Usability vs user
Posted: Sat May 29, 2010 12:39 am
edit λογω μεταφορας : για οποιον δεν ειχε δει το αλλο thread, αυτο εδω ειναι μονο μηνυματα που μεταφερθηκαν απο εκει επειδη ηταν εκτος θεματος
διαβασα το κειμενο
εσυ δεν ησουν που ελεγες κατι της φασης πως πρεπει να μην υποτιμα καποιος τους χρηστες του; εκει μεσα τους δειχνει σαν να ειναι Τελειως ηλιθιοι και ανικανοι να καταλαβουν βασικα πραγματα
δεν συμφωνω με σχεδον τιποτα απο αυτα που λεει εκει μεσα. οκ τα λεει πειστικα, μπορει να πεισει καναν δυο που εχουν παρομοιες αποψεις. εμενα δεν με πειθει παντως: αμα δεν ειναι ο χρηστης που πρεπει να αποφασισει για το τι θεωρει ευχρηστο, ποιος ειναι; ενας τυπος (πιθανως με περιεργα γουστα) που το παιζει φοβερος σχεδιαστης η ειδικος σε ευχρηστια;
συγκεκριμενα μερη που θεωρω τελειως λαθος :
"In answering questions (particularly in a focus group), people bend the truth to be closer to what they think you want to hear or what's socially acceptable."
καποια πηγη εχει γι αυτο; μου φαινεται τοσο παραλογο που θα ηθελα τουλαχιστον καποια μελετη να το δειχνει για να το πιστεψω.(το "το ειπε ο ειδικος" δεν το θεωρω πηγη)
οσες φορες εχω παρει μερος η εχω παρακολουθησει τετοιες συζητησεις (πχ για το nautilus elementary που εχω ασχοληθει λιγακι) μονο αυτο δεν γινεται, αντιθετα μαλιστα.
"In reporting what they do remember, people rationalize their behavior. Countless times I have heard statements like "I would have seen the button if it had been bigger." Maybe. All we know is that the user didn't see the button."
δεν νομιζω να χρειαζεται εξηγηση για αυτο. η το παραδειγμα του ειναι τελειως λαθος, η το επιχειρημα, η και τα δυο. δεν εχω αποφασισει ακομα.
εκτος θεματος για το λινκ :Michelle wrote:LOL, τελικά καλά θυμόμουν ότι σε σένα το χα δώσειchriskin wrote: (παλι αυτο το link ε; το εβαλα bookmark, αυριο βραδυ μολις γυρισω σπιτι θα κατσω να το διαβασω να δω τι σ'αρεσει τοσο σε αυτο)![]()
Πολλά άρθρα του Nielsen μου αρέσουν, απλά τυχαίνει να διαφωνούμε συνεχώς για τα ίδια θέματα εμείς οι 2
διαβασα το κειμενο
εσυ δεν ησουν που ελεγες κατι της φασης πως πρεπει να μην υποτιμα καποιος τους χρηστες του; εκει μεσα τους δειχνει σαν να ειναι Τελειως ηλιθιοι και ανικανοι να καταλαβουν βασικα πραγματα
δεν συμφωνω με σχεδον τιποτα απο αυτα που λεει εκει μεσα. οκ τα λεει πειστικα, μπορει να πεισει καναν δυο που εχουν παρομοιες αποψεις. εμενα δεν με πειθει παντως: αμα δεν ειναι ο χρηστης που πρεπει να αποφασισει για το τι θεωρει ευχρηστο, ποιος ειναι; ενας τυπος (πιθανως με περιεργα γουστα) που το παιζει φοβερος σχεδιαστης η ειδικος σε ευχρηστια;
συγκεκριμενα μερη που θεωρω τελειως λαθος :
"In answering questions (particularly in a focus group), people bend the truth to be closer to what they think you want to hear or what's socially acceptable."
καποια πηγη εχει γι αυτο; μου φαινεται τοσο παραλογο που θα ηθελα τουλαχιστον καποια μελετη να το δειχνει για να το πιστεψω.(το "το ειπε ο ειδικος" δεν το θεωρω πηγη)
οσες φορες εχω παρει μερος η εχω παρακολουθησει τετοιες συζητησεις (πχ για το nautilus elementary που εχω ασχοληθει λιγακι) μονο αυτο δεν γινεται, αντιθετα μαλιστα.
"In reporting what they do remember, people rationalize their behavior. Countless times I have heard statements like "I would have seen the button if it had been bigger." Maybe. All we know is that the user didn't see the button."
δεν νομιζω να χρειαζεται εξηγηση για αυτο. η το παραδειγμα του ειναι τελειως λαθος, η το επιχειρημα, η και τα δυο. δεν εχω αποφασισει ακομα.