Page 1 of 1

Νέα Alfa Romeo 8c Competizione

Posted: Wed Sep 13, 2006 1:05 am
by jimmyD
Πόσο πιο ωραίο μπορεί να είναι. 450 άλογα, 4700 κυβικά, 470Nm και κίνηση στον πρόστυχο άξονα όπως παλιά. Ξεκρεμάμε το κάδρο με τη z4 και βάζουμε την παρακάτω κόκκινη alfa. Θα την είχαμε βάλει παλιότερα αλλά τώρα βγαίνει στην παραγωγή

Image
Image
Image

Posted: Wed Sep 13, 2006 2:15 am
by shuma-cher
Κούκλα!!!! :) :) :)
Πανέμορφο υπεραυτοκίνητο :shock: :shock:

Θα πρέπει όμως να βγουν απο την ALFA και καθημερινά προσιτά πισωκίνητα όπως παλιά!!!Για αρχη μια 6C Competizione με κάποιον από τους εκπληκτικούς V6 που έχει ALFA στη διάθεσή της ;) πισωκίνητες BRERA και SPIDER και παει λέγοντας!Για να κοπεί ο βήχας στους Γερμανούς και τους Ιάπωνες που σηκώνουν κεφάλι!! :twisted: :twisted: :twisted:

Posted: Wed Sep 13, 2006 2:14 pm
by Paralias
Αν και είμαι "γερμανικός" στα αυτοκίνητα οι Ιταλοί στο design δεν παίζονται.Στους κινητήρες παίζεται... :) :)

Είναι απλά ΚΟΥΚΛΙ το αμάξι!Και δε σας θυμίζει αυτοκίνητα δεκαετίας 60-70;Έχει κάτι αλά παλαιά και είναι άπαιχτη!

Posted: Wed Sep 13, 2006 4:14 pm
by jimmyD
shuma-cher wrote:Κούκλα!!!! :) :) :)
Πανέμορφο υπεραυτοκίνητο :shock: :shock:

Θα πρέπει όμως να βγουν απο την ALFA και καθημερινά προσιτά πισωκίνητα όπως παλιά!!!Για αρχη μια 6C Competizione με κάποιον από τους εκπληκτικούς V6 που έχει ALFA στη διάθεσή της ;) πισωκίνητες BRERA και SPIDER και παει λέγοντας!Για να κοπεί ο βήχας στους Γερμανούς και τους Ιάπωνες που σηκώνουν κεφάλι!! :twisted: :twisted: :twisted:
Συμφωνώ απόλυτα με όσα λες. Όμως μια πιο πρόσιτή έκδοση θα πρέπει να συνδιαστεί με ένα νέο μηχανοκίνητο σύνολο. Ο κινητήρας της 8c μου είναι άγνωστος. Αντίθετα ο 3.2 V6 που κινεί τις GTA (156, 146) έχει χαρακτηριστεί από το σύνολο του ειδικού τύπου ως μέτριο και κάτω του αναμενόμενου σύνολο. Αυτό που θα ήθελα εγώ να δω θα ήταν μια alfa brera πισωκίνητη με κάποιο από τα διαμαντένια νέα diesel της εταιρείας.

Όσο για τους Ιάπωνες είναι καλυμένοι για τα επόμενα 5 χρόνια με το παλιό nsx της honda. Όταν ξαναβγει nsx θα παλεύουν οι άλλοι για καμια εικοσαριά χρόνια να βρουν τι φταίει και τα δικά τους δεν πηγαίνουν έτσι

Posted: Wed Sep 13, 2006 8:56 pm
by shuma-cher
jimmyD έγραψε:
Αντίθετα ο 3.2 V6 που κινεί τις GTA (156, 146) έχει χαρακτηριστεί από το σύνολο του ειδικού τύπου ως μέτριο και κάτω του αναμενόμενου σύνολο
Όσον αφορά αυτό τον κινητήρα θα διαφωνίσουμε. :)
Είναι καταπληκτικό σύνολο που απλά ο συνδυασμός του με μπροστιοκίνητα σασί έδινε ένα μέτριο , γι' αυτό που θα προσδοκούσαμε , αυτοκίνητο. Σύσσωμος ο τύπος έγραφε εγκωμιαστικά λόγια για το μοτέρ αλλά όχι και για το αυτοκίνητο που αυτό κινούσε...
Γι' αυτό και η ALFA το έχει γυρίσει τώρα στην τετρακίνηση στα V6 159 κ.τ.λ Και πάλι όμως λόγω βάρους δεν της βγαίνει ένα καθαρόαιμο αλλά ένα ιταλικό AUDI....Τα καινούργια έχουν την πρόσφυση που έλειπε από τα παλιά αλλά έχουν και πολύ βάρος...Δεν μπορώ να δεχτώ ότι μια προσθιοκίνητη SPIDER ζυγίζει +400 kg απο τα SLK και Ζ4 ενώ η εξακύλινδρη φτάνει σε βάρος την SL. Τρομερή για σπορ μπερλίνα η 159 αλλά οι BRERA και SPIDER δεν τα καταφέρνουν όντας δίπορτες εκδόσεις της. Τους λείπει ένα πιο πικάντικο οδηγικό προφίλ από την 159 και στηρίζονται μόνο στην εκπληκτικής ομορφιάς σιλουέτα τους.Φτάνει αυτό :?:

Όσο για τα νέα diesel όντως εκπληκτικά!!Πολλή ροπή!!!
Ταιριάζει όμως ο ήχος τους με μαι σπορ ALFA??

Posted: Wed Sep 13, 2006 9:14 pm
by jimmyD
Έχεις δίκιο πως τα diesel είναι ηχητικά αδιάφορα σε σχέση με αυτά που μας έχει συνηθίσει η alfa αλλά μην είμαστε και πλεονέκτες :)