jimmyD έγραψε:
Αντίθετα ο 3.2 V6 που κινεί τις GTA (156, 146) έχει χαρακτηριστεί από το σύνολο του ειδικού τύπου ως μέτριο και κάτω του αναμενόμενου σύνολο
Όσον αφορά αυτό τον κινητήρα θα διαφωνίσουμε.
Είναι καταπληκτικό σύνολο που απλά ο συνδυασμός του με μπροστιοκίνητα σασί έδινε ένα μέτριο , γι' αυτό που θα προσδοκούσαμε , αυτοκίνητο. Σύσσωμος ο τύπος έγραφε εγκωμιαστικά λόγια για το μοτέρ αλλά όχι και για το αυτοκίνητο που αυτό κινούσε...
Γι' αυτό και η ALFA το έχει γυρίσει τώρα στην τετρακίνηση στα V6 159 κ.τ.λ Και πάλι όμως λόγω βάρους δεν της βγαίνει ένα καθαρόαιμο αλλά ένα ιταλικό AUDI....Τα καινούργια έχουν την πρόσφυση που έλειπε από τα παλιά αλλά έχουν και πολύ βάρος...Δεν μπορώ να δεχτώ ότι μια προσθιοκίνητη SPIDER ζυγίζει +400 kg απο τα SLK και Ζ4 ενώ η εξακύλινδρη φτάνει σε βάρος την SL. Τρομερή για σπορ μπερλίνα η 159 αλλά οι BRERA και SPIDER δεν τα καταφέρνουν όντας δίπορτες εκδόσεις της. Τους λείπει ένα πιο πικάντικο οδηγικό προφίλ από την 159 και στηρίζονται μόνο στην εκπληκτικής ομορφιάς σιλουέτα τους.Φτάνει αυτό
Όσο για τα νέα diesel όντως εκπληκτικά!!Πολλή ροπή!!!
Ταιριάζει όμως ο ήχος τους με μαι σπορ ALFA??