eclipse

Συζητήσεις για γλώσσες προγραμματισμού και θέματα σχετικά με προγραμματισμό.
User avatar
ala_mages
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1489
Joined: Sun Jun 06, 2010 7:04 pm
Academic status: N>4
Gender:

Re: eclipse

Post by ala_mages » Thu Jan 12, 2012 1:17 am

MpoMp wrote:

Code: Select all

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ γλωσσομάθεια
Κ <- 0
ΕΜΦΑΝΙΣΕ "~~Wind~~"
ΟΣΟ (Κ<100) ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
     ΕΜΦΑΝΙΣΕ "++++"
     Κ <- Κ+1
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Code: Select all

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ καθόλου_αστείος
Κ <- 0
ΕΜΦΑΝΙΣΕ "~~MpoMp~~"
ΟΣΟ (Κ<100) ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
     ΕΜΦΑΝΙΣΕ "δεν είσαι αστείος \n"
     Κ <- Κ+1
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Mpomp is building an army.
░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ______☻/︻╦╤─
Il███████████████████]. /▌
_◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. _ / \
Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
Welcome to the [url=http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=pAY9CNkKOsg#t=59]ricefields[/url] mathaf*ka [url=http://foss.aueb.gr]Turn on the foss please![/url]
User avatar
chriskin
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 5316
Joined: Tue Sep 08, 2009 1:04 am
Gender:

Re: eclipse

Post by chriskin » Thu Jan 12, 2012 6:52 am

:lol: :lol: :lol:
Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
Ο mpomp δεν έχει ~~ στο όνομα όμως
User avatar
MoonShadow
Venus Former Team Member
Posts: 867
Joined: Sun Nov 21, 2010 7:28 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: eclipse

Post by MoonShadow » Thu Jan 12, 2012 10:58 am

πολυ σωστα τα ειπε ο wind.
Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
ουτε η γλωσσομαθεια εχει /n αλλα ο ala_mages εχει ειδικον compiler
Image
User avatar
mpatsis
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1030
Joined: Mon Nov 03, 2008 8:18 pm
Academic status: MSc
Gender:
Location: Riding the train of thought!!!

Re: eclipse

Post by mpatsis » Thu Jan 12, 2012 12:00 pm

MoonShadow wrote:πολυ σωστα τα ειπε ο wind.
Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
ουτε η γλωσσομαθεια εχει /n αλλα ο ala_mages εχει ειδικον compiler
Τι σόι προγραμματισταράς είναι το παιδί αν δεν μπορεί να γράψει έναν δικό του compiler για την γλωσσομάθεια... :-p

Wind++ ;
I'm Starting With The Man In The Mirror. I'm Asking Him To Change His Ways...
Aueb's NLP Group!
Image
Image May the foss be with you!!!
fripp
bit level
bit level
Posts: 40
Joined: Fri Nov 12, 2010 1:03 pm
Academic status: Professor
Gender:

Re: eclipse

Post by fripp » Thu Jan 12, 2012 1:24 pm

Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
[quote="~~Wind~~"][quote="Ισοβίτης"]Πόσω μάλλον όταν αυτό είναι σε Java, για την οποία γράφει libraries και η κουτσή Μαρία [/quote] Η Java μια χαρά γλώσσα είναι. Σταματήστε να κράζετε. Το ότι κάτι είναι σε Java, δε σημαίνει ότι είναι για πέταμα, ή χειρότερο από κάτι που είναι σε C ή C++ ή δε ξέρω τι. Το code quality δεν είναι μονοπαραγοντικό (με παράγοντα τη γλώσσα προγραμματισμού) αλλά έχει πολλές διαστάσεις, κι ανάλογα του τί φτιάχνεις, και σε ποιόν απευθύνεσαι, το πόσο μετρά κάθε διάσταση αλλάζει. -- οπότε το κομμάτι της Java, βγαίνει απ έξω. [quote="Ισοβίτης"]και τις δίνει open source...[/quote] Crappy code υπάρχει και σε open source και σε closed source συστήματα, όπως υπάρχει κ αξιόλογο. -- οπότε το κομμάτι του open source, βγαίνει απ έξω [quote="Ισοβίτης"]Τα Πανεπιστήμια (μικρά - μεγάλα) γράφουν και χρησιμοποιούν πάρα πολύ crappy software. [/quote] Αυτό ισχύει για τη μεγάλη πλειονότητα, από όσα έχω δει. Εξαιρέσεις υπάρχουν πάντα. Παρόλαυτά, το software που απευθύνεται σε άτομα που δεν είχαν επαφή με το προγραμματισμό, 1ο-έτος, 2ο-έτος κ.α. δε μπορεί να κρίνεται με τον ίδιο τρόπο που θα κρίνει κανείς ένα σύστημα που απευθύνεται σε επαγγελματίες. Ακόμα, δε προορίζονται όλοι να γίνουν προγραμματιστές, και δεν έχουμε υπολογιστές για να τους χρησιμοποιούν μόνο οι προγραμματιστές. Το paint είναι χειρότερο από το photoshop.- Αν έχεις έναν άνθρωπο που δεν έχει ξαναδεί υπολογιστή, θα τον βάλεις να ζωγραφίσει σε Paint (να ένα αξιόλογο πρόγραμμα, κλειστού κώδικα -- ή αντίστοιχα σε Kolourpaint), δε θα τον βάλεις να ζωγραφίσει σε Photoshop (κι άλλο κλειστό αξιόλογο πρόγραμμα -- και δε συγκρίνεται με το Gimp, αν κ αυτό αξιόλογο είναι). Τί σημαίνει λοιπόν "χειρότερο" ? -- οπότε το κομμάτι του crap, βγαίνει απ έξω. Τι μένει ? Μένει ότι για να κρίνει κανείς κάτι, πρέπει να κάνει ένα βήμα πίσω. Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική. Μη τα γενικεύουμε όλα. Προσωπικά λοιπόν, από το λίγο που έχω δει αυτό το νέο dependency που μπαίνει στο 1ο έτος, στη Java, για το πακέτο της acm, είναι μια μαλα**α κ μία ακόμα ολόκληρη. Δε προσφέρει τίποτα το ιδιαίτερα καλό για έναν πρωτοετή, μόνο τον καθηγητή και τους βοηθούς βοηθάει, στο να αποφύγουν να εξηγήσουν πρακτικά, βασικά πράγματα για κάποιον που υποτίθεται ότι όταν θα τελειώσει τη σχολή, θα πρέπει να ξέρει να γράφει κώδικα. -- οπότε το crap κομμάτι, μπαίνει μέσα, ffs.. ++Ισοβίτη; /* Ισοβίτης just got incremented */[/quote]
Νομίζω ότι υπάρχει μια διαφορά ως προς το σκοπό. Στο μάθημα σκοπός είναι να γνωριστεί κάποιος με τον προγραμματισμό χωρίς να χρειαστεί να μπερδευτεί με συντακτικά κατασκευάσματα τα οποία είναι δευτερεύουσας σημασίας.

Είναι λάθος να ταυτίζουμε τη γνώση προγραμματισμού με τη γνώση μιας συγκεκριμένης γλώσσας και δη της java. Έχω δει πολλούς φοιτητές (για πλειοψηφικές τάσεις μιλάω) που ξέρουν java αλλά δεν ξέρουν να προγραμματίζουν....τίποτα....nada! Ένα άλλο παράδειγμα ύπαρξης της διαφοράς μεταξύ γνώσης προγραμματισμού και γνώσης προγραμματιστικής γλώσσας, είναι και τα "dependencies" που αναφέρεις, δηλ. προσκόλληση σε συγκεκριμένα πακέτα και αδυναμία σκέψης πέρα απο αυτά. Τώρα αν τα dependencies αυτά είναι σε μη standard πακέτα (π.χ., της acm) ή σε standard java packages δεν έχει διαφορά. Δηλ. αυτός που γράφει System.out.println ξέρει προγραμματισμό ενώ αυτός που γράφει println όχι;

Είναι λάθος να νομίζουμε ότι η εκμάθηση προγραμματισμό εξαρτάται από τη χρήση ενός "μαγικού" πακέτου, π.χ., του acm.program.*. Αν ήταν, τότε πεφτουμε πάλι στην παγίδα να ταυτίσουμε τη γνώση προγραμματισμού με τη γνώση συντακτικού.

Όσο τετριμμένο και αν ακούγεται, το κύριο συστατικό ενός εισαγωγικού μαθήματος είναι η διδασκαλία των βασικών εννοιών προγραμματισμού. Αυτές οι έννοιες για να έρθουν στο προσκήνιο, θα πρέπει το συντακτικό να περάσει σε δεύτερη μοίρα. (Διαφορετικά υπάρχει ο υπαρκτός κίνδυνος, να πνιγεί στο συντακτικό πριν δει αυτό που πραγματικά έχει σημασία.) Για αυτό πιστεύω ότι σε ένα εισαγωγικό μάθημα θα πρέπει να χρησιμοποιείται το απλούστερο δυνατό συντακτικό, αφού οι βασικές έννοιες του προγραμματισμού δεν το απαιτούν.
Last edited by enum21 on Thu Jan 12, 2012 1:59 pm, edited 1 time in total.
Reason: spoiler tad added
Post Reply

Return to “Προγραμματισμός”