Εμφύλιος
Posted: Fri May 15, 2009 7:18 pm

Online κοινότητα των φοιτητών Πληροφορικής του Ο.Π.Α.
https://venus.cs.aueb.gr/
giak wrote:
Τον προσβαλει η εικονα και οφειλεις να το σεβαστεις, δεν θα του παρεις και το βοδι.Την πραγματικοτητα ουτε εσυ την ξερεις γιατι δεν ζουσες.giak wrote:Το ότι οι περισσότεροι που σκοτώθηκαν εκεί ήταν 15-18 το έβγαλες από το μυαλό σου, στο είπε κάποιος ταγματασφαλίτης συγχωριανός σου ή το διάβασες σε κάποιο βιβλίο του Άδωνη;
Αυτό που λες είναι μάλλον αποτέλεσμα απάθειας προς την ύπαρξη σου. Δηλαδή μου λες και πως αν κάποιος απειλεί την σωματική σου ακεραιότητα, θα έπρεπε να μείνεις ακίνητος και να τον αφήσεις να σε σκοτώσει, γιατί θα ήταν λάθος να αντισταθείς γιατί ίσως τον τραυματίσεις.maxthebest wrote:ολοι οι πολεμοι και απο την πλευρα του κατακτητη και απο την πλευρα του αμυνομενου ειναι λαθος.
Την ευθυνη την εχουν και οι 2 που επιλεξαν αυτη την επιλογη.
Ακομα και οι αμυνομενη, γιατι το επιλεξαν να χρησιμοποιησουν βια για να προστατευσουν τον εαυτο τους.
Η απάθεια και η ηττοπάθεια πρέπει να θρηνήται.maxthebest wrote: Οποτε πιστευω οτι αυτα τα γεγονοτα δεν πρεπει να γιορταζονται , αλλα να θρυνουνται .
Ναι, απ' ότι βλέπεις οι Αρμένιοι που εξοντώθηκαν, ευημερούν συγχωνευμένοι.maxthebest wrote: Οι ελληνες υποδεχτηκαν απλοχερα τους ρομαιους (αφησαν να κατακτηθουν) αλλα τελικα οι ελληνες κατεκτησαν τους ρομοιους μεσω του πολιτισμου τους (και ετσι δημιουργηθηκε το ελληνικο βυζαντιο),
δεν βλεπω πουθενα να γιορταζουμε αυτην την νικη μας ?
προφανως το συστημα της χωρας μας, δεν εκρινε οτι ενα τετοιος τροπος αντιστασης ειναι αξιοεπαινος. Αλλα προτιμα να θεωρει ως αξιεπαινες τις αντιστασεις με βια, γιατι αραγε ?
Ναι, μπορει βραχυπροθεσμα το να κατσεις να αμυνθεις με χρηση βιας να φαινεται η καλυτερη επιλογη, αλλα μακροπροθεσμα επιφερει την καταστροφη και στις 2 πλευρες , επιτρεποντας μια 3 οντοτητα να ερθει και να κατακτηση και τους 2.
Ενω με την ειρηνη θα μπορουσαν να ειχαν συγχωνευτη οι δυο λαοι .
Δεν συμφέρει κανέναν. Αλλά αν όλη η γη ήταν ενιαία χωρίς κράτη, απλά θα είχαμε ένα διοικούντα ο οποίος θα είχε έλεγχο πάνω σε όλα τα πρώην κράτη, και αυτό πάλι δε θα σου άρεσε.maxthebest wrote: Αραγε ποιον συμφερει η διασπαση της γης σε κρατη ? τα οποια λειτουργουν σαν ομαδες, περνοντας αποφασεις (εναντια στην πλειοψηφια τον ατομων που την απαρτιζουν - γιατι α) η ομαδες αυτες δημιουργουνται με βαση τα εδαφη β) το συστημα που εχουνε ειναι προεδευομενη τυρανια - δηλαδη αφου εκλεξουν ενα κομμα, αυτο κανει οτι θελει - και θεσπιζει οποιος νομους θελει).
Ποιος αποφασίζει ποια είναι σημαντικά θέματα και ποια όχι ?maxthebest wrote: Οποτε οι ομαδες αυτες συντελουν στην διασπαση και στην χειραγωγισει τον ατομων που τις απαρταζουν.
Το σωστο θα ηταν να υπαρχει :
1) τελεια μορφωση ετσι ωστε ολοι να κρινουν αντικειμενικα
2) απολυτη δημοκρατια, σε σημαντικα ζητηματα οπως νομοι, πολεμοι και αλλα, να αποφασιζει ο λαος και κανεις αλλος, και να εχει την δυνατοτητα ο πολιτης να προτεινει μετρα, τα οποια να ψηφιζονται και να εφαρμοζονται. Η μορφωση θα εξασφαλιζει οτι τα μελη της κοινωνιας θα περνουν της σωστες αποφασεις.
3) δεν υπαρχουν κρατοι, αφου δεν υπαρχουν ομαδες για να κρινουν για εμας.
με ροδοπέταλα και ποιήματα. τι ρωτάς ?SpUga5 wrote:Αν και δεν έχω άποψη για το συγκεκριμένο θέμα, θα ήθελα να ρωτήσω τον maxthebest , όταν λες
"ολοι οι πολεμοι και απο την πλευρα του κατακτητη και απο την πλευρα του αμυνομενου ειναι λαθος.
Την ευθυνη την εχουν και οι 2 που επιλεξαν αυτη την επιλογη.
Ακομα και οι αμυνομενη, γιατι το επιλεξαν να χρησιμοποιησουν βια για να προστατευσουν τον εαυτο τους."
Δηλαδή ποιός είναι κατά την άποψή σου ο σωστός τρόπος για να αμυνθείς εναντίον κάποιου κατακτητή?
πόλεμος στον φασισμό με φασισμόPASCAL wrote:να πω πως αυτή πηγάδα μάλλον πρέπει να ξανανοίξει για μερικούς μερικούς εκεί κάτω.
Να τον υποδεχτης οπως εκαναν η αρχαιοι ελληνες στους ρομαιους.SpUga5 wrote: Δηλαδή ποιός είναι κατά την άποψή σου ο σωστός τρόπος για να αμυνθείς εναντίον κάποιου κατακτητή?
ακριβως θα ηταν λαθος να αντισταθεις,σωματική σου ακεραιότητα, θα έπρεπε να μείνεις ακίνητος και να τον αφήσεις να σε σκοτώσει, γιατί θα ήταν λάθος να αντισταθείς γιατί ίσως τον τραυματίσεις.
Τουλαχιστον, θα ηταν καλυτερο απο το εξης :θα είχαμε ένα διοικούντα ο οποίος θα είχε έλεγχο πάνω σε όλα τα πρώην κράτη, και αυτό πάλι δε θα σου άρεσε
και γιατι να αφαιρεθει η εξουσια απο ολους τους πολιτες και να παει σε 1 κομμα ? δεν εχουμε αναγκη απο αντιπροσοπηση.Θεωρητικά η πλειοψηφία εκλέγει το κόμμα, και γι' αυτό κάνει ότι θέλει.
Τα οποια με clustering θα συγχωνευονταν αυτα που ειναι ιδια. Οι πολιτες δεν θα προτηνουν μετρα που εχουν ηδη προτηθει. Μαλιστα με clustering θα δειχνει την ομοιοτητα με ολα τα αλλα μετρα.Αν ο κάθε πολίτης πρότεινε μέτρα, θα είχαμε 2000000 μέτρα το μήνα.
με ηλεκτρονικο δημοψηφισμα, μεσω internet.Πως θα αποφασίζαμε ποια θα "περάσουν" ?
Οι πολιτες θα βαθμολογουν την σημαντικοτητα ενος θεματος. Οποτε θεματα που εχουν μεγαλυτερη βαθμολογια θα παιρνονται αποφασεις για αυτα ποιο γρηγορα.Ποιος αποφασίζει ποια είναι σημαντικά θέματα και ποια όχι ?
1) Γιαυτο υπαρχει η μορφωση για να δουμε ολες της πλευρες, και να αποκτησουμε σφαιρικη μορφωση.αν περάσει κάποιο μέτρο που συμφωνεί το 55%, το άλλο 45% θα το θεωρεί άδικο και αντιδημοκρατικό.
1) η μορφωση θα πρεπει να γινεται καθολη την διαρκεια της ζωης του ατομου και μαλιστα χωρις να εχει επιβλητικο χαρακτηρα (πανελληνιες, 12 ωρες διαβασμα την ημερα).Η μόρφωση που λες δεν θα εξασφαλίζει τους ανθρώπους να παίρνουν τις σωστές αποφάσεις.
Τελικα ναι, τωρα που το ξανασκεφτομαι εχετε δικαιο στο συγκεκριμενο ζητημα, συμφωνο οτι ειναι ουτοπικο και μη εφαρμοσιμο, γιατι ακομα και αν συμμετασχουν ολα τα ατομα του κρατους ως ολοτητα στο να μην συμμετασχουν στον πολεμο, εστω και ενας να μην το εφαρμοσει (πχ. λογο φοβου αντεπιτεθει) θα μετατραπει ολη η φαση σε γενοκτονια.κατά την ταπεινή μου άποψη είναι τουλάχιστον ουτοπικά και μη εφαρμόσιμα
Ναι σιγουρα αναπτυσεται ο στρατος, λογο του φοβο του πολεμου.γενικοτερα το "αγριο-εχθρικο" ενστικτο δεν θα υπηρχε κινητρο για αναπτυξη
Συμφωνης λοιπον μαζι μου, οτι αυτο συμβενει λογο της λανθασμενης εκπαιδευσης που υπαρχει στο συστημα.2ον)reality...ποσοι εχουν προσβαση σε η/υ,γνωσεις υπολογιστων,γνωσεις γενικοτερα?ουτε αυτοι που εχουν φτασει πανεπιστημιο δεν εχουν σφαιρικη αποψη,ουτε ολες τις απαραιτητες γνωσεις για να βγει στο τελος το σωστο αποτελεσμα.παντα θα υπαρχουν διαφωνιες.
Βλέπεις να είχαμε ιδιαίτερη ακμή σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη από την απελευθέρωση και μετά?maxthebest wrote:Ωστοσο δεν ειμαι σιγουρος για το εξης : αν δεν υπαρχει περιθωριο για ειρηνη τοτε πως διαφοροι λαοι αφου κατακτηθουν και ειναι ηττιμενοι και κατορθονουν ξανακμαζουν πχ. οι ελληνες απο τους τουρκους ?
Σε αντίθεση με σένα εγώ ξέρω μια ιστορία που δεν περιέχει ούτε δεξιά ούτε αριστερά ούτε χίτλερ ούτε τίποτα. Ο προπάππους μόλις 22 χρονών και ενός μηνών παντρεμένος χωρίς να είναι μπλεγμένος πουθενά και χωρίς να εκφέρει ανοιχτά πολιτικές απόψεις, εν μία νυχτή μπουκάρανε στο σπίτι του τον μαζέψανε από την γυναίκα του και την επομένη βρέθηκε στο βουνό για εκτέλεση. Το μνημείο βρίσκεται πολύ κοντά στο χωρίο μυ το έχω επισκεφτεί πολλές φορές και σου προτείνω να κάνεις το ίδιο και να δεις στις πλάκες τις ηλικίες και τα επαγγέλματα. Μέτρησε πόσους μαθητές είδες και τα ξαναλέμε. Σε αυτά τα μαύρα κομμάτια της ιστορίας δεν χωράει η πολιτική, Έλληνες σκοτώναν Έλληνες και ακόμα χειρότερα άνθρωποι σκοτώναν ανθρώπους.giak wrote:sandra νομίζω δεν κατάλαβες τι ήθελα να πω. Λέει ο vincent ότι οι περισσότεροι που σκοτώθηκαν εκεί ήταν παιδιά 15-18. Εγώ απαντάω ότι αυτό προφανώς είναι ψέμα και μάλιστα ψέμα που δεν το υποστηρίζουν ούτε οι αριστεροί, ούτε οι ιστορικοί, αλλά ούτε καν οι ακροδεξιοί της περιοχής που διοργανώνουν εκδηλώσεις μνήμης.
Ο Μελιγαλάς και η "πηγάδα" του είναι κάποιο σύμβολο. Οι δεξιοί τιμούν εκεί τους ήρωες ταγματασφαλίτες τους που ήταν στρατός υπό τις διαταγές των ναζί και συμμετείχε σε μάχες και εκκαθαριστικές επιχειρήσεις μαζί τους. Μερικοί πιο ειρηνιστές βλέπουν "την φρίκη του πολέμου". Οι υπόλοιποι είτε είναι αριστεροί είτε όχι βλέπουν την τιμωρία μίας από τις πιο σιχαμένες ομάδες που έδρασαν στο ελλαδικό χώρο. Άλλωστε τόσα χρόνια μετά και παρόλο που την ιστορία την γράφουν οι νικητές το να πεις κάποιον ταγματασφαλίτη θεωρείτε βρισιά ενώ οι απλοί αντάρτες θεωρούνται κάτι σαν ήρωες. Εγώ ας πούμε θεωρώ τον Ζαχαριάδη και τους λοιπούς σταλινικούς μεγάλα καθίκια αλλά από την άλλη τρέφω μία συμπάθεια στους αγρότες και τους τσοπαναραίους που δεν ανέχτηκαν να τους σκοτώνουν οι φασίστες (Έλληνες και ξένοι) ή που ήθελαν ένα κόσμο ταξικά δικαιότερο. Αν γινόταν τώρα κάτι παρόμοιο και με τα μυαλά που κουβαλάω τώρα δεν νομίζω να πολεμούσα δίπλα τους αλλά βλέποντας την εποχή στο δικό της πλαίσιο και βάζοντας τον εαυτό μου στην θέση ενός τσοπάνη που δεν είχε ακούσει τίποτα πιο πριν για ταξική δικαιοσύνη ίσως και να το έκανα.