελιτισμός ούτε καταδικάζουμε στον Καιάδα όσους δεν βγάζουν 18. Απλά υπάρχει ένα σύστημα που παγιδεύει τα νέα παιδιά στέλνοντάς τα στην Άνω Καλαμπάκα για 4 χρόνια, να σπουδάσουν ανθοκομική και ζαμπονοκοφτική για να έχουν μετά την πολυτέλεια να θεωρούνται άνεργοι με πτυχίο. Στο μεταξύ οι ντόπιοι βολέυονται με το να ανοίξουν καμια καφετέρια και να τα αρπάξουν από τους φοιτητές ή να νοικιάσουν το σπίτι τους, όντας και αυτοί εξαρτημένοι από το ίδιο σύστημα που εν ολίγοις κρατάει παγιδευμένα τα πιο δημιουργικά κομμάτια της ελληνικής κοινωνίας.
- Bloody Mary
- Venus Former Team Member
- Posts: 1230
- Joined: Thu May 10, 2007 6:52 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
Re: βασεις 2008
Το πρόβλημα με αυτήν την απίστευτη άνοδο των βάσεων κάθε χρόνο στα Παιδαγωγικά είναι ότι κανείς από τους επιτυχόντες δεν επιλέγει τη συγκεκριμένη σχολή για να "μεγαλώνει γενιές και γενιές παιδιών και να τα βοηθάει". Αυτό θα ήταν το ιδανικό. Αυτό που αποσκοπούν να πετύχουν οι φοιτητές - παιδαγωγοί είναι να βγουν κατευθείαν στην αγορά εργασίας, εύκολα και γρήγορα (τα μαθήματα μπορούν να περαστούν πολύ εύκολα με αποστήθιση, χωρίς ο εξεταζόμενος να ξέρει καν περι τίνος πρόκειται - καλά, μάλλον το τελευταίο είναι υπερβολή, αλλά καταλαβαίνεις το point μου) , να τους περιμένει έτοιμη μια θέση (το μόνο εμπόδιο είναι ο ΑΣΕΠ, αλλά τόσα βιβλία έχουμε παπαγαλίσει τόσα χρόνια, 5-6 παραπάνω θα μας πειράξουν?) και μετά να βολευτούν, γιατί θα έχουν τη θέση τους, δε θα τους πειράξει κανείς, τον προκαθορισμένο μισθό τους κάθε μήνα και τις διακοπές τους, την ηρεμία τους,κλπ κλπ κλπ... Ο σταθερός μισθός και οι διακοπές είναι μεγάλα πλεονεκτήματα και δε με ενοχλούν, αυτό που με ενοχλεί είναι ότι εφόσον η θέση τους είναι σίγουρη, η συντριπτική πλειοψηφία επαναπαύεται και δεν ενδιαφέρεται για τις γνώσεις που προσφέρει στα παιδιά, ούτε για την τόσο σημαντική δουλειά - λειτούργημα που πραγματικά πρέπει να κάνει.AmmarkoV wrote: Τέλος να πώ οτι προσωπικά χαίρομαι και πιστεύω οτι οι παιδαγωγικές σχολές πραγματικά αξίζουν βάσεις σαν τις φετινές καθότι είναι βασικό κομμάτι της Ελληνικής κοινωνίας και επιτελούν κοινωνικό έργο! Ενώ είναι μια δουλειά που και σε γεμίζει σαν άνθρωπο ( το να μεγαλώνεις γενιές και γενιές παιδιών και να τα βοηθάς ) και επιπροσθέτως προσφέρει ασφάλεια και τα γνωστά + ( διακοπές κτλ ) των δασκάλων/νηπιαγωγών..
Δύο σχετικές παρατηρήσεις:
1. Τα όσα αναφέρω παραπάνω συμβαίνουν με την πλειοψηφία των φοιτητών τέτοιων σχολών. Προφανώς και υπάρχουν εξαιρέσεις, αλλά αυτές υπάρχουν για να επιβεβαιώνουν τον κανόνα άλλωστε...
2. Τα όσα αναφέρω δεν είναι καθαρά προσωπική μου άποψη, έχουν μεγάλη δόση αλήθειας, η κολλητή μου βρίσκεται σε ένα Παιδαγωγικό τμήμα και μου περιέγραφε αναλυτικά καταστάσεις τύπου: Γίνεται μάθημα, ξαφνικά ο καθηγητής παρασυρόμενος από την κουβέντα ξεφεύγει από το μάθημα και αρχίζει να μιλάει γενικά για την εκπαίδευση στο εξωτερικό και να κάνει συγκρίσεις με την Ελλάδα.
Μια φοιτήτρια ρωτάει:"Αυτά θα είναι στην ύλη της εξέτασης?"
-Καθηγητής: "Όχι, δε θα είναι"
-Φοιτήτρια: "Υπάρχει περίπτωση να μας τα ζητήσουν στον ΑΣΕΠ???"
-Καθηγητής:"Δε νομίζω, μου φαίνεται απίθανο"
-Φοιτήτρια:"Ε τότε γιατί τα συζητάμε? Δεν έχουν να μας προσφέρουν τίποτα"
Στείλε μας το άρθρο σου, βοήθησε να αναπτυχθεί
το portal με θέματα που σε ενδιαφέρουν!
Υπάρχουν 10 είδη ανθρώπων: Αυτοί που ξέρουν δυαδικό σύστημα και αυτοί που δεν ξέρουν.το portal με θέματα που σε ενδιαφέρουν!
- AmmarkoV
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2838
- Joined: Thu Nov 04, 2004 2:55 pm
- Gender: ♂
- Location: Reloaded @ Santa Friday
- Contact:
Re: βασεις 2008
Yeap.. με παρεξήγησες ήταν ειρωνικό το statement μου.Stoupeace wrote:μην το πάρεις σαν προσωπική επίθεση, ελπίζω απλά να σε παρεξήγησα
ailouros++ailouros wrote:Θα περνάτε όλοι και θα φτιάξουμε σε κάθε χωριό και ένα Πανεπιστήμιο όπως η χούντα γυμναστήρια.
Γυμναστήρια και πολλούς δρόμους!
Γιατί :rose wrote: ...και γιατί απλά να μην κλείσουν?
1) Όταν κάποιος δεν σπουδάζει και δεν δουλεύει , ανεβάζει τους δείκτες ανεργίας!
2) Όπως λέει και ο ailouros υπάρχουν τοπικές οικονομίες ( από τον ενοικιασμό δωματίων , μέχρι οτι μπορείτε να φανταστείτε ) που συντηρούνται από τα πορτοφόλια των φοιτητών..
3) Όλο το προσωπικό θα ξεβολευτεί από την θέση του και το προσωπικό πολλές φορές έχει και πολιτικά κονέ..
4) Οι χώροι των πανεπιστημίων που τα έχουμε (χρυσο)πληρώσει από την τσέπη μας , θα γίνουν μεγάααλα σπίτια τοξικομανών ( δεν το εννοώ το τελευταίο , απλά you get the picture.. )
5) Γιατί υποτιθεται οτι για να ανοίξει μια σχολή κάτι ( το οποίο εμείς μπορεί να μην γνωρίζουμε , αλλά πάλι δεν γνωρίζουμε πολλά πράγματα ) έπρεπε να προσφέρει και δεν άνοιξε σε μια νύχτα..
6) Γιατί 13.000 κενές θέσεις ( κάθε χρόνο ) είναι πολλλέεεεεεεες και φαίνεται η αισχρή δουλειά που γίνεται από την δευτεροβάθμια εκπαίδευση!
rose wrote:Τι σε κάνει να πιστεύεις οτι ενα άτομο με 15, 16 δεν θα ήταν εξίσου ικανό για κάτι τέτοιο; Υπερβολές AmmarkoV!
Συμφωνώ με αυτά που λέτε , απλά το point μου είναι οτι αν πχ 100 άτομα έδιναν πανελλήνιες πιστεύω οτι αναλογικά θα είναι πολυ περισσότεροι ( και περισσότερες κοπέλες κιόλας ) αυτοί που θα επιλέξουν παιδαγωγικές σχολές παρά οι καμμένοι με την πληροφορική ( στην τάξη μου από το 2004 θυμάμαι είχαμε μπει 4 παιδιά από 29 σε κάποια σχολή πληροφορικής , ενώ σε παιδαγωγικές ουτε που ξέρω πόσοι.. ) .Bloody Mary wrote:δεν επιλέγει τη συγκεκριμένη σχολή για να "μεγαλώνει γενιές και γενιές παιδιών και να τα βοηθάει". Αυτό θα ήταν το ιδανικό. Αυτό που αποσκοπούν να πετύχουν οι φοιτητές - παιδαγωγοί είναι να βγουν κατευθείαν στην αγορά εργασίας, εύκολα και γρήγορα
Εκτός από αυτό ούτως ή άλλως και στην πληροφορική μπαίνει επίσης ένας σωρό κόσμος ο οποίος ακούει οτι έχει καλή επαγγελματική αποκατάσταση , εμένα ας πούμε ήταν ένα από τα κριτήρια μου.
Και επίσης σχετικά με την κοινωνική προσφορά , από άποψη ευχαρίστησης σε σχέση με αυτό που κάνουν οι παιδαγωγοί , προφανώς και αν κάποιος είναι ανικανοποίητος ότι και να κάνει μπορεί να μην του αρέσει , αλλά θεωρητικά μιλώντας και αν κάτσεις και τα βάλεις κάτω , από το να είσαι ένας μέτριος προγραμματιστής ( που όλοι σου γκρινιάζουν επειδή δεν δουλεύει κάτι , και που επειδή δεν είσαι guru δεν μπορείς να απελευθερώσεις το ποτάμι της δημιουργικότητας σου ) πιο γνήσιο αίσθημα ικανοποίησης δίνουν το να είσαι μέτριος ιατρός , μέτριος παιδαγωγός κτλ imho..
Γιαυτό λέω οτι μου φαίνεται λογικό το να έχουν μεγαλύτερη προτεραιότητα στο μυαλό των παιδιών και άρα και μεγαλύτερη βάση..
Τέλος σχετικά με τις βάσεις κτλ από μια συζήτηση που είχα με ένα παιδί που δουλεύει στην Microsoft. Γενικά οι σπουδαστές των σχολών πληροφορικής έχουν διαφορά ανάλογα με το βαθμό.
Και ουσιαστικά σε όλες τις σχολές ( Καποδιστριακό , ΕΜΠ , ΟΠΑ κτλ ) υπάρχουν άτομα που έχουν μπεί καταλάθος , αναποφάσιστοι , άτομα στα οποία δεν ταίριαζε το αντικείμενο και αυτό το είδαν στην πορεία κτλ κτλ..
Και από αυτούς πολλοί τελειώνουν και την σχολή τους και πάνω κάτω έχουν ίδια επίδοση με λίγη εξοικίωση με κάποια τυπική θέση εργασίας που έχει σχέση με προγραμματισμό κτλ..
Αυτά είναι τα κοινά..
Το διαφορετικό είναι το ποσοστό του πληθυσμου top φοιτητών και με τον όρο top εννοούνται οι φοιτητές στους οποίους μπορείς να δώσεις το οτιδήποτε ( από εντελώς θεωρητικά προβλήματα έως τραγικά πρακτικές και επαναλαμβανόμενες εργασίες ) και έχουν το υπόβαθρο , την όρεξη και την ικανότητα να μπορέσουν να σου παρέχουν αποτέλεσμα.
Οι βάσεις λοιπόν περιέργως παρουσιάζουν κάποια αντιστοιχία με τα top ποσοστά και έτσι έχουμε πχ ένα 5% top πράγματος ανα έτος στο ΟΠΑ , ένα 10% στο Καποδιστριακό και ένα 15% στο ΕΜΠ..
- Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
- stoupeace
- Wow! Terabyte level
- Posts: 5372
- Joined: Tue Aug 26, 2008 4:08 pm
- Academic status: High school
- Gender: ♀
Re: βασεις 2008
AmmarkoV wrote:Yeap.. με παρεξήγησες ήταν ειρωνικό το statement μου.Stoupeace wrote:μην το πάρεις σαν προσωπική επίθεση, ελπίζω απλά να σε παρεξήγησα
Sorry τότε Βάλε κανα emoticon όμως...
Η καλύτερη μπάντα όλου του κόσμου: Sonata Antartika
Mpomp is building an army army. And I got my head back.
░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ____☻/︻╦╤─
Il███████████████████]. /▌
_◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. . / \
Mpomp is building an army army. And I got my head back.
░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ____☻/︻╦╤─
Il███████████████████]. /▌
_◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. . / \
Re: βασεις 2008
Μια φοιτήτρια ρωτάει:"Αυτά θα είναι στην ύλη της εξέτασης?"
-Καθηγητής: "Όχι, δε θα είναι"
-Φοιτήτρια: "Υπάρχει περίπτωση να μας τα ζητήσουν στον ΑΣΕΠ???"
-Καθηγητής:"Δε νομίζω, μου φαίνεται απίθανο"
-Φοιτήτρια:"Ε τότε γιατί τα συζητάμε? Δεν έχουν να μας προσφέρουν τίποτα"
Αυτό τα λέει ολα, οκ σίγουρα όλοι θέλουμε σχολές με μέλλον, αλλα εκεί( παιδαγωγικά) υπάρχει η μεγαλύτερη ξεφτίλα, εγώ προσωπικά φρικάρω στην ιδέα,οτι το παιδί μου, θα μορφώνεται - μορφώνεται; - απο κόσμο που απλα σκέφτεται, μονο πως θα επιβιώσει!
που θα πάει θα το δουμε...