Εξέταση Κανέλλη 12 Φεβρουαρίου
- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Εξέταση Κανέλλη 12 Φεβρουαρίου
Προσπαθώ να θυμηθώ τα παραδείγματα που ανέφερε κατά την διάρκεια των διαλέξεων και να συγκρατήσω τα συμπεράσματα που προκύπτουν από αυτά. Συμπληρώστε αν θέλετε:
1. Παράδειγμα Νομαρχιών: Όταν ένα έργο αφορά χρήστες που έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά (κουλτούρα, τρόπος εργασίας) θα πρέπει να προσεγγισθούν όλες οι (διαφορετικές) ομάδες χρήστων. Για παράδειγμα, ένα πληροφοριακό σύστημα για την Γραμματεία ενός τμήματος ΑΕΙ δύσκολα θα μπορούσε να υιοθετηθεί από τις Γραμματείες άλλων τμημάτων ΑΕΙ, γιατί ενώ οι λειτουργίες είναι ουσιαστικά ίδιες, οι χρήστες έχουν μάθει να λειτουργούν με διαφορετικό τρόπο.
2. Παράδειγμα Πυροσβεστικής:
1. Παράδειγμα Νομαρχιών: Όταν ένα έργο αφορά χρήστες που έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά (κουλτούρα, τρόπος εργασίας) θα πρέπει να προσεγγισθούν όλες οι (διαφορετικές) ομάδες χρήστων. Για παράδειγμα, ένα πληροφοριακό σύστημα για την Γραμματεία ενός τμήματος ΑΕΙ δύσκολα θα μπορούσε να υιοθετηθεί από τις Γραμματείες άλλων τμημάτων ΑΕΙ, γιατί ενώ οι λειτουργίες είναι ουσιαστικά ίδιες, οι χρήστες έχουν μάθει να λειτουργούν με διαφορετικό τρόπο.
2. Παράδειγμα Πυροσβεστικής:
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Εντάξει, την έστειλα. Θα παρακαλούσα όσοι μπορούν να ειδοποιήσουν αυτούς τους 2-3 (προσωπικά ειδοποίησα μια ομάδα). Απολογούμαι κιόλας για την καθυστέρηση (είχα δοκιμάσει και χτές αλλά νόμιζα ότι υπήρχε ένα προσωρινό πρόβλημα με το 777). Προσωρινά το βάζω εδώ: Stratex Case Study (αντιστοιχεί στο e-mail που έστειλε ο καθηγητής στης 5 Δεκεμβρίου).
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Όποιος συνάδελφος έχει τις διαφάνειες από το τελευταίο Case Study (Unisys), αν θέλει ας τις στείλει στο srapan05@aueb.gr Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Άμα τις λάβω θα τις ανεβάσω κιόλας.
[off-topic]
Σε κάποιο μάθημα είχε αναφερθεί η διαφορά του πλαισίου (framework) από την μεθοδο (method). Μπορεί κάποιος να την υπενθυμίσει;
[/off-topic]
[off-topic]
Σε κάποιο μάθημα είχε αναφερθεί η διαφορά του πλαισίου (framework) από την μεθοδο (method). Μπορεί κάποιος να την υπενθυμίσει;
[/off-topic]
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
- Swtos
- Kilobyte level
- Posts: 309
- Joined: Mon Apr 18, 2005 4:52 pm
- Academic status: MSc
- Gender: ♂
- Location: Δ.Π
To πλαισιο ειναι κατι πολυ γενικότερο, καποιες βασικές αρχές πανω στις οποίες χτιζεις. (Σαν τα πλαισια υπερ/κατα των καταληψεων ενα πραμα.
)
Στην ταξη ειχε αναφερει τη διαφορα πλαισίου με την εννοια της μεθοδολογιας και οχι της μεθοδου.
Η μεθοδολογια καταλαβαινεις τι ειναι, ενα πιο απτο και συγκεκριμενο σύνολο μεθοδων για την επιλυση συγκεκριμενων προβληματων

Στην ταξη ειχε αναφερει τη διαφορα πλαισίου με την εννοια της μεθοδολογιας και οχι της μεθοδου.
Η μεθοδολογια καταλαβαινεις τι ειναι, ενα πιο απτο και συγκεκριμενο σύνολο μεθοδων για την επιλυση συγκεκριμενων προβληματων
-My father made him an offer he couldnt refuse
-What was that?
-Luca Brasi held a gun to his head and my father assured him that either his brain or his signature would be on the contract
-The Godfather
-What was that?
-Luca Brasi held a gun to his head and my father assured him that either his brain or his signature would be on the contract
-The Godfather
- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Άμα είναι σαν αυτά των καταλήψεων το κατάλαβα, γιατί τις τελευταίες εβδομάδες όλο με αυτές ασχολούμαι
. Εντάξει, επιβεβαίωσες αυτό που είχα στο μυαλό μου. Αν κάποιος θα μπορούσε να επικοινωνήσει και με τα παιδιά που είχαν το case study που λείπει, ακόμα καλύτερα.

... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...