Code: Select all
import java.util.Random;
import org.newdawn.slick.opengl.Texture;
public class Tile {
Texture texture;
int x1;
int y1;
int x2;
int y2;
static int a;
static int b;
static int c;
static int d;
int e;
int f;
int g;
int h;
public Tile( int pointAi, int pointAj, int pointBi, int pointBj, Texture img){
x1 = pointAi;
y1 = pointAj;
x2 = pointBi;
y2 = pointBj;
texture = img;
}
public static void rumbleall(){
a = Tile.rangenerate();
b = Tile.rangenerate();
//c = Tile.rangenerate();
//d = Tile.rangenerate();
}
public void rumble(){
e = Tile.rangen();
f = Tile.rangen();
//g = Tile.rangen();
//h = Tile.rangen();
}
public void display(){
ObjGen.Tile(x1 + a + e, y1 + b + f, x2 + a + e , y2 + b + f,texture);
}
private static int rangenerate(){
Random gen = new Random();
int ret = Math.abs(gen.nextInt()%10);
return ret;
}
}
I get why that happens... I see it, it's in da code...
Tο θεμα ειναι οτι δεν θελω να γινεται και δεν μπορω να βρω καποιον τροπο να το κανω (χωρις να καλεσω την instance μεθοδο για καθε ενα αντικειμεο ξεχωριστα). Και με ενοχλει λιγο αυτο στο ματι γιατι καλω στην ουσια ακριβως τον ιδιο κωδικα, ξανα και ξανα... Οποτε εχω αρχισει να υποπτευομαι οτι εχω κανει ultimate μογγολια (και μαλιστα βασικης φυσεως).
Γενικα θελω να βρω εναν τροπο, να καλω χωρις πολλα πολλα εναν random generator, για ολα τα αντικειμενα μου και να περνω διαφοερτικη random τιμη για καθε αντικειμενο ξεχωριστα. Γινεται αυτο (και/η εχω κανει ultimate μαλακια) η οχι? Μπορειτε να με παραπεμψετε σε καποιο μερος που εξηγει τι παιζει σε αυτη την περιπτωση?
Ευχαριστω...
PS: υπαρχει και η rangen() που κανει το ιδιο πραγμα, αλλα δεν ειναι static...