
Στεναχωριέμαι όμως που δεν είχα τη δυνατότητα να απαντήσω ξεχωριστά στον καθένα...γι΄αυτό θα απαντήσω ξεχωριστά στον καθένα

Ευχαριστώ! ..αλλά είπαμε όχι τεμπέληδες..."επιφανειακά πολυάσχολοι"Shocker wrote:Καλό κουράγιο μαν,μαζί σου και γω
Μακάρι να τα καταφέρεις,θα δωσεις κουράγιο και σε μας τους τεμπέληδες
Στα βήματά σας θέλω να πατήσω,απλά θέλω να κάνω το κάτι παραπάνωoldholborn wrote:για το project oldholborn εχεις ακούσει
πρώτο και δεύτερο έτος 3 μαθήματα
τρίτο 14 μαθήματα
Ορθολογικός;;proskopos wrote:Ο οδηγός και άλλοι "ειδικοί" λένε και άλλα πράγματα... Δεν σημαίνει ότι ισχύει απαραίτητα... Ο καθένας ξέρει το τι μπορεί...ultimate_aektzis wrote:Με την προυποθεση οτι θα ανταπελθεις σε 9 σχετικα απαιτητικα μαθηματα στεκει αυτο που λες.Επειδη ομως υπαρχει και το αλλα....στον οδηγο σπουδων λεει "συνισταται οι φοιτητες να μην δηλωνουν περισσοτερα απο 6 μαθηματα ανα εξαμηνο".Δεν νομιζω πως εχουν καποιο σοβαρο λογο να μας πουν ψεματα.Σορυ που σου κοβω τα φτερα αλλα μου φαινεται λιγο ουτοπια το 18 μαθηματα ανα ετος(οχι ακατορθωτο βεβαια).
Για παράδειγμα, εξέχων (σωστά το έγραψα;) μέλος του προχθεσινού meeting, έκανε 6+6 σε ένα έτος, με την διαφορά ότι το έκανε με καλό βαθμό.... Άρα και πιο πολλά θα μπορούσε, ίσως όχι με τέτοιο βαθμο ωστόσο...
Βέβαια, για να μην τα παραλέμε, φυσικά ο τρόπος αυτός δεν είναι ορθολογικός.... Αλλά....

Δύσκολο το ξέρω...αλλά είναι ένας στόχος...5 δε με νοιάζει...αρκεί να είναι βαθμός προσβασιμος...τη ψάχνω αυτή την όρεξηsandra wrote:Aπό πέρυσι. Μόνο για τους πρωτοετείς ισχύει νομίζω.AmmarkoV wrote:Τον ποιόν ? ( Από πότε υπάρχει αυτός ο θεσμός ?? ?)vasvas wrote:Είμαι περίεργος, γιατί δεν αξιοποιείτε το Σύμβουλο-καθηγητή σας εγκαίρως;
hawk δύσκολο το project σου. Το θέμα είναι τι θες να πετύχεις. Με 5άρια νομίζω πως βγαίνει. Για βαθμούς απλά ξέχνα το. Πάντως θα συμφωνήσω με τον vasvas, γιατί όντως μαθήματα που είναι κατά κάποιον τρόπο αλυσίδες, δεν πρέπει να τα παρακολουθείς ταυτόχρονα... Χάνεις αρκετά μεγάλο μέρος της γνώσης. Αν βέβαια σε ενδιαφέρει το να μάθεις και όχι το να πάρεις απλά ένα πτυχίο της σειράς... Πέρυσι λόγω κακού πρώτου έτους πέρασα 12 μαθήματα. Μου βγήκε ο πάτος για να το κάνω και για να πάρω αξιοπρεπείς βαθμούς. Σαφώς κάποιος που τα παρακολουθεί ομαλά έχει το προβάδισμα του χρόνου και της ευκολίας αφομίωσης. Τώρα τι να πω για σένα. Όρεξη να έχεις να διαβάζεις!

Ας τείνει..είμαι της άποψης οτι τη δουλειά μου όποια κι αν είναι αυτή θα τη μάθω μετά το πτυχίο έτσι κι αλλιώς...The Punisher wrote:θέλω να δω τι θα κάνεις με τις εργασίες. όντως, η αφομοίωση θα τείνει στο μηδέν![]()
Εγώ θα έλεγα ότι σκοπός αυτού του project είναι να παρακινήσει τους πρωτοετείς να ξεκινήσουν από νωρίς !
Όσο για τις εργασίες...στη χειρότερη θα επιστρατεύσω τη τσέπη μου

Και όσο αναφορά τους πρωτοετείς προφανώς και αυτός είναι ο σκοπός,μακριά απο εδώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Έχω επαφή...με κάποια μικρη ίσως αλλα παραμένει επαφή...αλλιώς δε θα είχε νόημα δομές δεδομένων,c++ δε θα μπορούσα να παρακολουθήσω...Crab wrote:Μην είσαι τόσο απόλυτη.sandra wrote:Για βαθμούς απλά ξέχνα το.![]()
h4wk,έχεις προηγούμενη επαφή με τα μαθήματα ή ξεκινάς απ΄το 0;
(βέβαια ακόμα κι έτσι δε θα τα παρατούσα...απλά θα έπερνα περισσότερα μαθήματα απο το τρίτο έτος...)
βλακιες -> παιχνιδια , τηλεοραση, διασκεδαση κτλ.maxthebest wrote:γεια σας ,
απο προσοπικη πειρα , περασα στο 3ο ετος 12 μαθηματα με βαθμο 8+ , και
μονο με 5 ωρες διαβασμα την ημερα , και παρακολουθησει ολων των διαλεξεων = + 4 ωρες .
Δηλαδη συνολικα μονο 9 ωρες την ημερα σπαταλουσα για θεματα της σχολης , ενω κανονικα θα επρεπε να σπαταλουσα 18 ωρες την ημερα (όπως κανουν σε αλλες χωρες) . Δηλαδη το μονο που χρειαζεται ειναι προγραμμα για να περασεις , να μην σπαταλας το χρονο σου σε βλακιες -> παιχνιδια , τηλεοραση, διασκεδαση κτλ.

μαζί σου! ....άσχετο....πώς είναι στον παράδεισο;
Δέ νομίζω πως χρειάζεται η γνώση σε όλα τα μαθήματα...το 5 φαντάζομαι σημαίνει "επιφανειακή γνώση αλλα όχι άσχετος με το αντικείμενο"...με ότι θεωρώ οτι μου αρέσει θα ασχοληθώ περοσσότερο...έτσι είναι για μένα...necrofear_13 wrote:Το θεμα παντως δεν ειναι να περασεις τα μαθηματα αλλα να εχεις τη γνωση.Δεν νομιζω πως αμα περνας τα μαθηματα με 5 θα καταφερεις να εχεις το επιπεδο αργοτερα για τον επαγγελματικο τομεα.Προσωπικα πιστευω η συμβουλη να αρχισεις απο την αρχη εστω και αν εχασες δυο χρονια ειναι σοφη.Τωρα κατι μαθηματα που ειναι ασχετα απο τα υπολοιπα οπως πιθανοτητες οικονομια λογιστικη κλπ πιστευω οτι μπορεις να τα δωσεις οποτε θελεις χωρις να επηρεαζεσαι.Απλα σκεψου να πιεστεις να βγαλεις εστω το πτυχιο οπως λες και να φτασεις σε ενα σημειο να πεις οτι δεν ξερω τιποτα.Εδω πιστευω ισχυει το ρητο οποιος βιαζεται σκονταφτει!Και το θεμα στα μαθηματα δεν ειναι μονο ο βαθμος αλαλ το να καταλαβεις καποια πραγματα!Αυτα πιστευω εγω τουλαχιστον!!!
Στο πίσω μέρος του μυαλού μου έτσι το έχω κι εγώ...ποιός το θέλει το καλοκαίρι; ...πίστεψέ με έχω ζήσει μπόλικο καλοκαίρι τα τελευταία 2 χρόνιαmarios wrote:Πάντως κατά την γνώμη μου, αν πας να περάσεις τα πάντα με την μια θα έχεις θέμα... Δοκίμασε να βάλεις 6 μαθήματα σε κάθε 1 από τις 3 εξεταστική(δεν θα πολυχαρείς καλοκαίρι, αλλά τι να γίνει;) γιατί με 9 σε 2 εξεταστικές μάλλον θα καταλήξεις με περισσότερα από 6 τον Σεπτέμβριο...

...δέ μ'αρέσει πολύ η σχολήs4m0n3 wrote:Πέρα από την απόκτηση γνώσης και τους βαθμούς, αν σ' αρέσει πολύ η σχολή θα αναγκαστείς να στριμώξεις μαθήματα που σ' αρέσουν και θα ήθελες να ασχοληθείς μαζί τους κάπως περισσότερο μαζί με τα υπόλοιπα, οπότε αναγκαστικά δεν θα μπορείς να τους αφιερώσεις το χρόνο που θα ήθελες.
Δε νομίζω όμως οτι θα κοιτάξει και τον βαθμό...αρκεί όπως λές κι εσύ να ξέρω αυτά που μου ζητούν...και είμαι και της άποψης οτι ένα μεταπτυχιακό θα με δυσκόλευε ακόμα περισσότερο να βρώ δουλειά οπότε...alberta wrote:..Αλλωστε όταν βγείς στην αγορά εργασίας κανένας δεν θα κοιτάξει αν τέλειωσες τη σχολή σε 4 ή 5 ή ακόμα και 6 χρόνια (μετά χτυπάει άσχημα) αλλά αν όντως ξέρεις αυτά που ζητάνε...Το βασικό είναι να έχεις βάσεις ώστε να μπορείς να προσαρμοστείς στις συνθήκες που θα αντιμετωπίσεις και να μπορείς να διεκπαιρεώσεις τις εργασίες που θα σου ανατεθούν (είτε στη σχολή είτε στην επαγγελαματική σου πορεία στο μέλλον).
Από προσωπική πείρα λοιπόν θεωρώ πως κάθε φοιτητής (που σέβεται τον εαυτό τουκαι θέλει και ένα καλό ΜΟ στο πτυχίο με την ελάχιστη δυνατή προσπάθεια) θα πρέπει να κάνει τα παρακάτω:
1)Να προσδιορίσει τα μαθήματα που αποτελούν βάση (πχ ότι έχει σχέση με java, βάσεις κά) και να τα παρακολουθήσει ανελειπώς
2)Να προσδιορίσει τα μαθήματα που χρειάζονται παρακολούθηση (για μένα μαθηματικά, πιθανότητες κτλ είναι σε αυτή την κατηγορία) και να προσπαθεί να είναι όσο το δυνατόν πιο συνεπής
3)Να παραδίδει ανελειπως εργασίες (αυτό είναι το δύσκολο κομμάτι οπότε εδώ καλό θα είναι να βρείς κάποιον με τον οποίο να μοιράζεστε τη δουλειά)
Να πω φυσικά ότι ακόμα και αυτή η "ελάχιστη δυνατή προσπάθεια" δεν είναι μικρή και πρέπει να στρώσεις κ**ο (ας μου επιτραπεί η έκφραση).
Εννοείται οτι θα συνεχίσω...αυτή τη στιγμή δε νομίζω οτι πιστεύει κανείς οτι θα τα καταφέρω και για να είμαι ειλικρινής ούτε εγώ δε με πιστεύω καλά-καλά....Master_ex wrote:Εγώ λέω να συνεχίσεις έτσι γιατί είμαι περίεργος για το αποτέλεσμα
Θα δείξει όμως...εγω δε σκοπεύω να τα παρατήσω...
