Περί της ίδρυσης ιδιωτικών πανεπιστημίων
- komatoskilo
- byte level
- Posts: 65
- Joined: Thu Dec 21, 2006 5:50 pm
- Location: Κάπου Μαγικά
Περί της ίδρυσης ιδιωτικών πανεπιστημίων
1) Επειδή το παιδί του αγρότη και του εργάτη θα πρέπει να έχει τα ίδια δικαιώματα με τα παιδιά των πλουσίων.
2)Επειδή η μόρφωση είναι δικαίωμα όλων.
3)Επειδή θέλουμε την αναβάθμιση του Δημόσιου Πανεπιστημίου πρώτα.
4)Επειδή δεν θέλουμε την υποβάθμιση του πτυχίου μας.
5)Επειδή ήδη πληρώνουμε αρκετά για να "μορφωθούμε".
6)Επειδή θέλουμε να μορφωνόμαστε πραγματικά και όχι να αποκτάμε στείρα γνώση.
7)Επειδή το πανεπιστήμιο πρέπει να βγάζει επιστήμονες και όχι μηχανές παραγωγής κέρδους.
8)Επειδή δεν πιστεύουμε τις "αγνές" προθέσεις της κυβέρνησης
9)Επειδή αυτοί που θέλουν να αλλάξουν το νόμο έχουν σπουδάσει σε ξένα- ιδιωτικά πανεπιστήμια και εκεί στέλνουν και τα παιδιά τους.
10)Επειδή υπάρχουν χιλιάδες άλλοι λόγοι για τους οποίους λέμε όχι.
Για αυτό αντιδράμε και συμμετέχουμε όλοι στη Γενική Συνέλευση την Τρίτη 10/01 καταψηφίζοντας το πλαίσιο αντικατάληψης και υπερψηφίζοντας το πλαίσιο διαμαρτυρίας και κινητοποιήσεων.
Γιατί προτιμάμε να χαθεί ένα εξάμηνο παρά να χαθεί ένα καλύτερο αύριο για μας.
Γιατί θέλουμε εμείς να επιλέγουμε το μέλλον μας και όχι να μας καθορίζουν το μέλλον άλλοι!
Γιατί γεννηθήκαμε στην Ελλάδα την χώρα της δημοκρατίας, των τεχνών και των γραμμάτων στην χώρα των μεγάλων επαναστάσεων και κατά βάθος, όλοι μας ξέρουμε τι είναι σωστό και τι λάθος, άσχετα αν δεν το παραδεχόμαστε πολλές φορές εξαιτίας της ιδεολογίας μας η του προσωπικού μας συμφέροντος.
Για αυτό θα πρέπει να αντιδράσουμε, όπως κάποτε έκαναν κάποιοι άλλοι για μας.Για να έχουμε όλα αυτά τα δικαιώματα σήμερα....
Συμμετέχουμε δεν αδιαφορούμε και δεν αποποιούμαστε των ευθυνών μας!
2)Επειδή η μόρφωση είναι δικαίωμα όλων.
3)Επειδή θέλουμε την αναβάθμιση του Δημόσιου Πανεπιστημίου πρώτα.
4)Επειδή δεν θέλουμε την υποβάθμιση του πτυχίου μας.
5)Επειδή ήδη πληρώνουμε αρκετά για να "μορφωθούμε".
6)Επειδή θέλουμε να μορφωνόμαστε πραγματικά και όχι να αποκτάμε στείρα γνώση.
7)Επειδή το πανεπιστήμιο πρέπει να βγάζει επιστήμονες και όχι μηχανές παραγωγής κέρδους.
8)Επειδή δεν πιστεύουμε τις "αγνές" προθέσεις της κυβέρνησης
9)Επειδή αυτοί που θέλουν να αλλάξουν το νόμο έχουν σπουδάσει σε ξένα- ιδιωτικά πανεπιστήμια και εκεί στέλνουν και τα παιδιά τους.
10)Επειδή υπάρχουν χιλιάδες άλλοι λόγοι για τους οποίους λέμε όχι.
Για αυτό αντιδράμε και συμμετέχουμε όλοι στη Γενική Συνέλευση την Τρίτη 10/01 καταψηφίζοντας το πλαίσιο αντικατάληψης και υπερψηφίζοντας το πλαίσιο διαμαρτυρίας και κινητοποιήσεων.
Γιατί προτιμάμε να χαθεί ένα εξάμηνο παρά να χαθεί ένα καλύτερο αύριο για μας.
Γιατί θέλουμε εμείς να επιλέγουμε το μέλλον μας και όχι να μας καθορίζουν το μέλλον άλλοι!
Γιατί γεννηθήκαμε στην Ελλάδα την χώρα της δημοκρατίας, των τεχνών και των γραμμάτων στην χώρα των μεγάλων επαναστάσεων και κατά βάθος, όλοι μας ξέρουμε τι είναι σωστό και τι λάθος, άσχετα αν δεν το παραδεχόμαστε πολλές φορές εξαιτίας της ιδεολογίας μας η του προσωπικού μας συμφέροντος.
Για αυτό θα πρέπει να αντιδράσουμε, όπως κάποτε έκαναν κάποιοι άλλοι για μας.Για να έχουμε όλα αυτά τα δικαιώματα σήμερα....
Συμμετέχουμε δεν αδιαφορούμε και δεν αποποιούμαστε των ευθυνών μας!
- komatoskilo
- byte level
- Posts: 65
- Joined: Thu Dec 21, 2006 5:50 pm
- Location: Κάπου Μαγικά
- Einherjar
- Venus Project Founder
- Posts: 3751
- Joined: Tue Jan 27, 2004 4:42 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Washington DC, USA
- Contact:
Φαίνεται ότι γνωρίζεις πολύ καλά τα ποιηματάκια που κυκλοφορούνε στους διαδρόμους και στους δρόμους και δικαίωμά σου βέβαια.
Αν κάτι όμως δε μου αρέσει είναι να προσπαθεί κάποιος να με πατρωνάρει και νομίζω ότι συμφωνεί με αυτό η πλειοψηφία των μελών του Venus. Μεγάλα παιδιά είμαστε και έχουμε ο καθένας την άποψή του. Γι'αυτό προτάσεις του τύπου
Να θεωρηθεί αυτό ως προειδοποίηση για όσους προσπαθήσουν (πιθανώς δεν απευθύνομαι προς εσένα κοματόσκυλο) και πάλι, με τον νέο κύκλο αγωνιστικών κινητοποιήσεων, να κάνουν το Venus παραταξιακό τους παράρτημα
Αν κάτι όμως δε μου αρέσει είναι να προσπαθεί κάποιος να με πατρωνάρει και νομίζω ότι συμφωνεί με αυτό η πλειοψηφία των μελών του Venus. Μεγάλα παιδιά είμαστε και έχουμε ο καθένας την άποψή του. Γι'αυτό προτάσεις του τύπου
δε συνάδουν με το πνεύμα λειτουργίας του Venus, αλλά με παραταξιακό ντελάλη.Για αυτό αντιδράμε και συμμετέχουμε όλοι στη Γενική Συνέλευση την Τρίτη 10/01 καταψηφίζοντας το πλαίσιο αντικατάληψης και υπερψηφίζοντας το πλαίσιο διαμαρτυρίας και κινητοποιήσεων.
Να θεωρηθεί αυτό ως προειδοποίηση για όσους προσπαθήσουν (πιθανώς δεν απευθύνομαι προς εσένα κοματόσκυλο) και πάλι, με τον νέο κύκλο αγωνιστικών κινητοποιήσεων, να κάνουν το Venus παραταξιακό τους παράρτημα
[Better to understand a little than to misunderstand a lot]
- Serendipity
- Gbyte level
- Posts: 1977
- Joined: Tue Sep 19, 2006 11:16 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: Sweden
- Contact:
ναι παιδια οντως μην γινει και το venus ενα παραρτημα αυτων που γίνονται στα αμφιθεατρα απο τις παραταξεις ,κατι το οποιο ειναι κουραστικο.ειναι σπουδαιο to foroum να κρατησει τον αντικειμενικο και ενημερωτικο του χαρακτηρα,please!!!
-Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
--Albert Einstein--


My new blog Serendipity's thoughts!
--Albert Einstein--


My new blog Serendipity's thoughts!
- komatoskilo
- byte level
- Posts: 65
- Joined: Thu Dec 21, 2006 5:50 pm
- Location: Κάπου Μαγικά
- hello_kitty
- Kilobyte level
- Posts: 206
- Joined: Wed May 17, 2006 12:15 am
- Location: athens
- Ganther
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2273
- Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
- Academic status: 3rd year
- Gender: ♀
Ουτε τωρα εχει τα ιδια ουτε ποτε δεν ειχε. That's life... Αλλοι τωρα εχουν τα φραγκα και την κανουν για εξωτερικο, αλλοι σκιζομαστε για να περασουμε στο ΟΠΑ1) Επειδή το παιδί του αγρότη και του εργάτη θα πρέπει να έχει τα ίδια δικαιώματα με τα παιδιά των πλουσίων.
Το οτι θα υπαρχουν ιδιωτικα δε σημαινει οτι δεν θα υπαρχουν δημοσια2)Επειδή η μόρφωση είναι δικαίωμα όλων.
Την βλεπω την αναβαθμιση που πετυχαινουν οι καταληψιες και το τι πετυχαινουν οι παραταξεις... Τα ζησαμε προσφατα...3)Επειδή θέλουμε την αναβάθμιση του Δημόσιου Πανεπιστημίου πρώτα.
το Πτυχιο θα ειναι το ιδιο. Ο οδηγος σπουδων δε θα αλλαξει4)Επειδή δεν θέλουμε την υποβάθμιση του πτυχίου μας.
αρα γιατι υπερασπιζεστε τη "δημοσια και δωρεαν παιδια"5)Επειδή ήδη πληρώνουμε αρκετά για να "μορφωθούμε".
Το βλεπω με τα σκονακια στα αμφιθεατρα6)Επειδή θέλουμε να μορφωνόμαστε πραγματικά και όχι να αποκτάμε στείρα γνώση.
καλο, γιαυτο οι περισσοτεροι μολις βγουμε ψαχνουμε μια θεση στο δημοσιο, επειδη εχουμε διψα για ερευνα και επιστημη7)Επειδή το πανεπιστήμιο πρέπει να βγάζει επιστήμονες και όχι μηχανές παραγωγής κέρδους.
ΟΚ, ουτε η κυβερνηση στις δικες σας/μας8)Επειδή δεν πιστεύουμε τις "αγνές" προθέσεις της κυβέρνησης
Και οι περισσοτεροι αν ειχαν τα φραγκα αυτο θα εκαναν9)Επειδή αυτοί που θέλουν να αλλάξουν το νόμο έχουν σπουδάσει σε ξένα- ιδιωτικά πανεπιστήμια και εκεί στέλνουν και τα παιδιά τους.
κανενας σοβαρος λογος για να μας πειτε και εμας?10)Επειδή υπάρχουν χιλιάδες άλλοι λόγοι για τους οποίους λέμε όχι.
Last edited by Ganther on Tue Jan 02, 2007 10:12 pm, edited 1 time in total.
- hello_kitty
- Kilobyte level
- Posts: 206
- Joined: Wed May 17, 2006 12:15 am
- Location: athens
Σωστος αλλα άλλο να εχει καποια δικαιωματα και αλλο να μην εχει καθολου...Ganther wrote:Ουτε τωρα εχει τα ιδια ουτε ποτε δεν ειχε. That's life... Αλλοι τωρα εχουν τα φραγκα και την κανουν για εξωτερικο, αλλοι σκιζομαστε για να περασουμε στο ΟΠΑ1) Επειδή το παιδί του αγρότη και του εργάτη θα πρέπει να έχει τα ίδια δικαιώματα με τα παιδιά των πλουσίων.
Απωτερος σκοπος δεν ειναι απλως η ιδρυση ιδιωτικων πανεπιστημιων αλλα η ιδιωτικοποιηση των δημοσιων πραγμα που σημαινει οτι η μορφωση θα ειναι προνομιο των λιγων...Ganther wrote:Το οτι θα υπαρχουν ιδιωτικα δε σημαινει οτι δεν θα υπαρχουν δημοσια2)Επειδή η μόρφωση είναι δικαίωμα όλων.
Καμια κυβερνηση ποτε δεν θελησε και κανεις ποτε δεν μπορεσε να αναβαθμισει οχι μονο το δημοσιο Πανεπιστημιο αλλα τον δημοσιο τομεα εν γενει...Ganther wrote:Την βλεπω την αναβαθμιση που πετυχαινουν οι καταληψιες και το τι πετυχαινουν οι παραταξεις... Τα ζησαμε προσφατα...3)Επειδή θέλουμε την αναβάθμιση του Δημόσιου Πανεπιστημίου πρώτα.
Η μορφωση ειναι το ισχυροτερο χαρτι που μπορει ενας ανθρωπος να εχει για να διεκδικει & να αποκτα αυτα που θελει...Ganther wrote:κανενας σοβαρος λογος για να μας πειτε και εμας?10)Επειδή υπάρχουν χιλιάδες άλλοι λόγοι για τους οποίους λέμε όχι.
Να ζεις με παθος την καθε σου στιγμη....
- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Ποιός είπε ότι δεν θα έχει καθόλου δικαιώματα; Υπερβολικό το βρίσκω.hello_kitty wrote:Σωστος αλλα άλλο να εχει καποια δικαιωματα και αλλο να μην εχει καθολου...Ganther wrote:Ουτε τωρα εχει τα ιδια ουτε ποτε δεν ειχε. That's life... Αλλοι τωρα εχουν τα φραγκα και την κανουν για εξωτερικο, αλλοι σκιζομαστε για να περασουμε στο ΟΠΑ1) Επειδή το παιδί του αγρότη και του εργάτη θα πρέπει να έχει τα ίδια δικαιώματα με τα παιδιά των πλουσίων.
Κανένας δεν έχει μιλήσει για ιδιωτικοποίηση δημόσιων Πανεπιστημίων. Δεν μπορώ να μπώ σε μια λογική συνομοσιολογίας.hello_kitty wrote:Απωτερος σκοπος δεν ειναι απλως η ιδρυση ιδιωτικων πανεπιστημιων αλλα η ιδιωτικοποιηση των δημοσιων πραγμα που σημαινει οτι η μορφωση θα ειναι προνομιο των λιγων...Ganther wrote:Το οτι θα υπαρχουν ιδιωτικα δε σημαινει οτι δεν θα υπαρχουν δημοσια2)Επειδή η μόρφωση είναι δικαίωμα όλων.
Άρα μπαίνουμε σε μια λογική "όλοι είναι άχρηστοι", ακυρώνοντας φιλότιμες προσπάθειες από διάφορες πλευρές.hello_kitty wrote:Καμια κυβερνηση ποτε δεν θελησε και κανεις ποτε δεν μπορεσε να αναβαθμισει οχι μονο το δημοσιο Πανεπιστημιο αλλα τον δημοσιο τομεα εν γενει...Ganther wrote:Την βλεπω την αναβαθμιση που πετυχαινουν οι καταληψιες και το τι πετυχαινουν οι παραταξεις... Τα ζησαμε προσφατα...3)Επειδή θέλουμε την αναβάθμιση του Δημόσιου Πανεπιστημίου πρώτα.
...επομένως του αξίζει κάτι καλύτερο από το υπάρχων δημόσιο Πανεπιστήμιο. Άμα μπορεί το βρεί σε ένα ιδιωτικό γιατί να μην πάει;hello_kitty wrote:Η μορφωση ειναι το ισχυροτερο χαρτι που μπορει ενας ανθρωπος να εχει για να διεκδικει & να αποκτα αυτα που θελει...Ganther wrote:κανενας σοβαρος λογος για να μας πειτε και εμας?10)Επειδή υπάρχουν χιλιάδες άλλοι λόγοι για τους οποίους λέμε όχι.
Παραθέτω ορισμένα πλεονεκτήματα που θα φέρουν τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια:
1. Υπάρχουν πολλοί αξιόλογοι επιστήμονες που δεν μπορούν να γίνουν καθηγητές ΑΕΙ επειδή δεν είναι στην κλίκα. Αυτοί θα στελεχώσουν τα ιδιωτικά κατά βάση.
2. Η λογική του να μην επιτρέψουμε την ανάπτυξη επειδή ο φτωχός δε θα έχει να πληρώνει το καλό Πανεπιστήμιο πάλι δεν ισχύει. Αφενός τα παραδείγματα του εξωτερικού μας δείχνουν διάθεση υποτροφιών στους αριστούχους φοιτητές. Δηλαδή όσοι φτωχοί βγάζουν τρελούς βαθμούς φυσικά και θα μπαίνουν στα πανεπιστήμια αυτά. Επίσης άμα κρίνω πάλι από το παράδειγμα της Αγγλίας πολλοί "φτωχοί" χρηματοδοτούνται από την ευρωπαϊκή ένωση, τα DfEE και υποτροφίες.
3. Ένα βασικό πρόβλημα που θα λύσουν τα ιδιωτικά πανεπιστήμια είναι τα εκατομμύρια euro που χάνει η χωρα με τους χιλιάδες φοιτητές του εξωτερικού.
4. Βασικό πράγμα που πρέπει να σταματήσει είναι αυτό των αιώνιων φοιτητών! Γινόμαστε ρεζίλι στο εξωτερικό. Που αλλού έχετε δει κάτι τέτοιο? Ελληνική πρωτοπορία... Μετά λέμε ότι δεν μας χωράνε τα αμφιθέατρα.
5. Και βεβαια ο ρόλος των ιδιωτικών πανεπιστημίων είναι τα λεφτά. Σκεφτείτε πόσοι φοιτητές των ανατολικών χωρων που πάνε στη δυτική ευρώπη θα έρθουν να σπουδάσουν στην Ελλάδα. Νομίζετε είναι λίγα λεφτά αυτά; Η δυτική ευρώπη έχει στηρίξει ολόκληρη βιομηχανία εκπαίδευσης. Τόσα άτομα με διδακτορικά θα μπορούν να βρούν θέσεις εργασίας.
6. Δε καταλαβαίνω τι φοβούνται ορισμένοι. Φοβούνται ότι δεν είναι σε θέση να τελειώσουν μια σχολη σαν άνθρωποι? Φοβούνται ότι θα τους φάνε τις θέσεις άλλοι όταν τελειώσουν? Η λογική του βγάζω ένα πτυχίο 5 και περιμένω να θεωρούμε ισάξιος με αυτόν που τελειωσε με 10 τελειωσε. Μέχρι να πεθάνουμε στον ανταγωνισμό θα ζούμε. Καιρός να μπούμε σε αυτό το παιχνίδι γιατί από εκεί ξεκινάει και η ανάπτυξη μας σαν χώρα. Το 80% των θέσεων εργασίας θα είναι πλέον στον ιδιωτικό τομέα για τους περισσότερους κλάδους (ειδικά στην Πληροφορική), είτε μας αρέσει είτε όχι.
7. Το καφριλίκη που υπάρχει στα δημόσια Πανεπιστήμια (καταλήψεις, συμπλοκές, καπέλωμα φοιτητών, αισθητική αποχωρητηρίου, αντιγραφές και σκονάκια, μαζικά κοψίματα, καθηγητική αυθαιρεσία, ανοχή εγκληματικών στοιχείων λόγω ασύλου) δεν θα υπάρχει στα ιδιωτικά.
8. Δωρεάν παιδεία δεν υπάρχει. Πέρα από τα Φροντιστήρια που πληρώνει ο μπαμπάς, το κράτος διαθέτει σημαντικά ποσά για την παιδεία και δεν υπάρχει ένα σύστημα αξιολόγησης για το πώς αξιοποιούνται στην πράξη τα ποσά αυτά. Ρίξτε μια ματιά στις φθορές στα κτίρια, σκεφτείτε τα σκάνδαλα κατάχρησης χρημάτων, την κακοδιαχείριση. Κράτος σημαίνει φορολογούμενος πολίτης, η δωρεάν παιδεία είναι ένα ιδεολόγημα χωρίς αντίκρυσμα.
9. Πολλές χώρες όπως η Ιρλανδία και η Σουηδία έχουν αυξήσει το ΑΕΠ τους την τελευταία δεκαετία επενδύοντας στην έρευνα. Η ανάπτυξη ξεκινάει από την έρευνα και η έρευνα σε όλα τα ανεπτυγμένα κράτη ξεκινάει από τα Πανεπιστημια. Καθηγητές με ανταγωνισμό και ποιότητα εκτος από τα καλά της έρευνας φέρνουν και σοβαρούς επαγγελματίες, "πλάθουν" επαγγελματίες. Τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια μπορούν να αποτελέσουν μοχλό ανάπτυξης αν τηρηθούν κάποιες προϋποθέσεις.
10. Σας προτρέπω να σκεφτείτε 3-4 πράγματα που σας ενοχλούν στο δημόσιο Πανεπιστήμιο. Θα διαπιστώσετε ότι στα ιδιωτικά δεν θα υπάρχουν (τουλάχιστον όχι στον ίδιο βαθμό).
Κατά την άποψη μου θα πρέπει να συζητάμε το πλαίσιο λειτουργίας των ιδιωτικών Πανεπιστημίων. Δεν έχει νόημα ούτε να τα αναθεματίζουμε ούτε να θεωρούμε ότι αποτελούν πανάκεια. Επίσης λόγω Ε.Ε. η Ελλάδα θα αναγκαστεί σε λίγα χρόνια να λύσει το θέμα, οπότε η είναι δεδομένο ότι θα υπάρχουν "μη κρατικά" Πανεπιστήμια, ο κόσμος να χαλάσει

Last edited by rapadder on Wed Jan 03, 2007 1:57 am, edited 9 times in total.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
- ailouros
- Gbyte level
- Posts: 1041
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:36 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Contact:
Αυτό είναι το μόνο βέβαιο!Οι Έλληνες (οι δεν έδωσα πανελλήνιες καν γιατί δεν "γούσταρα" το σύστημα,οι δεν μιλάω με ξένους-κατά βάθος επειδή δεν ξέρω την γλώσσα- γιατί όταν εμείς είχαμε τον Σωκράτη αυτοί κρεμιόντουσαν από τα δέντρα κλπ κλπ) αντιπρόσωποι μας στο εξωτερικό μας εκπροσωπούν επάξια ως λαό και κουλτούρα.Βασικό πράγμα που πρέπει να σταματήσει είναι αυτό των αιώνιων φοιτητών! Γινόμαστε ρεζίλι στο εξωτερικό.
Όλα αυτά τα δις και τρις που φεύγουν λοιπόν επειδή μια συγκεκριμένη κοινωνική τάξη με επίπεδο παντόφλα επιθυμεί να σπουδάσει τα παιδιά σώνει και καλά,ας μείνουν εντός συνόρων.Τουλάχιστον δεν θα γινόμαστε διεθνώς ρεζίλι αλλά θα κρατήσουμε την πλέμπα και τα λεφτά της για μας.
Όλα αυτά μέχρι να βρεθεί κάποιος σοβαρός άνθρωπος να αναδιαρθρώσει ριζικά την παιδεία ...
- silegav
- Venus Project Founder
- Posts: 2098
- Joined: Tue Mar 09, 2004 4:03 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Location: The Center of the World -> Piraeus
Τολμηρός χρειάζεται....σοβαροί υπάρχουν, απλά δεν τολμούν....Όλα αυτά μέχρι να βρεθεί κάποιος σοβαρός άνθρωπος να αναδιαρθρώσει ριζικά την παιδεία ...
Όσο για τα ιδιωτικά, δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το δίλημμα? Δεν μπορώ απλά να συλλάβω τι σημαίνει 'Αναγνωρισμένο από το Κράτος'....ας μου πει κάποιος τι πάει να πει ότι μια σχολή είναι αναγνωρισμένη από το κράτος!!!!!
Αν πάω να ψάξω δουλειά, σε τι θα πλεονεκτώ αν το πτυχίο μου είναι "Αναγνωρισμένο από το Κράτος"?
- hello_kitty
- Kilobyte level
- Posts: 206
- Joined: Wed May 17, 2006 12:15 am
- Location: athens
Σιγα σιγα κ συνεχως σου στερουν βασικα σου ανθρωπινα δικαιωματα...καποια μερα θα φτασει η στιγμη που θα τα εχεις χασει ολα...rapadder wrote:Ποιός είπε ότι δεν θα έχει καθόλου δικαιώματα; Υπερβολικό το βρίσκω.hello_kitty wrote:Σωστος αλλα άλλο να εχει καποια δικαιωματα και αλλο να μην εχει καθολου...Ganther wrote:Ουτε τωρα εχει τα ιδια ουτε ποτε δεν ειχε. That's life... Αλλοι τωρα εχουν τα φραγκα και την κανουν για εξωτερικο, αλλοι σκιζομαστε για να περασουμε στο ΟΠΑ
γιατι να μην κανεις το δημοσιο πανεπιστημιο ισαξιο του ιδιωτικου????αφου ουτως η αλλως υποστηριζεις:rapadder wrote:...επομένως του αξίζει κάτι καλύτερο από το υπάρχων δημόσιο Πανεπιστήμιο. Άμα μπορεί το βρεί σε ένα ιδιωτικό γιατί να μην πάει;hello_kitty wrote: Η μορφωση ειναι το ισχυροτερο χαρτι που μπορει ενας ανθρωπος να εχει για να διεκδικει & να αποκτα αυτα που θελει...
rapadder wrote: Άρα μπαίνουμε σε μια λογική "όλοι είναι άχρηστοι", ακυρώνοντας φιλότιμες προσπάθειες από διάφορες πλευρές.
Γιατι να μην σπασει αυτη η κλικα???και ποιος μου εγγυαται εμενα οτι στα ιδιωτικα δεν θα υπαρξει χειροτερη κλικα και θα ειναι ολα τοσο δημοκρατικα οσο λες???rapadder wrote: Παραθέτω ορισμένα πλεονεκτήματα που θα φέρουν τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια:
1. Υπάρχουν πολλοί αξιόλογοι επιστήμονες που δεν μπορούν να γίνουν καθηγητές ΑΕΙ επειδή δεν είναι στην κλίκα. Αυτοί θα στελεχώσουν τα ιδιωτικά κατά βάση.
Μα και ο αριθμος των υποτροφιων ειναι περιορισμενος και θα εχει μια κατωτατη βαση...Δηλαδη αν ενας μαθητης του 17 αν υποθεσουμε οτι η βαση ειναι το 18 δεν ειναι ικανος να σπουδασει???rapadder wrote: 2. Η λογική του να μην επιτρέψουμε την ανάπτυξη επειδή ο φτωχός δε θα έχει να πληρώνει το καλό Πανεπιστήμιο πάλι δεν ισχύει. Αφενός τα παραδείγματα του εξωτερικού μας δείχνουν διάθεση υποτροφιών στους αριστούχους φοιτητές. Δηλαδή όσοι φτωχοί βγάζουν τρελούς βαθμούς φυσικά και θα μπαίνουν στα πανεπιστήμια αυτά. Επίσης άμα κρίνω πάλι από το παράδειγμα της Αγγλίας πολλοί "φτωχοί" χρηματοδοτούνται από την ευρωπαϊκή ένωση, τα DfEE και υποτροφίες.
3.Δεν εχω καταλαβει πραγματικα την ιδεα της ενισχυσης των αποτυχημενων μαθητων της δευτεροβαθμιας εκπαιδευσης...Και αν το ιδιωτικο πανεπιστημιο τους δεχεται η ευκολια ληψης του πτυχιου θα ειναι αναλογη με το υψηλο κοστος των διδακτρων???rapadder wrote: 3. Ένα βασικό πρόβλημα που θα λύσουν τα ιδιωτικά πανεπιστήμια είναι τα εκατομμύρια euro που χάνει η χωρα με τους χιλιάδες φοιτητές του εξωτερικού.
4. Βασικό πράγμα που πρέπει να σταματήσει είναι αυτό των αιώνιων φοιτητών! Γινόμαστε ρεζίλι στο εξωτερικό. Που αλλού έχετε δει κάτι τέτοιο? Ελληνική πρωτοπορία... Μετά λέμε ότι δεν μας χωράνε τα αμφιθέατρα.
4.Εχεις δει κανενα αιωνιο φοιτητη να προσερχεται στο αμφιθεατρο???εδω δεν ερχονται του ετους...εκτος αν το φαινομενο αυτο παρατηρειται μονο στο ετος μου...
Μα το θεμα δεν ειναι τα χρηματα που πληρωνεις...η μελλοντικη υποβαθμιση του δημοσιου πανεπιστημιου ουσιαστικα θα αποκλειει απο την γνωση οσους δεν εχουν την δυνατοτητα να πληρωσουν...Κατι που οπως αναφερεις κ ο ιδιος γινεται στην στοιχειωδη και μεση εκπαιδευση!!!!rapadder wrote: 8. Δωρεάν παιδεία δεν υπάρχει. Πέρα από τα Φροντιστήρια που πληρώνει ο μπαμπάς, το κράτος διαθέτει σημαντικά ποσά για την παιδεία και δεν υπάρχει ένα σύστημα αξιολόγησης για το πώς αξιοποιούνται στην πράξη τα ποσά αυτά. Ρίξτε μια ματιά στις φθορές στα κτίρια, σκεφτείτε τα σκάνδαλα κατάχρησης χρημάτων, την κακοδιαχείριση. Κράτος σημαίνει φορολογούμενος πολίτης, η δωρεάν παιδεία είναι ένα ιδεολόγημα χωρίς αντίκρυσμα.
Απο πότε η ερευνα χρηματοδοτουμενη απο ιδιωτες ηταν προς οφελος της κοινωνιας????rapadder wrote: 9. Πολλές χώρες όπως η Ιρλανδία και η Σουηδία έχουν αυξήσει το ΑΕΠ τους την τελευταία δεκαετία επενδύοντας στην έρευνα. Η ανάπτυξη ξεκινάει από την έρευνα και η έρευνα σε όλα τα ανεπτυγμένα κράτη ξεκινάει από τα Πανεπιστημια. Καθηγητές με ανταγωνισμό και ποιότητα εκτος από τα καλά της έρευνας φέρνουν και σοβαρούς επαγγελματίες, "πλάθουν" επαγγελματίες. Τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια μπορούν να αποτελέσουν μοχλό ανάπτυξης αν τηρηθούν κάποιες προϋποθέσεις.
Να ζεις με παθος την καθε σου στιγμη....
-
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2057
- Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
- Academic status: Professor
- Gender: ♂
Πανεπιστήμια, ραδιοφωνία και τηλεόραση
Διαβάζοντας τα επιχειρήματά σας, θυμήθηκα κάποια ανάλογα (τηρουμένων των αναλογιών) επιχειρήματα, τα οποία ακουγόντουσαν πριν χρόνια στη χώρα μας, στη συζήτηση για την "ελεύθερη" και την "κρατική" ραδιοφωνία και τηλεόραση.
Από τότε κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι. Σήμερα είμαστε σε θέση να κρίνουμε και να αξιολογήσουμε, τόσο τις (όποιες) επιτυχίες, όσο και την κατάντια (ειδικά) της ιδιωτικής τηλεόρασης. Ισως αυτή η αξιολόγηση να μπορούσε να μας φανεί χρήσιμη στο θέμα των μη δημόσιων πανεπιστημίων, ίσως όχι, εξαρτάται πώς το βλέπει κανένας.
Δ. Γκρ.
ΥΓ. Αλήθεια, σε ποιό κανάλι βλέπετε (όταν βλέπετε, αν βλέπετε, όσοι βλέπετε) σήμερα ειδήσεις;
Από τότε κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι. Σήμερα είμαστε σε θέση να κρίνουμε και να αξιολογήσουμε, τόσο τις (όποιες) επιτυχίες, όσο και την κατάντια (ειδικά) της ιδιωτικής τηλεόρασης. Ισως αυτή η αξιολόγηση να μπορούσε να μας φανεί χρήσιμη στο θέμα των μη δημόσιων πανεπιστημίων, ίσως όχι, εξαρτάται πώς το βλέπει κανένας.
Δ. Γκρ.
ΥΓ. Αλήθεια, σε ποιό κανάλι βλέπετε (όταν βλέπετε, αν βλέπετε, όσοι βλέπετε) σήμερα ειδήσεις;
- P3
- Venus Project Founder
- Posts: 2722
- Joined: Mon Mar 22, 2004 4:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: !! El Paso !!
Re: Πανεπιστήμια, ραδιοφωνία και τηλεόραση
Εγώ πάντως ειδήσεις (και εννοώ ειδήσεις και όχι talkshow με παράθυρα και πόρτες που ο καθένας έχει γίνει ειδικός επί παντώς επιστητού) βλέπω στη ΝΕΤ.redlabel wrote:Διαβάζοντας τα επιχειρήματά σας, θυμήθηκα κάποια ανάλογα (τηρουμένων των αναλογιών) επιχειρήματα, τα οποία ακουγόντουσαν πριν χρόνια στη χώρα μας, στη συζήτηση για την "ελεύθερη" και την "κρατική" ραδιοφωνία και τηλεόραση.
Από τότε κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι. Σήμερα είμαστε σε θέση να κρίνουμε και να αξιολογήσουμε, τόσο τις (όποιες) επιτυχίες, όσο και την κατάντια (ειδικά) της ιδιωτικής τηλεόρασης. Ισως αυτή η αξιολόγηση να μπορούσε να μας φανεί χρήσιμη στο θέμα των μη δημόσιων πανεπιστημίων, ίσως όχι, εξαρτάται πώς το βλέπει κανένας.
Δ. Γκρ.
ΥΓ. Αλήθεια, σε ποιό κανάλι βλέπετε (όταν βλέπετε, αν βλέπετε, όσοι βλέπετε) σήμερα ειδήσεις;
Συμφωνώ απόλυτα με αυτό τον παραλληλισμό. Με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο η ποιότητα (ότι κι αν αυτό σημαίνει για τον καθένα μας) θα ξεχωρίσει.
ΥΓ. Άσχετο αλλά ... σχετικό : Και το πρωί με τον καφέ μου "Λυριτζή και Οικονόμου" βλέπω, που είναι και τρελαμένοι "Γαύροι"!!!

"Το δικό μου το ποίημα δεν έχει ομοιοκαταληξία.", ο υπογράφων
- komatoskilo
- byte level
- Posts: 65
- Joined: Thu Dec 21, 2006 5:50 pm
- Location: Κάπου Μαγικά
Δεν το θεωρώ καν επιχείρημα. Δηλαδή αξιόλογοι επιστήμονες δεν θα μπορούν να δουλέψουν στο δημόσιο αν αυτό ξεφύγει από τη λογική της κλίκας όπως λες;1. Υπάρχουν πολλοί αξιόλογοι επιστήμονες που δεν μπορούν να γίνουν καθηγητές ΑΕΙ επειδή δεν είναι στην κλίκα. Αυτοί θα στελεχώσουν τα ιδιωτικά κατά βάση.
Ανάπτυξη…Δεν έχεις καταλάβει ότι μιλάμε για μόρφωση ….2. Η λογική του να μην επιτρέψουμε την ανάπτυξη επειδή ο φτωχός δε θα έχει να πληρώνει το καλό Πανεπιστήμιο πάλι δεν ισχύει. Αφενός τα παραδείγματα του εξωτερικού μας δείχνουν διάθεση υποτροφιών στους αριστούχους φοιτητές. Δηλαδή όσοι φτωχοί βγάζουν τρελούς βαθμούς φυσικά και θα μπαίνουν στα πανεπιστήμια αυτά. Επίσης άμα κρίνω πάλι από το παράδειγμα της Αγγλίας πολλοί "φτωχοί" χρηματοδοτούνται από την ευρωπαϊκή ένωση, τα DfEE και υποτροφίες.
Δηλαδή μας ενδιαφέρουν τα λεφτά…….3. Ένα βασικό πρόβλημα που θα λύσουν τα ιδιωτικά πανεπιστήμια είναι τα εκατομμύρια euro που χάνει η χωρα με τους χιλιάδες φοιτητές του εξωτερικού.
Το τι ενοχλούν οι αιώνιοι φοιτητές που δεν πατάνε ποτέ στο πανεπιστήμιο και τι κόστος έχουν αυτοί για το κράτος μόνο εσύ και η Γιανάκου το ξέρετε.4. Βασικό πράγμα που πρέπει να σταματήσει είναι αυτό των αιώνιων φοιτητών! Γινόμαστε ρεζίλι στο εξωτερικό. Που αλλού έχετε δει κάτι τέτοιο? Ελληνική πρωτοπορία... Μετά λέμε ότι δεν μας χωράνε τα αμφιθέατρα.
5. Και βεβαια ο ρόλος των ιδιωτικών πανεπιστημίων είναι τα λεφτά. Σκεφτείτε πόσοι φοιτητές των ανατολικών χωρων που πάνε στη δυτική ευρώπη θα έρθουν να σπουδάσουν στην Ελλάδα. Νομίζετε είναι λίγα λεφτά αυτά; Η δυτική ευρώπη έχει στηρίξει ολόκληρη βιομηχανία εκπαίδευσης. Τόσα άτομα με διδακτορικά θα μπορούν να βρούν θέσεις εργασίας.
5) Αυτή ακριβώς είναι η διαφορά της Ελλάδας με τις υπόλοιπες χώρες φίλε μου.
Αρθρο16(νυν)
1.H τέχνη και η επιστήμη, η έρευνα και η διδασκαλία είναι ελεύθερες η ανάπτυξη και η προαγωγή τους αποτελεί υποχρέωση του Kράτους. H ακαδημαϊκή ελευθερία και η ελευθερία της διδασκαλίας δεν απαλλάσσουν από το καθήκον της υπακοής στο Σύνταγμα
2.H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες
4. Όλοι οι Έλληνες έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας, σε όλες τις βαθμίδες της, στα κρατικά εκπαιδευτήρια……
6.Oι καθηγητές των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων είναι δημόσιοι λειτουργοί….
Όπως καταλαβαίνεις φίλε μου από αρχαιοτάτων σε αυτή την χώρα μας ενδιέφερε και μας ενδιαφέρει πρώτα η καλλιέργεια του πνεύματος και ύστερα η όποια ανάπτυξη εσύ επικαλείσαι.
Μας ενδιαφέρει να γίνουμε σκεπτόμενοι άνθρωποι ,με αρχές και ιδανικά μας ενδιαφέρει το είναι και όχι το φαίνεσθε.
6) Ανάπτυξηx2… Δεν φοβάται κανένας τον ιδιωτικό τομέα. Αυτό που φοβάμαι εγώ φίλε μου είναι ότι τα δημόσια πανεπιστήμια θα υποβαθμιστούν περισσότερο με αποτέλεσμα ο απόφοιτος του δημοσίου να έχει λιγότερες επαγγελματικές προοπτικές.Γιατί πριν αναβαθμίσουμε το δημόσιο συζητάμε για ιδιωτικά εδώ στην Ελλάδα.....6. Δε καταλαβαίνω τι φοβούνται ορισμένοι. Φοβούνται ότι δεν είναι σε θέση να τελειώσουν μια σχολη σαν άνθρωποι? Φοβούνται ότι θα τους φάνε τις θέσεις άλλοι όταν τελειώσουν? Η λογική του βγάζω ένα πτυχίο 5 και περιμένω να θεωρούμε ισάξιος με αυτόν που τελειωσε με 10 τελειωσε. Μέχρι να πεθάνουμε στον ανταγωνισμό θα ζούμε. Καιρός να μπούμε σε αυτό το παιχνίδι γιατί από εκεί ξεκινάει και η ανάπτυξη μας σαν χώρα. Το 80% των θέσεων εργασίας θα είναι πλέον στον ιδιωτικό τομέα για τους περισσότερους κλάδους (ειδικά στην Πληροφορική), είτε μας αρέσει είτε όχι.
7) Ναι όντως….. Πάντως δεν με ενδιαφέρει η λειτουργία του ιδιωτικού…. Οι παρατάξεις όσο και αν δεν σου αρέσουν αποτελούν δημοκρατική κατάκτηση. Και στο κάτω-κάτω της γραφής ,αν ξέρεις, το πανεπιστήμιο είναι χώρος ανταλλαγής ιδεών, διαμόρφωσης ολοκληρωμένων απόψεων, διαμόρφωσης αξιών και ιδανικών, δημιουργίας ρευμάτων σε όλους τους τομείς. Αλήθεια στο ιδιωτικό θα αφήνουν να σκέφτεσαι; Να έχεις δική σου άποψη; Να έχεις αντίθετη άποψη; Η θα σου μαθαίνουν μόνο αυτό που είναι το «σωστό»….;7. Το καφριλίκη που υπάρχει στα δημόσια Πανεπιστήμια (καταλήψεις, συμπλοκές, καπέλωμα φοιτητών, αισθητική αποχωρητηρίου, αντιγραφές και σκονάκια, μαζικά κοψίματα, καθηγητική αυθαιρεσία, ανοχή εγκληματικών στοιχείων λόγω ασύλου) δεν θα υπάρχει στα ιδιωτικά.
Και επειδή όπως ισχυρίζεσαι δεν υπάρχει δωρεάν παιδεία ας ανοίξουν τα ιδιωτικά για να ολοκληρωθεί το φαινόμενο…8. Δωρεάν παιδεία δεν υπάρχει. Πέρα από τα Φροντιστήρια που πληρώνει ο μπαμπάς, το κράτος διαθέτει σημαντικά ποσά για την παιδεία και δεν υπάρχει ένα σύστημα αξιολόγησης για το πώς αξιοποιούνται στην πράξη τα ποσά αυτά. Ρίξτε μια ματιά στις φθορές στα κτίρια, σκεφτείτε τα σκάνδαλα κατάχρησης χρημάτων, την κακοδιαχείριση. Κράτος σημαίνει φορολογούμενος πολίτης, η δωρεάν παιδεία είναι ένα ιδεολόγημα χωρίς αντίκρυσμα.
Ανάπτυξηx4…Ιρλαδία,Σουηδία=2 φορές (τουλάχιστον)μεγαλύτερο μέσο εισόδημα. Η έρευνα μπορεί να γίνει και σε δημόσια πανεπιστήμια. Τα αποτελέσματα μιας ερευνητικής δραστηριότητας ενός δημόσιου πανεπιστημίου θα χρησιμοποιηθούν για το καλό της κοινωνίας. Τα αποτελέσματα μιας ερευνητικής δραστηριότητας ενός ιδιωτικού πανεπιστημίου θα τα πάρει μια επιχείρηση(η οποία και χρηματοδοτεί το ιδιωτικό) για να φτιάξει προϊόντα η υπηρεσίες με σκοπό να τα διαθέσει στην αγορά με στόχο την απόκτηση κέρδους….9. Πολλές χώρες όπως η Ιρλανδία και η Σουηδία έχουν αυξήσει το ΑΕΠ τους την τελευταία δεκαετία επενδύοντας στην έρευνα. Η ανάπτυξη ξεκινάει από την έρευνα και η έρευνα σε όλα τα ανεπτυγμένα κράτη ξεκινάει από τα Πανεπιστημια. Καθηγητές με ανταγωνισμό και ποιότητα εκτος από τα καλά της έρευνας φέρνουν και σοβαρούς επαγγελματίες, "πλάθουν" επαγγελματίες. Τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια μπορούν να αποτελέσουν μοχλό ανάπτυξης αν τηρηθούν κάποιες προϋποθέσεις.
Και επειδή δεν μπορούμε να διορθώσουμε σαν κράτος αυτά τα 3-4 πράγματα που μας ενοχλούν ας πηγαίνουμε στα ιδιωτικά….10. Σας προτρέπω να σκεφτείτε 3-4 πράγματα που σας ενοχλούν στο δημόσιο Πανεπιστήμιο. Θα διαπιστώσετε ότι στα ιδιωτικά δεν θα υπάρχουν (τουλάχιστον όχι στον ίδιο βαθμό).
Βρίσκω τα επιχειρήματα σου φτωχά και με στόχο να γεμίσεις ορισμένες γραμμές….