Διάφορες συζητήσεις για τα πανεπιστήμια και όχι μόνο

Άσχετα μηνύματα και λοιπές παρεκτροπές.
User avatar
PASCAL
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3587
Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by PASCAL » Fri Jun 23, 2006 11:30 pm

Ποιός είπε ότι δεν είμαστε κατά των ιδιωτικών σχολείων, των φροντιστηρίων, των κολλεγίων κτλ;
Ποιός είπε ότι δεν θα θέλαμε αυτήν τη δουλεία να την κάνει το κράτος;
Όποιος πήγε λ.χ. σε ιδιωτικό σχολείο σημαίνει ότι το ήθελε κιόλας; Σημαίνει ότι η οικογένειά του τα έβγαζε εύκολα πέρα;
User avatar
tZoLe
Venus Former Team Member
Posts: 1925
Joined: Wed Feb 22, 2006 12:21 am
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Lausanne-Pasalimani
Contact:

Post by tZoLe » Fri Jun 23, 2006 11:39 pm

Νομίζω πως μπορούμε να επιτρέψουμε στον καθένα να έχει τη δική του αντίληψη σχετικά με το τι εστί πανεπιστήμιο για αυτόν. Για άλλους είναι χώρος κατάρτισης πριν την είσοδο στην αγορά εργασίας, ενώ για άλλους ίσως να σημαίνει κάτι παραπάνω ή λιγότερο. Δεν έχει σημασία το τι πιστεύει κανείς. Αυτό, όμως, που μετρά και στο οποίο συμφωνούμε όλοι, νομίζω, είναι πως ότι και αν γίνεται σε αυτόν τον χώρο επιβάλλεται να έχει ποιότητα και αναγνωρισιμότητα. Πιστεύω πως όλοι θέλουμε το πανεπιστήμιο μας είτε αυτό είναι ιδιωτικό, είτε είναι δημόσιο, να μπορεί να ανταγωνιστεί τα υπόλοιπα ευρωπαϊκα πανεπιστήμια. Όλοι επίσης διαπιστώνουμε πως σήμερα δε βρισκόμαστε στο επιθυμητό επίπεδο και επιδιώκουμε βελτίωση μέσα από ουσιαστικές μεταρρυθμίσεις. Η Ελλάδα είναι μία χώρα με παράδοση στη δημόσια Παιδεία. Επομένως, μέσα στις συμβατικές υποχρεώσεις του κράτους είναι η παροχή ποιοτικων υπηρεσιών παιδείας. Άρα, το κράτος πρέπει να φροντίσει για ένα δημόσιο πανεπιστήμιο και ένα δημόσιο σχολείο που να καλύπτει τις ανάγκες κάθε Έλληνα ανεξάρτητα από την οικονομική του κατάσταση. Αυτός που έχει την οικονομική δυνατότητα για να αναζητήσει το κάτι παραπάνω ή καλύτερα το κάτι διαφορετικό είναι ελεύθερος να το κάνει μιας και ζούμε σε ελεύθερη χώρα.
Τώρα για να λύσουμε και την υποτιθέμενη παρεξήγηση, που για μένα δεν υφίσταται, όταν η Υπουργός Παιδείας δηλώνει »,«Tο καλό δημόσιο πανεπιστήμιο είναι καταρχήν καλό για τις οικονομικά ασθενέστερες τάξεις. Aυτοί που έχουν οικονομική επάρκεια μπορούν να στείλουν τα παιδιά τους όπου θέλουν» εμένα με ενοχλεί, γιατί αποτελεί έμμεση διάκριση και μπορώ να ισχυριστώ πως «Πολιτική επιλογή της κυβέρνησης δεν είναι η αναβάθμιση του δημόσιου πανεπιστημίου αλλά η αποδοχή των ιδιωτικών πανεπιστημίων". Ρόλος της Υπουργου είναι να βελτιώση την Παιδεία που περέχει το κράτος είτε είναι πλούσιοι είτε είναι φτωχοί αυτοί που την απολαμβάνουν. Τέοιες,λοιπόν δηλωσεις από Υπουργό είναι ατυχείς μιας και μπορούν να τύχουν πολλών ερμηνειών. Μία και από αυτές είναι και η δική μου.
Image
"αν ελευθερία σημαίνει κάτι τελικά , σημαίνει το δικαίωμα να λες στους ανθρώπους αυτό που δεν θέλουν να ακούσουν"
George Orwell (1903 - 1950)

έτσι

Θα μας λείψεις μάγκα Σισσέ...σε ευχαριστούμε για όλα...
User avatar
tZoLe
Venus Former Team Member
Posts: 1925
Joined: Wed Feb 22, 2006 12:21 am
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Lausanne-Pasalimani
Contact:

Post by tZoLe » Fri Jun 23, 2006 11:48 pm

fotisaueb wrote:Συγνώμη αλλά καταντά ουτοπιστικό ζούμε καλώς η κακώς ταξικά.
Ο πλούσιος πάει στα ιδιωτικά νοσοκομεία στα ιδιωτικά σχολια είναι επιλογή του είναι θεσμός είναι συνήθεια. Επίσης στέλνει τα παιδιά του και στο εξωτερικό.

ΔΕΝ καταλαβαίνω γιατί δεν φωνάζετε το ίδιο έντονα για την ύπαρξη ιδιωτικών σχολίων όταν μάλιστα πολλοί από εσάς πήγατε.

Τελικά όπως αφομοιώθηκε ωραία και καλά το ιδιωτικό σχολείο χωρίς να ριχτεί το δημόσιο μήπως άραγε θα μπορούσε να αφομοιωθεί και το ιδιωτικό πανεπιστήμιο
Τα παιδεία που τελειώνουν στηνΓαλλία το δημόσιο σχολείο δίχως φροντιστήρια και παιρνούν στο δημόσιο πανεπιστήμιο αποτελούν μέρος της ουτοπικής κοινωνίας που ονειρευόμαστε κάποιοι; Αυτό που ζητώ είναι η επιλογή ανάμεσα στο δημόσιο ή το ιδιωτικό να μην γίνεται για λόγους ποιότητας.
Image
"αν ελευθερία σημαίνει κάτι τελικά , σημαίνει το δικαίωμα να λες στους ανθρώπους αυτό που δεν θέλουν να ακούσουν"
George Orwell (1903 - 1950)

έτσι

Θα μας λείψεις μάγκα Σισσέ...σε ευχαριστούμε για όλα...
User avatar
rapadder
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1897
Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by rapadder » Fri Jun 23, 2006 11:55 pm

PASCAL wrote:Αν και το topic είναι το πλέον ακατάλληλο για να συνεχίσουμε τη συζήτηση πρός αυτήν την κατεύθυνση βλέπω ότι ακόμα και στον 21ο αιώνα υπάρχουν άτομα που θεωρούν κάποιες λέξεις ταμπού. :oops:
Αυτό που γράφω είναι ότι δεν έχεις ανάγκη να χρησιμοποιείς χαρακτηρισμούς από εκπροσώπους του ζωϊκού βασιλείου γιατί φανερώνεις εμπάθεια και αποδυναμώνεις τα πολιτικά σου επιχειρήματα. Και είναι κρίμα γιατί δεν το έχεις ανάγκη καθώς κάποια από αυτά είναι σωστά και επαρκώς δικαιολογημένα. Από κει και πέρα είναι στην κρίση σου να επιλέγεις το ύφος γραφής που θεωρείς ότι σε εκφράζει καλύτερα και δεν πρόκειται να επανέλθω στο ίδιο θέμα.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
User avatar
xrokos
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1072
Joined: Fri Nov 04, 2005 12:59 pm

Post by xrokos » Sat Jun 24, 2006 12:02 am

Καταρχάς δε βλέπω να κατάλαβες αυτό που ήθελα να περάσω.Σε καμία περίπτωση δεν είπα όχι στο ιδιωτικό, ούτε στο σχολείο ούτε στο πανεπιστήμιο.
Το Linux δεν το ανέφερα για να κάνεις τέτοια ανάλυση γιατί δε συγκρίνεται σε πλήρη αναλογία το ένα με το άλλο.Ήθελα μόνο να πω ότι κάτι που έχει γερές βάσεις και έχει στόχο τον άνθρωπο δεν αποτυγχάνει.Μην πάμε τώρα στα επιμέρους θέματα αυτού του λειτουργικού και στην ανταγωνίστρια MS γιατί είναι εξυπνάδες.Δεν είπα ότι δεσπόζει και δε χρειάζεται να το επισημάνεις(όλοι windows έχουμε και μην κάνει κανείς τον υπεράνω γιατί από αυτά αρχίσαμε) αλλά εγώ έθιξα την ποιότητα ενός λειτουργικού που στηρίζεται πάνω σε αυτές τις ιδέες που προείπα.Όλα τα άλλα είναι περιττά.
Το να κινείται μια υπουργός παιδείας βάσει αυτών των θεμελιωδών ιδεών δεν είναι ρομαντισμός.Άλλωστε τόσο καιρό κάναμε fixes στα bugs ενός συστήματος που έχει σαθρά στηρίγματα.Τόσο καιρό λέμε την αλήθεια για την παιδεία και ξέρουμε την αλήθεια αλλά ΤΟΠΟΤΙς δεν άλλαξε φίλε.Ίσως αν το προσεγγίσουμε το θέμα αλλιώς ίσως επιτύχουμε.Αλλά αυτή η προσέγγιση δε θέλει απλώς fixes αλλά αλλαγή σκέψης.Ακούμε τι λένε οι ειδικοί και αφήνουμε πολλούς ειδικούς να δουλέψουν.
Να μπουν τα ιδιωτικά αλλά να αναβαθμιστούν και τα δημόσια.Καλά τα μετράκια που πήρε η υπουργός αλλά μας καλυτερεύουν μόνο κατά 1%.Πώς θα γεμίσουμε το άλλο κενό;Με την λογική βόλεμα ή με ένα ενα σχέδιο μακροπρόθεσμο από τους ειδικούς(δεν εννοώ τους άχρηστους του υπουργείου).
Horrific, deplorable violence is okay, as long as people don't say any naughty words!
User avatar
PASCAL
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3587
Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by PASCAL » Sat Jun 24, 2006 1:06 am

Για την ιστορία, υπάρχει κανείς που πιστεύει ότι η σημερινές αγορές λειτουργούν σε υγιή ανταγωνισμό;
User avatar
Ethel
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 2395
Joined: Fri Mar 19, 2004 10:41 am
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: New York City, NY
Contact:

Post by Ethel » Sat Jun 24, 2006 1:13 am

Έχουμε ξεφύγει ρε παιδιά. Το θέμα λέει εξεταστική
There's no place like 127.0.0.1
User avatar
mikem4600
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1363
Joined: Fri Mar 12, 2004 2:00 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: A Galaxy Far, Far Away
Contact:

Post by mikem4600 » Sat Jun 24, 2006 1:24 am

xrokos wrote:Καταρχάς δε βλέπω να κατάλαβες αυτό που ήθελα να περάσω.
Κατάλαβα πολύ καλά τι ήθελες να πεις, αλλά μάλλον δεν κατάλαβες καθόλου αυτό που ήθελα εγώ να πω... ;) Ας τα κάνω πιο λιανά:
xrokos wrote:Ένα κράτος πολεμάει για να αναβαθμίσει τη δημόσια παιδεία του για να μπορεί να εξελιχθεί(είναι μονόδρομος).
Γιατί απαραίτητα η δημόσια παιδεία είναι μονόδρομος; Γιατί πρέπει σώνει και καλά όλες οι αποφάσεις (ακόμα και οι πιο επουσιώδεις) να περνάνε από την κεντρική κρατική διοίκηση; Αν (εντελώς υποθετικά) η χώρα είχε μόνο ιδιωτικές σχολές, αλλά το κράτος εγγυώταν ένα επίπεδο σπουδών και πρόσβαση και στους οικονομικά ασθενείς, θα υπήρχε πρόβλημα; Γιατί χρειαζόμαστε οπωσδήποτε το αρτηριοσκληρωτικό δημοσιοϋπαλληλικό καθεστώς και πελατειακές σχέσεις κάτω από το τραπέζι (και άρα μη-ρυθμιζόμενες);

Απ' όσο κατάλαβα, για να εξελιχθεί το έθνος πρέπει α) η παιδεία να είναι επαρκώς υψηλού επιπέδου β) να είναι διαθέσιμη σε όλους (δηλ. και στις ασθενέστερες οικονομικά τάξεις). Αν τα εγγυηθούμε αυτά, τι πρόβλημα έχουμε;

Τώρα, για να μην παρεξηγηθώ, το παραπάνω είναι απλώς θεωρία. Δεν πιστεύω ότι μπορεί (ή πρέπει) σώνει και καλά να γίνει στην Ελλάδα (κάθε άλλο...). Απλώς με ενοχλεί το ότι αρκετός κόσμος δεν έχει αρκούντως ανοιχτό μυαλό για να δει διαφορετικές ιδέες: Άπαξ και δεν είναι δημόσια η παιδεία, πάει φαλιρίσαμε... πρέπει σώνει και καλά όλοι οι καθηγητές να είναι μόνιμοι και η παιδεία δωρεάν (κατ' όνομα μόνο...) για να πάμε μπροστά... :roll:
xrokos wrote:Δεν εξελίσσεται το κράτος από την ιδιωτική παιδεία...
...
φτωχός στο δημόσιο και πλούσιος στο ιδιωτικό κατανοούμε ότι απλά θέλουμε να βολέψουμε τους φοιτητές, να τους στείλουμε στην ανώτατη εκπαίδευση και μετά να τους αφήσουμε να αλληλοσφαχθούν και όποιος νικήσει.Αλλά τι σόι κοινωνική πολιτική είναι αυτή για τα παιδιά της Ελλάδας;
....
Πότε κάτι απέτυχε όταν οι άνθρωποι το προετοίμασαν ως οικουμενικό αγαθό και όχι επιλεκτικά; Επειδή είμαστε κομπιουτεράδες σκεφτήτε LINUX...
(...)
εγώ έθιξα την ποιότητα ενός λειτουργικού που στηρίζεται πάνω σε αυτές τις ιδέες που προείπα.Όλα τα άλλα είναι περιττά.
Ελπίζω να έγινε εμφανές από το προηγούμενο post μου ότι η αναλογία σου ως επιχείρημά ήταν διάτρητο. Μόνο και μόνο επειδή κάτι βασίζεται σε πολύ καλές ιδέες (στην συγκεκριμένη περίπτωση, το Ubuntu σε πανανθρώπινα, φιλειρηνικά ιδεώδη) δεν σημαίνει ότι στην πράξη είναι "ποιοτικό", δηλαδή ότι έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα (ή, όπως στο Ubuntu, ότι στ' αλήθεια βασίζεται σε αυτές :) ). Έτσι κι ένα σύστημα παιδείας που απλώς βασίζεται σε κάποιες αξίες [=> ιδιωτικά πανεπιστήμια = evil] αγνοώντας την πραγματική, ρεαλιστική κατάσταση [οι περισσότερες χώρες έχουν ιδ. π. και μάλιστα αυτά κάνουν την πιο πρωτοποριακή έρευνα] θα είναι αποτυχημένο. Ένα άλλο τρανταχτό παράδειγμα, όπως έδειξε η ιστορία, είναι η πολιτική ιδεολογία που επικρατούσε στη Ρωσία μέχρι το 1991, αν κρίνουμε από το βιοτικό επίπεδο των κατοίκων της. ;) Πολύ καλή στη θεωρία, αλλά όταν το εφαρμόσαμε...
xrokos wrote:Το να κινείται μια υπουργός παιδείας βάσει αυτών των θεμελιωδών ιδεών δεν είναι ρομαντισμός.
Ειλικρινά, το πως κινείται πλέον η υπουργός μας με αφήνει παντελώς αδιάφορο - την θεωρώ τόσο χρεοκοπημένη και αναποτελεσματική ως δημόσιο λειτουργό που ακόμα κι αν πει ότι καταργούνται όλα τα πανεπιστήμια στην Ελλάδα, δεν θα του δώσω καμία σημασία.
xrokos wrote:Αλλά αυτή η προσέγγιση δε θέλει απλώς fixes αλλά αλλαγή σκέψης.
Συμφωνώ απόλυτα! Αλλά πως θα καταλάβουμε ποιος πρέπει να αλλάξει τον τρόπο σκέψης του (το υπουργείο & η κυβέρνηση ή οι διαμαρτυρόμενοι φοιτητές); ;) Πως θα βρούμε ποιος έχει δίκιο; Συνήθως ελέγχουμε την προηγούμενη εμπειρία, δηλαδή όπου έχει εφαρμοστεί η κάθε αλλαγή. Π.χ. σε άλλες, κοντινές μας χώρες... :) Αν έχουμε παραδείγματα κι απ' τις δύο εκδοχές, μπορούμε να υιοθετήσουμε την εκδοχή της πλειοψηφίας...
PASCAL wrote:Ποιός είπε ότι δεν είμαστε κατά των ιδιωτικών σχολείων, των φροντιστηρίων, των κολλεγίων κτλ;
Ποιός είπε ότι δεν θα θέλαμε αυτήν τη δουλεία να την κάνει το κράτος;
Όποιος πήγε λ.χ. σε ιδιωτικό σχολείο σημαίνει ότι το ήθελε κιόλας; Σημαίνει ότι η οικογένειά του τα έβγαζε εύκολα πέρα;
Ναι, ναι, ναι! :-D :)
Αλλά γιατί να το κάνουμε μόνο για τα σχολεία και τα κολέγια (πανεπιστήμια); Γιατί να σταματήσουμε εκεί; Γιατί να μην το κάνουμε και για τον ΟΤΕ, την ΔΕΗ; Τις αερομεταφορές; Γιατί να μην κρατικοποιήσουμε τα πάντα; Τώρα που το σκέφτομαι, γιατί χρειάζεται η ιδιωτική πρωτοβουλία;; Α, ναι: γιατί ενθαρρύνει την καινοτομία, την ποικιλομορφία στα προϊόντα και την αποτελεσματικότητα! Επίσης, έχει το φοβερό χαρακτηριστικό της αυτορύθμισης για τις ανταγωνιστικές αγορές, μεγιστοποιώντας την κοινωνική ευημερία! Άπαξ και τιθασεύσουμε το κόλλημα που έχει με το κέρδος (αν πρόκειται για κοινωνικό αγαθό σε ολιγοπωλειακή αγορά), τι πρόβλημα έχουμε;;;

BTW, Pascal, προς τι συνεχώς το πρώτο πληθυντικό σε κάθε post; Είναι πληθυντικός μεγαλοπρεπείας; Υποθέτω πως όχι, άρα αναφέρεται σε πλήθος ανθρώπων. Σε ποιους αναφέρεσαι Pascal; Γιατί είμαι πλέον σίγουρος ότι δεν αναφέρεσαι στους διαμαρτυρόμενους φοιτητές... Ούτε καν στο φοιτητικό κίνημα, και σίγουρα όχι στα άτομα της γενιάς σου ή το σύνολο των πολιτών... Ποιους εννοείς όταν λες ότι "είμαστε κατά των ιδιωτικών σχολείων...";
PASCAL wrote:Για την ιστορία, υπάρχει κανείς που πιστεύει ότι η σημερινές αγορές λειτουργούν σε υγιή ανταγωνισμό;
Εξαρτάται από τις αγορές. Π.χ. στην αγορά ελαιόλαδου (που παράγεται εδώ), ναι... Στις τηλεπικοινωνίες, προφανώς όχι...


ΟΚ, τέλος το OT.
Last edited by mikem4600 on Sat Jun 24, 2006 2:11 am, edited 1 time in total.
Autocracy hates questions. Anarchy hates answers.
User avatar
PASCAL
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3587
Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by PASCAL » Sat Jun 24, 2006 2:09 am

Ποιός είπε ότι δεν είμαστε κατά των ιδιωτικών σχολείων, των φροντιστηρίων, των κολλεγίων κτλ;
Ποιός είπε ότι δεν θα θέλαμε αυτήν τη δουλεία να την κάνει το κράτος;
Όποιος πήγε λ.χ. σε ιδιωτικό σχολείο σημαίνει ότι το ήθελε κιόλας; Σημαίνει ότι η οικογένειά του τα έβγαζε εύκολα πέρα;
Ναι, ναι, ναι! :-D :)
Θα έπρεπε ή δεν θα έπρεπε το κράτος να έχει δημόσια ποιοτικά σχολεία; Θα έπρεπε ή δεν θα έπρεπε το κράτος να μεριμνεί έτσι ώστε ο μαθητής να βρίσκει την εναλλάκτικη και την ενισχυτική διδασκαλία μέσα στο ίδιο του το σχολείο; (Και μη φανταστούμε ότι η "ενισχυτική διδασκαλία" που γίνεται στο σημερινό σχολείο έχει καμία σχέση με αυτό που δηλώνει το όνομά της.)
Αλλά γιατί να το κάνουμε μόνο για τα σχολεία και τα κολέγια (πανεπιστήμια); Γιατί να σταματήσουμε εκεί; Γιατί να μην το κάνουμε και για τον ΟΤΕ, την ΔΕΗ; Τις αερομεταφορές;
Μακάρι ο ΟΤΕ, η ΔΕΗ και η Ολυμπιακή να ήταν πλήρως κρατικές.
Γιατί να μην κρατικοποιήσουμε τα πάντα; Τώρα που το σκέφτομαι, γιατί χρειάζεται η ιδιωτική πρωτοβουλία;; Α, ναι: γιατί ενθαρρύνει την καινοτομία, την ποικιλομορφία στα προϊόντα και την αποτελεσματικότητα! Επίσης, έχει το φοβερό χαρακτηριστικό της αυτορύθμισης για τις ανταγωνιστικές αγορές, μεγιστοποιώντας την κοινωνική ευημερία! Άπαξ και τιθασεύσουμε το κόλλημα που έχει με το κέρδος (αν πρόκειται για κοινωνικό αγαθό σε ολιγοπωλειακή αγορά), τι πρόβλημα έχουμε;;;
Θα το ξαναπώ: πρέπει να μπορούμε να διακρίνουμε τι θα πρέπει να είναι κρατικό, τι ιδιωτικό και τι συνδυασμός αυτόν των δύο. Και ο κομμουνισμός και ο καπιταλισμός έχουν αποτύχει σαν οικονομικά συστήματα. Δεν μπορούμε να ρέπουμε ούτε ως προς τη μία ούτε ως προς την άλλη άκρη. Υπάρχει και ο μέσος δρόμος. Για παράδειγμα η παιδεία κα η υγεία δεν μπορούν να μην είναι στην αποκλειστική αρμοδιότητα του κράτους. Η τηλεπικοινωνίες και οι μεταφορές δεν μπορούν να είναι μόνο αρμοδιότητα του κράτους ή μόνο αρμοδιότητα των ιδιωτών, χρειάζεται συνεργασία. Τέλος τα είδη ρουχισμού ή τα εστιατόρια δεν μπορούν είναι κρατικά, αναγκαστικά θα είναι ιδιωτικά. Αυτά είναι μόνο μερικά παραδείγματα. Θα μπορούσαν να αναφερθούν χιλιάδες. Αν δεν μπορούμε να διακρίνουμε τη μέση οδό τότε προβλημά μας...
BTW, Pascal, προς τι συνεχώς το πρώτο πληθυντικό σε κάθε post; Είναι πληθυντικός μεγαλοπρεπείας; Υποθέτω πως όχι, άρα αναφέρεται σε πλήθος ανθρώπων. Σε ποιους αναφέρεσαι Pascal; Γιατί είμαι πλέον σίγουρος ότι δεν αναφέρεσαι στους διαμαρτυρόμενους φοιτητές... Ούτε καν στο φοιτητικό κίνημα, και σίγουρα όχι στα άτομα της γενιάς σου... Ποιους εννοείς όταν λες ότι "είμαστε κατά των ιδιωτικών σχολείων..."
Σε όλους αυτούς που οι γονείς τους ξοδεύουν μια περιουσία για να μάθουν τα παιδιά τους γράμματα και όχι σε αυτούς που νομίζεις.
Για την ιστορία, υπάρχει κανείς που πιστεύει ότι η σημερινές αγορές λειτουργούν σε υγιή ανταγωνισμό;
Εξαρτάται από τις αγορές. Π.χ. στην αγορά ελαιόλαδου (που παράγεται εδώ), ναι... Στις τηλεπικοινωνίες, προφανώς όχι...
Στην αγορά των υπηρεσιών; :twisted:
User avatar
fotisaueb
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 230
Joined: Fri Apr 30, 2004 8:25 pm

Post by fotisaueb » Sat Jun 24, 2006 3:33 am

Παιδια απο ένα σημείο και μετά προσπαθούμε να αναλύσουμε και να πείσουμε για την κοσμοθεωρία που έχει ο καθένας μας.

Προτείνω να δωθεί ένα τέλος γιατι είμαστε ώρα offtopic και δεν θα καταλείξουμε πουθενά.
'H αν θέλετε να ανοίξουμε ξεχωριστό topic
User avatar
tsilochr
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3246
Joined: Tue Mar 16, 2004 2:47 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: mm.aueb.gr
Contact:

Post by tsilochr » Sat Jun 24, 2006 9:42 am

υπάρχει κανένας mod εδώ γύρω να συμμαζέψει τα ασυμμάζευτα; έχει ξεφύγει τελείως και αυτό το topic από το θέμα του
User avatar
tZoLe
Venus Former Team Member
Posts: 1925
Joined: Wed Feb 22, 2006 12:21 am
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Lausanne-Pasalimani
Contact:

Post by tZoLe » Sat Jun 24, 2006 10:42 am

mikem4600 wrote: Γιατί απαραίτητα η δημόσια παιδεία είναι μονόδρομος; Γιατί πρέπει σώνει και καλά όλες οι αποφάσεις (ακόμα και οι πιο επουσιώδεις) να περνάνε από την κεντρική κρατική διοίκηση; Αν (εντελώς υποθετικά) η χώρα είχε μόνο ιδιωτικές σχολές, αλλά το κράτος εγγυώταν ένα επίπεδο σπουδών και πρόσβαση και στους οικονομικά ασθενείς, θα υπήρχε πρόβλημα; Γιατί χρειαζόμαστε οπωσδήποτε το αρτηριοσκληρωτικό δημοσιοϋπαλληλικό καθεστώς και πελατειακές σχέσεις κάτω από το τραπέζι (και άρα μη-ρυθμιζόμενες);

Δείχνεις να μην θέλεις να ακαταλάβεις για τους δικούς σου λόγους ή δεν μην είσαι τόσο ανοιχτόμυαλος όσο διατίνεσαι. Ο xrokos, όπως και εγώ, δεν τοποθετηθήκαμε κατά των ιδιωτικών πανεπιστημίων. Αυτό πυ τονίσαμε είναι η αάγκη αναβάθμισηςτων δημοσίων ανεξάρτητα από την ύπαρξη ή όχι ιδιωτικών. Όταν 'εχεις μία επιχείρηση ή ένα μαγαζί θα φροντίσεις να το κάνεις ανταγωνιστικό για να επιβιώσεις και να συνεχίσει αυτό να υπάρχει. Δες κάπως έτσι και το θέμα των δημοσίων πανεπιστημίων. Τα θέλουμε δημόσια, ποιοτικά και ανταγηωνιστικά. Αν ισχύει αυτό ακόμα και ο πλούσιος που έχει την οικονομική δυνατότητα για το κάτι διαφορετικό θα τα επιλέξει και στα ιδιωτικά θα πάνε εκείνοι που έχουν λεφτά οι μπαμπάδες τους και που δεν έβαλαν κάτω τον κόλο τους κάτω να δουλέψουν για ν απετύχουν, κυρίως.
Image
"αν ελευθερία σημαίνει κάτι τελικά , σημαίνει το δικαίωμα να λες στους ανθρώπους αυτό που δεν θέλουν να ακούσουν"
George Orwell (1903 - 1950)

έτσι

Θα μας λείψεις μάγκα Σισσέ...σε ευχαριστούμε για όλα...
User avatar
Ethel
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 2395
Joined: Fri Mar 19, 2004 10:41 am
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: New York City, NY
Contact:

Post by Ethel » Sat Jun 24, 2006 11:59 am

Παίδες σας το ξαναλέω. Το θέμα λέει "εξεταστική". Ασχοληθείτε please με αυτό το θέμα εδώ (όπως πχ. γιατί πήγε Σεπτέμβρη, οι επί πτυχίω που χάνουνε τα μεταπτυχιακά τους και το διαγωνισμό ΑΣΕΠ---αυτά δε σας προβληματίζουν?)
Άντε μη φωνάξω το mod... (πως λέμε τον μπόγια...)
There's no place like 127.0.0.1
User avatar
Einherjar
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 3751
Joined: Tue Jan 27, 2004 4:42 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Washington DC, USA
Contact:

Post by Einherjar » Sat Jun 24, 2006 12:02 pm

tsilochr wrote:υπάρχει κανένας mod εδώ γύρω να συμμαζέψει τα ασυμμάζευτα; έχει ξεφύγει τελείως και αυτό το topic από το θέμα του
Δε συμμαζεύονται όπως μπορείς να διαπιστώσεις. Απλά αν δε σταματήσει άμεσα οποιαδήποτε άσχετη συζήτηση, το topic θα κλειδωθεί.
[Better to understand a little than to misunderstand a lot]
User avatar
xrokos
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1072
Joined: Fri Nov 04, 2005 12:59 pm

Post by xrokos » Sat Jun 24, 2006 12:59 pm

Καλό θα ήταν κάποιος mod να μεταφέρει τις τελευταίες σελίδες που είναι άσχετες με την εξεταστική σε καινούριο topic.Sorry again!
Μπορεί να βάλει θέμα "Δηλώσεις υπουργού Παιδείας".
Horrific, deplorable violence is okay, as long as people don't say any naughty words!
User avatar
tZoLe
Venus Former Team Member
Posts: 1925
Joined: Wed Feb 22, 2006 12:21 am
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Lausanne-Pasalimani
Contact:

Post by tZoLe » Tue Jun 27, 2006 10:54 am

Τις τελευταίες βδομάδες έχει ξεκινήσει μία συζήτηση σχετικά με το πανεπιστήμιο. Αναζητούμε τις κατευθύνσεις προς στις οποίες πρέπει να κινηθούν οι μεταρρυθμίσεις της κυβέρνησης προκειμένου να βελτιωθεί η ποιότητα του. Στα πλαίσια αυτά ζητάμε ουσιαστική αυτονομία, οικονομική ενίσχυση, υποδομές κ.α.....Ωστόσο ξεχνάμε την πιο σημαντική παράμετρο. Ένα πανεπιστήμιο δεν είνια μόνο οι υποδομές, ούτε το πρόγραμα σπουδών..., αλλά κυρίως το έμψυχο δυναμικό του. Ένα πανεπιστήμιο είναι οι Επιστήμονες-καθηγητές του με το ερευνητικό, το ακαδημαϊκό και το κοινωνικό τους έργο. Και πάνω από όλα είναι οι φοιτητές του με τις ακαδημαϊκές επιδόσεις τους και την γενικότερη δράση τους. Όταν αυτοί, δηλαδή εμείς, είτε συμμετέχουμε σε τέτοιες συμπεριφορές, είτε τις ανεχόμαστε, το μονο που καταφέρνουμε είναι να απαξιώνουμε το δικό μας πανεπιστήμιο, τη δημοκρατία του και το δικό μας πολιτισμό.
Κάτι άσχετο, τις τελευταίες εβδομάδες περνά από ορισμένα ΜΜΕ η εικόνα των απαξιωμένων ελληνικών πανεπιστημίων που φυτοζωούν και ομοιάζουν με μπο@@@λα. Νομίζω πως αυτή η εικόνα αδικεί όλους μας, φοιτητές και καθηγητές.
Image
"αν ελευθερία σημαίνει κάτι τελικά , σημαίνει το δικαίωμα να λες στους ανθρώπους αυτό που δεν θέλουν να ακούσουν"
George Orwell (1903 - 1950)

έτσι

Θα μας λείψεις μάγκα Σισσέ...σε ευχαριστούμε για όλα...
User avatar
sudtuwup
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 707
Joined: Fri May 14, 2004 6:46 pm
Academic status: MSc
Gender:
Location: Xavier Institute for Higher Learning

Post by sudtuwup » Tue Jun 27, 2006 2:30 pm

Εχετε προσεξει τις τελευταιες μερες μερικες διαφημισεις σε ραδιο και tv οπου διαφημιζουν το αγγλικο πανεπιστημιο στην ελλαδα, το ελληνοαμερικανικο πανεπιστημιο. Μερικα ιιεκ εγιναν πανεπιστημια (στις διαφημισεις).
Image
User avatar
tZoLe
Venus Former Team Member
Posts: 1925
Joined: Wed Feb 22, 2006 12:21 am
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Lausanne-Pasalimani
Contact:

Post by tZoLe » Tue Jun 27, 2006 3:03 pm

sudtuwup wrote:Εχετε προσεξει τις τελευταιες μερες μερικες διαφημισεις σε ραδιο και tv οπου διαφημιζουν το αγγλικο πανεπιστημιο στην ελλαδα, το ελληνοαμερικανικο πανεπιστημιο. Μερικα ιιεκ εγιναν πανεπιστημια (στις διαφημισεις).
Μα όταν μιλάμε για ιδιωτικά πανεπιστήμια, τα ΙΕΚ, τα αμερικάνικα κολλέγια και τα κέντρα ελεύθερων σπουδών εννούμε...
Image
"αν ελευθερία σημαίνει κάτι τελικά , σημαίνει το δικαίωμα να λες στους ανθρώπους αυτό που δεν θέλουν να ακούσουν"
George Orwell (1903 - 1950)

έτσι

Θα μας λείψεις μάγκα Σισσέ...σε ευχαριστούμε για όλα...
User avatar
PASCAL
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3587
Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by PASCAL » Tue Jun 27, 2006 4:06 pm

sudtuwup wrote:Εχετε προσεξει τις τελευταιες μερες μερικες διαφημισεις σε ραδιο και tv οπου διαφημιζουν το αγγλικο πανεπιστημιο στην ελλαδα, το ελληνοαμερικανικο πανεπιστημιο. Μερικα ιιεκ εγιναν πανεπιστημια (στις διαφημισεις).
Κάποιοι τα θέλουν και στ' αλήθεια όχι μόνο στις διαφημίσεις...
Post Reply

Return to “off-topic”