Απορίες σχετικά με τη Java (II)
- Bloody Mary
- Venus Former Team Member
- Posts: 1230
- Joined: Thu May 10, 2007 6:52 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
Απορίες σχετικά με τη Java (II)
Γεια σας! Θα ήθελα τη βοήθεια καποιου μεγαλύτερου ή κάποιου που να έχει ασχοληθεί με τη Java επαρκώς... Το Α' εξάμηνο δεν αντιμετώπισα κανένα απολύτως πρόβλημα με τη Java, αλλά δυστυχώς απ'ό,τι φαίνεται το Β' εξάμηνο μπήκαμε στα βαθιά και έχω πρόβλημα...
Αν μπορεί κάποιος, ας μου πει παρακαλώ:
1) Τι είναι το Vector?
Ξέρω ότι έχει κάποιες ιδιότητες και κάποια ειδικά χαρακτηριστικά. Όμως τι είναι; Πρόκειται για κλάση ή για κάποιο applet που έχουμε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε; Ή πάλι κάνω λάθος και είναι κάτι τελείως διαφορετικό;
2) Πώς χρησιμοποιούμε τις εντολές get και set?
Δεν εννοώ πώς συντάσσονται, αυτό το έχω καταλάβει, έστω και στο περίπου... Αλλά ουσιαστικά τι κάνουν; Εντάσσουν σε μια κλάση κάποιες μεταβλητές που είναι δηλωμένες και αρχικοποιημένες σε κάποια άλλη κλάση που προϋπάρχει;Αυτή η κλάση πρεπει να είναι στο ίδιο πρόγραμμα ή μπορεί να γίνεται import σε κάποιο πακέτο;
Αν μπορεί κάποιος, ας μου πει παρακαλώ:
1) Τι είναι το Vector?
Ξέρω ότι έχει κάποιες ιδιότητες και κάποια ειδικά χαρακτηριστικά. Όμως τι είναι; Πρόκειται για κλάση ή για κάποιο applet που έχουμε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε; Ή πάλι κάνω λάθος και είναι κάτι τελείως διαφορετικό;
2) Πώς χρησιμοποιούμε τις εντολές get και set?
Δεν εννοώ πώς συντάσσονται, αυτό το έχω καταλάβει, έστω και στο περίπου... Αλλά ουσιαστικά τι κάνουν; Εντάσσουν σε μια κλάση κάποιες μεταβλητές που είναι δηλωμένες και αρχικοποιημένες σε κάποια άλλη κλάση που προϋπάρχει;Αυτή η κλάση πρεπει να είναι στο ίδιο πρόγραμμα ή μπορεί να γίνεται import σε κάποιο πακέτο;
- nantia_86
- Venus Former Team Member
- Posts: 696
- Joined: Sat Jun 18, 2005 12:21 am
- Academic status: N>4
- Gender: ♀
- Location: Metamorfosi
- Contact:
1)Η Vector είναι μια τάξη της Java. Δημιουργώντας ένα αντικείμενο αυτής της τάξης, έχεις ένα δυναμικό πίνακα και με τις κατάλληλες μεθόδους τον διαχειρίζεσαι.
2)Συνήθως δημιουργούμε τάξεις, που περιέχουν και μεταβλητές οι οποίες αν είναι private χρειάζονται μεθόδους set-get, οι οποίες θα είναι public, για να μπορεί ο χρήστης της τάξης να τροποποιεί τις μεταβλητές της ταξης ή να παίρνει την τιμή τους.
Αυτά... Αν κάνω λάθος σε κάτι, διορθώστε με!
2)Συνήθως δημιουργούμε τάξεις, που περιέχουν και μεταβλητές οι οποίες αν είναι private χρειάζονται μεθόδους set-get, οι οποίες θα είναι public, για να μπορεί ο χρήστης της τάξης να τροποποιεί τις μεταβλητές της ταξης ή να παίρνει την τιμή τους.
Αυτά... Αν κάνω λάθος σε κάτι, διορθώστε με!
- Bloody Mary
- Venus Former Team Member
- Posts: 1230
- Joined: Thu May 10, 2007 6:52 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σου!
Ξεκαθάρισαν κάπως τα πράγματα...
Thnx και πάλι!
Ξεκαθάρισαν κάπως τα πράγματα...

Thnx και πάλι!
Στείλε μας το άρθρο σου, βοήθησε να αναπτυχθεί
το portal με θέματα που σε ενδιαφέρουν!
Υπάρχουν 10 είδη ανθρώπων: Αυτοί που ξέρουν δυαδικό σύστημα και αυτοί που δεν ξέρουν.το portal με θέματα που σε ενδιαφέρουν!
- tsilochr
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3246
- Joined: Tue Mar 16, 2004 2:47 pm
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: mm.aueb.gr
- Contact:
Θα πω τα ίδια με την Νάντια, με διαφορετικό τρόπο, απλά για να έχεις πολλές απαντήσεις και να διευκολυνθείς
1. Το vector είναι κλάση, ανήκει στο πακέτο java.util. Αναπαριστά κάτι σαν πίνακα περίπου, μια γραμμική δομή, και δεν έχει σταθερό μέγεθος. Μπορείς να του προσθέτεις συνέχεια αντικείμενα και αυτό θα μεγαλώνει το μέγεθος του αυτόματα.
2. Οι get και set συναρτήσεις είναι μια προγραμματιστική τεχνική που εφαρμόζεται στην Java. Φτιάχνεις τέτοιες συναρτήσεις όταν θες η κλάση σου να δίνει τη δυνατότητα να μπορούν άλλες κλάσεις να αλλάζουν στοιχεία σου. Για να μην δίνεις access χύμα σε μεταβλητές και αντικείμενα της κλάσης σου (όλα μαζί τα λέμε μέλη - members της κλάσης), φτιάχνεις κατα περίπτωση συναρτήσεις get ή/και set που κάνουν ελεγχόμενα αυτό που θες.
Πχ έχεις μια κλάση αθλητή με μια ιδιωτική μεταβλητή για το βάρος και θες άλλες κλάσεις να μπορούν να ορίζουν το βάρος. Όμως το βάρος πρέπει να είναι μεταξύ συγκεκριμένων τιμών. Φτιάχνεις τότε μια συνάρτηση setVaros (
) στην οποία θα ελέγχεις αν το βάρος είναι έγκυρο πριν το αποθηκεύσεις.
1. Το vector είναι κλάση, ανήκει στο πακέτο java.util. Αναπαριστά κάτι σαν πίνακα περίπου, μια γραμμική δομή, και δεν έχει σταθερό μέγεθος. Μπορείς να του προσθέτεις συνέχεια αντικείμενα και αυτό θα μεγαλώνει το μέγεθος του αυτόματα.
2. Οι get και set συναρτήσεις είναι μια προγραμματιστική τεχνική που εφαρμόζεται στην Java. Φτιάχνεις τέτοιες συναρτήσεις όταν θες η κλάση σου να δίνει τη δυνατότητα να μπορούν άλλες κλάσεις να αλλάζουν στοιχεία σου. Για να μην δίνεις access χύμα σε μεταβλητές και αντικείμενα της κλάσης σου (όλα μαζί τα λέμε μέλη - members της κλάσης), φτιάχνεις κατα περίπτωση συναρτήσεις get ή/και set που κάνουν ελεγχόμενα αυτό που θες.
Πχ έχεις μια κλάση αθλητή με μια ιδιωτική μεταβλητή για το βάρος και θες άλλες κλάσεις να μπορούν να ορίζουν το βάρος. Όμως το βάρος πρέπει να είναι μεταξύ συγκεκριμένων τιμών. Φτιάχνεις τότε μια συνάρτηση setVaros (

- Bloody Mary
- Venus Former Team Member
- Posts: 1230
- Joined: Thu May 10, 2007 6:52 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
Ευχαριστώ πολύ παιδιά, όχι μόνο γιατί μου απαντήσατε και μου λύσατε τις απορίες, αλλά γιατί το κάνατε και ταχύτατα!!! 

Στείλε μας το άρθρο σου, βοήθησε να αναπτυχθεί
το portal με θέματα που σε ενδιαφέρουν!
Υπάρχουν 10 είδη ανθρώπων: Αυτοί που ξέρουν δυαδικό σύστημα και αυτοί που δεν ξέρουν.το portal με θέματα που σε ενδιαφέρουν!
- Bloody Mary
- Venus Former Team Member
- Posts: 1230
- Joined: Thu May 10, 2007 6:52 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
Παιδιά γεια σας και πάλι!
Θέλω τη βοήθεια σας για μια ακόμα φορά... Φτιάχνω την εργασία μου και έχω ένα πρόβλημα με τη λειτουργία των μενού που έχω φτιάξει... Ουσιαστικά έχω φτιάξει μενού, τα οποία ανάλογα με την επιλογή του χρήστη καλούν την αντίστοιχη συνάρτηση, έτσι όπως έχει οριστεί παρακάτω.
Για παράδειγμα, αν π.χ. ο χρήστης διαλέξει την επιλογή 1, να καλείται η συνάρτηση cpu που έχει οριστεί παρακάτω, μέσα στο ίδιο πρόγραμμα.
Στο σχήμα πολλαπλής επιλογής που έχω κάνει, με ποια εντολή θα μπορώ να καλώ τη συνάρτηση που χρειάζεται κάθε φορα (στο παραπάνω παράδειγμα τη cpu) ?

Θέλω τη βοήθεια σας για μια ακόμα φορά... Φτιάχνω την εργασία μου και έχω ένα πρόβλημα με τη λειτουργία των μενού που έχω φτιάξει... Ουσιαστικά έχω φτιάξει μενού, τα οποία ανάλογα με την επιλογή του χρήστη καλούν την αντίστοιχη συνάρτηση, έτσι όπως έχει οριστεί παρακάτω.
Για παράδειγμα, αν π.χ. ο χρήστης διαλέξει την επιλογή 1, να καλείται η συνάρτηση cpu που έχει οριστεί παρακάτω, μέσα στο ίδιο πρόγραμμα.
Στο σχήμα πολλαπλής επιλογής που έχω κάνει, με ποια εντολή θα μπορώ να καλώ τη συνάρτηση που χρειάζεται κάθε φορα (στο παραπάνω παράδειγμα τη cpu) ?

- P@radox
- Kilobyte level
- Posts: 486
- Joined: Tue Nov 09, 2004 4:50 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Among The Few..
- Contact:
Δεν κατάλαβα που ειναι η δυσκολία σε αυτό.. (η δεν κατάλαβα τι ρωτάς..)
Σημείωση : να προσπαθείς να βάζεις έστω και λίγο κώδικα στις ερωτήσεις σου για να λαμβάνεις καλύτερη βοήθεια.
Code: Select all
if (επιλογή_χρήστη_ισούται_με_1)
{
cpu(με τα όποια ορίσματα της);
}
- P@radox
- Kilobyte level
- Posts: 486
- Joined: Tue Nov 09, 2004 4:50 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Among The Few..
- Contact:
Όντως.. είναι μέχρι να φάς τα μούτα σου.. και σιγά σιγά θα βελτιωθείς.. όπως όλοι μας άλλωστε..!
Για να μην κάνεις αχταρμά τον κώδικα σου.. να προσπαθείς να βάζεις τις μεθόδους σου εκεί που πρέπει , δηλαδή μέσα η έξω απο τις κλάσεις που φτιάχνεις..
Ακούγεται λίγο γενικό αλλα είναι η βάση του αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού και σύντομα θα καταλάβεις τι εννοώ..
Για να μην κάνεις αχταρμά τον κώδικα σου.. να προσπαθείς να βάζεις τις μεθόδους σου εκεί που πρέπει , δηλαδή μέσα η έξω απο τις κλάσεις που φτιάχνεις..
Ακούγεται λίγο γενικό αλλα είναι η βάση του αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού και σύντομα θα καταλάβεις τι εννοώ..